česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  52  53  54  55  56  57  58  59  60  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel14055    
čauvec máte někdo skušenosti s převodama Dal bych si na fichtla 9z primar a 70z věnec rozety.. Máte někdo odhad jak by to jelo?:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2012 17:49
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Vychází mi to 13-zubým kolečkem a 7000ot/min 35km/h...
 
 
Datum: 03. července 2012 17:49
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
9 primár jezdím v motokrosu běžně a střídám 55 a 65 rozety :-) nákých 55kmh by to jelo určo s 13 sekundárem... záleží kolik vytočíš no
 
 
Datum: 02. července 2012 22:06
 
 
 
 
Jméno: Fanda      E-mail:      IP: uživatel7634    
Přesně tak - projel by si s tím víc, bylo by to hodně do síly! Ale rychlost žádná.
 
 
Datum: 02. července 2012 21:40
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
Věřím, že na trojku by se to vyškrábalo všude, ale rychlost tak max. 40km/h .
 
 
Datum: 02. července 2012 21:35
 
 
 
 
Jméno: Tom75      IP: uživatel1723    
Čau draci scháním už hrozně dlouho páčku spojky tu větší jak se dávali i na 350 a přední blatník na ČŽ 175/487.Neměl byste někdo prosímvás doma už to scháním snad půl roku a nikdo nemá v nejhorším objednám tadyctu páčku ¨/http://www.fichtlkramek.cz/nahled/packa_leva_638_6402222.html// je to stejný ??Díky a odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2012 11:38
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel13094    
Zdravím Seso, chtěl bych se zeptat kdy bude k mání 9z primár. Dík za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2012 5:10
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
min za 20 dni!
 
 
Datum: 30. června 2012 5:10
 
 
 
 
Jméno: Jakun      IP: uživatel14025    
Ahoj Draci! Na Jawa 21 se mi deje nasledujici vec. Zkousel jsem fichtla dat na stojan a zaradit 1, kdyz drzim spojku, kolo se toci a pridani plynu ho roztoci jeste vic!Kdyz zmacknu brzdu pri zmackle spojce, motor chcipne :-( cim to je.? Dale jsem zjistil, ze predchozi majitel vylagroval sroubek na stelovani spojky, je problem ho vymenit?. diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2012 19:46
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mozky, pánové, Vaše mozky je potřeba použít... Pak se budete divit na kolik věcí přijdete sami a nemusíte se ptát na každou ptákovinu...
 
 
Datum: 29. června 2012 19:46
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sory neznam to mereni :-D proste do 10tky kliče.. sory
 
 
Datum: 29. června 2012 19:38
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
10tku šrubek, nebo šrubek s 10tkou hlavou? docela rozdíl....
 
 
Datum: 29. června 2012 18:37
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslis ten šroubek v kartru? mam tam desítku šroubek a je to uplne v pohode
 
 
Datum: 29. června 2012 17:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zřejmě málo vystavující spojka. Vyměň ten šroubek a sešteluj jí...
 
 
Datum: 29. června 2012 16:54
 
 
 
 
Jméno: olda 50      IP: uživatel12770    
zdravim draci, mam takovy problem. A to, ze mi nejak zacala na mem pionyrovi blbnout spojka. Vsechno je OK - zabira jak ma. Ale problem je v tom, ze kdyz radim z neutralu na jednicku, jde proste pres zuby. Kdyz ale radim pri jizde je vse dobre. Prevodovy olej novy PP90. Diky za rychlou radu cim to muze byt. ? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2012 22:15
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vždy když řadím z neutrálu 1, tak si vždy cuknu dopředu ( i s nastartovaným motorem). Dokonce sem to četl i v nějakym manuálu. :-)
 
 
Datum: 30. června 2012 22:15
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel13881    
Musíš počkat až klesnou otáčky...rnNebo když to děláš s vyplím motorem tak pri přeřazení s fichtlem trochu pohni
 
 
Datum: 30. června 2012 9:41
 
 
 
 
Jméno: Cjardys      E-mail:      IP: uživatel14039    
Čau lidi, potřeboval bych poradit, mám fichtla (jawa 21) a když zařadím trojku a motor je v tahu, tak motor sebou škube, dělá to jen trojka, motor už sem 3x půlil a nenašel jsem tam žádnou chybu, kolečka mají všechny zuby, nezdají se obroušené, vydlička taky v poho, tak už nevím čím to může být, karbec to asi taky nebude, protože jsem zkoušel 3 karburátory a nic, furt to cuká. PLS poraďte.. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2012 12:06
 
 
 
 
Jméno: Cjardys      IP: uživatel14039    
Díky,, vyzkouším
 
 
Datum: 30. června 2012 12:06
 
 
 
 
Jméno: p_mik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkusil bych vyměnit svíčku.A zkontoroloval bych předstih a odtrh.popřípadě i vyměnit kondenzátor.
 
 
Datum: 28. června 2012 22:56
 
 
 
 
Jméno: Bastr ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec Draci, potřeboval bych pomoct s náhonem tachometru na Jawettu. Jde mi jen o šnek, který mám bohužel ohudlaný. Je možná nějaká náhrada náhonu například z Pionýra ?? Nebo jde dokonce tento náhon na Jawettu opravit ?? Díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2012 22:56
 
 
 
 
Jméno: Dlofus      E-mail:      IP: uživatel13743    
Čus draci, dělám na fichtlovi generálku, kostru už mám za sebou motor lamela už skoro taky, a chystám se na půlení motoru do převodovky, byl by tu někdo ochotný napsal by mi seznam těch ložisek a gufer co k ním patří, podle toho kam se dávají. Přes odkazy z tohohle obchodu? Díky předem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2012 22:34
 
 
 
 
Jméno: Dlofus      E-mail:      IP: uživatel13743    
Zatim díky všem :-)
 
 
Datum: 28. června 2012 22:34
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-vymenu-lozisek-loziska.html
 
 
Datum: 28. června 2012 21:13
 
 
 
 
Jméno: pio      IP: uživatel12302    
Na to 8211 se nekoukej
 
 
Datum: 28. června 2012 17:51
 
 
 
 
Jméno: PIO      IP: uživatel12302    
---LOŽISKA--- 6303 C3 &#8211; klikovka (2×) 6202 &#8211; pod spojkou (1×) 6004 &#8211; pod řetězovým kolečkem (1×) 6202 &#8211; pravé víko motoru. Tady je dobré zakryté (zapouzdřené) ložisko (1×) ----GUGERA---- 17&#8211;30&#8211;7 x2 25&#8211;42&#8211;7 15&#8211;35&#8211;7
 
 
Datum: 28. června 2012 17:49
 
 
 
 
Jméno: Jiřin      IP: uživatel13083    
Tak ten motor rozpul a můžeš si hned ty ložiska a gufera vypsat na papír ne...
 
 
Datum: 28. června 2012 10:28
 
 
 
 
Jméno: Dlofus      E-mail:      IP: uživatel13743    
No je to z mustanga.
 
 
Datum: 28. června 2012 7:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
loziska a gufera zalezi na tom jaky typ motoru to mas.
 
 
Datum: 27. června 2012 21:25
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel4956    
prosím Vás jaké mám použít výstupní kolečko na jawě 250/353 se sajtkou velorex.Děkui odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2012 19:10
 
 
 
 
Jméno: Dandy-s      IP: uživatel14031    
Ahoj draci, sundal sem na Babettě 210 startovací i rozběhový buben kvůli odmaštění a když je tam dávam oba zpátky tak se mi ten startovací (levý) zasekává o ten rozběhový (pravý) a to je mam oba na doraz. Nemůžu za boha přijít co dělam blbě.... Nevíte čim to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2012 17:52
 
 
 
 
Jméno: Petr Salva      E-mail:      IP: uživatel12894    
Hele jsem línej ti to tady o těch spojkách vypisovat . Tady na Babetta klubu najdeš vše co potřebuješ k babettě http://www.speaker.cz/motoboard_305/
 
 
Datum: 27. června 2012 17:52
 
 
 
 
Jméno: Dandy-s      IP: uživatel14031    
a ještě když přitáhnu ten pravý buben na doraz matkou tak mi jde hrozně ztuha otáčet jako kdybych chtěl s babetou couvat...
 
 
Datum: 27. června 2012 13:20
 
 
 
 
Jméno: Dandy-s      IP: uživatel14031    
Zdar draci, potřeboval bych poradit s babettou 210... Vyměnil sem olej v převodovce Mogul 80 trans 80W a babettu sem v pohodě projel... pak sem jí nechal 2h stát nastartoval znova a asi po 100m už mi nezařadila na dvojku... zastavil sem chcípnul jí a už sem jí nenahodil protože prokluzuje a nezabere... startovací čelisti byli ošoupaný a odštípaný tak sem je vyměnil, ale nic to nepomohlo a pořád nezabírá... Mohlo by to být tim olejem? nebo něčim jinym? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2012 18:10
 
 
 
 
Jméno: Toman017 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kolik si tam toho oleja nalil ?
 
 
Datum: 27. června 2012 18:10
 
 
 
 
Jméno: Dandy-s      IP: uživatel14031    
Tak sem teď rozebral ještě ten druhý buben a byl prochcanej olejem tak to nejspíš bude tim že kvůli tomu nerozotčil dostatečně řemen aby se rozotčil startovací buben a čelisti se přitáhli
 
 
Datum: 27. června 2012 11:05
 
 
 
 
Jméno: Petr Salva      IP: uživatel12894    
Rozhodně vyměn' všechna Gufera ve spojkách . Předejdeš opravdu hromadě problémů s olejem ve spojkách . Věř mi řešil jsem to a navíc ty gufera je invetice pár korun co nikoho nezabije
 
 
Datum: 27. června 2012 10:17
 
 
 
 
Jméno: premysl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus vyměnit gufero pod čelistma zřejmě propouští olej a samozřejmě odmastit technickým benzínem
 
 
Datum: 27. června 2012 10:09
 
 
 
 
Jméno: Stig      IP: uživatel13048    
Zdar draci nevíte kde bych si mohl nechat vyrobit PRUŽINKY ? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2012 22:11
 
 
 
 
Jméno: Stig      IP: uživatel13048    
no vidíš to mě nanapadlo :-D doufam že to půjde :-D :-D :-D
 
 
Datum: 26. června 2012 22:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi někde, kde vyrábí pružinky :-) Zadej si do googlu třeba "výroba pružin" a pak si vyber firmu, kterou máš někde poblíž
 
 
Datum: 26. června 2012 21:58
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel13610    
cau draci poskladal jsem spojku na fichtla a dal jsem tma pruzinky ale spojka nezabira evite cim to muze byt popr. jestli vyste mi napsali navo jak to sllozit a jak ma byt ty lamely otočene diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2012 22:28
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli ti spojka klouže, tak ten šroubek na pravym krytu povol. Jestli tě nejde zmáčknout, tak máš blbě lamely (zubama od sebe)
 
 
Datum: 26. června 2012 22:28
 
 
 
 
Jméno: dandan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec jedna z možností je že to nemáš dostatečně "naplí" jak ti končí spojkový lako u převodovky tak pod ním je šroubek tak ten zkuz dotáhnout a chvilku si sním vyhraj a mělo by to pomoct
 
 
Datum: 26. června 2012 20:35
 
 
 
 
Jméno: Tom75      IP: uživatel1723    
Čus draci potřebuju poradit ohledně rozměru ráfku na čž 175/487.V manuálu je napsáno přední - 1,60 x 18´´ a zadní 1,85 x 18´´ .Mno těch 1,60 to je v palcích nebo jako to myslí ???Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2012 14:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to v palcích...
 
 
Datum: 25. června 2012 14:01
 
 
 
 
Jméno: jawajawicka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim chlapi.Koupil jsem si na mustanga komplet nove kola a ted jsem to zacal davat do kupy.Problem je v tom ze se mi zda ze rozeta ma nejakou vuli kdyz za ni vezmu tak se cca 5mm pohybuje je to normalni nebo tam neco nesedi?dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2012 15:37
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
ano je to normální, rozeta tam neni na fest..
 
 
Datum: 25. června 2012 15:37
 
 
 
 
Jméno: jawajawicka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čepy na rozetě 3 ks v otvorech v kole.je to normální i u nové rozety nebo tam se to ani nehne?
 
 
Datum: 24. června 2012 23:37
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čep v rozetě a nebo čep v středu kola má vůli?
 
 
Datum: 24. června 2012 20:29
 
 
 
 
Jméno: jawajawicka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v čepech má i nová rozeta vůli?
 
 
Datum: 24. června 2012 20:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A kde je ta vůle?
 
 
Datum: 24. června 2012 18:32
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
cau hele chystam motor na zavod do paky (24H) .. mate nejake rady jak co udelat abych na jednom motoru odjel co nejvice kol ? .. a jeste mam dat mezi bloky tesneni nebo silikon (cerveny) ? spis papir ne ? .. dik za jakoukoliv radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2012 17:13
 
 
 
 
Jméno: Jiřin      IP: uživatel13083    
Pokud chceš naprostou jistotu a nevadí ti, že při půlení se ti těsnění roztrhá, tak můžeš použít papír s tenoučkou vrstvou silikonu.
 
 
Datum: 24. června 2012 17:13
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci mám problém s řadičkou na fichtlu,nechce se vracet a na trojce je skoro kolmo s cestou,nevíte čím by to mohlo být.Předtím se mi ohlo táhlo řazení tak sem ho zrovnal. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2012 21:36
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
zkoušel jsi ho třebas jen dotahnout??? anebo muzes mit ten cep trochu natesno n?
 
 
Datum: 24. června 2012 21:36
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky ta páka vůbec nevrací,asi bude podělaný automat nebo vidlička,rozpůlím motor
 
 
Datum: 24. června 2012 18:59
 
 
 
 
Jméno: Tom75 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci dneska se mě protočily panenky když jsem viděl u jednoho kluka Čž 175/487 s otáčkoměrem,říkám to ti funguje a on jo a našláp a tyjo fatk žejo,to bylo něco asi si to taky udělám.Fakt dobrý tyjo.Máte to ještě někdo udělaný?U svý mašiny odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2012 9:08
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel13057    
myslím že první 634 měli elektronický otáčkoměr na 6 volt....nvm zda a za kolik se dá sehnat je to jen nápad.....na jawamanii se to řešilo....
 
 
Datum: 24. června 2012 9:08
 
 
 
 
Jméno: Tom75      IP: uživatel1723    
Čau draci měnil jsem gufero u svý Čž 175/487 to u spojky,tak jsem to nahřál a vyrazil a vyměnil za nový SKF a pořádně namazal klem dokola i břit a potom nazpátek jsem to taky nahřál a ložiska i s tou srajdou mezi nima jsem dal zchladit a potom jsem to tam jenom naskládal a dobrý.Ten domeček s guferem se nedá nijak přehodit ne? nebo snad jo,na to jsem zapoměl jinak jsem vše udělal dobře ne??Právě to mě vrtá hlavou mno jestli jstem to nějak neobrátil nebo tak ale tak napište vy zkušený odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2012 21:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Trochu se v tom ztrácim, píšeš že jsi měnil gufero u spojky(?), pak že jsi cosi schladil a cosi nahřál...no nevim. Domek s guferem pod zapalovánim nemá souměrně vyvrtané otvory pro šrouby, takže myslím že je pouze jedna možnost jak ho dát správně. Kdyžtak poď na chat, pořešíme...
 
 
Datum: 21. června 2012 21:18
 
 
 
 
Jméno: beda      E-mail:      IP: uživatel10585    
Zdravim, mam jawu 20 a když nakopnu start páku, tak ji prošlápnu uplně dolu a vůbec to ani neškytne. Prostě ze dne na den to nejde nahodit. Nevíte někdo čím by to mohlo bejt??? dík beda odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2012 12:03
 
 
 
 
Jméno: martas      IP: uživatel14002    
ve spojce máš špatné lamely !!!!! měl jsem taky takový problém :-)
 
 
Datum: 21. června 2012 12:03
 
 
 
 
Jméno: beda      IP: uživatel14000    
Právě, že ani na roztlačení.
 
 
Datum: 20. června 2012 19:34
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13998    
To jako že se netočí motor? Tak Ti klouže spojka, buď stačí poštelovat nebo máš moc sjetý korek. Pak jedině roztlačit. Nebo očesané zuby start. kola. Oztatní viz. Leito.
 
 
Datum: 20. června 2012 15:45
 
 
 
 
Jméno: Leito      IP: uživatel13991    
Svíčka?předstih?odtrh? Na roztlačení chytně? Taky třeba zkus hodně přeplavit karburátor.
 
 
Datum: 20. června 2012 12:20
 
<  52  53  54  55  56  57  58  59  60  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 11.05.2025 6:12:13 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu