slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel13988    
chtel bych se zeptat kde sezenu primární ozubené kolo do spojky na 555 mam ho uz v prdeli mam novej retez i lamelu a stary kolo se mi tam davat nechce odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. prosince 2012 10:21
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14693    
no asi nezbyde neš sehnat zachovalou starší anebo vyměnit primarní pohon a spojku z nových pioníru od 05 výš se 2 lamelami....
 
 
Datum: 25. prosince 2012 10:21
 
 
 
 
Jméno: Martys      IP: uživatel12688    
čus fichtlaři, chci se zeptat jestli můžu nechat originální primární řetez i když dám primární kolečko 11zubé? Tady na FK je psáno že řetez na 11z muze vydrzet sezonu ale taky jen 7hodin tak bych radši nechal ten originálni protože sem četl že dokud neškrtá o kartery tak to je v pohodě. předem dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2012 14:31
 
 
 
 
Jméno: Martys      IP: uživatel12688    
dík za odpovedi :-)
 
 
Datum: 17. prosince 2012 14:31
 
 
 
 
Jméno: feris      IP: uživatel11625    
I kdybys ten řetěz na 14 zubové primáro měl uplně nový a byl by vyplý tak to s 11z. bude drát o kartr :-) ;-)
 
 
Datum: 16. prosince 2012 16:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14853    
Originální primární řetěz na 11z primár nedáš.
 
 
Datum: 16. prosince 2012 16:07
 
 
 
 
Jméno: Tom559      IP: uživatel1723    
Čus draci pasuje tenhle tachometr do Čz 175/487 ??Podle mě by měl.Díky za odpověd http://www.fichtlkramek.cz/nahled/tachometr_180km_trinda222.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2012 18:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo...
 
 
Datum: 15. prosince 2012 18:45
 
 
 
 
Jméno: jindra      IP: uživatel12688    
Ahoj, chci se zeptat, zda li je lepčí výměna prim. kolečka za 11zubé nebo 9 zubé. Bojím se, aby to s 9 zubem nejelo moc pomalu. dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2012 22:23
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jeden o koze, druhej o voze...
 
 
Datum: 15. prosince 2012 22:23
 
 
 
 
Jméno: jindra      IP: uživatel12688    
jo asi tam dam 11 :-) potom kdyžtak ještě doladím na řetezovym kolečku :-) díky
 
 
Datum: 15. prosince 2012 20:39
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
měl sem pučenou jawu50/20 když měla 13 bylo to uplně nic když tam bylo 12 bylo to super do kopcu to jelo pořad stejně 65 jel kamoš ten měl 13 a neměl šanci :-D bylo by dobry tam dat 11 nebo 10.. 9 je už moc malo žeprej to jede jako traktor :-D
 
 
Datum: 15. prosince 2012 20:17
 
 
 
 
Jméno: jindra      IP: uživatel12688    
bydlim v kopcích a chci jezdit terén, někdo radí 11z ale já se bojim, aby to nebylo málo a ta síla se tomu moc nepřidala...
 
 
Datum: 13. prosince 2012 21:48
 
 
 
 
Jméno: Bezjména      IP: uživatel10415    
zalezi taky trosku kde chces jezdit, jestli bydlis v krusnych horach tak jako ja, tak ja jsem zvolil kompromis na 10 zubu. O neco malo teto zpomaly ale neni to tak hrozny odměna je ale malo razeni a jizda do krpalu
 
 
Datum: 13. prosince 2012 21:42
 
 
 
 
Jméno: colcino ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci, serval jsem závit na výpustním šroubu u Babetty tak jsem ho převrtal sedí i nový šroub ale mám problém. Nesehnal jsem nikde žádné vhodné těsnění tak mě napadlo si ho prostě vystřihnout jako třeba pod válec. Jenže potřebuji znát něco čím nezačne olej hned protékat.Všude v obchodech mě nabídli těsnící papíry ale role po 10m a to bych těsnil babetty celému okresu 100 let :-D Co třeba takové ty kancelářské svorky? tam je takový šikovný silnější papír ale aby tím ten olej nezačal protékat. Poradí někdo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2012 21:23
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel14823    
colcino,to je problém koupit teflonovou pásku ? nebo kousek instalatérského česání a ,,natěsnit,, šroub.Stejně si závit vyřízl nakřivo tak tě žádná těsnící nic neutěsní.
 
 
Datum: 09. prosince 2012 21:23
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
radši zajdi do nějaké mototechny pro třeba měděný.vodovodní jsou většinou v palcích takže bys musel vybírat z více kusů
 
 
Datum: 09. prosince 2012 10:10
 
 
 
 
Jméno: Provaz      IP: uživatel12429    
Fíbr musí být nějakej- jestli jsi serval M8 a prevrtal to na M10, ak v kazdým slusným železařství maji e vodovodních vecech hafo sadfibru za 10 kč 5 ks napriklad... stačí se podívat...
 
 
Datum: 08. prosince 2012 20:36
 
 
 
 
Jméno: čusák      IP: uživatel11667    
Já bych to tak neprožíval. Napatlej to na místě kam se dává těsnění pořádně silikonem, dotáhni a do příštího odšroubování to neukápne. Je to prasečina, ale funguje to na všechny šrouby, těsní to výborně a šroub se nemusí tak dorvávat.
 
 
Datum: 08. prosince 2012 16:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Změř velkej průměr závitu toho šroubu nebo řekni jaky závitníkem si to řezal...
 
 
Datum: 08. prosince 2012 16:29
 
 
 
 
Jméno: colcino ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To kdybych věděl... pokaždé mě totiž od něho odstává pár milimetrů a do týdne je kolem šroubu olejová kapka. Nevím co to je za šroub, mám ho nějak změřit? napadlo mě ještě koupit z internetu nějakou sadu je tam toho tuším 500 ks tak snad by se tam něco našlo ale ten papír by byl levnější
 
 
Datum: 08. prosince 2012 16:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co je to za šroub že na to neni fíbr?
 
 
Datum: 08. prosince 2012 16:24
 
 
 
 
Jméno: colcino ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No jo jasně ale nikde jsem nenašel přesně na můj šroub právě...
 
 
Datum: 08. prosince 2012 16:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co fíbr?
 
 
Datum: 08. prosince 2012 16:05
 
 
 
 
Jméno: jakub maaz      E-mail:      IP: uživatel14303    
zdar seso prosimte byl sem se v nedeli projet a nekde sem ztratil nakopavacku na moji dandy 50 sachs bude tam pasovat tahle? Číslo výrobku: D0457 diky za odpoved . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2012 16:26
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo to sedi
 
 
Datum: 06. prosince 2012 16:26
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel14188    
nazdar draci, chci se zeptat mam jawu 21 klasiku akorat mam 13zube kolečko na sekundaru. Chtěl bych si koupit 12ti zube pujde tam poznat rozdíl nebo mam koupit radši 11zube? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. prosince 2012 11:53
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle toho kde jezdíš- u nás mame kopce a teďka jezdim na 12zub. 13zub je dobrej třeba na Moravu nebo jižní čechy :-D Ale je pravda, že když jsem měl motor po go a bylo mi 15-16 let, tak jsem i u nas jezdil s 13 zubem a spokojenost ( byl jsem lehcí) Dřív jsem kopce (hodně brutální) jezdil s 13zubem za 2 a dneska s 12z musim ke konce davat za 1. Halt váha je nepřítel pionýra :-D. Ale 12 zub je znát ale zkus metodu pokus omyl, jakti to bude vyhovovat..
 
 
Datum: 05. prosince 2012 11:53
 
 
 
 
Jméno: mara250      IP: uživatel12113    
já mám 11z a 65z rozetu ale furt nic moc :-)
 
 
Datum: 04. prosince 2012 21:02
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel14802    
jj je to znát.. jesly jezdíš normální provoz tak s 11zubím ti povím že to jede zatraceně pomalu :-D hnedka máš vytočenou trojku :-D já mám taky 12z :-)
 
 
Datum: 04. prosince 2012 16:45
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
bude to znát já osobně jezdím všude s 12z
 
 
Datum: 04. prosince 2012 15:39
 
 
 
 
Jméno: Filip_KH      IP: uživatel12998    
Zdravím, chtěl bych se zeptat kde se dají sehnat pneu 3,00 x16 je to na jawu 125/355, nikde jsem je nenašel.. díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2012 20:26
 
 
 
 
Jméno: Filip_KH      IP: uživatel12998    
nebo třeba nake stare zasoby někde sehnat... Admin: a jaká je kvalita toho pláště ??, aby taky nakej ten rok vydržel... a je to teda dezen jako tento ? http://www.megalevnepneu.cz/mitas-h07-rf-%283-00-16%29-tt-80-90-r16-48p~z8590341008831.html
 
 
Datum: 04. prosince 2012 20:26
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejlepší je sehnat starou zachovalou- ta ještě něco vydrži, ale tale taky nemá extra šeredny design http://www.megalevnepneu.cz/mitas-h07-rf-%283-00-16%29-tt-80-90-r16-48p~z8590341008831.html
 
 
Datum: 03. prosince 2012 11:26
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha takva silnice,,ale ne zmije,, klasika nic veteranskeho
 
 
Datum: 03. prosince 2012 9:55
 
 
 
 
Jméno: Fa      IP: uživatel14797    
Admin: s jakým by to bylo dezénem? Měl bych taky zájem.. Díky
 
 
Datum: 03. prosince 2012 8:13
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
draku ja ti ji splasim za 480kc,, jestli je zajem napis
 
 
Datum: 03. prosince 2012 6:59
 
 
 
 
Jméno: Píst      IP: uživatel12810    
Ahoj Draci, je normální že mně na Jawě 550 klouže spojka? Prostě za studena když prokopávám tak klouže ale jak se motor zahřeje tak už tak moc neprokluzuje. Spojka je tam dána nová korková. I třeba když ji chci roztlačit tak pořád prokluzuje i když nedržím páčku spojky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2012 16:15
 
 
 
 
Jméno: Píst      IP: uživatel14807    
Ještě je zajímavé že když jsem ji tam dal novou fungovala úplně normálně až po 10km to začalo dělat bordel.
 
 
Datum: 06. prosince 2012 16:15
 
 
 
 
Jméno: Píst      IP: uživatel14807    
Já jsem dal pod ty segerovky tlusté podložky 2mm a klouže to pořád zkusím se podívat na tu matici toho spojkového koše. Ještě dotaz čemu vadí ta matice z té Jawy 21 ona jako nějak odtlačuje ten přitlačný plech? Díky
 
 
Datum: 06. prosince 2012 16:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Pozor! Když se do jednolamelový(J550/555) spojky dá matice spojkovýho koše z dvoulamelový (J05/20/21...) tak to bude klouzat i kdyby ses stavěl na hlavu,protože je vysoká.... to je často problémem....já to jednou řešil tak,že jsem ji prostě zkrátil .... pokud tam máš ovšem origo nízkou matici a stejnak klouže,tak je buď blbej olej a nebo prostě projetý lamely.... v tvém případě asi nízký korky.... ale napřed bych kouknul na tu matici,mě totiž na J555 nějak fungovali i totálně přepálený černý ouzký lamely,stačilo přidat jednu podložku pod segrovku... neříkám,že byly dobrý,,,když to nechytlo napotřetí,tak se to muselo strčit,protože už na páku prokluzovala spojka,ale normálně se na tom dalo jezdit bez prokluzu.... jen chci říct,že když je vše ok,tak to jede i na sjetou spojku s 0,5mm vysokou upálenou vrstvou.... takže u tebe bude určitě problém jinde....
 
 
Datum: 04. prosince 2012 13:22
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel14795    
Normální to určitě neni, nemělo by to tak být. Na mém 550 to vždycky fungovalo tak jak má :-)
 
 
Datum: 02. prosince 2012 21:14
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
normální to není udělej spojku z korků od sampanskýho silnou at je velkej přitlak a bude fingovat jak má
 
 
Datum: 02. prosince 2012 18:46
 
 
 
 
Jméno: tremat      IP: uživatel14753    
hele to je uplně normalni ja mam 555 a je to uplně stejný jak říkáš
 
 
Datum: 02. prosince 2012 18:03
 
 
 
 
Jméno: Bogdan      IP: uživatel14476    
Zdravím, chtěl bych se zeptat, k utěsnění čeho slouží Sada těsnění Pérák/kývačka číslo výrobku: 1k0504. Domnívám se že jde o utěsnění hřídelky náhonu tachometru, ale nejsem si jistý. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2012 21:03
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel14582    
já tedaa nevim, ale čtu u toho utěsnění spojkové tyčky, tak je to podle mě k utěsnění spojkové tyčky a ne k utěsnění náhonu tachometru... tam je gufero 8x16x7 (u kejvy)
 
 
Datum: 04. prosince 2012 21:03
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo,,je to tak
 
 
Datum: 03. prosince 2012 6:08
 
 
 
 
Jméno: Hafis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau montuju spojku a chci se zeptat...Co je ten meziplech mezi lamelami...?Dělám to podle tohoto návodu..http://www.mustang23a.wbs.cz/Vymena-spojky-podrobne.html?framebreaker ....Protože já tam žádný meziplech nemám....A vadí když vodící kolíky mam cca 3 kolíky 0.25-0.75 mm uvolněné? Díky draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2012 12:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 01. prosince 2012 12:08
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čau lidi, mam dotaz, na babettě 207 v převodovce jak je to kolečko na klice tak tam jsou takový valečky, kolik jich tam prosím je? nebo dají se někde koupit? nebo nahradit nějakým ložiskem? pošlete prosím odkazy nebo poraďte, Děkuji Ondra odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2012 13:06
 
 
 
 
Jméno: vendliss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 30. listopadu 2012 13:06
 
 
 
 
Jméno: dav      IP: uživatel10158    
Nazdar draci,rn chtěl jsem se zeptat zdejších odborníků. Renovuji skůtra Čezeta 175-502 s dynamostartérem r. v. 1962 a mám následující problém. Při rozebrání motoru jem zjistil, že je omletý pastorek náhonu tachometru na mém je 10zubý, ale zde na popisu tohoto stroje je psáno 11 zubů. Jaký má být správný počet zubů a z čeho by takový pastorek pasoval. Rovněž sháním matici rozety je na klíč 32 vnitřní závit má průměr 18,5mm, stoupání 1,5mm a je tlustá 8mm předem děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2012 17:42
 
 
 
 
Jméno: dav      IP: uživatel10158    
No motor z rikše na díly mam taky tam je bohužel výstup z motoru 3 zub místo 4 zub na skútru 502 a pastorek má 13 zubů. Ale jedna potěšující zpráva je, že jeden můj známy mi dnes donesl použitelný pastorek. Tímto chci všem poděkovat za rady. Spíše mi dělá vrásky matice rozety všude kde jsem se ptal tak mají velký vnitřní závit a je tenká.
 
 
Datum: 27. listopadu 2012 17:42
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám motor z rikše na díly tak se kouknu
 
 
Datum: 27. listopadu 2012 10:17
 
 
 
 
Jméno: dav      IP: uživatel10158    
Děkuji za radu. Budu muset něco podobného sehnat.
 
 
Datum: 26. listopadu 2012 21:48
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, mám tedka takyčerstve skutra 502 60 rok. Nerenovuju ho a naštěstí jsem ještě nemusel nic extra rozdělávat, když stačilo po 28 letech odstavení rozhebat a vse funguje. Ale co jsem renovoval jiny motorky a mel jsem problém s náhonem, mužu jen poradit, že tem dej tolikozubej koliko tam byl a vubec bych se nebál nějakýho použitýho- i třeba malinko sjetýho- oroginál je zaltej- tím pádem doporučuju aurko a podobne- nejlepsí vykuchat z nejakyho motoru ze skutra. ( nebo burza, kde se obcas objvi originály uloženkový) Tech druhu prevodu bylo celkem dost na ty nase masiny. Ale kdyby nekdo delal repliku, tak mám zkušenosti, že to nekdy nni nic moc- nesedne to kloudne, musis dopilovávat, lanko pak není ve stredovej ose a časem se tím padem ukrouti atd atd.
 
 
Datum: 26. listopadu 2012 17:54
 
 
 
 
Jméno: ZULU      IP: uživatel13836    
ČUS , hej to už se nedá koupit primární kolčko 9Zubé i s řetězem ? nejak to nemůžu najít...v nabídce ani u konkurence ...je tu někdo kdo by mi dokázal vysvětlit proč už se to neprodává ? ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2012 23:08
 
 
 
 
Jméno: ZULU      IP: uživatel13836    
Ale prodával ..kupoval jsme to jako sadu 9z primár + řetěz bez sponky ..
 
 
Datum: 24. listopadu 2012 23:08
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel12656    
retez na primar 9z se nikdy neprodaval. Vezmes normalni primarni retez a skratis ho o clanek a mas to
 
 
Datum: 24. listopadu 2012 20:33
 
 
 
 
Jméno: Hafis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den, rozdělal jsem nádrž s olejem, ale měl jsem menší havárii a všechen vytekl... Mohl by mně někdo poradit KOLIK oleje a jaký TYP se leje do olejové nádrže MUSTANGU 23? A ještě prosím...Jak poznám dobrou lamelu, protože ty staaré už mám ''skoro'' kulaté a dost špatně se pak přehazuje rychlost? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2012 19:51
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Převodový olej PP80 litr stojí asi 90 Kč
 
 
Datum: 22. listopadu 2012 19:51
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14760    
0.5 LITRU PŘEVODOVÉHO oleje do motoru a kdyby ti klouzala spojka v kocí by letěli otáčky todle je nejspíš jen blbě seštelovaný skus ten šroubek ve víku trošku dotahovat až to nebude brát zubyl při řazení.... pokut by byli sjete laeli klouzala by....ne že by to šlo přez zuby...
 
 
Datum: 22. listopadu 2012 19:35
 
 
 
 
Jméno: PAvel      E-mail:      IP: uživatel14757    
Ahoj S olejem ti neporadím já tm jelu normální převodovej volej a na víčku máš rysku tk jí vyndej a až ti tím olej poteče tk to zašroubuj to je měrka. když sundáš přítlačák k lamelám tk je uvidíš a pokud budou hodně černé tk to je tím a vyměn je :-) dobrá lamela není černí
 
 
Datum: 22. listopadu 2012 18:14
 
 
 
 
Jméno: chytil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čao draci da se na fichtl kramku koupit rychlá převodovka do fichtla ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2012 20:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9294    
Chytil: NE, Monty: je to 4Q bez jedničky
 
 
Datum: 20. listopadu 2012 20:58
 
 
 
 
Jméno: monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejspíš sem zaspal dobu, ale co myslíš rychlou převodovkou? kompletně jiný kola? ti nestačí změnit sekundární převod?
 
 
Datum: 20. listopadu 2012 14:10
 
 
 
 
Jméno: Martys      IP: uživatel12688    
čus kluci, měl jsem rozebranej motor na fichtlu a když jsem ho složil, naladil atd. a když jsem ho projel tak jsem zjistil že 2ka vůbec netahne, jednička skvěle, a dvojka moc ne, spíš jako menší otáčky a nechce se jí vytočit. PS: (bydlim v kopci, jezdil jsem do kopce- z kopce jel pěkněě :-D ) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2012 19:35
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dvojka se normálně pomalu rozjíždí .... tak to má být něž se dostane do otáček pak zabírá .... jinak na trojku lechký kopečky :-) ale zas jesli chce po cestě tak to neprohazuj .... já mám hned dvojku vytočenou takže bude poleji a na čtvrt plinu nebo za 3 ale to mě zas všude neutáhne :-D takže to je spíš na teren uprava
 
 
Datum: 19. listopadu 2012 19:35
 
 
 
 
Jméno: Tuki1998      IP: uživatel14739    
zrejme máš prehodené koliečka v prevodovke, ked sa nenamontujú správne- opačne ako majú byť- slabá dvojka. to bude asi tým
 
 
Datum: 19. listopadu 2012 15:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
a trojku už tam nemáte?
 
 
Datum: 18. listopadu 2012 22:30
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bydlím v krkonoších takže samej kopec .... vyřešil jsem to prohození koleček v motoru na silnější a (11 kolečko ) ... a zabírá krásně od spoda skoro jako jednička ,..... kopce lítám za 2 většinou
 
 
Datum: 18. listopadu 2012 20:39
 
 
 
 
Jméno: deda1-čz      IP: uživatel556    
čau chlapi mam problém s Babetou 210 motorku nastartuju po pár metrech , vytočim jedničku a to je vše neřadí na 2ku ( spojka .. vše ok ) a když uberu tak se z motoru ozívají rány jakoby kov na kov . Nevíte kde by mohl být problém ? Díky za rady a ať vám to jezdí odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2012 21:52
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel14730    
Ahoj hele zkus se juknout jestli tam máš olej .. A jakej tam je kdyžtak tam dej novej ;-)
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 21:52
 
 
 
 
Jméno: Patrik Sedláček      E-mail:      IP: uživatel11264    
čaute draci mam problem, dostal jsem motor z čz 125/453 v rozloženým stavu , kompletni. jedina zavada je ze u diry na lozisko v pravem bloku motoru jak je vystup pastorku na sekundarni kolecko , je drážka na pojistnej krouzek jenze je tak z 1/3 ustipla po nejake neodborne demontazi, chci se zeptat jestli se na to mam vykaslat a dat lozisko bez pojistnyho krouzku nebo dat ten krouzek do drazky ikdyz kousek chybí a nebo se to mam pokusit nejakym zpusobem opravit aby drazka byla kompletni . předem děkuji za pomoc . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2012 15:03
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel12275    
čau vyvařit a znovu udělat drážku ;-)
 
 
Datum: 20. listopadu 2012 15:03
 
 
 
 
Jméno: čusák      IP: uživatel11667    
Zdar, mám menší problém. Dával jsem nový lamely u jawy 90, jenže jsem koupil korkový ( jiný se nedaj sehnat ) a původně tam jsou ferodový a ty korkový jsou mnohem tlustší. Nevadí když dám místo 5ti lamel jenom čtyři? Tu pátou tam prostě nenarvu. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2012 11:56
 
 
 
 
Jméno: čusák      IP: uživatel11667    
Díky. No já už mám doma ty korkový, tak to asi udělám tak, že dám čtyři a uvidim jak to bude fachat. Ty z dandy by asi byli lepší no, navíc jsou ferodový. Drážky do mezilamel bych taky mohl vypilovat, mám nový a žádný drážky tam nejsou, prostě jenom hladkej plech.
 
 
Datum: 14. listopadu 2012 11:56
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel12597    
Sry za překlep *Dandy*
 
 
Datum: 13. listopadu 2012 22:54
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel12597    
Ja jsem do svoji jawy 90 dal lamely z Dnady 125... Kupoval jsem je zde na fichtlkrámku, pasnou dobře, sice jsou průměrově drobek menší ale funkci spojky to neovlivní a naprostá spokojenost. Spojka už neklouže a mezilamely jsem nechal původní stím, že jsem do nich vybrousil takové plytké drážečky ve směru ať "vyhazujou" převodové olej. Toť moje zkušenost.
 
 
Datum: 13. listopadu 2012 22:52
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
když to nebude s těma 4 klouzat tak to tak nech ale musíš ubrat i mezilamelu,osobně bych ty korky trochu zbrousil na skle s čtvrtkou smirku a dal tam všech 5 lamel
 
 
Datum: 13. listopadu 2012 6:56
 
 
 
 
Jméno: čusák      IP: uživatel11667    
 
 
Datum: 12. listopadu 2012 19:39
 
<  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 13.05.2025 15:33:38 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu