|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Nazdar chlapi! Neviete kde by som zohnal lamely do Jawy 250/599 automatic? Alebo aspoň niekto kto by ich vedel zrepasovať. Ďakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2013 23:15
 pepo nauč se číst.. ptá se na lamely na automatic
Datum: 25. prosince 2013 23:15
Jméno: pepa
IP: uživatel16605
 jinak pokud maš spojku z panelky je stejná s 634 ..myslím že korkove lameli maj zuby ven a kovove dovnitřr...doporučují i zaměnit přítlačný talíř hliníkovej ze 634 ...pozor aby ti tam někdo nedal spojku z peraka kejvy zuby dovnitř...starší provedení....ale díly na něj jsou běžně....
Datum: 25. prosince 2013 22:46
Jméno: pepa
IP: uživatel16604
 překorkovat koupit tu či poslad na renovaci kde ti asi nabídnou místo korku ferodo ....doporučuji ferodo škoda talín u jihočeskeho písku.....s lačinejšími replikami jsou problemi že tam toho občas je malo...z tálína dostaneš kvalitně opravený díl za cenu tavanske repliky a poštu.....cela spojka tě vijde na cca 300 korun...plus dobírka
Datum: 25. prosince 2013 22:32
 Myslel som 250/559
Datum: 24. prosince 2013 23:00
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Zdar draci, čemu se říká v převodovce u babetty 210 volnoběžka? Kdyžtak mně hoďte odkaz na krámek, potřebuju ji koupit... Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2013 1:43
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
Datum: 24. prosince 2013 1:43
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 f - tak proč se ptáš, když odpověď znáš? :-/
Datum: 23. prosince 2013 22:39
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Kdybych potřeboval volnoběžku zadního kola, nepíšu, že chci volnoběžku do převodovky!  Hold někteří ani nečtou a už sem valí odkazy, které nejsou vůbec třebné
Datum: 23. prosince 2013 21:39
Jméno: kondor
IP: uživatel9766
 http://www.fichtlkramek.cz/zbozi/hledat.html?hledat=volnob%C4%9B%C5%BEka
Datum: 23. prosince 2013 21:13
Jméno: babin
IP: uživatel16579
 Zdravím Vás draci, mám problém na své babettě, nepodřazuje mi do kopce, nebo podřadí, když už dvojka motor skoro udusila. Když motor vypnu, nahodím ho znova, tak se rozjede na jedničku a normálně zařadí dvojku. Ale někdy se stane, že je tam dvojka pořád. Když jsem sundal kryt tak jsem zjistil, že občas po přidání plynu a odstředění rozběhových čelistí roztočí pomocí řemene vnější buben druhé rychlosti, ale kolo stojí, motorkou párkrát pohnu dopředu, dozadu a potom se po přidání plynu babetta normálně rozjíždí. Tak se chci zeptat, je možné, že je špatná volnoběžka v motoru? Na jakém principu funguje a jak se dá bezpečně v chování usoudit zda je opravdu vadná? Děkuji a přeji hezký den.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2013 20:40
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 zdar babine, vypadá to na volnoběžku,když popisuješ že pohneš dopředu-dozadu tak povolí........volnoběž. pracuje na principu zapnout - vypnout...cca 600,- ..měl jsem podobný problém - dal jsem novou volno. a byl klid....uvnitř jsou 3 válečky a ty se pohybují v v klínu a když jsou semletý tak držej
Datum: 21. prosince 2013 20:40
 Zdravím pánové, pustil jsem se do repase mého stadiona S22 a půlil jsem motor a po prohlídce jsem zjistil jisté věci, které se mi moc nelíbí. Za prvé drhne mi o karter to ozubené kolo, které je na hřídely, na níž jsou šlapky. Nevím čím to, normální to asi není a nevím, jak to mám opravit. Za další vyklá se mi spojkový koš. Tisícihran je ale ok a nevidím nikde žádné poškození poté, co jsem ho sundal. Matka také byla utažená. To bylo při půlení motoru, ale také se mi nelíbí že se mi motor dost hejbe v rámu. Ty silenbloky v karterech jsem v pohodě vytlačil prstem z karteru. Nevypadjí nějako vyžvejkaně a nai nevím jak by mohli, když z venku tech silenbloků je plechový pouzdro. Ale asi není normalní že se mi ten motor v rámu vyklá ne? A poslední věc- rozeta má dosti vyběhané ložisko a chci se zeptat, zda pokud ho chci vyměnit, tal podle toho co jsem koukal, budu muset odbrousit nějaké tři nýty, abych se k tomu ložisku dostal. Je to tak? díky za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2013 20:16
 Díky, já se na ten rotor podíval, že jsme ho přiložil na rovnou plochu nevypadá, že by byl křivý, tak snad nebude křivý (ani nevím jestli je to možné) Jinak ten spojkový koš se hýbe ten ten vnější na tom futru které je na čemu kliky. tak to nevím co s tím... jestli je nutné to nějako spravovat, kyž se nejedna o žádný závodní motor a ten stadion bude dělat tak 20 km ročně...
Datum: 21. prosince 2013 20:16
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 je možný že někdo udělal špatně klínek a rotor nedosedl na celou plochu kuželu,proto šmajdal a odřel cívku i kryt
Datum: 21. prosince 2013 12:23
 Díky kolečko. Na to futro mrknu a pak jsem zde zašel toto http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vymezovaci_podlozka_1mm_slapek.html tak to tím asi pořeším. škoda, že tu sesa nemá ty silenbloky do motoru, nebo jsem je aspon nenašel. Na ten spojkový koš se ještě mrknu kde se přesně hejbe a napíši to sem, abych tady nekecal. Jinak ještě bych měl zmínit, že ten motor u mě nejezdil, pouze se mi podařilo nastartovat před lety a to bylo vše. Tu rozetu ještě prohlídnu taky co a jak s ní budu dělat. Dále jsem zjistil, že na tom motoru mírně drhl rotor jak o cívku, také z vnějšku ten rotor drhne o kryt zapalování. Je možné, že je ten rotor zkřiven nějakou neodbornou manipulací a nebo byl jen nějako špatně nasazen? (Byly tam dvě světelný cívky a indučka byla externě....
Datum: 21. prosince 2013 10:49
 Pokud dhne ozubené kolo o karter, tak bývá povysunuté ocelové pouzdro hřídele šlapek v pravém karteru. Dále, o jaký spojkový koš se jedná? Vnitřní je na tisícihranu, vnější je volně uožen na ocelovém futru. Sientbloky, které jdou vytlačit prstem, už jsou nejspíš KO. Vyndej i to plechévá pouzdro a celé silentbloky vyměň. K rozetě...z hlavy si nevybavuju jak je to tam přesně udělaný, je to už několik let co jsem to měnil. Jestli je KO ložisko, tak počítam že řetězovka už bude též KO, takže bych volil opravu celé rozety...věnec, ložisko, nýty...
Datum: 21. prosince 2013 8:06
Posl.aktualizace: 20. prosince 2013 19:08
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Zdar draci, v čem je chyba, když babetta brzdí motorem? Prostě když zmáčknu zadní brzdu tak se začne motor dustit, ale když normálně zdechlou babettu štuchám tak to jde volně, našlápnu ji na pedál, rozjede se 1, 2, někdy podřadí na 1, ale většinou tam zůstane 2 a musím babettu zdechnou.. Díky a pěkné vánoce..
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2013 20:56
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 jo a unašeče jsou už taky omletý
Datum: 21. prosince 2013 20:56
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 zdarec-ko volnoběžka
Datum: 21. prosince 2013 20:43
Jméno: pepa
IP: uživatel16576
 vlastní vahou vyndej čelisti s tim unašečem a ve očislti a rozhýbej
Datum: 21. prosince 2013 0:10
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Takže v rozběhových ani startovacích čelistech problém není, ano? Sundal jsem ten plech, co to celé zakrývá a pod ním byla ještě ocelová podložka průměr cca 35mm, všechno je suché, čelisti byly při rozdělání přilehlé k bubnu. Jak se zajišťuje to, že se čelisti vrací zpět do středu (že, odpadnou)? Díky..
Datum: 20. prosince 2013 18:30
Jméno: pepa
IP: uživatel16573
 zustavá ti seplá ta spojka pod plastovým krytem blíž k zadnímu kolu ..ta řadí 2 a je to vymyšlené že babeta nemá neutral a např při jízdě z kopce to samo řadí 2 stupen a jak padaj otáčky spojka má silou čilisti odpojit od bubnu az zastavitotáčky sou malé tak tam nejni 1 a tím stojíš ale pri jízde z kopce tam je vžy 2.... a druhou častí si si to potvrdil zustavá seplá spojka pro 2 rychlostní stupen tj ta v zadu pod tou druhok její demontáži stačí 17 klíč vše řadně očisti a skontroluj zda se nic neohlo
Datum: 20. prosince 2013 18:17
Jméno: mira
IP: uživatel13988
 chtel bych se zeptat jestli se tu bude prodavat segment na startovani na jawa 555 dekuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2013 7:18
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel13144
 http://www.motojelinek.cz/?p=productsMore&iProduct=865&sName=Startovaci-segment-550-555
Datum: 16. prosince 2013 7:18
 Mam dotaz jestli nahodou neni stejna spojkova lamela z mosqita a stadionu . Díky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2013 15:30
 ajo takhle.. nene určitě by neseděly
Datum: 15. prosince 2013 15:30
Jméno: berdys
IP: uživatel16156
 Ne spojka neklouže , jenom se me zdaj podobny.Delal jsem GO a lamely jsou dost sjety. Už jsem objednal novy .
Datum: 15. prosince 2013 13:32
 to asi ne.. o co ti jde? máš našláplej motor a klouže?
Datum: 15. prosince 2013 13:17
 Čau, jak je možné, že mi spojka jde jak kámen? S ostatními Pionýry je radost jezdi, ale na mém mě po druhém zmáčknutí spojky šíleně bolí ruka. Lanko jsem dal nové, promazal jsem to, ale bez jakéhokoliv výsledku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2020 9:36
 Tohle měl kámoš a dělalo to lanko. Ze jde spojka mačkat zlehka zjistil až když mu prasklo lanko a dal tam nové.
Datum: 07. dubna 2020 9:36
 já jen připíšu že můžeš mít nějaký dobrý pružiny na spojce který ještě nejsou unavený a nebo tam mohl někdo dát třeba tvrdší delší pružiny
Datum: 15. prosince 2013 21:27
 jaký je to pinc?
Datum: 15. prosince 2013 8:11
Jméno: michal
IP: uživatel14949
 feroda sem nenasazoval a ani nebudu packa spojky hejbe s ptitlacnym plechem takze kdyz to slozis jak rikas ty ze to namlatis tak bud bude spojka klouzat a nebo nebude vystavovat
Datum: 14. prosince 2013 20:21
 michal: asi jsi ještě nedával ferodo lamely že? Ty totiž mají menší vnitřní průměr než je průměr spojkového koše a když je bez úprav narazíš na koš, tak potom drhnou a páčka jde mačkat ztěžka. To samé platí, když se dají opačně lamely, tak potom nemusí jít páčka vůbec zmáčknout, protože se lamely nemají kam roztáhnout!!! Samotný mechanizmus spojky většinou bývá v pořádku...
Datum: 14. prosince 2013 19:31
 nenasadil jsi náhodou lamely opačně? jak mají ozubení vyhnuté na jednu stranu tak tím vyhnutým musí jít k sobě
Datum: 14. prosince 2013 19:29
Jméno: michal
IP: uživatel14949
 predpokladam ze packa a lanko jdou volne, co vypinaci packa ve viku? skriple lanko? podlozky pod pruzinama spojky? to jak jde lamela na kos s tim nema co delat lamela se na kosiku nehejbe tak aby mela vliv na tvrdost packy videl bych to na tu vypinaci packu nebo neoriginalni pruzinypopripade moc podlozek jednou se mi stalo ze predchozi majitel dal podlozky do mysticek pro pruziny a ja pridal este jednu pod segrovku a taky to neslo moc mackat
Datum: 14. prosince 2013 18:31
 Když máš nové lamely, tak když jsi je nasazoval, šli na spojkový koš nasadit volně? V případě ferodo lamel, je potřeba vnitřní kroužek lamel trochu vzít pilníkem, aby lamely chodily volně a taky mě napadá, jestli jsi ty lamely nenasadil obráceně? Musí se nasazovat vždy tenším korkem k sobě...
Datum: 14. prosince 2013 18:08
Jméno: milan
IP: uživatel16544
 tak když máš novou spojku a děla to furt tak už jedině dlouhá tyčka která ti tlačí na spojku vyměnil bych tu tyčku a nezapomeň tam dat tu kuličky mam zato že u fichtla byla jenom jedna na straně od lanka
Datum: 14. prosince 2013 17:18
 Já mám všechna lanká nová, lamely a mezilamelu taky.
Datum: 14. prosince 2013 14:41
 Sundej víko spojky, rozdělej spojku, vy hoď lamely, i z mezilamelou-zahoď je někde daleko..... a kup nový 2 lamely a jednu mezilamelu, budeš mít na staré mezilamele ostřepy, a proto se zasekává, a nejde zmáčkout.. zas taková investice to není... já kupoval Fichtla z tím že jsem hned vyměnil spojku a všechny lanka.... zpravovat to nemá cenu, stejně budou i vytahané zuby na lamelách...
Datum: 14. prosince 2013 13:24
 Kromě toho, že je tvrdá se chová úplně normálně a vevnitř není známka ničeho podezřelého.
Datum: 14. prosince 2013 13:12
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 Když je hodně tvrdá, tak máš moc vysoké korky na lamelách.
Datum: 14. prosince 2013 10:54
 a koukal si dovnitř motoru nestal ten motor nakou dobu nepoužívaný a jak se chová za jízdy kromě toho že je tvrdá
Datum: 14. prosince 2013 9:36
Jméno: Tomáš
IP: uživatel16547
 Zdravím, nevíte jestli má Dandyna 50 hliníková kola? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2013 13:39
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 Jojo.. je to hliník
Datum: 14. prosince 2013 13:39
Jméno: f
IP: uživatel16535
 Zdar draci, neví někdo kde se dá sehnat startovaci segment na čz 250/455 jednolauf? Z 250 kývačky tam nepasuje a s panelkovým to škrká a vůbec to jde špatně.. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2013 12:38
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 najdi si čísla dle katalogů ND a máš jistotu... hledat ti to nebudu..
Datum: 12. prosince 2013 12:38
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Tak to je možné, takže je to stejné jako u čz 450? Buben spojky myslím pasuje z J175/356..
Datum: 11. prosince 2013 21:16
Jméno: pepa
IP: uživatel16540
 měl by bejt stejný se 125 175 ne? vždyt to je spodek ze 175 a převodovka se spojkou stejná..si skoušel všechny jine motorky neš tu pravou
Datum: 11. prosince 2013 20:20
Jméno: mustaf23
IP: uživatel4095
 Zdar není stejný jako na 175?
Datum: 11. prosince 2013 9:43
Datum: 11. prosince 2013 7:43
Jméno: Honza
IP: uživatel16532
 Zdarec draci,
Mám fechtla 05 a vyskakuje mi trojka. V motoru jsem se zatím nehrabal. Dokážete poradit jak na ni?
Podobný problém mám u 250 kývačka. Tady mi pro změnu vyskakují všechny rychlosti když ji vezmu u huby.
Předem díky za všechny rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2013 23:15
Jméno: HOBO
IP: uživatel13741
 Koupil jsem zajíce v pytli a mám doma motor na 05ku, kdybys něco potřeboval ozvi se.
Datum: 10. prosince 2013 23:15
Jméno: Honza
IP: uživatel16534
 A co u té 250?, Tam by to mohl být stejný problém?
asi blbá otázka ale čemu se v tom motoru říká automat? To kolo na kterým je asi pět pružin po obvodu?
Datum: 10. prosince 2013 23:11
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 Mě to dělalo u 21 tím že jsem měl v řadícím automatu sjetou takovou blbost jak vám posouvá řadící vidličku je na něm 5 vyřezaných zubu skus to vyměnit a určitě to pojede nebo skus to jak tady píše mikys ale udělal bych obě naráz máš jistotu ale samozdřejmě to může být i tou samotnou převodovkou.
Datum: 10. prosince 2013 20:01
 Ano, i to má vliv. 05 nemá zrovna dobře vyřešené uložení toho výstupu, takže pokud se našponuje řetěz, tak hlavní hřídel a výstup neběží uplně v ose a pak to může vyskakovat...
Datum: 10. prosince 2013 19:33
Jméno: Honza
IP: uživatel8853
 Podle mě má i vliv jak je našponovaný řetěz když je přetahlý tak dle mého názoru skáče víc
Datum: 10. prosince 2013 19:29
 Podle mě ohoblované kameny na dvojkovém kolečku nebo ojebané hrany děr ve výstupní hřídeli. Myslim že nejrozumnější bude to rozebrat a podívat se, to bude jistota.
Datum: 10. prosince 2013 18:29
 Skuste pružinu v automatu dát tam novou nebo třeba z 21 ta je silnější
Datum: 10. prosince 2013 18:25
Jméno: Honza
IP: uživatel8853
 Mám 05 vše v motoru mám v pořádku taky vyskakuje 3 ale nevím čím by to mohlo být už to považuji skoro za samozřejmost že jí držím nohou. Ten motor orig z r63 skáče hodně a co mám rezervní motor z r64 tak skáče podstatně míň že jsem ho tam chvíli měl když jsem dělal go orig motoru.
Datum: 10. prosince 2013 17:44
Jméno: Master
IP: uživatel16531
 Má tady někdo zkušenosti stěma hnědýma guferama? Vím že červené silikonové bych si na fíka nikdy nedal, ty stojej na prd..
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2013 16:06
 jasne bakoun to rostrelil,,je to viton,, jsou to nejlepsi ceske gufera co dela rubena,,tkaze se nemusite vubec bat
Datum: 10. prosince 2013 16:06
Jméno: Master
IP: uživatel16531
 Dík za vysvětlení
Datum: 10. prosince 2013 14:09
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
Datum: 10. prosince 2013 13:22
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Kvalita a zpracování... v souvislosti s guferama mi to přijde celkem vtipný. Ta bude úplně to samá jako "obyčejná" NBR gufera. Pokud je výrobce Gufero ČR a jsou opravdu hnědá, tak by mělo jít o gufera z fluorkaučuku (označovaná také jako VITON) a ne silikonové, která mají u tohoto výrobce barvu červenou.
Datum: 10. prosince 2013 13:19
Jméno: Master
IP: uživatel16531
 Barva mě je jedno  , myslím ohledně zpracování, jestli to je to kvalitou a zpracovanim nějak (znatelně) lepší oproti obyč.
Datum: 10. prosince 2013 12:02
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Chtělo by to zjistit, co je to za materiál, barva je v celku nedůležitá...
Datum: 10. prosince 2013 10:50
Jméno: jakub 36
IP: uživatel16521
 čau kolik zubů má originální řetezové kolečko na babette?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2013 22:25
 na babetě 207 mám 12 zubé
Datum: 10. prosince 2013 22:25
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
Posl.aktualizace: 09. prosince 2013 18:48
Jméno: pio
IP: uživatel16483
 cus musis koupit i retez protoze je tam pul clanek nebo jsem koukal ma tam novinku spojku na 11z primar
Datum: 09. prosince 2013 18:48
Jméno: telda
IP: uživatel15208
 Zdarec draci POTŘEBUJU NUTNĚ POMOC! dávám do kupy motor na stadiona s11 kupuju to po dílech přes bazary atd,,, už sem myslel ,že mám vše ale zjistil jsem ,že my chybí péro spojky č.20 co je na hřídeli pedálů,nějáké pouzdro č.15 co je na hřídeli pedálů a č.16 zubová spojka taky na hřídeli pedálů nevím co ted na nějákem moto shopu sem to nenašel a zvlášt na bazaru mě to nejspíš nikdo neprodá nevíte teda kde by se to dalo sehnat? dík za odpvěd
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2013 19:22
Jméno: telda
IP: uživatel15208
 čau to bys byl hodnej , promin ale nevim za co bych to vymenil mam na stadiona mam dily tak akorát abych ho složil ale na fichtla mam hodně motorovych dílů....
Datum: 09. prosince 2013 19:22
 čau, pokud to nikde neseženeš tak mrknu do kýblu s dílama do převodovky a možná se to tam najde navíc.... nepřebývá ti něco, za co by jsi byl ochotnej tyto díly vyměnit?
Datum: 07. prosince 2013 20:25
Jméno: skardas
IP: uživatel10691
 Zkus se podívat na Aukro č.inz.3756788827
Datum: 07. prosince 2013 19:44
 zdar draci, dovezl sem si mustanga dlouho stál motor šlape ale nejde spojka i když dotáhnu ten šroubek tak se nerozpojí co s tím ? dál bych se chtěl zeptat na 10z sekundáro jakou má asi maximální rychlost ? chci to na ježdění po kopcovitejch polnačkách
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2013 21:24
 Jojo spojka už funguje jak má a jakej máte názor na ten 10z primár ?
Datum: 02. prosince 2013 21:24
 Kvůli spojce se motor půlit nemusí. Stačí vypustit olej a sundáš jen levé víko a pak uvidíš, co tomu je... Nejdřív ale zkus co ti tu už napsali, tzn. spojku rozlepit roztlačením pionýra, pokud to nepomůže, tak sundat víko a to už potom uvidíš co tomu je
Datum: 02. prosince 2013 21:07
 Jo děkuju vám
Datum: 02. prosince 2013 17:02
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 Nebo zařadit jedničku, zmáčknout spojku a mustanga roztlačit, spojka by mohla povolit na hondě to fungovalo jak to pude na jawě to nevim.
Datum: 02. prosince 2013 16:24
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14442
 nakopnůt a jezdit a zkůšat vypínat tu spojku
Datum: 02. prosince 2013 15:28
 No asi bude slepená a jak to spravit pujde to bez pulení ?
Datum: 02. prosince 2013 14:37
 Že by ta spojka byla slepená?
Datum: 02. prosince 2013 14:02
 čau, kde mám číslo podle kterýho poznám že sou kartery párový? Na těch mejch je to všechno zdrbaný a tak nevim který je který, ale potřebuju nový.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2013 22:42
 no já mám třeba jedny kartery a na obou půlkách je celý číslo motoru, na jednom zeshora nad magnetem a na druhym u zadního úchytu k rámu, pak mám jedny který vůbec číslo motoru nemaj a maj jen zespodu kde se o ně opírá stojánej vyraženou malou trojku
Datum: 01. prosince 2013 22:42
Jméno: lukas
IP: uživatel14930
 ahoj poradte mi nejlepsi loziska a gufera na mustanga dekuji hlamne aby vydrzely a dobre sly ale aby jedno nestlalo 200 diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2013 20:51
Jméno: Jarin
IP: uživatel16499
 ZKL jsou dobrý, ale pozor. Nejsou ZKL jako ZKL. Některé ZKL totiž vyrábějí TW a to byl podle mého ten problém u Fojtass. A nejsou to jen ložiska ZKL co se tam vyrábí. Pořádně se zeptej v ložiskárně na jejich původ. Jinak s JAWA ceZetakem souhlasím, Jawa 20 z 67 roku a měnil jsem je minulý rok pro kompletní GO motoru a i tak ok bez vůle.
Datum: 01. prosince 2013 20:51
 fojtass: to bude asi problém mezi sedačou a řidítkama  ... já mám na stadíku motor ve kterém jsou původní ložiska ZKL z roku 61 a perfektní bez vůle... jen jsem po letech musel vyměnit tvrdé simerinky..
Datum: 30. listopadu 2013 23:04
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 asi tak.. je to frajeřina machrovat, že mám v motoru SKF, ale obyčejný ZKL stačeji,, stejnak se ti dřív vysype klika..
Datum: 30. listopadu 2013 20:25
Jméno: Lukáš
IP: uživatel14930
 ok koupim teda zkl
Datum: 30. listopadu 2013 18:04
 Já mam ZKL v číze už asi 30000km a furt drží...měl si spíš smůlu na zmetkový kus, nebo byla chyba někde jinde...
Datum: 30. listopadu 2013 14:40
Jméno: Fojtass
IP: uživatel16423
 ZKL bych moc nedával, já je dal na Simála a vydržely půl sezóny... teď tam mám SKF dvě sezóny a klid...
Datum: 30. listopadu 2013 14:18
 Dal bych český ZKL třeba...a gufera taky český...Dřív budeš půlit motor kvůli něčemu jinému než kvůli ložiskám...
Datum: 29. listopadu 2013 21:27
Jméno: pepec
IP: uživatel14318
 zdravim, potřebuju na babettě vyměnit řadící čelisti .. ty co řadí dvojku a nevím jak je sundat z unašeče.diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2013 18:56
Jméno: roman
IP: uživatel15597
 Na těch osičkách na unašeči na kterejch drží ty čelisti jsou segrovky který musíš vycvaknout.
Datum: 29. listopadu 2013 18:56
|



|