|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec, moped Stadion má orig.kola 19",rozetu 35z.,řetěz.kolečko 12z.Pokud použiji kola 17", jakou rozetu a jaké kolečko musím použít pro srovnatelný celkový převod? Dovede to někdo spočítat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2012 22:10
Jméno: relikt
IP: uživatel10514
 kolem 30 zubů
Datum: 06. srpna 2012 22:10
 Čus draci chci si tady z FK koupit spojkový lamely na svoji Čž 175/487 a mám strach aby mě vydrželi a neožvýkalo se to ozubený,poněvač nedávno jsem kupoval lamely v jedný mototechně a stálo to za hovno,během pár týdnů se sjeli snad o 2/3 a to ozubení jakoby mno se to ožvýkalo jako kráva,tak proto mám strach kdybych je koupil tady aby to nebylo to samý.Tak by mě zajímalo jestli jste je tady někdo objednával a jak jste s tím spokojený,jestli jsou dobrý?Díky moc za každou odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2012 0:15
 čau draci dneska sem pomahal stricovy trochu seštelovat jeho jawu 20 a všiml sem si že ma každej kartr jinej možu to hodne moc sniživat vykon? jelo mu to nejvic 50 s 12zubem (ted sem mu tam dal par dilu novy tak zejtra oskoušim kolik jede)
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2012 11:51
 jak nemá párový kartery tak může být problém no...
Datum: 05. srpna 2012 11:51
 može*
Datum: 04. srpna 2012 23:15
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 Čau,prosím při kolika km/h by měla Babetta 210 zařadit dvojku?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2012 12:22
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 mě ta babetta řadí taky při 20km/h to vubec neřeš
Datum: 09. srpna 2012 12:22
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 Myslím tenhle:http://www.fichtlkramek.cz/nahled/kovovy_buben_svareny_al2.html
Ještě si s tím zkusím zítra pohrát,uvidim no,kdyby takto při 20 řadila už od koupi tak to neřešim ale protože řadila nádherně při 13km/h a ted takhle tak bych to rád opravil,ale neni možné že by bylo sjeté obložení protože ta babetta má najeto 2500km...
Datum: 05. srpna 2012 22:16
 nevim jak u 210 ale u 207 se pakny dají nasadit obráceně a pak to dělá bordel... nevím jaký buben myslíš, mám jen 207
Datum: 05. srpna 2012 21:44
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 Povrch bubnu jsem vzal taky,prosím co myslíš tím obráceně?Myslíš že bych třeba otočil tohle: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/unasec_regulace_tezky.html
Protože nic jineho se obraceně dat neda a ani jsem ty čelisti neměl odděleny od unašeče čelistí:http://www.fichtlkramek.cz/nahled/unasec_celisti_tezky.html
čistil jsem to komplet.Ještě jinak,měl bych při točení pedálem udržet ten velký ozubený bubem v ruce?Myslím při zkompletovaných a dotažených řad.čelistích.
Datum: 05. srpna 2012 21:33
 nesložil jsi pakny obráceně? zdrsnil jsi taky povrch bubnu?
Datum: 05. srpna 2012 18:02
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 Tak jsem dnes rozebral řadicí buben,čelisti vyndal celé to znova umyl,vnitřní část bubnu vzal brus.papírem,pakny taky dal jsem 2 okroužky smontoval a babetta stejně nechce řadit dřiv než při 20km/h.Řadící čelisti to už být nemohou,už když jsem je rozebíral tak byly čisté a žádná mastnota tam nebyla.Zajímavé je,že když jsem ráno k babettě přišel.tak chytla na čtvrt šlápnutí a dokonce zařadila dvojku na 13km/h!.Takto jsem byl okouzlen asi 1km,poté se motor zahřál a zase to řadilo na 20km/h o startování ani nemluvím.Mám silné podezření na hlavní buben s rozběhovími čelistmi.Nic jiného to být nemůže.Jakoby se po zahřátí začala 1čka prokluzovat a tím pádem se nemohl zařadit 2stupěn.Může to takto být?
Datum: 05. srpna 2012 17:02
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 musiš to ještě jednou odmastit zdrsnit ty pakny ale podle mě se ti tam furt dostava olej ono stači trošku a už to nefunguje jak má ja sem třeba jak maš ten o-kroužek tak přes to semi dostal olej tak sem ktomu dal ještě silikonovy tmel mezi kartery a byl pokoj
Datum: 05. srpna 2012 1:23
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 Přesně tak,při startování prokluzuje a nechytá se.Občas to i má snahu protočit motor ale na nastartování to nestačí.Pakny jsem nedrsnil,jen jsem je otřel benzinem,mám je vzít nějakým středním smirkem?Díky za nápady
Datum: 04. srpna 2012 23:57
 drsnil jsi povrch paken?
Datum: 04. srpna 2012 22:33
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 koukni se jenom jestli tam neni olej v tom velkym bubnu a kdyžtak prstem na to šahni a jak je tam trochu oleje je to jasny
a tim že se blbě startuje to taky muže byt ono když startuješ tak to jde z lehka protože to prokluzuje mam pravdu ?
Datum: 04. srpna 2012 22:04
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 No hele zdáse mi že řadí prostě nějak dýl než by měla,zhruba při 20km/h tam hodí 2rychlost.Ještě minulý týden řadila při 14km/h ale pak jsem ty spojky rozebral kvuli výměně gufer pod tim ozubenym bubnem a v něm a taky jsem vyměnil okroužek,všechno jsem důkladně umyl v benzinu a po namontování to takhle řadí.A i huř startuje,před tydnem se motor chytal na čtvrt špápnutí a dneska ji musim roztočit na stojanu.Myslel jsem že to jsou startovačky,ty jsem vyměnil a pořád to samý.Já už si s tim nevim rady
Datum: 04. srpna 2012 21:58
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 čau napiš jakej maš problem přesně s babettou ?
taky sem měl problem se řazenim
Datum: 04. srpna 2012 21:12
 Jaký jsou prosím vaše názory na ferodový lamely?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2012 7:08
 díky
Datum: 04. srpna 2012 7:08
 mam je rok a pul a ani nejde poznat že sem je použival.. jenom ted uš sem 8 mesicu nejel na fiku tak ho aspon setřim na horši čas
Datum: 03. srpna 2012 17:16
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Koupil jsem tady z FK ty s lepšími zuby, zatím odjety 3 závody bez známek opotřebení. Ty předcházející už by byly jak žralok...
Datum: 03. srpna 2012 14:52
Datum: 03. srpna 2012 12:32
Jméno: Ondřej T.
IP: uživatel12190
 Ferodo je bomba  Pravda že kvalita stále klesá, a je to vidět úplně na všem, hlavně Fe-díly ale kdyby nebylo zubů, tak jsou nesmrtelný. Já jsem na pinckoj hrozný prase, a dřív když jsem o ferodách nevěděl, jsem je měnil 2X za sezónu!  Teď kupuji feroda, každou zimu dělám GO všech motorů u pionýrů co mám a i to co mám na opravu ci GO do servisu, tak stačí 1X za 2 roky a pohoda lahoda  Ani nemusím doutahovat průběhěm času spojku, prostě nic  A uplně nejlepší když si seženeš nějaký starý lamely, ještě ČSR, vymačkáš z nich korky, pokud tam vůbec budou, a necháš si to zalejt právě tim ferodem. Nevím sice kde to dělaj, ale bude to nesmrtelný  A za těch pár kaček o který je to dražší než korkáče, je to absolutně jiná třída, a jen blázen by kupoval korkový
Datum: 03. srpna 2012 12:12
 kdyz ale raku koupis tu tuning sadu,,,tak vydrzi daleko dyl,,
Datum: 03. srpna 2012 11:02
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 zuby sou tak na jednu sezonu, lamela jakš takš....
Datum: 03. srpna 2012 10:58
 Zdravim, prelisovaval jsem cep zadni vidlice na jawa 23 mustang, vse slo jako pomasle (podezrele).
Cep se ale protaci v ramu. Nemate nekdo stim nejakou zkusenost? Diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2012 13:05
 Zkušenost s tím mám, že to tam jde dost fest, lisoval jsem to na velkém lisu. Měl jsi si to nejdříve oměřit, ale pokud , jsi použil ten čep se prodává tady na "fichtlkrámku" , tak ten je v pohodě. Já ho jen vylepšil, tím, že jsem mu dělal ještě mazací kanálky a maznice..
Jarda
Datum: 03. srpna 2012 13:05
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14234
 Čau,už párkrát jsem slyšel že na babettě 210 se ,,seřizují´´ spojky,je to pravda?Popřípadě jak.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2012 18:31
Posl.aktualizace: 01. srpna 2012 19:04
 Asi sa mu nezdalo že fichtl má 2 kolesá a potrebuje 4 čeľuste
Datum: 01. srpna 2012 19:04
 jasne.. kolik sis myslel?
Datum: 31. července 2012 21:15
Jméno: Joxa
IP: uživatel12636
 Nazdar všem, mám menší problém s převodovkou...mám zařazený neutrál, fichtla na stojánku a kolo se roztáčí, po zmáčknutí spojky to ustane. Pokud na něm sedím a dám plný plyn, tak se rozjedu i na neutrál! Hlava mi to nebere, jak je to možné, zkuste, prosím, poradit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2012 11:06
 To vidím na nějaký neduh v převodovce, když jsi dopnul řetěz tak se hřídel na sekundárko trochu pohla a asi to o sebe někde dře a nebo špatné ložisko u sekundárka .. zkus povolit řetěz
Datum: 31. července 2012 11:06
Jméno: Joxa
IP: uživatel12636
 Normální to rozhodně není, nikdy to nedělalo, začlo to až poté, co jsem dopnul řetěz.
Datum: 30. července 2012 11:10
 tohle je uplně normální.. prostě je to olejem slepené k sobě a unáší se to... řešíš hovadiny
Datum: 29. července 2012 19:41
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 nemáš olej v převodovce a přidírá se ti převodovka
Datum: 29. července 2012 18:40
 Čago draci.... Mám menší problém (Jawa 350/634), tacho neukazuje skutečný počet najetých km(auto 10km=moto 7km)... Rychlost ukazuje dobře (tacho 60km/h=radar v obci 56km/h)..... Tak sakra čím to může být, když tachometr je nové...... Díky za rady.......
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2012 20:03
Jméno: Jelen
IP: uživatel12352
 dej o zub větší sekundárko
Datum: 27. července 2012 20:03
 Nutně potřebuji na JAWA 50/555 vypínací čep s páčkou, ozn. 550-28-210 - dle Katalogu náhradních součástek pro lehký motocykl JAWA 50 ccm tzp 555.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2012 12:00
 PPlisek@seznam.cz
Datum: 26. července 2012 12:00
 Mam to doma napiš mi na meil a dohodnem se.
Datum: 26. července 2012 11:59
Jméno: matko
IP: uživatel14191
 zdarec draci mam 50/05 a stale my vyskakuje trojka..musim tlacit nahou na paku aby tam drzala..motor presiel mensou udrzbou takze bol poleny a automat vyzera byt v pohode.prevodove kolecka su trosku zodrane,ale neviem ci by to mohlo byt tym.ostatne rychlosti v pohode. diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2012 0:34
 no taky můžeš mít povolenej řadicí automat, zkus zkontrolovat ty dva šrouby.
Datum: 25. července 2012 0:34
 nevim jiste ale asi maš sohlou tu tyčku v motoru..
Datum: 25. července 2012 0:07
 Zdar fichtlaři prosívás nevíte někdo jak nasadit primárni řetěz :?? ja se stim trápím už 3 dny  pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2012 22:02
Jméno: dwein
IP: uživatel12627
 myslel jsem samozřejmě novej !!
Datum: 23. července 2012 22:02
 to asi proto že máš totálně vytahanej řetěz
Datum: 23. července 2012 21:47
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 mě to teda jde nasadit bez sundání primáru
Datum: 23. července 2012 21:27
 primární kolečko, řetěz i lamely se nasazují zárověň
Datum: 23. července 2012 20:42
 Mě se zdá že ten řetěz je malej ale je to ten co tam má být :  dik moc
Datum: 23. července 2012 11:55
 no nejlepší je sundat spojku a primární kolečko a dávat to na hřídelky současně s tím řetězem. když má novej řetěz, tak to tak musíš udělat každopádně a když máš vytahanej, tak to primání kolečko ani sundávat nemusíš
Datum: 23. července 2012 11:18
Jméno: honza
IP: uživatel14183
 povolit primarni kolecko a sundat stahovakem
Datum: 23. července 2012 11:17
Jméno: šmudla
IP: uživatel12545
 cau jak se sundava zadní kivná vidlice na jawe 175/356 vindal sem ten šroub jak je na jednom konci zašroubovaná maznička ale pořád to nejde dolu nevíte nekdo jak na to? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2012 16:35
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 pakliže nemáš stahovák a natahovák, nejspíš novej čep zničíš - narazit to jde jen násilím
Datum: 12. srpna 2012 16:35
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Musíš vyrazit čep kyvné vidlice. Předtím ale povol zajištovací šroub čepu.
Datum: 24. července 2012 11:33
 Ahoj, nejsem žádný mechanik proto bych prosil o radu. Zdál se mi že mám povolený řetěz chtěl jsem ho napnout ale pak jsem si všiml že když popojedu o cca půl metru tak je najednou více napnutý a když popojedu ještě víc tak je napnutý uplně. Může to být tím že mám jednu stranu kola na napínáku utaženou víc než tu druhou ? ..díky čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2012 13:21
Jméno: Stodak1
IP: uživatel14283
 Mas vytahany retez kup novej
Datum: 10. srpna 2012 13:21
 tohle jsem zrovna nedávno řešil na babettě, myslel jsem si že hází nová rozeta ale problém byl úplně jinde, když jsem měnil ložiska tak sem si všim že díry na ně jsou vyvrtány mimo střed, prostě výrobní vada kterou bych moh odstranit jedině výměnou středu
Datum: 23. července 2012 7:36
Jméno: Richard.Soltis
IP: uživatel13462
 No bejt tebou, tak bych skontroloval ložisko v zadním kole..Taky jsem to tak měl a pak sem mi v 80km/hod rozsypalo kolo pod prdelí a není to zrovna prdel..
Datum: 23. července 2012 1:55
Jméno: nadrc
IP: uživatel13305
 napínákama to určitě není,i kdyby šlo kolo šejdrem,řetěz by běžel normálně,jedině že by nabihal šejdrem a chytal za zuby to bys videl.Nejpravděpodobnější je nerovnoměrně vytahanej řetěz,u novyho se to stava hodně často,když mu dáváš hned kotel,nebo kravíš než si sedne...jináč hřídelka co je na ní malý řetězový kolečko může házet-ohnutá,špatný ložisko.Nebo rozeta hazi,ohnuta osa zadniho kola,ale to je malo pravděpodobny
Datum: 22. července 2012 23:42
 http://jawamania.info/poradna/detail.aspx?questionid=50149 odpovědi na JM ti nestačí přítely?
Datum: 22. července 2012 22:18
 Nevítě nekdo prosimvás jestli de sundat takovíto vozubený kolečko na klice(z pohledu spojky) aniž by se musel sundat řetěz(spojkovej)?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2012 15:50
 díky
Datum: 23. července 2012 15:50
 když už je moc vytahaný tak to jde.... ale to je pak nejvyžší čas koupit nový
Datum: 22. července 2012 22:29
 ok dík ale ja mysim jestli ten ten řetěz má takou vůly abys lameli sundávat nemusel?
Datum: 22. července 2012 21:07
 primární kolečko sundáváš zároven s řetězem i s lamelama.
Datum: 22. července 2012 20:23
 Čaute draci,jsem začínající motorkář,chtěl bych se zeptat kde se nacházi kolečko,které je originalně 14-zubé,ale lidí si ho dávaji například 12-zube aby lepe táhl,zda vedle spojiky,nebo vedle magneta jako kolečko na řetěz rozety SPĚCHÁ !!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2012 18:16
 ano.. jsou uplně jiné
Datum: 22. července 2012 18:16
 Díky moc hoši,ale vyměnit to jde teda u obou,a je mezi těmi kolečky od primaru a sekundaru nějaký rozdíl ?
Datum: 22. července 2012 16:32
Jméno: martin
IP: uživatel13074
 Budeš to mít rychlejší zpřevodovat na sekundáru,než na primáru.
Datum: 22. července 2012 16:22
Jméno: martin
IP: uživatel13074
 řetězovy kolečko,u magneta.
Datum: 22. července 2012 16:18
 14 zubů má v originále primární převod (tedy ten u spojky) ale lidi si častěji mění sekundární kolečko (to vedle zapalování)
Datum: 22. července 2012 16:17
 Zdravim, mam prosbicku, kam se meri delka paprsku kola a jaka ma byt delka na jawa 23 Mustang. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2012 14:00
 Zdar draci, dnes jsme složil motor z babetty 207 a po složení převodové skříně skoro nejde protočit s vývodovou hřídelí, ještě když jsme to nabouchával a měl jsme tam 3-4 mm tak to šlo ale po úplném dobouchnutí a utáhnutí šroubu to jde dooost ztuha- skoro vůbec. Nevíte co s tím? Setkal se s tím někdo? Nebo se to bude točit tak jak má až naleju olej?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2012 20:30
 no trojramenej a dvojramenej se blbě vyrábí a co se týče toho výka na to ani stahovák není
Datum: 22. července 2012 20:30
 ty si stahováky kupuješ? neni lepší si je udělat?
Datum: 22. července 2012 18:18
 A jak jinak to asi chceš nalisovat? stahováky stojej víc jak nová babetta. Nabouchlé to bylo, jenom po dotažení to už nejde
Datum: 22. července 2012 13:17
 když jste to bouvhaly kladivem tak bylo asi něco špatně, ne?
Datum: 22. července 2012 12:11
 Čaute draci,chtěl bych se zeptat jestli je nějaký rozdíl mezi řadícím automaten na jawu 05 a na jawu 21, a dále bych se chtěl zeptat jestli je nějaký rozdíl mezi unašečem spojiky u těhle dvou typu,tyto díly mi chybí na mojí 21 a kámoš má 05 na nahradní díly tak proto ten dotaz SPĚCHÁ !!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2012 14:05
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 automat nejde o5 má užší kartery takže sou i rychlosti blíž k sobě spojku ta de v poho zaměnit
Datum: 21. července 2012 14:05
|



|