slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  21  22  23  24  25  26  27  28  29  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: bmwM5 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar chlapi! Neviete kde by som zohnal lamely do Jawy 250/599 automatic? Alebo aspoň niekto kto by ich vedel zrepasovať. Ďakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. prosince 2013 23:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pepo nauč se číst.. ptá se na lamely na automatic
 
 
Datum: 25. prosince 2013 23:15
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16605    
jinak pokud maš spojku z panelky je stejná s 634 ..myslím že korkove lameli maj zuby ven a kovove dovnitřr...doporučují i zaměnit přítlačný talíř hliníkovej ze 634 ...pozor aby ti tam někdo nedal spojku z peraka kejvy zuby dovnitř...starší provedení....ale díly na něj jsou běžně....
 
 
Datum: 25. prosince 2013 22:46
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16604    
překorkovat koupit tu či poslad na renovaci kde ti asi nabídnou místo korku ferodo ....doporučuji ferodo škoda talín u jihočeskeho písku.....s lačinejšími replikami jsou problemi že tam toho občas je malo...z tálína dostaneš kvalitně opravený díl za cenu tavanske repliky a poštu.....cela spojka tě vijde na cca 300 korun...plus dobírka
 
 
Datum: 25. prosince 2013 22:32
 
 
 
 
Jméno: bmwM5 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslel som 250/559
 
 
Datum: 24. prosince 2013 23:00
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Zdar draci, čemu se říká v převodovce u babetty 210 volnoběžka? Kdyžtak mně hoďte odkaz na krámek, potřebuju ji koupit... Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. prosince 2013 1:43
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
Nemyslí náhodou předlohu ? je tam zalisovaná volnoběžka, na jednu stranu jde s převodovým kolem otáčet, na druhou ne : http://www.fichtlkramek.cz/nahled/hridel_predlohy_upl222.html
 
 
Datum: 24. prosince 2013 1:43
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
f - tak proč se ptáš, když odpověď znáš? :-/
 
 
Datum: 23. prosince 2013 22:39
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Kdybych potřeboval volnoběžku zadního kola, nepíšu, že chci volnoběžku do převodovky! :-) Hold někteří ani nečtou a už sem valí odkazy, které nejsou vůbec třebné :-D
 
 
Datum: 23. prosince 2013 21:39
 
 
 
 
Jméno: kondor      IP: uživatel9766    
http://www.fichtlkramek.cz/zbozi/hledat.html?hledat=volnob%C4%9B%C5%BEka
 
 
Datum: 23. prosince 2013 21:13
 
 
 
 
Jméno: babin      IP: uživatel16579    
Zdravím Vás draci, mám problém na své babettě, nepodřazuje mi do kopce, nebo podřadí, když už dvojka motor skoro udusila. Když motor vypnu, nahodím ho znova, tak se rozjede na jedničku a normálně zařadí dvojku. Ale někdy se stane, že je tam dvojka pořád. Když jsem sundal kryt tak jsem zjistil, že občas po přidání plynu a odstředění rozběhových čelistí roztočí pomocí řemene vnější buben druhé rychlosti, ale kolo stojí, motorkou párkrát pohnu dopředu, dozadu a potom se po přidání plynu babetta normálně rozjíždí. Tak se chci zeptat, je možné, že je špatná volnoběžka v motoru? Na jakém principu funguje a jak se dá bezpečně v chování usoudit zda je opravdu vadná? Děkuji a přeji hezký den. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2013 20:40
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
zdar babine, vypadá to na volnoběžku,když popisuješ že pohneš dopředu-dozadu tak povolí........volnoběž. pracuje na principu zapnout - vypnout...cca 600,- ..měl jsem podobný problém - dal jsem novou volno. a byl klid....uvnitř jsou 3 válečky a ty se pohybují v v klínu a když jsou semletý tak držej
 
 
Datum: 21. prosince 2013 20:40
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím pánové, pustil jsem se do repase mého stadiona S22 a půlil jsem motor a po prohlídce jsem zjistil jisté věci, které se mi moc nelíbí. Za prvé drhne mi o karter to ozubené kolo, které je na hřídely, na níž jsou šlapky. Nevím čím to, normální to asi není a nevím, jak to mám opravit. Za další vyklá se mi spojkový koš. Tisícihran je ale ok a nevidím nikde žádné poškození poté, co jsem ho sundal. Matka také byla utažená. To bylo při půlení motoru, ale také se mi nelíbí že se mi motor dost hejbe v rámu. Ty silenbloky v karterech jsem v pohodě vytlačil prstem z karteru. Nevypadjí nějako vyžvejkaně a nai nevím jak by mohli, když z venku tech silenbloků je plechový pouzdro. Ale asi není normalní že se mi ten motor v rámu vyklá ne? A poslední věc- rozeta má dosti vyběhané ložisko a chci se zeptat, zda pokud ho chci vyměnit, tal podle toho co jsem koukal, budu muset odbrousit nějaké tři nýty, abych se k tomu ložisku dostal. Je to tak? díky za rady... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2013 20:16
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky, já se na ten rotor podíval, že jsme ho přiložil na rovnou plochu nevypadá, že by byl křivý, tak snad nebude křivý (ani nevím jestli je to možné) Jinak ten spojkový koš se hýbe ten ten vnější na tom futru které je na čemu kliky. tak to nevím co s tím... jestli je nutné to nějako spravovat, kyž se nejedna o žádný závodní motor a ten stadion bude dělat tak 20 km ročně...
 
 
Datum: 21. prosince 2013 20:16
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
je možný že někdo udělal špatně klínek a rotor nedosedl na celou plochu kuželu,proto šmajdal a odřel cívku i kryt
 
 
Datum: 21. prosince 2013 12:23
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky kolečko. Na to futro mrknu a pak jsem zde zašel toto http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vymezovaci_podlozka_1mm_slapek.html tak to tím asi pořeším. škoda, že tu sesa nemá ty silenbloky do motoru, nebo jsem je aspon nenašel. Na ten spojkový koš se ještě mrknu kde se přesně hejbe a napíši to sem, abych tady nekecal. Jinak ještě bych měl zmínit, že ten motor u mě nejezdil, pouze se mi podařilo nastartovat před lety a to bylo vše. Tu rozetu ještě prohlídnu taky co a jak s ní budu dělat. Dále jsem zjistil, že na tom motoru mírně drhl rotor jak o cívku, také z vnějšku ten rotor drhne o kryt zapalování. Je možné, že je ten rotor zkřiven nějakou neodbornou manipulací a nebo byl jen nějako špatně nasazen? (Byly tam dvě světelný cívky a indučka byla externě....
 
 
Datum: 21. prosince 2013 10:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud dhne ozubené kolo o karter, tak bývá povysunuté ocelové pouzdro hřídele šlapek v pravém karteru. Dále, o jaký spojkový koš se jedná? Vnitřní je na tisícihranu, vnější je volně uožen na ocelovém futru. Sientbloky, které jdou vytlačit prstem, už jsou nejspíš KO. Vyndej i to plechévá pouzdro a celé silentbloky vyměň. K rozetě...z hlavy si nevybavuju jak je to tam přesně udělaný, je to už několik let co jsem to měnil. Jestli je KO ložisko, tak počítam že řetězovka už bude též KO, takže bych volil opravu celé rozety...věnec, ložisko, nýty...
 
 
Datum: 21. prosince 2013 8:06
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
SESO mohl by jsi mi prosím napsat rozměry tyhle pružiny http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pruzina_spojky_jawa_9022.html předem dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2013 19:08
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Zdar draci, v čem je chyba, když babetta brzdí motorem? Prostě když zmáčknu zadní brzdu tak se začne motor dustit, ale když normálně zdechlou babettu štuchám tak to jde volně, našlápnu ji na pedál, rozjede se 1, 2, někdy podřadí na 1, ale většinou tam zůstane 2 a musím babettu zdechnou.. Díky a pěkné vánoce.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2013 20:56
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
jo a unašeče jsou už taky omletý
 
 
Datum: 21. prosince 2013 20:56
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
zdarec-ko volnoběžka
 
 
Datum: 21. prosince 2013 20:43
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16576    
vlastní vahou vyndej čelisti s tim unašečem a ve očislti a rozhýbej
 
 
Datum: 21. prosince 2013 0:10
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Takže v rozběhových ani startovacích čelistech problém není, ano? Sundal jsem ten plech, co to celé zakrývá a pod ním byla ještě ocelová podložka průměr cca 35mm, všechno je suché, čelisti byly při rozdělání přilehlé k bubnu. Jak se zajišťuje to, že se čelisti vrací zpět do středu (že, odpadnou)? Díky..
 
 
Datum: 20. prosince 2013 18:30
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16573    
zustavá ti seplá ta spojka pod plastovým krytem blíž k zadnímu kolu ..ta řadí 2 a je to vymyšlené že babeta nemá neutral a např při jízdě z kopce to samo řadí 2 stupen a jak padaj otáčky spojka má silou čilisti odpojit od bubnu az zastavitotáčky sou malé tak tam nejni 1 a tím stojíš ale pri jízde z kopce tam je vžy 2.... a druhou častí si si to potvrdil zustavá seplá spojka pro 2 rychlostní stupen tj ta v zadu pod tou druhok její demontáži stačí 17 klíč vše řadně očisti a skontroluj zda se nic neohlo
 
 
Datum: 20. prosince 2013 18:17
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel13988    
chtel bych se zeptat jestli se tu bude prodavat segment na startovani na jawa 555 dekuji za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. prosince 2013 7:18
 
 
 
 
Jméno: Jarmag1      IP: uživatel13144    
http://www.motojelinek.cz/?p=productsMore&iProduct=865&sName=Startovaci-segment-550-555
 
 
Datum: 16. prosince 2013 7:18
 
 
 
 
Jméno: berdys      E-mail:      IP: uživatel16156    
Mam dotaz jestli nahodou neni stejna spojkova lamela z mosqita a stadionu . Díky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2013 15:30
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ajo takhle.. nene určitě by neseděly ;-)
 
 
Datum: 15. prosince 2013 15:30
 
 
 
 
Jméno: berdys      IP: uživatel16156    
Ne spojka neklouže , jenom se me zdaj podobny.Delal jsem GO a lamely jsou dost sjety. Už jsem objednal novy .
 
 
Datum: 15. prosince 2013 13:32
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to asi ne.. o co ti jde? máš našláplej motor a klouže?
 
 
Datum: 15. prosince 2013 13:17
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, jak je možné, že mi spojka jde jak kámen? S ostatními Pionýry je radost jezdi, ale na mém mě po druhém zmáčknutí spojky šíleně bolí ruka. Lanko jsem dal nové, promazal jsem to, ale bez jakéhokoliv výsledku. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2020 9:36
 
 
 
 
Jméno: agregatos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle měl kámoš a dělalo to lanko. Ze jde spojka mačkat zlehka zjistil až když mu prasklo lanko a dal tam nové.
 
 
Datum: 07. dubna 2020 9:36
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jen připíšu že můžeš mít nějaký dobrý pružiny na spojce který ještě nejsou unavený a nebo tam mohl někdo dát třeba tvrdší delší pružiny
 
 
Datum: 15. prosince 2013 21:27
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaký je to pinc?
 
 
Datum: 15. prosince 2013 8:11
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel14949    
feroda sem nenasazoval a ani nebudu packa spojky hejbe s ptitlacnym plechem takze kdyz to slozis jak rikas ty ze to namlatis tak bud bude spojka klouzat a nebo nebude vystavovat
 
 
Datum: 14. prosince 2013 20:21
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
michal: asi jsi ještě nedával ferodo lamely že? Ty totiž mají menší vnitřní průměr než je průměr spojkového koše a když je bez úprav narazíš na koš, tak potom drhnou a páčka jde mačkat ztěžka. To samé platí, když se dají opačně lamely, tak potom nemusí jít páčka vůbec zmáčknout, protože se lamely nemají kam roztáhnout!!! Samotný mechanizmus spojky většinou bývá v pořádku... ;-)
 
 
Datum: 14. prosince 2013 19:31
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nenasadil jsi náhodou lamely opačně? jak mají ozubení vyhnuté na jednu stranu tak tím vyhnutým musí jít k sobě
 
 
Datum: 14. prosince 2013 19:29
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel14949    
predpokladam ze packa a lanko jdou volne, co vypinaci packa ve viku? skriple lanko? podlozky pod pruzinama spojky? to jak jde lamela na kos s tim nema co delat lamela se na kosiku nehejbe tak aby mela vliv na tvrdost packy videl bych to na tu vypinaci packu nebo neoriginalni pruzinypopripade moc podlozek jednou se mi stalo ze predchozi majitel dal podlozky do mysticek pro pruziny a ja pridal este jednu pod segrovku a taky to neslo moc mackat
 
 
Datum: 14. prosince 2013 18:31
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když máš nové lamely, tak když jsi je nasazoval, šli na spojkový koš nasadit volně? V případě ferodo lamel, je potřeba vnitřní kroužek lamel trochu vzít pilníkem, aby lamely chodily volně a taky mě napadá, jestli jsi ty lamely nenasadil obráceně? Musí se nasazovat vždy tenším korkem k sobě...
 
 
Datum: 14. prosince 2013 18:08
 
 
 
 
Jméno: milan      IP: uživatel16544    
tak když máš novou spojku a děla to furt tak už jedině dlouhá tyčka která ti tlačí na spojku vyměnil bych tu tyčku a nezapomeň tam dat tu kuličky mam zato že u fichtla byla jenom jedna na straně od lanka
 
 
Datum: 14. prosince 2013 17:18
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mám všechna lanká nová, lamely a mezilamelu taky.
 
 
Datum: 14. prosince 2013 14:41
 
 
 
 
Jméno: Fojtass ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sundej víko spojky, rozdělej spojku, vy hoď lamely, i z mezilamelou-zahoď je někde daleko..... a kup nový 2 lamely a jednu mezilamelu, budeš mít na staré mezilamele ostřepy, a proto se zasekává, a nejde zmáčkout.. zas taková investice to není... já kupoval Fichtla z tím že jsem hned vyměnil spojku a všechny lanka.... zpravovat to nemá cenu, stejně budou i vytahané zuby na lamelách...
 
 
Datum: 14. prosince 2013 13:24
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kromě toho, že je tvrdá se chová úplně normálně a vevnitř není známka ničeho podezřelého.
 
 
Datum: 14. prosince 2013 13:12
 
 
 
 
Jméno: Bear      IP: uživatel15770    
Když je hodně tvrdá, tak máš moc vysoké korky na lamelách.
 
 
Datum: 14. prosince 2013 10:54
 
 
 
 
Jméno: milanbarcik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a koukal si dovnitř motoru nestal ten motor nakou dobu nepoužívaný a jak se chová za jízdy kromě toho že je tvrdá
 
 
Datum: 14. prosince 2013 9:36
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel16547    
Zdravím, nevíte jestli má Dandyna 50 hliníková kola? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2013 13:39
 
 
 
 
Jméno: Stig      IP: uživatel13048    
Jojo.. je to hliník :-)
 
 
Datum: 14. prosince 2013 13:39
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel16535    
Zdar draci, neví někdo kde se dá sehnat startovaci segment na čz 250/455 jednolauf? Z 250 kývačky tam nepasuje a s panelkovým to škrká a vůbec to jde špatně.. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2013 12:38
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
najdi si čísla dle katalogů ND a máš jistotu... hledat ti to nebudu..
 
 
Datum: 12. prosince 2013 12:38
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Tak to je možné, takže je to stejné jako u čz 450? Buben spojky myslím pasuje z J175/356..
 
 
Datum: 11. prosince 2013 21:16
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16540    
měl by bejt stejný se 125 175 ne? vždyt to je spodek ze 175 a převodovka se spojkou stejná..si skoušel všechny jine motorky neš tu pravou
 
 
Datum: 11. prosince 2013 20:20
 
 
 
 
Jméno: mustaf23      IP: uživatel4095    
Zdar není stejný jako na 175?
 
 
Datum: 11. prosince 2013 9:43
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Zkus http://www.jawy.cz/, nebo na burze...
 
 
Datum: 11. prosince 2013 7:43
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel16532    
Zdarec draci, Mám fechtla 05 a vyskakuje mi trojka. V motoru jsem se zatím nehrabal. Dokážete poradit jak na ni? Podobný problém mám u 250 kývačka. Tady mi pro změnu vyskakují všechny rychlosti když ji vezmu u huby. Předem díky za všechny rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2013 23:15
 
 
 
 
Jméno: HOBO      IP: uživatel13741    
Koupil jsem zajíce v pytli a mám doma motor na 05ku, kdybys něco potřeboval ozvi se.
 
 
Datum: 10. prosince 2013 23:15
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel16534    
A co u té 250?, Tam by to mohl být stejný problém? asi blbá otázka ale čemu se v tom motoru říká automat? To kolo na kterým je asi pět pružin po obvodu?
 
 
Datum: 10. prosince 2013 23:11
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
Mě to dělalo u 21 tím že jsem měl v řadícím automatu sjetou takovou blbost jak vám posouvá řadící vidličku je na něm 5 vyřezaných zubu skus to vyměnit a určitě to pojede nebo skus to jak tady píše mikys ale udělal bych obě naráz máš jistotu ale samozdřejmě to může být i tou samotnou převodovkou.
 
 
Datum: 10. prosince 2013 20:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, i to má vliv. 05 nemá zrovna dobře vyřešené uložení toho výstupu, takže pokud se našponuje řetěz, tak hlavní hřídel a výstup neběží uplně v ose a pak to může vyskakovat...
 
 
Datum: 10. prosince 2013 19:33
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel8853    
Podle mě má i vliv jak je našponovaný řetěz když je přetahlý tak dle mého názoru skáče víc
 
 
Datum: 10. prosince 2013 19:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle mě ohoblované kameny na dvojkovém kolečku nebo ojebané hrany děr ve výstupní hřídeli. Myslim že nejrozumnější bude to rozebrat a podívat se, to bude jistota.
 
 
Datum: 10. prosince 2013 18:29
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Skuste pružinu v automatu dát tam novou nebo třeba z 21 ta je silnější
 
 
Datum: 10. prosince 2013 18:25
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel8853    
Mám 05 vše v motoru mám v pořádku taky vyskakuje 3 ale nevím čím by to mohlo být už to považuji skoro za samozřejmost že jí držím nohou. Ten motor orig z r63 skáče hodně a co mám rezervní motor z r64 tak skáče podstatně míň že jsem ho tam chvíli měl když jsem dělal go orig motoru.
 
 
Datum: 10. prosince 2013 17:44
 
 
 
 
Jméno: Master      IP: uživatel16531    
Má tady někdo zkušenosti stěma hnědýma guferama? Vím že červené silikonové bych si na fíka nikdy nedal, ty stojej na prd.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2013 16:06
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasne bakoun to rostrelil,,je to viton,, jsou to nejlepsi ceske gufera co dela rubena,,tkaze se nemusite vubec bat
 
 
Datum: 10. prosince 2013 16:06
 
 
 
 
Jméno: Master      IP: uživatel16531    
Dík za vysvětlení :-)
 
 
Datum: 10. prosince 2013 14:09
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Tady si můžeš něco nastudovat: http://www.loziska.com/gufera/
 
 
Datum: 10. prosince 2013 13:22
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Kvalita a zpracování... v souvislosti s guferama mi to přijde celkem vtipný. Ta bude úplně to samá jako "obyčejná" NBR gufera. Pokud je výrobce Gufero ČR a jsou opravdu hnědá, tak by mělo jít o gufera z fluorkaučuku (označovaná také jako VITON) a ne silikonové, která mají u tohoto výrobce barvu červenou.
 
 
Datum: 10. prosince 2013 13:19
 
 
 
 
Jméno: Master      IP: uživatel16531    
Barva mě je jedno :-D, myslím ohledně zpracování, jestli to je to kvalitou a zpracovanim nějak (znatelně) lepší oproti obyč.
 
 
Datum: 10. prosince 2013 12:02
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Chtělo by to zjistit, co je to za materiál, barva je v celku nedůležitá...
 
 
Datum: 10. prosince 2013 10:50
 
 
 
 
Jméno: jakub 36      IP: uživatel16521    
čau kolik zubů má originální řetezové kolečko na babette? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2013 22:25
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na babetě 207 mám 12 zubé
 
 
Datum: 10. prosince 2013 22:25
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
Zdar draci když si chci koupit http://www.fichtlkramek.cz/nahled/primarni_kolecko_11z.html musím koupit kratší řetěz nebo to jede s tim origo???? dik za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2013 18:48
 
 
 
 
Jméno: pio      IP: uživatel16483    
cus musis koupit i retez protoze je tam pul clanek nebo jsem koukal ma tam novinku spojku na 11z primar
 
 
Datum: 09. prosince 2013 18:48
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel15208    
Zdarec draci POTŘEBUJU NUTNĚ POMOC! dávám do kupy motor na stadiona s11 kupuju to po dílech přes bazary atd,,, už sem myslel ,že mám vše ale zjistil jsem ,že my chybí péro spojky č.20 co je na hřídeli pedálů,nějáké pouzdro č.15 co je na hřídeli pedálů a č.16 zubová spojka taky na hřídeli pedálů nevím co ted na nějákem moto shopu sem to nenašel a zvlášt na bazaru mě to nejspíš nikdo neprodá nevíte teda kde by se to dalo sehnat? dík za odpvěd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2013 19:22
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel15208    
čau to bys byl hodnej , promin ale nevim za co bych to vymenil mam na stadiona mam dily tak akorát abych ho složil ale na fichtla mam hodně motorovych dílů....
 
 
Datum: 09. prosince 2013 19:22
 
 
 
 
Jméno: cige10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, pokud to nikde neseženeš tak mrknu do kýblu s dílama do převodovky a možná se to tam najde navíc.... nepřebývá ti něco, za co by jsi byl ochotnej tyto díly vyměnit?
 
 
Datum: 07. prosince 2013 20:25
 
 
 
 
Jméno: skardas      IP: uživatel10691    
Zkus se podívat na Aukro č.inz.3756788827
 
 
Datum: 07. prosince 2013 19:44
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci, dovezl sem si mustanga dlouho stál motor šlape ale nejde spojka i když dotáhnu ten šroubek tak se nerozpojí co s tím ? dál bych se chtěl zeptat na 10z sekundáro jakou má asi maximální rychlost ? chci to na ježdění po kopcovitejch polnačkách odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo spojka už funguje jak má a jakej máte názor na ten 10z primár ?
 
 
Datum: 02. prosince 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kvůli spojce se motor půlit nemusí. Stačí vypustit olej a sundáš jen levé víko a pak uvidíš, co tomu je... Nejdřív ale zkus co ti tu už napsali, tzn. spojku rozlepit roztlačením pionýra, pokud to nepomůže, tak sundat víko a to už potom uvidíš co tomu je ;-)
 
 
Datum: 02. prosince 2013 21:07
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo děkuju vám
 
 
Datum: 02. prosince 2013 17:02
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel13971    
Nebo zařadit jedničku, zmáčknout spojku a mustanga roztlačit, spojka by mohla povolit na hondě to fungovalo jak to pude na jawě to nevim.
 
 
Datum: 02. prosince 2013 16:24
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14442    
nakopnůt a jezdit a zkůšat vypínat tu spojku
 
 
Datum: 02. prosince 2013 15:28
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No asi bude slepená a jak to spravit pujde to bez pulení ? :-)
 
 
Datum: 02. prosince 2013 14:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Že by ta spojka byla slepená?
 
 
Datum: 02. prosince 2013 14:02
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, kde mám číslo podle kterýho poznám že sou kartery párový? Na těch mejch je to všechno zdrbaný a tak nevim který je který, ale potřebuju nový. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2013 22:42
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no já mám třeba jedny kartery a na obou půlkách je celý číslo motoru, na jednom zeshora nad magnetem a na druhym u zadního úchytu k rámu, pak mám jedny který vůbec číslo motoru nemaj a maj jen zespodu kde se o ně opírá stojánej vyraženou malou trojku
 
 
Datum: 01. prosince 2013 22:42
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel14930    
ahoj poradte mi nejlepsi loziska a gufera na mustanga dekuji hlamne aby vydrzely a dobre sly ale aby jedno nestlalo 200 diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2013 20:51
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel16499    
ZKL jsou dobrý, ale pozor. Nejsou ZKL jako ZKL. Některé ZKL totiž vyrábějí TW a to byl podle mého ten problém u Fojtass. A nejsou to jen ložiska ZKL co se tam vyrábí. Pořádně se zeptej v ložiskárně na jejich původ. Jinak s JAWA ceZetakem souhlasím, Jawa 20 z 67 roku a měnil jsem je minulý rok pro kompletní GO motoru a i tak ok bez vůle.
 
 
Datum: 01. prosince 2013 20:51
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fojtass: to bude asi problém mezi sedačou a řidítkama ;-) ... já mám na stadíku motor ve kterém jsou původní ložiska ZKL z roku 61 a perfektní bez vůle... jen jsem po letech musel vyměnit tvrdé simerinky..
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 23:04
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
asi tak.. je to frajeřina machrovat, že mám v motoru SKF, ale obyčejný ZKL stačeji,, stejnak se ti dřív vysype klika..
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 20:25
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel14930    
ok koupim teda zkl
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 18:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mam ZKL v číze už asi 30000km a furt drží...měl si spíš smůlu na zmetkový kus, nebo byla chyba někde jinde...
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 14:40
 
 
 
 
Jméno: Fojtass      IP: uživatel16423    
ZKL bych moc nedával, já je dal na Simála a vydržely půl sezóny... teď tam mám SKF dvě sezóny a klid...
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 14:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dal bych český ZKL třeba...a gufera taky český...Dřív budeš půlit motor kvůli něčemu jinému než kvůli ložiskám...
 
 
Datum: 29. listopadu 2013 21:27
 
 
 
 
Jméno: pepec      IP: uživatel14318    
zdravim, potřebuju na babettě vyměnit řadící čelisti .. ty co řadí dvojku a nevím jak je sundat z unašeče.diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2013 18:56
 
 
 
 
Jméno: roman      IP: uživatel15597    
Na těch osičkách na unašeči na kterejch drží ty čelisti jsou segrovky který musíš vycvaknout.
 
 
Datum: 29. listopadu 2013 18:56
 
<  21  22  23  24  25  26  27  28  29  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 6:47:19 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu