|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravim draci, chci se zeptat mam jawu 250/353 a udal jsem novou spojku ,a když jedu do kopce a motorka začne stracet výkon ,a tak chci podřadit tak to nejde tak musim jet spatky dolu a za vysoký rychlosti jde normalně podřazovat poradtemi co stim muže bejt.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2012 20:11
 okej skusim lip seštelovat
Datum: 09. dubna 2012 20:11
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 A si ti málo vypíná - blbě seštelovaná.
Datum: 09. dubna 2012 19:41
 Scháním dvojkové kolečko do převodovky 19zubů / 6 kolíků, dávali se do prvních 05. Stačí mi jen jedno druhé do páru už mám. Klidně ale koupím celý pár nebo i celou převodovku. Dík za nabídky\\r\\n\\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2012 6:45
Jméno: Marquee
IP: uživatel13627
 Ne děkuju, 20z mi nepomůže to mají všechny novější JW05 a uplně všechny JW20,21,23 potřebuju 19z z prvních JW05.
Datum: 19. dubna 2012 6:45
 20 zubů ti asi nepomůže ?
Datum: 12. dubna 2012 23:39
Jméno: marquee
IP: uživatel13308
 Ne žádný čtyřkvalt jen chci mít 05 kompletně originál jak má být.
Datum: 11. dubna 2012 14:23
 asi hej
Datum: 10. dubna 2012 14:09
Jméno: standa
IP: uživatel13580
 Koukam další slovenskej 4 kvalt
Datum: 10. dubna 2012 13:11
 Draku to by bylo super kdyby se ti ho podařilo najít, hodně by jsi mi pomohl. Přesně jak říkáš, tříkolíkové je z pařeza, já bych potřeboval to šestikolíkové
Datum: 09. dubna 2012 16:09
 Čau draku já mám doma plnou krabici převodovek tak bych tam možná něco vyhrabal,ale vím že tam mám i na pařeze a ty 19 zubý kolečka to jsou se třema kolíčkama že jo?Tak napiš a já se dneska ještě podívám a kdyžtak se dohodnem.
Datum: 09. dubna 2012 11:43
 Čau draci,potřebuju u svý Čž 175/487 sundat zadní kyvku a neim jak přesně,vím že tam je matice 32 ale když sem jí povolil a zkusil to vyrazit přes prkýnko tak nic tak nevím teda.Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2012 22:23
 Mam za to že už jí tam nic jinýho nedrží...prostě je to tam zatuhlé...takže zkusit konkor, brzdovku, petrolej atd...a držák by se hýbat mohl..
Datum: 08. dubna 2012 22:23
 Ještě bych zapoměl jak je vzadu držák na motor pro 2 šrouby tak ten se má hýbyt po tý trubce jakoby a nebo to ma být přivařený.Dík za odpovědi
Datum: 08. dubna 2012 22:08
Jméno: Jawa5020
IP: uživatel13561
 Zdar draci ! Mal by som 2 otázky ohladne jawy 05 a 20. Na jawe 05 som menil ložiská v kolesách a zdá sa mi, že predné koleso je trochu na ľavej strane. Je to správne alebo nie ? http://jawa5020.rajce.idnes.cz/jawa_05/ A druhá otázka: robil som GO na Jawe 20 a zistil som, že mám vylomené 2 zuby na štartovacom segmente a tak by som chcel kúpiť nový, ale počul som, že je potrebné tam dať vymedzovaciu podložku a neviem aká hrubá má byť. Ďakujem za odpovede.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2012 10:24
Jméno: Jawa5020
IP: uživatel13567
 Ďakujem
Datum: 08. dubna 2012 10:24
 Čau draku to že kole je trochu k levý straně to je skoro u každýho fekála nebo k pravý to je jedno to bych vůbec neřešil a když budeš dávat nový segment tak dej i nový dvojkolečko na předlohový hřídelce a podložku si dej na hřídel zvenku u nakopávačky typuju tlouštku tak 2mm .
Datum: 08. dubna 2012 9:58
 Čus draci jaký je závit na čepu rozety u Čž 175/487 a ještě jaký je na osách kol???Podle mě na osách kol je M14 x 1,5 a u rozety typuju M20x1 tak neim.Pls poradte díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 17:40
 Oay M14x1,5...čep rozety má M20x1,5
Datum: 06. dubna 2012 17:40
 Zdar,Draci Kúpil som novú rozetu na pincka je to tá čínska replika. Problém je že nemožem do nej natlúcť ložisko to prvé na tej strane kde je segerovka to išlo v pohode,ale to druhé na tej strane kde sú kolíky tam nejde vubec meral som priemer ložiska a diery v rozete ložisko je o viac ako 0.5mm vačšie. Sú to povodné ložiska čo boli v starej rozete od výroby. Prosím poradte čo stím? Ďakujem!
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2012 15:39
 Nahodil som to aj bez vymedzenia a je to ok.
Datum: 06. dubna 2012 15:39
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čep nemusíš kupovat novej,to druhý ložisko rozbi a vem si zněj vnitřní kroužek a použij ho jako vymezení,pak se tam dá nacpat i gufero pod sekundární kolečko a máš to i celý zakrytý
Datum: 06. dubna 2012 13:49
Jméno: hh
IP: uživatel13550
 pokud je jednoložisková, pak tam druhý ložisko nenarveš, pokud dvouložisková, obě ložiska se natloukaj ze strany věnce, druhý se zajistí segrovkou
Datum: 06. dubna 2012 0:20
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 novy rozety jsou jen na 1 lozisko sesa je tady ma musis pak koupit novej cep nebo udelat vymezeni
Datum: 05. dubna 2012 21:14
Jméno: MrBouši
IP: uživatel13521
 Zdravim všechny Jawetáře.... Jakej olej mam nalejt do motoru pokud měnim lamely???? musim koupit novej nebo stačí ten co tam byl???? Díky za odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2012 19:37
 JE to PP90 jinak to co psal hh níže
Datum: 05. dubna 2012 19:37
Jméno: hh
IP: uživatel13550
 záleží jak dlouho tam byl, jestli si ho měnil včera, asi nemá smysl kupovat novej, co myslíš? najdi si v příručce interval výměny oleje a plus mínus ho dodržuj
Datum: 05. dubna 2012 12:53
Jméno: Radim
IP: uživatel13229
 čus, poraďte pls... jak často mam mazat řetěz na své hondě 125? vim že to je podle podmínek... ale zajmá mě hlavně po silnicic a za sucha... po deŠti je jasný že znova... díky za rady a zkušenosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2012 9:50
 Tam máš O-kroužek? Řetěz doporučuju mazat každých cca 500km. Řetěz ale vždycky umejt, třeba čističem na řetězy ve spreji. Potom utřít hadrem a nechat tak 15 minut, aby se čistič odpařil. Potom vzít sprej na řetězy( Ne motorák, ne převoďák, ne konkor) a tim to nastříkat, hlavně na vnitřní strany článků a na válečky. Pak zase nechat 15 minut odstát, aby se odpařily rozpouštědla z toho spreje, otřít hadrem, a můžeš jet. Ale jak píše HH, záleží jestli jezdíš na okreskách, nebo na polňačkách atd...od toho se interval odvíjí.
Datum: 04. dubna 2012 9:50
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel13158
 Kouknu, a vidím
Datum: 03. dubna 2012 22:56
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 jo a jak často, to právě záleží jak čim, interval se odvíjí od používání a podmínek, takže bych ho čas od času kontroloval a podle toho..
Datum: 03. dubna 2012 22:20
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 světe div se, nejlíp olejem určeným na mazání řetězů..
Datum: 03. dubna 2012 22:19
Jméno: radim
IP: uživatel12770
 Zdar draci, našel by se někdo, kdo by mi podrobněji popsal jak správně seštelovat spojku ? Lamely by měly být OK. Jedná se mi jen o ten postup. Jsem lajk a pořád ne a ne to seštelovat správně. PROSÍM O RYCHLOU ODPOVĚĎ. Ať to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2012 12:47
Jméno: Saňo
IP: uživatel13541
 Vyhod lanko a stelovaci sroubek na deklu dotahni tak aby ten curacek(ve kterym je lanko) mel nepatrnou vuli.... pak tam jebni lanko a udelej o5 vuli na pacce ....... a mas to 100%........................... Paněěmaješš ????
Datum: 04. dubna 2012 12:47
Jméno: radim
IP: uživatel12770
 díky
Datum: 03. dubna 2012 12:04
Jméno: péro
IP: uživatel8967
 uplně uvolni lanko a pritáhni šroubek na pravém deklu tak aby spojka neklouzala,ale aby i zabírala a pak už jen došponuj lanko,ale tak aby měla páčka trochu vůli
Datum: 03. dubna 2012 11:50
Jméno: radeon
IP: uživatel13531
 Zdravim všechny Jawaře jsem také Jawař ale mám problém se simsonem jde oto že mám starši německej fortschricht kde je motor simson je to něco jak Vari má dva kvalty vpřed a jeden vzad nejvic potřebuju dvojku ale ta mi vyskakuje pokud neni v záběru pokud je v záběru tak nevyskoči nevite někdo čim to je ? co se mohlo pokazit? za radu děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2012 21:30
Jméno: libor1
IP: uživatel12975
Datum: 02. dubna 2012 21:30
Jméno: libor1
IP: uživatel12975
 konečně někdo kdo ho má taky  , hele já mám taky fortschritt e 930/931, docela dobrej stroj, ale mám tam motor 4 kvalt z moto simson, hele to řazení mě taky trápilo, ale dá se to seřídit takovym šroubkem, kterym vymezíš vůli v řadícím mechanizmu, je to takovej šroubek s dvěma zářezy, taková jakoby spešl matka kterou najdeš pod matkou na 13 klíč a tu uvidíš když se koukneš z pravé strany ( je jako u spojkovýho deklu, u karburátoru), a zkus si stim nějak pohrát, jako já pokus omyl, jinak kdybys potřeboval poradit sem k dispozici, mám s timhle strojem docela zkušenosti - jinak většina dílů na motoru a elektrice je stejných jako u simsona, jak řikam sem k dispozici na meilu L.i.b.o.r.M@seznam. cz ( mám i návod k použití tohohle stroje ) Jinak odkud si draku? Já středočeský kraj, Rakovník
Datum: 02. dubna 2012 21:13
 simson nemá radicí vidlicku
Datum: 02. dubna 2012 16:43
 hele za co to sem dáváš! tady to nemá co dělat ! jinak k dotazu asi bude řadicí vydlička KO zeptaj se jinde -simson v iglů a pod
Datum: 02. dubna 2012 16:21
 Čau draci mám problém se skřípáním na jawě 20 .když řadím .mám volnoběh , zmáčknu spojku zařadím 1, v pohodě jedu vytočím jedničku uberu plyn ,zmáčknu spojku a řadím 2, a tak trošku to udělá .... jakoby zachrastí . ale potichu pak dva .lup.. 3 zachrastí to přesně když dám rychlost .Poraďte mám něco se spojkou nebo to tak už na jawě 20 má být ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2012 23:45
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel13158
 Sešteluj spojku myslím že bude stačit když ji o malinko přitáhneš a bude to ok..
Datum: 01. dubna 2012 23:45
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 nebo by to mohlo bejt spojkou kdyz nezabira tak radis pres zuby ale me to delalo jen z volnobehu tak nevim
Datum: 01. dubna 2012 21:02
Jméno: libor1
IP: uživatel12952
 mě napadá, že to chrastění by mohl dělat primární řětěz u spojky - je vytahanej a jak se ubere plyn tak se uvolní ze záběru jak se zase přidá tak se napne do záběru, nevim jak to líp vysvětlit
Datum: 01. dubna 2012 20:25
Jméno: :D
IP: uživatel6631
 ahoj nevíte prosím někdo jaká má být výška korku na lamele z ČZ 125/453 kolik má přesahovat? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2012 12:18
 Prosím o radu s motocyklem MZ 251
Jak mám napružit startovací páku? Sundal jsem levé víko a bohužel jsem si neuvědomil, že se nemusí demontovat nakopávačka, teď nevím jak tu páku mám napružit.
Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2012 10:29
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
Posl.aktualizace: 01. dubna 2012 20:04
Jméno: standa
IP: uživatel13528
 A ten průměr?
Datum: 01. dubna 2012 20:04
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 volnobeh OK, po vymeneni gufera u klikovky ze strany magneta, v praci budu snizovat hlavu o ten vystupek co tam je+to zahloubeni , poradil mi to kolega z prace co jezdi zavody
Datum: 01. dubna 2012 19:03
Jméno: standa
IP: uživatel13528
 Změř mi šuplérou vnitřní průměr tý trubičky,z který je koleno karburátoru. Domnívám se,že vnitřní průměr kolena je o dost menší jak průměr karburátoru.....což je průser.....vím že si tu před časem psal,že ti to nejde seřídit.....rychlý kolečka bych zatim nepořizoval.....
Datum: 01. dubna 2012 18:51
 Zdr, chci se jen zeptat, nevite jak je zabezpecen nahon tachometru na motoru 350-634??? na tom hrideli je drazky- ma tam byt nejaka segerovka nebo snad pruznej krouzek? ten krouzek mi prijde jako jediny reseni, pac nvm jak bych tam daval segerovku nekam... moc dík- spěchá to...
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2012 16:43
Jméno: Daniel
IP: uživatel10013
 Čau prosím vás nevíte kolik mm má minimálně mít lamela spojky z jawetty ? Mám 2.4 a zdá se mi to dost málo tak nevím jestli mám koupit novou nebo ne. A pokud mám koupit novou tak jakou korkovou nebo ferodo ? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2012 19:37
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele jestli jsou ještě vidět ty drážky tak to nech bejt
Datum: 01. dubna 2012 19:37
 čau,lamely spiš je lepší ferodo,ja sem používal pionyra 20,je v poho a dlouhá životnosti a vydrž v motoru
Datum: 31. března 2012 13:43
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
Posl.aktualizace: 31. března 2012 12:36
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Jo jo rozeta je hodně pěkná(motorka má nalítáno ani ne 20tis.),hlavně se už nedá sehnat a kvalitní replika se nedělá.Vyměnim jen řetěz a kolečko.
Datum: 31. března 2012 12:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vždy se mění celá řetězová sada,ale jestli máš rozetu dost zachovalou tak bych vyměnil jen řetěz a sekundární kolečko
Datum: 31. března 2012 11:59
Jméno: MrBouši
IP: uživatel13521
 Čau draci a dračice... Mám problém s Jawou 21. Na 2ku cuká/škube... jak za nízkích tak vysokých otáčkách... Začalo to zničeho nic... táhne dobře, na jedničku necuká... ani na trojku. přívod paliva je Ok,svíčka nová,cívka taky... Za odpovedi dekuji ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2012 9:32
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 já měl tet ten samej problém a bylo to tim jak je na víčku v plovákovce ten mosaznej šroubek byl povolenej sem ho utáhnul a je to ok snad ti to pomuže...
Datum: 31. března 2012 9:32
Jméno: Typeg
IP: uživatel11667
 Ahoj, jaká má bejt vůle řetězu? Jak hodně ho napínáte? Vadí něčemu moc volnej řetěz? DÍK
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2012 13:58
Jméno: libor1
IP: uživatel13362
 Správně má být asi 2-3 cm na spodní větvi řetězu pokud s nim zahíbeš nahoru a dolu, ale většinou asi podle citu, když je moc volnej tak rád padá,nebo se může napasovat do přepážky u zápalka teda pokud jí tam máš  (fichtl)
Datum: 31. března 2012 13:58
Jméno: 1122
IP: uživatel6631
 ahoj seso máš tady spojkovou lamelu na čz 125/453?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2012 9:41
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Datum: 31. března 2012 9:41
|



|