slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  83  84  85  86  87  88  89  90  91  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mateskuci91      IP: uživatel7447    
Zdravím draci, potřeboval bych jestli byste mi někdo nezměřil a neposlal rozměry řetězovýho kolečka, potřebuju to pro model v inventoru. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2011 8:19
 
 
 
 
Jméno: honzamacek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Chtěl bych se zeptat. Máte nekdo zkušnosti s tou ferodo lamelou na fichtla http://www.fichtlkramek.cz/nahled/lamela_ferodo.html ? Jestli ano, jsou dobré, nebo tak na stejno. Dik za odpovědi draci. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2011 18:15
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Moje zkušenost: Ad už korek nebo ferodo musím každou sezonu tak nebotak měnit. U korkový lamele se mi po sezoně sedřou korky a u ferodový je azs třecí obložení po sezoně jako nepoužité ale zase ty zuby na kterých je řetěz jsou tak ohlodané že ten řetěz chrčí o kartry až nejde slyšet motor tím jak je povolený kvůli těm zubům. Čekám jen až někdo zkombinuje Ferodové obložení a plechy,které se používaly u korků.
 
 
Datum: 16. května 2011 18:15
 
 
 
 
Jméno: honzamacek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hej děkuju moc. Mam klasiku fichtla tak použiju PP90. OK. :-)
 
 
Datum: 15. května 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli máš závodní speciál s upraveným motorem, co ti točí 9000 a víc, tak tam dáš syntetiku. Jestli máš normálka fichtla na ježdění, dej tam PP90 nebo 80. Stačí? :-)
 
 
Datum: 15. května 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: honzamacek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak počkat. Já myslel, že PP90 není syntetika tak co se tam muže a co nemuže nalejt???
 
 
Datum: 15. května 2011 20:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
honza: Ale půjde...
 
 
Datum: 15. května 2011 20:30
 
 
 
 
Jméno: honzamacek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Aha takže PP90 nepujde??
 
 
Datum: 15. května 2011 20:24
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No musí se použít správnej olej, pro upravený motory se musí použít syntetika, jinak to prostě zrušíš to ferodo.
 
 
Datum: 15. května 2011 20:02
 
 
 
 
Jméno: honzamacek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Co je s olejem? A všem děkuju.
 
 
Datum: 15. května 2011 19:49
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No stejný to není... xcb df to zřejmě nepozná. Mají lepší přilnavost a daleko větší životnost. Jen pozor na olej.
 
 
Datum: 15. května 2011 19:47
 
 
 
 
Jméno: Lukáš Urbánek      E-mail:      IP: uživatel9246    
AHoj mám jí ve fichtlovy a rozhodně vydrží víc než klasická když jí nandaváš na ten košik tak jak je to vnitřní kolo tak to se na normální spojce strašně rychle vytahá u feroda to vydrží hodně dlouho na normální sem odjel 4 závody a už se tahala na ferodo sem najel 12 závodů a furt funguje takže bych ti jí radil
 
 
Datum: 15. května 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: xcb df      IP: uživatel6546    
tak stejně
 
 
Datum: 15. května 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: darkstar      E-mail:      IP: uživatel9681    
Čau borci prosím potřebuju pomoc... (jawa 21) Zdělal jsem levej kryt od motoru protože budu měnit lamely a na vnitřní straně toho krytu je zatím celkem slabě vydřeny kolečko a řetěz je uplně volnej...Poraďte čím to je a co mám vyměnit nebo tak... dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2011 15:39
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vydřený kolo v mušli má hodně strojů. Jestli je řetízek vytahanej moc, tak ti bude mlátit o karter a je zralej na výměnu. Jinak pokud jezdíš kulturně, tak nemusíš obyč kork. lamely měnit léta. No prostě jako klikař.
 
 
Datum: 14. května 2011 15:39
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
víko je odřený od tyček co jsou na nich segrovky= povolená spojka na hřídeli(možná ti kvuli tomu spojka falíruje a nejde seřídit, celá spojka nesmí mít axiální pohyb) volnější řetízek nevadí, já mám primár i s lamelama původní z roku 1967.
 
 
Datum: 14. května 2011 14:21
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel8754    
nazdar draci mam mensi dotaz, menil jsem loziska v kolech u pionyra a koukal jsem ze tam nemam mezi rozperkou a loziskem plisek v katalogu c.7 http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_50_typ_20/katalog/fichtlik obrazek 19/25.....tak jsem dal rozperku zase rovnou mezi loziska jak to bylo a ptam se zdali to vadi ci nevadi Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2011 13:23
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel8754    
no prave ja to tam ani nemel ale rozperka je v ose
 
 
Datum: 14. května 2011 13:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten je tam jenom pro ustavení polohy rozpěrky, aby seděly díry na sebe a šla do toho dát osa...na funkci to nebude mít vliv
 
 
Datum: 14. května 2011 11:35
 
 
 
 
Jméno: David      E-mail:      IP: uživatel4946    
Dobrý den mám dotaz mám jawu 21 a budu rozdělávat motor protože mám moc pomalou a sylnou dvojku mám tam nějak přehozený kolečka jak poznám který kolečko je dvojka díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2011 14:00
 
 
 
 
Jméno: stambi      IP: uživatel7807    
http://www.youtube.com/watch?v=MEve1M8BvHQ na tohle koukni a uvidis on to tam popisuje
 
 
Datum: 14. května 2011 14:00
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
velká hrídel-velký kolečko, malá hřídel-malý kolečko
 
 
Datum: 14. května 2011 7:21
 
 
 
 
Jméno: Zoli      IP: uživatel11333    
Tam jsou jen dvě,který se dají přehodit.Tak je prohoď.Mám rozdělaný motor,kdyby jsi chtěl přesně spočítat zuby,tak není problém
 
 
Datum: 14. května 2011 2:39
 
 
 
 
Jméno: koska      E-mail:      IP: uživatel11686    
Dobrej sem novy nadšenec do menších motorek ahned my nastal problem schaním 4KS lamel do manetu skutr prumer vnitřni5,7 a vnější 9,1 předem děkuji za odpověd.Opravdu je peklo to sehnat dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2011 15:18
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Nejaky servisy, nebo si kup sadu korku, udajne tam pasujou lamely z nejaky CZ ale to nevim 100%
 
 
Datum: 12. května 2011 15:18
 
 
 
 
Jméno: mejcin      IP: uživatel6422    
Nazdar draci! Špatně se mi vrací spojka, když pustím páčku na řídítkách...možná drhne lanko, nebo to může být i něco jiného (unavený pružiny spojkového koše...?). Jo a je normální na 21tce po výbrusu a GO motoru, že na trojku vytáhne jen 50km/h? Zatím to má jen 30 km najeto, takže samozřejmě je to v záběhu...ale i tak? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2011 22:27
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
a nebo máš roztřepený lanko v bowdenu
 
 
Datum: 11. května 2011 22:27
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo stou spojkou jsem to měl taky sešteluj to tím šrROUBKEM KTEREJ je na tom plíšku kde je upevněny to lanko a když zatáhneš tak ten plšek táhne na tu tyčku no tak povol ten šroubek a napni víc to lanko musíš si stím trochu pohrat aby ti i dobře zabírala
 
 
Datum: 11. května 2011 15:05
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
to je normální protože teďka v tom záběhu máš velké tření ve válci takže víc jak tych 50 nedáš ani tych 50 nejezdi. Nesmíš to vytáčat a mosíš hodně mazat 1:25 dobrým olejem a dávat tom přestávky. Až vyjedeš dvě plné nádrže na pomalo tak potom zase nalej a pak už tom trochu přidaj víc.
 
 
Datum: 11. května 2011 14:38
 
 
 
 
Jméno: KoliHN      IP: uživatel11092    
Zdravim jake mate zkusenosti z loziskama znacky ZVL???kolik vydrzi?Diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2011 22:30
 
 
 
 
Jméno: Jakub Z.      IP: uživatel9464    
ZVL se dávaly i dřív a mašiny na ně jezdí do teď. :-) Samozřejmně je dneska už na trhu větší nabídka, třeba takový SKF, to už je opravdu kvalitka, ale za dost velkej peníz. ZVL prostě do pionýra, číz a jaw bohatě stačí, řekl bych.
 
 
Datum: 11. května 2011 22:30
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel11685    
denzileck.A jaká jsou podle tebe když tomu v tvých letech tak rozumíš ?
 
 
Datum: 11. května 2011 21:11
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawaman:Jasně,ZVL jsou nejlepší ložiska..:-) A pak ses probudil celej spocenej...
 
 
Datum: 11. května 2011 20:04
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
ZVL i ZKL jsou nejlepší ložiska , ti co říkají že je to průměr tak neví . Na praxy kdyz menime loziska tak jedine ZKL nebo ZVL . Ti opraváři na ně nedají dopustit takže asi tak .
 
 
Datum: 11. května 2011 15:23
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel8853    
Musí vydržet minimálně 15 000 km.
 
 
Datum: 11. května 2011 12:14
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
děda na nich v pionýru najel bez problému přes 20tkm...
 
 
Datum: 10. května 2011 22:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě zatim na sériové číze, která dostává dost za uši, drží 15000km...
 
 
Datum: 10. května 2011 22:26
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mé na CÚ vydrželi 1000 poctivejch km,,,
 
 
Datum: 10. května 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Průměr.
 
 
Datum: 10. května 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel9457    
Zdravím.Právě jsem doskládal motor ( na předlohovém hřídeli byl zlomen jeden zub tak jsem hřídel vyměnil , a motor složil ).Startuje i jede , bohužel řazení vůbec není takové , jaké bylo.Kvalty se nedají vůbec najít , musím škubat pákou dolu nebo nahoru abych zařadil kvalt,na jistotu to nejde.(Jestli to k něčemu je tak říkám že zatím fechtl stál , zadní kolo mám oddělané ) . V čem by mohl být problém ? Nebude stačit , když se to se zpraveným kolem zajede ? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2011 18:45
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel9457    
No , když chci prostě něco zařadit tak se to právě zasekne o ten sroub .
 
 
Datum: 10. května 2011 18:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6181    
Hele k tomu řazení: Jakej máš šroub co ti drží automat na motoru? nezasekává se ti o něj ten otočnej "jezdec"? .....zuby se lámou.....většinou je to způsobeno řidičem až pak olejem a hlavně když se řadí bez spojky
 
 
Datum: 10. května 2011 11:50
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-) ale já ho tam měl..
 
 
Datum: 09. května 2011 21:08
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel9457    
V motoru nebyl olej :-D Bohužel se na to přišlo pozdě :-D
 
 
Datum: 09. května 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mel jsem stejnej problém ale pak se to rozhejbalo, ale zajímalo by mě proč se lámou ty zuby na předl. hřídely? (ted se mi taky zlomil.:-) )
 
 
Datum: 09. května 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
No ja když jsem složil motor tak mi než jsem ho dal do ramu a projel skoro vubec nefungovaly kvalty občas tam kvalt šel občas ale když jsem motor poprvé projel tak to chodilo v pohodě.
 
 
Datum: 09. května 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čaves jawa 175/356 má na středu sekundárního kolečka tisícihran jako u 150??? jebo je to na ozubenou hřídel ?dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2011 21:37
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo jasný OK
 
 
Datum: 09. května 2011 21:37
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
JAWA-ČZ 175 356 má u hřídel na selundární kolečko drážkovanou - stejně tak patřičné vnitřní drážkování má sekundární kolečko, motor ČZ 150 C - tam je to u sekundárka na tisícihran, to je pravda. nelze tedy změnit, doufám, že jsi tomu porozuměl :-)
 
 
Datum: 08. května 2011 23:13
 
 
 
 
Jméno: KOUDY.OK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci jsou nějaké rozdíly v převodovkách z motoru čz125/476 a v čz 125/453? ze 476 mi vipadáva 2rychlost tak jestli to můžu vzít z té 453? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2011 23:10
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolecko10: myslíš správně :-)
 
 
Datum: 08. května 2011 23:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim že je to až na výstup sekundáru stejné...
 
 
Datum: 08. května 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: Michal Matys      E-mail:      IP: uživatel9712    
zdar draci , kdyz dam větší sekundaro zvedne to ryhclost nebo je to naopak :-D ? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2011 13:48
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ba naopak, když necháš origo primár, a dáš větší sekundaŕ, rychlost se zvětší, mělo by to bejt něco kolem 5 km/h.
 
 
Datum: 07. května 2011 13:48
 
 
 
 
Jméno: jarmag1      IP: uživatel7527    
Zdravím . Není to spíše naopak ? Myslím si , že na zvýšení rychlosti by se muselo vyměnit kolečko primární . Při zvětšení sekundáru a při zachování velikosti primáru by se rychlost měla snížit ( Můj názor )
 
 
Datum: 07. května 2011 11:21
 
 
 
 
Jméno: Michal Matys      IP: uživatel9712    
takze i rychlost
 
 
Datum: 07. května 2011 10:52
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
ne, změní (zvětší) se převodový poměr, rychlost je přímo úměrná otáčkám motoru
 
 
Datum: 06. května 2011 21:43
 
 
 
 
Jméno: Michal Matys      IP: uživatel9712    
mám tam 17zubu kdyz dam na 18 zmeni se rychlost ?
 
 
Datum: 06. května 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
když přeřadíš na kole na vyšší tác, pojede to rychleji nebo pomaleji?
 
 
Datum: 06. května 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Víc zubú = rychlost, míň zubú = tah....
 
 
Datum: 06. května 2011 18:45
 
 
 
 
Jméno: Vybrouš      IP: uživatel7097    
Zdravím, nevíte jak je dlouhá tyčka spojky na ČZ 125/453? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2011 14:45
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel11396    
Cau draci..mam problem s Čezetou 175/477 kdyz jedu a zaradim za dva tak to zacne cukat,jine kvalty jsou bez problemu,myslel jsem ze na kolecku budou vylamane zuby,ale dneska jsem rozpulil motor a kolecka jsou v poradku jenom vidlicka je trosku zohnuta a je obrousena z obou stran,myslite ze by to mohlo byt tím ?diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel11396    
Diky :-) !
 
 
Datum: 05. května 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nesmí být omleté...když jsou tak nedrží kvalt a přeskakuje to
 
 
Datum: 05. května 2011 21:38
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel11396    
cau,jak maji presne vypadat ty bocni zuby ?
 
 
Datum: 05. května 2011 21:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pořádně zkontroluj boční ozuby na trojkovym a dvojkovym kolečku na hlavní hřídeli...
 
 
Datum: 05. května 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
jj už je opotřebovaná vyměn ji a skus vymezit vůle na hřídeích bude to ok :-)
 
 
Datum: 05. května 2011 20:59
 
 
 
 
Jméno: Oliss83      IP: uživatel10843    
Zdravíčko draci včera sem měl rozdělanej motor měnil sem nakopávačku(su amatér).MUstang jede dobře 1 krása 2 krása aji spojka dobrá ale 3 mi topřád vyskakuje když ju zařadím tak to na nu jede tak 2s a pak se vyřadí ale občas když jedu na 2 a mám málo otáček a dám 3 tak tam žůstane ale otáček je tak málo že se to na nu nerozjede.CO stím muže bej?Už nechci rozdělávat motor.Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2011 10:42
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel987    
tohle neni radici kulisou ale jsou omlety ozuby u 3 stupne,kvuli tomu se to neudrzi a vyskoci rychlost :-) trojka se radi koleckem,ktery zapada do kola s nabojem,to je to,co do nej z druhe strany davas sekundarni kolecko na retaz ke kolu.vymen obe a mas klid
 
 
Datum: 08. května 2011 10:42
 
 
 
 
Jméno: Oliss83 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj díky moc aspon vím čím to je ale předtím to nedělalo.a když sem to rozdelal tak ten automat byl vypadejenj z té drážky je možný že to nědělalo kvůli tomu žer to bylo vypdalý? jako že by to bylo z chválně
 
 
Datum: 05. května 2011 23:01
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
na co nový automat kup si za 30,- pružinku
 
 
Datum: 05. května 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
myslím že máš slabou pružinu na automatu na tu 3 v nízkých se moc nenamáhá ale jak jedeš rychleji tak ta pružina to prostě neudrží a vrátí se do svojí původ polohy - neutrál kup nový automat
 
 
Datum: 05. května 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: Monter      IP: uživatel1250    
Čau draci,nevíte někdo jaký průměr a délku mají pružiny z jawy 90(pružiny ve spojce)?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2011 19:24
 
 
 
 
Jméno: cechyy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim Vás :-) měl bych dotaz...Mám problém s Babettou 210 zlobi mi spojka,na stojánku chytne hned ale jak se chci rozjet vždy ji musim pomoct čelisti vypadaji vpohodě a buben spojky je čistej vubec nevim co stim :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2011 15:22
 
 
 
 
Jméno: ATi      E-mail:      IP: uživatel11603    
Zdravim,mam Jawa50/20,motor po GO,zacala mi prokluzovat nakopavacka a to tak jako by prokluzovala pres spojku,lamely sem menil a na jednicku zabira spojka krasne ale pak mi jde motor do otacek ale nejede rychlosti jakou by mel podle tech otacek,cojz dela vetsinou spojka kdyz prokluzuje.Diky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2011 14:19
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Povol si štelovací šroub spojky....
 
 
Datum: 05. května 2011 14:19
 
 
 
 
Jméno: mejcin      IP: uživatel6422    
Servus draci! Loni jsem obul na fichtla nové duše Vee rubber a překvapilo mě, jak pře zimu rychle ušly. Když jsem před 15ti lety proháněl simsona, tak nepamatuju, že bych to za celej rok dofukoval. To jsou ty duše takovej šunt? Slyšel jsem, že cyklisti do nich lejou plnotučný mlíko a nechaj zaschnout takovej film a pak to dýl drží tlak....nemáte někdo zkušenost? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2011 17:17
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja osobne nevim na co si stezujes..... mi duse uchazely kazdou zimu, na jare nafukam a obcas to zkontroluju, Takovehle veci jsem nikdy neresil
 
 
Datum: 04. května 2011 17:17
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Tak je třeba kupovat mitas nebo barum určitě to vyrábí i v dnešní době protože dřív neexistovalo mít jinou duši než barum
 
 
Datum: 04. května 2011 16:44
 
 
 
 
Jméno: mejcin      IP: uživatel6422    
ok, zkusím ten herkules:o) díky za radu!
 
 
Datum: 04. května 2011 14:55
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11021    
Řídká duše je taková duše, ze který se ztrácí tlak a přitom žádnou díru nenajdeš. Buď to jsou starý duše a nebo "zmetky".
 
 
Datum: 04. května 2011 13:38
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Asi sem poradne nepochopil ten vyraz ridka duse
 
 
Datum: 04. května 2011 11:49
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
když je řídká duše, tak mu poslintání ventilku moc nepomůže... je fakt, že to potom sice dost smrdí, ale pomůže to :-)
 
 
Datum: 04. května 2011 10:13
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Urcite tam nelej mliko, vis jak to bude smrdet az ti to nekde utece? :-) Poslintej ventilek a kdyztak vymen
 
 
Datum: 04. května 2011 9:33
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10144    
S mlíkem se to dělá taky i do traktorů, já mam velmi dobré zkušenosti s herkulesem, 1:1, voda a lepidlo, zalejt 0.2-0.4l ventílkem a nafouknout duši, pořádně protočit kolem nechat zaschnout. a drží pěkně
 
 
Datum: 04. května 2011 9:08
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Vee Rubber asi žádná sláva nebude. Nedávno jsem kaamrádovi vyplétal nová kola, dost jsem si s tím vyhrál, takže házivost ráfku byla opravdu miniaturní. Po špatné zkušenosti z dřívějška jsem na závěr obul i pláště Vee Rubber a byl jsem nemile překvapen vzniklou házivostí pláště. Jinými slovy je to docela bramboroid, ikdyž v toleranci cca 1/2 mm to není určitě moc, ale oproti např. Heidenau je to nesrovnatelné. určitě to bylo ale zmaření mé pečlivé práce při vyplétání ráfku :-). Další věc co mě překvapila byla tvrdost materiálu pláště. Směs je tvrdá, kluzká a jakoby napuštěná olejovitou hmotou oporti běžným směsím. Určitě oproti zníměnému Heidenau bude ubývat méně, zato však na úkor přilnavosti. Zkrátka nejhorší co jsem z nových plášťů v ruce měl a tak by mě nepřekvapila ani řídkost materiálu duše :-)
 
 
Datum: 04. května 2011 8:07
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci odešli my v jeden den vydličky v motoře a ozubene koelečko na jawe 350.proč se to stalo? muže to byt tim že tam byl už hodne spatny olej?nebo se to pomalu opotrebovavalo nez to odeslo ? ted me trapi svedomi :-D dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2011 22:19
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jak je na jedne vydličce ta špička tak ta se cela ubrousila a druha vydlička je trochu oškratana z boku a kolečko ted už je trochu použite
 
 
Datum: 04. května 2011 22:19
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
záleží co znamená odešli, jesti se nějak ohnuly nebo se u kolečka vylámaly zuby, pak za to olej určitě nemůže, pokud jsou jen obroušené strany a omleté zuby u kolečka, tak se to opotřebávalo dlouho, olej na to tedy mohl mít vliv, ale ne velký a už vůbec ne hlavní..
 
 
Datum: 04. května 2011 21:04
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prachy v prdeli za nove dily :-D
 
 
Datum: 04. května 2011 13:19
 
 
 
 
Jméno: BENG      IP: uživatel7151    
aj keby to bilo tim olejem tak nevim nacto jakoze resis vimen a daj novy olej.
 
 
Datum: 04. května 2011 5:27
 
<  83  84  85  86  87  88  89  90  91  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 05.05.2025 23:42:01 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu