česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  997  998  999  1000  1001  1002  1003  1004  1005  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Martin Kuklík      E-mail:      IP: uživatel10529    
Ahoj Potřeboval bych poslat čitelné schéma zapojení elektriky na Jawa 50 pionýr díky předem Martin odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2010 16:35
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
přesně, a čemu řikáš čitelný? viděl sem jich spoustu a na nečitelný sem ještě nenarazil, chyba bude asi jinde..
 
 
Datum: 13. října 2010 16:35
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
co se takhle kouknout na net? jsou jich všude tisíce... :-P :-)
 
 
Datum: 13. října 2010 7:27
 
 
 
 
Jméno: pionerr      IP: uživatel9121    
čau chtěl bych se zeptat jaká je nejlepší barva pro lakování motocyklů aut a tak dále dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2010 18:49
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Teď jsem se vrátil od pána co mi svařuje a řekl mi, že sprej NE, že dvousložkovou akrilátovou barvu, namíchají vám ji i na odstín, je to automechanik, tak snad ví co říká, doufám :-). Jo a musím pochválit Sesu za tu prefabrikovanou packu, na Jawu 21, je to moc hezký, dělal mi to CO2 a vypadá skvěle.
 
 
Datum: 19. listopadu 2010 18:49
 
 
 
 
Jméno: Matous_KH      IP: uživatel7314    
Já se přiznám, já to barvil barvou na plot, normálně šťětcem, za 325kč nalakovanej fichtl a ještě dost barvy zbylo, ale nemůžu doporučit.:-D No krizovka, kupoval sem nový plechy, měl sem seřezaný tak abych měl barvu schodnou s TP, na jaře můžu barvit znova, ale budu barvit něčím jiným.
 
 
Datum: 14. října 2010 18:55
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
omlouvam se za pripadny preklepy, celej den jsem svaroval a mam z toho vypaleny oci tak na to skoro nevidim
 
 
Datum: 13. října 2010 19:57
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kekz: moji trindu lakuje lakyrnik ze skodovky, rekl si za celou 5 000 a za nalakovani komplet kejvacky si rekne 8 000. tzn. za pareza by si mohl rict tech 5-8 000. Lakuje akrylatem, akorat musis mit plechy odbarveny. Nepocitej, ze v profi lakovne to bude levnejsi. BTW pripravovat povrch pod lak je blbost :-P Ja kdyz si jete lakoval stroje do lesa sprejem tak jsem je obrousil, odmastil, striknul nekolika vzstvickama a po potrisneni benzinem sla barva dohaje. Kamarad stroj jenom umyl od blata, striknul to a drzi mu ta barva furt. vubec to nechapu.
 
 
Datum: 13. října 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
a ještě prsíčka?
 
 
Datum: 13. října 2010 19:13
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
čezeťák: hele mě se to docela povedlo a na 200Kč to vypadá slušně :-D :-D ale fakt.. nevím co to bylo za druh.. ale je to celkem ok lepší než rez místo barvy.. ale budu to asi všecko posílat do lakovny.. hele nevíš na kolik by taková 555 vyšla v lakovně? (předníblatník, parabola, celý zadní plech..??
 
 
Datum: 13. října 2010 19:12
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kekz: sprejem neděláš lak ale syfl.....
 
 
Datum: 13. října 2010 16:28
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
buď to hoď do autolakovny, nebo si kup metalízový sprej.. nebo taky můžeš obyč sprej za 100Kč.. sice to není tak kvalitní, ale já sem si pečlivě nalakoval pařeza právě tím levným sprejem a vypadá to dobře.. když to umíš.. tak to vypadá výborně.. co se týká životnosti.. zatím nemám problém lak drží perfektně.. když někde škrábnu.. vezmu sprej a je po škrábanečku :-)
 
 
Datum: 13. října 2010 15:11
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
Ahoj jak to šlape ? mám takový dotaz budu na svoji čz 175/450 dávat zapalování z pařízka ale potřeboval bych aby mi nějak dobíjelo baterku abych mohl svítit mohl bych tam popřípadě dát i zapalování z mustangu a těch novějších pionýru ale šikl by se mi nějaký návod jak a co udělat dík moc za každou radu :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2010 18:07
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
pepiscek a jak máš zapojené světla? norm na světelnou cívku a máš 20Wnebo30W jo a mněl sem na mysli že bych to udělal stejně jak bývájí ůpravy na fichtla že přidáš do el instalace baterku 6v aby ti nekolísala svítivost ale nevím jak to mají udělané aby to dobíjelo tu baterku ?
 
 
Datum: 13. října 2010 18:07
 
 
 
 
Jméno: pepiscek      IP: uživatel10531    
proč maj všichni něco kvůli zapalování z fichtla já ho mám v 250 a chytá na 2 šlápnutí a světla svítí nádherně :-) a ještě mě to s timhle zapálkem nikde nenechalo a né jako to originál kdy mi po 30 km došla baterka
 
 
Datum: 13. října 2010 16:07
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A máš tam vůbec originální relátko? A pokud máš origo - s tím bejvají problémy,tak lepší je si koupit za max 400Kč dvoucívkové relé MAGNETON 75W,které je české a dělá se dnes a předělat to. Existuje na to návod,někde ho mám,takto jsem to dělal na svou ČZ 175/450.05 a funguje to parádně,dobíjí v pořádku.
 
 
Datum: 13. října 2010 15:14
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
no jo to máš recht ale mi to moje relátko nedobíjí už sem vymněnil tak 6 a dycjky sem jezdil max půl roku a motorka mi přestala dobíjet nebo mi prostě v nízkých otáčkách nedobíjí tak už mně nebaví do toho vrážet peníze zkoušel sem i potočit s tím šroubkem na relátku aby to dobíjelo mněl jsem na tom mněřák ale prostě to dycky jede týden dobře pak se to začne srát pak to jede na houby a na závěr to přestane dobíjet
 
 
Datum: 13. října 2010 14:22
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak já se pokusím slušně vyjádřit svůj názor na to předělávat originál SPOLEHLIVÉ ZAPALOVÁNÍ na fichtlácké nepříliš spolehlivé!: Podle mě je to prostě kravina to takto předělat, sice se ušetří na baterce,relátku, ale to fichtlí zápalko je hrozně slabý, jiskru to dává určitě malou co vím a dobíjet to s tím těžko bude rozumě,je to slabé! Prostě to originál zapalování je 100% spolehlivé,jednou nastavím předstih a odtrh a nemusíš to řešit,starty na poprvé,je teda dobré mít baterku s větší kapacitou kolem aspoň 11Ah,ale chytne to vždy a pokud je správně seřízené relé a dobré uhlíky,kladívko atd. tak to fachčí jak má, Já mám s tím originál zapalováním jen dobré zkušenosti!
 
 
Datum: 12. října 2010 22:01
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
... a ještě chtít aby to dobijelo...
 
 
Datum: 12. října 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
K čemu zapalování z pařeza proboha? :-D Co je to za modu cpát do velkejch mašin fichtlácký zápalka? :-D
 
 
Datum: 12. října 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Abych nekecal, ale jsem si skoro jist, že je to prakticky nemožné. Naco baterku, sviť ze světelné cívky, která je na to ostatně stavěná.
 
 
Datum: 12. října 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co ty lidi nevymyslí...http://aukro.cz/item1262228139_vyssi_vykon_dvoudobych_motoru_motoc_zahr_tech.html ...nadpis bych spíš dal "Skvělý placebo efekt!!!" :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2010 15:20
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
já když sem si četl ty výhody tak sem málem spadl ze židle :-D :-D :-D prej zvýšení komprese :-D prej snížení spotřeby :-D njn lidi si chcou vydělat.. jestli ej to ricinový olej tak to možné je že to trošku zvýší výkn o pily a křovinořezů.. :-) ale zas tak bych to nechválil :-)
 
 
Datum: 13. října 2010 15:20
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to tipuju na rycinovej olej :-)
 
 
Datum: 12. října 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nějakej kapalnej nitrometan :-P jediný co na tom nesedí je to že ten NOS by to akorát víc za**al :-D
 
 
Datum: 12. října 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj:-)
 
 
Datum: 12. října 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná,ale pořád to bude placebo..
 
 
Datum: 12. října 2010 20:57
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dá se to koupit třeba nekde nabenzíně ?
 
 
Datum: 12. října 2010 20:53
 
 
 
 
Jméno: Martin.Fel      IP: uživatel5767    
čau hale prosím vás mám dotaz. Když si koupím tuto kabeláž vystačí mi to normálně od motoru (od zapalování) k tomu tyristoru, kam ty kabely potom spojí z dalšíma ? Máte někdo s touto kabeláží už skušenosti ? díky, Dyžtak Mi Prosím Napište. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2010 16:32
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
světe div se to záleží na tom jakou kabeláž koupíš..
 
 
Datum: 13. října 2010 16:32
 
 
 
 
Jméno: ONDRA      IP: uživatel9706    
zdarec dnes jsme dovezli motorku majitel říkal že v tlumičích výfuků nejsou vložky, nastartovali jsme to a zvuk byl témeř stejný jak s vložkami znělo to trochu jak sekačka.Chci se zeptat jestli to může mít nějaký vliv na výkon motoru a tím jeslti se vyplatí ty vložky kupovat a jestli to nemůže mít něco společnýho s tím že do určitých otáček dejme tomu 2500 jde motorka krásně vytočit ale potom už se začíná jakoby přidušovat, jemně cukovat na všechny rychlosti možná to bude předstih co myslíte jinak všechno co souvisí s palivem je vyčištěný děkuju za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vlozky ve vyfuku maj urcitej vyznam, nejen, ze tlumej hluk, ale i snizujou spotrebu paliva a zvysujou vykon motoru, kterej je bez urazky u fichtla uz tak malej. Vycisti je, vycisti vejfuk, poskladej to a bude to jezdit jak vino.
 
 
Datum: 12. října 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
Nekuj je to nemá cenu a to cukáni je určite předstih nebo karbec kdyz se dusi
 
 
Datum: 12. října 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím. Nevítě nekdo prosimvás čím je způsobený ten zvuk hučení ložiska na pinckovi? Měl jsem na klikovce nové ZVL,ujel jsem nějakých 10-15 tis. Km. a postupně to začalo hučet až to došlo k takému závěru že na volnoběh skoro nešel slyšet motor jenom to hučení tak jsems e naštval že je vyměním a myslel jsem si jak budou bůhví jak vymleté ale ono nic. Uplně jak nové,jak jsem je ta dal před 2 rokama nové,tak jsem je dneska vytahl,absolutně bez vůle. samozřejmě nějaká zanedbatelná vůle tam musí byt jinak by se netočily... Tak by mě zajímalo pročhučely když byly vpořádku. dal jsem nové SKF a už to má čistý zvuk... dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2010 20:07
 
 
 
 
Jméno: jawa..20      IP: uživatel10228    
zdar hosi mam zapalovani vape na pincka a chci se zeptat jestli by sli previnout ty civky co tam sou na vetsi vykon treba na 60w a zapojit prez baterku dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10288    
Nešlo.
 
 
Datum: 12. října 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Zdar hoši čím to může být, když mě začala dneska jak sem zahřál mustanga, že mě potom začal vynechávat a střílat do karbecu. Za chladna mě to uplně posmýkalo!!! ale jakmile se to zahřálo tak to nechtělo dobře jet. Jak sem se dotkunul za jízdy cupováku tak mě to koplo :-P nevím proč i když se se dotknul fajky tak mě to dalo ranu. Mám dojem že to někde probíjí ale kde? Za chladna to jelo superně. Prosím poraďte mě co mám udělat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Může.
 
 
Datum: 12. října 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
nemůže být špatná fajka? Ale špatná se mi nezdá.
 
 
Datum: 12. října 2010 20:08
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vadí musí bejt přesně..jestli to nebude tim tak to projít zkoušečkou.
 
 
Datum: 12. října 2010 20:02
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
jj díky zkusím to a uvidím vadí to když mám káblík nezaizolovaný na kladívku daný je jen tak
 
 
Datum: 12. října 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Probíjí ti na kostru,zkontroluj to zkoušečkou,pravděpodobně to bude kladívkem.
 
 
Datum: 12. října 2010 19:53
 
 
 
 
Jméno: vlasta      IP: uživatel7934    
cus cim se daj nabrousit kartery aby vypadali jako novy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
nebo to můžeš rovnou stčit do pračky...
 
 
Datum: 12. října 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo to vem práškem napraní potom to bude jako novi taky :-)
 
 
Datum: 12. října 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vydrbat benzínem a arvou? Původně to také leštěné nebylo...
 
 
Datum: 12. října 2010 19:47
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci chci se zeptat proč mi můj fichtl nechce jet nastartuju ho zařadím kvalt chci se rozjet a ono mi to zdechne? předtím mi to jelo normálně Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2010 18:39
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už tam není už sem ho poskládal
 
 
Datum: 14. října 2010 18:39
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to bude ten tvuj vykuchanej vyfuk :-D
 
 
Datum: 13. října 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zamysli se co jsi s tim dělal naposled než to přestalo jet
 
 
Datum: 13. října 2010 19:34
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aji když je zahřátej tak to dělá
 
 
Datum: 12. října 2010 21:30
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
výfuk vydrbanej mám a karburátor jsem kompresorem profukoval
 
 
Datum: 12. října 2010 21:29
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni to treba tim že je zima ze pionýr potrebuje chvili než se pojede nechat nastartovanej aby se ohřál ?
 
 
Datum: 12. října 2010 21:05
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak vydrbat karbec a výfuk, to by mělo pomoci. Taky svíčka mi dělala podobný hovadiny.
 
 
Datum: 12. října 2010 20:53
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spojka je v poho když zařadím tak to přes zuby nejde a rozjíždím se na jedničku
 
 
Datum: 12. října 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to velice častá závada u pionýrů. Bývá způsobena nepozorností jezdce, který se rozjídí na dvojku v domění, že tam má jedničku.
 
 
Datum: 12. října 2010 19:54
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Ahoj, vypíná ti dobře spojka? Nejde to při řazení přes zuby? Když to nastartuješ je neutrál dá se to krásně dat do otáček?
 
 
Datum: 12. října 2010 19:46
 
 
 
 
Jméno: Jetys      IP: uživatel8793    
CAU BORCI.. chci se vas optat... jak zajizdite svoje masiny? (pionyry) Jesi treba 50km to drzite zlehka.. pak tomu trosku date.. a pak zase z lehka..? Ceka me to taky.. a vubec newim jakym zpusobem bych to mel zajizdet... a kolik mam mazat. Díky moc za rdy a typy :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2010 22:49
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale tak nechci se hadat, kazdej ma jinej zpusob, kterej se mu osvedcil
 
 
Datum: 13. října 2010 22:49
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle mi poradil chlapik ze servisu ma 250 bizona 350/634, oboje mu prosly rukama a tohle mi doporucil. delame to takhle i s 2T skutrama a jezdej v pohode a ja s tim taky nikdy zadny problemy nemel.
 
 
Datum: 13. října 2010 22:48
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Karlos. neni tot ak špatně? kdesi jsem četl že válec po výbrusu se musí studený zezačátku vyhnat do provozní teploty co nejrychleji protože studený se více opotřebovává a na volnoběhnež dosáhneš provozní teploty to může trvat nějakých 5 minut i víc... při zátěži pár sekund
 
 
Datum: 13. října 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja to delam tak, ze ji nastartuju, necham na volnobeh ohrat, pak ji necham vychladnout, pak zase ohrat, pak zas vychladnout a pak na ni jezdim podle rychlosti napsanejch v prirucce.
 
 
Datum: 12. října 2010 21:53
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tak to máš dobrý,mě dali vůli tak 0.02 :-D
 
 
Datum: 12. října 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a ještě jsem zapomněl napsat že vybrus měl vůli 0.06mm
 
 
Datum: 12. října 2010 20:36
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já v úterý dovezl válec,ve středu nasadil,čtvrtek a pátek zajížděl 1:25,1. nádrž plná syntetika 2. nádrž už polosyntetika a na třetí nádrž už jsem to hnal do plných a v sobotu ráno na závody :-D válec je v pohodě a jede jak pila
 
 
Datum: 12. října 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já sem celej válec při skládání namazal,dal sem o dvě čísla větší trysku(alternativa pro posunutí jehly,nechtělo se mi to rozdělávat :-) )pak sem nalil polosyntetickej olej a benzín Shell V-Power (udržuje čistej motor,i polosyntetickej ho při takovým množství zasviní) v poměru 1:25,najezdil 25 motohodin,změnil poměr na 1:30 už s normálním benzínem Carrerou 100 a dal normální HT a tak pokračoval (spíš pokračuju :-D )až do 80 Mth,každou motohodinu to na 10 vteřin pořadně ohulím aby to nezlenivělo.Rozhodně to takhle doporučuju protože při každej jízdě je znát že je to zase o dost silnější.
 
 
Datum: 12. října 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
vyjezdit plnou nádrž s kvalitním olejem třeba STIHL červeným 1:33-40 na půl plynu a pak jak tu celou nádrž vyjezdíš tak tomu můžeš pomalu přidávat. Poměr pak ještě pořád zachovej na další vyjetí celé nádrže. Potom už to můžeš hnat do plných
 
 
Datum: 12. října 2010 20:05
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
este jsem chtel dodat zajety to bude az to bude mi krasnou kompresy a poznas to tak ze se nakopavacka nebude propadat rychle...
 
 
Datum: 12. října 2010 19:14
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
kua porad se ptate dokola. namaz to proste vic, nekdy se to zajede za 500km nekdy za 1500 nebo 3000, zalezi jak to ty paka vybrousej. pionyra tech 1500
 
 
Datum: 12. října 2010 19:13
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jeminé!!!!!! minuly rok som zaplatil zákonu poistku za JAWA50/21 22,60&#8364; a dnes po roku 24,70&#8364; kam tento svet speje platil som v Allianze :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2011 15:02
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      E-mail:      IP: uživatel5626    
caw ahoj potrebuju poradit mam 14 let a chci si delat ridicak na jawu 21 ale koupil sem si toho pincka motor se shodoval se stitkem na kostre ale ten chlap ze ztratil od toho papiry a pincka odhlasil je to pry uz asi 10 let pospatky a ja se chci zeptat jestli by to slo znovu prihlasit udelat technicak ridicak a jezdit slobyto ???? NAPIS PLS JanSkopal@seznam.cz
 
 
Datum: 18. ledna 2011 15:02
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fakt tak vela to je? hmm
 
 
Datum: 12. října 2010 21:02
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
19 ale motorka je na otca
 
 
Datum: 12. října 2010 19:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolik ti je?
 
 
Datum: 12. října 2010 18:57
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
&#8364 namieto toho malo byť eur
 
 
Datum: 12. října 2010 18:49
 
 
 
 
Jméno: Hofmi      IP: uživatel4180    
zdar,chci se zeptat proč mi vynechává muj mustang když mám volnoběh,pořád vynechává nevím vubec proč poradte někdo pls. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2010 15:08
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
mustangista: hele myslím si že vynechávání nemá nic společnýho se zacpaným výfukem.. když je zacpaný výfuk tak se znatelně sníží výkon.. ale vynechávání to asi ne.. ale ta svíčka to je velká pravděpodobnost..
 
 
Datum: 13. října 2010 15:08
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
může to bejt špatná plováková hladina v karbu, může to být svíčka, může to být kostřící kábl, může to být přicpaný kohoutek.. je toho hodně.. :-)
 
 
Datum: 13. října 2010 15:06
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
mě to trápilo dlouho. Měl sem přicpatý výfuk a špatnou svíčku. Tyto dvě věci zkus a ještě zkontroluj potom jestli ti neprobíjí káblík nějaký jestli se nedotýká kostry
 
 
Datum: 12. října 2010 19:38
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
čau chtěl bych se zeptat jakým druhem barvi lakujete pionýra a jakým druhem barvi byl z originálu jak myslím jestli nitrem nebo tak díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, jestli myslíš barvY, tak v originále byl stříknutej syntetikou a následně vypálenej...dneska motorky lakuju dvousložkovym akrylátem...
 
 
Datum: 12. října 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: Swobajz      IP: uživatel10528    
Zdarec hele mám dotaz jestli ta levostranná odkapávací mistička na jawa 550 pude nasadit na karburátor keter je na pravý straně??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2010 17:25
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
To uz co je!!!! Z motoinzerce objednavat achjo, prvni mi dojde kolo i s hovnem a ted nadrz i s benzineM? :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2010 9:01
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Juj to by byla pecka boocheer :-D
 
 
Datum: 14. října 2010 9:01
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
až si objednáš motor tak ti přijde nastartovaný
 
 
Datum: 13. října 2010 23:13
 
 
 
 
Jméno: vapo2      IP: uživatel10511    
Holt máš štěstí no
 
 
Datum: 12. října 2010 22:29
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
No to je mozny ale uz sem z toho dobre sjetej, mit to v panelakovym byte vou :-D
 
 
Datum: 12. října 2010 17:41
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
vždy lepšie ako vyfuk zasratý karbonom:-D
 
 
Datum: 12. října 2010 17:24
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau, můžu mýt oddělaný tyristorový zapalování, i když mi jiskru hází? (ale nepravidelně) dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2010 0:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo takhle :-) Jo, je docela možné že je to zápalko prošlehnuté a občas hodí, občas ne...
 
 
Datum: 13. října 2010 0:17
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
sorry, tam mělo být : Mít s měkkým
 
 
Datum: 12. října 2010 23:24
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
mozny je vsechno
 
 
Datum: 12. října 2010 19:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych ho moc nemyl, přecijen voda do zápalka neni nic dobrýho...
 
 
Datum: 12. října 2010 19:06
 
 
 
 
Jméno: Vlk01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus draci...mám 2 problémy...ten 1. nejzávažnější je že mi pionýr nechce chytit...jiskru hází...benzín do válce teče protože svíčka je mokrá...jehla na 2. zářezu z vrchu....když se pokouším fíka roztlacit a pořádně se rozběhnu tak obcas lehce škytne ale proste se nerozjede :-( plovákovka a jehla je OK...odtrh je OK...předstih jsem moc nezkousel jelikoz statir je ve spravné poloze (mám to oznaceno fixou) a Horní úvrať si "myslim" ze je OK ale zkusim ji seřídit taky ale myslim že to nepomůže.....jinak jsem nedávno měnil GUFERO na klikovce takze to je taky cajk.....a ten 2. problem je že při přidávání plynu je sliset jakesi cvakání....je to od te doby co jsem kontroloval zářez...měl jsem to vyndane ale niceho jsem si nevsimnul.....předem díky za všechny rady a nápady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2010 17:20
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
pořádně překontroluj předstih 1.2.1,5 a odtrh 0.4mm. pak když to nepomůže můžeš zkusit jinou svíčku, pak pořádně překontrolovat karbec . když nic z toho nepomůže tak ještě můžeš mít moc malou kompresi
 
 
Datum: 12. října 2010 17:20
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci chci se zeptat jestli někdo nevíte odstín bíle barvi na fichtla která bývá na přední vydlici atd a červenou jawáckou díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2010 16:46
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
slonová kost ? já teda tam mám bylou a slonová kost nebyvala všude na všech pionýrech nebo jo?
 
 
Datum: 12. října 2010 16:46
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
slonová kost
 
 
Datum: 12. října 2010 16:37
 
<  997  998  999  1000  1001  1002  1003  1004  1005  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 16.06.2025 18:39:32 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu