Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 Zdravíčko když rozdělal lamaly tak tam už moc nevičuhuje(myslím jaokby z tech zubu) tak jak tam sou ty pružinky musím koupit nový segerovky nebo můžu použít ty starý?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2011 17:16
Jméno: Márty
IP: uživatel1194
 lepši je dát hned nový stoji asi korunu a ztyré jsou vymáčkly a tolik nedrží
Datum: 04. května 2011 17:16
 zdravim vstkych drakov
mam problem so spojkou.menil som lamely za nove(ferodo) na jawe 23.po vymene som zistil ze spojka sa mi neda rozopnut resp. ze ta packa do ktorej sa uchytava bowden je uplne volna.tie nove lamely su sirsie ako stare:moze to byt tym.ako sa to da spravit
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2011 15:57
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Máš je daný ty lamely na opak. Širším k sobě
Datum: 03. května 2011 15:57
Jméno: david
IP: uživatel10718
 Čau, mám u svý 350/360 vyběhaný řazení, když řadim 1, když motorka stojí, stává se mi takový to, že řadička nezařadí, ale přeskočí do nakopávacího módu, koukal jsem nato a mám lehce sjetý hrany u startovací hřídele a hodně vymletej ten protikus, tak by mě zajímalo co má větší vliv a jestli tahle hřídel s unašečem pujde do 350/360 motoru http://www.fichtlkramek.cz/nahled/hridel_s_unasecem.html a jestli je na fichtlkrámku i ta startovací hřídel, našel sem na 250 panelku, ale podle katalogu dílů neni shodná s 350 a pak sem našel na 350 kejvu ale já mám panelkovej motor. Předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2011 7:20
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 chtěl sem napsat místo 50 250
Datum: 05. května 2011 7:20
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 to máš jedno jesti 50 bo 350 vnitřky (převodovka spojka start máš stejné já co mám motor tak to mám složené z péráka kývačky aj panelky a nestěžuju si
Datum: 05. května 2011 7:19
Jméno: Franc550
IP: uživatel3888
 Zdar Draci chtěl jse mse zeptat jak poznam když mám motor z péráka 250, že jsou v háji lamely??
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2011 16:26
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jasným znamením že lamely odešly do věčnejch lovišt je prokluzování spojky, která už nejde nijak seřídit, jinak kontrola je snadná viz. kolega pode mnou.. nicméně pokud seříditelná je, vypíná a v záběru neklouže, tak bych to ani neotvíral..
Datum: 02. května 2011 16:26
 neni nic jednodussiho nez motor rozebrat,sundas levej dekl,je to par sroubu,prace na 2 minuty..pak se ti naskytne pohled na takovej valec,tam jsou pruziny a takovy tycky,ktery vyvliknes a pruzinu tim vyndas (podobne jako u pio,jen tam mas segrovku) pak jen koukni na korky,pokud se rozpadnou-kup novy lamely...pokud jsou sjety-kup novy lamely..musej bejt pevny a mit spravnou vysku..
Datum: 01. května 2011 22:42
 Zdravíčko.Měl bych problém se spojkou na fichtlovi.Spojku jsem dával téměř novou,měl jsem jí před rokem v mustangovi novou (ferodo) pak jsem jí vyndal a po roce jí dal do jinýho motoru,ferodo drželo a pořád je jako nový.Nicméně spojka je na tom bídně,když jí přitáhnu,aby zabírala a nechcípala při zařazení,tak zase prokluzuje při jízdě a při startování,když jí nastavim aby neprokluzovala nakopávačka a při jízdě neklouzala,tak zase blbne při rozjezdech.Ještě je tam ta chyba,že spojková páčka jde hrozně ztuha zmáčknout,lankem to není,to jde krásně volně..Za rady dopředu děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2011 14:23
 Ten samej problém...
Datum: 02. května 2011 14:23
 kulicka tam byla,kouknu jestli mi pri tom ladeni nevypadla  a v pravym deklu,kde konkretne?v pace,sroubu..?
Datum: 01. května 2011 22:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hledej chybu v pravým deklu...a dal jsi kuličku mezi tyčky?
Datum: 01. května 2011 22:07
 tyčka by měla bejt správná,i když na tyčce snad ani nezáleží ne?pokud dosahuje ke štelovacímu šroubu na pravém víku?  lamely jsem obráceně snad nedal,mají být těma prohlubkama k sobě a v těch prohlubinách mezilamela,že?
Datum: 01. května 2011 21:38
 Odborník nejsem, ale když jsou lamely v pořádku (hádám že i mezilamela), tak mě napadá co pružiny? A tyčka je tam správná, ne z 05?
Datum: 01. května 2011 21:13
 Nedal si ty lamele obráceně?
Datum: 01. května 2011 21:00
 zdar draci potřebuju poradit u čz 125/476 mi začala vyskakovat 2 rychlost když jí tam kopnu tak vyskočí naskočí a pak to počítá zuby myslíte že by tam šli převody z motoru 125/473?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2011 18:58
 ahoj draci jak tady sesa prodava tu plechovou vidličku na jawu 350/632-4 vždyt to je prece na 638 ne? ona je plechova vydrží to ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2011 21:14
 OK, takže je to stejný, to jsem rád, já že z krámku jednou zmizela kovaná a místo ní přišla litá, tak mě to trošku zmátlo  dík
Datum: 01. května 2011 21:14
Datum: 01. května 2011 20:56
 no moc toho zas nenajezdim benzin je drahy  sesa tady totiž prodava jen tu plechovou
Datum: 01. května 2011 19:11
 když uz jsme u vidliček, tak se přicpu do dotazu ať nezakládám novej  Dotaz je směřován na SESU a rád bych věděl jestli ta litá je ta, co se tu dříve prodávala jako kovaná ? nebo je to jiná ?
Datum: 01. května 2011 18:48
 nejdriv se zacalo s plechovou a pak s litou,,, to dalvala jawa pri vyrobe jednu litou a jednu plech do motoru,, prej to byla nejlapsi kombinace,, plechova to vydrzi,, nou problem,,drzak je samo lita,, kazdej at se rozhodne,, kdo hodne najzedi tak litou,, kdo to vytahne jednou za mesic tak plech
Datum: 01. května 2011 18:44
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 čau draci chci se zeptat jak mam zprevodovat fika do síly ted tem mam asi 13z kolečko a jede 70 ale zas na dvojku dlouho trva nez se rozjede tak kolik mam dat zubu aby mel silu na 1 i na 2 kvalt a byl rychle vytocenej a jel aspon 60 doma mam 11z,12z, a 13z kolecka di kza rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2011 13:47
Jméno: marci
IP: uživatel4620
 koupit silnější motorku
Datum: 01. května 2011 13:47
 Dej tam to 11z jestli chceš spíš sílu. Ale počítej s tim, že ti to víc než 50 asi nepojede. Ta 12z to je zlatá střední cesta...
Datum: 01. května 2011 13:45
 Jestli ti jede s 13z 70, na 60 ti bude stačit 11z.
Datum: 01. května 2011 11:44
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 přehod si kolecka v převodovce
Datum: 01. května 2011 11:13
 Zdarec draci, potřeboval bych poradit. Měl jsem v zimě rozpůlený motor. Když jsem ho složil, fungoval. Převody skákaly, píst se točil, když jsem hýbal startpákou. Dneska sem se rozhodl to dodělat. Natáhl jsem řetěz, lanko spojky, nalel benzín a olej. Když jsem ho zkusil nastartovat, páka jen klouzala. Ani se nedal roztlačit. Když jsem ale zařadil jedničku, kolo se zatočilo. Nevíte někdo co stím? Spojku jsem nastavovat zkoušel, ale nepomohlo to. Dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 16:07
 No, zkusil jsem dát dolů spojkové víko a bylo to OK. Je to u 555, takže jsem lanko povolil ve válečku a zkrátil. Je to lepší, ale prokluzuje to trošku furt.
Datum: 30. dubna 2011 16:07
Jméno: venca
IP: uživatel590
 zabira ti spojka
Datum: 30. dubna 2011 14:30
 Dík moc...
Datum: 30. dubna 2011 14:30
 Teda napsal sem špatně odpoj spojku a zkus nakopnout,když nic tak zapoj spojku a zkus ji co nejvíceí povolit ale tak aby zabírala.
Datum: 30. dubna 2011 14:10
 Zdravím,řeším stejný problém.Poradím ti jednu věc,podle toho co říkáš "že si dal jedničku a kolo se zatočilo" odpoj úplně spojku a zkus znovu dát jedničku a roztlačit.Pokud nastartuješ je chyba ve spojce,pokud ne,máš stejný problém jako já
Datum: 30. dubna 2011 14:05
Jméno: suchos1993
IP: uživatel11499
 prosimvas nevite nekdo jestli by pasoval valec a hlava z motoru cz 175/356 na 175/450 ?? dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 9:12
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 rozhodně nepasuje ani hlava, mam obě moto, a taky u válce 356 jsou 2 výfuky a jiné časování kanálu, taky 450 má už větší výkon. H
Datum: 30. dubna 2011 9:12
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jinak pro upřesnění 356=Jawa, 450=ČZ
Datum: 29. dubna 2011 21:22
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Maji jiný tvary přepouštěcích kanálů, takže válec ne. Hlava by teoreticky měla jít zaměnit.
Datum: 29. dubna 2011 21:21
 Cau draci, mam motor 250/ 353 a ještě fichtla po GO s ferodovou spojkou a slysel jsem ze ferodovka není přímo určená do oleje. POTŘEBOVAL BYCH VĚDĚT JAKEJ OLEJ PŘEVODOVEJ MÁM DO TOHO NALEJT- JAK DO FÍKA TAK DO KEJVY. Viděl jsem už asi 3 spojky oddělaný kvůli spatnýmu oleji kdy se do deseti kilometru splálila na čz 175/477. Minerál tam asi nemám dávat co? Aspon nějakou polosyntetiku? nebo syntetiku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2011 21:14
 asi longlife...
Datum: 29. dubna 2011 21:14
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 OMG 900,- to ho stálo celý 5l balení..... Co sis myslel, že ti to zvedne výkon? Proč tam nelejete co tam patří, popřípadě polosyntetiku. Ale tohle je demence
Datum: 29. dubna 2011 20:44
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 Olej za 900??? Co jsi tam proboha dal?
Datum: 29. dubna 2011 16:20
Jméno: suchos1993
IP: uživatel11499
 jojo ja mel taky ferodo na fikovi,plne syntetickej olej za kterej sem vyhodil 9 stovek,a za tri hodiny bylo po lamelach
Datum: 29. dubna 2011 13:39
 lamele ferodo u mě sou s olejem OK, jen zuby nic nevydržej.
Datum: 29. dubna 2011 13:38
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 ja dávám PP90 a nemam s ferodo broblémi, už má najeto 5000km
Datum: 29. dubna 2011 13:13
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 Je to skoro fuk, dej tam PP80 nebo PP90 a bude to fungovat taky...
Datum: 29. dubna 2011 9:08
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 zdar a slavu jawe .... jenom se pripominam ohledne BANana - Radek bude vedet ...
dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2011 22:57
 obrad se na kolecka,, on je tu sef,, pokud on nepomuze,, tak nevim kdy se ktomu prokouzu,, ma daleko prednostnejsi resty
Datum: 27. dubna 2011 22:57
 Čau chlapi, mám jawu 20 a nejde mi řadit s 3 na nižší převodový stupen, naopak mi to jde. Když párkrát zkusím podřadit, tak nakonec tam nižší stupen skočí. Prosím o radu čím by to mohlo být. Děkuju moc za případné odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2011 7:10
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jak píše dandik.. taky to může být ohlá vidlička řazení nebo něco..
Datum: 28. dubna 2011 7:10
 Nejpise mas shoblovane zuby na tom radicim mechanismu... muze byt i chyba ve spojce.. skus postelovat
Datum: 27. dubna 2011 21:25
 tak lidi asi jsem dojezdil  jedu si jedu chci hodit čtverku a ona nikde a už tam nejde drži jenom do 1000 otaček pak vypadne  nwm kdo mi to opravi co mam delat?  jinak je to jawa 350/638
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2011 8:04
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Podívej se na sekundární řetězové kolečko. Může být uvolněné nebo může být vadné ložisko na náboji ozubeného kolečka.
Datum: 27. dubna 2011 8:04
Jméno: grepak.s
IP: uživatel723
 Zdravím, chci se zeptat, jestli pasují výfuky z 250 panelky na 250 kejvačku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2011 7:34
Jméno: grepak.s
IP: uživatel723
Datum: 27. dubna 2011 7:34
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 kolena nepasujou, jen tlumiče
Datum: 26. dubna 2011 20:19
 Nedávno jsem to měnil- pasují.
Datum: 26. dubna 2011 18:52
 Nazdar prosím o radu ja pio 21 mám problém škrípe mi v prevodovky ked podradzujem alebo ked len dávam za 1 ked sa rozbehujem alebo ked dávam 3 ked idem z kopca a mám neutral spojku vždy poriadne vymačknem a lamely mám ferodo skúšal som PP880 aj PP90 ale furt to iste nemože to byť tími bronzovímy púzdramy že su už vybehané???
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 15:36
Jméno: m
IP: uživatel2942
 zkus dávat meziplyn, protože v převodovce nejsou synchrony tak je třeba mít shodné otáčky . příklad,,,, když jedeš z kopce na neutrál mezi 2 a 3 a chceš tam dát 3, vem za řídítko, trochu vyžeň otáčky zmáčkni spojku a řaď za 3. Při podřazování z 3 na 2....nebo z 2 na 1 ... když motor vadne zmáčkni spojku nohou zařaď neutrál mezi 3 a 2 (chce to cit, musíš to trefit přesně, pokud to přeženeš ... vletí tam z trojky dvojka a proto to zaskřípání) pust spojku vytoč lehce motor , zmáčkni spojku a zařaď dvojku. toto výše popsané musí být zvládnuté poměrně rychle .
Datum: 25. dubna 2011 15:36
Jméno: Skemr
IP: uživatel10468
 Zdar draci. Když jsem půlil motor, tak mi nešel v žádném případě vyšroubovat šroub, co drží ředící automat. Aby jsem ho mohl chytit do kleští a vyšroubovat, tak jsem musel sundat segrovku a vyndat ten krám, co řadí, a pak se mi celý automat rozdělil asi na 4 části. Pak jsem to povolil a když jsem dával automat znovu do kupy, tak mi praskl ten napružený plíšek a teď mi to řadí jenom dolů. Tyto plíšky nikde neprodávají, co mám dělat? Popřípadě, nemšl by někdo celý automat na prodej? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 15:58
Jméno: Skemr
IP: uživatel10468
 Tak se domluvíme na mailu
Datum: 25. dubna 2011 15:58
Jméno: kuba
IP: uživatel11607
 ahoj, hele s automatem není problém, motorů na pincka je všude spousta .. automatů také, jeden tam mám dokonce i vyndaný z motoru když jsem potřeboval jen kartery pro úpravu 4 rychlostní převodovky.. záleželo by odkud jsi.. kdyžtak mi písni na mai kolombo.u@seznam.cz
Datum: 25. dubna 2011 15:51
 zdarecvyskakuja me u me jawy 250 trojka. mel sem rozulenej motor ,vydlicky byly odreny tak sem je nechal vyvarit a prebrousit ,ale po nejake dobe zacala trjka znovu vyskakovat.tak nevim jestli to nebude opotrebeni drazkovani na hrideli a kolech. poradte jestli na to neni nejakej figl
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2011 18:30
 Možná ohlý hřídel, co drží vidličky. Vidle bych raději koupil uplně nové a upnul bych do soustruhu ten hřídelek a zkontroloval házivost. Měl sem podobný problém u ČZ 175/477. Byl to ohlý hřídel a následně se i vidličky zničili.
Datum: 24. dubna 2011 18:30
Jméno: honza 23
IP: uživatel10906
 Čau draci chci se zeptat vjestli jde spojkovej koš z jaway 21 na 550???? předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2011 15:04
Jméno: honza 23
IP: uživatel10906
 ok dík moc
Datum: 24. dubna 2011 15:04
 Jo, ale musí se to vyměnit i s primárnim převodem...
Datum: 24. dubna 2011 14:44
 čus draci před chvílí mi volal kámoš že má problém s babettou 210 včera prý na ní lítal celý odpoledne a byla v pohodě dnes když jí nastartoval tak prej když stojí na stojánku jde všechno v poho ale jak na ní nasedne stratí otáčky a jede upe naprd.. nevím jestli je to možné že bytam zůstala vyset 2. rychlost ??? můžete prosim vás poradit co by stím mohlo být ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2011 20:28
 Popiš lépe problém, co znamená stratí otáčky? To je jako, že se dusí? Že by tam zůstala dvojka s tím jsem se snad ještě nesetkal. Klasika - vyměnit svíčku, profoukat karburátor, seřídit plováky. Před tim než na ní lítal celý odpoledne nestála někde dlouho?
Datum: 24. dubna 2011 20:28
Jméno: marci
IP: uživatel4620
 vyměnit spojky
Datum: 24. dubna 2011 11:19
|



|