česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1007  1008  1009  1010  1011  1012  1013  1014  1015  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobrý den,prosimvás chci se zeptat jaké je číslo odstínu RAL barvy tzv. slonová kost. Bylo to na dvacítkách a celkem se mi to líbí.díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
promin,bude to blbej kec,ale mě to prostě nedá: "Tak nečum do monitoru a jdi do obchodu s barvami a laky"....kazda druha drogerie má barvy laky,drogerie TETA mívají široký sortiment a jsou v každý prdeli nad 1000 obyvatel,nebo vyhledej specializovanou prodejnu na autolaky atd....tady každej ví to co ty....nebo já.....osobně jsem zrovna v drogerii TETA prohlížel vzorníky dle CSN(existují prevodni tabulky na RAL) a byly tam všechny odstíny bílé,které se používali na Pio;-)....komplet tam byli odstíny používané na Pio(konkrétně 05 a starší 20,21) čí tatran,175 prase,škoda....
 
 
Datum: 05. října 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky za vzorník ale nepotřebuji. potřebuji přesně to číslo originálního odstínu chci to mít v originále. Vybírat nějakou barvu která se tomu podobá a navíc přes obrazovku to je realita taká všelijaká.
 
 
Datum: 05. října 2010 15:53
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
http://www.aqua-polyfex.cz/RAL-vzornik.htm
 
 
Datum: 05. října 2010 15:08
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel10417    
6003 to nieje
 
 
Datum: 05. října 2010 9:53
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
RAL 6003
 
 
Datum: 05. října 2010 6:13
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci mám dotaz,moje Jawa 350 dobře chytá za tepla,ale jak je studená tak vůbec,buď ji musim roztlačit a pak chytne a nebo na ni strašně dlouho skáču než naskočí,může to bejt svíčkama?Díky předem ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2010 15:02
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak koukni, jestli ti tesni sytic, jestli ti tesni i spoj mezi karburatorem a prirubou. Jinak zkus studenejsi svicky a prohlidni karbec, jestli neni spinavej.
 
 
Datum: 05. října 2010 15:02
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
karlos: no přesně takhle to dělám... a je tam všecko origo,ono to jede dobře ale jen nechytá no za studena.Tu směs mi šteloval chlápek v servisu.
 
 
Datum: 04. října 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak ji studenou startujes ? ja ji vzdycky pustim benzin, zapnu sytic, parkrat proslapnu a chytne hned. Jestli nemas takovejhle ritual tak to zkus.
 
 
Datum: 04. října 2010 18:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
že by měl třeba sytič krátlej krok? nebo byl ucpanej(nekde) určitě je to od směsi....někdy to dokonce střílí:-D a nebo svíčky.....ovšem dopredu radím,seridit smes na 640 neni prdel!! dalsi vec: Dava se tam origo filtrbox s labirintem nakonci jako tlumič sání...máš ho tam? pokud ne,blbne směs...špatně to táhne....pohraj si s tim....motor alá 638,639,640 je luxusní záležitost pro "ladiče",podle seřízení umí jet od 120 po 160km/h se spotřebou od 3.5L po 12L na 100km.....
 
 
Datum: 04. října 2010 18:27
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel8793    
je to 350/640 a cupovak to prave nema.. ale za tepla.. do ni lehce tuknu a chytne :-)
 
 
Datum: 04. října 2010 18:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chudá volnoběžná směs? taky na to má do jisté míry vliv vysoký volnoběh...nebo to jen málo přeplavuješ, co je to za 350?
 
 
Datum: 04. října 2010 17:46
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Zkoušel tu nekdo koupit Stator, rotor Vape a udelat si k tomu vlastni bezkontakt s ridici jednotkou podle navodu od chonga nebo ostatnich na jawa-50.cz? Pokud jo, muzu vas poprosit o nejaky rady? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2010 7:55
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Doma se mi válí to LightCDI bez užitku a nedostatečně otestované. Tak máš-li zájem nechám ti ho i s unašečem na otestování, ale pouze pod příslibem že to pořádně projedeš a pomůžeš vychytat mouchy :-). Tak se kdyžtak ozvi.
 
 
Datum: 07. října 2010 7:55
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
To zapojení je pro jednoválec a je to variace na zapojení LightCDI. Jen tam nevidíš napájecí vintí a snímač (vinutí) s magnetem....
 
 
Datum: 07. října 2010 7:54
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Diky moc, tech zapalovani nad kterymi premejslim je dost (napr http://mcu.cz/news.php?extend.2038.2 atp, toto je tusim pro motorku s 2valcem, nejak sem si to moc neprohlizel, no kazdopadne diky moc... Jeste poresim originalni zapalovani a kdyz ho rozchodim budu resit ostatni
 
 
Datum: 06. října 2010 16:42
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10288    
K tomu magnetu.. nic ti nebrání vyrobit protizávaží tomu magnetu :-). Ale buď klidnej, Tvoje číza rozhodně točí stejně, ne-li míň než točí fichtí motor a tam běhala v pořádku. Já s tím snímačem najezdil párset km (ale nemyslím tím LightCDI) a je pravdou že kvalitní výroba onoho unašeče magnetu je nejslabším místem konstrukce... Nakonec zvítězila varinat zalaminování k unašeči. Holt ty vibrace jsou dost problém. Tuhle mi to utrhlo i tu předlohu z hall snímače od IMFsoftu. Takže nyní je ze silnějšího plechu a bez odlehčovacích otvorů, které byly prapříčinou destrukce...
 
 
Datum: 05. října 2010 22:06
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10288    
Na jskoukoli kejvu a panelku se rozhodně CDILight nehodí. Problém je v tom že vzhledem k vyšší kubatuře je třeba překonat vyšší protisíly a proto je start zpřevodován do pomala (naropzdíl od fichtla, kde je zpřevodován do rychla). Potom tak malé otáčky způsobí že indukční snímač polohy kliky nenaindukuje dostatečně silný signál pro zážeh. Proto je jedině vhodný v kombinaci s kladívkem, případně bezkontakt, ale ten každopádně v provozu s baterií. To schema co popisuješ je jen klasické indukční zapalko s náhradou kladívka za optozávoru. Osobně bych se snažil optozávoře vyhnout. Je citlivá na znečištění a tak bych místo optozávory dal do zapojení spíš hall snímač.
 
 
Datum: 05. října 2010 22:01
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Chong, jakej mas prosimte nazor treba na http://www.jawa-cz.estranky.cz/clanky/elektroinstalace/bezkontaktni-zapalovani-.html ? u toho cos posilal se mi krapet nelibi ten magnet, podle me to pri vysokejch otackach neni moc idealni ma to nakonci jakoby zavazi a kdyz se to roztoci váá :-)
 
 
Datum: 05. října 2010 16:11
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Spatne sem sepsal dotaz, jinak chong, presne to sem mel v umyslu udelat, jen k tomu potrebuju i zbytek zapalovani, na moji cize je 100% KO, a schanim nahradu za nej, z pareza tam davat nechci pac netusim jak se to bude chovat, a vape vim na 100% ze tam pasuje a mohlo by to i fungovat(kazdopadne celou sadu za 3800 muzu oto, kdyz tyhle soucastky vyjdou cirka na 1400)
 
 
Datum: 05. října 2010 15:29
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Stator a rotor Vape pro fichtla je všechno, krom indučky co zmíněné Vape obsahuje a podle mě tvoří i převážnou část ceny VAPE. Nic bys neušetřil a nechápu jakou elektroniku máš na mysli. Pokud chceš něco jednoducjého jako Vape, tak si postav to s názvem „LightCDI“. To nevyžaduje zásah do elelktroniky motorky ale jen do zapalovací části. Jestli si ale myslíš že moje CDI řídí i předstih a proto je nazýváš řídící jednotkou, tak to ne. Moje CDI předstih neřídí.
 
 
Datum: 05. října 2010 14:18
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak to myslíš? Stator,rotor vapec a udelat si vlastni bezkontakt...nerozumim tomu....rozumněl bych usměrnit si cívky,udělat regulaci a koupit bezkontakt na Jawu 632 (s alternátorem)-jen tu vrchní destičku se snimacem,ind.civku,budící kotvu na kliku.....ale dostanes se na cenu nejakých 1500,- a furt to nebude mit efekt jako Vape pro pionýra.....a nebo varianta alá Chong....usmernit zapalovani,regulaci,malinkou baterku,CDi či jinou jednotku pro výboj jiskry+nejaké čidlo....cena třetinová oproti bezkontaktu na 638 a cenový rozdíl oproti VAPE na pionýra je víc než jasný....nechci ti radit...jen rikam ze to mam a funguje to;-)
 
 
Datum: 04. října 2010 17:16
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel10482    
zdarec,fichtl mi nedrží volnoběh.Fůrt musím přidávat,nějak se mu nechce do otáček.Zapalováním to není.Může to být tím že mi to žere olej u gufera u spojky? Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2010 22:59
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel3030    
Zdravim,obdobné potíže s volnoběhem mám u ČZ 175/477. Mohl byste tru někdo popsat souvislost s tím vadným guferem? Díky
 
 
Datum: 22. října 2010 22:59
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano
 
 
Datum: 04. října 2010 17:35
 
 
 
 
Jméno: Greadr      IP: uživatel10115    
Zdravím .. musí se pístní kroužky zajíždet ? ja sem totiž nezajížděl a hned sem to valil do hory a na pole :-D je možné že se mi zlomily ? Když chvíly jedu tak mi začně něco rachotit ve válci.. Může to být i ložiskami na klice ? Dík za každé rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2010 15:51
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel10203    
Nemusi..Praskani muže zpusobit opačně daný píst,nebo ostre hrany kanalu..
 
 
Datum: 09. října 2010 15:51
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musí
 
 
Datum: 04. října 2010 17:17
 
 
 
 
Jméno: pinokio      IP: uživatel723    
Cau chlapi. chci si dát do zadního světla LED diody aby to trocha svítilo... Mám červený 1,8-2,4 V... Měl sem tam tři a přestalo to svítit(sériově) takže se asi přepálili... Myslíte že to dává moc proudu bo co... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2010 14:26
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Jo, dáváš tam proudu moc… můžu se zeptat proč tam dozadu chceš vůbec LED dávat? Určitě krom toho že to vzbudí závist u kamarádů má hlubší důvod :-)
 
 
Datum: 05. října 2010 14:26
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli bych ti mohl trochu doporučit něco velice primitivního http://jawa-21.webnode.cz/muj-stroj/tipy-a-triky/tyristorove-zapalovani-/ . Není to tyristorové zapalování, jen to blbě změnili. Jinak pokud si chceš postavit. http://www.jawa-50.cz/clanek/zadni-koncove-led-svetlo-12v.html ale je určené pro stejnosměrný proud 12V.
 
 
Datum: 04. října 2010 16:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
zde rozhoduje celkový odběr LED diod a ne součet napětí,proto to prasklo....koukni po netu,najdes nejake lepsi navody na zadni svetlo LED
 
 
Datum: 04. října 2010 16:06
 
 
 
 
Jméno: Nunik      IP: uživatel9817    
Cau draci :-) prosim vas jak je to stěma svíčkama :-D 14, 15, 17? kerá je teplá kterea je studena? Ktera je lepsi na studeny starty a ktera je lepsi na to kdyz se motorka prehriva? uz si to chci nejako ujasnit :-) diky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2010 18:25
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel10518    
N-14 odvádí z válce nejvíc tepla proto je to nejstudenejší svíčka N-15 patří ke studenějším N-17 uš je teplejší svíčka mělo by to sní líp startovat za studena N-19 nejteplejší moc se nepoužívá moc lidí jí nezá ale je je nejteplejší z válce odvádí nejmín tepla U svíček NGK je to obráceně do pioníru sedí svíška B8HS a ta je nejstudenější
 
 
Datum: 10. října 2010 18:25
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
studená na studeny starty v zime a teplá na léto ale jezdím pořád na letní v zimě si zajezdím jen málo
 
 
Datum: 08. října 2010 16:13
 
 
 
 
Jméno: honza13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja jezdim pořád na N17c a jezdim po nejakech polnačkách lesem a ve vetšim terénu.Může to byt?
 
 
Datum: 05. října 2010 6:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
to neni vidět,je to uvnitř.... každá jinak odvádí teplo....nejvíc odvádí teplo N14c proto se používá do hodně rozpálených motorů,naopak N17c z řady brisek odvádí teplo nejméně,ta je dobrá do starejch pomalochodů kde nejsou vysoký tlaky,teploty ani otáčky... tady je řez svíčkou http://www.jawa-50.cz/clanek/prurez-zapalovaci-svickou.html tzv.špička izolátoru a její síla určuje zmíněný odvod tepla a tudíž zmíněné vlastnosti svíčky....která svíčka je studená či teplá....já sám nevim a je mi to jedno....pro mě je teplá ta,která má větší odvod tepla(N14) a studená zase pro nižší odvod tepla(N17,N19)....ale rozdíly nejsou až tak markantní....seriovka musí jet na každou svíčku s krátkym závitem a správnym odtrhem elektrod....tepelná hodnota svíčky je už to poslední a nejjemnější doladovani vykonu seriovyho motoru....zásadní vliv na samotnou funkci motoru nemá....
 
 
Datum: 04. října 2010 18:48
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
u každe je jina tvrdost elektrody
 
 
Datum: 04. října 2010 18:44
 
 
 
 
Jméno: nunik      IP: uživatel8793    
a jeste by me zajimalo co je jinyho na tech svickach 14, 15, 17?? pripadaji mmi uplne stejny... ale kazda ma jiny vlastnosti?? cím to ??diky
 
 
Datum: 04. října 2010 18:18
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dej tam N15c,je univerzální...pokud jezdíš nejakej "polekros" či "lesokros" použij N14c s tím,že by to třeba mohlo hůř chytat studený,ale teplý to nebude tolik vadnout......
 
 
Datum: 04. října 2010 17:19
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
jo a ještě dodám brisk n15c je takový neutrál spíš do léta...ale samozřejmě můžeš tyto svíčky používat i v zimě, ale starty by byly trošku složitější no :-)
 
 
Datum: 04. října 2010 15:03
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
čím větší číslo=tím teplejší svíčka.. brisk n14c je dobrá pro ty stroje, co se pořádně hřejou ( léto) a zase n17c je do zimy.. měl sem n17c v létě, jelo to na pohodu ale když se fechtl pořádně zahřál tak nešel vůbec nastartovat kolikrát sem ho musel aji domů tlačit...
 
 
Datum: 04. října 2010 15:02
 
 
 
 
Jméno: kastan      E-mail:      IP: uživatel3541    
Tak tady je nový funkční odkaz http://www.youtube.com/watch?v=VpgLf83V-DE odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2010 22:27
 
 
 
 
Jméno: kastan      IP: uživatel3541    
No sice te zná tady na pokecu skoro každej ale většina te hodnotí negativně a co sem o tobě slyšel to taky nebylo zrovna pěkný!a už neodpovídám na kretény jako jsy ty nemám čas
 
 
Datum: 08. října 2010 22:24
 
 
 
 
Jméno: kastan      IP: uživatel3541    
Tak naposled odpovídám za zbabělce považuju tebe když ani toho pincka ukázat nemůžeš to bych mohl říkat taky že mám luxusního pincka a nikomu ho neukázat.
 
 
Datum: 08. října 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: kastan      IP: uživatel3541    
No tak si sem piš co chceš ale na takový tvoje zkurvený připomínky už odpovídat nebudu.A myslím si že ten tvůj fichtl taky není bez chyb!!!
 
 
Datum: 08. října 2010 22:06
 
 
 
 
Jméno: kastan      IP: uživatel3541    
Mysli si o mně co chceš ja si zas budu myslet o tobe!!!
 
 
Datum: 08. října 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: kastan      IP: uživatel3541    
Udělal sem si o vás obrázek a nehodlám se s vámi dále bavit!!!!'
 
 
Datum: 08. října 2010 21:43
 
 
 
 
Jméno: kastan      IP: uživatel3541    
Víš co nech to být.S takývíma lidma kteří neumí ocenit práci jiných a umí jen kritizovat se bavit nehodlám!
 
 
Datum: 08. října 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: kastan      IP: uživatel3541    
Nějakej papír je mi na nic ja chcu vidět fichtla.
 
 
Datum: 08. října 2010 15:06
 
 
 
 
Jméno: kastan      IP: uživatel3541    
Hm tak když se mu to nelíbí tak mu to može bejt celkem jedno bo on na tom jezdit nebude jen by mně zajímalo co je na tom tak hroznýho a taky bych ctěl vidět co udělal on za výtvor abych to mohl také ohodnotit.
 
 
Datum: 07. října 2010 20:36
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ho si nevšimej,je to nejvic pěkny!
 
 
Datum: 07. října 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: kastan      IP: uživatel3541    
Možu se zeptat co je na tom tak hrozného??
 
 
Datum: 07. října 2010 20:05
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar tady posílám já odkazy na moj i renovaci pionýra zatám mám jen dva díly ale bude třetí http://www.youtube.com/watch?v=82FiSP5RxM8 a tady druhej http://www.youtube.com/watch?v=PMnbHfg56Lo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2010 17:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
Franky: Tak máš říct rovnou že si sáhnul do výfukovýho kanálu,to pak všechno odpovídá....ja mam taky sahnuto do válce,nic víc Jinak nemusíš se mnou mluvit jak s blbcem a poučovat mi o kvalitě a vůlích ložisek,o mazání řetězu,loziskach v kolech,atd....řetěz mažu HHS Drylube od Wurthu,snad nejlepsi vec na rychle točící se řetěz co muze bejt...nechávám si dělat volnější vybrusy,proto zajíždím jen 100km,kdyz výbrus je zajet už po 50km.,,,o nadmerovani tachometrů by sme mohli vest sáhodlouhý debaty,protože tech tvejch 10km to proměřuje v 70,ale v 80 dobře o 13 a o kolik to proměřuje při 90 nechtěj vědět....odchylka roste exponenciálně s rostoucí rychlostí....o presnosti radarů muzeme debatovat jeste dele...nejvíc směrodatnej je otáčkoměr! a pak digitální tachometr a presně změřený obvod kola.
 
 
Datum: 06. října 2010 17:44
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš naopak přední kolo s bubnem,pant na sedlo tam není...jako příprava na stk dobré
 
 
Datum: 06. října 2010 6:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
Michal21:Tvoji práci nikdo nechceme hanit,jen na to slovo renovace prosím opatrněji.....Franky: Nikdy sem ti nevěřil a ani ti věřit nebudu že ti seriovka jede 85,Jak jsi tu rychlost měřil? Měřil jsi otáčky?...origo tacháč ukazuje 100 při 80;-) ...možná když bys vážil 60kg a utahlo to převod 15/55 tak možná na dlouhý rovince...možná....ale stejnak je to nesmysl....ja tomu nevěřim
 
 
Datum: 05. října 2010 22:35
 
 
 
 
Jméno: dweindibly ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale dyť on ti to tady nikdo zas tak nehaní. Udělal sis to podle svejch představ a možností a to tě chválí né. Asi tady jde spíš o to slovo ,,renovace,, který se opravdu používá na tu pravou ,,renovaci,, jak už tady byla níže popsaná. Čest:-)
 
 
Datum: 05. října 2010 20:09
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a estli máte fakt tak velkej zájem o to aby to nebyla renovace ale repase tak to klidně přejmenuju
 
 
Datum: 05. října 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hm tak si přiště teda nase*te já nemám 20000 na důkladnou renovaci já se jen snažím aby vypadal trochu k světu aby neskončil někde na poli a pak v kovošrotě ale klidně si kritizujte mě to je jedno mě se ten fichtl líbí a já na něm budu jezdi ne vy
 
 
Datum: 05. října 2010 19:47
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s tim souhlasim,ze dneska uz se renovace rika vsemu..dobre,nazveme to repasi,ale i tak by si michal21 zaslouzil trochu pochvaly ne?po druhe rikam-aspon je videt,ze se o motorku stara a zalezi mu na ni :-)
 
 
Datum: 05. října 2010 17:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
A to je právě ten rozdíl. My veteránisté při renovaci vycházíme z originálního továrního stavu pro daný typ/model/rok do něhož motocykl RENOVUJEME...ortodoxní veteránisté dokonce nechávají pochromovat původní kvalitní díly a shání vypalovaný syntetický lak dle tehdejší doby,protože žádný současný lak se mu kvalitou ani vzhledem nemůže rovnat.....Ja taky nejsem ortodoxní veteranista,KUPŘÍKLADU ja si navíc dovolil onu drzost a pionýru zvedl vmax z 65km/h na 85km/h,ale s použitím !původních! dílů a zůstal naprosto původní vzhled všeho! Neboli bez viditelných uprav;-)
 
 
Datum: 05. října 2010 16:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
Nene,tady se nejedná o hrubost,kritiku atd....v tomhle případě vím přesně jak to Franky myslí a jeho postoj sdílim. Začínám být háklivý na slovo renovace. Slovo renovace začíná být zaměnovano se slovy repase,oprava,serizeni,udrzba,rozlesteni laku a podobně... i když v zápětí bych mohl do Frankyho rejpnout ohledně černého rámu a sedačky na jeho žluté 21,ale tak nebudem až tak puntičkáři že....ja mám na 21 také o rok mladší kryt řetězu než který tam má být;-)
 
 
Datum: 05. října 2010 16:50
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechci vám kazit náladu ale nádrž sem sehnal jinou a nepobouchanou
 
 
Datum: 05. října 2010 14:50
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jezis franky,je lepsi kdyz to udela takhle,nez aby ho nechal hnit..i kdyby to udelal stetkou a snazil se to dat do kupy-aspon je videt ze mu na tom stroji zalezi a ze ho nechce jen tak znicit...zvladas neco jinyho nez kritiku?
 
 
Datum: 05. října 2010 6:29
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je toi dobre,,spis je to brane jako repase,, jen tak dal,,a frankyho si nevsimej,,u neho je kazdy druhej vul,,lebo tomu nerozumeji,,, on si porad neuvedomuje,,ze na fichtlu se teprve zacina,, co je klic kombynacky,sprej atd,,,takze lec gou draku
 
 
Datum: 04. října 2010 23:58
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
omlouvam se,nakonec si tam dal originalni vyfuk :-) paradni prace :-)
 
 
Datum: 04. října 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pekna :-) jen mi tam nesedi ten vyfuk a mohl si zkusit vyklepat nadrz :-)
 
 
Datum: 04. října 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: udo.5      IP: uživatel9869    
Připimíná mi to moji letošní renovaci 20 až na ten motor tam jsem dělal jen venkovní gufera a komplet spojku.
 
 
Datum: 04. října 2010 18:43
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
čus krásná práce :-)
 
 
Datum: 04. října 2010 15:10
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Pekne... Jen co sem zahlid v rohu tu cizu, skrat ji krapet ten blatnik vipada to divne :-D
 
 
Datum: 03. října 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caute draci! nevie niekto ze kde delajú na slovensku dobijani rotorov? dakujem vopred odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2010 15:16
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dakujem za upresnenie
 
 
Datum: 07. října 2010 15:16
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
tak já tedy upřesním jenca... dobíjení=sycení magnetů rotoru :-). Aby bylo jasno...
 
 
Datum: 07. října 2010 12:30
 
 
 
 
Jméno: Fojtomutomut      IP: uživatel7549    
Rotor se nedá dobít, je to z šásti železo a z části magnet.
 
 
Datum: 07. října 2010 10:27
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim mnel bych jeden dotaz: na pionýra chci dát dva výfuky a ptám se estli se nezhorší jízdní vlastnosti ,dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2010 14:44
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
myslis jako ze jsem tvrdohlavej jako beran?:-D:-D ... ne hele jsem 26. zari...->vahy
 
 
Datum: 05. října 2010 14:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
prosadil sis svojí a s plnou elegancí a bez urážek....smekam....nejsi ty narozenej mezi 20.breznem a 20.dubnem? :-D Máš dobrej přehled,skoro je tě tu škoda....
 
 
Datum: 04. října 2010 22:28
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
jeste nedami to: ale ta prepazka by mela byt v kanale ale uz delila pliny a koleno by melo byt 2 komorove a pak nasledne deleno mslim ze v kolene kdby byla tak to straci ucinek proto se to dela uz rovnou do valce.. viz nove 2t motory + stare dobove soutezaky... jinak promin ale uz MLCIM!:-D
 
 
Datum: 04. října 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
ve skutecnosti je to uplne jedno ze nekdo plete jawu/cz ono se to totiz pozdeji vyrabelo dohromady (viz prehled znaceni jawek) slo mi o to aby se tu kluci nedozvidaly hamotiny : ZADNA JAWA 2 VYFUK NEEXISTUJE coz je jak jiste uznas kravovina a spoustu kluku co jawama zijou za toto tvrzeni ukamenuje jinak nejak jsem nepochopil: zachazeni do neseriovich typu? oni se soutezaky nedelaly na zakazku.. daly se normalne koupit takze => seriova vyroba (ale mozna vim jak to myslis). Muj nazor je ten ze kdo se rad pohybuje mezi veterankama tak se chce dozvedet co nejvice cily tato diskuze mi neprijde az tak priliz zbytecna (i kds obsah by mel byt jiny) ale souhlasim stebou nebudu to dal a dal pitvat..
 
 
Datum: 04. října 2010 20:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
Panelka 250 má taky jeden vyfukovej kanál a dva výfuky;-) Jo má to přepážku mezi přírubami...zmíněný "klín" či "přepážku rozbroušenou do špičky"se dá vytvořit ve spoji kolen výfuků pod motorem...docela snadno.....svaří se k sobě pod ostrým úhlem... Je to jawa,neni to jawa,jeden či dva vyfuky....Jen sem chtel podpořit Kolečka a jeho tvrzení kup si jawu 250 a ne se tu dohadovat....obecně když se řekne Jawa 250 tak člověk chápe klasickou 250,tzn co jsem vyjmenoval....když pujdem do soutěžáků,tak se zachvíli mužem dohadovat o motokrosech,který ovšem zná málo kdo a tato diskuse mu muze být dosti vzdálená a cizí....a proč zacházet zbytečně do neseriových typů....takle je člověk rád,že tu drací nemelou dohromady čízy a jawy....protože kazdej ví že jawa má 2 vyfuky a číza jeden výfuk....to je ideální stav,tak jim nemotejme hlavy at tu zase zejtra nejsou dotazy na exportní 353 s jednim vyfukem,kterou někdo našel pod stodolou v domění že je to zlatej důl....rozumíme si??
 
 
Datum: 04. října 2010 19:07
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
boocher myslime jawy... cz bylo neskonale hafo s 1 vejfukem.. jinak stando ono si cekat taky nic jineho nemohl... je to jawa?! je tak co... ma to 1 vyfuk? ma...k otazce autor: dle meho aby spravne fungoval 2 vyfuk na 1 valci je potreba udelat prepazku uz ve vyfukovim kanalu zbrousenou do spicky ( jako to maji vetsi moto) z duvodu uz prave od zacatku v rozrazeni plynu protoze jakmile to tam nebude a bude rozdvojene koleno tak pliny si budou vybirat kudy pujdou a nebude to mit takovej efekt jako s 1 laudem ...
 
 
Datum: 04. října 2010 18:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
čekal sem,že někdo vytahne jako argument soutěžáky...dalo se to čekat...a počítal jsem s tim... předmětem dotazu ale nebylo se dohadovat o dva vyfuky na dvaapůli....chces dva vyfuky na fichtlu,prosim,udělej si je....pokud si šikovnej,povede se ti to....rozbočit koleno na dvě třeba patnáctkový nebo dvacítkový trubky někde pod motorem a použít třeba dva tlumiče výfuku z babety....proč ne....pohraj si.... nezapomen udelat dve packy na drzeni vyfuku na kříži... jeden takovej pionýr jezdí na závody u Jičína...ma to moc hezky zpracovaný....tlumiče vyfuku ma ze Stadiona S22(na pohled tak vypadají)...kolena vypadaj na prumer 20mm....vypadá to jak zmenšený výfuky z panelky....proc ne....je to hezký.....a pokud se ty vejfuky nenechaj moc "otevřený" tak to na výkon nemusí mít vůbec žádnej negativní vliv....ba naopak....ale zase za předpokladu že se to udělá pořádně.....a odladí....ale zatím jsem na internetu spíše viděl obrázky totál paskvilů poprskaný doma svářečkou ze zrezlejch trubek a zahnilejch tlumičů výfuku...klasickej "teen-houm majd-tjůnink" za bůra...
 
 
Datum: 04. října 2010 18:19
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jeden výfuk měla ČZ 250 typ tuším 455
 
 
Datum: 04. října 2010 17:56
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
na rychlo se mi z jawek vybavuje pouze soutezni dveapulka : jawa 250/625-5 ?!?
 
 
Datum: 04. října 2010 17:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
Kazda Jawa 250 měla 2 výfuky! At Speciál,duplex,perák,kejvačka,panelka,bizon....
 
 
Datum: 04. října 2010 15:15
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
kolecko: pozor kdyby to nahodou bral vazne je nutno doplnit ze jsou taky 250 JEDNOVYFUK:-D:-D:-D aby si nekoupil tu ...
 
 
Datum: 04. října 2010 13:11
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj:-D
 
 
Datum: 04. října 2010 6:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejjednoduší návod na dva vejfuky je koupit jawu 250...
 
 
Datum: 03. října 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha,díky
 
 
Datum: 03. října 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano ano, spíš to bude horší. Držel bych se originální výfukové soustavy, obecně 2T je háklivý na jakýkoliv experimenty.
 
 
Datum: 03. října 2010 21:20
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
zhorsi...
 
 
Datum: 03. října 2010 20:55
 
 
 
 
Jméno: fikman      IP: uživatel3522    
Cus draci....vím že to tu byla mnohokrát a proto se taky omlouvam ale potrebuji doporuceni na nejaky kvalitni olej do benzinu...mazu totiz M2T a s tim se uz bojim jezdit...muzete mi doporucit nejaky kvalitni olej 100Kc/1L ?nebo treba i neco mirne drazsiho...díky a jeste se chci zeptat jestli je dobrý olej do převodovky Mogul PP90? hledam nejaky převodový olej ktery by mi zajistil dlouho zivotnost motoru :-) nebo mi muzete doporucit nejaky jiny olej ktery by stal kolem 150Kc/1L ?.....díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2010 13:23
 
 
 
 
Jméno: xXx      IP: uživatel8754    
M2T ftw....na 50 s ním jezdím přes 6 let a zatím problém...do 350 liju Motul 510 nebo TSFko
 
 
Datum: 04. října 2010 13:23
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10481    
omýlá se to tu každej druhej den, pohledej ve starších příspěvkách..
 
 
Datum: 04. října 2010 12:34
 
 
 
 
Jméno: golius      IP: uživatel10479    
Když přidš do M2T Mataltec tak se nemáš čeho bát :-)
 
 
Datum: 03. října 2010 22:59
 
 
 
 
Jméno: joska      IP: uživatel10478    
do benzínu leju do jawky i čízy mogul TS je o trídu vejš nez m2t (api TC) litr stojí 90 až 120 kč podle toho kde ho kupuješ.
 
 
Datum: 03. října 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel9427    
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-mazani-dvoudobeho-motoru-m2t-mineralni-polosynteticky-synteticky-olej-mogul-tsf-misici-pomer.html
 
 
Datum: 03. října 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel10478    
zdar. mám prosbu. nemáte někdo schema zapojení elektriky na čz 175 nevim co je to presne za typ ale je to 2vejfuk a hlavně to má spínačku s ampermetrem v nádrži a s tim si nevim rady. dík za každé informace. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2010 10:27
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Podívej se na : http://www.sesa-moto.cz el.schéma Jawa 175 typ 356 a je to první schéma.
 
 
Datum: 04. října 2010 10:27
 
 
 
 
Jméno: kastan      IP: uživatel3541    
Zdarec tady je moje video z renovace http://www.youtube.com/watch?v=1qOTCczMfm0 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2010 15:43
 
 
 
 
Jméno: kastan      IP: uživatel3541    
no na revmaplechoch určitě ale na ten kryt řetazu sem si je udělal taky bo se mi to líbylo
 
 
Datum: 05. října 2010 15:43
 
 
 
 
Jméno: dweindibly ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na revmaplechu jsou ty linky jistý, ale na to krytu už si nejsem tak jistej. Jinak pěkný, za mě za jedna :-)
 
 
Datum: 04. října 2010 19:47
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty zlaty linky byli i na krytu řetězu a na revmaplechách na těch 3 výběžcích ?
 
 
Datum: 04. října 2010 18:40
 
 
 
 
Jméno: kastanka      E-mail:      IP: uživatel3541    
Ano je to vymazané ale nahrávám opravenou verzi tak vydržte a pošlu novej odkaz
 
 
Datum: 03. října 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
je to vymazané!
 
 
Datum: 03. října 2010 20:53
 
 
 
 
Jméno: kastan      IP: uživatel3541    
Bohužel je to stříbřenka ale bude chrom,chybu už opravuju
 
 
Datum: 03. října 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fichtl pěknej, jen ve slově original se píšou samý měkký I
 
 
Datum: 03. října 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hodně pěkný dávam za 1, ty ráfky nejsou doufam natřený stříbřenkou? :-D
 
 
Datum: 03. října 2010 20:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čoveče pěkné to je...hezké :-)
 
 
Datum: 03. října 2010 20:13
 
 
 
 
Jméno: Lampan      IP: uživatel9109    
čus hoši složil jsem motor a na kliku jsem dal ložiska 6303 motor chodí pekně ale jedu 1....2.....3- trojka jede tak 5 vterin a pak tomu padaj otáčky jako by se to zadíralo tak jsem dal jinej válec, něco má naběháno a fungoval v klidu takže by se nemělo nic stát, ale... situace se nezměnila tak jem to zase rozpůlil a nebylo nic vidět žádné známky většího odporu, tak se ptám když mam na klice ložiska 6303 nejsou náhodou s malou vůlí protože tady se prodávají ložiska 6303 C3, tak jestli se to neohřálo a nesedlo to co tedy znamená to c3? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2010 17:23
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná ucpanej kohout,možná jen špatně seřízenej karburátor,nevhodné sání,špatný výfuk atd....ložiska 6303 bez vůle určitě moc dobrý nejsou,časem se vydřou,ale až tak razantní brždění motoru po 5 minutách jízdy nemužeš poznat....ale poznáš to....až pojedeš dál a pořádně se to ohřeje,tak to začne hodně vadnout,bloky motoru budou hodně rozpálený....
 
 
Datum: 04. října 2010 17:23
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel10480    
tipuju částečně neprůchozí palivovej kohout
 
 
Datum: 04. října 2010 12:25
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Ložisko c3 je volnější .Dává se proto,protože v klikovém prostoru je velká teplota a vlivem tepelné roztažitosti kovů se vůle zmenšují. Problém může být i v přílišném sevření převodovky z důvodů absence odpovídajícího těsnění.
 
 
Datum: 04. října 2010 10:38
 
 
 
 
Jméno: Lampan      IP: uživatel9109    
no právě jenže je mi divny ze kdyz sem jel a zacalo to slabnout tak sem vyradil trosku ho protocil po 10 vterinách sem tam zase lupnul 2 a pak 3 a zase to samy je jeste jina moznost co by to mohlo delat?
 
 
Datum: 03. října 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na kliku patří právě ty C3, neznam jejich vlastnosti ale myslim, že po zahřátí fungujou správně a ty bez označení C3 právě ne.
 
 
Datum: 03. října 2010 19:42
 
 
 
 
Jméno: pioneer rider      IP: uživatel1723    
čus draci. mám sníženou hlavu na pincka o 1 mm a chci se zeptat kolikati kroužkovej píst je nejvhodnější. dix za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2010 18:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
Na seriový motor není nejštastnejsi volbou snížit hlavu.....
 
 
Datum: 04. října 2010 18:21
 
 
 
 
Jméno: minik      IP: uživatel9817    
ja mel taky 2K na snizenou hlavu... ale uz jsem mel docela vybehanej valec... a krouzky mi to neutesnili a jelo to na hovno! takze urcite musis mit valec, pist, krouzky ve vybornym stavu... aby to melo nejakej efekt! to samy jako jednoukrouzkovej pist.... nema to vyznam pokud nemas i dalsi upravy... :-)
 
 
Datum: 04. října 2010 13:52
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
na origo válec je 1kroužek akorát změna k horšímu
 
 
Datum: 03. října 2010 21:29
 
 
 
 
Jméno: pioneer rider      IP: uživatel1723    
já právě myslel, že se dává spíš 1 kroužek
 
 
Datum: 03. října 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na sníženou hlavu dej 2K
 
 
Datum: 03. října 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: xXx      IP: uživatel8754    
bud 2nebo 3 krouzek pokud sezenes... ale rozdil v tom neni zadnej...je 3 krouzek vic tre a vic se zahriva
 
 
Datum: 03. října 2010 19:37
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2010 15:12
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
xDDD
 
 
Datum: 04. října 2010 15:12
 
 
 
 
Jméno: tomas      E-mail:      IP: uživatel6819    
čau hoši potřebuju poradit nevím jaký je rozdíl mezi simsonem endurem a elektronikem??? pls poradte jak se dají rozeznat jesli jsou náko odlišní od sebe a je simson dobrej ?? jako dotahu a tak??? dik za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
hlavní viditelný rozdíly jsou: u endura zvedlej vejfuk,jiný zadní tlumiče, řidítka a u endura vzpěry rámu pod nádrží
 
 
Datum: 03. října 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS      IP: uživatel7591    
Enduro je do crossu a electronic na silnici :-)
 
 
Datum: 03. října 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
jj simson je celkem dobry stroj a liší se vyfukem a pár detailama
 
 
Datum: 03. října 2010 19:22
 
 
 
 
Jméno: Hannz      IP: uživatel5620    
zdraim,máte někdo zkušenosti stěmito výfuky?:http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3141.html\\\\\\\\r\\\\\\\\n http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_474.html.....nevím zda jeden znich mám koupit,napište jak ste snimi spokejení,diky čus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2010 17:28
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak ten výfuk http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_474.html je pouze funkční nahrada za origo výfuk... funguje uplně stejně jako standartní doutník či rovný mustang výfuk,jen je levný a neoriginální
 
 
Datum: 04. října 2010 17:28
 
 
 
 
Jméno: Hannz      IP: uživatel5620    
pioneer rider:-Diky a mluvíš o kterém z těch dvou výfuku co jsem tam dal odkaz??
 
 
Datum: 03. října 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: pioneer rider      IP: uživatel1723    
kámoš ho má na mustangu a má to jinej zvuk a je o trochu tišší oproti originálu a vůbec si nestěžuje lítá mu to pěkně
 
 
Datum: 03. října 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: Barny1      IP: uživatel10471    
Čau draci jak přesně se vaří ten karbec...??..:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2010 9:51
 
 
 
 
Jméno: arfsdf      IP: uživatel5857    
budu se chovat slušně nebudu sprostý nebudu nikoho urážet nebudu dělat reklamu na cizí weby nebudu vkládat odkazy na inzerci- BUDE VYMAZÁNA !!!! !!!!! jinak to vkladejte tu http://www.sesa-moto.cz/page.php?parametr=mototechna pokud se na stránce s inzercí vyskytuje fotka motorky, kterou chceš ukázat využij možnosti vložení fotky. (Nejdříve musíš fotku uložit do počítače. To uděláš tak, že na obrázek klikneš pravým tlačítkem a dáš volbu uložit jako.) POKUD PORUŠÍTE S JEDNO TĚCHTO PRAVIDEL, BUDE VÁM ZNEMOŽNEN DALŠÍ VSTUP NA TENTO POKEC!!!! Prosím vkládejte vaše příspěvky do odpovídajících sekci, tak aby bylo hned na první pohled zřejmé o jaký dotaz se jedná
 
 
Datum: 05. října 2010 9:51
 
 
 
 
Jméno: motopicollo      IP: uživatel10476    
Očistit pak od octa určitě, je to dost agresivní. Pokud to pujde sundej všechny hejblátka, klapy a pod., mohly by zatuhnout.
 
 
Datum: 03. října 2010 21:20
 
 
 
 
Jméno: Barny1      IP: uživatel10471    
A ma se pak ten karbec nak od toho octu ocistit..??
 
 
Datum: 03. října 2010 19:36
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
voda + ocet cca 1:1,ale ja tam dal hodne octa a min vody protože ten muj karbec byl hodne špinavej:-)
 
 
Datum: 03. října 2010 18:48
 
<  1007  1008  1009  1010  1011  1012  1013  1014  1015  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 16.06.2025 12:20:42 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu