|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar lidi na kolik se mají zbrousit korky u lamel u pionýra.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2012 14:11
 ja je nebrousil a fungujou mi
Datum: 12. listopadu 2012 14:11
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Potřeboval bych poradit kde se dá sehnat řadící vidlička na Jawa 551.Pátral jsem po netu a našel jen dodavatele,,Motodíly Pokorný".Nemá někdo zkušenost s tímto dodavatelem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2012 18:56
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Jo pasuje jen kde ji splašit nějakou schopnou a nevyjetou.Ty dnešní díly jsou ze žufánkové oceli a já fakt našel jen zmíněného dodavatele.Mám přímo u nosu MotoJelínek a tam ji nemá motokrámek skoro za rohem a taky nic burza daleko a oprava je nutná,tak dej tip na někoho kdo ji má skladem.
Datum: 13. listopadu 2012 18:56
Jméno: standa
IP: uživatel14711
 Ona tam nepasuje ze stadiona?
Datum: 13. listopadu 2012 11:21
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 zdar lidi co patří do fichtla za olej do skříně já tam dávám pp80 pp90 m6a, m6ad 15w40 10w40 může nějaký z těchto olejů zničit motor
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2012 17:18
Jméno: Martin
IP: uživatel14714
 Ahoj.Nevíte zda nabízený kladívka na stadiona jsou od BOSHE?Někdo říká že ANO někdo Ne.Dík Martin
Datum: 13. listopadu 2012 17:18
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 evidentně si nepochopil toho smajlíka na konci.... a urážky si prosím nech pro někoho koho znáš osobně. děkuji
Datum: 13. listopadu 2012 9:50
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 dwein dibly ne všichni jsou takový kreténi jako ty bez maziva to skurvíš ty pako.
Datum: 13. listopadu 2012 9:38
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 kdo maže je srab !
Datum: 12. listopadu 2012 22:57
 Nechci si hrát na chitráka ,ale pro mě je nejlepší pp90 mam jej v babetě i v chrchlu a jsem spokojen spojka mi neprokluzuje a jee to slušně...
Datum: 12. listopadu 2012 20:48
 Podle toho co od motoru chceš  Do sériový převodovky je to úplně fuk. Klidně motorovej...ozubení to ochrání a spojce je to taky fuk... Do závodního motoru já leju Dexron III řídký převodový olej do automatických převodovek...je to možná divný ale i viskozita oleje "bere" koně
Datum: 11. listopadu 2012 19:58
Jméno: Tuki1998
IP: uživatel14700
 posledné 4 by som nedával- to sú motorové oleje. Ja dávam PP80- predpísaný
Datum: 11. listopadu 2012 12:53
 Dej tam převodový olej...tzn 80 nebo tu 90
Datum: 11. listopadu 2012 11:50
Jméno: Michal
IP: uživatel13700
 čau..mam problem s mustangem.Dělal sem kompletní generálku motoru..JEnže mám ustavičněj problém se spojkou(lamely,mezilamela,pružinky i řetěz je novej)všechny kolečna v převodovce novy,ložiska prostě vše.Pořád mi dělá problém že chvili vypína chvili ne.Tak sem rozdělal víko a zkoušel sem zatočit s kolem a spojkovej koš hází a když točím kolem dozadu a mam zmáčklou spojku, tak v motoru něco cvaká!Nevíte někdo kde může být chyba?Jinak motor slape v poradku!Diky moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2012 14:56
Jméno: standa
IP: uživatel14696
 Cvakání v motoru ti nevysvětlím,ale to že blbne spojka mužou dělat dvě věci. Nedal si pod matici spojkovýho koše pojistnou podložku a nebo si dal nový lamely a mezilamelu a neopracoval je,aby volně chodili v koši,takže se to šprajcuje... Určitě bych to rozebral...a pokud koš šmajdá tak je to taky problém a ponese sebou další problémy..určitě bych ho vyměnil a nebo při nejmenším srovnal(pokud to neni svařený)
Datum: 10. listopadu 2012 14:56
Jméno: Michal
IP: uživatel14695
 potřebuju vědět proč se to tak děje?a včem je problém!
Datum: 10. listopadu 2012 12:16
Jméno: Michal
IP: uživatel14695
 kamarade takový věci sem nemusíš psat..vím jak seštelovat spojku..lanko je nový..prostě ta spojka chvílu zabírá tak a pak zase jinak nebo vůbec..Myslím že to je vlivem toho házení koše.
Datum: 10. listopadu 2012 12:14
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 kup nové spojkové lanko a sešteluj spojku tim malim šroubkem
Datum: 09. listopadu 2012 22:28
 Ahoj draci, mám velkou prosbicku, skladam rozetu dvou ložiskovou, a přijde pod první ložisko pojistnej kroužek nebo prohnuta podložka. Děkuji moc za radu nejsem si moc jistý, podle katalogu přijde jen nad druhe, ale rozeta ma dole drazku jako kdyby přišel i tam. Dostal jsem Mustanga a při rozborce byl jen horní. Tak se chci radši zeptat než udělam něco špatně. Děkuji moc za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2012 9:46
 Čus draku příjde tam jenom jedna segerovka u šneku a jinak už nic normálně tam ty ložiska namrdej za sebou a neser se stím pak ještě za ty ložiska by to chtělo ten plech s filcem.Ale když už budeš kupovat nový ložiska tak kup krytý gumou a ještě je doma rozdělej a nacpi vazelínou.
Datum: 09. listopadu 2012 9:46
Jméno: Bouška
IP: uživatel14680
 Zdarec... Půlil jsem motor (jawa21) A zůstala mi ložiska na klikovcea a na 1. převodovim kolečku (23zubů) ... Jak je mám sundat pokud nemám žádný stahováky atp... Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2012 20:13
 nahřát to kolem ložiska
Datum: 09. listopadu 2012 20:13
 Svěrák a nabroušený šroubováky  A nebo navařit  Pak GO klikovky  U výstupního hřídele je to jedno.
Datum: 09. listopadu 2012 6:03
Jméno: Bouška
IP: uživatel13426
 Díky.... Eště mě napadlo jestli ba stálo za to dát klikovku např.: do vody s ledem a to ložisko nahřívat horkovzdušnou pistolí... jestli by to nebylo šetrnejší....
Datum: 08. listopadu 2012 22:21
Jméno: pepa
IP: uživatel14681
 jestli doma najdeš dlato optrně to poklem kolem dokloa vypáčíš až tam dáš nacpat črroubovák a poklepání to sním nějak dostaněš dolu lepší je víš malých ran dokola neš 1 pořádná....dá s to udělat čímkoliv co má ostří nuž paskovina nabroušená do ukosu....ti přesahy sou tam malé stačí opravdu jen poklepat
Datum: 08. listopadu 2012 13:16
Jméno: Tuki1998
IP: uživatel14658
 Mám jednu otázku. Ako vybrať na fichtli na kryte zapalovania vybrať ložisko ktoré je za guferom pred páčkou spojky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2012 15:08
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 ohřát a s deklem klepnout o stůl , ložisko vypadne.Když to nepůjde tak na ložisko navařit kus šroubu a vytáhnout přes trubku + podložku + matku
Datum: 08. listopadu 2012 15:08
 prvně vydáš gufero a pak ložisko
Datum: 07. listopadu 2012 22:02
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2012 21:55
 taky se s tím dá mlátit po hlavě
Datum: 07. listopadu 2012 21:55
Jméno: pavel
IP: uživatel14544
 To slouzi ke stlaceni podlozek u spojkoveho kose, abys mohl jednoduse zasunout ty kolicky
Datum: 07. listopadu 2012 21:17
 Ony tam totiž žádný seegrovky nejsou...
Datum: 07. listopadu 2012 19:42
Jméno: pincek
IP: uživatel14352
 to bych chtěl vidět jak by jste tam tu segerovku dávaly...
Datum: 07. listopadu 2012 19:20
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
 No co je primární kolečko pochopitelně vim, já se jen ptám jestli to pasuje na čezetu 477, protože je tam sice napsaný že je to na čz 175, ale pak je tam taky napsáno že je to pro jawu 250 ( to je napsaný tam na tom íčku než se to rozklikne, http://www.fichtlkramek.cz/zbozi/hledat.html?hledat=stahov%C3%A1k ).
Petan 123: To jsem si taky myslel, ale nechápu jak to může fungovat.
Datum: 07. listopadu 2012 17:08
 Jestli víš co je to primární kolečko a jak tam drží tak pochopíš nač ten stahovák je
Datum: 07. listopadu 2012 16:30
 to máš přidělávání segrovek na spojkovym koši
Datum: 07. listopadu 2012 15:07
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
Datum: 07. listopadu 2012 14:47
 zdarec prodává tady někdo rychlou převodovku na fichtla 17/21 zubů,nebo kde ji můžu koupit díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2012 20:53
 Taky zhanim jeden prodava ale neozyva se.
Datum: 21. listopadu 2012 20:53
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 čau lidi, mám dotaz proč mi vypadává 2ka a 3ka měnil jsem vidličku, táhlo řazení a čep na kterým je ta vidlička, prosím o pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2012 16:16
 frikulín: jak to myslíš špatně vymezená? já měl totiž klasickej problém na rychlím 3Q - trojka- takže podbrus a taky jsem měřil axiální vůli výstupu a naměřil 0,5mm, takže jsem to vymezil na 0,2 ( ta je tam teď), a taky jsem ještě více zvětšil přítlak na spojce ( teď se mi už opravdu zdá, že neklouže) a co se nestalo, trojka zase drží jak za mlada ale dvojka vyskakuje :-/ jinak celá převodovka fungovala parádně, dva roky, ale teď jsem prostě zjistil že tam je poměrně málo oleje, tak jsem dolil po ten kontrolní šroub a začala blbnout trojka... Díky za radu
Datum: 05. listopadu 2012 16:16
 Prostě je ta převodovka blbě postavená. A jen tak mimochodem....je to nová převodovka jakože z dnešní doby a nebo nová převodovka jakože z dob kdy pionýr byl super žhravá novinka a každej uměl přemýšlet a opravil si ho sám a nebyli počítače a nemuseli se řešit na fichtlpokecu kraviny (tohle zrovna není kravina...narážím na jiný příspěvky)
Osobně...dvojka vypadává když je převodovka špatně vymezená nebo má mají dvojková kolečka na drážkách velkou vůli (JE TO ROVNOBOKÉ DRÁŽKOVÁNÍ STŘEDĚNÉ NA STŘED-viděli jste někdo Mlčochovu převodovku 17/21?-neskutečný...) trojka je klasický problém velkého krouťáku do kolílů ale nechá se to řešit podbrusem ve většině případů. Co se týče řadícího automatu...to je pouze přesuvník. Ten s držením kvaltů nemá více méně nic společného...ano aretuje polohu ale nezachytává sílu vzniklouv převodovce. To musí dělat právě drážkování a to že tam působí čistě radiální síly tam kam mají....pokud si vědomě nevyvolám axiální sílu například podbrusem. Takže asi tak.
Datum: 05. listopadu 2012 9:11
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 nevim dneska je raději koupím.
Datum: 05. listopadu 2012 5:56
 nemyslím dotažené šrouby... radící mechanizmus je přišroubován speciálníma šroubama s užší hlavou.. máš tam takové?
Datum: 04. listopadu 2012 22:00
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 ano, motor jsem si kontroloval takové to věci jako dotažené šrouby atd...
Datum: 04. listopadu 2012 21:54
 nekdo kdo dela motory 25let prece neudela kus kteremu vypadavaji kvalty  .. mas z vrchu jak je řadici automat prisrubovany ke kartrum spravne srouby?
Datum: 04. listopadu 2012 20:30
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 to bych neřekl dělal mi to chlap který se o to zajímá už 25 let
Datum: 04. listopadu 2012 19:46
 tak mozna velka axialni vule na predloze
Datum: 04. listopadu 2012 19:43
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 stromeček je v pohodě celá převodovka je nová.
Datum: 04. listopadu 2012 19:35
Jméno: Jezda
IP: uživatel14157
 Rozlož motor a zkontroluj řadící automat a zuby na stromečkách..
Datum: 04. listopadu 2012 16:47
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 anebo oslabene perka v automatu
Datum: 04. listopadu 2012 14:19
 nejspíš bude očesaný stromeček a omačkané kameny na posuvných kolečkách....
Datum: 04. listopadu 2012 14:03
Jméno: Marek
IP: uživatel12041
 Pionýr Jawa 20- Když jsem zdělal kryt u zapalování, tak mi asi vypadla tyčinka spojky- ta malá. Pasovala by tam z Jawa 05 a jak je velká?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2012 19:48
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 jo hřebík je měkej ale musel jsem narychlo někam jet hned druhej den jsem to vyměnil
Datum: 05. listopadu 2012 19:48
 hřebík je kravina- měkkej matrošm když už, tak 5mm vrták uřezat... ale není lepší si ji koupit?
Datum: 05. listopadu 2012 19:04
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 musíš to skusit já jí jednou udělal z hřebíku
Datum: 05. listopadu 2012 11:49
 Tak za prvé, tyčka spojky "ta malá" má být uvnitř motoru opřená o přítlačný talíř spojky pak má být kulička a pak dlouhá tyčka. Za druhé...máš doma aspoň posuvku? Si to změř ne? A za třetí dojdi do první mototechny a kup si ji nebo o ni někoho požádej v okolí kdo ji má nebo něco ale neřeš to sakra tady. TAKOVOU KRAVINU!!!
Datum: 05. listopadu 2012 9:05
 Čus skládám motor z pionýra a zdá se mi že předlohový hřídel má dost velkou axiální vůli zhruba tak 0.5 mm a tak se chci zeptat jestli tuto vůli nějak vymezujete?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2012 21:51
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 frikulin ty jsi dělal tu převodovku z te čz 175 a vevařovalsi kartery ? nebo máš i jiný zpusob jak udělat do origo karteru z fichtla 4Q aby měl dobrej pilovej diagram ?
Datum: 03. listopadu 2012 21:51
 Spíše než axiální vůle je důležitá poloha jedničkovýho soukolí a výstupního soukolí...tzn. vyřešit výšku pouzder aby ti dořazovali kvalty  Já axiál dělám tak že mám převodovku bez těsněnění více méně bez vůle a když dám papírový těsnění (0,3mm) tak tpo je vůle převodovky  Ale jak tady padlo...na sériovce to řešit je zbytečný...na závoďáku je to nutnost...není to tak jednoduchý dobře postavit 3 kvalt  Když sem skládal 4 kvalt tak sem to neřešil....ČZ převodovka jede i s milimetrovejma vůlema...
Datum: 03. listopadu 2012 18:42
Datum: 02. listopadu 2012 21:22
 na závodním motoru ano, na sérii ne.. nicméně 0,2mm tam nech ...
Datum: 31. října 2012 22:05
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 ne
Datum: 31. října 2012 21:41
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 Čauves fichtlaři, mám dotaz ty ozubená kolečka do převodovky do jawy20,21,23 pasovaly by i do JAWY 05, předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2012 11:22
Jméno: Markot
IP: uživatel14645
 Jo jawa 05 ma kolečka užší.
Datum: 01. listopadu 2012 11:22
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 ne nepasovali 05 má uzší
Datum: 29. října 2012 23:06
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 Ahoj. Mám takový dotaz. Na ČZ 477 jsem sháněl náhon na tachometr, sehnal jsem pouze náhon z Jawy 634, ale ten je o něco delší (cca 84 cm). Vzhledem k tomu, že je delší, musí být i zkroucenější a tachometr je v podstatě k ničemu, jak ručička skáče. Nemá někdo potuchy, kde by se dal sehnat náhon kratší - správné délky? Moc děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2012 14:41
 http://www.ceskemotocykly.eu/
Datum: 28. října 2012 14:41
 Milan Porcházka jej má, přiveze ti ho i do CHotusic když projevíš zájem.
Datum: 28. října 2012 14:41
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 čau draci mam na fikoj asi 12z kolečko jezdim převážně terén ale ta trojka se nechyta tak musim vytačet dvojku zajímá mě jak to pojede s 11z nebo jestli s ním nemáte zkušenosti díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2012 17:42
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 když je 11 i 12 zubbé kolečko opotřebené tak skutečně odře domek pro gufero,proto je potřeba tohle kontrolovat já pro sichr dávám zajištovací podložku i pod kolečko aby bylo dál od domku a domek se neodíral a pod matku abych zajistil kolečko
Datum: 28. října 2012 17:42
 Gufero se s 11 z. trochu odírat může, ale nemělo by to být nijak dramatické. Ale tu podložku je potřeba určitě ohnout, jde to lehce vezmeš dostatečně špičatý šroubovák do jedné ruky, kladívko do druhé ruky a dáš se do díla, pokud nejsi úplně levý, tak v tom nevidím problém. Pokud tu matku nezajistíš, tak si můžeš být stopro jistý, že se povolí a kolečko se ti tam potom bude vrtět, vydírat drážky na hřídeli a dělat rachot a nakonec ti spadne řetěz a vyrazíš si přepážku k zapalování...
Datum: 28. října 2012 17:33
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 to je nesmysl ne aby se prodřelo gufero co sem to dotahl a koukal tak tam je mala mezera tak gufero by se prodřit nemělo dyt je jakoby zaroven s karterem a proc by ho tam měli jiny lidi kdyz by věděli že se prodře? jo a ten zajistovaci plisek me nesel vubec ohnout je moc tvrdej tak nevim ale povoilit by se ta matka neměla ne a navíc ta matka kdyby se povolila tak teoreticky nemá kam spadnout když je v tom víku jinak díky za rady a odpovědi
Datum: 28. října 2012 16:08
Jméno: pejsek
IP: uživatel2858
 ale pozor jakmile tam díš menší jak 12z tak se ti vydře gufero od řetězu a pochčije ti tam olej
Datum: 28. října 2012 13:55
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj teldo!A s 11z to bude o poznání lepčí!A trojka se ani moc nezpomalí!Motor bude běžet lehčí a tak se víc vytočí!Toš tak.
Datum: 28. října 2012 12:48
 Zdravím draky,mám prblém stím,že na jawě 50 typ 23 praskl kartér mezi řetězovím kolečkem a dynamem nevíte jak opravit nebo jesli někdo má kartéry na prodej spárováné.děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2012 20:10
 Dej tam hliníkovej plech a přemázni to dentakrylen. Nebo laminátem a máš pokoj
Datum: 28. října 2012 20:10
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 to se mi taky stalo ma to kazdej ja tam mam nanýtováný hliníkový plech a je to super
Datum: 28. října 2012 16:39
Jméno: Zdenek
IP: uživatel12492
 http://www.elotechnik.cz/loctite-3450-tekuty-kov-25-ml.html  já už s tím taky lepil blok motoru a drží perfektně.
Datum: 28. října 2012 10:59
 je o to, jestli to chces opravit jako na renovaci nebo na funkcnost. Jestli jen na funkcnost, proste ohni nejakej plech ci kus plastu prihni a prilep to tmelem na motory a zatesni to tim- proste idealni reseni
Datum: 27. října 2012 22:56
Jméno: Toňas
IP: uživatel8170
 Mě se to stalo taky, sem sem shenal někoho kdo sváří hliník, vypustil jsem olej, sundal altík a donesl mu to a on to celý nový navařil, jen jsme si to zabrousil. Všechno se dá opravit, takže nic nevyhazovat když se mění atd!!!
Datum: 27. října 2012 18:11
 Fichtl nemá dynamo. Nanejtuj tam hliníkovej plech a je to...
Datum: 27. října 2012 14:14
Jméno: Jawak555
IP: uživatel14541
 Čau draci potřeboval bych vědět jaká má být výše korku u spojkové lamely na Jawu 555
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2012 14:06
Jméno: Jawak555
IP: uživatel14541
 Díky za odpověď měřil jsem to šuplerou a celkově to má 7mm (celej korek) Myslim že to ještě táhnout bude.
Datum: 26. října 2012 14:06
Jméno: Dave's
IP: uživatel13925
 Takova, aby ti retez nabihal rovne... (u dvou lamel je to 1 mm kazda strana) u jednolamely hold podkladej merkama a uvids
Datum: 25. října 2012 22:55
 Zdar draci a dračice a Seso - nevíte zhruba datum - kdy bude hotová převodovka do Jawa 555 ? a jestli začnete vyrábět do Jawa 555 klikovku nebo aspoň ojnici ?? díky moc zatím zduř
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2012 2:09
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 co já vím tak u pařeza byl jeden typ,05 měli 3 typy a 21 měli 2 typy klikovek
Datum: 27. října 2012 2:09
Jméno: standa
IP: uživatel14623
 Klika z J05 má oproti J555 širší čepy/hřídele jinak je "stejná" až na ojnici.....mimojiné klika z J05 měla 3 typy ojnicí
Datum: 26. října 2012 12:22
 Tak v těch klikách mám teda pěknej bordel .. jsou tří typy ne? První na 550/555 - dvě odlehčovací díry, tenká ojnice, čep 10mm , druhá 05 - stejný tvar akorát silná černá ojnice a 14mm čep a třetí 20/21/23 - bez dír , silná ojnice, 14mm čep. Jestli je to tak, tak klika z 05 pasuje na 550/555 - mám 2 motory 550/555 a oba dva mají kliky s odlehčovacími dírami, silnou ojnicí a 14mm bronz. čepem na ložiskách z 550/555 ... a nebo to někdo rozlisoval a předělal ojnice ? Jinak nevím ..
Datum: 25. října 2012 19:52
 standa: škoda že to nejde na 05
Datum: 25. října 2012 19:03
Jméno: standa
IP: uživatel14622
 S lehkýma úpravama konusu primarního kolečka a magneta lze do 550/555 použít kliku z J21 a namísto ložisek 6202 se použijou ložiska 6003 a gufera o vnitřním rozměru kliky a vnějším rozměru "domku" ... Osobně doporučuju....
Datum: 25. října 2012 16:44
 vubec nevim kdy,,,to je ve chvezdach jednou to bude ale kdy ??
Datum: 25. října 2012 10:35
 Zdar, poradil by mě někdo jak se měněj bronzový (měděný) futra na Babettu ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2012 21:17
 a které? na pístní čep, na kyvku, na přední kluzáky nebo nekde jinde?
Datum: 29. října 2012 21:17
Jméno: radek
IP: uživatel12689
 čau draci, mám takovej dotaz, koupil jsem pionýra jawa 555 a po 20 letech jsem ho zprovoznil a prvních 10 kiláků jsem najel uplně bez oleje v převodovce v kopcovitém terénu, domů jsem dojel naprosto bez problémů zjistil jsem to až když jsem chtěl olej měnit. Mohl jsem tím motor něják poškodit??? nebo je vše v pořádku když se motor nezadřel.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2012 21:49
Jméno: radek
IP: uživatel12689
 děkuju za odpovědi... příště si dám větší pozor, v pionýru nic nerachtá a spojka vypíná, tak snad to bude vše v pořádku.
Datum: 23. října 2012 21:49
 Pokud ti vystavovala spojka, a nic ti nerachtá, tak by vše mělo být v pořádku, ale přístě pozor
Datum: 23. října 2012 17:54
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Jestli jde řadit a pionýr jezdí tak je to v pohodě, maximálně se trochu odrbala spojka, ale to je maličkost. Zas ho vy tam dole nestrašte.
Datum: 23. října 2012 16:26
 Bude....nic mu není  Je to pionýr....
Datum: 23. října 2012 12:22
Jméno: radek
IP: uživatel12689
 jízdu jsem podnikl za učelem aby olej zřídnul, protože za studena by to nevyteklo zdaleka všechno, samozřejmě že jsemto chtěl vyměnit co nejdříve, ale netušil jsem že pán olej vypustil, byla to chyba a budu si to do příště pamatovat, jinak jsem to vyčistil vše od nádrže až po válec a kladívka a elektriku jsem taky kontroloval jen mě zajímá jestli se s tím mohlo něco stát a jestli bude pionýr v pořádku... ??
Datum: 22. října 2012 20:31
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 No, to je pěkná prasárna...
Datum: 22. října 2012 19:51
 A to jako nevíš že když koupíš motorku co stála 20 let že je potřeba skontrolovat olej, vyměnit benzín apod věci seštelovat a komplet pročistit ?? to si měl udělat vyměnit olej hned než si to projel !! jestli toto nevíš tak potom nejsi motorkář
Datum: 22. října 2012 19:09
|



|