slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  39  40  41  42  43  44  45  46  47  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: rocky      IP: uživatel15071    
zdravim vsechny poradte mi jak rozebrat co nejsetrneji motor z fíka nemam vytlacovak na kliku diky:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2013 10:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rozhodně sehnat nebo vyrobit přípravek, je to práce na chvilku...
 
 
Datum: 02. února 2013 10:30
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
 
 
Datum: 02. února 2013 10:24
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, mužu se zeptat jaké těsnení je lepší ? Mám doma jak papírové tak i tekuté. Co mi doporučíte ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2013 16:39
 
 
 
 
Jméno: Štěpán      IP: uživatel12485    
pod válec patří vždy papír potřený vazelínou. Na ostatní těsnění papír potřený vazelínou. Ne že by nešla kombinace tmelu a papíru, ale je to zbytečnost. Práce má mít taky nějakou kulturu, aby to vypadalo.
 
 
Datum: 01. února 2013 16:39
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
to ja zajímavý já dávám vždy papír + silikon i pod válec a nikdy to nic neudělalo a že jsem tam dával i silikon na akvária
 
 
Datum: 01. února 2013 16:35
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
No, on se hlavně pod válec dává jen potřený papír, silikon určitě ne
 
 
Datum: 01. února 2013 16:30
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14686    
zvolil bych trošku hrube ale dost učine řešení a to papír potřít silikonem.... papíř zapříčíní správné vule např u 05 pioníra se mi stalo že bez papíru pod válcem narážel píst.... a silikon má výhodu že nabyde a vyplní nepřesno a omačkání.... po zaschnutí se housenka ořízne a je to.....
 
 
Datum: 01. února 2013 15:38
 
 
 
 
Jméno: Štěpán      IP: uživatel12485    
Záleží na stavu styčných ploch. Pokud jsou omlácené nebo poškrábané, tak silikon (stačí tenká vrstvička), jestli jsou plochy v pořádku, tak papírové těsněné potřené vazelínou.
 
 
Datum: 01. února 2013 12:53
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
zalezi mezi co ,jinak pokud mezi bloky, tak silikon, jinak vsude jinde papir
 
 
Datum: 01. února 2013 12:46
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14110    
Zdravím měl bych dotaz na SESU zajímala by mě tlošťka této lamely http://www.fichtlkramek.cz/nahled/spojkova_lamela_cz_150.html děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2013 9:04
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha konencne sem nasel supleru,,malej sesa ji pekne schoval,,kazdopadne sem sel merit a prisel sem na to ze lamela neni skladem,, ale je na tuty orig v rozmerech,,bude za mesic,,sorac za cekani a za kix
 
 
Datum: 05. února 2013 9:04
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, dávám dohromady motor 638 a mám tu problém, ta vodící tyčka vidliček má v karteru výchylku do strany - díra v karteru je vymačkaná. Ta tyčka se vyklání o 2cm z jedný strany na druhou, to znamená 1cm na každou stranu. Po složení karterů k bobě tam je vůle už jenom malá. Je to problém, nebo to mám nechat ? Motor řadil do poslední chvíle perfektně. http://karlos-jawa638.rajce.idnes.cz/JAWA_638_Oprava%2C_uprava/#DSC00764.jpg http://karlos-jawa638.rajce.idnes.cz/JAWA_638_Oprava%2C_uprava/#DSC00763.jpg Tady jsou fotky. Díky moc, je to to jediný co mi brání složení. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2013 21:46
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel5610    
Jestli je při složených karterech jenom drobná vůle, nemělo by to vadit. Hlavně nesmí být ohnutá. Větší vliv mají vůle na vidličkách a automatu. Koneckonců i ta vidlička má na tyčce trochu vůli. Sám píšeš, že to před rozebráním fungovalo. Klidně to slož.
 
 
Datum: 04. února 2013 21:46
 
 
 
 
Jméno: fau-cvaj      IP: uživatel13943    
Zdar draci. Je normální, že když chci na pařezu za jízdy podřadit z 3 na 2, tak musím přizastavit, protože za jízdy i se seřízenou a vymáčknutou :-) spojkou ozve zvuk jako kdybych to tam rval bez spojky? Taky jde někdy špatně najít 1, prostě tam nechce skočit. Lamela byla nedávno měněná, motor jsem ale ještě nepůlil. Kde by mohl být problém? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2013 21:34
 
 
 
 
Jméno: fau-cvaj      IP: uživatel13943    
Díky za odpovědi. Taky mi přijde divný, že u tohodle pařeza se ten "neutrál" mezi dvojkou a trojkou chová jako plnohodnotnej stupeň. Prostě musím dost zatlačit na řadičku, aby tam při řazení nahoru trojka vůbec padla. U mladších pionýrů jsem nic takovýho nikdy nezažil. Já si úplně v pohodě můžu vyřadit na neutrál z trojky když jedu z kopce.
 
 
Datum: 29. ledna 2013 21:34
 
 
 
 
Jméno: danek.od      IP: uživatel8367    
hoj, no mel jsem motor 555 a delalo mi to presne jako tobe a nahodne, sem tam. myslim ze tp zpusobuje nevymezena prevodovka, pri GO jsem na hridel zapomel dat tenkou vymezovaci podlozku... pro jistotu si ale nastav spojku na dost citlivou a zkus to..
 
 
Datum: 29. ledna 2013 18:53
 
 
 
 
Jméno: MrWho900913      IP: uživatel10282    
Osobně bych navrhoval zkontrolovat tu spojku jestli neni zkřivenej ten talíř nebo koš, nebo dokonce lamely(můžou bejt i moc tlustý, párkrát sem to zažil). pokud se to chová jako by to tam šlo přes zuby tak by to odpovídá tomu, že spojka nedostatečně vypíná(nebo je něco vážnýho s převodovkou).když máš vymáčklou spojku a dáš tam jedničku, musíš to udržet mezi nohama a motor nesmí chcípnout, jinak spojka málo vypíná -> zkontrolovat spojku. pokud ale spojka funguje tak jak má, tak bych to půlil.
 
 
Datum: 29. ledna 2013 17:40
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus meziplyn
 
 
Datum: 29. ledna 2013 16:31
 
 
 
 
Jméno: 1254      IP: uživatel6631    
čau draci sháním převodovku do fichtla 17/21 nevíte kde sehnat? vždycky byla někde na izerci ale teĎ po ni není ani sluchu ani čichu :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2013 3:55
 
 
 
 
Jméno: MAx      E-mail:      IP: uživatel15066    
Ahoj, co trochu pokročit a zkusit jestě rychlejší 18/20???
 
 
Datum: 01. února 2013 3:55
 
 
 
 
Jméno: Max      IP: uživatel15066    
Ahoj, co trochu pokročit a zkusit jestě rychlejší 18/20 ?
 
 
Datum: 01. února 2013 3:52
 
 
 
 
Jméno: jakub      E-mail:      IP: uživatel13743    
Hey! já mám doma komplet převodovku tak mi napiš a na ceně se dohodneme :-D
 
 
Datum: 29. ledna 2013 6:42
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel6631    
čau draci chcu se zeptat kolik bych tak dostal za kryt motoru ze strany spojky na jawu vypadá to jako z 250panelky kulaté. nejsou v něm žádné rýhy ani poškrábaný není promáčklý nic prostě pěkný original stav jen přeleštit a jako nový... a druhý dotaz jaký máte názor na kompletní převodovku na jawu 21 z fichtlkramku? tj. předlohová hřídel, 20z, 18z, hlavní hřídel,vystupní hřídel. Díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2013 23:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
druhovýroba nikdy neni lepší než stará výroba.
 
 
Datum: 27. ledna 2013 23:19
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel6631    
no jak je kvalitní a jestli vydrží víc jako originál nebo míň jestli se nelámou zuby atd..
 
 
Datum: 27. ledna 2013 23:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za ten dekl kilo.... a co přesně tě o té převodovce zajímá?
 
 
Datum: 27. ledna 2013 22:44
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel6631    
oprava ze strany zapalování*
 
 
Datum: 27. ledna 2013 22:12
 
 
 
 
Jméno: misak      IP: uživatel15028    
Potřebuju se zeptat u čz 175/477 jsou ve spojce tyhle kolíčky http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_kolicku_na_cz_3ks22.html nebo nějáke ségrovky? a kolik jich tam je ? díky za odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2013 15:27
 
 
 
 
Jméno: misak      IP: uživatel15028    
A jsou tady na fichtl krámku ty pružiny do spojky a kolik jich tam protože je tady nemůžu nají.
 
 
Datum: 27. ledna 2013 15:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jsou tam tři tyhle kolíčky...
 
 
Datum: 27. ledna 2013 15:19
 
 
 
 
Jméno: opteronek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pro SESU:budeš mít ještě někdy k mání níže vypsané náhradní díly na Babetty 207,210 např. ze Slovenska z PB, z Kolárova nebo z bývalých Mototechen n.p. a to: -kryt sání karburátoru (černý plast) Jikov pro B. 207 a B. 210 -přední a zadní světlo originál pro B. 207 -těleso nebo celý karburátor Jikov 2912 DC pro B. 210 -víko šoupátkové komory karb. Jikov 2912 DC -kartéry + levé víko pro B. 207 -setrvačník pro B. 207 -další 2 ozub. kolečka do převodovky pro B. 207 -stupačky úplné pro B. 225 (Stellu) -stupačkový kříž pro B. 225 -šroub setrvačníku pro B. 207 -podložka šroubu setrvačníku pro B. 207 -hřídel startování - úplnou pro B. 225 (Stellu) -zadní tlumiče originál pro B. 207 a 210 -kolo hnací (kovové) převodu tachometru pro B. 210 -záslepka (plastová) pro přední světlo originál pro B. 207 -kryt zadního světla orig. pro B. 207 -držák zadního světla pro B. 207 a 210 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2013 22:38
 
 
 
 
Jméno: opteronek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pro bmwM5 &#174; :jj, o něm vím, že prodává díly, které se již běžně neprodávají, ovšem chtít třeba 8 EUR (cca 205 Kč) za kryt sání karburátoru Jikov pro B. 210 se mi zdá přinejmeším slušně přehnané...a to je u všech jeho dílů takto s cenama.Já jsem ještě před rokem koupil u nás v moto krámu ten kryt za 40 Kč(poslední)...tak věřím, že narazím ještě na výše vypsané díly, které sháním, na slušného prodejce, který nebude myslet jen na svou věčně děravou kapsu a bude díly prodávat za lidové ceny. :-))
 
 
Datum: 26. ledna 2013 22:38
 
 
 
 
Jméno: bmwM5 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 26. ledna 2013 22:08
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel6631    
čáu jaké nejlepší ložiska do motoru? skf? zvl nevím nevím motor seriovka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2013 23:16
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
dávám do všeho (československýho) obyčejný ZVL ložiska... muj názor je, že se ti stejně jako první vysype klika a při půlení vždycky ložiska měnim (a to bejvaj ještě použitelný)
 
 
Datum: 26. ledna 2013 23:16
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, řeknete mi co znamenaj jednotlivý čísla motoru na Jawě 05? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2013 21:41
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to chápu, ale jak vyčíst kolikátej kus je to, ze kdy je..
 
 
Datum: 26. ledna 2013 21:41
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
je to něco jako máš o auta VIN kod
 
 
Datum: 26. ledna 2013 14:38
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14871    
Zdravím dávám dokupy motor na jawetu a mam problem s kolem které mě dře do karteru proto jsem si koupil tuto vymezovací podložku http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vymezovaci_podlozka_1mm_slapek.html ale podložka tam lítá do stran ubec tam nesedí a když chci dát kartery ksobě tak mě to kvuli te podložce nejde pruží to přes ní, měnil jsem i opěrné kroužky ale i ty mě příjdou jiné než ty původní co tam byli ale bohužel ty jsou už celé ohoblované, nemáte někdo nějakou radu co stím nechce se mě nechávat hoblovat ten karter tím kolem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2013 15:41
 
 
 
 
Jméno: ondra...      IP: uživatel13128    
Zdar mezi rozběhové kolo a půl měsíce bych ji určitě nedával pokud nebude kalená kolo se točí pořád a časem by se vydřela a mohla by udělat překnej bordel kdyby vlezla mezi zuby..
 
 
Datum: 27. ledna 2013 15:41
 
 
 
 
Jméno: Mirda      IP: uživatel11100    
Zdar právě řeším ten samý problém ,rozběhové kolo mi dře o kartr.Tu podložku budu dávat asi mezi půl měsíce a samotné kolo.Ne tedy pod půl měsíce a kartr .Je tam vůle cca 1.5 -2 mm a při vymezení kliky z venkovní strany to jen doladím.Jisté je ,že po vložení do bloku by to nemělo dřít.to Je jen můj názor a při skládání se ukáže pravda .To že není někde zakreslená podložka neřeš zapoj hlavu a klidně ji dej tam kde bud mít svůj účel.
 
 
Datum: 27. ledna 2013 15:13
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14871    
jinak koukám do original katalogu náhradních dílů na jawettu 551 a tam je podložka uvedená že se dává dle potřeby, ale nepoznám ztoho kam má přijít
 
 
Datum: 26. ledna 2013 19:30
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14871    
No a teť babo rať kam ji dát jestli pod kliku šlapek a nebo pod to kolo
 
 
Datum: 26. ledna 2013 19:21
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
svůj názor jak to dělám já jsem řekl...
 
 
Datum: 26. ledna 2013 12:53
 
 
 
 
Jméno: ondra...      IP: uživatel13128    
No nebudu se hadat ale uvnitř motoru žadna podložka být nemá. Žádnej motor co sem kdy rozebral tuhle podložku neměl protože má být pod levou šlapkou. http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=120&idtop=158965 tady si přečti příspěvky je jich tam více našel jsem ti jen tenhle snad ti to bude stačit....
 
 
Datum: 26. ledna 2013 12:47
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta teda má být uvnitř přesně jako je to tady vyfocený! dej si ji kam chceš teda...
 
 
Datum: 26. ledna 2013 10:32
 
 
 
 
Jméno: ondra....      IP: uživatel13128    
zdarec ta podložka vůbec nemá být uvnitř motoru. Na fichtlkramku je to špatně vyfoceny ta podložka má být pod levou šlapkou a tím se vymezuje vůle pedálů doboku a tim se to ozubený kolo uvnitř motoru oddáli a nebude dřít. Těch podložek pod levou šlapkou musí být tolik aby úhel z polohy šlapány do polohy brždění nebyl větší jak 90 stupňů.
 
 
Datum: 26. ledna 2013 10:10
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vymezovaci_podlozka_1mm_slapek.html jo přesně jak tady má dosednout až k těm opěrnejm kroužkům, pokud ti to nejde nějak to uprav aby si to sedlo, a pak bez kliky a hřídelí to slož, podložka se ti prohne, rozdělej a zkus tam dát ještě 1, zase slož a pokud to sedne tak máš zaručeno že ti to o kártry dřít nebude ;-) jezdím závody mopedů a kolikrát se stalo že to taky rozvalilo kártry :-D tak bacha na to. Hodně štěstí.
 
 
Datum: 26. ledna 2013 8:24
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14871    
čau diky za inspiraci koukal jsem na to ještě jednou a jediný co mě napadá jestli ta podložka nemá malou vnitřní díru mě totiž nedosedne přímo na tu plochu těch opjernech kroužku ale zastaví se mě o výstupek co je přímo na té ose šlapek která slouží aby ty opěrné kroužky nešli nahoru. proto moje otázka ma ta vymezovací podložka dosednout až na plochu těch opěrnejch kroužků? Díky
 
 
Datum: 25. ledna 2013 23:18
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No co na to říct, skládal jsem to taky z nových dílů na S22 a problém jsem neměl - dokonce jsem tam ty podložky 2. Tady máš něco pro insipraci http://www.youtube.com/watch?v=p-L_l3TIcYE jinak podívej se jestli ty kartery nejsou vařené.
 
 
Datum: 25. ledna 2013 19:36
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel15028    
Dobrý den potřebuju poradit ohledně ČZ 175/477 chystám se na výměnu lamel ale nevím kolik je tam korkovejch a kolik mezi lamel? popř. je to těžké vyměnit a namontovat zpátky? A ještě jeden dotaz jak je kolo s nábojem ( s hlavou) okolo něho mi teče olej ale gufero jsem už jednou měnil a furt to teče nevíte někdo co stim Předem děkuji za odpovědí. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2013 19:39
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobře se podívej odkud to teče. Pěkně to otři do čista hadrem nech to běžet aby se to řádně prohřálo, podívej se pak jestli ti to neteče třeba ze snímače neutrálu, taky to dost často teče okolo hřídele startpáky. :-)
 
 
Datum: 25. ledna 2013 19:39
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel15028    
A když to poteče přes tu tyčku tak se tam dá tohle ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_tesneni22.html
 
 
Datum: 25. ledna 2013 18:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, psal jsem že olej může téct i okolo spojkové tyčky, je tam takové těsnění. Jinak než sundáš víko spojky, tak přetoč páku do startovací polohy a pak teprve jí sundej...
 
 
Datum: 25. ledna 2013 18:07
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel15028    
Děkuji za opověd ale olej mi opravdu teče protože stéká po stojánku a když po pár jízdách odšroubuju vypouštěcí šroub tak olej neteče jen po naklonění motorky takže benzínem to nebude. A mohl by ten olej téct přes spojkovou tyčku??
 
 
Datum: 25. ledna 2013 18:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
5 lamel a 5 mezilamel. Výměna je otázkou chviličky, když si motorku šikovně naklopíš tak nemusíš ani vypouštět olej. A únik oleje může být třeba kolem spojkové tyčky...nebo častej problém je že benzín co přeteče z karburátoru má odtok skrz prostor sekundárního kolečka, kde vypláchne bordel a pak to vypadá jako kdyby odsud kapal olej...
 
 
Datum: 25. ledna 2013 17:23
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
cus chci dělat go motoru u pionýra ale nevím jak s tou pružinou nakopávačky aby se správně vracela dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2013 16:48
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj jirko!A uš si skúšal co Ti radí hlasam?Ale péro má taky pravdu!Aj to se mě stalo!Toš tak.
 
 
Datum: 25. ledna 2013 16:48
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
chci to půlit hlavně protože se ta nakopávačka nevrací
 
 
Datum: 25. ledna 2013 14:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
moc bych na to nespolíhal u některých motorl to tak dobře nefuguje,natáhnu tu pružinu a potom si provázkem za něco přivaž startpáku a můžeš skládat bez problémů
 
 
Datum: 24. ledna 2013 23:24
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo udělej to jak hlasam, taky sem to tak dělal a funguje to v pohodě
 
 
Datum: 24. ledna 2013 21:09
 
 
 
 
Jméno: hlasam      IP: uživatel14060    
Stačí když si to poskládáš bez jakékoliv napinaní pružiny, a až budeš mít motor poskládaný tak nakopávačkou sjedeš úplně dolů, potáhneš ji k sobě tak až Tě to pustí udělat otáčku ve směru hodinových ručiček až nahoru a máš to. Jednoduché a funguje to...
 
 
Datum: 24. ledna 2013 20:59
 
 
 
 
Jméno: avb      IP: uživatel6631    
Normálka jen ji vemeš a otočíš jednou a ucítíš jak ti pružina bude dělat odpor otoč ji o jednu otáčku zajisti a přitlač kartery k sobě hotovson ;-)
 
 
Datum: 24. ledna 2013 20:37
 
 
 
 
Jméno: jawa special      IP: uživatel15021    
čaute draci mám dotaz tedka mám rozebraný motor a slyšel jsem něco že když vyměním ty 2 převodové kolečka (to menší stím vetším) určitě víte co myslím tak prý bude jednička s dvojkou rychlejší ale aby se chytla 3ka musím zas vytáčet hodně 2ku že? chlapi prosím poradte at to potom neskládám znova díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2013 23:07
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
NE!
 
 
Datum: 26. ledna 2013 23:07
 
 
 
 
Jméno: jawa special      IP: uživatel15021    
takže má to cenu přehazovat ty kolca nebo ne?
 
 
Datum: 26. ledna 2013 21:45
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
elent: z kopce fest fofr? :-D až na to že trojka zůstává stejná, tzn i3=1, takže z kopce uplně stejnej fofr tak s nepřehozenejma kolečkama :-D
 
 
Datum: 25. ledna 2013 18:44
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
větší kolečko na delší hřídel ne? :-D
 
 
Datum: 24. ledna 2013 9:34
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
můžu ti asi ještě doporučit tohle video je fakt dobře udělaný a je tam vydět rozdíl mezi těmi kolečky - jak je tam drží v ruce http://www.youtube.com/watch?v=MEve1M8BvHQ
 
 
Datum: 24. ledna 2013 8:58
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel13305    
ja jednou blbe poskladal prevodovku na 21 a jednotka,dvojka hned za sebou a trojku sem moch dat jenom z kopce,jinak to motor neutah. bylo to k nicemu akorat z kopce fest fofr,jinak vsade krokem
 
 
Datum: 23. ledna 2013 23:02
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně to je nejlepší návod na to že se ti trojka takřka vůbec nechytne, už vůbec ne na cupu v terénu. Lepší je změnit primár či seknudár.
 
 
Datum: 23. ledna 2013 21:32
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel12627    
úprava k ničemu.. snadněji lze měnit sek. převod
 
 
Datum: 23. ledna 2013 20:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jednička a trojka se nemění, pouze je kratší dvojka...proto musíš víc vytočit dvojku aby se chytla trojka...
 
 
Datum: 23. ledna 2013 20:32
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel12770    
zdarec, nemate nekdo nahodou navod ( odkaz ) na slozeni automatu na pio ? diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. ledna 2013 21:21
 
 
 
 
Jméno: dacan      IP: uživatel8757    
když jsem začínal tak jsem s kámošem vyměnil za pár dílu ze škodovky kompletne rozebranej motor na fíka automat byl taky totálně rozsypanej a já jsem to naprosto bez problému do 10ti minut složil a nepotřeboval žádný návody...podle mě kdybys sis k tomu sednul behem chvilky to máš v kupě...navíc tak mnohem lépe pochopíš jak to všechno funguje..
 
 
Datum: 24. ledna 2013 21:21
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
http://www.motozelvy.ic.cz/technika/automat.htm 20 vteřin na gůglu čečé... nicméně úplně dokonale to asi nikde popsaný nebude, poněvač na tom celkem fakt nic neni. mnoho zdaru
 
 
Datum: 23. ledna 2013 19:36
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel12770    
kdyz mi se to rozsypalo v ruce. ono je vzdycky jednodussi neco rozebrat nez slozit :-D
 
 
Datum: 23. ledna 2013 19:31
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak jsi to rozebral, tak to slož ne :-D
 
 
Datum: 23. ledna 2013 16:25
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel13792    
Jake koleska nebo hridel se meni kdyz si zakoupim rychlou prevodovku 17/21 co to jako je za kolecka nebo kde je 17z a kde 21z diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2013 21:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15013    
Ok,nevíš co je kolečko na výstupu a předlohová hřídel. Tak obrazně : http://www.fichtlkramek.cz/nahled/kolecko_s_nabojem_23zubu.html http://www.fichtlkramek.cz/nahled/hridel_predlohy.html
 
 
Datum: 21. ledna 2013 21:00
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel13792    
muzes mi poslad odkaz treba s klasicke co se meni takhle si to nedokazu predstavit diky moc
 
 
Datum: 21. ledna 2013 20:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15013    
Změní se předlohová hřídel a kolečko na výstupu
 
 
Datum: 21. ledna 2013 20:20
 
 
 
 
Jméno: michal888      IP: uživatel2901    
Čau draci, jsou zaměnitelná kolečka v převodovce Jawa 05 a Jawa 555 ? Moc díky za odpovědi. Michal odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2013 22:33
 
 
 
 
Jméno: michal888      IP: uživatel2901    
Moc díky péro za info. Myslíš že to při osazení motoru 13-ti zubým kolečkem a provozu pouze na jednu 60-tikilovou osobu bude jezditelný ? Nebo bude lepší opravit případně sehnat ty kolečka 05 ? Díky za pomoc Michal
 
 
Datum: 22. ledna 2013 22:33
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
tak jestli je motor 63 tak už budeš mít kolečka 18 a 20z zato 555 měla obě 19,pasovat budou,ale trojka bude dál odstupnovaná(na dvojku pojedeš pomalejc)
 
 
Datum: 22. ledna 2013 16:23
 
 
 
 
Jméno: michal888      IP: uživatel2901    
díky za info, motor je původní z roku 1963.
 
 
Datum: 21. ledna 2013 21:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15013    
Záleží na modelovém roce J05. První mají kolečka na 3 kolíky a poslední roky mají kolečka na 6 kolíků.
 
 
Datum: 21. ledna 2013 16:35
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
ano jsou
 
 
Datum: 20. ledna 2013 20:53
 
 
 
 
Jméno: Jawa 21      IP: uživatel11670    
Zdarec našel jsem doma kammářský tmel a chtěl bych se zeptat,jestli můžu tmel použít i na motorý díkec :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2013 21:02
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
bože!! vy furt budete vymejšlet hovadiny , jak s tim vyjebat nějakejma podělanejma silikonama u kterejch vám napíšou kdejakej blábol jen abyste si ho koupily... každej tady furt obhajuje něco jinýho, místo nejjednoduššího řešení dát tam normálně papírový těsnění, který si vystřihnete třeba z kancelářskejch složek z tvrdýho papíru, když nemáte pár drobnejch na originál. přitom je to tak krásná práce - nezasereš s tim až za ušima, máš motor čistej, no prostě paráda... a funkčně je to nemlich to samý, pokud ovšem nemáte ty motory zprcaný pajsrama, sekerama a podobnejma prasárnama.
 
 
Datum: 17. ledna 2013 21:02
 
 
 
 
Jméno: Jawa 21      IP: uživatel11670    
Tak jsem hledal ve skříní,kde mám aspoň 30 silikonových tmel a našel jsem i silikony přímo na motory http://www.lucebni.cz/Produkty/Lukopren%20S%209780
 
 
Datum: 17. ledna 2013 20:45
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
je to na způsob sádry
 
 
Datum: 17. ledna 2013 18:46
 
 
 
 
Jméno: Emilio      IP: uživatel14994    
Určite nie, lebo kamnárský tmel stvrdne na kameň a na motore by ti vplyvom vibrácií popraskal.
 
 
Datum: 17. ledna 2013 18:37
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
viděl jsem týpka co dával celej motor na barvu
 
 
Datum: 17. ledna 2013 14:49
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je vůl :-D
 
 
Datum: 16. ledna 2013 20:55
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že to někdo ještě nezkusil dát na pěnu
 
 
Datum: 16. ledna 2013 20:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne, to fungovat nebude.
 
 
Datum: 16. ledna 2013 19:19
 
 
 
 
Jméno: Jawa 21      IP: uživatel11670    
 
 
Datum: 16. ledna 2013 19:11
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
některý kamnářský tmeli se vytvrdí až při x stupňů °
 
 
Datum: 16. ledna 2013 19:08
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
a kde vlastně má bejt na motorech ten tmel aplikovanej??
 
 
Datum: 16. ledna 2013 18:05
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
jestli je to silikonový tmel tak se akorát koukni jestli je odolný proti ropným produktům a jinak bych neviděl problém
 
 
Datum: 16. ledna 2013 17:56
 
 
 
 
Jméno: mustanger      IP: uživatel14987    
Takhle, já jsem koupil silikon na motor (červený) a na obalu je napsáno že se používá na kamna, komíny, kotle, motory a vše od -60 do 700 stupňů. Mám ho tam od léta a je stále pružný ;-)
 
 
Datum: 16. ledna 2013 17:41
 
 
 
 
Jméno: 1254      IP: uživatel6631    
Děláš si srandu? pokud vím tak kanařský tmel když uschne je tvrdý a drolí se takže určitě ne :-D lepí se s ním kachličky :-D :-D
 
 
Datum: 16. ledna 2013 17:37
 
 
 
 
Jméno: piter2013      IP: uživatel14960    
Zdravím, chtěl bych se vás zeptat/znát váš názor na tohle : http://leteckaposta.cz/669919482 jde o to že jsem po koupi jawy 350/632 najezdil přes letní prázdniny přes 1500km, teď v zimě jsem postřehl, že nakopávačka se špatně vrací tak jsem rozdělal kryt spojky ... a viděl jsem že převodovka + řadicí "ústrojí" je povrchově orezlé. Mám vplánu jet v létě do chorvatska a tak se vás ptám ... co si o tom myslíte, jen dodám že ložiska jsou poměrně v dobrém stavu a vše se točí jak pomásle .... do poslední chvíle co mám motorku jsem kontroloval a dolíval olej a vše běželo vpořádku ... myslíte že je to velký problém ? ... Předem díky za odpověď :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2013 22:47
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak podle mě to vyčistěním nezkazíš :-) A navíc je lepší mít rozebranou motorku v zimě než v létě. Né-li ještě k tomu v Chorvatsku.
 
 
Datum: 14. ledna 2013 22:47
 
<  39  40  41  42  43  44  45  46  47  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 13.05.2025 18:36:37 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu