Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdarec darci mam doma uplne rozebranej motor ze 4 rychlostniho simsona uz je slozenej akorad si nevim rady jak to funguje v levem karteru u spojky jak to prehazuje ty kvalty vite o tom nekdo neco budu vdecne treba jen za fotku predem dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2010 12:51
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Datum: 15. října 2010 12:51
Jméno: mihjk
IP: uživatel5617
 strasně me to huli i když tam nenaleju olej co mam delat. olej pres kliku neteče -vše pretesnené
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2010 21:24
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 teče ti to přes kliku nebo máš zasratý výfuk
Datum: 14. října 2010 21:24
Jméno: nci
IP: uživatel5617
 nejlepší svíčka je stará pal 14-8 s rovným izolátorem nebo pal n7 nebo n8
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2010 15:19
 jezdil sem na brisky..n 15.. 17..a všechy se po párkilometrech uchccaly kvůli poměru oleje 1:15.. pak sem tam hodil starou svíčku pal 14-8-R a jezdím na niještě doteď... a poměr dává stejný... pal n7 nebo n8 jsem ještě nezkoušel ale vyzkouším
Datum: 15. října 2010 15:19
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a co třeba napsat všech minimálně 10 dotazů do jednoho příspěvku? s timhle spamem běž někam..
Datum: 14. října 2010 21:02
Jméno: ggh
IP: uživatel5617
 jaké mate zkusenosti s navíjením cívek? kolik tam má býz závitů jaký průměr drátu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2010 22:03
Jméno: Chong
IP: uživatel10288
 Ano, navíjel.. záleží na tom jakou cívku a k čemu
Datum: 14. října 2010 22:03
Jméno: mišel
IP: uživatel5617
 mam tip na nastavení predstihu: odtrh 0,5 a predstih na cigaretový papírek při 1,4mm tahne to pak pěkně od spodu ale jde i do otáček
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2010 2:03
 to sem skoušel ale furt mne to střili z barboratoru :o uplne vsecko sem skousel celej den a nic furt to střili
Datum: 07. listopadu 2010 2:03
 tobě to může letět jako střela,druhým ne... každý motor funguje nejlépe na jinačí hodnoty
Datum: 15. října 2010 14:03
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 SPAM
Datum: 14. října 2010 21:02
Jméno: mišel
IP: uživatel5617
 včera jsem u dědy v garáži našel jawu20 uplně všechno original na tachometru najeto 1500km neposkrabanej a všechno v poradku. jakou by to mohlo mít cenu po očištění atd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2010 12:23
Jméno: King2
IP: uživatel10484
 Strelil bych to urcite rozumnymu clovekovy a ne zadnymu oslovi na pole a aspon za 9000kc min.
Datum: 20. října 2010 12:23
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 na to dokonce neni potřeba ani celá IP.. (IP: uživatel5617)
Datum: 14. října 2010 21:03
 Proboha piš pod jednou přezdívkou, vzhledem k tomu, že vidím tvoji kompletní ip adresu je opravdu těžké poznat že ty dotazy píše jeden člověk...
Datum: 14. října 2010 21:02
Jméno: mišel
IP: uživatel5617
 jo papíry všechno má a jdou prepsat 1.majitel
Datum: 14. října 2010 20:52
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 podle toho jestli má přepsatelný papíry
Datum: 14. října 2010 20:48
Jméno: zj
IP: uživatel5617
 problém: jawa 21 jede normalně ale jak zastavim tak nejde nakopnout. ale když to roztlačím tak to chytne na jedno otočení motoru. co stím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2010 20:53
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a vypínáš benzín? taky můžeš zkusit trošku snížit hladinu, evidentně se to přechlastává
Datum: 14. října 2010 20:53
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 to je proste fichtl s teplym motorem musis nakopavat s plnym plynem a poradne nato slapnout a melo by to chytit a podelsi dobe s teplym motorem to obcas nechyta i kdyz je to v poradku
Datum: 14. října 2010 20:47
 Zdravím draci mám Čz 125/476 a chtěl jsem se zeptat jestli by tam šlo dát podsvícení budíku a předního světla.a popřípadě kde to podsvícení na motorku seženu a jak ho tam mam namontovat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2010 9:12
 Taktéž nevím co si představit pod tvým dotazem možná s tím budíkem jestli ti to nesvítí tak vyměnit žárovku a potom se přesvědčit jestli tam dobře drží v tom budíku (musí být ta objímka ukostřená jinak nebude svítit)
Datum: 19. října 2010 9:12
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 fakt nemam ponětí co si představit pod podsvícením předního světla  možná zkus zapnout boschák do polohy označené číslem 2, třeba to vyřeší tvoje problémy..
Datum: 14. října 2010 20:50
Jméno: mišel
IP: uživatel5617
 jela by 250tka bez baterie nějaká ůprava?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2010 14:18
Datum: 15. října 2010 14:18
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Blba otazka ale jak se serizuje relatko?
Datum: 15. října 2010 8:29
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 se serizenym relatkem v pohode, akorad ji bude treba roztlacit..
Datum: 14. října 2010 20:56
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 me jednou zajizdy upad kabel z baterky a jeloto, ale taky me to dobre dobyji to origo rele. jak jsem ubral plyn tak to chciplo prece jenom kdyz svitily zarovky
Datum: 14. října 2010 20:26
 co jsem slysel,tak bez baterie se da nastartovat usilovnym roztlacenim..ale jinak uprava-zapalovani z fichtla..mam na sve 175 zapalko z pareza a jediny - mam to,ze nenakopnu startpakou..nejspis to mam jen spatne poladeny a nebo je uz zapalko spatny..
Datum: 14. října 2010 20:26
Jméno: lolec
IP: uživatel8591
 ahoj sehnal sem původní ddr baterku nepoužitou a nikdy v ní nebyla kyselina a ted kde mám sehnat kyselinu ? nebo tam jenom naliju destilku a dám baterku nabít ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2010 20:59
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 na vyhození, taky sem takový měl, vevnitř budou zoxidovaný desky, po nalití to nebude mít kapacitu.......vyzkoušeno...
Datum: 14. října 2010 20:59
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 http://www.scootland.cz/zbozi/scootland-kyselina-do-baterie-05l/
http://www.matrix-cz.cz/co-jinde-nenajdete/elektrolit-do-baterii-38-kyselina-sirova-1l-2.html
Datum: 14. října 2010 20:16
Jméno: achmed
IP: uživatel10469
 zkus to dat do nějake opravny baterek ale myslim že už ji mužeš vyhodit nebo si kup jinší a novou
Datum: 14. října 2010 19:56
Jméno: lolec
IP: uživatel8591
 jo předem dík
Datum: 14. října 2010 19:32
 nazdar jawaři,potřeboval bych poradit co s jawou 250 panelou,když ji nastartuuji tak asi 3 min jede v klidu a potom zdechne a jede zas tak za 10 minut.co stim uz si nevim rady.karbec je cisty ,svicka nova (hazi jiskru),predstih a odtrh ok .tak uz nevim.diky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2010 9:48
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Je ten karburátor seřízený ? Jehla 3.z , regulace vzduchu 3/4 - 1 ot. A co regulátor a akumulátor ?
Datum: 15. října 2010 9:48
 no na svičce je karbon,je černá a suchá jak ji vytahnu potom zdechnuti.
Datum: 15. října 2010 9:29
Jméno: her
IP: uživatel5617
 tece ti tam moc benzínu a zamočí se ti svíčka potom to prestane házet a jak se ti ten benzin odpari tak to zase jede. Jakou ma svicka barvu
Datum: 14. října 2010 20:27
Jméno: grf
IP: uživatel5617
 malo ti to chladí
Datum: 14. října 2010 20:24
 prave ten mam take vycisteny a mam tam nove sitko atd.tak nevim kde je problem.
Datum: 14. října 2010 19:24
 nedotykajici palivo do karburatoru, procisti kohoutek a koukni na hadicku. me tohle delala 350 pri jizde nad 100km/h
Datum: 14. října 2010 19:21
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 cau draci tetka jsem si vsiml ze v mím technycaku v roce 63 byla ČZ zrusena je tam proste razitko zruseno a v roce 79 je prevod a prihlaseno takze to neni zadna novinka, ze to jde tetka taky prihlasit kdyz je to zruseny. Takprestante vyhazovat velky technicaky!!!! jinak vyrobena byla v 61. tak at vam to zase jezdi posilnici
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2010 20:08
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 tak nevim, je to mozny. Ale tetka to prej jde prihlasit tvrdejto na urade.
Datum: 14. října 2010 20:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo nejže to znamená to že to je zrušeno na bývalého majitele a celou tu doby to bylo teda v polopřevodu a nebo to bylo odhlášený a pak to nějakej známej na úřadě zase přihlásil...když se kouknu do mýho techničáku tak tam mám taky 2 krát napsáno ZRUŠENO
Datum: 14. října 2010 19:28
 jakou ma spotrebu cestovní čz 175?kolik km jede maximalne? a kolik ma stalou rychlost? nebo si mam radsi koupit jawu 350/638?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2010 22:09
 tak to nwm ale u dvouvalce se ty otačky deli na ty dva pisty a do kazdeho trocha benzinu tak podle me to bude to same
Datum: 14. října 2010 22:09
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 co sem slyšel tak u dvouválců neni spotřeba tak závislá na stylu jízdy jako u jednoválců (175)
Datum: 14. října 2010 21:31
 no ja jsem kecal mam jawu 350/638 predelanou na 640 a žere mi asi 6l i vic ale skoro furt ji honim nezere to moc??? proto jsem se ptal jestli nebudu mit lepsi tu čz ale jak vidim tak ne  rad jezdim sportovne a kotoučovna brzdi super ale tky potrebuju sehnat spinac na brzdove svetlo neni sehnani pokazil se mi
Datum: 14. října 2010 21:14
 kolecko: amatere  moje 487 si brala pres 10/100 kdyz jsem ji setril  jinak k dotazu: pokud nechces cestovat nejak moc nalozenej, nebo ve dvou neni 175 uplne spatna, jakmile ji vic nalozis, nebo pojedete ve dvou tak uz je problem. Co se 350 tyce kdyz uz tak kup 639 ma kotouc, takze i kupodivu brzdi. trinda si poradi i s rozumnym nalkadem, ale taky se to nesmi prehanet. Ja s 638 jezdim bezne kolem 4-5l/100. neni to vylozene zrout umi taky jenom lehce usrkovat, ale ne pri sviznejsi jizde. zalezi jakym stylem budes jezdit
Datum: 14. října 2010 19:19
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 ta 450 je klasicka kulata jedno vejfuk, je serizena a zajeta jinak brala kapek vic
Datum: 14. října 2010 19:04
 638 je hroznej žrout  okolo 5-6l...jinak jestli cestovní čz 175 myslíš hranatou čezetu, tak spotřeba 3,5-4,5...moje i 6...
Datum: 14. října 2010 18:59
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 ČZ 175/450 jede 90km porovine a kdyz ji hodne zenu porad na 4. skoro plnej tak si vezme neco prez 4l a pri normalnim jezdeni 3,5 a min a radeji prechazim na 250 stoho duvodu ze kdyz chci jet tech 90 po rovince coz me staci tak to musim hnat a pak to zere. ta 350 neni zas takovej rozdil hodne rikaj ze to zere ta starsi verze 5-6 co jsem slysel a ta novejsi kolem 4
Datum: 14. října 2010 18:56
Jméno: vlasta
IP: uživatel7934
 cus draci jak je mozny ze kdyz chci fichtla nakopnout fichtla tak odzhora to jakoby de pres zuby a nekdy se ta nakopavacka zasekava a dole to to de ale odzora to je jako kdyby to prelapovalo zuby a cim je mozny ze vypadavaj rychlosti?\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2010 20:51
Jméno: vapo2
IP: uživatel10511
 Ryrchlosti můžou vypadávat např. protože ozubená kola mají už naběháno, může být špatná vidlička (přidřená, ohnutá), nebo celý řadící segment už to má za sebou. Na 100% to zjistíš až po rozpůlení motoru
Datum: 14. října 2010 20:51
 Máš ulomenej prví zoubek na segmentu, jeden z nejběžnějších nešvarů pionýra
Datum: 14. října 2010 18:58
 cau potreboval bych jeste poradit chtel bych aby motor cz 175 jenom naskocil jenze jsem uplne lama z motoru vedou tri draty jeden jsem napojil na inducku a s inducky do fajfky pak uz fakt nevim  pak jsem koukal do elek schema co jsem nasel na netu tak koukam do toho je tam baterka 6V ted nevim jak zapojit ostatni aby ten motor naskocil nevim kam vede + od baterky v planu to neni oznaceno muze me nekdo poradit fakt diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2010 18:17
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 procti si http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=89694&fid=&pgr=1 sice je to na jinou motorku ale princip a zapojeni je tusim stejny... pokud ne opravte me ale nemam ani chut to procitat... nahore prispevek od hanze kterej popisuje zapojeni(k tomu si najdi schema treba ze sesa-moto)
Datum: 14. října 2010 18:17
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 u 175 je ukostreny minus pepo.... ale projistotu priste napis typ motoru at vime na co se ptas takhle ti neni pomoci
Datum: 14. října 2010 18:11
Jméno: pepa
IP: uživatel10536
 plus je zapojen na kostru
Datum: 14. října 2010 17:46
 čau lidi ,mnel bych jeden dotaz ohledne zapalovani na fichtla jak to mám selí seštelovat aby mne sel motor naplno do otáček,díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2010 19:52
 jasný ,díkes ovíkendu si stim pohraju
Datum: 14. října 2010 19:52
 můžes zkusit za chodu motoru při plnym plynu malinko pootočit zapalovaním. doleva - vetší předstih, doprava - menší. to vše ale jen za předpokladu že máš vše v cajku, jak je níže uvedeno. stačí to o malinkej
kousek. potom poznáš kde ti to jde nejlíp. Na jednom stroji jsem měl horší ložisko na klice a vačka se ve vysokejch otáčkách rozkmitala jak zadek jamajský tanečnice v hula-hop. stačilo malinko a už sem
nejvyšších toček nedosáhl. čest práci.
Datum: 14. října 2010 19:29
 ok,díky moc za odpovedi
Datum: 14. října 2010 14:50
 Předpoklad toho že ti to půjde do plnejch toček nezavysí jenom na zapalovaní  ale dejme tomu že máš valec, píst, kroužky v cajku tojest... že máš dobrou kompresy, vše pořádně přetěsněné  takže za 1, vačka musí být v cajku ( nesmí být zbroušená nebo jinak z deformovana, jinak ti nebude kladivko litat tak jak má  kladívka to saméé nesmí být zkroucená, nesmí tam být pecka mezi kontakty a kladívka musí dobře pružit.. aby ti při velkejch točkách neodskakovalo od vačky  kladívka stoji 50kč a myslím si že to dobrá investice  Pak už musíš vše seštelovat jak píše kolečko. nejdřív nastavíš odtrh 0,4 mm pak nastaviš předsti 1,6 až 1,9mm PÚ  když chceš aby ti to frčelo v otáčkách tak se snad nastavuje větší předstih např. 1.9mm před horní uvratí za předpokladu toho že odspoda to bude línější... a naopak... ale newim to přesně  když tak mě opravte
Datum: 14. října 2010 14:20
 Překvapivě se to musí naštelovat správně, tzn nastavit tam správné hodnoty...
Datum: 14. října 2010 7:20
Posl.aktualizace: 14. října 2010 20:57
 Vzhledem k krátkému přeplavovacímu kolíku a víčka šoupátkovky bez závitu na převlečnou matici to na 450 ani 354 nebude...
Datum: 14. října 2010 20:57
Jméno: martin
IP: uživatel7920
 já ho mám i na 350/354
Datum: 14. října 2010 20:50
 mam takovej na kulaty 175/450
Datum: 14. října 2010 20:36
Jméno: mi
IP: uživatel5617
 250
Datum: 14. října 2010 19:56
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Souhlas s koleckem, aspon ja tam takovej mam
Datum: 14. října 2010 9:03
 podle mě je to hranatá 175...
Datum: 14. října 2010 0:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
Posl.aktualizace: 14. října 2010 17:54
Jméno: pepa
IP: uživatel10536
 to je stoprocentně skutr 175.ted se v něm hrabu
Datum: 14. října 2010 17:54
Jméno: Yuri
IP: uživatel10417
 jasne boocheer jednoznačne ta číza je určena na drift  i ja sa priklaňam na to že je ta hlava z 502
Datum: 14. října 2010 13:39
 třeba s tím jezdí do boku co víte
Datum: 13. října 2010 22:58
 Nemá tam náhodou hlavu motoru z ČZ 501 nebo 502 neboli z "prasete" ? Prasata měly takhle hlavu kvůli náporu vzduchu od větráku. Rozhodně takhle bych to na tuto ČZ, kde je to chlazeno náporovně vzduchem nedával,to neplní funkci, nedostane se to přímo hezky do žeber....
Datum: 13. října 2010 22:43
 asi chtel mit svicku do strany  ale jak to tam moh narvat?dyt sou diry rozestaveny tak,aby to prohodit neslo ne?teda alespon u me 450tky..
Datum: 13. října 2010 22:34
Jméno: luky
IP: uživatel8752
 Čau draci,
mám motor po GO šel nastartovat bez problémů , šel krásně za plynem, po dvou dnech mi nechce nastartovat. Je tam nová svíčka hází jiskru namodralou velkou.mokrá svíčka karburátor v pořádku. předstih 1.6, odtrh 0.4. nová vačka, kladívka obroušená očištěná vpořádku A chci dát kladívka nová . Připadá mi problém v nové vačce. Občas má snahu blafnout. Nevím prosím poraďte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2010 22:04
Jméno: vapo2
IP: uživatel10511
 Stalo se mi to taky šel na šlápnutí a najednou nic. Všechno fungovalo karbec, svíčka, předstih atd. a nic jen občas chitil a zdechnul a zase nic byl jsem z toho na palici a nevěděl kudy kam až pak jsem vyměnil poslední věc co mi zbývala-kondenzátor a od té doby (dva roky) jsem na něj nešahal a jezdím na něm denně do práce. Ten kondenzátor (ten špatný) jsem tam dával asi týden před tím úplně nový!!!!!!. Jinak ty svíčky jsem koupil do J 350/354 a za dva dny už nešla jedna a za týden jsem měnil i tu druhou a byly taky obě nový!!!
Datum: 14. října 2010 22:04
 Pokud máš vše seřízeno jak píšeš.. a jiskru hazí pravidelně se správným předstihem... tak zkus jinou svíčku  jáá měl taky nové svíčky... a po jedné jízdě mi odešla. Hazela pěkně, ale fík mi nejel
Datum: 14. října 2010 13:10
 hoj.prosím vás potřebuju radu.je to hrozně důležité..skládám převodovku jawa 50.nalisoval jsem ložiska.vše je ok.pak jsem zahřál karter at tam můžu vložit zmraženou klikovku.vše mi sedlo jak má být.paráda.sedla si až na doraz ja ká být.nechal jsem to tak vychladnout.Vše v pořádku.pak jsem chtěl začít skládat převody.naklepal jsem přes špalík 23 z. kolečko.mám nové gufera,tak to šlo trošku ztuha.párkrát jsem po tom malinko lkepl.pěkně si sedl.Ale najednou se dívám na klikovku a byla tak o 8 mm venku.prostě vyjela z ložiska tak o 8mm.čím se to mohlo stát?co s tím ? zkusil jsem to tam jemně naklepat zpět.ted tam jako je v pořádku.ale proč se to stalo ? a můžu to teda tak nechat?když tam ted je jak má být... ? děkuju moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2010 21:33
 ok ... děkuju moc . Zase jse mudělal chybu.ale tak chybama se člověk učí..  děkuju moc.rukou neje vytáhnout . takže to nechám..díky
Datum: 13. října 2010 21:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli ta klika nejde vytáhnout rukou tak to nech být
Datum: 13. října 2010 21:05
 jestli ti v tom ložisku nelice a drží to tam tak bych se toho nebál
Datum: 13. října 2010 21:04
 právě že ne....mám to na špalkách.ikdyž možné to trošičku je. tak můžu to tak nechat ?
Datum: 13. října 2010 20:57
 když jsi klepal to kolečko neměl jsi náhodou motor opřenej o čep té kliky?
Datum: 13. října 2010 20:55
|



|