Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mateskuci91
IP: uživatel7447
 Zdravím draci, potřeboval bych jestli byste mi někdo nezměřil a neposlal rozměry řetězovýho kolečka, potřebuju to pro model v inventoru.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2011 8:19
Posl.aktualizace: 16. května 2011 18:15
 Moje zkušenost: Ad už korek nebo ferodo musím každou sezonu tak nebotak měnit. U korkový lamele se mi po sezoně sedřou korky a u ferodový je azs třecí obložení po sezoně jako nepoužité ale zase ty zuby na kterých je řetěz jsou tak ohlodané že ten řetěz chrčí o kartry až nejde slyšet motor tím jak je povolený kvůli těm zubům. Čekám jen až někdo zkombinuje Ferodové obložení a plechy,které se používaly u korků.
Datum: 16. května 2011 18:15
 Hej děkuju moc. Mam klasiku fichtla tak použiju PP90. OK.
Datum: 15. května 2011 21:42
 Jestli máš závodní speciál s upraveným motorem, co ti točí 9000 a víc, tak tam dáš syntetiku. Jestli máš normálka fichtla na ježdění, dej tam PP90 nebo 80. Stačí?
Datum: 15. května 2011 21:01
 Tak počkat. Já myslel, že PP90 není syntetika tak co se tam muže a co nemuže nalejt???
Datum: 15. května 2011 20:32
 honza: Ale půjde...
Datum: 15. května 2011 20:30
 Aha takže PP90 nepujde??
Datum: 15. května 2011 20:24
 No musí se použít správnej olej, pro upravený motory se musí použít syntetika, jinak to prostě zrušíš to ferodo.
Datum: 15. května 2011 20:02
 Co je s olejem? A všem děkuju.
Datum: 15. května 2011 19:49
 No stejný to není... xcb df to zřejmě nepozná. Mají lepší přilnavost a daleko větší životnost. Jen pozor na olej.
Datum: 15. května 2011 19:47
 AHoj mám jí ve fichtlovy a rozhodně vydrží víc než klasická když jí nandaváš na ten košik tak jak je to vnitřní kolo tak to se na normální spojce strašně rychle vytahá u feroda to vydrží hodně dlouho na normální sem odjel 4 závody a už se tahala na ferodo sem najel 12 závodů a furt funguje takže bych ti jí radil
Datum: 15. května 2011 19:46
Jméno: xcb df
IP: uživatel6546
 tak stejně
Datum: 15. května 2011 19:45
 Čau borci prosím potřebuju pomoc... (jawa 21) Zdělal jsem levej kryt od motoru protože budu měnit lamely a na vnitřní straně toho krytu je zatím celkem slabě vydřeny kolečko a řetěz je uplně volnej...Poraďte čím to je a co mám vyměnit nebo tak... dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2011 15:39
 Vydřený kolo v mušli má hodně strojů. Jestli je řetízek vytahanej moc, tak ti bude mlátit o karter a je zralej na výměnu. Jinak pokud jezdíš kulturně, tak nemusíš obyč kork. lamely měnit léta. No prostě jako klikař.
Datum: 14. května 2011 15:39
 víko je odřený od tyček co jsou na nich segrovky= povolená spojka na hřídeli(možná ti kvuli tomu spojka falíruje a nejde seřídit, celá spojka nesmí mít axiální pohyb) volnější řetízek nevadí, já mám primár i s lamelama původní z roku 1967.
Datum: 14. května 2011 14:21
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
Posl.aktualizace: 14. května 2011 13:23
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 no prave ja to tam ani nemel ale rozperka je v ose
Datum: 14. května 2011 13:23
 Ten je tam jenom pro ustavení polohy rozpěrky, aby seděly díry na sebe a šla do toho dát osa...na funkci to nebude mít vliv
Datum: 14. května 2011 11:35
 Dobrý den mám dotaz mám jawu 21 a budu rozdělávat motor protože mám moc pomalou a sylnou dvojku mám tam nějak přehozený kolečka jak poznám který kolečko je dvojka díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2011 14:00
Jméno: stambi
IP: uživatel7807
 http://www.youtube.com/watch?v=MEve1M8BvHQ na tohle koukni a uvidis on to tam popisuje
Datum: 14. května 2011 14:00
 velká hrídel-velký kolečko, malá hřídel-malý kolečko
Datum: 14. května 2011 7:21
Jméno: Zoli
IP: uživatel11333
 Tam jsou jen dvě,který se dají přehodit.Tak je prohoď.Mám rozdělaný motor,kdyby jsi chtěl přesně spočítat zuby,tak není problém
Datum: 14. května 2011 2:39
 Dobrej sem novy nadšenec do menších motorek ahned my nastal problem schaním 4KS lamel do manetu skutr prumer vnitřni5,7 a vnější 9,1 předem děkuji za odpověd.Opravdu je peklo to sehnat dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2011 15:18
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Nejaky servisy, nebo si kup sadu korku, udajne tam pasujou lamely z nejaky CZ ale to nevim 100%
Datum: 12. května 2011 15:18
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 Nazdar draci! Špatně se mi vrací spojka, když pustím páčku na řídítkách...možná drhne lanko, nebo to může být i něco jiného (unavený pružiny spojkového koše...?). Jo a je normální na 21tce po výbrusu a GO motoru, že na trojku vytáhne jen 50km/h? Zatím to má jen 30 km najeto, takže samozřejmě je to v záběhu...ale i tak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2011 22:27
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 a nebo máš roztřepený lanko v bowdenu
Datum: 11. května 2011 22:27
 jo stou spojkou jsem to měl taky sešteluj to tím šrROUBKEM KTEREJ je na tom plíšku kde je upevněny to lanko a když zatáhneš tak ten plšek táhne na tu tyčku no tak povol ten šroubek a napni víc to lanko musíš si stím trochu pohrat aby ti i dobře zabírala
Datum: 11. května 2011 15:05
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 to je normální protože teďka v tom záběhu máš velké tření ve válci takže víc jak tych 50 nedáš ani tych 50 nejezdi. Nesmíš to vytáčat a mosíš hodně mazat 1:25 dobrým olejem a dávat tom přestávky. Až vyjedeš dvě plné nádrže na pomalo tak potom zase nalej a pak už tom trochu přidaj víc.
Datum: 11. května 2011 14:38
Jméno: KoliHN
IP: uživatel11092
 Zdravim jake mate zkusenosti z loziskama znacky ZVL???kolik vydrzi?Diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2011 22:30
Jméno: Jakub Z.
IP: uživatel9464
 ZVL se dávaly i dřív a mašiny na ně jezdí do teď.  Samozřejmně je dneska už na trhu větší nabídka, třeba takový SKF, to už je opravdu kvalitka, ale za dost velkej peníz. ZVL prostě do pionýra, číz a jaw bohatě stačí, řekl bych.
Datum: 11. května 2011 22:30
Jméno: trubka
IP: uživatel11685
 denzileck.A jaká jsou podle tebe když tomu v tvých letech tak rozumíš ?
Datum: 11. května 2011 21:11
 jawaman:Jasně,ZVL jsou nejlepší ložiska..  A pak ses probudil celej spocenej...
Datum: 11. května 2011 20:04
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 ZVL i ZKL jsou nejlepší ložiska , ti co říkají že je to průměr tak neví . Na praxy kdyz menime loziska tak jedine ZKL nebo ZVL . Ti opraváři na ně nedají dopustit takže asi tak .
Datum: 11. května 2011 15:23
Jméno: Honza
IP: uživatel8853
 Musí vydržet minimálně 15 000 km.
Datum: 11. května 2011 12:14
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 děda na nich v pionýru najel bez problému přes 20tkm...
Datum: 10. května 2011 22:37
 mě zatim na sériové číze, která dostává dost za uši, drží 15000km...
Datum: 10. května 2011 22:26
 Mé na CÚ vydrželi 1000 poctivejch km,,,
Datum: 10. května 2011 21:17
 Průměr.
Datum: 10. května 2011 20:56
Jméno: Petr
IP: uživatel9457
 Zdravím.Právě jsem doskládal motor ( na předlohovém hřídeli byl zlomen jeden zub tak jsem hřídel vyměnil , a motor složil ).Startuje i jede , bohužel řazení vůbec není takové , jaké bylo.Kvalty se nedají vůbec najít , musím škubat pákou dolu nebo nahoru abych zařadil kvalt,na jistotu to nejde.(Jestli to k něčemu je tak říkám že zatím fechtl stál , zadní kolo mám oddělané ) . V čem by mohl být problém ? Nebude stačit , když se to se zpraveným kolem zajede ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2011 18:45
Jméno: Petr
IP: uživatel9457
 No , když chci prostě něco zařadit tak se to právě zasekne o ten sroub .
Datum: 10. května 2011 18:45
Jméno: standa
IP: uživatel6181
 Hele k tomu řazení: Jakej máš šroub co ti drží automat na motoru? nezasekává se ti o něj ten otočnej "jezdec"? .....zuby se lámou.....většinou je to způsobeno řidičem až pak olejem a hlavně když se řadí bez spojky
Datum: 10. května 2011 11:50
  ale já ho tam měl..
Datum: 09. května 2011 21:08
Jméno: Petr
IP: uživatel9457
 V motoru nebyl olej  Bohužel se na to přišlo pozdě
Datum: 09. května 2011 21:00
 mel jsem stejnej problém ale pak se to rozhejbalo, ale zajímalo by mě proč se lámou ty zuby na předl. hřídely? (ted se mi taky zlomil.  )
Datum: 09. května 2011 20:52
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 No ja když jsem složil motor tak mi než jsem ho dal do ramu a projel skoro vubec nefungovaly kvalty občas tam kvalt šel občas ale když jsem motor poprvé projel tak to chodilo v pohodě.
Datum: 09. května 2011 20:40
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čaves jawa 175/356 má na středu sekundárního kolečka tisícihran jako u 150??? jebo je to na ozubenou hřídel ?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2011 21:37
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo jasný OK
Datum: 09. května 2011 21:37
 JAWA-ČZ 175 356 má u hřídel na selundární kolečko drážkovanou - stejně tak patřičné vnitřní drážkování má sekundární kolečko, motor ČZ 150 C - tam je to u sekundárka na tisícihran, to je pravda. nelze tedy změnit, doufám, že jsi tomu porozuměl
Datum: 08. května 2011 23:13
 zdar draci jsou nějaké rozdíly v převodovkách z motoru čz125/476 a v čz 125/453? ze 476 mi vipadáva 2rychlost tak jestli to můžu vzít z té 453?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2011 23:10
 Kolecko10: myslíš správně
Datum: 08. května 2011 23:10
 myslim že je to až na výstup sekundáru stejné...
Datum: 08. května 2011 21:20
 zdar draci , kdyz dam větší sekundaro zvedne to ryhclost nebo je to naopak  ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2011 13:48
 Ba naopak, když necháš origo primár, a dáš větší sekundaŕ, rychlost se zvětší, mělo by to bejt něco kolem 5 km/h.
Datum: 07. května 2011 13:48
Jméno: jarmag1
IP: uživatel7527
 Zdravím . Není to spíše naopak ? Myslím si , že na zvýšení rychlosti by se muselo vyměnit kolečko primární . Při zvětšení sekundáru a při zachování velikosti primáru by se rychlost měla snížit ( Můj názor )
Datum: 07. května 2011 11:21
Jméno: Michal Matys
IP: uživatel9712
 takze i rychlost
Datum: 07. května 2011 10:52
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ne, změní (zvětší) se převodový poměr, rychlost je přímo úměrná otáčkám motoru
Datum: 06. května 2011 21:43
Jméno: Michal Matys
IP: uživatel9712
 mám tam 17zubu kdyz dam na 18 zmeni se rychlost ?
Datum: 06. května 2011 19:33
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 když přeřadíš na kole na vyšší tác, pojede to rychleji nebo pomaleji?
Datum: 06. května 2011 18:49
 Víc zubú = rychlost, míň zubú = tah....
Datum: 06. května 2011 18:45
Jméno: Vybrouš
IP: uživatel7097
 Zdravím, nevíte jak je dlouhá tyčka spojky na ČZ 125/453?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2011 14:45
Jméno: jakub
IP: uživatel11396
 Cau draci..mam problem s Čezetou 175/477 kdyz jedu a zaradim za dva tak to zacne cukat,jine kvalty jsou bez problemu,myslel jsem ze na kolecku budou vylamane zuby,ale dneska jsem rozpulil motor a kolecka jsou v poradku jenom vidlicka je trosku zohnuta a je obrousena z obou stran,myslite ze by to mohlo byt tím ?diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2011 21:42
Jméno: jakub
IP: uživatel11396
 Diky  !
Datum: 05. května 2011 21:42
 Nesmí být omleté...když jsou tak nedrží kvalt a přeskakuje to
Datum: 05. května 2011 21:38
Jméno: jakub
IP: uživatel11396
 cau,jak maji presne vypadat ty bocni zuby ?
Datum: 05. května 2011 21:34
 pořádně zkontroluj boční ozuby na trojkovym a dvojkovym kolečku na hlavní hřídeli...
Datum: 05. května 2011 21:30
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 jj už je opotřebovaná vyměn ji a skus vymezit vůle na hřídeích bude to ok
Datum: 05. května 2011 20:59
Jméno: Oliss83
IP: uživatel10843
 Zdravíčko draci včera sem měl rozdělanej motor měnil sem nakopávačku(su amatér).MUstang jede dobře 1 krása 2 krása aji spojka dobrá ale 3 mi topřád vyskakuje když ju zařadím tak to na nu jede tak 2s a pak se vyřadí ale občas když jedu na 2 a mám málo otáček a dám 3 tak tam žůstane ale otáček je tak málo že se to na nu nerozjede.CO stím muže bej?Už nechci rozdělávat motor.Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2011 10:42
Jméno: tomas
IP: uživatel987
 tohle neni radici kulisou ale jsou omlety ozuby u 3 stupne,kvuli tomu se to neudrzi a vyskoci rychlost  trojka se radi koleckem,ktery zapada do kola s nabojem,to je to,co do nej z druhe strany davas sekundarni kolecko na retaz ke kolu.vymen obe a mas klid
Datum: 08. května 2011 10:42
 jj díky moc aspon vím čím to je ale předtím to nedělalo.a když sem to rozdelal tak ten automat byl vypadejenj z té drážky je možný že to nědělalo kvůli tomu žer to bylo vypdalý? jako že by to bylo z chválně
Datum: 05. května 2011 23:01
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 na co nový automat kup si za 30,- pružinku
Datum: 05. května 2011 21:05
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 myslím že máš slabou pružinu na automatu na tu 3 v nízkých se moc nenamáhá ale jak jedeš rychleji tak ta pružina to prostě neudrží a vrátí se do svojí původ polohy - neutrál kup nový automat
Datum: 05. května 2011 21:01
Jméno: Monter
IP: uživatel1250
 Čau draci,nevíte někdo jaký průměr a délku mají pružiny z jawy 90(pružiny ve spojce)?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2011 19:24
 Zdravim Vás  měl bych dotaz...Mám problém s Babettou 210 zlobi mi spojka,na stojánku chytne hned ale jak se chci rozjet vždy ji musim pomoct čelisti vypadaji vpohodě a buben spojky je čistej vubec nevim co stim
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2011 15:22
 Zdravim,mam Jawa50/20,motor po GO,zacala mi prokluzovat nakopavacka a to tak jako by prokluzovala pres spojku,lamely sem menil a na jednicku zabira spojka krasne ale pak mi jde motor do otacek ale nejede rychlosti jakou by mel podle tech otacek,cojz dela vetsinou spojka kdyz prokluzuje.Diky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2011 14:19
 Povol si štelovací šroub spojky....
Datum: 05. května 2011 14:19
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 Servus draci! Loni jsem obul na fichtla nové duše Vee rubber a překvapilo mě, jak pře zimu rychle ušly. Když jsem před 15ti lety proháněl simsona, tak nepamatuju, že bych to za celej rok dofukoval. To jsou ty duše takovej šunt? Slyšel jsem, že cyklisti do nich lejou plnotučný mlíko a nechaj zaschnout takovej film a pak to dýl drží tlak....nemáte někdo zkušenost?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2011 17:17
 Ja osobne nevim na co si stezujes..... mi duse uchazely kazdou zimu, na jare nafukam a obcas to zkontroluju, Takovehle veci jsem nikdy neresil
Datum: 04. května 2011 17:17
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Tak je třeba kupovat mitas nebo barum určitě to vyrábí i v dnešní době protože dřív neexistovalo mít jinou duši než barum
Datum: 04. května 2011 16:44
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 ok, zkusím ten herkules:o) díky za radu!
Datum: 04. května 2011 14:55
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 Řídká duše je taková duše, ze který se ztrácí tlak a přitom žádnou díru nenajdeš. Buď to jsou starý duše a nebo "zmetky".
Datum: 04. května 2011 13:38
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Asi sem poradne nepochopil ten vyraz ridka duse
Datum: 04. května 2011 11:49
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 když je řídká duše, tak mu poslintání ventilku moc nepomůže... je fakt, že to potom sice dost smrdí, ale pomůže to
Datum: 04. května 2011 10:13
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Urcite tam nelej mliko, vis jak to bude smrdet az ti to nekde utece?  Poslintej ventilek a kdyztak vymen
Datum: 04. května 2011 9:33
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 S mlíkem se to dělá taky i do traktorů, já mam velmi dobré zkušenosti s herkulesem, 1:1, voda a lepidlo, zalejt 0.2-0.4l ventílkem a nafouknout duši, pořádně protočit kolem nechat zaschnout. a drží pěkně
Datum: 04. května 2011 9:08
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Vee Rubber asi žádná sláva nebude. Nedávno jsem kaamrádovi vyplétal nová kola, dost jsem si s tím vyhrál, takže házivost ráfku byla opravdu miniaturní. Po špatné zkušenosti z dřívějška jsem na závěr obul i pláště Vee Rubber a byl jsem nemile překvapen vzniklou házivostí pláště. Jinými slovy je to docela bramboroid, ikdyž v toleranci cca 1/2 mm to není určitě moc, ale oproti např. Heidenau je to nesrovnatelné. určitě to bylo ale zmaření mé pečlivé práce při vyplétání ráfku  . Další věc co mě překvapila byla tvrdost materiálu pláště. Směs je tvrdá, kluzká a jakoby napuštěná olejovitou hmotou oporti běžným směsím. Určitě oproti zníměnému Heidenau bude ubývat méně, zato však na úkor přilnavosti. Zkrátka nejhorší co jsem z nových plášťů v ruce měl a tak by mě nepřekvapila ani řídkost materiálu duše
Datum: 04. května 2011 8:07
 cau draci odešli my v jeden den vydličky v motoře a ozubene koelečko na jawe 350.proč se to stalo? muže to byt tim že tam byl už hodne spatny olej?nebo se to pomalu opotrebovavalo nez to odeslo ? ted me trapi svedomi  dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2011 22:19
 no jak je na jedne vydličce ta špička tak ta se cela ubrousila a druha vydlička je trochu oškratana z boku a kolečko ted už je trochu použite
Datum: 04. května 2011 22:19
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 záleží co znamená odešli, jesti se nějak ohnuly nebo se u kolečka vylámaly zuby, pak za to olej určitě nemůže, pokud jsou jen obroušené strany a omleté zuby u kolečka, tak se to opotřebávalo dlouho, olej na to tedy mohl mít vliv, ale ne velký a už vůbec ne hlavní..
Datum: 04. května 2011 21:04
 prachy v prdeli za nove dily
Datum: 04. května 2011 13:19
Jméno: BENG
IP: uživatel7151
 aj keby to bilo tim olejem tak nevim nacto jakoze resis vimen a daj novy olej.
Datum: 04. května 2011 5:27
|



|