slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
sesa je na pracovni dovolene,,, makat budu jen asi povecerech,, cekame me bagrovani .-(( ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  81  82  83  84  85  86  87  88  89  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel11798    
Cau kluci koupil sem nove spojkove čelisti na babetě 210 a nejdou mi tam dat jak je ten vnější unašeč tak to zavazi chtěl sem se vas zeptat jestli bych to mohl vybrousit nebo nějak upravit aby to šlo ale mam strach at to nepokazim diky moc za odpoověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx      IP: uživatel11887    
Když sem měl bábu tak jsem je taky jemnym smirkem trochu brousil abych je tam dostal ale zase nesmíš moc jen tak aby to to tam šlo..
 
 
Datum: 16. června 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, jak je korková lamela na 21, tak ty korky mam skoro celé v pí*i, když přez ně jedu prstem, tak jakoby tam vůbec nebyly jak sou opotřebovaný, ale z druhý strany jsou skoro jako nový..Mam kupovat nový lamely nebo ne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2011 16:58
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak kila. :-D A co je an tom špatnýho? :-D
 
 
Datum: 14. června 2011 16:58
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
2 kyla?A jakýho matroše ? :-D
 
 
Datum: 14. června 2011 12:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
"kyla" :-D .. umírám :-D :-D
 
 
Datum: 13. června 2011 23:10
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Olej jsem dal, ale asi to byl jen 1:40 nebo 1:50... :-( A nejdřív to malinko začlo jakoby drhnoutpři vysokejch otáčkách, tak sem dal 1:25 a netočil sem to, prej by se to mělo ustát ale neustálo. A teď mi kámoš nabídl válec, hlavu + píst za 2 kyla.
 
 
Datum: 13. června 2011 19:54
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jedině na výbrus...A jak se to stalo?Si nedal olej?
 
 
Datum: 13. června 2011 19:43
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://jastinek.rajce.idnes.cz/fichtl/ Na tej fotce to vypadá že je to odřený hodně, ale tolik to udělal blesk, jinak když přez to přejedu, tak to neni moc znát.
 
 
Datum: 13. června 2011 18:07
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Uploadni někde foto,třeba na ulož.to ať můžem posoudit.
 
 
Datum: 13. června 2011 17:41
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak lamely budu mít od kámoše a zjistil sem další eror, nejspíš přidřenej válec... Píst je z boku hnědej a dole má rýhy a ve válci jsou dole taky rýhy ale jen nepatrný. :-( Takže výbrus a novej píst že?
 
 
Datum: 13. června 2011 17:22
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel11872    
a je ti doufám jasný že ta lamela je prohnutá a zuby jsou vyosený k jedný straně? Tloušťka obložení se měří od vnitřního obvodu plechu v místě, kde dosedá na spojkovej koš, tam by měl mít stejnou tlouštku na obě strany...
 
 
Datum: 13. června 2011 10:16
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A neni dobrý si připlatit celkem 8 Kč za skoro 2x tak velkou životnost ? :-)
 
 
Datum: 12. června 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: panel      IP: uživatel10693    
ferodo mam na pionýru už druhej rok a neklouže nic vše ok
 
 
Datum: 12. června 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok, až budou money, tak budu muset navštívit shop. :-) A kámoš říkal že ty ferodový jsou prej na prd, ale už nevím proč.. A já na to ani nemam papíry, mam to jen tak pro radost, takže nepotřebuju nějakýá co vydrží dýl. :-)
 
 
Datum: 12. června 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A kup ferodový,víc vydrží.
 
 
Datum: 12. června 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
jo, protože ti to jinak začne brzo klouzat
 
 
Datum: 12. června 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: 250ú455      IP: uživatel10520    
ahoj draci u mé 250ú455 se stala divná věc, je po GO 1800 km, hnal jsem ji chvilku 100km rychlostí a najednou mě vmotoru něco zarachtalo hlasitě a chciploto, zůstala v prokluzu spojka tak jsem vyřadil nechal to dojet přeřadil na neutral u jedničky a normalně nastartoval a jel dál, nic tam nerachtá chodí to dobře jako předtim, co se mohlo stát?? předtim jsem to honil pořád 90 km víc kilometrů a nikdy se mi nic takovýho nestalo. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2011 10:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11873    
Raflo se to,normálka,po vychladnutí to zase jede......asi to ještě neni úplně zajetý a nebo je to chudý....máš na klice a v převodovce ložiska C3?
 
 
Datum: 13. června 2011 10:52
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
jaký ložisko? jedině pístní čep, akorát nechápu jak, hryzloseto po pár zaklepání a jak jsem zastavil tak to šlo normálně nastartovat nechápu!! :-( eště jsem si všiml, že je v ojnici nahoře lechce jedno místo vydřený, mažu 1:30 a dira v oku je dobrá, jeto vystružený dost vest tak nevim
 
 
Datum: 12. června 2011 21:25
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel6631    
No já bych řekl že si mohl uvařit ložisko a zaseklo se ne?
 
 
Datum: 12. června 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: mladim      IP: uživatel11861    
zdravim .....ako povolit spojkovy koš na jawe 21 bez toho zaistovača? ........ asi sa ta matica nejak sekla.......skusal som si zaprieť o hrany koša vidlicový kľúč 10/8 ale ohol sa...som bezradný....zatiaľ som to namočil do WD.... za rady dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2011 15:42
 
 
 
 
Jméno: mladim      IP: uživatel11861    
tak chlapy diki za pomoc ..........uz som to spravil.......riadne som sa nas*al (som si povedal ze nebudem sa tu s*rat s jednym spojkovym kosom cele poobedie ...prinajhorsom kupim novu hlavnu hriadel) tak som chytil kôš do hasáku zobral som si ešte dlhšiu trubku a nakoniec to povolilo....no ale aké je z toho ponaučenie?............. keby ten kreten čo to robil predomnou nebol taky lenivy a išiel kupit origo maticu a nedal tam perovku som sa nemusel s tym s*at celé poobedie
 
 
Datum: 12. června 2011 15:42
 
 
 
 
Jméno: mladim      IP: uživatel11861    
ja tam zaistovací pliešok ani nemam mam tam iba obyčajnú perovku......skusal som hriadel z druhej strany upnúť do zveráku a zobral som trubkový kluč 14 a ešte polmetrovú trubku aby som mal vačsiu páku dal som trojku ale stále to v tom zveráku šmýka.............veľmi ten zverák doťahovať nechcem aby sa ni na hriadeli nezničil závit
 
 
Datum: 12. června 2011 14:33
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel3545    
Zdar taky sem měl takovej problém zhoblovaná matka a dorvaný fest nakonec sem musel upnout koš do svěráku a šestihranýma golama povolit.
 
 
Datum: 12. června 2011 13:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zajištovací posložku sis ohnul?
 
 
Datum: 12. června 2011 13:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha...já minule nějak zašprajcoval sekundární kolečko velkejma kleštěma, pak to povolit šlo...hlavně pořádně odohýbej ten zajišťovací plíšek
 
 
Datum: 12. června 2011 13:02
 
 
 
 
Jméno: mladim      IP: uživatel11861    
diki za odpoved ale motor mám zhodený z kostry
 
 
Datum: 12. června 2011 13:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
třeba tam dát trojku a zašlápnout zadní brzdu...
 
 
Datum: 12. června 2011 12:57
 
 
 
 
Jméno: Poper      IP: uživatel11077    
Zdravim vas....nevite nekdo prosim vas jake jsou rozmery orig.pruzinek do spojky na čz 175/487 ?????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2011 13:51
 
 
 
 
Jméno: corey      IP: uživatel11570    
čau. mam nově poskladanej motor a dnes sem ho po prve projel a zjistil jsem že to na dvojiku jede uplně divně vyskakuje na neutral a něco v tim klape...vubec nevim čim to muže byt. nevite někdo čim byx to mohlo byt ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2011 9:34
 
 
 
 
Jméno: dfh      IP: uživatel11177    
Maš dost oleje v motoru?"převodovce?"pak utahni matice na vlavě!!;-);-)
 
 
Datum: 21. června 2011 9:34
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
corey:Ještě řekni,že by jsme si tu měli vzájemně vykat....
 
 
Datum: 11. června 2011 7:16
 
 
 
 
Jméno: corey      IP: uživatel11570    
když už si chceš hrát na chytrého tak aspoň napiš českého a ne českýho!!!
 
 
Datum: 10. června 2011 23:32
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
111 to je poprava českýho jazyka. Zpátky na stromy....
 
 
Datum: 10. června 2011 22:49
 
 
 
 
Jméno: 111      IP: uživatel11234    
to je takle od stolu těžke nuže to bejt automatem, vydlyčkou,nebo omletym kolečkem znova rozpulyt a skontrolovat.
 
 
Datum: 10. června 2011 21:57
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci konečně se mi podařilo vyřešit problémy s elektrikou, ale potřeboval bych další nějakou radu co se týče spojky. Nedávno jsem měnil lamely, jenomže teď mi začala zase prokluzovat ta spojka a tím pádem i nakopávačka. Nechce se zase rozebírat půlku motoru a nevím jestli by to bylo něco platné, když jsou lamely úplně nový. A tak mi porosím řekněte jestli se to nedá nějak dotáhnout, aby to už neprokluzovalo. Děkuji. Ať to jezdí! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten je novej měnil jsem ho kydž jsem měnil ty lamely.
 
 
Datum: 10. června 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: vojta      IP: uživatel11734    
nebo nemáš špatnej olej?
 
 
Datum: 10. června 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok zkusim vše :-D
 
 
Datum: 10. června 2011 18:14
 
 
 
 
Jméno: libor1      E-mail:      IP: uživatel11857    
zkus poštelovat spojku,pokud prokluzuje tak šroubem v krytu motoru u elektriky otoč podle potřeby doleva,pak nezapomeň utáhnout pojistnou matku, aby se ti spojka zase nerozladila. Pokud to znějakých důvodů nepůjde,tak nemusíš půlit celej motor, ale stačí když odděláš dekl u lamel, zkus zkontrolovat seigrovky, jestli se nějaká neuvolnila a tim pádem spojkový lamely nemaj dostatečnej přítlak. A nebo mě ještě napadá jestli nemáš staré unavené pružinky.No uvidíš, takhle na dálku je to těžký, ale snad ti to pomůže.
 
 
Datum: 10. června 2011 17:55
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17      E-mail:      IP: uživatel11798    
cau draci mam babettu 210 a připadne mi že nejede moc rychle je tam totiž převod na sílu v zadu na rozetě 51 zubu,ja mam 95 kg a tak nvm jak by bylo asi nejlepši tam dat rozetu popřipadě asi aj retězově kolečko diky moc za odpověd.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2011 16:12
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17      E-mail:      IP: uživatel11798    
jo tak ja to zkusim diky
 
 
Datum: 09. června 2011 16:12
 
 
 
 
Jméno: Lukas      IP: uživatel11849    
Ja tam dal rozetu z 207 a frčelo to jak blesk ,ale horší je to se sílou a taky dosti trpěj spojky,nicmeně i mala změne je znat takže do šopiku a koupit věetši koleso (hnací) 13-tizub
 
 
Datum: 09. června 2011 14:44
 
 
 
 
Jméno: Krusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
Dobrý den vím že se to jsem nehodí ale mohl by my třeba někdo pomoct mám doma málotraktor vše funguje ale dal jsem tam diferencial ze spartaku starího netrvalo dlouho a diferencial odešel nebralo jedno kolo neseplo dal jsem druhej co jsem sehnal zapadl jsem a uš jsem se nedostal pustím spojku v diferencialu lupe kola chtejí zabrat ale nezaberou nevíte někdo proč hruška je dobrá věnec ve vnitř taky ložiska kameny vše ok tak proč to nejde děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2011 22:12
 
 
 
 
Jméno: Krusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
No klapne to jednou pak kola chtějí zabrat a zase nic a zase to klapne a nic.
 
 
Datum: 11. června 2011 22:12
 
 
 
 
Jméno: Jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je opravdu velmi podivné. Takže pokud jsem to správně pochopil. Nastartuješ,pouštíš spojku a začne v diferenciálu klapat? Nebo klapne jen jednou a pak už nic ? A nebo to klaplo už jak jsi tady popisoval a od té doby žádný zvuk?
 
 
Datum: 10. června 2011 23:11
 
 
 
 
Jméno: Krusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
Aha ale já jsem ho nerozebral já jen sundal pokličku a podíval jsem se na to ozubené kolo jeto nějaké divné uš
 
 
Datum: 10. června 2011 23:00
 
 
 
 
Jméno: Jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak v tomhle případě to vypadá,že jsi to špatně poskládal. Vznikla ti vůle v ozubení a to do sebe nezapadá a pouze po sobě klouže a přeskakuje. To může mít škaredé následky. Ono se vůbec rozebirání diferenciálu ze spartaka nedoporučuje lidem co to nikdy nedělali. Najdi se diskuzní fóra o těchto autech a najdi si sekce s diferenciálama a poznáš sám,že to není sranda.
 
 
Datum: 10. června 2011 15:36
 
 
 
 
Jméno: Krusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
No poloosi se nastrkují a ulomený nejsou dnes jsem koukal pod prachovky a nic zase jsem ho nastartoval a prostě vněm lupe a náko se my zdá že vijíždí kardán to mně nedělalo ale tet my náko hodne vijíždí
 
 
Datum: 09. června 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: Jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevím přesně jak to přímo ve spartakovi chodí,vidím že obě poloosy jsou odpružené,dnes je to jiné. Ale podívej se,jestli se právě neutrhly obě poloosy v místě,kde se připojují do diferenciálu. Je to překryto manžetou a ta tu utrženou poloosu může udržet když se urve. Popřípadě,pokud to není řešeno šrouby,je to do ní nastčeno na tsícihran. Nějaké fotky by určitě pomohly.
 
 
Datum: 09. června 2011 16:39
 
 
 
 
Jméno: krusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
JO tak to nevím poloosi asi ne to nevím jak se to dá poznat a ty tisícihrany to taky nwm jak to poznám dík za odpověd
 
 
Datum: 09. června 2011 14:59
 
 
 
 
Jméno: Jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nekřuply ti obě poloosy nebo neprotočily se ti tisícihrany?
 
 
Datum: 09. června 2011 14:49
 
 
 
 
Jméno: krusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
ano olej vněm je a ložiska také fungují
 
 
Datum: 09. června 2011 9:52
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
a máž vnem olej nebo estli nemá zadřený ložiska
 
 
Datum: 09. června 2011 7:35
 
 
 
 
Jméno: Joan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cuzz, Draci, Chtěl jsem se zeptat. Mám Jawu 21. Když jedu už tak 10km a chci přeřadit nabo dát neutrál tak to chce za každou cenu chcípnout. Musím to furt tůrovat. Chci se zeptat jestli by to mohl byt nějáký problém nebo je to technická vada všech fichtlů, když jsou teplý. Dkuji za radu..:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2011 9:35
 
 
 
 
Jméno: vm v      IP: uživatel11177    
opravdu to bude předstihema kaldivkem,dobře to našteluj a uvidiš že to pojede!
 
 
Datum: 21. června 2011 9:35
 
 
 
 
Jméno: Joan      IP: uživatel11844    
Jediný co jsem zatím udělal. Je že jsem vymenil svíčku BRISK N17C za BRISK N14YC :-) ale žádnej rozdíl. Všechno zkusím dík
 
 
Datum: 09. června 2011 19:00
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
sesteluj komplet zapalovani odtrh,predstih,vycisti karbec komplet trysky atd sesteluj otacky za tepliho behu motoru, a nebo vymen svicku,
 
 
Datum: 08. června 2011 22:56
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
ucpaná volnoběžná tryska
 
 
Datum: 08. června 2011 22:42
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
seřídit karbec ( bohatost směsi, volnoběh)
 
 
Datum: 08. června 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: Šefčík      IP: uživatel9313    
Zkusil bych seřídit karburátor za tepla, ale to tě asi taky napadlo.
 
 
Datum: 08. června 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: pepa      E-mail:      IP: uživatel11837    
ahoj, mam moped puch a něco mi tam neustale dře v motoru ... i když motor neni nastartovanej a jen šlapu.. něco tam drhne ... když mačkam páčku, kterou to jde do záběru tak to drhne čím dál víc.... napadlo mě že je to moc dotahly tak sem povolil lanko a pak i sundal boční kryt ale furt to drhne .. nevite čím to muže bejt ?? diky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2011 19:47
 
 
 
 
Jméno: TOM      IP: uživatel11175    
MOHU SE VÁS ZEPTAT KDYŽ MI TEČE OLEJ OD NÁKOPÁVAVAČKY A OD PŘEDNÍHO KOLEČKA ŘETĚZU OLEJ TAK CO S TÍM MÁM DĚLAL JA NEVIM JESTLI NĚJÁKOU GUMIČKU NEBO TAK NĚCO TAM DÁT DĚKUJI ZA ODPOVĚDI A JESTLI MOHU POPROSIT TAK KDE TY DÍLI NAJDU ABYCH SI JE KOUPIL odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2011 21:28
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ale prd go, jestli jí ten motor nepotřžebuje,,, vyměn, simerink pod sekundárem a pod startpáku patří o-kroužek v plechový misce... a nebuď línej a rozměry simerinku i o-kroužku si najdi v katalogu ND a podle toho si je kup
 
 
Datum: 06. června 2011 21:28
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mas vychechtane gufera udelej GO
 
 
Datum: 05. června 2011 22:30
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel10446    
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2011 11:26
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Ahoj draci,chtěl bych se zeptat jakou máte zkušenost s vyměněním věnce rozety na jawě pionýr(konkrétně na 550).Jak se tato oprava provádí?Moc děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2012 12:45
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
trhací nýt bude ještě horší než ty šroubky !! jediný nejjednodušší a správný způsob je rozklepávací nýt.... maj je v každém lepším železářství, myslim že je to 4 x10 mm.
 
 
Datum: 05. března 2012 12:45
 
 
 
 
Jméno: rozeta      IP: uživatel13332    
Máte někdo zkušenosti použít trhací ocelové nýty na rozetu?
 
 
Datum: 05. března 2012 12:17
 
 
 
 
Jméno: Kondor      IP: uživatel9766    
Já měl taky šroubky na věnci,ale pokaždé se mi nějaké vyklepaly.A to jsem je dotáhl na krev,důlčíkem rozklepl konce šroubů aby se nepovolily a stejně jsem je poztrácel.Tak jsem koupil oceláky nýty a je pokoj.
 
 
Datum: 06. června 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
a Proč ne šroubky?Já to mám na jawě 21 mám tam inbusový šrouby a matky a je to ok????
 
 
Datum: 05. června 2011 21:58
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
odbrousit staré nejty flexou a nanejtovat nové ,nedoporučuju dávat šroubky
 
 
Datum: 05. června 2011 19:55
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
Zdar nikdy jsem se o tohle nezajímal tak se mě nesmějte\r\n\r\nS tímhle se mi zlepší akcelerance ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pri_kolec_9z_matice22.html jak to funguje ? Jestli to nezmenší rychlost tak mi to příde lepší uprava než výměna rozety ne ? nebo to funguje stejně ?\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2011 20:35
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hillclimb :-D
 
 
Datum: 05. června 2011 20:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11818    
Zcela souhlasim. Tyhle 9z primáry jsou opravdu na lezení po sklalách a nebo na domácí frézu. Už řetězový kolečko 11z na sekundáru je tahoun neskutečnej.
 
 
Datum: 05. června 2011 20:23
 
 
 
 
Jméno: DaCaN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle me je tohle vyměnování koleček skoro beze smyslu, když chceš aby to líp jezdilo, tak si pěkně vylešti kanálky, spalovací prostor a třeba i výbrus nebo snížit hlavu ale podle mě soudruzi moc dobře věděli jaky kolečka tam maj dat aby to mělo výkon a zárověn to jezdilo rychle já bych to nechal bejt...
 
 
Datum: 05. června 2011 9:47
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasně,koukám že se vyznáš...Dá tohle + velkou rozetu a pojede max. 20...A odky se dělá 15 z. primár?
 
 
Datum: 05. června 2011 9:24
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel6218    
tphle zvětší sílu a zmenší rychlost o hodně ale jhestli chces jezdit rychle tak si dej 14 nebno 15ku primar a malou zadni rozetu ale pokud chces kross na si kup tu 9ku a do zadu velkou rozetu v
 
 
Datum: 05. června 2011 9:14
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, mám jeden velký problém. Mám 555 po půlení. Když jsem zapojil spojkové lanko, spojka byla furt v záběru. Když sundám dekl, neděje se nic. Je to určitě v tom deklu, ale nevím co. Zkoušel jsem štelovat, přitahovat a odtahovat šneka, lanko vytáhnout a znovu zapojit. Nic. Prosím, jestli víte, pomozte. Jsem už totálně bezradný a trvá to dva měsíce. Dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2011 18:54
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejde to ovšem seštelovat do ideálního stavu...
 
 
Datum: 02. června 2011 18:54
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kuličku mám 5 mm a tyčku tu samou, se kterou to frčelo... Před chvílí jsem ale zkusil povolit šroub na spodku víka a už to začalo trochu fungovat. Spojka sice furt klouzala, ale bylo to lepší.
 
 
Datum: 02. června 2011 18:54
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš dlouhou tyčku nebo velkou kuličku
 
 
Datum: 02. června 2011 18:43
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím všechny, mám dost blbý dotaz, ale jsem už bezradný. Nemůžu dostat u 555 spojkové lanko do válečku v deklu. Dostal jsem ho do jedné dírky, ale pak se roztřepí a je konec. Zkoušel jsem snad vše. Nemáte nějaký fígl? Dík a soráč ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2011 16:14
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže lanko jsem tam dostal, ale mému problému to stejně nepomohlo...
 
 
Datum: 02. června 2011 16:14
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
V tom válečku si vyvrtej nepatrně větší dirku, potom stoč vlákna na lanku dohromady a až to tam budeš vsouvat tak s ním pootáčej po směru tak aby se nemohlo tolik třepit. Když by si ho pájel tak se musí odmastit a poleptat kyselinou jinak se ti tam cín nechytne
 
 
Datum: 02. června 2011 15:16
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Letovat jsem to už zkoušel :-D
 
 
Datum: 02. června 2011 14:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych asi zkusil ten konec lanka zaletovat cínem, aby se netřepil...
 
 
Datum: 02. června 2011 14:39
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel11444    
lehce zamotat kombinackama a zakapnout cinem
 
 
Datum: 02. června 2011 14:39
 
 
 
 
Jméno: danek.mul      E-mail:      IP: uživatel10444    
čaute .. kolik da fichtl km/h ?? kdyš je po vybrusu ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2011 17:17
 
 
 
 
Jméno: vymrdana-maturita.cz      IP: uživatel11073    
tem kokotum bych za tu stopku ustrelil palici !!!!! jinak ten fik nejede 80 !! ale +/- cca 70 km/h... a jeste jede curacek z kopce.. bych ho prosmal dvojkou kokota...............................
 
 
Datum: 01. června 2011 17:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11791    
Neupravenej dobře seřízenej 65-70km/h
 
 
Datum: 01. června 2011 16:38
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kámo, ty si jasnej, nesmíš brát všechno vážně !
 
 
Datum: 01. června 2011 14:10
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel11626    
hej :-D ty si vážně jasnej :-D kilem :-D jasně ... a babeta 90 vid :-D :-D :-D hej ja vazne z tebe nemuzu, ale jak myslis hochu...
 
 
Datum: 01. června 2011 13:52
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne ten jede kilem!!!
 
 
Datum: 01. června 2011 11:06
 
 
 
 
Jméno: danek.mul      E-mail:      IP: uživatel11542    
http://www.youtube.com/watch?v=eyRohDf_abs a co tento fichtl jede 80 ? a to nema v tuningu
 
 
Datum: 01. června 2011 10:38
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
100 km/h
 
 
Datum: 01. června 2011 10:35
 
 
 
 
Jméno: danek.mul      E-mail:      IP: uživatel11542    
a na babete to ukazuje dobre tachometr ??
 
 
Datum: 01. června 2011 10:31
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel984    
jako to je celkem blba otazka :-D každej jinak, zäleží na primarnim kolecku, rozete....ja mam dva, jeden je udelanej do tahu, s tim dam max 50km/h a s tim druhym kterej je udelanej na rychlost jede az 75 km/h, ale zase nema moc tah, jinak oba dva sou po celkovy go motoru....tak uvids kolik ti pojede no...
 
 
Datum: 01. června 2011 9:30
 
 
 
 
Jméno: danek.mul      E-mail:      IP: uživatel10444    
no ja mam jawu 23 a kdyš sem jel sem tam videl na tachometru tak 70-75 a nevim jestli to ukazuje dobre
 
 
Datum: 01. června 2011 6:24
 
 
 
 
Jméno: Richard.solta      IP: uživatel10340    
Tak hned po výbrusu bych ho netýral...Musí se zajet a na rychlosti zavisí hodně věcí stav a nejen výbrus....Ale tak já mám pomalu nejetej motor páč byl nepoužíván a jen nový ložiska na klice a řetěz a tech 60 tam dávám po rovině..ALe tak když uděláš komplet motor tak by třeba mohl jezdit přes 60...nwm
 
 
Datum: 31. května 2011 23:39
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chlapci jeden "automechanik" se semnou hádal o tom že řeťěžové náhonové kolečko neni sekundárko ale primárko. Že mám pravdu a je to sekundárko? :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2011 17:50
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
automechanik asi jenom tlačil, pak by to podle pohybu sil odpovídalo :-D
 
 
Datum: 01. června 2011 17:50
 
 
 
 
Jméno: vymrdana-maturita.cz      IP: uživatel11073    
ty vole tady se resej picoviny ........................ todle je snad kazdymu blbovi jasny ne ??? jinak elita uz vysvetlila ,,,,,,,,,,,,,,, ...............
 
 
Datum: 01. června 2011 17:23
 
 
 
 
Jméno: CZK      IP: uživatel9460    
Věř mu klidně dál, asi viděl jen stadiona, ten má primární převod ozubenejma kolama. Takže řetěz je v tom případě opravdu primární. :-D
 
 
Datum: 01. června 2011 16:38
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale jä to nepopírám, jen mi to říkal jeden chláapek, a jáa mju věřím :-D
 
 
Datum: 01. června 2011 10:36
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdybys neveril tak latinské názvy pro číslovky 1 až 8 jsou: prima, sekunda, tercie, kvarta, kvinta, sexta, septima, oktava,..... take furt popíráš že prima je 1 a že sekunda je 2? :-D :-D
 
 
Datum: 31. května 2011 23:24
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachtl: ty seš trouba :-D .. primární je jako první.. a první kolečko je hnedka na čepu kliky.. sekundární je druhé.... a druhé je na výstupu převodovky k náhonu kola ;-) ... nebo popíráš snad že primární je první a seknudár je druhý? ;-)
 
 
Datum: 31. května 2011 23:18
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je celkem možný, každej řiká něco jinýho, mě je to celkem jedno jak tomu budu řikat :-D
 
 
Datum: 31. května 2011 22:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, řetězové je obecné označení ale...protože na něm běhá řetěz tak je řetězové, ale na motorce jsou řetězy dva, a tak se použilo rozlišovací pojmenování primární a sekundární řetěz, takže ono je to vlastně jakoby sekundární řetězové kolečko, prostě sekundár :-D
 
 
Datum: 31. května 2011 22:41
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co sem slyśel tak řetězové..ale já se s tebou hádat nebudu.
 
 
Datum: 31. května 2011 22:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já zase věřim tomu co je logické a léta zaběhnuté...jak by se podle tebe jinak mělo jsmenovat to kolečko než sekundární?
 
 
Datum: 31. května 2011 22:38
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolecko: tož taky si to myslím, na 99.9 % jsem si i jistej :-D
 
 
Datum: 31. května 2011 22:37
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já nevím, každej řiká néco jiného... ono na ton stejně moc nesejde :-)...já věřím tomu co sem psal
 
 
Datum: 31. května 2011 22:37
 
 
 
 
Jméno: fichtlar05      IP: uživatel11788    
ja bych řek že primarko je spojkove a sekundarko u retazu je to vsude na netu :-)
 
 
Datum: 31. května 2011 22:37
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co to potom teda je ? :-D terciální převod? :-D
 
 
Datum: 31. května 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sekundární kolečko je to pod pravym deklem, primární je u spojky...vychází to z pojmenování celého toho převodu-u spojky je to primární řetězový převod, na zadní kolo je to sekundární řetězový převod...
 
 
Datum: 31. května 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jaktože tady na fichtlkrámku prodávaji sekundární kolečka? To to snad maji špatně pojmenovany všechno? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sekundaro_15z2.html
 
 
Datum: 31. května 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky sem si to myslel, ale nenachází. Dokonce mi to potvrdil i prodavač v mototechně.
 
 
Datum: 31. května 2011 22:35
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale sekundární převod se nachází pod pravým deklem motoru, ne ?
 
 
Datum: 31. května 2011 22:33
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne nemáš...každej si myslí že pod pojmem sekundár, najdeś kolečko na ŕetěz (pod pravym deklem motoru) ale není tomu tak...kdysi mi to vysvétloval jeden starej pán, a ten moc dobŕe ví o čem mluví.
 
 
Datum: 31. května 2011 22:30
 
 
 
 
Jméno: KOUDY.OK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci úpřipravuji se na generálku motoru čz 125/476 a nemůžu rozdělat primární kolečko spojkový koš sem rozdělal ale řetěz tam rozpojit nejde jak to mám stáhnout abych řetěz nepoškodil? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2011 22:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli je ten primár vytahanej tak ho stejně pak zahodíš, u motoru před GO bejvá vytahanej skoro vždycky...a kdybys ho chtěl i tak zachovat, tak stačí když vyndáš rozpěrku mezi vnějšim spojkovym košem a hlavní hřídelí...je tam takové kalené ocelové futro, volně nasunuté, hejbej košem sem a tam směrem po hlavní hřídeli a ono začne vylejzat, pak ho vyndej, tim získáš vůli celého toho koše, ten přiblížíš směrem ke klice a řetěz pak jde dolu, protože se prověsí...
 
 
Datum: 31. května 2011 22:51
 
<  81  82  83  84  85  86  87  88  89  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.06.2025 23:28:22 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu