česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  18  19  20  21  22  23  24  25  26  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14442    
Zdar hoši jaký je potřeba olej pro ferodové lamely? díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2014 13:27
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14442    
Díky
 
 
Datum: 09. března 2014 13:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klasický převodový, PP80 nebo PP90...
 
 
Datum: 09. března 2014 10:00
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
zdarec. mám problém se spojkou po každé jízdě se povoluje a pak nebere skoro vubec nevíte co se muže povolovat ? lanko a šroub v karteru se nepovolujern odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2014 17:11
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
diky za odpovědi tyčinka byla prohlá tak sem ji otočil z druhé strany mackal sem spoku jen tak a nic pak sem zapl motor a na volnobeh sem ju mackal a zas sa povolila
 
 
Datum: 10. března 2014 17:11
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
Čau jestli to máš u fichtla tak tam máš měkkou tyčku spojky tu delší já taky že se jedu projet párkrát sem zařadil a v tyčce vydřená kulička kup si tam tu tvrdší
 
 
Datum: 08. března 2014 16:43
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel16910    
jestli vona se ti nepovoluje matka koše?
 
 
Datum: 08. března 2014 14:26
 
 
 
 
Jméno: pepec      IP: uživatel16897    
Zdravím, mám babettu 210 a prokluzuje mi spojka co řadí dvojku..mám lehké čelisti ..když šmirglem zdrsním buben tak to 2x zařadí a pak zase klouže a nezařadí... pučil sem si od kamaráda těžkou spojku a ta na tom je líp .. zařadí ale za strašně dlouhou dobu .. kamarádovi ale řadí normálně...čelisti mají dobré dosedací plochy, vše vždy důkladně odmaštěno .. gufero i o-kroužek vyměněn(nikde žádný olej), mám doma více unašečů (i nové)tak se zkoušel všechny ... a měl sem i náhradní buben(už dříve použitý) .. zkoušel sem různě prohazovat a nic .. nemáte nějaký nápad co s tím? hledám trvalé řašení .. ne šmirglovat každej druhej den nebo lít tam kalafunu ..když sem si babettu koupil tak ale řadila bez problému s lehkýma čelistma..může se buben nějak opotřebovat?že by byli oba špatné? ... budu vděčný za každý nápad.. sem zoufalý už fakt nevim co s tim .. díky za odpověďi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2014 21:40
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16904    
usmernovač by to mel vyřešit anebo prostě nejakej odpor....ferodo talín du písku pan škoda....a každej lepší mootschop ..aspon zajistí ..např bartuněk ve voticích ...ferodo praha kobilisy ...googluj ale tito věci se repasují běžne .,,,,a cena za cele spojky na babetu i s brzdami je cca 500 ...zrovna řeším ferodo talín kde chtej za celist 20 30 krun a bartunka co chce 60 ...ale je to o tom že když to potřebuješ tak to vemeš jsou to směšné častky.....
 
 
Datum: 06. března 2014 21:40
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel12231    
50a 60 to jede i moje Babeta 210 originál jediní co jsem do dí dal sou rozběhovky kroužky a řetěz a zkrácení výfuk má poctivejch 7000km máme ji od nova :-) ale jeden problém přece mám furt strašne přebíjí dává mi do světel něco kolem 19 voltu a okamžitě shoří 6v žárovky ale 12v drží ale nesvítí až tak extra co myslíte koupit nove světelné cívky nebo usměrnovač napětí na 6v ? :-) děkuji a omlouvám se že tak odbýhám od tematu
 
 
Datum: 06. března 2014 21:24
 
 
 
 
Jméno: mira      E-mail:      IP: uživatel16903    
mam ten samý problém,kde mi přelepí nové čelisti?Díky
 
 
Datum: 06. března 2014 20:26
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16572    
dobra jen mi řekni proč nenechaš nově nalepit čelisti za 50 až 100 korun a pořád montuješ stare???
 
 
Datum: 06. března 2014 18:07
 
 
 
 
Jméno: pepec      IP: uživatel16897    
s vykonem urcite problem nemam .. zvetseny kanalky jinej karburator ..upraveny vyfuk .. na jednicku da pres 30 a po rovine kdyz zaradi tak neni problem 55-60 .. z mirneho kopecka sem jel 65 .. u motoru 15z kolecko .. kola se toci krasne lehce vyfuk cisty ..s tim problem urcite neni .. ostni od nas co maji babetty mi nestihali ..
 
 
Datum: 06. března 2014 11:38
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych řekl, že máš problém s výkonem.. Zkus vyčistit výfuk, seřídit zapalko, kouknout na brzdy..
 
 
Datum: 06. března 2014 11:14
 
 
 
 
Jméno: marco      E-mail:      IP: uživatel15916    
Zdar, jde rozpůlit motor jawky 175 bez toho abych musel sundávat spojku (dekl od primáru) ? stejně bych jako první vylisovával pravý karter ze strany od zapalování, takže si myslím že to proveditelné je, ale nejsem si jist. Dík za odp., zkušenost, radu... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2014 9:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prý je to pouze kvůli přetěsnění mezi kartery.
 
 
Datum: 05. března 2014 9:24
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
Rozpůlit to půjde, ale nevím proč to půlit takhle, když půlím tak většinou chci vyměnit alespoň ložiska, nechat udělat kliku, vyndat převodovku. Takhle se na to jen podíváš...
 
 
Datum: 04. března 2014 23:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mirek: Všechny šrouby jsou ze strany pravé, toto není fichtl.
 
 
Datum: 04. března 2014 20:40
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel15041    
Všechny šrouby jsou z levé strany. pod spojkou nejméně tři. tak nevím jak bys to dokázal.
 
 
Datum: 04. března 2014 20:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau. Nevidím překážek.
 
 
Datum: 04. března 2014 19:00
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14931    
Zdar draci, mám problém s převodama u pincka. Neustále mi vyskakuje jednička jen když jedu po rovince a není motor pod zátěží tak se jednička udrží.. Dvojka ani ve 2 nevyskočí a trojka vyskakuje jen občas. Nevíte co způsobuje to že vyskakují kvalty? ;-) Jestli špatný řadící automat, nebo vylítaný kartery a pod. Děkuji za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2014 18:34
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak píše standa, většinou vše najednou, protože ty motory jsou dneska už na dvoj až trojnásobku životnosti :-D :-) rozhodně bych to pinďovi nevyčítal :-D osobně jsem ještě v životě vyloženě rozbitou převodovku neviděl, vždycky byla totál dojetá komplet :-D i pionýr na chalupě se drží a to poslední dvě léta nepoužívám spojku abych se cejtil víc jako na kvikšiftu :-D
 
 
Datum: 04. března 2014 18:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16890    
Buďto ohlodaný kola nebo uložení předlohy nebo řadící automat...často to bývá v§e najednou... Rozeber a uvidíš.
 
 
Datum: 04. března 2014 7:23
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14442    
Zdar hoši v jakém pořadí mají být poskládané lamely na čz 175/502 skůtru? Potřebuju vědět co má jít jako první. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2014 18:14
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Čau, mam ho doma, ale kdybys mě ....... tak nevím, ale vždycky je první lamela a pak plech.
 
 
Datum: 01. března 2014 18:14
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Ahoj, pokud je to jako u 175/356 tak první přijde lamela. :-)
 
 
Datum: 28. února 2014 20:50
 
 
 
 
Jméno: Kobr      IP: uživatel16871    
Ahoj draci, chci se zeptat jak moc se má vysouvat spojka, respektive lamely, když zmáčku přes značný odpor spojku tak se to vysune jen tak o 3 mm, v příručce jsem nic nenašel, děkuji. Kobe odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2014 11:44
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16874    
Se podivej jakej krok tyčky má vypínání spojky ;-) Ty 3mm to za jízdy ani neotvíráš,,,
 
 
Datum: 27. února 2014 11:44
 
 
 
 
Jméno: Kobe      IP: uživatel14664    
To jo, jen mi šlo o to aby to nebylo zbytečně málo, tak to teda zkusim dát dohromady a uvidíme jestli s tim bude zbytek motoru souhlasit :-) Jinak děkuji za radu :-)
 
 
Datum: 27. února 2014 9:36
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15679    
a co by jsi chtěl víc?Tam jde přeci jen proto aby došlo k přerušení přenosu Mk
 
 
Datum: 27. února 2014 8:32
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel13988    
zdar mam dotaz da se tady koupit potah sedla na jawu 555 + segment na startovani,primarni kolecko dekuji za kazdou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2014 9:33
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16866    
bartunkovi ve voticích maj jak potah tak segmenty....napiš na odkaz moto kolo votice
 
 
Datum: 26. února 2014 9:33
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel13988    
no jo ale ja jsem tady ani ten potah nenasel jawa 550 ma stejnej?
 
 
Datum: 26. února 2014 7:33
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jedine potah,, segment tak za mesic , kolecko tak za rok
 
 
Datum: 26. února 2014 5:59
 
 
 
 
Jméno: Fechtlíkus      E-mail:      IP: uživatel1553    
Zdarec draci můžete mi s něčím poradit? :-) Moje JAWA Mustang typ 23A mi špatně táhne na dvojku. Na jedničku to tahá jak divé ale ta dvojka mě štve :-) Prosím poradíte? ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2014 18:26
 
 
 
 
Jméno: Fechtlíkus      IP: uživatel1553    
No jo souhlasím s tebou ale mě to celkem pomohlo je to výrazně lepší :-)
 
 
Datum: 27. února 2014 18:26
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
U fichtla, co se neutáhne s origo převodem, je něco špatně... 11z. kolečko je taková berlička, která neřeší příčinu ale následek.
 
 
Datum: 26. února 2014 15:28
 
 
 
 
Jméno: Fechtlíkus      IP: uživatel1553    
Jakube díky ani mě to nenapadlo :-) Normálně ho mám v polici a ani jsem si na něj nevzpomněl moc díky :-)
 
 
Datum: 26. února 2014 11:21
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel13743    
draku dej tam 11ti zubé kolečko a pojede mě to taky pomohlo :-)
 
 
Datum: 25. února 2014 18:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A na trojku?
 
 
Datum: 25. února 2014 18:22
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel10693    
Dobrý večer prosimvás kolika zubový kolečko je na předlohový hrídely na trojku na Jawě 250 panelce díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2014 23:53
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel10693    
Jsem to asi napsal špatně vyskakuje mi trojka rozebral jsem to a je špatná predlohova hřídel a kolečko a potrebuju vědět kolik zubu ma to kolečko dík
 
 
Datum: 25. února 2014 23:53
 
 
 
 
Jméno: bonny54      IP: uživatel14442    
zdarec, mám fichtla který asi 15 let stál, před 2 rokama jsem ho oživil. funguje bezvadně, ale spojka je nějaká divná, jde strasně těžko a lamely v ní vydží jen půl roku i když se snažim je šetřit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2014 15:14
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
To su zvědavé co to bude. Já se dostanu k internetu až v Pátek.
 
 
Datum: 26. února 2014 15:14
 
 
 
 
Jméno: bonny55      IP: uživatel16868    
No lamely sem měnil a páčka jde těžko takže zkusím ty tyčky.
 
 
Datum: 26. února 2014 14:45
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Ještě mě napadlo jestli není tyčka nějak ohlá. Odělej lanko a zkus pouze rukou nebo šroubovákem vypnout spojku. Jestli to půjde přiměřeně tak hledej chybu mezi páčkou a motorem a jestli to pude těžko tak už to mezi zbývá štelovacím šroubem a lamelama. A co pružiny na lamelách a pružinka na táhle. Jinak už nevím.
 
 
Datum: 26. února 2014 10:54
 
 
 
 
Jméno: bonny54      IP: uživatel6354    
Ale bez výsledku, furt stejný
 
 
Datum: 25. února 2014 13:27
 
 
 
 
Jméno: bonny54      IP: uživatel6354    
opačně je nemám, kuličku zkontroluju a lanko jsem dal včera nové
 
 
Datum: 25. února 2014 12:38
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Čau, promaž lanko a pořádně ho rozhébé. Vypadá to jako by se lamely pořád o sebe otíraly a tím se ničily. Nedáváš je náhodou opačně? Nevypadla ti kulička za tyčkou u štelovacího šroubu?
 
 
Datum: 25. února 2014 7:36
 
 
 
 
Jméno: pepik      IP: uživatel12689    
zdravím, mám problém prokluzuje mi spojka když přidám zvýsí se otáčky ale fichtl nezrychluje když jí přitáhnu na řídítkách, tak to ubec na to nemá vliv, když ho startuju tak startka taky prokluzuje, že se motor ani neprotočí, musím roztlačit. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2014 20:26
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
zkus povolit štelovací šroub ve víku tak, aby na páčce vznikla vůle cca 1-2 mm volného chodu než začne táhnout
 
 
Datum: 24. února 2014 20:26
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel16818    
Zdarec, jak mám vyndat ložisko z víka pokud nemám stahovák? Nechce se mu ven odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2014 7:42
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Vraž to do trouby na 250 stupňů a prudce schlaď ložisko ledem snad to půjde. Mě se to podařilo na čtvté pokus, ale ten smrad v kuchyni stál za to.
 
 
Datum: 25. února 2014 7:42
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel16818    
To mě taky napadlo, bohužel nemám svářečku..nahřátím se mě ani neposunulo, ani pomocí gumovýho kladiva
 
 
Datum: 23. února 2014 15:59
 
 
 
 
Jméno: Přemysl      IP: uživatel13452    
Dělal jsem to týden zpátky, udělal jsem na to to udělátko a stejně to nešlo nahřátím jsem to dostal až na hranu ale dál vůbec jediné co šlo byla nakonec 6ka kulatina navařená dovnitř ložiska a uchycená do svěráku.a po kártru kladivem(gumovým)
 
 
Datum: 23. února 2014 15:08
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel16818    
To sem zkoušel, nevypadne
 
 
Datum: 23. února 2014 13:47
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
to je k ničemu , nahřej to horkovzduškou a vypadne samo , zrovna před chvilkou jsem to dělal
 
 
Datum: 23. února 2014 1:51
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus to takto: http://www.youtube.com/watch?v=c6yDui--kcQ třeba ti to pomůže.
 
 
Datum: 22. února 2014 20:47
 
 
 
 
Jméno: loback1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci chci se zeptat v čem vlastně je 9 zubé primární kolečko lepší, protože se mi to docela zamlouvá ale nevím co to bude dělat. Dík za odpověd. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2014 0:08
 
 
 
 
Jméno: loback1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Děkuji za info :-)
 
 
Datum: 22. února 2014 0:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zvyšuje kroutící moment dodávaný do převodovky. Bude to mít větší sílu, ale pojede pomaleji...
 
 
Datum: 22. února 2014 0:04
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel6587    
Chci se zeptat, kolik článků musí mít řetěz pro 9z. primární kolečko u pincka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2014 7:38
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Přesně tolik, aby řetěz nebyl příliš našponované, nebo příliš volné a nepadal.
 
 
Datum: 25. února 2014 7:38
 
 
 
 
Jméno: filip      E-mail:      IP: uživatel16843    
Zdravim Mam dotaz, dozebiram motor stadion s11... a mam problem se silenbloky,(motor stale v kuse)je to upevnene k ramu zde stahovak... http://www.fichtlkramek.cz/nahled/91.html cim by se to dalo udelat jinak, stahnout, kdyz nemam stahovak.. nejaky napad ? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2014 22:50
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
vořech z gola sady kterej bude mít průměr jako silenblok a kladivo nebo přes šroub a z druhá strany dát velkej vořech do kterýho se silenblok vejde
 
 
Datum: 22. února 2014 22:50
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně tak, s kladivem a kusem přesnýho materiálu jsem si vždy vystačil :-)
 
 
Datum: 22. února 2014 18:49
 
 
 
 
Jméno: michal tesařík      IP: uživatel16414    
najdes si kulatinu na venkouvni prumer silembloku a vyrazis ho zezcataku se mu nechce a pak jde v poho
 
 
Datum: 22. února 2014 17:30
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16836    
rnchci se zeptat jestli je špatný když mam na startovacim segmentu u jawy 21 odštípnuty malé kousky z těch zubů. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2014 8:56
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co myslíš, podle mě to asi uplně dobře není
 
 
Datum: 22. února 2014 8:56
 
 
 
 
Jméno: janhaj ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, musím půlit motor na 210 a zlomily se mi zobáčky segerovky na výstupní hřídeli u výstupního oz. kolečka http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vystupni_hridel_210.html . Nějaké tipy, jak ji dostat ven? Nebo půjde motor rozpůlit i když tam zůstane (a spolu s ní i oz. kolečko apod)? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2014 20:59
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak měl bys to rozebrat i když tam ta hřídel je, pokud se nepletu.. Ale Segerovku dostaneš dolů i kombinačkama, nebo dvouma hodně malejma plochejma šroubovákama..
 
 
Datum: 20. února 2014 20:59
 
 
 
 
Jméno: hoff      IP: uživatel16829    
čau draci, prosím o radu u pionýra 21. Při částečné GO měním spojku a objednal jsem i pružiny spojky-ty vyšší o 0,2 viz: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pruzina_spojky_pio_3_2cm2.html a při snaze o montáž jsem zjistil, že tyto pružiny jsou o cca 10mm vyšší než ty co jsem vyndal. Tvrdost těchto pružin je značně větší, tedy montáž bez přípravku vidím na dobrej hazard :-) Ktomu několik otázek: 1. má někdo zkušenost a nebude spojka celkově příliš tvrdá pro běžné ježdění? 2. napadá mě ty cca 0,2mm zbrousit a i tak to bude tuhostí značná změna. Že jsem si mohl koupit ty nižší už je mi taky jasné :-) 3. staré pružiny co jsem vyndal mohou být tolik unavené? Děkuji za odpovědi a zkušenosti odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2014 0:33
 
 
 
 
Jméno: joup      IP: uživatel9887    
cus...stejnej probelm....stejne vyřešíno :-)....silnější podložky, hodně síly aby si ty pružiny mačknul a hodně nervů :-D..chvili mi to trvalo nez sem je tam narval :-D...ale spojka naprosto bomba nemuzu si stěžovat :-)
 
 
Datum: 22. února 2014 0:33
 
 
 
 
Jméno: olous      IP: uživatel1893    
cus. ja jsem vystrachal nejake silnejsi podlozky (cca 1,2 - 1,5mm) a dal je mezi pruzinu a segrovku... spojka supr.
 
 
Datum: 20. února 2014 23:01
 
 
 
 
Jméno: hoff      IP: uživatel16831    
dle popisu by to byt na pareza nemelo, jinak to asi tak udelam ze tam pujdou stare zpatky. Kdyz by spojka klouzala,coz nepredpokladam, tak bych to nekdy resil. diky
 
 
Datum: 20. února 2014 12:15
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16830    
tvl nejsou to pružiny na pařeza??? logicky 10 mm je moc pružina pokud pude namontovat tak se opře drat o drat a spojka nebude makat prostě dej z 5 stare a maximalně si vipiluj meziplech za 1 lamelu o milimetr silnejší když to chceš tunit....
 
 
Datum: 20. února 2014 10:52
 
 
 
 
Jméno: Jiří      E-mail:      IP: uživatel606    
Všechny zdravím. Mám takový problém... Po částečné generálce motoru a jeho následném složení a seřízení se naskytl problém. Když nakopnu motor a zaposlouchám se,tak slyším chrastění,nevěděl jsem co to je,ale zjistil jsem to při zmáčknutí spojky,začalo to chrastit ještě více. Takže to logicky asi bude spojka,ale teď nevím po čem mám jít přesně a než do toho zase vlezu,bych rád věděl,co to může být. Jinak teda ještě,spojkové lamely jsem měnil za nové,ale i kdyby,stejně si myslím,že ty tam teď asi roli nehrají. Takže pokud se najde nějaká chytrá a zkušená hlava,prosím o radu... A ještě jedna věc,motor po výbrusu mám prvně,takže nevím co a jak... Je mi jasné,že to nemůžu točit atd. ,ale zajímalo by mě,jestli je normální ,že se tomu moc nechce. Sice už je to lepší,než na první nakopnutí,ale je to takové líné,jde to poznat zvláště na té trojce. Ale jinak to šlape parádně a volnoběh drží bez problému. Předem díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2014 11:03
 
 
 
 
Jméno: Jiří      E-mail:      IP: uživatel606    
Tak problém vyřešen,nějak se mi tam dostal kus nějakého kovu,nebo něco takového a pak to dělalo bordel. Možná byl na vině i primární řetěz,který už se odíral o stěny spojkového prostoru... Vyměnil jsem jej a nevěřil jsem vlastním očím,nenapadlo mě,že by se mohl až tak vytahat. Teď je to parádně napnuté a nemá šanci to někde dřít.A pokud je má domněnka správná,mělo by to teď jít líp do záběru. Nebo se mýlím?
 
 
Datum: 03. března 2014 11:03
 
 
 
 
Jméno: olous      IP: uživatel1893    
taky se muze stat, ze se ti uvolni jeden z peti cepu na spojkovem kosi... ve kterem je zasunuta segrovka... sundej viko spojky a uvidis :-)
 
 
Datum: 19. února 2014 21:41
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar jestly to dělá něco takovýho http://www.youtube.com/watch?v=baA1fCVNezA tak ti vyskočila segerovka a pružkinka ti dře o víko motoru :-)
 
 
Datum: 19. února 2014 19:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16828    
Tohle dělá povolená spojka. Dal si tam zajišťovací podložku? Řetěz nový? Spíš to bude ta podložka,řetěz chrastí až když je úplně vytahanej...
 
 
Datum: 19. února 2014 17:22
 
<  18  19  20  21  22  23  24  25  26  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 12:54:18 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu