česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  49  50  51  52  53  54  55  56  57  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: skardas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, moped Stadion má orig.kola 19",rozetu 35z.,řetěz.kolečko 12z.Pokud použiji kola 17", jakou rozetu a jaké kolečko musím použít pro srovnatelný celkový převod? Dovede to někdo spočítat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2012 22:10
 
 
 
 
Jméno: relikt      IP: uživatel10514    
kolem 30 zubů
 
 
Datum: 06. srpna 2012 22:10
 
 
 
 
Jméno: Tom75 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci chci si tady z FK koupit spojkový lamely na svoji Čž 175/487 a mám strach aby mě vydrželi a neožvýkalo se to ozubený,poněvač nedávno jsem kupoval lamely v jedný mototechně a stálo to za hovno,během pár týdnů se sjeli snad o 2/3 a to ozubení jakoby mno se to ožvýkalo jako kráva,tak proto mám strach kdybych je koupil tady aby to nebylo to samý.Tak by mě zajímalo jestli jste je tady někdo objednával a jak jste s tím spokojený,jestli jsou dobrý?Díky moc za každou odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2012 0:15
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci dneska sem pomahal stricovy trochu seštelovat jeho jawu 20 a všiml sem si že ma každej kartr jinej možu to hodne moc sniživat vykon? jelo mu to nejvic 50 s 12zubem (ted sem mu tam dal par dilu novy tak zejtra oskoušim kolik jede) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2012 11:51
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak nemá párový kartery tak může být problém no...
 
 
Datum: 05. srpna 2012 11:51
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
može*
 
 
Datum: 04. srpna 2012 23:15
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel13937    
Čau,prosím při kolika km/h by měla Babetta 210 zařadit dvojku?Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2012 12:22
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
mě ta babetta řadí taky při 20km/h to vubec neřeš
 
 
Datum: 09. srpna 2012 12:22
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel13937    
Myslím tenhle:http://www.fichtlkramek.cz/nahled/kovovy_buben_svareny_al2.html Ještě si s tím zkusím zítra pohrát,uvidim no,kdyby takto při 20 řadila už od koupi tak to neřešim ale protože řadila nádherně při 13km/h a ted takhle tak bych to rád opravil,ale neni možné že by bylo sjeté obložení protože ta babetta má najeto 2500km...
 
 
Datum: 05. srpna 2012 22:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevim jak u 210 ale u 207 se pakny dají nasadit obráceně a pak to dělá bordel... nevím jaký buben myslíš, mám jen 207
 
 
Datum: 05. srpna 2012 21:44
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel13937    
Povrch bubnu jsem vzal taky,prosím co myslíš tím obráceně?Myslíš že bych třeba otočil tohle: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/unasec_regulace_tezky.html Protože nic jineho se obraceně dat neda a ani jsem ty čelisti neměl odděleny od unašeče čelistí:http://www.fichtlkramek.cz/nahled/unasec_celisti_tezky.html čistil jsem to komplet.Ještě jinak,měl bych při točení pedálem udržet ten velký ozubený bubem v ruce?Myslím při zkompletovaných a dotažených řad.čelistích.
 
 
Datum: 05. srpna 2012 21:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nesložil jsi pakny obráceně? zdrsnil jsi taky povrch bubnu?
 
 
Datum: 05. srpna 2012 18:02
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel13937    
Tak jsem dnes rozebral řadicí buben,čelisti vyndal celé to znova umyl,vnitřní část bubnu vzal brus.papírem,pakny taky dal jsem 2 okroužky smontoval a babetta stejně nechce řadit dřiv než při 20km/h.Řadící čelisti to už být nemohou,už když jsem je rozebíral tak byly čisté a žádná mastnota tam nebyla.Zajímavé je,že když jsem ráno k babettě přišel.tak chytla na čtvrt šlápnutí a dokonce zařadila dvojku na 13km/h!.Takto jsem byl okouzlen asi 1km,poté se motor zahřál a zase to řadilo na 20km/h o startování ani nemluvím.Mám silné podezření na hlavní buben s rozběhovími čelistmi.Nic jiného to být nemůže.Jakoby se po zahřátí začala 1čka prokluzovat a tím pádem se nemohl zařadit 2stupěn.Může to takto být?
 
 
Datum: 05. srpna 2012 17:02
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
musiš to ještě jednou odmastit zdrsnit ty pakny ale podle mě se ti tam furt dostava olej ono stači trošku a už to nefunguje jak má ja sem třeba jak maš ten o-kroužek tak přes to semi dostal olej tak sem ktomu dal ještě silikonovy tmel mezi kartery a byl pokoj
 
 
Datum: 05. srpna 2012 1:23
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel13937    
Přesně tak,při startování prokluzuje a nechytá se.Občas to i má snahu protočit motor ale na nastartování to nestačí.Pakny jsem nedrsnil,jen jsem je otřel benzinem,mám je vzít nějakým středním smirkem?Díky za nápady
 
 
Datum: 04. srpna 2012 23:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
drsnil jsi povrch paken?
 
 
Datum: 04. srpna 2012 22:33
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
koukni se jenom jestli tam neni olej v tom velkym bubnu a kdyžtak prstem na to šahni a jak je tam trochu oleje je to jasny a tim že se blbě startuje to taky muže byt ono když startuješ tak to jde z lehka protože to prokluzuje mam pravdu ?
 
 
Datum: 04. srpna 2012 22:04
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel13937    
No hele zdáse mi že řadí prostě nějak dýl než by měla,zhruba při 20km/h tam hodí 2rychlost.Ještě minulý týden řadila při 14km/h ale pak jsem ty spojky rozebral kvuli výměně gufer pod tim ozubenym bubnem a v něm a taky jsem vyměnil okroužek,všechno jsem důkladně umyl v benzinu a po namontování to takhle řadí.A i huř startuje,před tydnem se motor chytal na čtvrt špápnutí a dneska ji musim roztočit na stojanu.Myslel jsem že to jsou startovačky,ty jsem vyměnil a pořád to samý.Já už si s tim nevim rady:-(
 
 
Datum: 04. srpna 2012 21:58
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
čau napiš jakej maš problem přesně s babettou ? taky sem měl problem se řazenim
 
 
Datum: 04. srpna 2012 21:12
 
 
 
 
Jméno: spec05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jaký jsou prosím vaše názory na ferodový lamely? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2012 7:08
 
 
 
 
Jméno: spec05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky
 
 
Datum: 04. srpna 2012 7:08
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam je rok a pul a ani nejde poznat že sem je použival.. jenom ted uš sem 8 mesicu nejel na fiku tak ho aspon setřim na horši čas :-D
 
 
Datum: 03. srpna 2012 17:16
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Koupil jsem tady z FK ty s lepšími zuby, zatím odjety 3 závody bez známek opotřebení. Ty předcházející už by byly jak žralok...
 
 
Datum: 03. srpna 2012 14:52
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sú super, http://bikepics.com/pictures/2426925/ mne takto vyzerajú po 10500km a zuby sú naprosto OK
 
 
Datum: 03. srpna 2012 12:32
 
 
 
 
Jméno: Ondřej T.      IP: uživatel12190    
Ferodo je bomba ;-) Pravda že kvalita stále klesá, a je to vidět úplně na všem, hlavně Fe-díly ale kdyby nebylo zubů, tak jsou nesmrtelný. Já jsem na pinckoj hrozný prase, a dřív když jsem o ferodách nevěděl, jsem je měnil 2X za sezónu! :-D Teď kupuji feroda, každou zimu dělám GO všech motorů u pionýrů co mám a i to co mám na opravu ci GO do servisu, tak stačí 1X za 2 roky a pohoda lahoda ;-) Ani nemusím doutahovat průběhěm času spojku, prostě nic ;-) A uplně nejlepší když si seženeš nějaký starý lamely, ještě ČSR, vymačkáš z nich korky, pokud tam vůbec budou, a necháš si to zalejt právě tim ferodem. Nevím sice kde to dělaj, ale bude to nesmrtelný ;-) A za těch pár kaček o který je to dražší než korkáče, je to absolutně jiná třída, a jen blázen by kupoval korkový :-D
 
 
Datum: 03. srpna 2012 12:12
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz ale raku koupis tu tuning sadu,,,tak vydrzi daleko dyl,,
 
 
Datum: 03. srpna 2012 11:02
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
zuby sou tak na jednu sezonu, lamela jakš takš....
 
 
Datum: 03. srpna 2012 10:58
 
 
 
 
Jméno: Ukaki ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim, prelisovaval jsem cep zadni vidlice na jawa 23 mustang, vse slo jako pomasle (podezrele). Cep se ale protaci v ramu. Nemate nekdo stim nejakou zkusenost? Diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2012 13:05
 
 
 
 
Jméno: Beast1186 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkušenost s tím mám, že to tam jde dost fest, lisoval jsem to na velkém lisu. Měl jsi si to nejdříve oměřit, ale pokud , jsi použil ten čep se prodává tady na "fichtlkrámku" , tak ten je v pohodě. Já ho jen vylepšil, tím, že jsem mu dělal ještě mazací kanálky a maznice.. Jarda
 
 
Datum: 03. srpna 2012 13:05
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel14234    
Čau,už párkrát jsem slyšel že na babettě 210 se ,,seřizují´´ spojky,je to pravda?Popřípadě jak.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2012 18:31
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2012 19:04
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi sa mu nezdalo že fichtl má 2 kolesá a potrebuje 4 čeľuste :-D
 
 
Datum: 01. srpna 2012 19:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasne.. kolik sis myslel?
 
 
Datum: 31. července 2012 21:15
 
 
 
 
Jméno: Joxa      IP: uživatel12636    
Nazdar všem, mám menší problém s převodovkou...mám zařazený neutrál, fichtla na stojánku a kolo se roztáčí, po zmáčknutí spojky to ustane. Pokud na něm sedím a dám plný plyn, tak se rozjedu i na neutrál! Hlava mi to nebere, jak je to možné, zkuste, prosím, poradit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2012 11:06
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To vidím na nějaký neduh v převodovce, když jsi dopnul řetěz tak se hřídel na sekundárko trochu pohla a asi to o sebe někde dře a nebo špatné ložisko u sekundárka .. zkus povolit řetěz
 
 
Datum: 31. července 2012 11:06
 
 
 
 
Jméno: Joxa      IP: uživatel12636    
Normální to rozhodně není, nikdy to nedělalo, začlo to až poté, co jsem dopnul řetěz.
 
 
Datum: 30. července 2012 11:10
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle je uplně normální.. prostě je to olejem slepené k sobě a unáší se to... řešíš hovadiny
 
 
Datum: 29. července 2012 19:41
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
nemáš olej v převodovce a přidírá se ti převodovka
 
 
Datum: 29. července 2012 18:40
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čago draci.... Mám menší problém (Jawa 350/634), tacho neukazuje skutečný počet najetých km(auto 10km=moto 7km)... Rychlost ukazuje dobře (tacho 60km/h=radar v obci 56km/h)..... Tak sakra čím to může být, když tachometr je nové...... Díky za rady....... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2012 20:03
 
 
 
 
Jméno: Jelen      IP: uživatel12352    
dej o zub větší sekundárko
 
 
Datum: 27. července 2012 20:03
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel14192    
Nutně potřebuji na JAWA 50/555 vypínací čep s páčkou, ozn. 550-28-210 - dle Katalogu náhradních součástek pro lehký motocykl JAWA 50 ccm tzp 555. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2012 12:00
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
PPlisek@seznam.cz
 
 
Datum: 26. července 2012 12:00
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mam to doma napiš mi na meil a dohodnem se.
 
 
Datum: 26. července 2012 11:59
 
 
 
 
Jméno: matko      IP: uživatel14191    
zdarec draci mam 50/05 a stale my vyskakuje trojka..musim tlacit nahou na paku aby tam drzala..motor presiel mensou udrzbou takze bol poleny a automat vyzera byt v pohode.prevodove kolecka su trosku zodrane,ale neviem ci by to mohlo byt tym.ostatne rychlosti v pohode. diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2012 0:34
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no taky můžeš mít povolenej řadicí automat, zkus zkontrolovat ty dva šrouby.
 
 
Datum: 25. července 2012 0:34
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevim jiste ale asi maš sohlou tu tyčku v motoru..
 
 
Datum: 25. července 2012 0:07
 
 
 
 
Jméno: Vajglik      E-mail:      IP: uživatel13175    
Zdar fichtlaři prosívás nevíte někdo jak nasadit primárni řetěz :?? ja se stim trápím už 3 dny :-) pls odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2012 22:02
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel12627    
myslel jsem samozřejmě novej !!
 
 
Datum: 23. července 2012 22:02
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to asi proto že máš totálně vytahanej řetěz :-)
 
 
Datum: 23. července 2012 21:47
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
mě to teda jde nasadit bez sundání primáru
 
 
Datum: 23. července 2012 21:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
primární kolečko, řetěz i lamely se nasazují zárověň
 
 
Datum: 23. července 2012 20:42
 
 
 
 
Jméno: Vajglík      E-mail:      IP: uživatel13175    
Mě se zdá že ten řetěz je malej ale je to ten co tam má být ::-D dik moc :-)
 
 
Datum: 23. července 2012 11:55
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no nejlepší je sundat spojku a primární kolečko a dávat to na hřídelky současně s tím řetězem. když má novej řetěz, tak to tak musíš udělat každopádně a když máš vytahanej, tak to primání kolečko ani sundávat nemusíš :-)
 
 
Datum: 23. července 2012 11:18
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14183    
povolit primarni kolecko a sundat stahovakem
 
 
Datum: 23. července 2012 11:17
 
 
 
 
Jméno: šmudla      IP: uživatel12545    
cau jak se sundava zadní kivná vidlice na jawe 175/356 vindal sem ten šroub jak je na jednom konci zašroubovaná maznička ale pořád to nejde dolu nevíte nekdo jak na to? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2012 16:35
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
pakliže nemáš stahovák a natahovák, nejspíš novej čep zničíš - narazit to jde jen násilím
 
 
Datum: 12. srpna 2012 16:35
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Musíš vyrazit čep kyvné vidlice. Předtím ale povol zajištovací šroub čepu.
 
 
Datum: 24. července 2012 11:33
 
 
 
 
Jméno: Honza477 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, nejsem žádný mechanik proto bych prosil o radu. Zdál se mi že mám povolený řetěz chtěl jsem ho napnout ale pak jsem si všiml že když popojedu o cca půl metru tak je najednou více napnutý a když popojedu ještě víc tak je napnutý uplně. Může to být tím že mám jednu stranu kola na napínáku utaženou víc než tu druhou ? ..díky čau odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2012 13:21
 
 
 
 
Jméno: Stodak1      IP: uživatel14283    
Mas vytahany retez kup novej
 
 
Datum: 10. srpna 2012 13:21
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle jsem zrovna nedávno řešil na babettě, myslel jsem si že hází nová rozeta ale problém byl úplně jinde, když jsem měnil ložiska tak sem si všim že díry na ně jsou vyvrtány mimo střed, prostě výrobní vada kterou bych moh odstranit jedině výměnou středu
 
 
Datum: 23. července 2012 7:36
 
 
 
 
Jméno: Richard.Soltis      IP: uživatel13462    
No bejt tebou, tak bych skontroloval ložisko v zadním kole..Taky jsem to tak měl a pak sem mi v 80km/hod rozsypalo kolo pod prdelí a není to zrovna prdel.. :-)
 
 
Datum: 23. července 2012 1:55
 
 
 
 
Jméno: nadrc      IP: uživatel13305    
napínákama to určitě není,i kdyby šlo kolo šejdrem,řetěz by běžel normálně,jedině že by nabihal šejdrem a chytal za zuby to bys videl.Nejpravděpodobnější je nerovnoměrně vytahanej řetěz,u novyho se to stava hodně často,když mu dáváš hned kotel,nebo kravíš než si sedne...jináč hřídelka co je na ní malý řetězový kolečko může házet-ohnutá,špatný ložisko.Nebo rozeta hazi,ohnuta osa zadniho kola,ale to je malo pravděpodobny
 
 
Datum: 22. července 2012 23:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://jawamania.info/poradna/detail.aspx?questionid=50149 odpovědi na JM ti nestačí přítely?
 
 
Datum: 22. července 2012 22:18
 
 
 
 
Jméno: spec05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevítě nekdo prosimvás jestli de sundat takovíto vozubený kolečko na klice(z pohledu spojky) aniž by se musel sundat řetěz(spojkovej)? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2012 15:50
 
 
 
 
Jméno: spec05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky
 
 
Datum: 23. července 2012 15:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když už je moc vytahaný tak to jde.... ale to je pak nejvyžší čas koupit nový
 
 
Datum: 22. července 2012 22:29
 
 
 
 
Jméno: spec05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok dík ale ja mysim jestli ten ten řetěz má takou vůly abys lameli sundávat nemusel?
 
 
Datum: 22. července 2012 21:07
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
primární kolečko sundáváš zároven s řetězem i s lamelama.
 
 
Datum: 22. července 2012 20:23
 
 
 
 
Jméno: Lukáš Chýlek      E-mail:      IP: uživatel14086    
Čaute draci,jsem začínající motorkář,chtěl bych se zeptat kde se nacházi kolečko,které je originalně 14-zubé,ale lidí si ho dávaji například 12-zube aby lepe táhl,zda vedle spojiky,nebo vedle magneta jako kolečko na řetěz rozety SPĚCHÁ !!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2012 18:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano.. jsou uplně jiné :-)
 
 
Datum: 22. července 2012 18:16
 
 
 
 
Jméno: Lukáš Chýlek      E-mail:      IP: uživatel14086    
Díky moc hoši,ale vyměnit to jde teda u obou,a je mezi těmi kolečky od primaru a sekundaru nějaký rozdíl ?
 
 
Datum: 22. července 2012 16:32
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13074    
Budeš to mít rychlejší zpřevodovat na sekundáru,než na primáru.
 
 
Datum: 22. července 2012 16:22
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13074    
řetězovy kolečko,u magneta.
 
 
Datum: 22. července 2012 16:18
 
 
 
 
Jméno: monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
14 zubů má v originále primární převod (tedy ten u spojky) ale lidi si častěji mění sekundární kolečko (to vedle zapalování)
 
 
Datum: 22. července 2012 16:17
 
 
 
 
Jméno: Ukaki ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim, mam prosbicku, kam se meri delka paprsku kola a jaka ma byt delka na jawa 23 Mustang. Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2012 14:00
 
 
 
 
Jméno: galix ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, dnes jsme složil motor z babetty 207 a po složení převodové skříně skoro nejde protočit s vývodovou hřídelí, ještě když jsme to nabouchával a měl jsme tam 3-4 mm tak to šlo ale po úplném dobouchnutí a utáhnutí šroubu to jde dooost ztuha- skoro vůbec. Nevíte co s tím? Setkal se s tím někdo? Nebo se to bude točit tak jak má až naleju olej? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2012 20:30
 
 
 
 
Jméno: galix ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no trojramenej a dvojramenej se blbě vyrábí a co se týče toho výka na to ani stahovák není
 
 
Datum: 22. července 2012 20:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty si stahováky kupuješ? neni lepší si je udělat? :-)
 
 
Datum: 22. července 2012 18:18
 
 
 
 
Jméno: galix ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jak jinak to asi chceš nalisovat? stahováky stojej víc jak nová babetta. Nabouchlé to bylo, jenom po dotažení to už nejde
 
 
Datum: 22. července 2012 13:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když jste to bouvhaly kladivem tak bylo asi něco špatně, ne? :-)
 
 
Datum: 22. července 2012 12:11
 
 
 
 
Jméno: Lukáš Chýlek      E-mail:      IP: uživatel14086    
Čaute draci,chtěl bych se zeptat jestli je nějaký rozdíl mezi řadícím automaten na jawu 05 a na jawu 21, a dále bych se chtěl zeptat jestli je nějaký rozdíl mezi unašečem spojiky u těhle dvou typu,tyto díly mi chybí na mojí 21 a kámoš má 05 na nahradní díly tak proto ten dotaz SPĚCHÁ !!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2012 14:05
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
automat nejde o5 má užší kartery takže sou i rychlosti blíž k sobě spojku ta de v poho zaměnit :-)
 
 
Datum: 21. července 2012 14:05
 
<  49  50  51  52  53  54  55  56  57  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 11.05.2025 22:43:22 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu