|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14442
 Zdar hoši jaký je potřeba olej pro ferodové lamely? díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2014 13:27
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14442
 Díky
Datum: 09. března 2014 13:27
 Klasický převodový, PP80 nebo PP90...
Datum: 09. března 2014 10:00
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 zdarec. mám problém se spojkou po každé jízdě se povoluje a pak nebere skoro vubec nevíte co se muže povolovat ? lanko a šroub v karteru se nepovolujern
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2014 17:11
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 diky za odpovědi tyčinka byla prohlá tak sem ji otočil z druhé strany mackal sem spoku jen tak a nic pak sem zapl motor a na volnobeh sem ju mackal a zas sa povolila
Datum: 10. března 2014 17:11
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 Čau jestli to máš u fichtla tak tam máš měkkou tyčku spojky tu delší já taky že se jedu projet párkrát sem zařadil a v tyčce vydřená kulička kup si tam tu tvrdší
Datum: 08. března 2014 16:43
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16910
 jestli vona se ti nepovoluje matka koše?
Datum: 08. března 2014 14:26
Jméno: pepec
IP: uživatel16897
 Zdravím, mám babettu 210 a prokluzuje mi spojka co řadí dvojku..mám lehké čelisti ..když šmirglem zdrsním buben tak to 2x zařadí a pak zase klouže a nezařadí... pučil sem si od kamaráda těžkou spojku a ta na tom je líp .. zařadí ale za strašně dlouhou dobu .. kamarádovi ale řadí normálně...čelisti mají dobré dosedací plochy, vše vždy důkladně odmaštěno .. gufero i o-kroužek vyměněn(nikde žádný olej), mám doma více unašečů (i nové)tak se zkoušel všechny ... a měl sem i náhradní buben(už dříve použitý) .. zkoušel sem různě prohazovat a nic .. nemáte nějaký nápad co s tím? hledám trvalé řašení .. ne šmirglovat každej druhej den nebo lít tam kalafunu ..když sem si babettu koupil tak ale řadila bez problému s lehkýma čelistma..může se buben nějak opotřebovat?že by byli oba špatné? ... budu vděčný za každý nápad.. sem zoufalý už fakt nevim co s tim .. díky za odpověďi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2014 21:40
Jméno: pepa
IP: uživatel16904
 usmernovač by to mel vyřešit anebo prostě nejakej odpor....ferodo talín du písku pan škoda....a každej lepší mootschop ..aspon zajistí ..např bartuněk ve voticích ...ferodo praha kobilisy ...googluj ale tito věci se repasují běžne .,,,,a cena za cele spojky na babetu i s brzdami je cca 500 ...zrovna řeším ferodo talín kde chtej za celist 20 30 krun a bartunka co chce 60 ...ale je to o tom že když to potřebuješ tak to vemeš jsou to směšné častky.....
Datum: 06. března 2014 21:40
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 50a 60 to jede i moje Babeta 210 originál jediní co jsem do dí dal sou rozběhovky kroužky a řetěz a zkrácení výfuk má poctivejch 7000km máme ji od nova  ale jeden problém přece mám furt strašne přebíjí dává mi do světel něco kolem 19 voltu a okamžitě shoří 6v žárovky ale 12v drží ale nesvítí až tak extra co myslíte koupit nove světelné cívky nebo usměrnovač napětí na 6v ?  děkuji a omlouvám se že tak odbýhám od tematu
Datum: 06. března 2014 21:24
 mam ten samý problém,kde mi přelepí nové čelisti?Díky
Datum: 06. března 2014 20:26
Jméno: pepa
IP: uživatel16572
 dobra jen mi řekni proč nenechaš nově nalepit čelisti za 50 až 100 korun a pořád montuješ stare???
Datum: 06. března 2014 18:07
Jméno: pepec
IP: uživatel16897
 s vykonem urcite problem nemam .. zvetseny kanalky jinej karburator ..upraveny vyfuk .. na jednicku da pres 30 a po rovine kdyz zaradi tak neni problem 55-60 .. z mirneho kopecka sem jel 65 .. u motoru 15z kolecko .. kola se toci krasne lehce vyfuk cisty ..s tim problem urcite neni .. ostni od nas co maji babetty mi nestihali ..
Datum: 06. března 2014 11:38
 Já bych řekl, že máš problém s výkonem.. Zkus vyčistit výfuk, seřídit zapalko, kouknout na brzdy..
Datum: 06. března 2014 11:14
 Zdar, jde rozpůlit motor jawky 175 bez toho abych musel sundávat spojku (dekl od primáru) ? stejně bych jako první vylisovával pravý karter ze strany od zapalování, takže si myslím že to proveditelné je, ale nejsem si jist. Dík za odp., zkušenost, radu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2014 9:24
 Prý je to pouze kvůli přetěsnění mezi kartery.
Datum: 05. března 2014 9:24
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Rozpůlit to půjde, ale nevím proč to půlit takhle, když půlím tak většinou chci vyměnit alespoň ložiska, nechat udělat kliku, vyndat převodovku. Takhle se na to jen podíváš...
Datum: 04. března 2014 23:40
 Mirek: Všechny šrouby jsou ze strany pravé, toto není fichtl.
Datum: 04. března 2014 20:40
Jméno: mirek
IP: uživatel15041
 Všechny šrouby jsou z levé strany. pod spojkou nejméně tři. tak nevím jak bys to dokázal.
Datum: 04. března 2014 20:23
 Čau. Nevidím překážek.
Datum: 04. března 2014 19:00
Jméno: Ondra
IP: uživatel14931
 Zdar draci, mám problém s převodama u pincka. Neustále mi vyskakuje jednička jen když jedu po rovince a není motor pod zátěží tak se jednička udrží.. Dvojka ani ve 2 nevyskočí a trojka vyskakuje jen občas. Nevíte co způsobuje to že vyskakují kvalty?  Jestli špatný řadící automat, nebo vylítaný kartery a pod. Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2014 18:34
 jak píše standa, většinou vše najednou, protože ty motory jsou dneska už na dvoj až trojnásobku životnosti  rozhodně bych to pinďovi nevyčítal  osobně jsem ještě v životě vyloženě rozbitou převodovku neviděl, vždycky byla totál dojetá komplet  i pionýr na chalupě se drží a to poslední dvě léta nepoužívám spojku abych se cejtil víc jako na kvikšiftu
Datum: 04. března 2014 18:34
Jméno: standa
IP: uživatel16890
 Buďto ohlodaný kola nebo uložení předlohy nebo řadící automat...často to bývá v§e najednou... Rozeber a uvidíš.
Datum: 04. března 2014 7:23
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14442
 Zdar hoši v jakém pořadí mají být poskládané lamely na čz 175/502 skůtru? Potřebuju vědět co má jít jako první.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2014 18:14
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čau, mam ho doma, ale kdybys mě ....... tak nevím, ale vždycky je první lamela a pak plech.
Datum: 01. března 2014 18:14
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Ahoj, pokud je to jako u 175/356 tak první přijde lamela.
Datum: 28. února 2014 20:50
Jméno: Kobr
IP: uživatel16871
 Ahoj draci, chci se zeptat jak moc se má vysouvat spojka, respektive lamely, když zmáčku přes značný odpor spojku tak se to vysune jen tak o 3 mm, v příručce jsem nic nenašel, děkuji. Kobe
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2014 11:44
Jméno: Standa
IP: uživatel16874
 Se podivej jakej krok tyčky má vypínání spojky  Ty 3mm to za jízdy ani neotvíráš,,,
Datum: 27. února 2014 11:44
Jméno: Kobe
IP: uživatel14664
 To jo, jen mi šlo o to aby to nebylo zbytečně málo, tak to teda zkusim dát dohromady a uvidíme jestli s tim bude zbytek motoru souhlasit  Jinak děkuji za radu
Datum: 27. února 2014 9:36
Jméno: péro
IP: uživatel15679
 a co by jsi chtěl víc?Tam jde přeci jen proto aby došlo k přerušení přenosu Mk
Datum: 27. února 2014 8:32
Jméno: mirek
IP: uživatel13988
 zdar mam dotaz da se tady koupit potah sedla na jawu 555 + segment na startovani,primarni kolecko dekuji za kazdou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2014 9:33
Jméno: pepa
IP: uživatel16866
 bartunkovi ve voticích maj jak potah tak segmenty....napiš na odkaz moto kolo votice
Datum: 26. února 2014 9:33
Jméno: mirek
IP: uživatel13988
 no jo ale ja jsem tady ani ten potah nenasel jawa 550 ma stejnej?
Datum: 26. února 2014 7:33
 jedine potah,, segment tak za mesic , kolecko tak za rok
Datum: 26. února 2014 5:59
 Zdarec draci můžete mi s něčím poradit?  Moje JAWA Mustang typ 23A mi špatně táhne na dvojku. Na jedničku to tahá jak divé ale ta dvojka mě štve  Prosím poradíte?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2014 18:26
Jméno: Fechtlíkus
IP: uživatel1553
 No jo souhlasím s tebou ale mě to celkem pomohlo je to výrazně lepší
Datum: 27. února 2014 18:26
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 U fichtla, co se neutáhne s origo převodem, je něco špatně... 11z. kolečko je taková berlička, která neřeší příčinu ale následek.
Datum: 26. února 2014 15:28
Jméno: Fechtlíkus
IP: uživatel1553
 Jakube díky ani mě to nenapadlo  Normálně ho mám v polici a ani jsem si na něj nevzpomněl moc díky
Datum: 26. února 2014 11:21
Jméno: jakub
IP: uživatel13743
 draku dej tam 11ti zubé kolečko a pojede mě to taky pomohlo
Datum: 25. února 2014 18:23
 A na trojku?
Datum: 25. února 2014 18:22
Jméno: Panel
IP: uživatel10693
 Dobrý večer prosimvás kolika zubový kolečko je na předlohový hrídely na trojku na Jawě 250 panelce díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2014 23:53
Jméno: Panel
IP: uživatel10693
 Jsem to asi napsal špatně vyskakuje mi trojka rozebral jsem to a je špatná predlohova hřídel a kolečko a potrebuju vědět kolik zubu ma to kolečko dík
Datum: 25. února 2014 23:53
Jméno: bonny54
IP: uživatel14442
 zdarec, mám fichtla který asi 15 let stál, před 2 rokama jsem ho oživil. funguje bezvadně, ale spojka je nějaká divná, jde strasně těžko a lamely v ní vydží jen půl roku i když se snažim je šetřit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2014 15:14
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 To su zvědavé co to bude. Já se dostanu k internetu až v Pátek.
Datum: 26. února 2014 15:14
Jméno: bonny55
IP: uživatel16868
 No lamely sem měnil a páčka jde těžko takže zkusím ty tyčky.
Datum: 26. února 2014 14:45
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Ještě mě napadlo jestli není tyčka nějak ohlá. Odělej lanko a zkus pouze rukou nebo šroubovákem vypnout spojku. Jestli to půjde přiměřeně tak hledej chybu mezi páčkou a motorem a jestli to pude těžko tak už to mezi zbývá štelovacím šroubem a lamelama. A co pružiny na lamelách a pružinka na táhle. Jinak už nevím.
Datum: 26. února 2014 10:54
Jméno: bonny54
IP: uživatel6354
 Ale bez výsledku, furt stejný
Datum: 25. února 2014 13:27
Jméno: bonny54
IP: uživatel6354
 opačně je nemám, kuličku zkontroluju a lanko jsem dal včera nové
Datum: 25. února 2014 12:38
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čau, promaž lanko a pořádně ho rozhébé. Vypadá to jako by se lamely pořád o sebe otíraly a tím se ničily. Nedáváš je náhodou opačně? Nevypadla ti kulička za tyčkou u štelovacího šroubu?
Datum: 25. února 2014 7:36
Jméno: pepik
IP: uživatel12689
 zdravím, mám problém prokluzuje mi spojka když přidám zvýsí se otáčky ale fichtl nezrychluje když jí přitáhnu na řídítkách, tak to ubec na to nemá vliv, když ho startuju tak startka taky prokluzuje, že se motor ani neprotočí, musím roztlačit. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2014 20:26
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
 zkus povolit štelovací šroub ve víku tak, aby na páčce vznikla vůle cca 1-2 mm volného chodu než začne táhnout
Datum: 24. února 2014 20:26
Jméno: Tomáš
IP: uživatel16818
 Zdarec, jak mám vyndat ložisko z víka pokud nemám stahovák? Nechce se mu ven
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2014 7:42
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Vraž to do trouby na 250 stupňů a prudce schlaď ložisko ledem snad to půjde. Mě se to podařilo na čtvté pokus, ale ten smrad v kuchyni stál za to.
Datum: 25. února 2014 7:42
Jméno: Tomáš
IP: uživatel16818
 To mě taky napadlo, bohužel nemám svářečku..nahřátím se mě ani neposunulo, ani pomocí gumovýho kladiva
Datum: 23. února 2014 15:59
Jméno: Přemysl
IP: uživatel13452
 Dělal jsem to týden zpátky, udělal jsem na to to udělátko a stejně to nešlo nahřátím jsem to dostal až na hranu ale dál vůbec jediné co šlo byla nakonec 6ka kulatina navařená dovnitř ložiska a uchycená do svěráku.a po kártru kladivem(gumovým)
Datum: 23. února 2014 15:08
Jméno: Tomáš
IP: uživatel16818
 To sem zkoušel, nevypadne
Datum: 23. února 2014 13:47
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 to je k ničemu , nahřej to horkovzduškou a vypadne samo , zrovna před chvilkou jsem to dělal
Datum: 23. února 2014 1:51
 zkus to takto:
http://www.youtube.com/watch?v=c6yDui--kcQ
třeba ti to pomůže.
Datum: 22. února 2014 20:47
 Ahoj draci chci se zeptat v čem vlastně je 9 zubé primární kolečko lepší, protože se mi to docela zamlouvá ale nevím co to bude dělat. Dík za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2014 0:08
 Děkuji za info
Datum: 22. února 2014 0:08
 Zvyšuje kroutící moment dodávaný do převodovky. Bude to mít větší sílu, ale pojede pomaleji...
Datum: 22. února 2014 0:04
Jméno: jawa
IP: uživatel6587
 Chci se zeptat, kolik článků musí mít řetěz pro 9z. primární kolečko u pincka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2014 7:38
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Přesně tolik, aby řetěz nebyl příliš našponované, nebo příliš volné a nepadal.
Datum: 25. února 2014 7:38
 Zdravim
Mam dotaz, dozebiram motor stadion s11... a mam problem se silenbloky,(motor stale v kuse)je to upevnene k ramu zde stahovak... http://www.fichtlkramek.cz/nahled/91.html cim by se to dalo udelat jinak, stahnout, kdyz nemam stahovak.. nejaky napad ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2014 22:50
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 vořech z gola sady kterej bude mít průměr jako silenblok a kladivo nebo přes šroub a z druhá strany dát velkej vořech do kterýho se silenblok vejde
Datum: 22. února 2014 22:50
 Přesně tak, s kladivem a kusem přesnýho materiálu jsem si vždy vystačil
Datum: 22. února 2014 18:49
Jméno: michal tesařík
IP: uživatel16414
 najdes si kulatinu na venkouvni prumer silembloku a vyrazis ho zezcataku se mu nechce a pak jde v poho
Datum: 22. února 2014 17:30
Jméno: pepa
IP: uživatel16836
 rnchci se zeptat jestli je špatný když mam na startovacim segmentu u jawy 21 odštípnuty malé kousky z těch zubů. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2014 8:56
 co myslíš, podle mě to asi uplně dobře není
Datum: 22. února 2014 8:56
Posl.aktualizace: 20. února 2014 20:59
 Tak měl bys to rozebrat i když tam ta hřídel je, pokud se nepletu.. Ale Segerovku dostaneš dolů i kombinačkama, nebo dvouma hodně malejma plochejma šroubovákama..
Datum: 20. února 2014 20:59
Jméno: hoff
IP: uživatel16829
 čau draci, prosím o radu u pionýra 21. Při částečné GO měním spojku a objednal jsem i pružiny spojky-ty vyšší o 0,2 viz: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pruzina_spojky_pio_3_2cm2.html a při snaze o montáž jsem zjistil, že tyto pružiny jsou o cca 10mm vyšší než ty co jsem vyndal. Tvrdost těchto pružin je značně větší, tedy montáž bez přípravku vidím na dobrej hazard  Ktomu několik otázek:
1. má někdo zkušenost a nebude spojka celkově příliš tvrdá pro běžné ježdění?
2. napadá mě ty cca 0,2mm zbrousit a i tak to bude tuhostí značná změna. Že jsem si mohl koupit ty nižší už je mi taky jasné 
3. staré pružiny co jsem vyndal mohou být tolik unavené?
Děkuji za odpovědi a zkušenosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2014 0:33
Jméno: joup
IP: uživatel9887
 cus...stejnej probelm....stejne vyřešíno  ....silnější podložky, hodně síly aby si ty pružiny mačknul a hodně nervů  ..chvili mi to trvalo nez sem je tam narval  ...ale spojka naprosto bomba nemuzu si stěžovat
Datum: 22. února 2014 0:33
Jméno: olous
IP: uživatel1893
 cus. ja jsem vystrachal nejake silnejsi podlozky (cca 1,2 - 1,5mm) a dal je mezi pruzinu a segrovku... spojka supr.
Datum: 20. února 2014 23:01
Jméno: hoff
IP: uživatel16831
 dle popisu by to byt na pareza nemelo, jinak to asi tak udelam ze tam pujdou stare zpatky. Kdyz by spojka klouzala,coz nepredpokladam, tak bych to nekdy resil. diky
Datum: 20. února 2014 12:15
Jméno: pepa
IP: uživatel16830
 tvl nejsou to pružiny na pařeza??? logicky 10 mm je moc pružina pokud pude namontovat tak se opře drat o drat a spojka nebude makat prostě dej z 5 stare a maximalně si vipiluj meziplech za 1 lamelu o milimetr silnejší když to chceš tunit....
Datum: 20. února 2014 10:52
 Všechny zdravím. Mám takový problém... Po částečné generálce motoru a jeho následném složení a seřízení se naskytl problém. Když nakopnu motor a zaposlouchám se,tak slyším chrastění,nevěděl jsem co to je,ale zjistil jsem to při zmáčknutí spojky,začalo to chrastit ještě více. Takže to logicky asi bude spojka,ale teď nevím po čem mám jít přesně a než do toho zase vlezu,bych rád věděl,co to může být. Jinak teda ještě,spojkové lamely jsem měnil za nové,ale i kdyby,stejně si myslím,že ty tam teď asi roli nehrají. Takže pokud se najde nějaká chytrá a zkušená hlava,prosím o radu...
A ještě jedna věc,motor po výbrusu mám prvně,takže nevím co a jak... Je mi jasné,že to nemůžu točit atd. ,ale zajímalo by mě,jestli je normální ,že se tomu moc nechce. Sice už je to lepší,než na první nakopnutí,ale je to takové líné,jde to poznat zvláště na té trojce. Ale jinak to šlape parádně a volnoběh drží bez problému.
Předem díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2014 11:03
 Tak problém vyřešen,nějak se mi tam dostal kus nějakého kovu,nebo něco takového a pak to dělalo bordel. Možná byl na vině i primární řetěz,který už se odíral o stěny spojkového prostoru... Vyměnil jsem jej a nevěřil jsem vlastním očím,nenapadlo mě,že by se mohl až tak vytahat. Teď je to parádně napnuté a nemá šanci to někde dřít.A pokud je má domněnka správná,mělo by to teď jít líp do záběru. Nebo se mýlím?
Datum: 03. března 2014 11:03
Jméno: olous
IP: uživatel1893
 taky se muze stat, ze se ti uvolni jeden z peti cepu na spojkovem kosi... ve kterem je zasunuta segrovka... sundej viko spojky a uvidis
Datum: 19. února 2014 21:41
Datum: 19. února 2014 19:39
Jméno: standa
IP: uživatel16828
 Tohle dělá povolená spojka. Dal si tam zajišťovací podložku? Řetěz nový? Spíš to bude ta podložka,řetěz chrastí až když je úplně vytahanej...
Datum: 19. února 2014 17:22
|



|