slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  82  83  84  85  86  87  88  89  90  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel11783    
Caute draci mam taky mensi problem s prevodovkou na jawe 555 vsetky rychlosti mi idu ale ked zastavim a chcem hodit neutral z dvojky tak aj ked jemne stlacim paku dolu tak mi to vzdy prehodi az na jednotku a z jednotky zase ked chcem hodit neutral tak na dvojku ,dakujem za vasu pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2011 19:31
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
musíš menší silou, nebo opatrně cukat, případně může být i slabá pružina v automatu..
 
 
Datum: 31. května 2011 19:31
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel8035    
Ahoj draci, nevíte někdo jaký jsou rozměny všech simerinek v motoru ČZ 150. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2011 21:58
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel11800    
u toho vnitřku si nejsem moc jistej, nebude lepší změřit hřídel na který to má bejt nasazený, průměr by měl bejt stejnej nebo o trošku menší ne??
 
 
Datum: 01. června 2011 21:58
 
 
 
 
Jméno: Sinuhet77      IP: uživatel11790    
To není jednoduchý, už si to nepamatuju, ale tam kde by jsi je chtěl si změř vnitřek, vnějšek a sílu. Pak máš rozměr gufera.
 
 
Datum: 01. června 2011 14:59
 
 
 
 
Jméno: dokovoj      IP: uživatel10956    
Cau draci chci se zeptat, jawa 555 naboje, mam davat krytovany loziska, nebo jak byly origo, popripade, jak se pak takova loziska mazou, sesa tu ma totiz krytovany, ale nevim, jestli neni lepsi dat obycejny, pac ty tesnici filcovy krouzky tam stejne dam...., diky za nazory .-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2011 19:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dej tam zakrytovaný...dávam je do všech motorek a perfektní...
 
 
Datum: 29. května 2011 19:42
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, měl bych takovej problém s mojí jawou 20, který nechápu jak je to možný. Včera jsem měnil lamely, protože mi prokluzovala spojka a tamty byli už dost zničený a spálený. Po výměně jsem to byl zkusit projet a bylo to v pohodě, už to neprokluzovalo. Jenomže dnes jsem se byl projet a zase to začalo prokluzovat. Jak je tohle možný, když lamely byly nový a už to nedělalo? Myslíte že to je zase těma lamelama nebo něčím jiným? A jak bych to měl prosím vyřešit? Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2011 17:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11779    
vymačkaný přítlačný pružiny
 
 
Datum: 30. května 2011 17:56
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslíš, že na to má vliv olej??? :O Zkusim vyměnit ale nějakej úspěch si od toho neslibuju.
 
 
Datum: 29. května 2011 19:48
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
blbej olej
 
 
Datum: 29. května 2011 14:48
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobře zatím dík
 
 
Datum: 29. května 2011 13:47
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Ty lamele si musej sednout!
 
 
Datum: 29. května 2011 13:35
 
 
 
 
Jméno: Kamil      IP: uživatel10027    
Ty a skusil jsi vůli spojky protože já mám 21 a dělalo mi to totéž vono možná jak si ty lameli sedly tak už tam ta vůla nebyla a dokonale nesedí na sobě. A tak proto ti asi prokluzují skus seřídit spojku měla by tam byt malá vůla
 
 
Datum: 29. května 2011 13:23
 
 
 
 
Jméno: Vojtas      E-mail:      IP: uživatel11771    
Zdravím. Mám jawettu 551 sport a ukroutila se mi hlavní hřídel převodovky. Mám dotaz,jestli když rozdělám motor tak,abych se dostal do převodovky budu muset seřizovat předstih. A pak také, do jawetty se prý dávala hřídel převodovky jako je u stadionu s22, nevíte zda je to pravda? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2011 9:56
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
než sundáš stator s cívkama tak si udělej rysku na statoru a na karteru a pak když to budeš skládat tak dej zas rysky proti sobě a předstih budeš mít stejně nastavenej a ta hřídelka pasuje z s22 i s11
 
 
Datum: 29. května 2011 9:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
předstih by si čistě teoreticky nemusel no...že bys nesundaval rotor. A vnitřek motoru je stejnej jako u Stadiona.
 
 
Datum: 28. května 2011 23:31
 
 
 
 
Jméno: MartinL      IP: uživatel9457    
zdar draci , mam dotaz , tedkaj sem slozil fechtla , chytá super všecko , až na to že hned když tam kopnu 1.čku tak hned vyskočí.Čím by to mohlo byt ?Díkk odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2011 11:18
 
 
 
 
Jméno: MartinL      IP: uživatel9457    
Aha , tak to je nanic . Šrouby zkusím přítahnout , jinak to rozpůlim znovu :-( Zkontroluju řadící automat a kolečka s kolíkama a dírkama.
 
 
Datum: 28. května 2011 11:18
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
žádný víko... koukni se kam asi vede řadicí táhlo? vede zhruba doprostřed motoru, na takovej oválnej pohyblivej bazmek a v něm dva šrouby. no a že je dotáhneš už asi chápeš. osobně se ale domnívám, že pokud nebudou uvolněné, půlení motoru se bohužel nevyhneš.
 
 
Datum: 27. května 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: MartinL      IP: uživatel9457    
Dobře , na karteru= víko že ? Zítra zkusím , jestli to pofachá tak to bude super :-) Zatím díky
 
 
Datum: 27. května 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel11738    
staci na kartru kde je zapalko je tam u prostred sroubek na nastaveni spojky vic ho zasroubuj dovnitr :-) parkrat to skus a pujde to.
 
 
Datum: 27. května 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: maty      IP: uživatel10415    
draci, jaka je tlouska lamel na pinckovi? jak patri? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2011 11:54
 
 
 
 
Jméno: maty      IP: uživatel10415    
diky ti za vycerpavajici reakci, udelam to jak jsi rekl. koupim ty lamely s tou mezilamelou ;-)
 
 
Datum: 28. května 2011 11:54
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Patří přiohlými věnci k sobě, jinak by se ti do primárního řetězu nevešly, mezilamela mezi ně (musí mít aspoň nějaký zoubky). Orientační tloušťka se udává 3mm, ale je to nevypovídající hodnota, neboť závisí na zčernání obložení (předpokládám, že jedeš korek), drolení, možném zprohýbání, typu lamel (staré měly třeba větší zprohýbání věnce, nedají se sjet až na plech jako nové), stáří korku, vytahání primáru (a tudíš i věnců) atd. Kup nové, dvě kila za obě feroda, pár kaček placka a kilo něco primár a máš vystaráno na pár sezón dopředu, nespálíš ji, nebude ti prokluzovat, nebude se tolik lepit (s lepším oilem než PP90, s tím je to pravý opak) a zuby v převodovce ti taky poděkují.
 
 
Datum: 27. května 2011 23:17
 
 
 
 
Jméno: Fano      IP: uživatel11710    
cau mam problem mam motor po GO a nejde mi tam dat trojka kdyz ji tam dam tak to je jak neutral a kdyz prišlapnu radicku takse chytne mam jawu mustang odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: Fano      IP: uživatel11710    
uz to mam spraveny ja mel dva řadiče a ja sem znich slozil jeden a oni jsou trochu jinaci tak jsem to dal zpet a uz to jde :-)
 
 
Datum: 25. května 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel11626    
přesně to se děj mě a mam ho tky po GO, hele s tim nic neudelas asi, to uz je prevodovka vprdeli...ale zase to az moc nicemu nevadi...
 
 
Datum: 25. května 2011 18:52
 
 
 
 
Jméno: kuba      E-mail:      IP: uživatel10983    
Cau kluci chtěl bych se zeptat co je lepši, težká řadící čelist nebo lehká ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2011 10:09
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel4510    
co to je?
 
 
Datum: 25. května 2011 10:09
 
 
 
 
Jméno: petan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
těžká
 
 
Datum: 24. května 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: Jirka21      IP: uživatel1434    
cus draci, můžů použít na pionýra 555ku lamelu ferodo anebo bude lepší ta normální.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: dherj      IP: uživatel6546    
dej tam norlamník korková lamela..
 
 
Datum: 23. května 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ak myslis tu novu ferodo, tak len s cely spojkovym kosom. jednolamela na 555ku ma tusim vacsiu hrubku a aj iny kos. Lamela je myslim s gulickami. A aj primarny retaz je iny, uzsi. Takze ak ferodo, tak vymen cely kos, primarny prevod (kolecko, retaz).
 
 
Datum: 23. května 2011 17:47
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17      E-mail:      IP: uživatel10983    
Zdar kluci jak je na babetě 210 spojka (dvojka) tak tam musim koupit nove čelisti ale nevim jake, mužete mi poradit ? ma tam byt jedna startovaci a řadici nebo obě řadici prosim poraďte mi sem amater.. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2011 20:38
 
 
 
 
Jméno: zbwub      IP: uživatel6546    
patří tam dvě ;-)
 
 
Datum: 23. května 2011 20:38
 
 
 
 
Jméno: jarisss      IP: uživatel11265    
Zdravim, dneska jsem dal dohromady motor z jawy 125 C a zezáčátku to samozrejmě nechtělo chytit, tak mě kámoš roztlačoval a když jsem tam mněl neutrál, tak mi po určitejch intervalech dělalo to, že se zatočil motor pak to přestalo a znova a v převodovce pořád něco rachtalo, poté co chytnul motor a mněl jsem tam za 1, bylo to ještě docela dobré, ale když jsem tam dal dvojku, začlo něco rachtat v převodovce a skoro to nejelo a trojka tam ani dát nešla. U tý motorky mi praskly 2 péra, tak jsem koupil motor a dal jsem převodovku z toho starého do původního. Prosim poraďte mi, čim by to mohlo bejt, ale asi stejně budu muset půlit znova motor. Předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2011 12:06
 
 
 
 
Jméno: bublin      IP: uživatel5451    
Zdarek, no tak to jsi tu prevodovku nejspise slozil spatne, podle toho co pises ti nic jinyho nez rozpulit motor nezbyva.
 
 
Datum: 20. května 2011 12:06
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel11723    
Zdar, na Jawa Travel 125 se mi rozbil výfuk upadla v něm přepážka a mam doma nevyužitý výfuk z Jawa 50 Robby, myslíte, že by šel dát na 125 Travel, samozřejmě, že svody bych nechal z Travel a do toho z Robby bych udělal větší díru, jako svod u 125... Co myslíte nesnížilo by to výkon ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2011 10:00
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel11748    
Od kdy je Robby 50 2-takt?? :-O
 
 
Datum: 24. května 2011 10:00
 
 
 
 
Jméno: ferodo      IP: uživatel6546    
ani to neskoušej..vykon pujde určitě dolu..kup rači starší výfuk na 4takty..:-)
 
 
Datum: 23. května 2011 20:39
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Výfuk z 2-taktní 50-ky na 4-taktní 125ku... to nebude dělat dobrotu.
 
 
Datum: 19. května 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobry den chtěl sem se vas zeptat,prokluzuje mi na babettě 210 spojka nechce mi to dat dvojku jenom když hodně vytočim jedničku a pustim skoro celej plyn tak to da dvojku tak sem se vas chtěl zeptat jak se to da spravit ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2011 19:00
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17      E-mail:      IP: uživatel10983    
Jo to sem zkoušel asi budu muset koupit nove čelisti a unašeč mam taky v háji
 
 
Datum: 19. května 2011 19:00
 
 
 
 
Jméno: vojta      IP: uživatel11721    
vyčistit spojku ;-)) mohl se tam usadit prach . nebo vyměn gumičky na ramenech ve spojce\\r\\n
 
 
Datum: 18. května 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: vojta      IP: uživatel11721    
vyčistit spojku ;-)) mohl se tam usadit prach . nebo vyměn gumičky na ramenech ve spojce\\\\r\\\\n
 
 
Datum: 18. května 2011 21:08
 
 
 
 
Jméno: stepi      IP: uživatel11720    
Čau hoši, mám problém. Měnil jsem lamely a když jsem vše udělal, tak jak se tam dává kratší tyčka,kulička a dlouhá tyčka tak vše tam mám ale ve výsledku je to moc krátké a mezi štelovacím šroubem je tak 1cm mezera. Nevíte čim to je? Děkuji za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2011 20:08
 
 
 
 
Jméno: stepi      IP: uživatel11720    
Mě napadlo koupit ještě jednu velkou tyčku a zkrátit jí podle velikosti. A díky za radu zkusim to
 
 
Datum: 18. května 2011 20:08
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak přiházej kuličky do pravýho deklu zapalování, taky tam mám možná i dvě navíc a maká to.
 
 
Datum: 18. května 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, jakou maximální vůli může mít řadící kulisa na JAWu 638 ? Já mám 3mm od kraje ke kraji a nejsem si jistej, jestli ji dát zpět, nebo ne. Myslím ten plech, ve kterym jsou zaháknutý vidličky. díky a čau odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: eezhwtz      IP: uživatel6546    
nedavej ji spět
 
 
Datum: 23. května 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel9457    
Zdravím , po složení motoru festovně vyskakuje jednička.Vždy když rozltačím fechtla a chci ji tam hodit se spojkou, tak slyším jak to jde přes zuby.V motoru ještě není olej , kdybych ho musel znovu půlit.Čím by to mohlo být ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nddnds - pokud vim,fichtl neni 4takt takze se valec nezadre..nevim jestli zijes v kraji kde litaj origo 4taktni pionyri..
 
 
Datum: 23. května 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: nddnds      IP: uživatel6546    
delas si prdel nebo co?,,to zadřeš hned!!!s takovou...valec bude hned v prdeli !
 
 
Datum: 23. května 2011 20:42
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chudaci lamely,chudaci zuby na ozubenych koleckach,chudinky loziska..tobe to asi nemysli vid..
 
 
Datum: 19. května 2011 6:16
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel9457    
Nikdy sem nepsal že na něm bez toho oleje jezdím , jen ho roztláčím , protože nechytá na nakopnutí.Z toho sem i poznal že ta jednička vyskakuje.Nic , zatím díky.
 
 
Datum: 17. května 2011 21:43
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
a to chceš jako jezdit furt bez oleje nebo co? nalej ho tam u zkus to, třeba bude po problému a nebo třeba budeš půlit opět. my do tvého motoru nevidíme
 
 
Datum: 17. května 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel9457    
Takže mám to chápat že naleju olej a bude po problému, ano ?
 
 
Datum: 17. května 2011 20:35
 
 
 
 
Jméno: Martin Zeman      IP: uživatel7956    
nalej tam olej hlavo !!!
 
 
Datum: 17. května 2011 20:11
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
chudinky lamely
 
 
Datum: 17. května 2011 20:08
 
 
 
 
Jméno: 111      IP: uživatel11717    
Ty startuješ fichtla a nemaš v něm olej Ty seš asi profik.
 
 
Datum: 17. května 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoj.Prosím Vás chci se zeptat jak mám vyměnit bronzové pouzdra v převodovce.Uzavřené a otevřené.Jawa 50/20 . Mám je obě dvě vykleplé a nevím jak tam dát nové.Mám postupovat jako při výměně ložisek ? (nahřát bloky , zmrazit pouzdra a poté vložit ?) Nebo jak to mám udělat ? Děkuju moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2011 8:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo
 
 
Datum: 17. května 2011 8:00
 
 
 
 
Jméno: darkstar      E-mail:      IP: uživatel9681    
Zdar borci chcu se zeptat z ceho mám udelat ty čtverečky v lamelách... Dělat to korkem z prostírání na stůl to je asi blbost že? a z vínových špuntů to mám jako uřezat kolečka a pak vystřihnout ty čtverečky?(dál už postup vim)... (J21) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
sesa to tu ma
 
 
Datum: 16. května 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: darkstar      E-mail:      IP: uživatel9681    
A nevis jesi to maji v mototechně:
 
 
Datum: 16. května 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
korek ze špuntů se rozpadne.. chce to kouit kus nelisovaného korku
 
 
Datum: 16. května 2011 20:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lepší je koupit celé lamely, bez práce a s dobrym výsledkem...
 
 
Datum: 16. května 2011 20:03
 
 
 
 
Jméno: 250/455      IP: uživatel10520    
ahoj draci u ČZ 250/455 se mě stala divná věc. Začnu od začátku koupil jsem tuto moto. a nechal zrepasovat kliku, dal nový ložiska a výbrus. Mam najeto 800 km a najednou při jízdě na 3. rychlost když jsem předjížděl ozval se šeredný zvuk jako když u škodovky za jízdy chcete dát spátečku, akorat rychlejc a jemnějc. pak se mito stalo po pár km znovu. Nepocítil jsem ani jednou žáždý spopalení brnění nic!! prostě jen zvuk, měl jsem vypuštěnej olej těsně předtim a ničeho jsem si nevšiml akorat jemnejch špon na dně, ale to je u těchhle motorek normalní. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2011 18:46
 
<  82  83  84  85  86  87  88  89  90  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 05.05.2025 23:42:02 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu