Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Dominik
IP: uživatel11783
 Caute draci mam taky mensi problem s prevodovkou na jawe 555 vsetky rychlosti mi idu ale ked zastavim a chcem hodit neutral z dvojky tak aj ked jemne stlacim paku dolu tak mi to vzdy prehodi az na jednotku a z jednotky zase ked chcem hodit neutral tak na dvojku ,dakujem za vasu pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2011 19:31
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 musíš menší silou, nebo opatrně cukat, případně může být i slabá pružina v automatu..
Datum: 31. května 2011 19:31
Jméno: michal
IP: uživatel8035
 Ahoj draci, nevíte někdo jaký jsou rozměny všech simerinek v motoru ČZ 150. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2011 21:58
Jméno: michal
IP: uživatel11800
 u toho vnitřku si nejsem moc jistej, nebude lepší změřit hřídel na který to má bejt nasazený, průměr by měl bejt stejnej nebo o trošku menší ne??
Datum: 01. června 2011 21:58
Jméno: Sinuhet77
IP: uživatel11790
 To není jednoduchý, už si to nepamatuju, ale tam kde by jsi je chtěl si změř vnitřek, vnějšek a sílu. Pak máš rozměr gufera.
Datum: 01. června 2011 14:59
Jméno: dokovoj
IP: uživatel10956
 Cau draci chci se zeptat, jawa 555 naboje, mam davat krytovany loziska, nebo jak byly origo, popripade, jak se pak takova loziska mazou, sesa tu ma totiz krytovany, ale nevim, jestli neni lepsi dat obycejny, pac ty tesnici filcovy krouzky tam stejne dam...., diky za nazory .-)
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2011 19:42
 Dej tam zakrytovaný...dávam je do všech motorek a perfektní...
Datum: 29. května 2011 19:42
 Čau draci, měl bych takovej problém s mojí jawou 20, který nechápu jak je to možný. Včera jsem měnil lamely, protože mi prokluzovala spojka a tamty byli už dost zničený a spálený. Po výměně jsem to byl zkusit projet a bylo to v pohodě, už to neprokluzovalo. Jenomže dnes jsem se byl projet a zase to začalo prokluzovat. Jak je tohle možný, když lamely byly nový a už to nedělalo? Myslíte že to je zase těma lamelama nebo něčím jiným? A jak bych to měl prosím vyřešit? Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2011 17:56
Jméno: standa
IP: uživatel11779
 vymačkaný přítlačný pružiny
Datum: 30. května 2011 17:56
 Myslíš, že na to má vliv olej??? :O Zkusim vyměnit ale nějakej úspěch si od toho neslibuju.
Datum: 29. května 2011 19:48
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 blbej olej
Datum: 29. května 2011 14:48
 Dobře zatím dík
Datum: 29. května 2011 13:47
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Ty lamele si musej sednout!
Datum: 29. května 2011 13:35
Jméno: Kamil
IP: uživatel10027
 Ty a skusil jsi vůli spojky protože já mám 21 a dělalo mi to totéž vono možná jak si ty lameli sedly tak už tam ta vůla nebyla a dokonale nesedí na sobě. A tak proto ti asi prokluzují skus seřídit spojku měla by tam byt malá vůla
Datum: 29. května 2011 13:23
 Zdravím. Mám jawettu 551 sport a ukroutila se mi hlavní hřídel převodovky. Mám dotaz,jestli když rozdělám motor tak,abych se dostal do převodovky budu muset seřizovat předstih. A pak také, do jawetty se prý dávala hřídel převodovky jako je u stadionu s22, nevíte zda je to pravda?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2011 9:56
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 než sundáš stator s cívkama tak si udělej rysku na statoru a na karteru a pak když to budeš skládat tak dej zas rysky proti sobě a předstih budeš mít stejně nastavenej a ta hřídelka pasuje z s22 i s11
Datum: 29. května 2011 9:56
 předstih by si čistě teoreticky nemusel no...že bys nesundaval rotor. A vnitřek motoru je stejnej jako u Stadiona.
Datum: 28. května 2011 23:31
Jméno: MartinL
IP: uživatel9457
 zdar draci , mam dotaz , tedkaj sem slozil fechtla , chytá super všecko , až na to že hned když tam kopnu 1.čku tak hned vyskočí.Čím by to mohlo byt ?Díkk
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2011 11:18
Jméno: MartinL
IP: uživatel9457
 Aha , tak to je nanic . Šrouby zkusím přítahnout , jinak to rozpůlim znovu  Zkontroluju řadící automat a kolečka s kolíkama a dírkama.
Datum: 28. května 2011 11:18
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 žádný víko... koukni se kam asi vede řadicí táhlo? vede zhruba doprostřed motoru, na takovej oválnej pohyblivej bazmek a v něm dva šrouby. no a že je dotáhneš už asi chápeš.
osobně se ale domnívám, že pokud nebudou uvolněné, půlení motoru se bohužel nevyhneš.
Datum: 27. května 2011 21:44
Jméno: MartinL
IP: uživatel9457
 Dobře , na karteru= víko že ? Zítra zkusím , jestli to pofachá tak to bude super  Zatím díky
Datum: 27. května 2011 21:30
Jméno: adam
IP: uživatel11738
 staci na kartru kde je zapalko je tam u prostred sroubek na nastaveni spojky vic ho zasroubuj dovnitr  parkrat to skus a pujde to.
Datum: 27. května 2011 21:22
Jméno: maty
IP: uživatel10415
 draci, jaka je tlouska lamel na pinckovi? jak patri?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2011 11:54
Jméno: maty
IP: uživatel10415
 diky ti za vycerpavajici reakci, udelam to jak jsi rekl. koupim ty lamely s tou mezilamelou
Datum: 28. května 2011 11:54
 Patří přiohlými věnci k sobě, jinak by se ti do primárního řetězu nevešly, mezilamela mezi ně (musí mít aspoň nějaký zoubky). Orientační tloušťka se udává 3mm, ale je to nevypovídající hodnota, neboť závisí na zčernání obložení (předpokládám, že jedeš korek), drolení, možném zprohýbání, typu lamel (staré měly třeba větší zprohýbání věnce, nedají se sjet až na plech jako nové), stáří korku, vytahání primáru (a tudíš i věnců) atd. Kup nové, dvě kila za obě feroda, pár kaček placka a kilo něco primár a máš vystaráno na pár sezón dopředu, nespálíš ji, nebude ti prokluzovat, nebude se tolik lepit (s lepším oilem než PP90, s tím je to pravý opak) a zuby v převodovce ti taky poděkují.
Datum: 27. května 2011 23:17
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 cau mam problem mam motor po GO a nejde mi tam dat trojka kdyz ji tam dam tak to je jak neutral a kdyz prišlapnu radicku takse chytne mam jawu mustang
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2011 20:17
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 uz to mam spraveny ja mel dva řadiče a ja sem znich slozil jeden a oni jsou trochu jinaci tak jsem to dal zpet a uz to jde
Datum: 25. května 2011 20:17
Jméno: Blady
IP: uživatel11626
 přesně to se děj mě a mam ho tky po GO, hele s tim nic neudelas asi, to uz je prevodovka vprdeli...ale zase to az moc nicemu nevadi...
Datum: 25. května 2011 18:52
 Cau kluci chtěl bych se zeptat co je lepši, težká řadící čelist nebo lehká ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2011 10:09
Jméno: lolek
IP: uživatel4510
 co to je?
Datum: 25. května 2011 10:09
 těžká
Datum: 24. května 2011 20:51
Jméno: Jirka21
IP: uživatel1434
 cus draci, můžů použít na pionýra 555ku lamelu ferodo anebo bude lepší ta normální.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2011 20:37
Jméno: dherj
IP: uživatel6546
 dej tam norlamník korková lamela..
Datum: 23. května 2011 20:37
 ak myslis tu novu ferodo, tak len s cely spojkovym kosom. jednolamela na 555ku ma tusim vacsiu hrubku a aj iny kos. Lamela je myslim s gulickami. A aj primarny retaz je iny, uzsi. Takze ak ferodo, tak vymen cely kos, primarny prevod (kolecko, retaz).
Datum: 23. května 2011 17:47
 Zdar kluci jak je na babetě 210 spojka (dvojka) tak tam musim koupit nove čelisti ale nevim jake, mužete mi poradit ?
ma tam byt jedna startovaci a řadici nebo obě řadici prosim poraďte mi sem amater..
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2011 20:38
Jméno: zbwub
IP: uživatel6546
 patří tam dvě
Datum: 23. května 2011 20:38
Jméno: jarisss
IP: uživatel11265
 Zdravim, dneska jsem dal dohromady motor z jawy 125 C a zezáčátku to samozrejmě nechtělo chytit, tak mě kámoš roztlačoval a když jsem tam mněl neutrál, tak mi po určitejch intervalech dělalo to, že se zatočil motor pak to přestalo a znova a v převodovce pořád něco rachtalo, poté co chytnul motor a mněl jsem tam za 1, bylo to ještě docela dobré, ale když jsem tam dal dvojku, začlo něco rachtat v převodovce a skoro to nejelo a trojka tam ani dát nešla. U tý motorky mi praskly 2 péra, tak jsem koupil motor a dal jsem převodovku z toho starého do původního. Prosim poraďte mi, čim by to mohlo bejt, ale asi stejně budu muset půlit znova motor. Předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2011 12:06
Jméno: bublin
IP: uživatel5451
 Zdarek, no tak to jsi tu prevodovku nejspise slozil spatne, podle toho co pises ti nic jinyho nez rozpulit motor nezbyva.
Datum: 20. května 2011 12:06
Jméno: Filip
IP: uživatel11723
 Zdar, na Jawa Travel 125 se mi rozbil výfuk upadla v něm přepážka a mam doma nevyužitý výfuk z Jawa 50 Robby, myslíte, že by šel dát na 125 Travel, samozřejmě, že svody bych nechal z Travel a do toho z Robby bych udělal větší díru, jako svod u 125... Co myslíte nesnížilo by to výkon ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2011 10:00
Jméno: Filip
IP: uživatel11748
 Od kdy je Robby 50 2-takt?? :-O
Datum: 24. května 2011 10:00
Jméno: ferodo
IP: uživatel6546
 ani to neskoušej..vykon pujde určitě dolu..kup rači starší výfuk na 4takty..
Datum: 23. května 2011 20:39
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Výfuk z 2-taktní 50-ky na 4-taktní 125ku... to nebude dělat dobrotu.
Datum: 19. května 2011 20:13
 Dobry den chtěl sem se vas zeptat,prokluzuje mi na babettě 210 spojka nechce mi to dat dvojku jenom když hodně vytočim jedničku a pustim skoro celej plyn tak to da dvojku
tak sem se vas chtěl zeptat jak se to da spravit ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2011 19:00
 Jo to sem zkoušel asi budu muset koupit nove čelisti a unašeč mam taky v háji
Datum: 19. května 2011 19:00
Jméno: vojta
IP: uživatel11721
 vyčistit spojku  ) mohl se tam usadit prach . nebo vyměn gumičky na ramenech ve spojce\\r\\n
Datum: 18. května 2011 21:09
Jméno: vojta
IP: uživatel11721
 vyčistit spojku  ) mohl se tam usadit prach . nebo vyměn gumičky na ramenech ve spojce\\\\r\\\\n
Datum: 18. května 2011 21:08
Jméno: stepi
IP: uživatel11720
 Čau hoši, mám problém. Měnil jsem lamely a když jsem vše udělal, tak jak se tam dává kratší tyčka,kulička a dlouhá tyčka tak vše tam mám ale ve výsledku je to moc krátké a mezi štelovacím šroubem je tak 1cm mezera. Nevíte čim to je? Děkuji za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2011 20:08
Jméno: stepi
IP: uživatel11720
 Mě napadlo koupit ještě jednu velkou tyčku a zkrátit jí podle velikosti. A díky za radu zkusim to
Datum: 18. května 2011 20:08
 Tak přiházej kuličky do pravýho deklu zapalování, taky tam mám možná i dvě navíc a maká to.
Datum: 18. května 2011 20:06
 čau, jakou maximální vůli může mít řadící kulisa na JAWu 638 ? Já mám 3mm od kraje ke kraji a nejsem si jistej, jestli ji dát zpět, nebo ne. Myslím ten plech, ve kterym jsou zaháknutý vidličky. díky a čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2011 20:40
Jméno: eezhwtz
IP: uživatel6546
 nedavej ji spět
Datum: 23. května 2011 20:40
Jméno: Petr
IP: uživatel9457
 Zdravím , po složení motoru festovně vyskakuje jednička.Vždy když rozltačím fechtla a chci ji tam hodit se spojkou, tak slyším jak to jde přes zuby.V motoru ještě není olej , kdybych ho musel znovu půlit.Čím by to mohlo být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2011 22:13
 nddnds - pokud vim,fichtl neni 4takt takze se valec nezadre..nevim jestli zijes v kraji kde litaj origo 4taktni pionyri..
Datum: 23. května 2011 22:13
Jméno: nddnds
IP: uživatel6546
 delas si prdel nebo co?,,to zadřeš hned!!!s takovou...valec bude hned v prdeli !
Datum: 23. května 2011 20:42
 chudaci lamely,chudaci zuby na ozubenych koleckach,chudinky loziska..tobe to asi nemysli vid..
Datum: 19. května 2011 6:16
Jméno: Petr
IP: uživatel9457
 Nikdy sem nepsal že na něm bez toho oleje jezdím , jen ho roztláčím , protože nechytá na nakopnutí.Z toho sem i poznal že ta jednička vyskakuje.Nic , zatím díky.
Datum: 17. května 2011 21:43
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 a to chceš jako jezdit furt bez oleje nebo co? nalej ho tam u zkus to, třeba bude po problému a nebo třeba budeš půlit opět. my do tvého motoru nevidíme
Datum: 17. května 2011 21:13
Jméno: Petr
IP: uživatel9457
 Takže mám to chápat že naleju olej a bude po problému, ano ?
Datum: 17. května 2011 20:35
Jméno: Martin Zeman
IP: uživatel7956
 nalej tam olej hlavo !!!
Datum: 17. května 2011 20:11
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 chudinky lamely
Datum: 17. května 2011 20:08
Jméno: 111
IP: uživatel11717
 Ty startuješ fichtla a nemaš v něm olej Ty seš asi profik.
Datum: 17. května 2011 20:06
 Hoj.Prosím Vás chci se zeptat jak mám vyměnit bronzové pouzdra v převodovce.Uzavřené a otevřené.Jawa 50/20 . Mám je obě dvě vykleplé a nevím jak tam dát nové.Mám postupovat jako při výměně ložisek ? (nahřát bloky , zmrazit pouzdra a poté vložit ?) Nebo jak to mám udělat ? Děkuju moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2011 8:00
 Jo
Datum: 17. května 2011 8:00
 Zdar borci chcu se zeptat z ceho mám udelat ty čtverečky v lamelách... Dělat to korkem z prostírání na stůl to je asi blbost že? a z vínových špuntů to mám jako uřezat kolečka a pak vystřihnout ty čtverečky?(dál už postup vim)... (J21)
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2011 21:22
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 sesa to tu ma
Datum: 16. května 2011 21:22
 A nevis jesi to maji v mototechně:
Datum: 16. května 2011 20:31
 korek ze špuntů se rozpadne.. chce to kouit kus nelisovaného korku
Datum: 16. května 2011 20:30
 Lepší je koupit celé lamely, bez práce a s dobrym výsledkem...
Datum: 16. května 2011 20:03
Jméno: 250/455
IP: uživatel10520
 ahoj draci u ČZ 250/455 se mě stala divná věc. Začnu od začátku koupil jsem tuto moto. a nechal zrepasovat kliku, dal nový ložiska a výbrus. Mam najeto 800 km a najednou při jízdě na 3. rychlost když jsem předjížděl ozval se šeredný zvuk jako když u škodovky za jízdy chcete dát spátečku, akorat rychlejc a jemnějc. pak se mito stalo po pár km znovu. Nepocítil jsem ani jednou žáždý spopalení brnění nic!! prostě jen zvuk, měl jsem vypuštěnej olej těsně předtim a ničeho jsem si nevšiml akorat jemnejch špon na dně, ale to je u těchhle motorek normalní.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2011 18:46
|



|