Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj Potřeboval bych poslat čitelné schéma zapojení elektriky na Jawa 50 pionýr díky předem Martin
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2010 16:35
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 přesně, a čemu řikáš čitelný? viděl sem jich spoustu a na nečitelný sem ještě nenarazil, chyba bude asi jinde..
Datum: 13. října 2010 16:35
Datum: 13. října 2010 7:27
Jméno: pionerr
IP: uživatel9121
 čau chtěl bych se zeptat jaká je nejlepší barva pro lakování motocyklů aut a tak dále dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2010 18:49
 Teď jsem se vrátil od pána co mi svařuje a řekl mi, že sprej NE, že dvousložkovou akrilátovou barvu, namíchají vám ji i na odstín, je to automechanik, tak snad ví co říká, doufám  . Jo a musím pochválit Sesu za tu prefabrikovanou packu, na Jawu 21, je to moc hezký, dělal mi to CO2 a vypadá skvěle.
Datum: 19. listopadu 2010 18:49
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Já se přiznám, já to barvil barvou na plot, normálně šťětcem, za 325kč nalakovanej fichtl a ještě dost barvy zbylo, ale nemůžu doporučit.  No krizovka, kupoval sem nový plechy, měl sem seřezaný tak abych měl barvu schodnou s TP, na jaře můžu barvit znova, ale budu barvit něčím jiným.
Datum: 14. října 2010 18:55
 omlouvam se za pripadny preklepy, celej den jsem svaroval a mam z toho vypaleny oci tak na to skoro nevidim
Datum: 13. října 2010 19:57
 kekz: moji trindu lakuje lakyrnik ze skodovky, rekl si za celou 5 000 a za nalakovani komplet kejvacky si rekne 8 000. tzn. za pareza by si mohl rict tech 5-8 000. Lakuje akrylatem, akorat musis mit plechy odbarveny. Nepocitej, ze v profi lakovne to bude levnejsi. BTW pripravovat povrch pod lak je blbost  Ja kdyz si jete lakoval stroje do lesa sprejem tak jsem je obrousil, odmastil, striknul nekolika vzstvickama a po potrisneni benzinem sla barva dohaje. Kamarad stroj jenom umyl od blata, striknul to a drzi mu ta barva furt. vubec to nechapu.
Datum: 13. října 2010 19:55
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 a ještě prsíčka?
Datum: 13. října 2010 19:13
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 čezeťák: hele mě se to docela povedlo a na 200Kč to vypadá slušně  ale fakt.. nevím co to bylo za druh.. ale je to celkem ok lepší než rez místo barvy.. ale budu to asi všecko posílat do lakovny.. hele nevíš na kolik by taková 555 vyšla v lakovně? (předníblatník, parabola, celý zadní plech..??
Datum: 13. října 2010 19:12
 kekz: sprejem neděláš lak ale syfl.....
Datum: 13. října 2010 16:28
 buď to hoď do autolakovny, nebo si kup metalízový sprej.. nebo taky můžeš obyč sprej za 100Kč.. sice to není tak kvalitní, ale já sem si pečlivě nalakoval pařeza právě tím levným sprejem a vypadá to dobře.. když to umíš.. tak to vypadá výborně.. co se týká životnosti.. zatím nemám problém lak drží perfektně.. když někde škrábnu.. vezmu sprej a je po škrábanečku
Datum: 13. října 2010 15:11
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 Ahoj jak to šlape ? mám takový dotaz budu na svoji čz 175/450 dávat zapalování z pařízka ale potřeboval bych aby mi nějak dobíjelo baterku abych mohl svítit mohl bych tam popřípadě dát i zapalování z mustangu a těch novějších pionýru ale šikl by se mi nějaký návod jak a co udělat dík moc za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2010 18:07
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 pepiscek a jak máš zapojené světla? norm na světelnou cívku a máš 20Wnebo30W jo a mněl sem na mysli že bych to udělal stejně jak bývájí ůpravy na fichtla že přidáš do el instalace
baterku 6v aby ti nekolísala svítivost ale nevím jak to mají udělané aby to dobíjelo tu baterku ?
Datum: 13. října 2010 18:07
Jméno: pepiscek
IP: uživatel10531
 proč maj všichni něco kvůli zapalování z fichtla já ho mám v 250 a chytá na 2 šlápnutí a světla svítí nádherně  a ještě mě to s timhle zapálkem nikde nenechalo a né jako to originál kdy mi po 30 km došla baterka
Datum: 13. října 2010 16:07
 A máš tam vůbec originální relátko? A pokud máš origo - s tím bejvají problémy,tak lepší je si koupit za max 400Kč dvoucívkové relé MAGNETON 75W,které je české a dělá se dnes a předělat to. Existuje na to návod,někde ho mám,takto jsem to dělal na svou ČZ 175/450.05 a funguje to parádně,dobíjí v pořádku.
Datum: 13. října 2010 15:14
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 no jo to máš recht ale mi to moje relátko nedobíjí už sem vymněnil tak 6 a dycjky sem jezdil max půl roku a motorka mi přestala dobíjet nebo mi prostě v nízkých otáčkách nedobíjí tak už mně nebaví do toho vrážet peníze zkoušel sem i potočit s tím šroubkem na relátku aby to dobíjelo mněl jsem na tom mněřák ale prostě to dycky jede týden dobře pak se to začne srát pak to jede na houby a na závěr to přestane dobíjet
Datum: 13. října 2010 14:22
 Tak já se pokusím slušně vyjádřit svůj názor na to předělávat originál SPOLEHLIVÉ ZAPALOVÁNÍ na fichtlácké nepříliš spolehlivé!: Podle mě je to prostě kravina to takto předělat, sice se ušetří na baterce,relátku, ale to fichtlí zápalko je hrozně slabý, jiskru to dává určitě malou co vím a dobíjet to s tím těžko bude rozumě,je to slabé! Prostě to originál zapalování je 100% spolehlivé,jednou nastavím předstih a odtrh a nemusíš to řešit,starty na poprvé,je teda dobré mít baterku s větší kapacitou kolem aspoň 11Ah,ale chytne to vždy a pokud je správně seřízené relé a dobré uhlíky,kladívko atd. tak to fachčí jak má, Já mám s tím originál zapalováním jen dobré zkušenosti!
Datum: 12. října 2010 22:01
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ... a ještě chtít aby to dobijelo...
Datum: 12. října 2010 21:08
 K čemu zapalování z pařeza proboha?  Co je to za modu cpát do velkejch mašin fichtlácký zápalka?
Datum: 12. října 2010 21:06
 Abych nekecal, ale jsem si skoro jist, že je to prakticky nemožné. Naco baterku, sviť ze světelné cívky, která je na to ostatně stavěná.
Datum: 12. října 2010 20:56
 Co ty lidi nevymyslí...http://aukro.cz/item1262228139_vyssi_vykon_dvoudobych_motoru_motoc_zahr_tech.html ...nadpis bych spíš dal "Skvělý placebo efekt!!!"
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2010 15:20
Datum: 13. října 2010 15:20
 Já to tipuju na rycinovej olej
Datum: 12. října 2010 21:19
 nějakej kapalnej nitrometan  jediný co na tom nesedí je to že ten NOS by to akorát víc za**al
Datum: 12. října 2010 21:04
 jj
Datum: 12. října 2010 21:03
 Možná,ale pořád to bude placebo..
Datum: 12. října 2010 20:57
 dá se to koupit třeba nekde nabenzíně ?
Datum: 12. října 2010 20:53
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 čau hale prosím vás mám dotaz. Když si koupím tuto kabeláž vystačí mi to normálně od motoru (od zapalování) k tomu tyristoru, kam ty kabely potom spojí z dalšíma ? Máte někdo s touto kabeláží už skušenosti ? díky, Dyžtak Mi Prosím Napište.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2010 16:32
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 světe div se to záleží na tom jakou kabeláž koupíš..
Datum: 13. října 2010 16:32
Jméno: ONDRA
IP: uživatel9706
 zdarec dnes jsme dovezli motorku majitel říkal že v tlumičích výfuků nejsou vložky, nastartovali jsme to a zvuk byl témeř stejný jak s vložkami znělo to trochu jak sekačka.Chci se zeptat jestli to může mít nějaký vliv na výkon motoru a tím jeslti se vyplatí ty vložky kupovat a jestli to nemůže mít něco společnýho s tím že do určitých otáček dejme tomu 2500 jde motorka krásně vytočit ale potom už se začíná jakoby přidušovat, jemně cukovat na všechny rychlosti možná to bude předstih co myslíte jinak všechno co souvisí s palivem je vyčištěný děkuju za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2010 21:41
 vlozky ve vyfuku maj urcitej vyznam, nejen, ze tlumej hluk, ale i snizujou spotrebu paliva a zvysujou vykon motoru, kterej je bez urazky u fichtla uz tak malej. Vycisti je, vycisti vejfuk, poskladej to a bude to jezdit jak vino.
Datum: 12. října 2010 21:41
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 Nekuj je to nemá cenu a to cukáni je určite předstih nebo karbec kdyz se dusi
Datum: 12. října 2010 20:34
 Zdravím. Nevítě nekdo prosimvás čím je způsobený ten zvuk hučení ložiska na pinckovi? Měl jsem na klikovce nové ZVL,ujel jsem nějakých 10-15 tis. Km. a postupně to začalo hučet až to došlo k takému závěru že na volnoběh skoro nešel slyšet motor jenom to hučení tak jsems e naštval že je vyměním a myslel jsem si jak budou bůhví jak vymleté ale ono nic. Uplně jak nové,jak jsem je ta dal před 2 rokama nové,tak jsem je dneska vytahl,absolutně bez vůle. samozřejmě nějaká zanedbatelná vůle tam musí byt jinak by se netočily... Tak by mě zajímalo pročhučely když byly vpořádku. dal jsem nové SKF a už to má čistý zvuk... dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2010 20:07
Jméno: jawa..20
IP: uživatel10228
 zdar hosi mam zapalovani vape na pincka a chci se zeptat jestli by sli previnout ty civky co tam sou na vetsi vykon treba na 60w a zapojit prez baterku dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2010 21:00
Jméno: Chong
IP: uživatel10288
 Nešlo.
Datum: 12. října 2010 21:00
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši čím to může být, když mě začala dneska jak sem zahřál mustanga, že mě potom začal vynechávat a střílat do karbecu. Za chladna mě to uplně posmýkalo!!! ale jakmile se to zahřálo tak to nechtělo dobře jet. Jak sem se dotkunul za jízdy cupováku tak mě to koplo  nevím proč i když se se dotknul fajky tak mě to dalo ranu. Mám dojem že to někde probíjí ale kde? Za chladna to jelo superně. Prosím poraďte mě co mám udělat
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2010 20:21
 Může.
Datum: 12. října 2010 20:21
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 nemůže být špatná fajka? Ale špatná se mi nezdá.
Datum: 12. října 2010 20:08
 Vadí musí bejt přesně..jestli to nebude tim tak to projít zkoušečkou.
Datum: 12. října 2010 20:02
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 jj díky zkusím to a uvidím vadí to když mám káblík nezaizolovaný na kladívku daný je jen tak
Datum: 12. října 2010 19:58
 Probíjí ti na kostru,zkontroluj to zkoušečkou,pravděpodobně to bude kladívkem.
Datum: 12. října 2010 19:53
Jméno: vlasta
IP: uživatel7934
 cus cim se daj nabrousit kartery aby vypadali jako novy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2010 21:10
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nebo to můžeš rovnou stčit do pračky...
Datum: 12. října 2010 21:10
 nebo to vem práškem napraní potom to bude jako novi taky
Datum: 12. října 2010 21:01
 vydrbat benzínem a arvou? Původně to také leštěné nebylo...
Datum: 12. října 2010 19:47
 Čau draci chci se zeptat proč mi můj fichtl nechce jet nastartuju ho zařadím kvalt chci se rozjet a ono mi to zdechne? předtím mi to jelo normálně Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2010 18:39
 už tam není už sem ho poskládal
Datum: 14. října 2010 18:39
 to bude ten tvuj vykuchanej vyfuk
Datum: 13. října 2010 19:55
 zamysli se co jsi s tim dělal naposled než to přestalo jet
Datum: 13. října 2010 19:34
 aji když je zahřátej tak to dělá
Datum: 12. října 2010 21:30
 výfuk vydrbanej mám a karburátor jsem kompresorem profukoval
Datum: 12. října 2010 21:29
 neni to treba tim že je zima ze pionýr potrebuje chvili než se pojede nechat nastartovanej aby se ohřál ?
Datum: 12. října 2010 21:05
 Tak vydrbat karbec a výfuk, to by mělo pomoci. Taky svíčka mi dělala podobný hovadiny.
Datum: 12. října 2010 20:53
 spojka je v poho když zařadím tak to přes zuby nejde a rozjíždím se na jedničku
Datum: 12. října 2010 20:37
 Je to velice častá závada u pionýrů. Bývá způsobena nepozorností jezdce, který se rozjídí na dvojku v domění, že tam má jedničku.
Datum: 12. října 2010 19:54
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Ahoj, vypíná ti dobře spojka? Nejde to při řazení přes zuby? Když to nastartuješ je neutrál dá se to krásně dat do otáček?
Datum: 12. října 2010 19:46
Jméno: Jetys
IP: uživatel8793
 CAU BORCI.. chci se vas optat... jak zajizdite svoje masiny? (pionyry) Jesi treba 50km to drzite zlehka.. pak tomu trosku date.. a pak zase z lehka..? Ceka me to taky.. a vubec newim jakym zpusobem bych to mel zajizdet... a kolik mam mazat. Díky moc za rdy a typy
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2010 22:49
 ale tak nechci se hadat, kazdej ma jinej zpusob, kterej se mu osvedcil
Datum: 13. října 2010 22:49
 tohle mi poradil chlapik ze servisu ma 250 bizona 350/634, oboje mu prosly rukama a tohle mi doporucil. delame to takhle i s 2T skutrama a jezdej v pohode a ja s tim taky nikdy zadny problemy nemel.
Datum: 13. října 2010 22:48
 Karlos. neni tot ak špatně? kdesi jsem četl že válec po výbrusu se musí studený zezačátku vyhnat do provozní teploty co nejrychleji protože studený se více opotřebovává a na volnoběhnež dosáhneš provozní teploty to může trvat nějakých 5 minut i víc... při zátěži pár sekund
Datum: 13. října 2010 21:47
 ja to delam tak, ze ji nastartuju, necham na volnobeh ohrat, pak ji necham vychladnout, pak zase ohrat, pak zas vychladnout a pak na ni jezdim podle rychlosti napsanejch v prirucce.
Datum: 12. října 2010 21:53
 No tak to máš dobrý,mě dali vůli tak 0.02
Datum: 12. října 2010 20:52
 jo a ještě jsem zapomněl napsat že vybrus měl vůli 0.06mm
Datum: 12. října 2010 20:36
 já v úterý dovezl válec,ve středu nasadil,čtvrtek a pátek zajížděl 1:25,1. nádrž plná syntetika 2. nádrž už polosyntetika a na třetí nádrž už jsem to hnal do plných a v sobotu ráno na závody  válec je v pohodě a jede jak pila
Datum: 12. října 2010 20:35
 Já sem celej válec při skládání namazal,dal sem o dvě čísla větší trysku(alternativa pro posunutí jehly,nechtělo se mi to rozdělávat  )pak sem nalil polosyntetickej olej a benzín Shell V-Power (udržuje čistej motor,i polosyntetickej ho při takovým množství zasviní) v poměru 1:25,najezdil 25 motohodin,změnil poměr na 1:30 už s normálním benzínem Carrerou 100 a dal normální HT a tak pokračoval (spíš pokračuju  )až do 80 Mth,každou motohodinu to na 10 vteřin pořadně ohulím aby to nezlenivělo.Rozhodně to takhle doporučuju protože při každej jízdě je znát že je to zase o dost silnější.
Datum: 12. října 2010 20:18
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 vyjezdit plnou nádrž s kvalitním olejem třeba STIHL červeným 1:33-40 na půl plynu a pak jak tu celou nádrž vyjezdíš tak tomu můžeš pomalu přidávat. Poměr pak ještě pořád zachovej na další vyjetí celé nádrže. Potom už to můžeš hnat do plných
Datum: 12. října 2010 20:05
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 este jsem chtel dodat zajety to bude az to bude mi krasnou kompresy a poznas to tak ze se nakopavacka nebude propadat rychle...
Datum: 12. října 2010 19:14
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 kua porad se ptate dokola. namaz to proste vic, nekdy se to zajede za 500km nekdy za 1500 nebo 3000, zalezi jak to ty paka vybrousej. pionyra tech 1500
Datum: 12. října 2010 19:13
 Jeminé!!!!!! minuly rok som zaplatil zákonu poistku za JAWA50/21 22,60€ a dnes po roku 24,70€ kam tento svet speje platil som v Allianze
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2011 15:02
 caw ahoj potrebuju poradit mam 14 let a chci si delat ridicak na jawu 21 ale koupil sem si toho pincka motor se shodoval se stitkem na kostre ale ten chlap ze ztratil od toho papiry a pincka odhlasil je to pry uz asi 10 let pospatky a ja se chci zeptat jestli by to slo znovu prihlasit udelat technicak ridicak a jezdit slobyto ???? NAPIS PLS JanSkopal@seznam.cz
Datum: 18. ledna 2011 15:02
 fakt tak vela to je? hmm
Datum: 12. října 2010 21:02
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 19 ale motorka je na otca
Datum: 12. října 2010 19:17
 kolik ti je?
Datum: 12. října 2010 18:57
 € namieto toho malo byť eur
Datum: 12. října 2010 18:49
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 zdar,chci se zeptat proč mi vynechává muj mustang když mám volnoběh,pořád vynechává nevím vubec proč poradte někdo pls.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2010 15:08
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 mustangista: hele myslím si že vynechávání nemá nic společnýho se zacpaným výfukem.. když je zacpaný výfuk tak se znatelně sníží výkon.. ale vynechávání to asi ne.. ale ta svíčka to je velká pravděpodobnost..
Datum: 13. října 2010 15:08
 může to bejt špatná plováková hladina v karbu, může to být svíčka, může to být kostřící kábl, může to být přicpaný kohoutek.. je toho hodně..
Datum: 13. října 2010 15:06
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 mě to trápilo dlouho. Měl sem přicpatý výfuk a špatnou svíčku. Tyto dvě věci zkus a ještě zkontroluj potom jestli ti neprobíjí káblík nějaký jestli se nedotýká kostry
Datum: 12. října 2010 19:38
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau chtěl bych se zeptat jakým druhem barvi lakujete pionýra a jakým druhem barvi byl z originálu jak myslím jestli nitrem nebo tak díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2010 19:21
 čau, jestli myslíš barvY, tak v originále byl stříknutej syntetikou a následně vypálenej...dneska motorky lakuju dvousložkovym akrylátem...
Datum: 12. října 2010 19:21
Jméno: Swobajz
IP: uživatel10528
 Zdarec hele mám dotaz jestli ta levostranná odkapávací mistička na jawa 550 pude nasadit na karburátor keter je na pravý straně???
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2010 17:25
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 To uz co je!!!! Z motoinzerce objednavat achjo, prvni mi dojde kolo i s hovnem a ted nadrz i s benzineM?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2010 9:01
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Juj to by byla pecka boocheer
Datum: 14. října 2010 9:01
 až si objednáš motor tak ti přijde nastartovaný
Datum: 13. října 2010 23:13
Jméno: vapo2
IP: uživatel10511
 Holt máš štěstí no
Datum: 12. října 2010 22:29
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 No to je mozny ale uz sem z toho dobre sjetej, mit to v panelakovym byte vou
Datum: 12. října 2010 17:41
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 vždy lepšie ako vyfuk zasratý karbonom
Datum: 12. října 2010 17:24
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, můžu mýt oddělaný tyristorový zapalování, i když mi jiskru hází? (ale nepravidelně) dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2010 0:17
 Jo takhle  Jo, je docela možné že je to zápalko prošlehnuté a občas hodí, občas ne...
Datum: 13. října 2010 0:17
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 sorry, tam mělo být : Mít s měkkým
Datum: 12. října 2010 23:24
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 mozny je vsechno
Datum: 12. října 2010 19:23
 Já bych ho moc nemyl, přecijen voda do zápalka neni nic dobrýho...
Datum: 12. října 2010 19:06
 Cus draci...mám 2 problémy...ten 1. nejzávažnější je že mi pionýr nechce chytit...jiskru hází...benzín do válce teče protože svíčka je mokrá...jehla na 2. zářezu z vrchu....když se pokouším fíka roztlacit a pořádně se rozběhnu tak obcas lehce škytne ale proste se nerozjede  plovákovka a jehla je OK...odtrh je OK...předstih jsem moc nezkousel jelikoz statir je ve spravné poloze (mám to oznaceno fixou) a Horní úvrať si "myslim" ze je OK ale zkusim ji seřídit taky ale myslim že to nepomůže.....jinak jsem nedávno měnil GUFERO na klikovce takze to je taky cajk.....a ten 2. problem je že při přidávání plynu je sliset jakesi cvakání....je to od te doby co jsem kontroloval zářez...měl jsem to vyndane ale niceho jsem si nevsimnul.....předem díky za všechny rady a nápady
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2010 17:20
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 pořádně překontroluj předstih 1.2.1,5 a odtrh 0.4mm. pak když to nepomůže můžeš zkusit jinou svíčku, pak pořádně překontrolovat karbec . když nic z toho nepomůže tak ještě můžeš mít moc malou kompresi
Datum: 12. října 2010 17:20
 Čau draci chci se zeptat jestli někdo nevíte odstín bíle barvi na fichtla která bývá na přední vydlici atd a červenou jawáckou díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2010 16:46
 slonová kost ? já teda tam mám bylou a slonová kost nebyvala všude na všech pionýrech nebo jo?
Datum: 12. října 2010 16:46
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 slonová kost
Datum: 12. října 2010 16:37
|



|