|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 Cau kluci koupil sem nove spojkove čelisti na babetě 210 a nejdou mi tam dat jak je ten vnější unašeč tak to zavazi chtěl sem se vas zeptat jestli bych to mohl vybrousit nebo nějak upravit aby to šlo ale mam strach at to nepokazim diky moc za odpoověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2011 21:10
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11887
 Když sem měl bábu tak jsem je taky jemnym smirkem trochu brousil abych je tam dostal ale zase nesmíš moc jen tak aby to to tam šlo..
Datum: 16. června 2011 21:10
 Čau draci, jak je korková lamela na 21, tak ty korky mam skoro celé v pí*i, když přez ně jedu prstem, tak jakoby tam vůbec nebyly jak sou opotřebovaný, ale z druhý strany jsou skoro jako nový..Mam kupovat nový lamely nebo ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2011 16:58
 Tak kila.  A co je an tom špatnýho?
Datum: 14. června 2011 16:58
 2 kyla?A jakýho matroše ?
Datum: 14. června 2011 12:59
Datum: 13. června 2011 23:10
 Olej jsem dal, ale asi to byl jen 1:40 nebo 1:50...  A nejdřív to malinko začlo jakoby drhnoutpři vysokejch otáčkách, tak sem dal 1:25 a netočil sem to, prej by se to mělo ustát ale neustálo. A teď mi kámoš nabídl válec, hlavu + píst za 2 kyla.
Datum: 13. června 2011 19:54
 Jedině na výbrus...A jak se to stalo?Si nedal olej?
Datum: 13. června 2011 19:43
 http://jastinek.rajce.idnes.cz/fichtl/ Na tej fotce to vypadá že je to odřený hodně, ale tolik to udělal blesk, jinak když přez to přejedu, tak to neni moc znát.
Datum: 13. června 2011 18:07
 Uploadni někde foto,třeba na ulož.to ať můžem posoudit.
Datum: 13. června 2011 17:41
 Tak lamely budu mít od kámoše a zjistil sem další eror, nejspíš přidřenej válec... Píst je z boku hnědej a dole má rýhy a ve válci jsou dole taky rýhy ale jen nepatrný.  Takže výbrus a novej píst že?
Datum: 13. června 2011 17:22
Jméno: hh
IP: uživatel11872
 a je ti doufám jasný že ta lamela je prohnutá a zuby jsou vyosený k jedný straně? Tloušťka obložení se měří od vnitřního obvodu plechu v místě, kde dosedá na spojkovej koš, tam by měl mít stejnou tlouštku na obě strany...
Datum: 13. června 2011 10:16
 A neni dobrý si připlatit celkem 8 Kč za skoro 2x tak velkou životnost ?
Datum: 12. června 2011 21:53
Jméno: panel
IP: uživatel10693
 ferodo mam na pionýru už druhej rok a neklouže nic vše ok
Datum: 12. června 2011 21:45
 Ok, až budou money, tak budu muset navštívit shop.  A kámoš říkal že ty ferodový jsou prej na prd, ale už nevím proč.. A já na to ani nemam papíry, mam to jen tak pro radost, takže nepotřebuju nějakýá co vydrží dýl.
Datum: 12. června 2011 21:36
 A kup ferodový,víc vydrží.
Datum: 12. června 2011 21:30
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 jo, protože ti to jinak začne brzo klouzat
Datum: 12. června 2011 21:26
Jméno: 250ú455
IP: uživatel10520
 ahoj draci u mé 250ú455 se stala divná věc, je po GO 1800 km, hnal jsem ji chvilku 100km rychlostí a najednou mě vmotoru něco zarachtalo hlasitě a chciploto, zůstala v prokluzu spojka tak jsem vyřadil nechal to dojet přeřadil na neutral u jedničky a normalně nastartoval a jel dál, nic tam nerachtá chodí to dobře jako předtim, co se mohlo stát?? předtim jsem to honil pořád 90 km víc kilometrů a nikdy se mi nic takovýho nestalo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2011 10:52
Jméno: standa
IP: uživatel11873
 Raflo se to,normálka,po vychladnutí to zase jede......asi to ještě neni úplně zajetý a nebo je to chudý....máš na klice a v převodovce ložiska C3?
Datum: 13. června 2011 10:52
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 jaký ložisko? jedině pístní čep, akorát nechápu jak, hryzloseto po pár zaklepání a jak jsem zastavil tak to šlo normálně nastartovat nechápu!!  eště jsem si všiml, že je v ojnici nahoře lechce jedno místo vydřený, mažu 1:30 a dira v oku je dobrá, jeto vystružený dost vest tak nevim
Datum: 12. června 2011 21:25
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 No já bych řekl že si mohl uvařit ložisko a zaseklo se ne?
Datum: 12. června 2011 20:19
Jméno: mladim
IP: uživatel11861
 zdravim .....ako povolit spojkovy koš na jawe 21 bez toho zaistovača? ........ asi sa ta matica nejak sekla.......skusal som si zaprieť o hrany koša vidlicový kľúč 10/8 ale ohol sa...som bezradný....zatiaľ som to namočil do WD.... za rady dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2011 15:42
Jméno: mladim
IP: uživatel11861
 tak chlapy diki za pomoc ..........uz som to spravil.......riadne som sa nas*al (som si povedal ze nebudem sa tu s*rat s jednym spojkovym kosom cele poobedie ...prinajhorsom kupim novu hlavnu hriadel) tak som chytil kôš do hasáku zobral som si ešte dlhšiu trubku a nakoniec to povolilo....no ale aké je z toho ponaučenie?............. keby ten kreten čo to robil predomnou nebol taky lenivy a išiel kupit origo maticu a nedal tam perovku som sa nemusel s tym s*at celé poobedie
Datum: 12. června 2011 15:42
Jméno: mladim
IP: uživatel11861
 ja tam zaistovací pliešok ani nemam mam tam iba obyčajnú perovku......skusal som hriadel z druhej strany upnúť do zveráku a zobral som trubkový kluč 14 a ešte polmetrovú trubku aby som mal vačsiu páku dal som trojku ale stále to v tom zveráku šmýka.............veľmi ten zverák doťahovať nechcem aby sa ni na hriadeli nezničil závit
Datum: 12. června 2011 14:33
Jméno: ondra
IP: uživatel3545
 Zdar taky sem měl takovej problém zhoblovaná matka a dorvaný fest nakonec sem musel upnout koš do svěráku a šestihranýma golama povolit.
Datum: 12. června 2011 13:27
 zajištovací posložku sis ohnul?
Datum: 12. června 2011 13:07
 aha...já minule nějak zašprajcoval sekundární kolečko velkejma kleštěma, pak to povolit šlo...hlavně pořádně odohýbej ten zajišťovací plíšek
Datum: 12. června 2011 13:02
Jméno: mladim
IP: uživatel11861
 diki za odpoved ale motor mám zhodený z kostry
Datum: 12. června 2011 13:00
 třeba tam dát trojku a zašlápnout zadní brzdu...
Datum: 12. června 2011 12:57
Jméno: Poper
IP: uživatel11077
 Zdravim vas....nevite nekdo prosim vas jake jsou rozmery orig.pruzinek do spojky na čz 175/487 ??????
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2011 13:51
Jméno: corey
IP: uživatel11570
 čau. mam nově poskladanej motor a dnes sem ho po prve projel a zjistil jsem že to na dvojiku jede uplně divně vyskakuje na neutral a něco v tim klape...vubec nevim čim to muže byt. nevite někdo čim byx to mohlo byt ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2011 9:34
Jméno: dfh
IP: uživatel11177
Datum: 21. června 2011 9:34
 corey:Ještě řekni,že by jsme si tu měli vzájemně vykat....
Datum: 11. června 2011 7:16
Jméno: corey
IP: uživatel11570
 když už si chceš hrát na chytrého tak aspoň napiš českého a ne českýho!!!
Datum: 10. června 2011 23:32
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 111 to je poprava českýho jazyka. Zpátky na stromy....
Datum: 10. června 2011 22:49
Jméno: 111
IP: uživatel11234
 to je takle od stolu těžke nuže to bejt automatem, vydlyčkou,nebo omletym kolečkem znova rozpulyt a skontrolovat.
Datum: 10. června 2011 21:57
 Čau draci konečně se mi podařilo vyřešit problémy s elektrikou, ale potřeboval bych další nějakou radu co se týče spojky. Nedávno jsem měnil lamely, jenomže teď mi začala zase prokluzovat ta spojka a tím pádem i nakopávačka. Nechce se zase rozebírat půlku motoru a nevím jestli by to bylo něco platné, když jsou lamely úplně nový. A tak mi porosím řekněte jestli se to nedá nějak dotáhnout, aby to už neprokluzovalo. Děkuji. Ať to jezdí!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2011 21:18
 Ten je novej měnil jsem ho kydž jsem měnil ty lamely.
Datum: 10. června 2011 21:18
Jméno: vojta
IP: uživatel11734
 nebo nemáš špatnej olej?
Datum: 10. června 2011 20:46
 Ok zkusim vše
Datum: 10. června 2011 18:14
 zkus poštelovat spojku,pokud prokluzuje tak šroubem v krytu motoru u elektriky otoč podle potřeby doleva,pak nezapomeň utáhnout pojistnou matku, aby se ti spojka zase nerozladila. Pokud to znějakých důvodů nepůjde,tak nemusíš půlit celej motor, ale stačí když odděláš dekl u lamel, zkus zkontrolovat seigrovky, jestli se nějaká neuvolnila a tim pádem spojkový lamely nemaj dostatečnej přítlak. A nebo mě ještě napadá jestli nemáš staré unavené pružinky.No uvidíš, takhle na dálku je to těžký, ale snad ti to pomůže.
Datum: 10. června 2011 17:55
 cau draci mam babettu 210 a připadne mi že nejede moc rychle je tam totiž převod na sílu v zadu na rozetě 51 zubu,ja mam 95 kg a tak nvm jak by bylo asi nejlepši tam dat rozetu popřipadě asi aj retězově kolečko diky moc za odpověd..
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2011 16:12
 jo tak ja to zkusim diky
Datum: 09. června 2011 16:12
Jméno: Lukas
IP: uživatel11849
 Ja tam dal rozetu z 207 a frčelo to jak blesk ,ale horší je to se sílou a taky dosti trpěj spojky,nicmeně i mala změne je znat takže do šopiku a koupit věetši koleso (hnací) 13-tizub
Datum: 09. června 2011 14:44
 Dobrý den vím že se to jsem nehodí ale mohl by my třeba někdo pomoct mám doma málotraktor vše funguje ale dal jsem tam diferencial ze spartaku starího netrvalo dlouho a diferencial odešel nebralo jedno kolo neseplo dal jsem druhej co jsem sehnal zapadl jsem a uš jsem se nedostal pustím spojku v diferencialu lupe kola chtejí zabrat ale nezaberou nevíte někdo proč hruška je dobrá věnec ve vnitř taky ložiska kameny vše ok tak proč to nejde děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2011 22:12
 No klapne to jednou pak kola chtějí zabrat a zase nic a zase to klapne a nic.
Datum: 11. června 2011 22:12
 To je opravdu velmi podivné.
Takže pokud jsem to správně pochopil.
Nastartuješ,pouštíš spojku a začne v diferenciálu klapat? Nebo klapne jen jednou a pak už nic ? A nebo to klaplo už jak jsi tady popisoval a od té doby žádný zvuk?
Datum: 10. června 2011 23:11
 Aha ale já jsem ho nerozebral já jen sundal pokličku a podíval jsem se na to ozubené kolo jeto nějaké divné uš
Datum: 10. června 2011 23:00
 Tak v tomhle případě to vypadá,že jsi to špatně poskládal.
Vznikla ti vůle v ozubení a to do sebe nezapadá a pouze po sobě klouže a přeskakuje.
To může mít škaredé následky.
Ono se vůbec rozebirání diferenciálu ze spartaka nedoporučuje lidem co to nikdy nedělali.
Najdi se diskuzní fóra o těchto autech a najdi si sekce s diferenciálama a poznáš sám,že to není sranda.
Datum: 10. června 2011 15:36
 No poloosi se nastrkují a ulomený nejsou dnes jsem koukal pod prachovky a nic zase jsem ho nastartoval a prostě vněm lupe a náko se my zdá že vijíždí kardán to mně nedělalo ale tet my náko hodne vijíždí
Datum: 09. června 2011 19:57
 Nevím přesně jak to přímo ve spartakovi chodí,vidím že obě poloosy jsou odpružené,dnes je to jiné.
Ale podívej se,jestli se právě neutrhly obě poloosy v místě,kde se připojují do diferenciálu.
Je to překryto manžetou a ta tu utrženou poloosu může udržet když se urve.
Popřípadě,pokud to není řešeno šrouby,je to do ní nastčeno na tsícihran.
Nějaké fotky by určitě pomohly.
Datum: 09. června 2011 16:39
 JO tak to nevím poloosi asi ne to nevím jak se to dá poznat a ty tisícihrany to taky nwm jak to poznám dík za odpověd
Datum: 09. června 2011 14:59
 Nekřuply ti obě poloosy nebo neprotočily se ti tisícihrany?
Datum: 09. června 2011 14:49
 ano olej vněm je a ložiska také fungují
Datum: 09. června 2011 9:52
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 a máž vnem olej nebo estli nemá zadřený ložiska
Datum: 09. června 2011 7:35
 Cuzz, Draci, Chtěl jsem se zeptat. Mám Jawu 21. Když jedu už tak 10km a chci přeřadit nabo dát neutrál tak to chce za každou cenu chcípnout. Musím to furt tůrovat. Chci se zeptat jestli by to mohl byt nějáký problém nebo je to technická vada všech fichtlů, když jsou teplý. Dkuji za radu..
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2011 9:35
Jméno: vm v
IP: uživatel11177
 opravdu to bude předstihema kaldivkem,dobře to našteluj a uvidiš že to pojede!
Datum: 21. června 2011 9:35
Jméno: Joan
IP: uživatel11844
 Jediný co jsem zatím udělal. Je že jsem vymenil svíčku BRISK N17C za BRISK N14YC  ale žádnej rozdíl. Všechno zkusím dík
Datum: 09. června 2011 19:00
 sesteluj komplet zapalovani odtrh,predstih,vycisti karbec komplet trysky atd sesteluj otacky za tepliho behu motoru, a nebo vymen svicku,
Datum: 08. června 2011 22:56
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ucpaná volnoběžná tryska
Datum: 08. června 2011 22:42
 seřídit karbec ( bohatost směsi, volnoběh)
Datum: 08. června 2011 21:22
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 Zkusil bych seřídit karburátor za tepla, ale to tě asi taky napadlo.
Datum: 08. června 2011 20:17
 ahoj, mam moped puch a něco mi tam neustale dře v motoru ... i když motor neni nastartovanej a jen šlapu.. něco tam drhne ... když mačkam páčku, kterou to jde do záběru tak to drhne čím dál víc.... napadlo mě že je to moc dotahly tak sem povolil lanko a pak i sundal boční kryt ale furt to drhne .. nevite čím to muže bejt ?? diky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2011 19:47
Jméno: TOM
IP: uživatel11175
 MOHU SE VÁS ZEPTAT KDYŽ MI TEČE OLEJ OD NÁKOPÁVAVAČKY A OD PŘEDNÍHO KOLEČKA ŘETĚZU OLEJ TAK CO S TÍM MÁM DĚLAL JA NEVIM JESTLI NĚJÁKOU GUMIČKU NEBO TAK NĚCO TAM DÁT
DĚKUJI ZA ODPOVĚDI A JESTLI MOHU POPROSIT TAK KDE TY DÍLI NAJDU ABYCH SI JE KOUPIL
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2011 21:28
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ale prd go, jestli jí ten motor nepotřžebuje,,, vyměn, simerink pod sekundárem a pod startpáku patří o-kroužek v plechový misce... a nebuď línej a rozměry simerinku i o-kroužku si najdi v katalogu ND a podle toho si je kup
Datum: 06. června 2011 21:28
 mas vychechtane gufera udelej GO
Datum: 05. června 2011 22:30
Jméno: dan
IP: uživatel10446
Posl.aktualizace: 05. června 2011 11:26
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj draci,chtěl bych se zeptat jakou máte zkušenost s vyměněním věnce rozety na jawě pionýr(konkrétně na 550).Jak se tato oprava provádí?Moc děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2012 12:45
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 trhací nýt bude ještě horší než ty šroubky !! jediný nejjednodušší a správný způsob je rozklepávací nýt.... maj je v každém lepším železářství, myslim že je to 4 x10 mm.
Datum: 05. března 2012 12:45
Jméno: rozeta
IP: uživatel13332
 Máte někdo zkušenosti použít trhací ocelové nýty na rozetu?
Datum: 05. března 2012 12:17
Jméno: Kondor
IP: uživatel9766
 Já měl taky šroubky na věnci,ale pokaždé se mi nějaké vyklepaly.A to jsem je dotáhl na krev,důlčíkem rozklepl konce šroubů aby se nepovolily a stejně jsem je poztrácel.Tak jsem koupil oceláky nýty a je pokoj.
Datum: 06. června 2011 19:29
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 a Proč ne šroubky?Já to mám na jawě 21 mám tam inbusový šrouby a matky a je to ok????
Datum: 05. června 2011 21:58
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 odbrousit staré nejty flexou a nanejtovat nové ,nedoporučuju dávat šroubky
Datum: 05. června 2011 19:55
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
Posl.aktualizace: 05. června 2011 20:35
 Hillclimb
Datum: 05. června 2011 20:35
Jméno: standa
IP: uživatel11818
 Zcela souhlasim. Tyhle 9z primáry jsou opravdu na lezení po sklalách a nebo na domácí frézu. Už řetězový kolečko 11z na sekundáru je tahoun neskutečnej.
Datum: 05. června 2011 20:23
 Podle me je tohle vyměnování koleček skoro beze smyslu, když chceš aby to líp jezdilo, tak si pěkně vylešti kanálky, spalovací prostor a třeba i výbrus nebo snížit hlavu ale podle mě soudruzi moc dobře věděli jaky kolečka tam maj dat aby to mělo výkon a zárověn to jezdilo rychle já bych to nechal bejt...
Datum: 05. června 2011 9:47
 Jasně,koukám že se vyznáš...Dá tohle + velkou rozetu a pojede max. 20...A odky se dělá 15 z. primár?
Datum: 05. června 2011 9:24
Jméno: achmed
IP: uživatel6218
 tphle zvětší sílu a zmenší rychlost o hodně ale jhestli chces jezdit rychle tak si dej 14 nebno 15ku primar a malou zadni rozetu ale pokud chces kross na si kup tu 9ku a do zadu velkou rozetu v
Datum: 05. června 2011 9:14
 Zdarec, mám jeden velký problém. Mám 555 po půlení. Když jsem zapojil spojkové lanko, spojka byla furt v záběru. Když sundám dekl, neděje se nic. Je to určitě v tom deklu, ale nevím co. Zkoušel jsem štelovat, přitahovat a odtahovat šneka, lanko vytáhnout a znovu zapojit. Nic. Prosím, jestli víte, pomozte. Jsem už totálně bezradný a trvá to dva měsíce. Dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2011 18:54
 Nejde to ovšem seštelovat do ideálního stavu...
Datum: 02. června 2011 18:54
 Kuličku mám 5 mm a tyčku tu samou, se kterou to frčelo... Před chvílí jsem ale zkusil povolit šroub na spodku víka a už to začalo trochu fungovat. Spojka sice furt klouzala, ale bylo to lepší.
Datum: 02. června 2011 18:54
 máš dlouhou tyčku nebo velkou kuličku
Datum: 02. června 2011 18:43
 Zdravím všechny, mám dost blbý dotaz, ale jsem už bezradný. Nemůžu dostat u 555 spojkové lanko do válečku v deklu. Dostal jsem ho do jedné dírky, ale pak se roztřepí a je konec. Zkoušel jsem snad vše. Nemáte nějaký fígl? Dík a soráč
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2011 16:14
 Takže lanko jsem tam dostal, ale mému problému to stejně nepomohlo...
Datum: 02. června 2011 16:14
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 V tom válečku si vyvrtej nepatrně větší dirku, potom stoč vlákna na lanku dohromady a až to tam budeš vsouvat tak s ním pootáčej po směru tak aby se nemohlo tolik třepit. Když by si ho pájel tak se musí odmastit a poleptat kyselinou jinak se ti tam cín nechytne
Datum: 02. června 2011 15:16
 Letovat jsem to už zkoušel
Datum: 02. června 2011 14:50
 Já bych asi zkusil ten konec lanka zaletovat cínem, aby se netřepil...
Datum: 02. června 2011 14:39
Jméno: Lori.
IP: uživatel11444
 lehce zamotat kombinackama a zakapnout cinem
Datum: 02. června 2011 14:39
 čaute .. kolik da fichtl km/h ?? kdyš je po vybrusu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2011 17:17
Jméno: vymrdana-maturita.cz
IP: uživatel11073
 tem kokotum bych za tu stopku ustrelil palici !!!!! jinak ten fik nejede 80 !! ale +/- cca 70 km/h... a jeste jede curacek z kopce.. bych ho prosmal dvojkou kokota...............................
Datum: 01. června 2011 17:17
Jméno: standa
IP: uživatel11791
 Neupravenej dobře seřízenej 65-70km/h
Datum: 01. června 2011 16:38
 Kámo, ty si jasnej, nesmíš brát všechno vážně !
Datum: 01. června 2011 14:10
Jméno: Blady
IP: uživatel11626
 hej  ty si vážně jasnej  kilem  jasně ... a babeta 90 vid  hej ja vazne z tebe nemuzu, ale jak myslis hochu...
Datum: 01. června 2011 13:52
 ne ten jede kilem!!!
Datum: 01. června 2011 11:06
 http://www.youtube.com/watch?v=eyRohDf_abs a co tento fichtl jede 80 ? a to nema v tuningu
Datum: 01. června 2011 10:38
 100 km/h
Datum: 01. června 2011 10:35
 a na babete to ukazuje dobre tachometr ??
Datum: 01. června 2011 10:31
Jméno: Blady
IP: uživatel984
 jako to je celkem blba otazka  každej jinak, zäleží na primarnim kolecku, rozete....ja mam dva, jeden je udelanej do tahu, s tim dam max 50km/h a s tim druhym kterej je udelanej na rychlost jede az 75 km/h, ale zase nema moc tah, jinak oba dva sou po celkovy go motoru....tak uvids kolik ti pojede no...
Datum: 01. června 2011 9:30
 no ja mam jawu 23 a kdyš sem jel sem tam videl na tachometru tak 70-75 a nevim jestli to ukazuje dobre
Datum: 01. června 2011 6:24
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel10340
 Tak hned po výbrusu bych ho netýral...Musí se zajet a na rychlosti zavisí hodně věcí stav a nejen výbrus....Ale tak já mám pomalu nejetej motor páč byl nepoužíván a jen nový ložiska na klice a řetěz a tech 60 tam dávám po rovině..ALe tak když uděláš komplet motor tak by třeba mohl jezdit přes 60...nwm
Datum: 31. května 2011 23:39
 Chlapci jeden "automechanik" se semnou hádal o tom že řeťěžové náhonové kolečko neni sekundárko ale primárko. Že mám pravdu a je to sekundárko?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2011 17:50
 automechanik asi jenom tlačil, pak by to podle pohybu sil odpovídalo
Datum: 01. června 2011 17:50
Jméno: vymrdana-maturita.cz
IP: uživatel11073
 ty vole tady se resej picoviny ........................ todle je snad kazdymu blbovi jasny ne ??? jinak elita uz vysvetlila ,,,,,,,,,,,,,,, ...............
Datum: 01. června 2011 17:23
Jméno: CZK
IP: uživatel9460
 Věř mu klidně dál, asi viděl jen stadiona, ten má primární převod ozubenejma kolama. Takže řetěz je v tom případě opravdu primární.
Datum: 01. června 2011 16:38
 Ale jä to nepopírám, jen mi to říkal jeden chláapek, a jáa mju věřím
Datum: 01. června 2011 10:36
Datum: 31. května 2011 23:24
 dachtl: ty seš trouba  .. primární je jako první.. a první kolečko je hnedka na čepu kliky.. sekundární je druhé.... a druhé je na výstupu převodovky k náhonu kola  ... nebo popíráš snad že primární je první a seknudár je druhý?
Datum: 31. května 2011 23:18
 To je celkem možný, každej řiká něco jinýho, mě je to celkem jedno jak tomu budu řikat
Datum: 31. května 2011 22:43
 Ano, řetězové je obecné označení ale...protože na něm běhá řetěz tak je řetězové, ale na motorce jsou řetězy dva, a tak se použilo rozlišovací pojmenování primární a sekundární řetěz, takže ono je to vlastně jakoby sekundární řetězové kolečko, prostě sekundár
Datum: 31. května 2011 22:41
 Co sem slyśel tak řetězové..ale já se s tebou hádat nebudu.
Datum: 31. května 2011 22:39
 Já zase věřim tomu co je logické a léta zaběhnuté...jak by se podle tebe jinak mělo jsmenovat to kolečko než sekundární?
Datum: 31. května 2011 22:38
 kolecko: tož taky si to myslím, na 99.9 % jsem si i jistej
Datum: 31. května 2011 22:37
 Já nevím, každej řiká néco jiného... ono na ton stejně moc nesejde  ...já věřím tomu co sem psal
Datum: 31. května 2011 22:37
Jméno: fichtlar05
IP: uživatel11788
 ja bych řek že primarko je spojkove a sekundarko u retazu je to vsude na netu
Datum: 31. května 2011 22:37
 a co to potom teda je ?  terciální převod?
Datum: 31. května 2011 22:36
 Sekundární kolečko je to pod pravym deklem, primární je u spojky...vychází to z pojmenování celého toho převodu-u spojky je to primární řetězový převod, na zadní kolo je to sekundární řetězový převod...
Datum: 31. května 2011 22:36
Datum: 31. května 2011 22:36
 Taky sem si to myslel, ale nenachází. Dokonce mi to potvrdil i prodavač v mototechně.
Datum: 31. května 2011 22:35
 ale sekundární převod se nachází pod pravým deklem motoru, ne ?
Datum: 31. května 2011 22:33
 Ne nemáš...každej si myslí že pod pojmem sekundár, najdeś kolečko na ŕetěz (pod pravym deklem motoru) ale není tomu tak...kdysi mi to vysvétloval jeden starej pán, a ten moc dobŕe ví o čem mluví.
Datum: 31. května 2011 22:30
 zdar draci úpřipravuji se na generálku motoru čz 125/476 a nemůžu rozdělat primární kolečko spojkový koš sem rozdělal ale řetěz tam rozpojit nejde jak to mám stáhnout abych řetěz nepoškodil?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2011 22:51
 Jestli je ten primár vytahanej tak ho stejně pak zahodíš, u motoru před GO bejvá vytahanej skoro vždycky...a kdybys ho chtěl i tak zachovat, tak stačí když vyndáš rozpěrku mezi vnějšim spojkovym košem a hlavní hřídelí...je tam takové kalené ocelové futro, volně nasunuté, hejbej košem sem a tam směrem po hlavní hřídeli a ono začne vylejzat, pak ho vyndej, tim získáš vůli celého toho koše, ten přiblížíš směrem ke klice a řetěz pak jde dolu, protože se prověsí...
Datum: 31. května 2011 22:51
|



|