česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  998  999  1000  1001  1002  1003  1004  1005  1006  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawa 555      IP: uživatel10519    
čus mam jawu 555 po GO,když sem ale nalil olej do převodovky začala mi prokluzovat spojka při startovámí.Myslíte že si sedne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2010 15:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
Hele do pařeza patří hodně hustej převodovej olej....já osobně tam leju PP80 a vše OK...ta spojka to je klasika....mam silný podložky v 550 i 555,bez nich to klouzalo furt a rozhodně to nevypadalo že by si to sedlo....napřed zkus co říkal kolega,většinou to pomuže...jestli už je korek spálenej tak se na to vyflákni a dej tam spojku a celej primár včetně rozetky z 21 a budeš mít po problemech,pasuje to tam krásně
 
 
Datum: 12. října 2010 15:16
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus stalo se mi to samý a vyřešil to u mě jiný olej...použil jsem nějakej neznámej nalil jsem to do převodovek 2 fichtlů a oba prokluzovali..ale možná si to po čase sedne to je fakt..
 
 
Datum: 12. října 2010 15:15
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stalo se mi to samý, ani se nedalo startovat jak to klouzalo. Vyřešil jsem to tak, že jsem srazil dekl, sundal segrovky a dal pod ně ještě jedny takový obludný podložky síly 1mm. Je to mnohem lepší, už to klouže daleko míň a tvrdá spjka mi vyhovuje, nevzbuzuje ve mně pocit prokluzu :-D
 
 
Datum: 12. října 2010 13:10
 
 
 
 
Jméno: Michal Chocholoušek      E-mail:      IP: uživatel10525    
Ahoj,chtěl bych se zeptat jestli na 11 zubí primární kolečko musím skracovat řetízek =) předem díky za rady =) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2010 17:03
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
aha, omluva, já přehlédl slovo "primární"...takže určitě zkrátit
 
 
Datum: 12. října 2010 17:03
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nebo možná že bys nemusel, ale hodně záleží na lamelách, protože v těch se dá celkem dost natáhnout.... jestli teda máš i nový lamely, zkracovat bys teoreticky nemusel, ale s jetejma lamelama určitě jo...
 
 
Datum: 12. října 2010 12:28
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
určitě musíš zkrátit...at je novej nebo starej... každopádně jestli kupuješ novej primár, bylo by dobrý koupit i novej řetěz případně i lamyely
 
 
Datum: 12. října 2010 12:13
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
pokud neni starej a vytahanej tak se vejde akorád
 
 
Datum: 12. října 2010 12:10
 
 
 
 
Jméno: Kája      E-mail:      IP: uživatel10524    
Ahoj, chci se zeptat jak mám sundat kliku u Mustanga? Vůbec si nevím rady a nechci do toho moc bušit, tak jestli někdo víte jak na to, budu moc rád, když mi poradíte... Díky, Kája odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2010 21:54
 
 
 
 
Jméno: Kája      IP: uživatel10524    
díky za odpovědi. Jsem rád, že to nemusím strkat do pece, to bych se na to asi vykašlal... Jen mi neni zcela jasný jak to tim šroubovákem dám dolů? Mám už sundanou celou elektriku a vyšroubovanej šroub, co byl v ose, ale pořád netušim kam ten šroubovák mám strčit, nebo co s ním... Páčit natvrdo se mi to taky moc nechce, abych něco nezlomil. Asi tym je nějaká pitomost, který sem si nevšimnul, jinak už nevim :-(
 
 
Datum: 12. října 2010 21:54
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
má pravdu ten Standa:-)
 
 
Datum: 12. října 2010 16:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
co to kecáte,klika se rozebírá zásadně šroubovákem při -12° celsia okolo 1 hodiny odpoledne v období od 2.ledna do konce února!!!
 
 
Datum: 12. října 2010 15:37
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Heh tady se občas dozvím hodně zajímavý věci :-D
 
 
Datum: 12. října 2010 12:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chro: klika se rozebírá v peci...aha...:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 12. října 2010 12:00
 
 
 
 
Jméno: chro      IP: uživatel10527    
to jako rozpulit motor nebo rozebrat kliku? rozebrat kliku jde jenom v peci, na rozpuleni motoru potrebujes stahovak abys nic neposkodil :-) mlatit po tom nema cenu - tim akorat vsechno rozbijes :-)
 
 
Datum: 12. října 2010 11:17
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj . zase tu píšu,ale záležími na tom.Mám rám z mustanga 100 % vybroušený až na kov a zakitovaný a znovu obroušený jemným šmirglem.Schází tomu už jen nátěry.No a problém mám ten že nevím čím to natřít...?už jsem se tady ptal ale nevím jestli je to stejné když to mám vybrošené až na kov a zakitované.Takže prosím o radu .. : co ted ? mám koupit nějaký obyč.základ ? (budu to natírat štětcem a válečkem) a kolikrát tím základem ? A co potom ? jakou barvu a kolikrát? chci asi černou . Jakou ? a co pak ještě ? Děkuju moc za rady a omlouvám se za vyjadřování ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2010 22:38
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sice nevim kolikrat si se tu uz ptal,protoze jsem tu delsi dobu nebyl,ale podle toho co pise franky s nim musim souhlasit..pokud se ptas kousek po kousku a napisou ti to tu,proc to delas jinak..je sice hezky ze si s tim chces dat praci,ale tak do pulky vid?a zbytek odflaknout stetcem nebo v tvym pripade valeckem..kdyz neco delas tak to delej poradne..videl si nekdy treba natirany vrata od garaze stetkou?jak vypadaj,jaky na tom sou mapy,skvrny,tahly cary?takhle to bude vypadat..tak mi rekni,k cemu si se sral s kytovanim a brousenim az na kov?
 
 
Datum: 12. října 2010 22:38
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jen takovej dodatek-kdyby si uz dopredu veel,ze to budes delat valeckem,nemusel ses stvat s kytovanim,protoze ve vysledku bude lak hrbolatej jak pole po orbe,a zbytecne si tim stratil cas..
 
 
Datum: 12. října 2010 18:01
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dark lord FRANKY : no asně ty bys to udělal nejlíp já vím.takové ..... mám fakt rád.ty jsi prostě nejlepší ! zajic : díky moc ale budu to dělat válečkem standa: NE opravdu tu šanci nemám ! proto tu píšu jak štětcem a válečkem.kdybych měl možnost kompresorem tak se tu tak blbě neptám... jinak díky moc skoro všem.nějak si poradím ...
 
 
Datum: 12. října 2010 17:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
Block:Když už jsi vynaložil peníze i usilí a vše připravil pod lak tak to proboha nenatírej!!! Neřikej že nikdo z příbuznejch anebo ze známejch nemá v garáži větší kompresor s kterym se dá lakovat a pistoli....??
 
 
Datum: 12. října 2010 15:20
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no pokud si se s tim tolik stval,kytoval to jak blazen..tak bych to striknul plnicem,ten obrousit nejjemnejsim smirkem pod vodou (plnic vyplni vsechny ty malinky direcky v kitu) a potom to striknout nekolika vrstvama barvy (doporucuju kompresorem,jak plnic,tak barvu) ale delal sem si jednu nadrz na takovou prestavbu (malej pionyrek,proste minibika z fichtla) a tam sme nadrz zakytovali,vyklepali..nastrikali plnicem (kompresorem) prebrousili a pak sem dal asi 4 vrstvy sprejem (ale kvalitnim,byla to barva namichana primo podle odstinu na nejaky auto,strejda dela lakyrnika a automechanika) a barva drzi krasne,i kdyz se samozrejme neda srovnavat s barvou nastrikanou kompresorem.. :-) snad ti muj roman k necemu pomuze :-D
 
 
Datum: 11. října 2010 23:16
 
 
 
 
Jméno: jerry      IP: uživatel10523    
jestli to chceš natírat štětcem tak si to nemusel brousit a kytovat...bude to hnus...nastříkej si to a nebo to někomu svěř;-)v krajní nouzi to vezmi sprejema...prvně obyč zaklad a pak vrchni barva asi nějaka na kov nebo tak něco
 
 
Datum: 11. října 2010 22:49
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel10469    
caw nejde mi vytocit motor karbec mam v ok stavu kupil origo trysky nastavil a nechal jsem tam otevřenej filtr.Motorska startuje na poprvé ale do otaček je to problem nevite co stim???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2010 22:17
 
 
 
 
Jméno: vapo2      IP: uživatel10511    
Neboj vem to logicky, podívej se jakým směrem se točí vačka (je to po směru h. ručiček) takže když budeš pohybovat kladívkem (natáčením celého zapalování) proti pohybu vačky (půjdeš jí tzv. na proti) tak předstih přidáváš neboli ho zvětšuješ a kdzž půjdeš kladívkem (celým zapalování,) po směru otáčení vačky tak ten moment házení jiskry naopak oddálíš takže předtih tím pádem zmenšíš. Musíš ale dodržet předepsané hodnoty to ale asi znáš.
 
 
Datum: 14. října 2010 22:17
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel10469    
ehh fort je v praze soui rozvedeni a nikdo jiny ten predstih seridit neumi :-( kurde najk to vykutim jinak dik za rady
 
 
Datum: 13. října 2010 19:04
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A hlavně ty trysky nenavrtej...
 
 
Datum: 12. října 2010 16:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
když neumíš seřídit ani předstih tak tam nedávej ani žádný "tjůnink filtry" to pak tu bohatost s rozhozenym předstihem nedoladíš nikdy!! ...řekni tátovi at ti to seridi a pri ty prilezitosti si to osaháš...
 
 
Datum: 12. října 2010 15:23
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel10469    
eeh takova trochu blba otazka ja se zvetsuje predstih???
 
 
Datum: 12. října 2010 14:36
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus dát původní filtr
 
 
Datum: 12. října 2010 13:32
 
 
 
 
Jméno: Hoonza      IP: uživatel10107    
seštěluj předstih, to že ti to chyta na prvni a nejde do otacek je dusledek toho že máš (ted abych nerekl blbost) myslim ze malej predstih, ale nicmene je to predstihem takze sesteluj
 
 
Datum: 12. října 2010 13:21
 
 
 
 
Jméno: MrPrdelful      IP: uživatel10522    
čau draci, nevíte kde seženu obrázek el. schéma na jawu 05(rv.1964) dik za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2010 19:06
 
 
 
 
Jméno: MrPrelful      IP: uživatel10522    
nedíval :-D ale kouknu dikec
 
 
Datum: 12. října 2010 19:06
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na http://www.sesa-moto.cz si koukal?:-)
 
 
Datum: 11. října 2010 23:18
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jinak na google je toho hafo
 
 
Datum: 11. října 2010 22:00
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
1964 to je širokej pojem ... v tomhle roce se tam montovaly zapalování z 550/555 ale taky z 20,21
 
 
Datum: 11. října 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
zkus uloz.to
 
 
Datum: 11. října 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: krosss      IP: uživatel10178    
zdravim hej když nemam to papirove tesneni mezi pulky motoru mužu tam dat takovou tu červenou izolačni pastu ????dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2010 16:18
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
a drží tak pevně, že je pak problém to někdy zase rozdělat. př. škeble
 
 
Datum: 12. října 2010 16:18
 
 
 
 
Jméno: dano      IP: uživatel7345    
Asi myslíš hermetic.. není problém to tam dát, já to mám na mustangu a neprosákne ani kapka ale zase jsem si dal na tom hodně záležet aby to bylo všude.. a dával jsem to bez papírového těsnění a jak říkám.. BEZ PROBLÉMU
 
 
Datum: 12. října 2010 14:10
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
jo tak něco, máme silikon těsnění- pod hlavu na auta do 700 C ale to už je jedno
 
 
Datum: 11. října 2010 21:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli máš na mysli silikon na motory, tak ano...
 
 
Datum: 11. října 2010 21:29
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
zkusit to můžeš :-D ale když už bych neměl papírový, tak bych to aspoň namazal speciálním silikonem na těsnění motoru určeným
 
 
Datum: 11. října 2010 21:29
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim mnel bych jeden dotaz,chci na pionýrovi nechat snížit hlavu a potřeboval bych vědet o kolik to mám snížit,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2010 15:31
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lidí všem vám moc díky za rady :-)
 
 
Datum: 12. října 2010 15:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
a uplně nejvíc stylový je k tomu upravit válec z 555 dle seriového válce z 21 + hlava z 21 je celkem řežba na 50kg pařeza....
 
 
Datum: 12. října 2010 15:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
ale pod hlavu z 21 se zase musi upravit dosedaci plocha na válci;-) je hodně stylový hlavu z 21 upravit do venkovního tvaru hlavy z 555
 
 
Datum: 12. října 2010 15:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
snižovat hlavu z pařeza je k ničemu... dej tam hlavu z 20-23 a dosiliš mnohem lepši homprese než kdybys tuto snížil..
 
 
Datum: 12. října 2010 12:11
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A nezapoměn že jestli to uděláš na sériovým motoru tak půjde životnost kliky rapidně dolů!
 
 
Datum: 12. října 2010 10:11
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám fotku jak je tomu u klasický ledvinkový hlavy- http://denzil.rajce.idnes.cz/Fichtl/#DSC01380.JPG jen pro zajímavost ale pošli si jí frikulínovi nebo stejskalovi nebo nějakejm odborníkům protože tam musí bejt antidetonační štěrbina!Sám to neuděláš!
 
 
Datum: 12. října 2010 10:06
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha,a mužu si to nechat snížit u kámoše na CNC ?,a ešte bych se chtel zeptat jak se to znižuje http://petrpavlicek.rajce.idnes.cz/nastenka/#hlava01_555.jpg (na obrazku sem to vitečkoval) estli mam snižit o 1 mm to modře vytečkovaný,nebo to červeně ,nebo obojí,dík:-)
 
 
Datum: 12. října 2010 7:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebere se to o kolim mm ale na kolik ml ;-)
 
 
Datum: 11. října 2010 22:26
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok,díky moc
 
 
Datum: 11. října 2010 22:00
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
o,díky moc
 
 
Datum: 11. října 2010 22:00
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
j
 
 
Datum: 11. října 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesne o 1 mm to stačí ?
 
 
Datum: 11. října 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1 mm
 
 
Datum: 11. října 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau, vím že to sem nepatří ale už potřebuju poradit s takovým detailem.Mám simsona s51 enduro 12V s tyristorovým zapalováním.....nejde mi vůbec startovat, od benzínu to není, svíčka je taky nová, takže zbývá buť že je špatná cívka, nebo tyristorový zapalování.. poraďte, díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2010 15:50
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
tu polohu neznám
 
 
Datum: 12. října 2010 15:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
a svíčka venku pálí? je mokrá? karbec ok? sytič má dobrej krok a vypíná? by the way polohu klíčku pro start znáš? a ve spínačce kabely ok? žádnej vypadlej?
 
 
Datum: 12. října 2010 15:30
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čau ted jsem koukal na inzerci a někdo tam prodával štíty na 555 a psal tam že nepasují na 20,21,23 je to pravda??já myslel že pasují odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2010 20:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkoušeli jsme na dvou 555 štíty z 20...a u obou byl po měsíci provozu vydřenej a nastrouhanej hliník, takže oni až tak moc nepasujou...
 
 
Datum: 11. října 2010 20:03
 
 
 
 
Jméno: vlasta      IP: uživatel7934    
cus kdyz se chci zbavit rezu tak tady nekdo rikal ze se da trosku vody a nasypat kyprici prasek a nechat pul hodiny reagovat a pak to pude dolu je to pravda ze to funfue? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2010 13:07
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel9431    
hmm lori ty si trapka :-D odrezovac je dost good ale nesmis to tam nechat prez noc ale jen potirat po chvilkach jinak to udela brutalni humusovou vrstu neceho co uz sundat nejde :-D odrezovac dobrej ale podle navodu :-P
 
 
Datum: 12. října 2010 13:07
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Hele zkousel sem to na povrchovou rez, a tam to na 100% fungovalo, do nadrze bych to asi moc nedaval ale na mista kam se smirkem nedostanes to jde... ja tu den brousil rafky od rzi, a uplne zbytecne, kyprici prasek to sundal do pul hodiny ba i driv... pokud bys to daval na vetsi vrstvu chce to asi opakovane a stridat s brousenim kazdopadne to funguje ;-)
 
 
Datum: 12. října 2010 5:47
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale fosforečná je účinější :-) :-D
 
 
Datum: 11. října 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale citronová je pro mě dostupnější :-)
 
 
Datum: 11. října 2010 21:30
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jde to i kyselinou fosforečnou
 
 
Datum: 11. října 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Třeba nádrže zásadně odrezuju kyselinou citronovou, musíš akorát dodržet určitý postup...taky to není žádná extra chemie, ale je to 100% účinné
 
 
Datum: 11. října 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: udo.5      IP: uživatel9869    
Tak tohle slyším poprvé podle mě je to pěkná blbost kypřící prášek není žádná brutální chemie co by rozežrala rez
 
 
Datum: 11. října 2010 20:05
 
 
 
 
Jméno: nunik      IP: uživatel8793    
radsi si kup odrezovač... nebo si vem smirkl :-)
 
 
Datum: 11. října 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoj hoj.prosím vás Jde nějak na mustangu sundat zadní kyvná vidlice?mám odstrojený rám a budu ho barvit atd.Jak ji mám prosím vás sunat?v katalog nd je napsaná o nějakém šroubu.Ale já tam žádný nemám.mám tam jadyy takový čep.a nevím jestli ho silou vyklepta nebo co... Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha...:-D takže at chcu nebo nechcu to tam nechám.jinak díky moc
 
 
Datum: 11. října 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jde to,někdo říká že k tomu potřebujueš 4t lis a někdo to vylisuje ve svěráku :-D
 
 
Datum: 11. října 2010 20:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim že se to musí vylisovat, já se to takovejch věcí nepouštim, myslim že je levnější zajít do kovošrotu a vybrat si tam nějakej rám s dobrym uloženim...
 
 
Datum: 11. října 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
neporadím ti jak to vyndat , protože to nevím..ale jestli to chceš jen lakovat tak to nevydnávej..
 
 
Datum: 11. října 2010 19:46
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosím tě poradíš mi ? nebo mi tady budeš říkat co s tím mám dělat ? :-) nemyslím to zle ale asi to z nějakého důvodu potřebuju sundat ...
 
 
Datum: 11. října 2010 19:42
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
neřeš takovýhle blbosti a nalakuj to i s tím
 
 
Datum: 11. října 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: vlasta      IP: uživatel7934    
cus muze se lejt prevodovej olej do benzinu?a co se stane kdybych ho tam dal ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: vítr      IP: uživatel10488    
Takovou hloupost nedělej k ničemu to není a první co odděláš je klika pp80 -pp90 jedině do převodovky
 
 
Datum: 12. října 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
dá se na něj celkem v pohodě jezdit, akorád se téměř nespálí, takže ho většina proteče do vejfuku.. no pak taky hezky kouří.. a je dobrý ho vyjezdit cca do týdne od nalití do nádrže, jinak se začne pomalu oddělovat a usazovat na dně.. já na něj někdy jezdim s vylítanym motorem a v pohodě..
 
 
Datum: 12. října 2010 12:16
 
 
 
 
Jméno: vlasta      IP: uživatel7934    
jo dík
 
 
Datum: 11. října 2010 19:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne, nelej to tam, je to píčovina. Neřikam že musíš hned zadřít, ale je to přecijen převoďák :-D horší mísitelnost s benzínem, nemá to zrovna moc dobrou spalitelnost atd atd...
 
 
Datum: 11. října 2010 19:19
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
bude ti to hrozne húliť a pre motor to nebude priliš dobrota
 
 
Datum: 11. října 2010 19:18
 
 
 
 
Jméno: Hoonza      IP: uživatel10107    
Taky jsme dávali do starýho fichtla PP90 a akorat to pekne čadilo ale zase to lip mazalo ale nadruhou stranu se to min spalovalo ten olej takze vytikal do vejfuku
 
 
Datum: 11. října 2010 19:17
 
 
 
 
Jméno: krosss      IP: uživatel10178    
čaute hej začal mi brutalne dejmit fichtl co stin ????? dik předem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2010 22:41
 
 
 
 
Jméno: vapo2      IP: uživatel10511    
Taky může sát mezi kartery, ale to gufero je prapděpobnější.
 
 
Datum: 12. října 2010 22:41
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi prdlo gufero a saje to olej z převodovky nebo jsi dal moc m2t
 
 
Datum: 11. října 2010 19:06
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím všechny, mám tu problém s čízou. motor mě nejde vytočit až do plných otáček, ikdyž to mám nastavené dle příručky - jehla na druhém zářezu a šroub povolený ale o 1 otáčku. Kde by mohl být problém? Karburátor je otryskován originálně ,dle příručky to sedí. hadr v sání nemám,filtr je tam asi 1500km nový. Svíce do cihlova až trochu do černa. Děkuji za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2010 17:42
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jinak v příručce je uváděná 2.-3. zářez po záběhu
 
 
Datum: 12. října 2010 17:42
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na ten třetí zářez jsem to zkoušel a nejelo mě to víc jak 80,prostě to nešlo uplně vytočit.
 
 
Datum: 12. října 2010 17:42
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Jehlu dej na 3. zářez a přídavný vzduch od 3/4 - 1a1/4 ot.
 
 
Datum: 12. října 2010 15:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
tak polad karb....nastavení dle příručky není vždy na 100%ideální
 
 
Datum: 12. října 2010 15:34
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zastudena chytne hezky....za tepla taky
 
 
Datum: 12. října 2010 10:14
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jinak ten problém mám u čízy 175/487, předstih jsem právě nedávno dal nižší - tak 2,8 -2,9mm a odtrh zkontroloval - 0,4mm,takže to je v pořádku právě že, zkusím ještě novou svíčku třeba,nebo já nevim už.
 
 
Datum: 12. října 2010 10:14
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
me tohle na 175/450 delal predstih..za studena to jelo na nic,chcipala po pridani plynu a za tepla delala to samy co tobe..do nejakejch 4/5 otacek jela a pak se zacla jako by dusit...tak sem dal mensi predstih-chyta krasne i za studena i za tepla,jede paradne.. :-)
 
 
Datum: 11. října 2010 21:16
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Kladívko je podle mě odizolovaný dobře.na to jsem nešahal nikdy,nastartovat jde dobře. Jinak to točí skoro do plnejch,ale na úplném konci plynu se to jakoby dusí a nezrychluje,neakceleruje,zůstává to už v těch jedněch točkách. Elektrik by měla být v pořádku. VN kabel byl dávanej novej,fajfka taky...svíčka je BRISK N15C. No svíčku bych mohl zkusit dát novou. Ty kladívka jsou jak izolované? Jsem to nikdy neměl sundaný Kladívko jinak rozepíná dobře,nijak neodskakuje,na to jsem se díval dneska
 
 
Datum: 11. října 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
seš si jistej,že je problem v karburátoru?? izolace kladivek? svicka? skrat na VN kabelu....co to dělá když to točí současný "max otáčky"? znám nekolik případů,že probíjel VN kabel na kostru,odskakující kladívko,špatná izolace kladívka,kladívko putující na vodícím kolíku,skrat pod spínací skříňkou.....a nebo vejfuk....
 
 
Datum: 11. října 2010 18:39
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
čau chtěl bych se zeptat jaké máte zkušenosti s olejem motul 510 díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Super oil
 
 
Datum: 11. října 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jeden z nejlepších olejů, nic lepšího už nemá cenu dávat
 
 
Datum: 11. října 2010 19:05
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9425    
čuste fakt nevite co muže byt z rozpuleným motorem u 20ky že prostě špatně to nějak řadí? občas misto rychlosti je neutral a naopak? vidlička je dana zpravně kolčka na spravném mistě už si nevim rady... a myslim si že když to poskaldam zase všechno zapojim a skusim tak mi to nepude odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2010 20:03
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9425    
řadici automat jsem už měnil protože ten co tam byl se mi zdal nějaký křivý ale když mam rozpulený motor tak rychlosti normalně jdou přehazovat akorat když točim z převodovkou tak jak tam hodim za jedna tak mi to netahne a když hodim na neutral tak tam je rychlost to mi je divné
 
 
Datum: 22. října 2010 20:03
 
 
 
 
Jméno: vapo2      IP: uživatel10511    
Přikláněl bych se taky k tomu řadícímu automatu konkrétně můžeš mít opotřebované ty zoubky po kterých přeskakuje kulička s pérkem to je vždy takové to cvaknutí při řazení (motor v klidu) mají-li už malé hrany kulička snáze přeskočí až na další polohu a z rychlosti je najednou neutrál a naopak. Jestli je tohle v pořádku mohla by být příčinou nesprávná funkce spojky to ale jen za jízdy
 
 
Datum: 14. října 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel9425    
pravě že mi automat blbnul tka sme ho vyměnil... převodovky sem skoušle dvě u každé na žadné nijak ty kolečká omleté nebyly....
 
 
Datum: 11. října 2010 22:30
 
 
 
 
Jméno: Leito      IP: uživatel4675    
Jestly to mas dobre posklady a porad to dela,tak to muze bejt radici automat,omlety kolecka v prevodovce,vidlicka...
 
 
Datum: 11. října 2010 18:17
 
 
 
 
Jméno: Fikar      IP: uživatel3522    
Cus draci...fík mi spatne a nebo vubec nechyta....na roztlaceni sice chytne ale vubec nejde do otacek....nevite cim to muze byt? hladinu v plovakovce jsem zkousel ruzne malo benzinu hodne benzinu vodorovne s plovakem atp...ale porad nic :-( predstih by mel byt ok ale nejsem si s tim uplne jistej (nedavno jsem ho ale steloval) jinak za rady budu vdecnej :-) PS: menil jsem gufero na klice tak to tim neni :-) ) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2010 21:30
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
špatná svíčka
 
 
Datum: 11. října 2010 21:30
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel9706    
Zdarec chlapi potřebuju poradit nějakej dobrej olej(do benzínu) do 250/353, mustanga a do staďáka nebo jestli je lepší minerál jak polosyntetika nebo plnásyntetika děkuju za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2010 15:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
celé spektrum strojů co jsi vyjmenoval točí do 7000 otáček,takže bych se nebál nejakýho lepšího minerálního oleje,dám jen pár příkladů: Cinol 2TC,Motul 100 Motomix,Stihl,Husqarna,Castrol 2T(či garden),Shell Advace SX atd....je toho plnej trh...na každý benzince dneska koupíš 2-taktní oleje od M2T po plnej ester do točivejch 2T silnic...
 
 
Datum: 11. října 2010 15:45
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Dobry den, nechaval si tu nekdo piskovat dily u firmy rogi? psal jsem tam s dotazem na kolik by vyslo opiskovani rafku a odepsali "Cena pískování u nás je 20 Kč za minutu bez DPH. " netusi nekdo jak dlouho by trvalo takove piskovani, vim ze to zalezi na tom jak moc to tam drzi atp, ale jde o odstraneni stareho chromu tak by me zajimala nejaka odhadovana cena jestli se vubec vyplati k nim neco davat... z ruznych for jsem se dozvedel ze kvalita neni moc dobra... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2010 18:06
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
drahý jak kráva....u nás v plynárnách pískujou brokama a berou 1000,- na hodinu a soukromník kterej to tady taky dělá si bere 200-250 na hodinu a ještě to dělá křemičitým pískem takže to není tak potlučený
 
 
Datum: 11. října 2010 18:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
promin za tuhle reakci,ale na blbou otazku si dostal blbou odpověd. Me vyšlo opískování celýho fichtla bez rámu na 300,- ...ale kola sem nenechával pískovat.....nevim proc furt řešiš ty ráfky kámo??? Beztak tě "renovace" lakem vyjde včetně pískování,podkladu,laku cca 500,- za obě kola,takže neni moc o co stát....když přidáš pár stovek,máš 2 nový ráfky v chromu v zajisté vyšší kvalitě jak ty "renovované"....jestli chces ušetřit,tak to zdrsni,vybruš,vykituj,stříkni doma pistolí nejakou barvou v plechovce za 120,- udělej po stranách bílý,černý nebo zlatý linky at to má styl a vydlabej se na to.....
 
 
Datum: 11. října 2010 15:27
 
<  998  999  1000  1001  1002  1003  1004  1005  1006  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 14:10:10 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu