česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  55  56  57  58  59  60  61  62  63  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus, mám dotaz, nemůžu naštelovat spojku u 555 a tak se ptám, jestli se tím šroubem, co vede skrz šneka, dá něco nastavit, nebo je to tam jen kvůli rozebrání ? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2012 22:02
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Normálka v tom deklu je šroub (červík) a na něm je matička, matičku povol a šroubem šteluješ, až vyšteluješ tak proti otočení zajistíš ten šrub (červa) tou matičkou a šlus .. rozebrané sem to neměl ale půjde se na to asi z vnitřku protože tam je takový zajištovací kroužek na special kleště :-)
 
 
Datum: 30. května 2012 22:02
 
 
 
 
Jméno: stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když se podíváš na dekl, jsou tam dva šrouby co ho drží a mezi nimi je jeden, který se otáčí se šnekem. Myslíme ten samý ?
 
 
Datum: 30. května 2012 21:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
právě tím šroubem se šteluje spojka :-D
 
 
Datum: 30. května 2012 19:24
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
čaute k věci: jedu a vše vpohodě zastavím a je slyšet že neco klepe z pod deklu spojky ( vobčas a jen na volnoběh při záběru to není slišet) tak sem sundal dekl našel sem tam kus pružinky a segrovku co držípružinku (kdysy se tam prej povolil koš a o dekl se ty tyšky urvaly tak se to vyměnilo a to tam asi zůstalo protože teďka koš byl ok i spojka pružinky vše jak má být) a navíc semi zdá že primární řetaz je celkem dlouhej může se nejak vytahat? jako vypadá dobře není nijak poničenej a nezadrhává se.. tak se chci zeptat jestly myslíte že to je tim řezazem a nebo tim kouskem pruźinky (ani né jeden krut) a pojistkou. dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2012 23:40
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
řetěz je dobrej byla to asi jen ta pojistka a pružina
 
 
Datum: 30. května 2012 23:40
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel13025    
No uvidím dneska pojedu na dílnu se nato podívat mrknu na ten řetaz ale podle mě to stejně na 80% dělala ta pružina a podložka protože to bylo fakt jen občas a takoý silný tupý rány kdyby to byl řetaz ta k bych řek že to sou takový menší rány a jemější já když sem dal prst na víko spojky tak sem cítil jak to dotoho kopne občas...
 
 
Datum: 30. května 2012 18:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Půlit bys nemusel, stačilo by to vypláchnout benzínem třeba, už jsem takhle taky lovil podložku z převodovky :-)
 
 
Datum: 30. května 2012 16:40
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel13025    
No zůstalo to na straně spojky trochu mám strach jestli třeba nějaká část nevletěla do převodovky to bych to musel půlit a to se mi nechce :/ Tak vyšco byl na závodech (tušim Radslavice zrovna to byly ) a fofroval ať to má hotový co nejdřív tak to přehlídl nebo zapomněl...
 
 
Datum: 30. května 2012 16:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten řetěz se za 3 roky mohl vytahat, jak řetěz při volnoběhu kmitá tak může mlátit o karter. Každopádně tohle zkontrolovat no. A ať ten borec pro sichr nenechává takovej bordel v převodovce :-D
 
 
Datum: 30. května 2012 15:31
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel13025    
já udělal GO a ten borec stím jezdil závody co mu to patří v klasikách a na závodech se mu povolila spojka (koš) a o víko se to urvalo nejspíš on to pak na závodech vyměnil a druhou rozjížďku zas jel.. takže jak spěchal tak to tam asi nechal... no ale když sem tam ten řetaz tenkrát dával tak to problémy nedělalo. tak nevym jakej max průvěs ten řetaz může mít ale myslim Že o blok nedře dneska nato mrknu...
 
 
Datum: 30. května 2012 15:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To by mě teda fakt zajímalo jak se tam dostala ta pružinka s tou ségrovkou, když jsi dělal GO. Furt ale stejnej problém, je ten řetěz vytahanej nebo ne? Nezajímá jestli si tam dal jinej, ten mohl být taky vytahanej. Jestli byl jetej tak ho asi někdo z nějakýho důvodu vymontoval z motoru, ne?
 
 
Datum: 30. května 2012 9:11
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel13861    
ten řetěz pochopitelně není původní když sem předa si 3ma rokama dělal na tom motoru GO tak se mtam al jinej co sem měl doma le nebyl novej... problém sním po výměně nebyl
 
 
Datum: 30. května 2012 9:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak pojistka by to taky mohla nějakym způsobem dělat, ale jestli je od řetězu prodřenej karter až na šroub, tak to teda musí ten řetěz vypadat...Při běhu motoru pak dělá bordel...
 
 
Datum: 30. května 2012 9:01
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel13861    
no ten nálitek je uź dávno vyděnej až po šroub... ale to už X let.. myslíš že to můžu zkusit tak že tam dám ten šroub skusím ten řetaz zatlačvit dolů a když se dotkne šroubu tak vyměnit? není pravděpodobnější že to dělala ta pojistka a kus pružiny?
 
 
Datum: 30. května 2012 8:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Může to dělat vytahaný primární řetěz, zkus ho stlačit, jestli dole neškrtá o nálitek pro šroub...
 
 
Datum: 30. května 2012 7:43
 
 
 
 
Jméno: erik      IP: uživatel10034    
Čau, potřebuju poradit, včera jsem na mustangu měnil spojku a ted vůbec nazabírá :/ nevíte někdo co stim? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2012 16:14
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
seštelovat tím šroubem co je dole pod lankem spojky . Povolit nástrčkovým klíčem a seštelovat toho červa .
 
 
Datum: 29. května 2012 16:14
 
 
 
 
Jméno: xxr      IP: uživatel6631    
čau nevíte prosím jaké je gufero na čz 125/453 pod řetězové kolečko (pastorek) ? a jestli se dá vyměnit bez pulení motoru? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2012 17:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dá se vyměnit bez půlení, rozměr najdeš v katalogu ND...
 
 
Datum: 27. května 2012 17:41
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel13764    
čím to že mi vypadá 1...když jedu podřadím z 2 na 1 a třeba se otočím držím spojku pustám pomalu spijku a najedenkrát je tam neutrál....Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2012 20:32
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Před tím než budeš půlit zkus dotáhnout/povolit šroub na automatu .. jiank to bude asi automat, vidlička nebo i ojeté kolečko, chce se to podívat..
 
 
Datum: 26. května 2012 20:32
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
z 99% je to automat. Taky se mi to stávalo. motor sem rozdělal a zjistil sem že byl automaat trochu vohlý... Ale ještě to můžou dělaat ty zámky, kdy do sebe zapadají kolečka. Takový ty prohlubně, do kterejch zapadávaj ty "špunty" :-D NEVIM JAK TO JEDNODUŠE vysvětlit. každpádně mužou bejt obroušený a rychlosti vypadávaj... AAsi tě půlení nemyne, pokud hcceš aby to bylo OK
 
 
Datum: 26. května 2012 10:11
 
 
 
 
Jméno: MrBouši      IP: uživatel13521    
Zdravim, Je možný že mi teče olej skrz spojku do pravýho krytu motoru (k řetězu)???? jak to popřípadě zastavit??? už mi vyteklo něco přez 2dcl a nechci to dolejt aby mi to zase vyteklo?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2012 0:10
 
 
 
 
Jméno: MrBouši      IP: uživatel13521    
Aha... a nevíš jak to opravit???
 
 
Datum: 29. května 2012 0:10
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
gufero na klice na to nemá pražádnej vliv, gufero na sekundáru už by to bejt mohlo, ale spíš bych to viděl na tudinu ve hřídeli, kterou procházej vypínací tyčky spojky, uvnitř jsou taky gumičky. ;-)
 
 
Datum: 25. května 2012 17:30
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
zkontroluj gufera na klice a u sekundáru, vadné vyměn
 
 
Datum: 25. května 2012 14:09
 
 
 
 
Jméno: jawista  ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lidi prosim vas daj se někde koupit uplně nove oplechovani na fichtla dik za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2012 13:38
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
Tak oo tom bych pochyboval, jako dá se sehnat ještě místama v hodně dobrém stavu, ale fungl nové na to zapomeň
 
 
Datum: 25. května 2012 13:38
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel12688    
ČAU DRACI, MÁM DOTAZ JAKÝ KOLEČKO NA RETEZU U MOTOTU JE KLASICKÉ, JÁ JSEM NAPOČÍTAL 13 ZUBŮ A MÁM FICHTLA 20 NEBO 21. DÍK ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2012 19:28
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel12547    
i 5 stupnovu prevodovku sezenes na fechtla ale stoji 20 tisic, a neoplati sa to
 
 
Datum: 25. května 2012 19:28
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sériove nie, na závodné účely nejaké jo
 
 
Datum: 24. května 2012 21:36
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel12688    
Díky :-) a mám ještě dotaz, vyráběli se fichtly nebo mustangy 4 rychlostní ?
 
 
Datum: 24. května 2012 21:32
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JAwa 05 13Z na 21čce mám taky 13
 
 
Datum: 24. května 2012 21:03
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
vyráběly se s 12 i 13z, nevim jak se to rozhodovalo, ale na typech to nezáleželo..
 
 
Datum: 24. května 2012 21:01
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel12547    
23 ma 13z
 
 
Datum: 24. května 2012 20:57
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel13832    
kolecko je na 20 12zubu.
 
 
Datum: 24. května 2012 20:56
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel9691    
Cau draci chci se zeptat u krytu spojky a pod spojkovou tycinkou kolik ma bejt kulicek,jak maj jit za sebou,motor 0.5 pionyr.diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2012 20:09
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel9691    
Díky moc ja to zkusim tahkle jelikoz sem nevedel jak to u 05 je ale dik za radu
 
 
Datum: 24. května 2012 20:09
 
 
 
 
Jméno: stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kulička má průměr 5 mm. Dává se pouze jedna dlouhá tyčinka...
 
 
Datum: 24. května 2012 19:55
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel9691    
a tam ma byt 0.5 nebo jaka velikost a pritlacna tycinka se tam dava dlouha a nebo jeste ktomu mala a mezi to kulicka
 
 
Datum: 24. května 2012 19:40
 
 
 
 
Jméno: stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli to je opravdu motor z 05 tak má být jedna kulička ve šnekovi v deklu...
 
 
Datum: 24. května 2012 19:02
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čau budu kámošovi opravovat babetu 207 konkrétně spojku a budu na to mít cca 2 dny chci se zeptat je na tu spojku potřeba nějaký stahovák?abych si ho předem sehnal dík za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2012 6:15
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo budeš na to potřebovat stahovak
 
 
Datum: 24. května 2012 6:15
 
 
 
 
Jméno: cige10      IP: uživatel13350    
Zdravim, kamos koupil stadeca s11 v peknym stavu, ale ma jeden defekt, na neutral se protaci slapky a treba to az na po 10. zabare a jde protocit motor a nastartuje se, muze byt vadna spojka a nebo na hrideli slapatek muze byt smetenej ten snek nebo co tam je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2012 7:58
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pedály jsou protočit volně nebo maji slabý odpor? Je dost možný že klouže spojka - buď je moc utažená, nebo spadla nějaká segerovka z přítlačáku
 
 
Datum: 21. června 2012 7:58
 
 
 
 
Jméno: premysl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neviděl sem ještě motor od stadáku ale není tam něco podobného jako u babety ty zábězové pakny dyštak se zkus mrknout na gufero jestli tam nejake je
 
 
Datum: 24. května 2012 19:14
 
 
 
 
Jméno: jirka.mt      IP: uživatel13465    
Cau draci, chtel bych se zeptat jestli nevite kde bych sehnal svíčku na Yamaha DT 50MX... dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2012 9:25
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, patří tam NGK BR7HS. Zkus se zeptat v mototechně nebo Auto Kelly atd.. Jinak na netu je třeba zde: http://www.heureka.cz/?h%5Bfraze%5D=NGK+BR7HS
 
 
Datum: 24. května 2012 9:25
 
 
 
 
Jméno: MrBouši      IP: uživatel13521    
Zdravim... Teče mi gufero u řetězovího kolečka... Dá se vyndat jentak z motoru (samozřejmě vypustim olej), nebo budu muset rozpůlit???? A jakej rozměr tam má být???? Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2012 14:42
 
 
 
 
Jméno: MrBouši      IP: uživatel13521    
Už sem se lekl že budu zase půlit... já totiž nevim ani jak pevně tam drží :-D Díky
 
 
Datum: 23. května 2012 14:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Po sundání deklu a řetězového kolečka k němu máš dobrý přístup. Stačí vydloubnout šroubovákem. Olej vypouštět nemusíš, stačí motorku trochu poklopit na levou stranu.
 
 
Datum: 23. května 2012 14:28
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17      IP: uživatel13759    
čau draci mam čz 180/487,3 nefunguje spojka(už sem tady jednou psal) ale jak je spojkovej koš jsou dokola ze spodu a z hora rýhy chci se zeptat jestli to tam muže byt nebo to pilnikem obrousit? a kdyžtak ještě jedna otazka jak povolujete ten šroub od spoj. koše? mě to obsolutně nejde odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2012 20:00
 
 
 
 
Jméno: znk      IP: uživatel13660    
Cau draci nevite nekdo kde sehnat rychlou prevodovku na 21? Lebo budes je nekdy seso mit? Dik za odpovedi ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2012 8:59
 
 
 
 
Jméno: znk      IP: uživatel13821    
Diky ;-)
 
 
Datum: 23. května 2012 8:59
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
http://www.fichtl-enduro.wbs.cz/Prodej.html
 
 
Datum: 22. května 2012 19:59
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci nejde mi seředit spojka na cz 180/487 tak sem měl podezřeni na lamely tak sem to sundal koukl se na ně a je tam ještě nějake obložení cca 1-2mm myslite že to je už špatne ? diky moc za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2012 17:12
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
každopádně 1-2mm je fakticky málo, předepsaná minimální tloušťka obložení je 3mm.. na vině můžou bejt i unavený pružiny spojky, pak to taky klouže..
 
 
Datum: 21. května 2012 17:12
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17      IP: uživatel13759    
tak zkusim se na to kouknout jak to vypada diky moc za radu
 
 
Datum: 21. května 2012 16:07
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejsou v koši od lamel takový vytlačený rýhy?? jestli jo tak je zbruš pilníkem do roviny a jedeš dál :-) taky jsem to tak měl
 
 
Datum: 21. května 2012 13:57
 
 
 
 
Jméno: Chelios      IP: uživatel723    
Zdravím. Mám problém s 20kou. Přeskakuje mi jednička... Dáte 1.stupeň a při záběru to jakoby chrčí a občas to škubne. Měl jsem rozpůlený motor a řadit jde pěkně a převodovka by měla být v pořádku, zuby byly ok, vyměnil jsem akorát ložiska na hřídelích převodovky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2012 16:35
 
 
 
 
Jméno: Chelios      IP: uživatel723    
Jaký kolíky? :-P zuby všude vypadaly jak nový... Ložiska na hřídelích od koleček byly v hajzlu, tak jsem je vyhazel a dal jiný.
 
 
Datum: 29. května 2012 16:35
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jak na tom byly kolíky na kolečkách?
 
 
Datum: 19. května 2012 16:39
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
čau draci potřebuju radu koupil sem čz 180/487,3 a jezdila akorat nebyla uplně v poho spojka,a připadla mi nějaka divna ta motorka tim že šla roztlačit pouze na jedničku a docela dlouho trvalo než se rozjela dvojka a celkově moc nechtěla jet pak přijedu ke garaži a spojka nefungovala, když sem ji měl zmačklou tak furt motorka chtěla jet a tak sem sundal ten pravej kryt jestli to nechce jenom dotahnout lanko tak se to zkoušel povolit dotahnout atd, když sem to povolil mělo to odost lepši kompresi při roztlačeni myslim si že to ovlivnovalo vykon že spojka stale zabirala,ale ta spojka ted nechce vubec spravně fungovat nechce zabrat zkoušel sem to nevite včem je problem prosim?? budu rad za každou radu doufam že to nebude nějaky velky problem tuhle motorku mam 14 a nikdy sem neměl nic podobnyho neměl tak otom vubec nic nevim a docela mi na to motorce záleží odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2012 19:54
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dost možná se ti prasknul spojkový koš sundej víko a uvidíš ;-)
 
 
Datum: 18. května 2012 19:54
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
nejdřív se šteluje spojkovej poloautomat, pak až lanko od páčky.. stáhni si příručku a podle ní to správně nastav.. až kdyby tohle nefungovalo, tak bych sundal levej dekl a zkontroloval obložení, mezilamely a pružiny.. návod k obsluze a mnohem víc o této motorce najdeš třeba tu http://www.cezeta487.ic.cz
 
 
Datum: 18. května 2012 19:52
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
a ještě něco daval sem tam ted tenhle novej olej http://www.carline.cz/prevodovy-olej-carline-pp90-1litr.html ale nemyslim si že byto mělo nato vliv
 
 
Datum: 18. května 2012 18:41
 
 
 
 
Jméno: xedox      E-mail:      IP: uživatel13789    
Ahoj.....mam dotaz proc neni v e-shopu na Pionyra primar 9 zubu?? Uz se nedela ?? Dik :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2012 4:42
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebude delsi dobu
 
 
Datum: 17. května 2012 4:42
 
 
 
 
Jméno: Mr.Bouši      IP: uživatel13521    
Zdar draci.... Půlil jsem motor z důvodu netěsnosti mezi kartery.... Složil jsem do původního stavu ale nejde tam hodit neutral... Rychlosti padaj tak jak maj...Sedne si to po zavrčení?? nebo ho mám rozpůlit a něco s tim udělat???? Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2012 23:23
 
 
 
 
Jméno: Mr.Bouši      IP: uživatel13521    
Rozpůlil jsem a zjistil že si špatně sedl automat ... Ani nevim jak se mi to podařilo :-D A Nevíte jak dlouho a jak zajet nejlépe motor??
 
 
Datum: 16. května 2012 23:23
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
možná jsi otočil vidličku
 
 
Datum: 16. května 2012 21:55
 
 
 
 
Jméno: race81      IP: uživatel13453    
Ak ide o fichtl tak skus dotiahnut srob dorazu automatu mne to pomohlo
 
 
Datum: 16. května 2012 21:21
 
 
 
 
Jméno: PIO-Motor      IP: uživatel12302    
určitě Rozpulit a skusit to udělat znova aby tam ten neutrál šel :-)
 
 
Datum: 16. května 2012 21:01
 
<  55  56  57  58  59  60  61  62  63  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 11.05.2025 6:13:19 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu