|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec draci, před rokem jsem koupil do Jawy 05 ferodové lamely, byla to zabalená sada dvou lamel od firmy Motomax, plech má takový žlutý pozink.Slyšel jsem že u ferodových lamel se zachvíli očeše ozubení. Zajímalo by mě jestli má někdo s touto sadou zkušenosti, rozhodl jsem se je vyměnit protože origo lamely měly ozubení načaté a i s novým primárním kolečkem a řetězem, mi drhl řetěz o blok.Má to cenu tam dávat to ferodo, nebo radši sehnat origo lamely s dobrýmy zuby? Děkuju za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2013 17:13
Jméno: pepa
IP: uživatel14984
 kus od kusu ale ferodo jsou většinou ok ...když už je máš... jinak pokud bys chtěl mermomoci korek tak sehnat original jawa a koupit korky ale korki stojí jak ferodo lameli....
Datum: 15. ledna 2013 17:13
Jméno: standa
IP: uživatel14981
 Pokud nemáš ferodo lamely na závodnim stroji co točí 10000ot/min tak jsou nepřekonatelný...nevím teda jakou kvalitu má Motomax...fichtlkramek má dobrý ferodo lamely.... Ba naopak některý replikový korky jsou žalostný...viděl jsem dokonce jedny,který měli vytažený zuby po dvou měsících používání...
Datum: 14. ledna 2013 15:56
Jméno: 1254
IP: uživatel6631
 Ahoj jak je to prosím u stadionu s převodovkou na JM jsem četl že prý vypadávají rychlosti když se kolečka v převodovce omelou. Je tomu skutečně tak? někde jsem viděl že si to jistý pán jěště v ČS zdokonalil a udělal nějáký zlepškovák aby to nevypádavalo a že se do bloku motoru pak razilo písmeno H před číslo motoru. Prý jé nějáká II a III alternativa převodovky. prosím o rady kde takovou převodovku seženu popřípadě v čem je ten zlepškovák. Děkuji 
PS: na internetu jsem nenašel nikde článek o tom pánovi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2013 14:19
Jméno: standa
IP: uživatel14976
 Taky jsem to chtěl napsat....u stadiona je to řazení v motoru tak primitivní,že to snad ani nejde rozbít....to spíš něco s lanekm....
Datum: 12. ledna 2013 14:19
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jo přesně tak u stadiona je docela znát jak tam kdo řadí dvojku,jinak u stadiona když vypadávala 2 vždy byla chyba někde v lanku
Datum: 12. ledna 2013 12:56
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
 Ohlodaný kolečka nejsou konstrukční chyba  Časem se zničej u každý motorky. Jde to urychlit praseckym řazením.
Datum: 11. ledna 2013 22:19
Jméno: 1254
IP: uživatel6631
 ne plánuju skládat motor a nechat si u stejskyho udělat válec a docela mě děsí ta konstrukční chyba tak proto se ptám . až vím čemu se vyvarovat než začnu
Datum: 11. ledna 2013 19:55
 Vyskakujou ti rychlosti?
Datum: 11. ledna 2013 18:42
Jméno: mejcin
IP: uživatel14555
 Zdravím všechny draky! Ráno jsem měnil všechna ložiska a do domků je "lisoval" za tepla. Domky už nejsou nic extra, zkusil jsem odmaštěná ložiska potřít Loctitem 641. No a teď večer je to lepidlo pořád tekuté, na obvodu vnějšího kroužku je zkosená hrana a pořád je to stejně tekuté... V garáži mám 15 stupňů C, nebudu potřebovat nějaký aktivátor? Díky za podporu a nápady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2013 15:22
 Ano, taky jsem měl obavy z nezaschnoutí ale zaschlé to bylo.. lepidla na ložiska většinou schnou bez přístupu vzduchz a v extrémě slabých vrstvách - mezerách. Nemusíš se ničeho bát
Datum: 11. ledna 2013 15:22
Jméno: mejcin
IP: uživatel13207
 No je pravda, že v technickém listě se píše, že vytvrzuje za nepřístupu vzduchu....takže to co je navrchu vidět je jen zbytek a uvnitř mezi ložiskem a domkem je to zaschlý? Mohlo by to tak fungovat?
Datum: 11. ledna 2013 7:14
 mám za to, že tyto lepidla zasychají až nemají vzduch, můj Aldurit i Loctite tak fungujou...
Datum: 10. ledna 2013 22:14
 Dobrý den. Potřeboval bych se zeptat ohledně vidlic z jawy 350. Mám na svoji jawě 250/353 vidlice z jawy 350 a myslím že jsou z tipu 634. Jsou v celku špatném technickém stavu jelikož při jízdě nad 80 je cítit cukání a při brždění přední brzdou ještě větší cukání a nebo při jízdě po panelce to trošku bouchá.. Nevím co s nima, jestli je nějak repasovat nebo koupit jiné?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2013 13:22
 Ale nebylo by jednodužší vyměnit celé vidlice z jiné mašiny?
Datum: 12. ledna 2013 13:22
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 no nakolik to vyjde to si netroufnu říct,protože jsem to nikdy nedělal ale snad všechny díly k tomu potřebný by jsi měl najít tady na FK
Datum: 12. ledna 2013 13:00
 A na kolik to zrepasování tak zhruba vyjde? Ano to si zkontroluji ale zdá se mi že tam je problém spíše v té spodní časti do které se zasouvají šavle při pružení.
Datum: 10. ledna 2013 22:01
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 zrepasovat se dají v poho,ale koukni jestli je nemáš jen povolené v krku řízení
Datum: 10. ledna 2013 20:56
Jméno: Tomáš
IP: uživatel14940
 Nazdárek, rnProsím o radu - již se mi to stalo u dvou sad spojkových lamel na Jawu 50/21 - zřejmě byla použita nesprávná jakost plechů do výroby. Zuby se vlivem přenosu momentu prohly do směru točení a navíc je je materiál vytlačen do boků zubů - no prostě stračka materiál. Naproti tomu se mi podařilo získat zřejmě lamely "z dobrých časů" , kdy se používala odpovídající ocel (11600 apod.). Potřeboval bych poradit neboť korky na těchto lamelách jsou již sedřené -ale mám k dispozici sadu nových korků. Nevím jaký je postup jejich zasazení do lichoběžníkových výseků a jak s nimi naložit dál - jako je uhlazení tj. srovnání do roviny apod. Děkuji za návod.rnKoupil bych si nové, kompletní, ale po předchozích sadách v kamenných obchodech už nemám důvěru. Tomáš
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2013 20:10
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 já opravuju lamely ze špuntu od sampanskýho - vyřežu si z nich kostičky,ty pak vařím ve vodě až změknou ,potom je nastrkám do lamel a brousím na A4 smirku
Datum: 09. ledna 2013 20:10
Jméno: pepa
IP: uživatel14965
 no coš korky napařit a namačkat je do lamel ? orovnat je na smirku položenem na skle a bude to ok... když budu zločinec nebranil bych se ani opilování těch natlačenin na těch opotřebovaných nových....
Datum: 09. ledna 2013 19:02
 Čau draci, dá se nějak rozebrat tělo řadícího automatu z 21ky? potřebuju vyměnit tu gumičku viz:http://www.fichtlkramek.cz/nahled/tesnici_krouzek_14x2.html díky Martin
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2013 14:54
Jméno: Martin
IP: uživatel13882
 Přetáhni ji přes, měla by to vydržet.
Datum: 09. ledna 2013 14:54
Jméno: michal888
IP: uživatel2901
 Ahoj draci, můžete mi prosím poradit jestli jde napasovat pravé víko motoru z jawa 05 na na motor jawa 21?Případně co je potřeba předělat?Díky za info.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2013 18:40
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jojo taky jsem tam měl každou chvilku jinej motor a nikdo nikdy nic neřešil
Datum: 10. ledna 2013 18:40
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 draku to vůbec neřeš a klidně tam dej ten motor z 21. nikdo to řešit nebude. podstatný je co máš v tp.
Datum: 08. ledna 2013 12:08
Jméno: michal888
IP: uživatel2901
 Díky všem, za rady. Jedná si mi o to, aby na mé 05 která má psanou konstrukční rychlost 45km/h ( a já budu mít ŘP skupiny Am ) bylo kulaté víko z důvodu případné silniční kontroly. Můj motor 05 není ok, ale mám 21 který je po GO. Případně nemáte někdo skušenosti s tím že máte Jawa 05 a v ní motor z 20, 21 ? A co na to případně švestky? Děkuji za zájem a odpovědi. Všem drakům zdar!
Datum: 08. ledna 2013 11:51
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 na 21 je veko upevnené šrubami M8 a na 05 ho máš z M6 tot asi tak ja viem to viko z 05 je tak pekne keď je vyblýskané jak kucurové vajca
Datum: 07. ledna 2013 23:12
 když rotpůlíš motor a vyměníš výstup z převovoky co je na něm sekundární kolečko, a nahradíš ho výstupem z převodovky 05 tak tam ten dekl dáš
Datum: 07. ledna 2013 22:37
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 nene nepasuje ale z 21 na 05 ano
Datum: 07. ledna 2013 22:21
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 napasuje ani nejde nijak předělat
Datum: 07. ledna 2013 21:41
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Nazdar draci mám čz 487 ale fígeľ je v tom že je na 16" kolesách aké mám podľa vás použiť sekundarné koliesko aby som na tachometri mal aspoň približne reálnu rýchlosť ?? nemá s tým niekto skúsenosti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2013 15:16
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 vďaka kolecko
Datum: 07. ledna 2013 15:16
 18z
Datum: 07. ledna 2013 14:58
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 Zdravím všechny, mám takový dotaz, ohledně čištění pružin od rzi, zda-li nevíte jak nejlépe ji "očistit", kdym máte rez "uvnitř" pružiny díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2013 7:57
 V železářství se dají koupit ocelové kartáče na upnutí do vrtačky. Pokud víš jak vypadá komínová štětka  dá se to sehnat v různých průměrech
Datum: 08. ledna 2013 7:57
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 možnost piskovani nemam  takže se spoliham na "udelej si sam"
Datum: 07. ledna 2013 17:46
 těma kyselinama je to fajn- zkusil bych pro začatek klidně citronovou (kupiš v obchod) zasypeš tim ty pruziny a zalejes vařící vodou. Nemá to asi tek extra učinnost, ale záleží na koncentraci. Jinak nejlepší je samozřejmě piskovaní, ale když bys mel moznost, tak se zde asi neptas  .
Datum: 06. ledna 2013 15:24
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 prave, ze je to pruzina z pio (zadni tlumič), byl na tom velky nanos rzi, odrezovacem jsem to zkousel, ruznyma kartacema tez, ale dela se to na .... jinak dík vyzkouším některé rady
Datum: 06. ledna 2013 10:34
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 A ešče!Potom pořádně poumývat a nakonzervovat!!!Nebo nahřát a chladit v oleji!!!
Datum: 06. ledna 2013 7:05
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Jakube236!Jak silnú rez tam máš?Jakej prúměr pružiny?Dá se tam strčit ocelák aj tem malej?A potom utrhnút centimetrovej pásek šmirglu a tahat sem a tam a jeto nééé? Nebo se pletu?Ešče aj kyselinu, ale si nemožu spomět jakú.Ta vezme rez a potom se dá prodat aj s tým rezem na výrobu plošných spojú nejakýmu eletrotechnikovi!!! Néni to kyselina solná?A vznikne chlorid železitý?Za boha nevím!Já leptám za pomocí peroxidu!Toš tak!Nech se Ti to povede!Jo je to tak!Podívej se na výrobu chloridu železitého!!!A máš to!!!
Datum: 06. ledna 2013 7:02
 Pravda, odrezovač, nebo petrolej+nafta v poměru 1:1
Datum: 06. ledna 2013 0:17
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 to jsem prve udelal a nic :/ obrousit atd.. nevm jak se dostat do thoo středu :/
Datum: 05. ledna 2013 22:44
Jméno: Martin
IP: uživatel6325
 Namoč ich na 24 hod. do odrezovača /odhrdzovača / a nemusíš nič čistiť
Datum: 05. ledna 2013 21:23
 Ahoj draci, jaký máte nazor na ložiska TiS? jak je to s kvalitou, uvažoval jsem že si zajdu koupit ložiska do kol a rozety u fichtla protoze kousek tady je obchod...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2013 21:16
 ahaaaaaaaaaaaa  : D::  :  : D:  :  :  jdu do klasických ZVL
Datum: 04. ledna 2013 21:16
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Ale jinak SKF,ZVL.ZKL seženeš všude
Datum: 04. ledna 2013 19:20
 Ten obchod se takhle jmenuje, to neni značka ložisek
Datum: 04. ledna 2013 18:35
 Čau............. Musim kratit na spojce řetěz když tam je 9 kolečko a stará lamela
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2013 4:09
 na to ma zavesene obrovske pozlacene hodiny tak to by neslo
Datum: 05. ledna 2013 4:09
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 zkus pouzit to co mas na krku
Datum: 04. ledna 2013 12:04
Jméno: Tomáš
IP: uživatel14940
 Nazdárek,
jsem ročník 48 odkojený Jawou 50 - na stará kolena jsem se dal do renovace Jawy50/23 Mustang, bohužel jsem dost pozdě ( vrazil jsem do oprav celého stroje již dost peněz) poznal,že některé renovace nemá smysl - pro jejich mizerný stav - provádět.Zeptal bych se - zda by byly k mání skříně motoru - ony dvě půlky, úplně holé . Za to však v dobrém stavu - ty moje už poznaly od předchozích majitelů rány kladivem, dělicí rovina skříní není rovná, díry ložosek jsou volné a za pomocí důlčiků jsou "vyspravovány", atd., dokonce komora klikovky má trhlinu od rány palicí,sek. řetez částečně odřel - vlivem volného oz. kolečka skříň - gufero má tím pádem malou plochu k těsnění..... Dá se ještě koupit za solidní cenu - solidní skříně motoru ? Tomáš z Frýdku Místku
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2013 23:59
 Taky bych doma pár kousku našel, a jsem z okolí (Čes.Těš.), klidně se ozvěte. Myslím že 5-6 páru bych mohl mít. S
Datum: 04. ledna 2013 23:59
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
Datum: 04. ledna 2013 23:42
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Tomáši!Ozvěte se prosím na:"2beo@seznam.cz"!Děkuji!
Datum: 04. ledna 2013 20:55
 přesně tak starší kartery se pěkné sehnad dají anebo skusit štestí a nakoupit na internetu 2 3 vraky motoru po 400 korunach a je vymalováno nové již bohužel dostupné nejsou ale jsou dostupne metody na opravi jetých...svařování hliníku a lepidla na volná ložiska,,,pokut se ozvete na mail možná se poptám je to na vás
Datum: 04. ledna 2013 19:30
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 BEDY: kdo mu to udělá? kolik to bude stát? jaká bude kvalita? ... nevíš ani jedno, tak si pro příště podobně nesmyslný výkřiky do tmy nech pro sebe.... jinak motorů na pio je plno, chce to třeba chvíli hlídat inzerce a buď hledat čistě rozhozenej motor, aby člověk viděl i vnitřek, nebo hledat i třeba celý motory (nejlíp nepůlený) a pak udělat go... pokud renovujete, tak si myslim, že cca 1000Kč za solidní motor by vás nemělo rozhodit... "zánovní" kartery by se scháněly dost těžko a když už byste na nějaký narazil, nebudou zadarmo
Datum: 04. ledna 2013 17:11
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jo pravda v kovošrotech se toho opravdu dá dost najít
Datum: 04. ledna 2013 15:01
 Dobrý den Tomáši, osobně doporučuji projít inzeráty, případně zjistit zda máte v okolí nějaké motoburzy, tam se většinou nechá sehnat levně celý motor se zdravými kartery. Občas se objeví kartery i v kovošrotě.
Datum: 04. ledna 2013 14:45
 Jestli na to mate nechte si odlit nove
Datum: 04. ledna 2013 14:02
 toš fungl už asi neseženeš jedině náká uloženka z Mototechny.Pohledej na internetu a třeba něco najdeš ve slušným stavu. podíval bych se na Motoinzerce,hyperinzerce,Bazoš, I-bazar a třeba i na nevyhazujto.cz Jinak vítám tě na fichtlkrámku
Datum: 04. ledna 2013 12:28
 Čus pomůže mi když na mustamga dám primární kolečko s 9 zuby prí to pak více táhne ,je tam 14 .dělam na závody fichtla ,a jediné tohle nevim
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2013 10:11
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 To jsi nikdy nejezdil na kole s přehazovačkou?
Datum: 04. ledna 2013 10:11
Jméno: Michal
IP: uživatel14939
 Pokud tam daš kolečko z 9 zuby tak to budeš silnějšii
Datum: 04. ledna 2013 6:42
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 ahoj seso,chci si na jaře objednat nějake věci na čz 180, ale nikde sem nenašel jestli maš na prodej čep do rozety jak se dotahuje rozeta
tak se chci zeptat jestli to nemaš nahodou na skladě nebo možnost to někde sehnat ?? díky moc za ochotu
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2013 22:18
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 jasny nevadí, i tak díky
Datum: 02. ledna 2013 22:18
 fuha tohle nedokazu draku,,
Datum: 02. ledna 2013 20:16
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
 Čus, bejci je nějakej fígl na to jak rozlepit spojku bez rozebírání? I když dám rychlost, držim spojku a tlačim tak nic. Furt je slepená. Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2013 22:14
 tak aspon, ze to uz tedka funguje a povedlo se ti to rozdelat a ikdyz jsi s tím mel tolko práce
Datum: 03. ledna 2013 22:14
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
 Je to motor z maneta. Musel jsem to rozdělat, lamely držely fakt pořádně. Na to rozlepení bez rozebírání jsem se ptal proto, protože rozebrat to je vopruz. Sundat velkou kastli, vnější táhlo řazení, rozpojit vnitřní táhlo řazení a pak při zpětný montáži dát pozor aby nevypadla vypínací kulička. Je to slovenská pomsta
Datum: 03. ledna 2013 20:28
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 bezohledný to je  ale je to asi jediný řešení jak to udělat bez rozebrání a doufat že se nevylomí zub
Datum: 03. ledna 2013 15:56
 Myslim že pomůže akorát rozebrání, cpát tam kvalt bez spojky mi přijde dost bezohledné vůči převodovce  Sundej dekl a rozlep je, nejspíš ani nebudeš muset vypouštět olej...
Datum: 03. ledna 2013 12:13
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 co to je za stroj se 4 lamelami simson?
Datum: 03. ledna 2013 12:08
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
 Franky: už to nehul jo nedělá ti to dobře  1) lamely jsou tam 4, neni to pionýr. 2) na víru se dej tak jako tak, určitě ti to pomůže, doporučuju Československou církev husitskou 3) lanko jsem našponoval co nejvíc, aby byly lamely co nejdál od sebe a furt nic, asi to nakonec budu muset rozebrat. 4) nejsem ( teda alespoň o tom zatim nevim ) 5) cuk dopředu a cuk dozadu jsem dělal asi 5 minut a nezabral 6) dost na to abych se nejdřív zeptal jestli to nejde udělat bez rozebírání 7) péru děkuju za odpovědi na moji otázku
Datum: 03. ledna 2013 11:07
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 Franky já jsem zažil i tak slepenou spojku že cuk dozadu a dopředu nepomohl,co jiného by jsi mu teda poradil bez rozebírání?
Datum: 03. ledna 2013 9:55
Jméno: Franky
IP: uživatel14872
 prosim tebe nelakuj .... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2 lamely a takova sila ???? zajimave........ velmi zajimave !!! premyslim ze se dam na viru ..................................... nebo se snad nebavime o pionyru ??? mas ji vubec nastavenou ??? nejsi debil ??? pokud ji mas "slepenou" tak kvalt -cuk do predu cuk dozadu a NAZDAR !!! a kolik minut zabere olej a sundani vika ???? pero - jsi vetsi debil nez jsem myslel - horsi to uz byt nemuze ....
Datum: 03. ledna 2013 6:14
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
 ne ne, obyčejnej korek
Datum: 02. ledna 2013 23:16
 ferodo lamely?
Datum: 02. ledna 2013 22:29
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
 Jakmile tam nacpu kvalt tak chcípne
Datum: 02. ledna 2013 17:45
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 postavit proti zdi,zmáčknout páčku,roztočit motor a nacpat tam kvalt
Datum: 02. ledna 2013 17:18
 Ahoj mám jawu 175 noa nemužu naladit spojku řekl bych že budou sjěté lameli děkuju za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2013 13:13
 Čus nejdřív to rozdělej a podívej se na lanko jestli je v poho a jestli se ty vrací páčka atd,pak teprve rozdělej spojku a koukni na lamely jestli obložení má mín jak 0,5mm tak je vyhod a kup novy a potom při skládání tam naser 2podložky pod každou pružinu at to má přítlak.
Datum: 02. ledna 2013 13:13
 ahoj hoši prosím vás mám jawu 21/50 no když hrabu tak mi přeskakuje řetěz poradte mi aby to nedělalo protože to docela i kope děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2013 13:39
 moralisti....Všichni určitě dodržujete nkoau,řadíte v předepsaných otáčkách a rychlostech.To jste nikdy pincku nedali obklad?to vás lituju.kupte si fabii sdi jezděte prc prc.A tomu troubovi to dojde co je v řiti až mu to ulomí přepážku a urazí to kus zapalování.Kolečko má 100bodů
Datum: 03. ledna 2013 13:39
Jméno: Franky
IP: uživatel14872
 ja bych v prvni rade vyhodil to turbo.....................
Datum: 03. ledna 2013 6:22
 dotahni retez
Datum: 02. ledna 2013 18:19
 souhlasim s fechtlařem...
Datum: 02. ledna 2013 14:32
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 tak nehrabej a máš to vyřešeny akorát si tim kurvíš stroj
Datum: 02. ledna 2013 13:47
 Neni tam 250 let stará, naprosto ojebaná řetězovka s totálně ohlodanejma zubama a řetězem vytahanym jak kšandy? Možná by to v tomhle případě vyřešila montáž čtyřkanálového válce.
Datum: 02. ledna 2013 13:47
 nemáš povoleny kolo? nebo nedal jsi na jiny retez ? nebo rozetu?
Datum: 02. ledna 2013 13:41
Jméno: filip
IP: uživatel14923
 mam dotaz ze ci mi bude pasovat s 250 panelky rozeta na 350/639 .. za ucelem vjetsi rychlosti ... lebo 350 ma obrovsku silu 120 mam na tachometri bjehem chvilky .. chcem to iba za ucelem mensich otacek motoru u urcitej rychlosti dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2013 21:24
Jméno: filip
IP: uživatel14923
 oprava 19 zubu
Datum: 03. ledna 2013 21:24
Jméno: filip
IP: uživatel14923
 je tam 21 zubu a stejnak jede jako bejk  kupil sem ji od starsiho pana ma najeto origo 20 000 km vse puvodni  nadherny zvuk nadherny tach  diki draci za radu
Datum: 03. ledna 2013 21:19
 Větší sekundární kolečko by mělo stačit ne? nebo už tam máš velké?
Datum: 02. ledna 2013 14:07
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 tak ze 477(stejna jako 639) na 559 to mam odzkouseny ze pasuje,takze opacne ta taky urcite pujde
Datum: 02. ledna 2013 13:15
Jméno: Dalibor
IP: uživatel10730
 Ahoj  ,potřeboval bych poradit s jednou blbostkou.Na jawa 555 mi vyskakuje dvojka a někdy i trojka,když zařadim dvojku a motor ja v nízkych otačkach tak nic,ale jak začne taknout a dostane se do otaček tak to vyskočí na neutral mezi 2 a 3.
Předem za všechny rady moc děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2013 10:29
Jméno: Dalibor
IP: uživatel10730
 Jo a Tome  napsal by si mi email,kdybych tedy něco potřeboval?  díky
Datum: 01. ledna 2013 10:29
Jméno: Dalibor
IP: uživatel10730
 Motor jsem měl rozpůlený,ale ložiska nebo ozobená kolečka vypadali ok,skusím vyměnit tu pružinu a pár dílu v převodovce a snad to pojede  Díky za rady
Datum: 01. ledna 2013 10:28
Jméno: Ringo
IP: uživatel13327
 Ahoj draku,může taky bejt povolenej automat-nahoře 2 šroubky,nesouosé zad.kolo,vytahaný řetěz,opotřebené zuby na rozetě.AtˇTi fichtl jezdí v Novém roce bez poruch!!!
Datum: 31. prosince 2012 23:44
Jméno: Provaz
IP: uživatel12429
 Ahoj, udelal jsm go na 555 a stavalo se mi to sami takze loziskanový a poskladal jsem i jlepsi prevoovku a kdyz jsem to slozil- stale to sami - vapadalo mi to stejn jak tobe. a takjsem pulil a slaba pruzina , jak pritlacuje ten zobacek na radicim automatu- ai kdyz je jinej mechanismus razeni od pionýra 20tky atd, tak ta pruzina jde pouzit a pio ji ma silnejsi, takze jsme dal pruzinku z pio a pohoda nejvic.
Datum: 31. prosince 2012 20:39
 pružina na automatu to stejný sem měl
Datum: 31. prosince 2012 19:44
 Čus draku kdyby si chtěl mám doma 05 motor a převodovky jak do pařezu tak do 05 a řadící automaty mám taky,kdybys měl zájem tak mě napiš na email,pošlu foto a určitě bychom se domluvili
Datum: 31. prosince 2012 19:41
Jméno: pepa
IP: uživatel14919
 ahoj asi ti nezbyde neš pulit vidím to na vočesane naběhy kol a volná ložiska ložiska vyměnit za nová a zalepit ale bohužel 555 a 05 ma jině převodovky neš 20 21 23 hřídele sou cca o 5 mm kratší a kvuli tomu je jiný i řadící automat nove díli defakto nejsou budeš muset schánět starší dobre mužeš se pokusit sehnat cely dobrý motor do 555 a přerazit číslo neš to kuchat stačí i sehnat dobrou 05 polomotor a ruzpulit a použít díly z něj jen 2 kola jsou jiná neš 555 ale hold to budeš muset snest ..rozdíl je nepatrný
Datum: 31. prosince 2012 15:55
Jméno: cytron
IP: uživatel12770
 Zdarec, poznal by nekdo podle fotek co je to za typ automatu ? http://cytron.rajce.idnes.cz/ Sice se mi rozpadl ale snad to nekdo pozna. Osobne myslim ze je z 05. Byl v motoru z dvacitky a blbla mi 1. a 3. rychlost. Diky za rady a sorry za horsi foto.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2013 11:23
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 řakl bych že ten tvůj je z 20tky
Datum: 01. ledna 2013 11:23
Jméno: cytron
IP: uživatel12770
 tak nevim, nekde jsem tu cetl, ze kdyz jsou na pulmesici dve diry tak se jedna o stary automat
Datum: 01. ledna 2013 3:39
Jméno: Provaz
IP: uživatel12429
 Podle fotek bych rekl, ze je to opravdu automat z 555 nebo 05 - jsou stejný.
Datum: 31. prosince 2012 20:48
Jméno: pepa
IP: uživatel14919
 ja bych řek že 05 má na tom spotku jak sou ti zuobky všechny 3 stejne todle se mi zdá opravdu na 20 s delšíma hřídelama jak je na tom vydlička a zuby kol a hřídelu? pokut jsou ok tak do hranateho motoru jde objednat automat celej novej popřípadě ho i měli v auto moto rieger na praze prosek ..a i sem je je objednával z internetu vyjde na cca700 i s poštou ....myslím ho koupit celej novej už složenej ....problém je to u motoru 550 555 05 tam se musi zrepasovat ----
Datum: 31. prosince 2012 19:32
|



|