Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Co je to ten radis????A jak se vymezí ta převodová vůle???
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2006 23:47
To je škoda odpovědi, vlastně ani nevím na co!
Datum: 14. října 2006 23:47
Jméno: andy.02
IP: uživatel1
 Zdarec potřebuju poradit Jak mám vyměnit ty korkové vložky ve spojce .Dá se na tom něco zku.... , zvládnu to sám nebo to dát radši odborníkovi. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2006 16:41
Jméno: andy.02
IP: uživatel11
Dík. Snad to zvládnu
Datum: 10. října 2006 16:41
Není to tak hrozný, kup korky, namoč je do vařící vody nech je chvili namočený,oni změknou. Pak je namačkej do lamel, dej mezi 2 destičky a stáhni rozumnou silou ve svěráku. Druhý den vyndáš, položíš na rovnou plochu smirek a začneš brousit z obou stran.Není to nic světoborného. Fakt to není problém. Nejhorší je to při montáži,když tam dáváš perka a segerovky. Ale není to fakt nic nezvladnutelného. Pokud bys náhodou byl z chrudimska tak není problém ti to udělat.
Datum: 10. října 2006 16:36
Draku je to mazec,,,pokud nejsi manualne na tom dobre tak to prenech odobr,,Jinak nejvetsi prace je stim to zabrosit o smirgl
Datum: 10. října 2006 12:12
 Zdar potřebuju radu jak vyměnit ložiska v obouch kolech na jawa 50 550 pařez jeto jako na fíkoj??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2006 19:36
uz vim jak na to je to v příručce na obsluhu
Datum: 10. října 2006 19:36
 Co mám dělat když mi tam nejde dát jednička? Vždicky mě to skočí na neutrál , ale dvojka je OK. Taky sem před měśicem vyměnoval kolečka takže by měly bejt dobrý.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2006 20:34
Buď ty kolečka byly omletý a nebo má převodová hřídel vůli do strany a ta se musí vymezit.
Datum: 09. října 2006 20:34
draku to je radis,,kuhnout a vymenit,,,,
Datum: 09. října 2006 19:51
 Čus draci nějak mi přestala fungovat spojka neví někdo čím to může být.předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2006 15:31
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Jestli přetala fungovat náhle tak to může být přetržený lanko,ohnutá tyčka nebo volný spojkový koš.A nebo se ti jen povolil šetelovací šroub
Datum: 09. října 2006 15:31
 Zdar draci!Práve sa mi stala hrozná vec.Prestala mi fungova? prevodovka.Mal som tam jednotku a pri preraďovaní na dvojku zrazu radička povolila a ostala tam jednotka.Radička sa mi voľne pohybuje hore a dole a zostala tam visie? jednotka.Predpokladam,že asi praskla pružinka na radiacom automate,keď sa to tak voľne pohybuje.Viac zistím,keď sa to rozoberie.A chcel som sa spýta?,či nepoznáte nejakú fintu pri povoľovaní šrúb.Môj kamoš chcel meni? ložiska na kľuke a nevedel povoli? šruby,čo držia motor pohromade, tak sa na to vysral.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2006 22:34
Jméno: OVERdriver
E-mail: [zavinac].
IP: uživatel43
1) skusim šroub normálně vyšroubovat - velkym dloukym šroubovákem nekdy i za pomoci kleští. 2) když selže 1), tak do toho několikrát přes šroubovák říznu kladivem a ono to většinou povolí. 2- alternativní) snažim se otáčet šroubovákem a z boku do šroubováku bouchnu kladivem. 3) když selže 1) i 2), tak šroubovák vyosim tak, aby zabíral do drážky šroubu po směru otáčení a říznu ho kladivem - pustí se VŠECHNY šrouby i vyžvejkaný.
Datum: 17. října 2006 22:34
Když máš pořádnej šroubovák tag to jde, ale když je ten šroub tak vojebanej že ho ničím nepovolíš, tak si sežeň někoho, kdo umí svářet, ten at ti heftne na ten vojebanej šroub normální šroub s šestihranou hlavou a pak to stačí povolit klíčem nebo golou. TEN člověk musí umět SVÁŘET! jinak skončí špatně
Datum: 11. října 2006 12:31
pařez: to je přeci normálka a u nás doma se to dělá běžně.
Datum: 08. října 2006 16:56
Jméno: TRKY
IP: uživatel21
Máte pravdu, chlapci. Já na to používám krátkej, robustní šroubovák, kterej má ocel až na konec držedla, ale na rozdíl od vás nezkouším nejdříve povolovat, ale rovnou přes ten šroubovák to toho pořádně praštím!!! A vždy to de povolit. Samo musí být pěkně nabroušenej a né žádný pižlátko!! Je to jako, když se mění olelj u auta. Nejdřív na zátku pořádně praštit kladivem!!!
Datum: 07. října 2006 23:13
Jméno: TRKY
IP: uživatel21
Máte pravdu, chlapci. Já na to používám krátkej, robustní šroubovák, kterej má ocel až na konec držedla, ale na rozdíl od vás nezkouším nejdříve povolovat, ale rovnou přes ten šroubovák to toho pořádně praštím!!! A vždy to de povolit. Samo musí být pěkně nabroušenej a né žádný pižlátko!! Je to jako, když se mění olelj u auta. Nejdřív na zátku pořádně praštit kladivem!!!
Datum: 07. října 2006 23:11
WIKU, kdes mě to viděl dělat???? Já myslel,že tenhle postup používám sám. Funguje bezvadně,jen chci doporučit,aby ti někdo pomohl s tím klíčkem. Lépe když ten šroubovák budeš držet oběma rukama aby nestrhl drážku.
Datum: 07. října 2006 13:04
Tu převodovku budeš muset asi rozebrat. Šrouby povolíš takto: vem si šroubovák který přesně pasuje do drážky ve šroubu,případně hrot šroubováku naostři.Ten šroubovák by měl být šestihranný.Dáš šroubovák do drážky,nasadíš na něj stranový klíč ( nejspíš desítku) a zabereš.Na šroubovák musíš hodně tlačit aby se šroub neožvýkal.Když to nechce povolit tak na ten šroub uhod kladivem a zkus to znova.
Datum: 06. října 2006 21:56
 Zdravim,muzete mi nekdo poradit aby jel muj pincek do kopce na dvojku, diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2006 14:38
Nebo vyměnit přední ozubené kolečko za kolečko s menším počtem zubů bude lépe táhnout ale nepojede tak rychle.
Datum: 04. října 2006 14:38
Jméno: TRKY
IP: uživatel21
Zásadní je velikost kopce!!
Datum: 03. října 2006 21:44
V prvom rade poriadne nastavi? odtrh,predstih,karburátor.Potom vymeni? ojazdené piestne krúžky poprípade aj piest.Asi všetko.Keby dačo,dpplňte ma.Ja som tieto veci urobil a do kopca na plnej dvojke.Aj keď sa rozbehujem už spod kopca.S rozbehom do polovice kopca na trojke.Alebo by možno stačilo da? menšie sekundárne koliesko.
Datum: 03. října 2006 20:50
Jméno: andy.02
IP: uživatel1
 mám pionýr 555 a potřeboval bych radu jak narvat na ty pružinky podložku a zajistit ségrovkou ???? zatím mně to nejak nejde  nemůžu stlačit ty pružinky tak aby tam vlezla podložka a ségrovka Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2006 17:18
pařez: to je taky použitelný,ale ten klíč míň tlačí do ruky.
Datum: 08. října 2006 17:18
Jméno: andy.02
IP: uživatel11
Jo udělal sem to podle návodu a šlo to hladce Dík
Datum: 03. října 2006 20:56
Ja odporúčam Wikuov návod.Ja som takto poskladal spojku za 10 minút.
Datum: 03. října 2006 18:51
já na to mám přípravek, asi 1,5 cm šroubovák, vybrus tam drážku cca 0,7cm těma dvouma zubama co zbydou zmačkneš bodložku s pružinou najednou z obou stran a v pohodě tam dáš segerovku.
Datum: 03. října 2006 15:56
Jméno: dobré rady
IP: uživatel50
Anebo zkus "bráchovku".
Datum: 03. října 2006 7:51
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
http://wiku.ic.cz tady v Návodech je popis rozebírání motoru na fíka.Je v něm i postup sundání pružinek,tak ho aplikuj obráceně.
Datum: 02. října 2006 19:54
Jméno: andy.02
IP: uživatel1
 zdravím, když mám moc vytahaný prim. řetěz mohl bych ho místo výměny zkrátit o 1 článek ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2006 0:00
Jméno: TRKY
IP: uživatel21
Pařez a 555(beruna) mají jednu spojkovou lamelu, která má po obvodě zuby do kterých zapadá primární řetěz. Jawa 05,20,21,23-Mustang mají v podstatě dvě takové lamely na sobě, to znamená, že primární řetěz je dvojnásobně široký, čili nezáměnný s 555!!! Je to velmi neš?astné řešení, protože lamely nejdou od sebe roztáhnout víc, než jim dovolí řetěz. Zejména při nových lamelách se spojka skoro nedá nastavit!!! To je pomník konstruktérů pionýrů!!! Je jich tam ještě několik, ale o to někdy příště!!! TRKY
Datum: 08. října 2006 0:00
Jméno: TRKY
IP: uživatel21
Pařez a 555(beruna) mají jednu spojkovou lamelu, která má po obvodě zuby do kterých zapadá primární řetěz. Jawa 05,20,21,23-Mustang mají v podstatě dvě takové lamely na sobě, to znamená, že primární řetěz je dvojnásobně široký, čili nezáměnný s 555!!! Je to velmi neš?astné řešení, protože lamely nejdou od sebe roztáhnout víc, než jim dovolí řetěz. Zejména při nových lamelách se spojka skoro nedá nastavit!!! To je pomník konstruktérů pionýrů!!! Je jich tam ještě několik, ale o to někdy příště!!! TRKY
Datum: 07. října 2006 23:59
Jméno: TRKY
IP: uživatel21
Pařez a 555(beruna) mají jednu spojkovou lamelu, která má po obvodě zuby do kterých zapadá primární řetěz. Jawa 05,20,21,23-Mustang mají v podstatě dvě takové lamely na sobě, to znamená, že primární řetěz je dvojnásobně široký, čili nezáměnný s 555!!! Je to velmi neš?astné řešení, protože lamely nejdou od sebe roztáhnout víc, než jim dovolí řetěz. Zejména při nových lamelách se spojka skoro nedá nastavit!!! To je pomník konstruktérů pionýrů!!! Je jich tam ještě několik, ale o to někdy příště!!! TRKY
Datum: 07. října 2006 23:57
Jméno: andy.02
IP: uživatel11
Radši na to kašlu a pořídím nový. ještě dotaz jaký je rozdíl mezi řetězem na pařez (mám 555) a na 05 , 20 ,23???? je to stejné ??? můžu to použít na tu 555
Datum: 02. října 2006 19:23
draku ani nahodou,,,bud jinej starsi a nebo funglovka,,,,zkratit nejde
Datum: 01. října 2006 21:13
ahoj zkrátit můžeš,ale uvědom si ,že nejde zkrátit 1 článek,ale DVA!!!! pokud ubrousíš jeden článek tak budeš mít vedle sebe dva stejné síly. A pokud odděláš dva tak pochybuji,že ti to zase na délku vyjde.
Datum: 01. října 2006 20:05
 čest draci nevíte čím by to mohlo být že mi občas vypadne kvalt? Každou odpověd vítám,FICHTLU ZDAR
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2006 23:11
Jméno: brumbál
IP: uživatel300
vyskakování také často způsobuje příliš napnutý sekundár
Datum: 29. listopadu 2006 23:11
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Tohle všechno můžou způsobovat moc velký nebo malý vůle v převodovce.Když ti to samo vypadává tak je to buď moc velká vůle hlavního hřídele při pohybu do boku a nebo máš ožvejkaný kolečka.
Datum: 29. září 2006 7:17
Já mám něco podobnýho když zařadim neutrál tak mi to hned skočí do kvaltu. Takže já na neutrál nejezdim
Datum: 29. září 2006 6:57
Mne to robí to samé.Predpokladám,že asi bude niečo s radiacim automatom.Chystám sa na to až v zime.
Datum: 28. září 2006 14:41
Posl.aktualizace: 24. září 2006 13:59
Jaby: tak tam ale není pouzdro ale jehlový ložisko.Pouzdro je nahoře u pístu proto ti ostatní nerozuměli.A s tím záběhem to neí tak strašný.Ten záběh 500km se počítá u motoru kterej byl zgenerálkovanej a byl na výbrusu.Jestli jste to jen přetěsnili a vyměnili klikovku tak to žádnej záběh nepotřebuje,maximálně ho prvních 20km trošku šetři.
Datum: 24. září 2006 13:59
 Nevím jaké ložisko na ojnici máš na mysli.Na pístním čepu je u 555 pouzdro. jinak když chceš generálkovat kliku,dej to firmě. doma to neuděláš kliku pak musíš vyvážit.Na záběh motoru stačí 500km až až.Neviň tátu,že svou vahou zničil fichtla. já mám 110kg a 2 metry a moji 3 kamarádi pod metrák taky nejdou a jezdíme na 555 kách, každoročně na dovolenou,kde je taky nešetříme a jsou v pohodě.Jsou to prostě báječný stroje.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2006 11:10
No, já tatu nevinil, ale už je to zpraveny, dali jsme tam jinou ojnici a jede to suprově, na to, že se to musí ještě protáhnout atd. nikde není ani kapka oleje nebo benzínu, kromě karbecu. Se mnou to valilo do kopca proti větru dost rychle, až sem se divil a na kopci na opač to semnou jelo furt na 3, jenže nás chytnou policajti a co, nemáte tp, technickou a to by stálo tatu papíry, takže jediný co nám chybí sou papíry. Někde na burze budou ža ano_
Datum: 23. září 2006 11:10
No, já tatu nevinil, ale už je to zpraveny, dali jsme tam jinou ojnici a jede to suprově, na to, že se to musí ještě protáhnout atd. nikde není ani kapka oleje nebo benzínu, kromě karbecu. Se mnou to valilo do kopca proti větru dost rychle, až sem se divil a na kopci na opač to semnou jelo furt na 3, jenže nás chytnou policajti a co, nemáte tp, technickou a to by stálo tatu papíry, takže jediný co nám chybí sou papíry. Někde na burze budou ža ano_
Datum: 23. září 2006 11:09
s cenou počítám mno,až bude burza někde tak tam zajedu a omrknu to,díky
Datum: 23. září 2006 8:43
Toňasy,ty plechy jsem sháněl taky a nakonec jsem je koupil na veteranburze.Objíždím jich dost a všude jsou nějaké ke koupi. počítej ale zhruba 400- 700kč.
Datum: 22. září 2006 20:02
Sou to báječný stroje.Hele nemáš ty nebo tvoji kamarádi náhodou dvířka pod nádrž a ten plíšek pod nádrž co kryje eletriku?To jediné my chybí abych jí měl komplet......
Datum: 22. září 2006 18:58
omluvám se že jsem to blbě zadal,měla to být reakce na příspěvek č.467
Datum: 22. září 2006 17:33
 ahoj ses, tak jsme s tatou rozebrali převodovku, a čekali jsme hrůzu, jenže jsme byly překvapeni, jak nejsou kolečka ošoupaná, vše bylo v pořádku, jen v ojnici se zadřelo ložisko když jel můj táta (86 KG) do kopca za dva na plný otáčky držel se jednou rukou, před zatáčkou se chytl oběma a hned poté se motor zastavil. No a teď jsme přišli na to, že je zadřený ložisko, naštěstí jsme měli dvě převodovky, takže jsme tam dali ojnici z té druhé, protože to nešlo vyklepnout, ale ta zase byla trochu skříplá, takže ju tata musel tata trochu narovnat, tak sme to tam neska naskládali, zatěsnily, vyleštily kryt spojky (trhá to teĎ oči) smontovali, a zítra to dáme na rám a budeme to vyskoušet, jen že nemáme ten novej primární řetěz, ten nám škrtá dole ažaž. A ještě jsem slyšel, že než se motor zaběhne, tak to trvá asi 1000 KM, a po 500 KM prej můžem dát plyn trochu víc nad půlku, není to trochu blbost? Tak dlouho se čekat nechce. A asi se až budu moct, přihlásím na Ecce homo historic závody do vrchu ve Šternberku. Kámoš má 23 mustafa a nějak mu nechce jezdit, tak sem přemýšlel, jestli není ta 555 kvalitnější, když se mnou, což je 42 kg + pincek54 kg je dohromady 96 kg do kopca na 3/4 otáček za tři, je trochu podivuhodný výkon škode že nám nefachčí tachometr, už se těším na zimu, budem našu 555 renonovat, ale jedna věc nám chybí, a bude ještě dlouho chybět, prokletý papíry!!!!!!!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2006 20:36
 Prosim poradte jak mam vytahnout zpruzinu ze zadniho odpruzeni z mustanga.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2006 13:56
Pozri sa do katalogu náhradných dielov na tejto stránke.
Datum: 21. září 2006 13:56
 Caves Drakouni!Mohol by mi prosim vas niekto napisat ake dlhe maju byt tie tycky v spojke?dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2006 22:09
Dragonier > snad ti sesa jednou dobre poradi,,tohle se mi moc nepovedlo,,,,jinak majo dik
Datum: 20. září 2006 22:09
Nie je za čo.Aj druhí krát.
Datum: 20. září 2006 15:17
Diky moc Majo dost si mi pomohol
Datum: 20. září 2006 14:06
Veľká má 14,4cm a malá má 2,5cm.Plus mínus nejaký ten milimeter,keďže sú roky jazdené a meral som ich len pravítkom.
Datum: 20. září 2006 11:13
Ale ja som myslel ako v centimetroch  DD
Datum: 19. září 2006 19:05
jsem to ale jouda, zas jsem to poplet,,,,,uz se vic divam do compu nez na ponk,,,,,,,jasne ze nejdriv ta mala k e spojce,,sorac
Datum: 19. září 2006 16:24
zdar ja mam taky malou kuličku a pak velko sesa piše že to má byt naopak.Tak jak to teda je??,
Datum: 19. září 2006 16:15
Já je dávám opačně, ale o to ti asi nešlo, jestli chceš ty rozměry proto aby sis to udělal doma tak to nedoporučuju, jak nemaj kalený konce tak sou s tim jen problémy, rači kup kvalitní a vydržej věky
Datum: 19. září 2006 15:55
draku,velka smer k lamelam pak kulicka a pak ktatka,,,nebo, spojka << --------------------------- o ----------- >> dekl
Datum: 19. září 2006 14:15
 Ahoj seso.Chtel bych se zeptat jestli nekdy budes prodavat vyfuky HIKONE dik za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2006 15:17
Jméno: PanDeRass
IP: uživatel315
Mam na mustangovi takovej zbastl. původně tam byl předělanej výfuk ze simsona (dostal jsem k tomu i originál z 23A), vedenej nahoru pod sedlo. Pak jsem u riegera objevil právě výfuk hikone za 450 Kč - řikali, že to jen změní zvuk. No nevim - měřim dva metry, vážim sto kilo a když se s tim jdu projet, tak to po rovině tak nějak na plnej plyn jede 70 - cestovní pohoda je 50. Hezky to zamnou brblá do luftu. Nevim - ale když to porovnám s tim ze Síma, nebo s tim původnim, tak je to spíš trošičku lepší. S tim Sifonovym se to srovnat nedá - to je špatně... Ale přijde mi že ten dvoukomorák Hikone je lepší jak originál, zdá se mi že to jde líp do otáček...
Datum: 05. prosince 2006 15:17
Jméno: Monty
IP: uživatel82
snižuje to výkon má to jenom placebo efekt
Datum: 20. září 2006 7:06
No pržý to opravdu víc řve neš jede.Takže bych to nedoporučoval.
Datum: 19. září 2006 21:16
draku,,ja se toho bojim,,dle slov komosu to vic rve nez jede, znizuje to kompresi ve vyfuku,pry? Pokud bych to prodaval tak to musim nejdrive vyzkouset na mem fichtlu a pak se teprve rozhodnu. Ale to bude? jeste fakt nevim, chtel sem vse proverovat ale odspoupil sem od toho, pac neni na to chvile.
Datum: 19. září 2006 12:06
Jméno: agent
IP: uživatel1
 Ahoj chlapi. Potřebuju se podívat na spojku u Jawa 90, skoro vůbec nevystavuje. Předpokládám, že jsou špatné lamely. Musím sundat vačku, aby šlo sundat levé víko? Nemáte nějaký náčrtek stahováku nebo radu. Čeká mě ještě nějaké překvapení, až se dostanu ke spojce?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2008 21:22
Jméno: sandokan
IP: uživatel409
kdyžtak napiš mail a ja ti pošlu fotky jak to tam vypada, když sem to dělal tak sem to dokumentoval
Datum: 24. ledna 2008 21:22
Jméno: sandokan
IP: uživatel409
čus ja sem sundal víko i s vačkou ta vačka je na krytu pridělaná a sundavat ju teda nemusiš na kliku je dana tak aby se neprotačela takovym jakoby tisícihranem ale je to vlastně jen dvouhran... takže jen vyšroubuj šrouby a ono to pude samo
Datum: 24. ledna 2008 21:20
zdar, budes muset tu vacku dat ven,,,jinak dal si to nepamatuji,,pac to uz je dlouho
Datum: 19. září 2006 12:34
 Zdravíčko DRACI!Serie ma spojka.Nie že by nefungovala.Práve naopak!Kupil som mustanga s novou spojkou.Už teraz ju mám pritiahnutu na fest.Žiadna vôľa.Lanko mám napnuté na maximum.A predsa.Keď sa zahreje a vypnem spojku,mustang by chcel stále niekde ís?.Najhoršie to je keď preraďujem.Vypnem spojku,uberiem plyn a pri tom motorka reaguje akoby som ani nevypol spojku,dokýn nehodím dvojku alebo trojku.A takisto keď idem dole kopcom len tak s vypnutým motorom a na konci,keď chcem hodi? rýchlos?,vypnem spojku a v prevodovke to neskutočne zaškrípe až stoho bolia uši a trhá mi srdce pri pomyslení,čo sa tam deje.Už ho nechcem takto trápi?.Neviete,čo s tým?Ja som uvažoval,žeby som rozobral spojku a trocha obrúsil lamely s jemným šmirgľom.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2006 21:03
Samozřejmě že nejdřív musíš zkontrolovat to co píše Sesa
Datum: 14. září 2006 21:03
draku rozeber,,bud povolenej spojkovej kos a nebo tycky mas deformovany,,,,,,,,,,
Datum: 14. září 2006 7:27
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
jj přesně tak.Rozebrat a obrousit.
Datum: 14. září 2006 7:18
 Ahoj, scháním spojku, nejlépe pěknou na Staďáka, nemáte někdo náhodou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2006 17:25
draku, budou funglove ve shopu tak za tyden,
Datum: 12. září 2006 17:25
 M8m na motokáře motor z 05ky! když sem měnil olej tak mi nešel vyšroubovat měrnej šroubek a tak sem tam toho nalil oc!! po chvilce se mi zasekla spojka a nešla! vyla pořád v záběru!nemůžu to ani nastartovat! lamely sem rozebral a dal tam nový i korky! ale teď se mi zas ta spojka nechce dostat do záběru!! nevíte co stím je? a když tak tak napište! Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2006 12:14
draku a ten merny sroubek neni nahdou velky?
Datum: 11. září 2006 12:14
|



|