slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1010  1011  1012  1013  1014  1015  1016  1017  1018  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Dlofus      E-mail:      IP: uživatel10470    
Nevite nekdo kde koupit nebo sehnat tunning hlavu na fichtla nebo mustanga?? takovej s tou hvězdicí mysim, a tyristor zapalování...?? a nějakej obchod kde sou tunning věci na fichtla/mustanga diki moc predem piste na ICQ 580362467 nebo na mail dlofus@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2010 12:36
 
 
 
 
Jméno: Dlofus      IP: uživatel10470    
A kde je odkaz na objednání???
 
 
Datum: 03. října 2010 12:36
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi myslíš stejskyho válec ne? nebo hlavu tak to seženeš tu http://www.jawa50speed.wz.cz/
 
 
Datum: 02. října 2010 13:02
 
 
 
 
Jméno: dlofus      IP: uživatel10470    
annebo do odpovědí
 
 
Datum: 02. října 2010 12:31
 
 
 
 
Jméno: smolař      IP: uživatel10469    
caw hoši mam fioka ktery mi znicil uz drohu zapalovaci civku nevite co s tim???jel sem stim jhenom 2krat a potom konec.vymenil jsem kontorval jsem jiskru byla paradni ale jakmile jsem to dal do hlavy tak to nechytlo a civka byla K.O neviteco stim??neebo nemuže to byt tim zže jsem třeba přehodil kostru s +sem na civce diky zodpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2010 17:33
 
 
 
 
Jméno: smolar      IP: uživatel10469    
aha dik snad to pomuze snad neodrovnam svoji posledni civku co mam
 
 
Datum: 02. října 2010 17:33
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS      E-mail:      IP: uživatel10468    
Taky jsem zlikvidoval cívku, tím že jsem to otočil. Teď přesně nevím jak to má být ale najdi si na netu schéma elektroinstalace a tam máš, jak máš zapojit cívku. Myslim si že je kostra na 1 a + na 15. Ale nevím jistě. :-)
 
 
Datum: 02. října 2010 15:33
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
Cau draci.....fichtl mi hrazi strasne mrnavou jiskru ze to s ni ani nechyta.... predsith..odtrh...je ok takze uz nevim co s tim :-( kladivka jsou cista odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
no tak to je jasnéééé dej novou vačku a bude to jiskru hazet velkou ale musíš nastavit odtrh aby byla jiskra velká
 
 
Datum: 02. října 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
kdyz dam odtrh 0.65 tak to jiskru hází :-)
 
 
Datum: 02. října 2010 14:40
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
problem jsem objevil...je to trochu netradicni problem ale je to tak.....kdyz se toci motor tak se kladivko nehybe a to doslova....kdyz mam odtrh 0.4, 0.5 , 0.6 tak se kladivko nehybe a to je zpusobeno starim vačky ktera ma byt na jednom místě prohnuta ale tahle je tak sjeta ze je skoro kulata
 
 
Datum: 02. října 2010 14:39
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
kde bereš jistotu že je vše OK.. jestli ti to zároveň s tim jiskří na kladívkách, bude špatnej kondenzátor, pokud ne, máš někde blbej kontakt, přechodový odpory atd..
 
 
Datum: 02. října 2010 13:06
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci mám vyndanou rozetu (Jawa05) a dnes sem zjistil že ta 1 tyčinka nebo coto je z těch 3 se hýbe né na horu a dolu ale dáse snou v poho točit rukou tak se chci zeptat jestli to vadí(ty 2 drží pevně) a pokud to vadí tak se chci zeptat jestli to de nák spravit nebo budu muset koupit novou rozetu atd díky za rady draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2010 12:30
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5679    
ja jednou jel a najednou plnej plyn a stal jsem na miste vsechny tri koliky se utrhly
 
 
Datum: 03. října 2010 12:30
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
já najel stovky kilometrů s vyklajícíma se všema kolíkama, a žádnej problém sem neměl.. ale když to už máš venku, klidně to zavař..
 
 
Datum: 02. října 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: udo.5      IP: uživatel9869    
Měl jsem vytlučený všechnz 3 tak jsem je roznýtoval kladivem aby se zatáhly a srovnaly potom jsem rozetu nasadil na kolo a kolíky jsem ovařil .Na to kolo jsem to dal proto aby se kolíky pěkně srovnaly do děr abych neměl potom problémy s tím že je některý křivě.
 
 
Datum: 02. října 2010 18:46
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
vliv na funkci to nemá, ale jestli máš možnost, tak si to klidně svař..
 
 
Datum: 02. října 2010 13:42
 
 
 
 
Jméno: milda123      IP: uživatel9236    
jestli to vadi to nwm..ale vim ze to de svarit..taky se mi to stalo
 
 
Datum: 02. října 2010 11:23
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS      E-mail:      IP: uživatel10468    
Zdravím draci :-) . Mám Mustanga a potřeboval bych nějak spravit kříž a stojánek, má to vykloktané díry a chci, aby nebyl stojánek šikmo, aby fichtl stál na stojánku rovně.Už má jednou zvětšené díry na větší průměr šroubu, ale už se to zase vykloktalo. Nevíte někdo jak by se to dalo opravit, protože kdybych to zase zvětšoval, tak už bude tenký ten obvod kolem šroubu. Hlavně se chci vyhnout kupování nového kříže a stojánku. Diiky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2010 17:31
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Měl jsem možnost si donést z práce ty vložky, tak jsem to vyřešil takto, jinak to navaření těch matek je taky good nápad ;-)
 
 
Datum: 02. října 2010 17:31
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS      IP: uživatel10468    
Díky moc vám, oba nápady jsou výborné. Víc se mi líbí s tím čepem ale netuším kde bych sehnal ty vložky a ten čep bych musel kupovat, takže to asi udělám s těmi matkami.Matek mám doma moooc. dííky moc oboum :-) :-) :-) ;-) ;-)
 
 
Datum: 02. října 2010 15:18
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
mno ja jsem vzal a matky a sroub....matky na sroubu musi mit co nejmensi vuli ale taky nesmi byt stejne velke jako sroub....a matky jsem navaril na ty vykloktane díry a vsechno krasne funguje......nemam s tim zadne problemy
 
 
Datum: 02. října 2010 11:01
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Měl jsem ten samej problém a vyřešil jsem to následovně. Koupil jsem novej stojan (starej už to měl za sebou a navíc byl prasklej), do kříže do těch děr jsem vložil vložky z kalené oceli, které mají na jedné straně lem (takže nevypadnou, protože jsou tím lemem vloženy mezi kříž a stojan) a místo šroubů jsem tam dal čep, který byl tu prodával i sesa (protože ho nemá v nabídce, tak musím dát odkaz na konkurenční stránku abys věděl co myslím: http://www.motokramek.cz/cep-stojanu-pionyr/ ). Mám to tak už přes rok a všechno funguje na 100%, nikde se nic nekýve, nedrhne no prostě paráda ;-)
 
 
Datum: 02. října 2010 10:52
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar aké sviečky používate ve fichtly ? Ja som tu nedavno písal že mi motor pri plnom pline chitá samozápaly a odpísali ste že nech skontrolujem zapalovanie a či nemam moc chudobnu zmes alebo ze moc teplá sviečka mám tam novú BRISK N17C a robi mi to stale aj ked trochu menej. Motor bol po komplet GO výbrus nová ihlová ojnička zubi v prevodovke vš ložiská a guferá spojka ferodo. Mam na tom motori spravenych nejakych 2500Km takze už musí biť zabehnutý. DAkujem za všetky odpovede. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2010 14:21
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že běží i bez jiskry to je potom hodně motor zahřátý taky mi to dělalo a může to bejt i tím těsněním
 
 
Datum: 09. října 2010 14:21
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
jawadrak: ty vole vždyť se ti to přehřívá a všechny důvody sis tu vypsal, tak proč to nespravíš?! ono je ale snažší (z)opakovat dotaz, co?! Dej studenější svíčku (14, 15), obohať směs (jehlu vejš), zkontroluj si předstih zda-li neni větší než 1,9mm a vyčisti si žebra válce! Komu není rady, tomu není pomoci... za chvilku budem číst dotazy "zadřel sem, co mam dělat..." Jakmile začneš slyšet to zvonění, tak ihned vypni zapalování a nech tam plnej plyn (pokud to samozápalama jede dál, tak vypni spojku a pust plyn), ať se motor ochladí čerstvou směsí, tim že pustíš plyn to ještě zhoršíš, páč ochudíš směs a motor téměř nemaže.. Jestli budeš jezdit dál timhle stylem, tak už si začni šetřit na novej výbrus..
 
 
Datum: 02. října 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a este sa mi stalo ze z karburátora viletel taký plamen že mi virazilo zduchoví filter
 
 
Datum: 02. října 2010 18:18
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale len ked idem trchu dlhsie naplno alebo mam viac pridaný plyn do wetra motor začne strácat tach a je počut také zvlášne pyskotanie z motora a ked vipnem zapalovanie tak motor ide dalej uplne bez iskri a zachvilku to zacne totalne brzdit a motor nedokážem vipat len ked zaradim richlost a pustim spojku
 
 
Datum: 02. října 2010 18:16
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
paja: že motor běží i bez jiskry na svíčce..
 
 
Datum: 02. října 2010 16:40
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
používam NGK b7hs a nemužu si ji vynachválit, jak se projevují ty samozápaly?
 
 
Datum: 02. října 2010 13:47
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
17ka je tak na zimu, na běžný ježdění je lepší 15.. jinak ty samozápaly ještě kromě výše jmenovaného může způsobit užší těsnění pod hlavou, které zasahuje trošku do válce a jeho kraje se provozem rozžhaví, takže se o ně směs sama zapálí..
 
 
Datum: 02. října 2010 13:17
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS      IP: uživatel10468    
Skus N15C
 
 
Datum: 02. října 2010 8:07
 
 
 
 
Jméno: Rádio      E-mail:      IP: uživatel9179    
Ahoj, můžete mi prosím někdo změřit vnitřní rozměr kyvky u ČZ 175/487? A taky bych potřeboval vědět, jak velká má být ta vložka, která se dává mezi náboj zadního kola a rozetu. Dík Rádio odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2010 19:30
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
nemůžeme
 
 
Datum: 07. října 2010 19:30
 
 
 
 
Jméno: Lubin      IP: uživatel10243    
Zdrávím, chtěl bych vědět co všechno jde napasovat z motoru jawa 250 kyv. s motorem čz 175. Jestli jsou tam nějaké stejné díly... Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2010 23:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
leda tak dynamo je stejné
 
 
Datum: 01. října 2010 23:23
 
 
 
 
Jméno: Michal Valenta      IP: uživatel5546    
Zdravim , sory neni to dotaz na fichtla ale nevim kde se mám zepatat nikde ted nikdo neni :-( ale potreboval bych vedet mám Hondu XR 125 L a dneska se mi stala neprijemná vec jedu po polni ceste vytočim se jedu zpátky dolu a asi pri trojce cca30km/h se mi zamklo řizeni na pravou stranu (kličkem se zamyká na levou ) ale ne uplne řek bych se spiš rovno tak jsem to položil :-( a dojedu dom a zkoušim to jestli se to samo nezamyká zapnu motork vypnu a už nenastartuju jen otočim klič a když zmáčku starter tak zhasne jen potkávaci svetlo ale starter vubec nic :-( prosim o rady díky moc \r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2010 13:51
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
Michal Valenta - tak to je dobrý, jo ještě ta TM ma vzadu kotoučkovku, a da se to vic přetočit, ale to neni pro 4t nic dobrého a taky stojí nová 35tis :-)
 
 
Datum: 02. října 2010 13:51
 
 
 
 
Jméno: Michal Valenta      IP: uživatel5546    
paja: díky za radu ,záhda vyčešena : pričina zaseknuti řidítek byl - ZNAK dondy na tom zliči zapadl pod spinačku a sekl se tam u toho zámu o ten vodíci mesíček -asi teda ale o necu určite všiml sem si až dnesk ráno na tom znaku ...byl takový zedčený zmáčklý , a to že to nestartovalo to vubec nevim :-( ráno taky nestartoval zkontroloval jsem dráty do spínačky a najednou chytnu po starteru a motor naskočil . dacin: ty vole kolik ti je? 12? jaká blbost? to nebya vubec moje chyba ,ořná jo mel sem ten znak z tama sundat to jo ,ale jako šunka to nebude když nová stojí 80 000 , je to parádni čtyřtak ve 125 obemu :-) menší spotrebu nenajdeš ani u krovináku jaká je tady jo a tu TM sem taky videl je to fakt stejný akorát to nemá nápisy honda má to nakopávačku a menší odlišnosti ale má i min kW
 
 
Datum: 02. října 2010 13:21
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
dacin- jako šunku bych spíše nazval motorku TM která je přesná kopie této Hondy ale za poloviční peníze, ahoj, mám taky tuto HONDU, položil jsem to už mockrát...(jednou jsem na louce cca v 50km/h potkal 2metry hlubokou odvodnovací strouhu... :-) ) a ještě mi to nic podobného neudělalo, jinak ty normálně zapneš klíček, rozsvítí se světlo a kontrolka neutrálu(ten "chcípák" u plynu máš zaplý)- jako vzdicky a když zmáčkneš na starter tak jen pohasne světlo? zkoušel si to když si držel spojku? jinak jestli je vše ok, tak to ti moc neporadim to bude zrada jinde, jen snad bys mohl zkusit ještě jedno-(sice by se to asi moc dělat nemělo ale parkrat se nic nestane) normalně zapně kliček, pust benzín, dej třeba sitič, dej tam tak 2 rychlost a zkus to z nějakého kopečka normálně roztlačit(jen u toho trochu pomaleji pouštěj spojku) a uvidiš jestli to jede, když jo tak se ti zúží roshal možností kde muže být problém....
 
 
Datum: 02. října 2010 11:03
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
za blbost se platí kamaráde kdybys sis nekupoval takovou šunku tak by sis ušetřil nervy
 
 
Datum: 02. října 2010 9:12
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel10466    
cau,mam problem s fichtlem.Kdyz ho nastartuju a chcu pridat tak se furt dusi.Kdyz ho necham na volnobeh tak za chilu zdechne.Kdyz jsem pri pridani plynu nacupoval karb tak najednou to chytlo tah a jelo to,ale hladinu jsem už několikrát nastavoval.Benzín fůrt chcije z prepadu.Fakt nevim co stim.Barva svicky je cihlova,takze zapalkem to neni.Diky za odpoved. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2010 9:56
 
 
 
 
Jméno: Tomi prci      IP: uživatel5857    
budu se chovat slušně nebudu sprostý nebudu nikoho urážet nebudu dělat reklamu na cizí weby nebudu vkládat odkazy na inzerci- BUDE VYMAZÁNA !!!! !!!!! jinak to vkladejte tu http://www.sesa-moto.cz/page.php?parametr=mototechna pokud se na stránce s inzercí vyskytuje fotka motorky, kterou chceš ukázat využij možnosti vložení fotky. (Nejdříve musíš fotku uložit do počítače. To uděláš tak, že na obrázek klikneš pravým tlačítkem a dáš volbu uložit jako.) POKUD PORUŠÍTE S JEDNO TĚCHTO PRAVIDEL, BUDE VÁM ZNEMOŽNEN DALŠÍ VSTUP NA TENTO POKEC!!!! Prosím vkládejte vaše příspěvky do odpovídajících sekci, tak aby bylo hned na první pohled zřejmé o jaký dotaz se jedná
 
 
Datum: 05. října 2010 9:56
 
 
 
 
Jméno: Honza 20      IP: uživatel10308    
zkus vyměnit ventil plováku
 
 
Datum: 02. října 2010 18:54
 
 
 
 
Jméno: Greadr      IP: uživatel10115    
překlik, mě to dělal plíšek plováku nebo se podiv jestli nemáš díravý plovák
 
 
Datum: 02. října 2010 16:01
 
 
 
 
Jméno: Greadr      IP: uživatel10115    
ze začátku mi to bralo málo benálu a později se to přechlástávalo
 
 
Datum: 02. října 2010 15:54
 
 
 
 
Jméno: Greadr      IP: uživatel10115    
měl sem ten samí problém benzín kapal proudem na zem \r\nkoupil sem nový ventil plováku a plovák a Pohoda
 
 
Datum: 02. října 2010 15:53
 
 
 
 
Jméno: Honza 20      IP: uživatel10308    
čau zkus taky vyměnit ventil plováku jestli se ti nekous, nedávno jsem mě podobný problém buďto mi benzin kapal na zem a nebo tam nešel žádný což znamenalo to že to jelo ale jen strašně malou chveličku než se vyjezdil benzin z karburátoru
 
 
Datum: 02. října 2010 10:04
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS      E-mail:      IP: uživatel10468    
Zkus, jestli ti to nesaje pod hlavou, zkus dotáhnout hlavu ale bacha at ti neprasknou stefty a dotahuj křížem. Na ty stefty fakt bacha, uz mi taky jeden praskl a v místě asi 1mm od karteru kdyby nesel vyndat, tak je celej karter v haji. Ale tohle delej az jako posledni moznost, nejdriv si vyvař ten karbec v octu ;-) Hodně štestí :-)
 
 
Datum: 02. října 2010 8:53
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel10467    
benzin jde,karb vcera cistenej prave..uz si fakt nevim rady.Predevcirem fichtl jeste jel,sice jsem na 3 po rovince vitahl tak 45km/h ale jel...uz fakt nevim co stim..Predtim jezdil bez problemu.Vytahl jsem z nej po rovinze 70km/h u s mou vahou :-D
 
 
Datum: 02. října 2010 7:46
 
 
 
 
Jméno: nunik      IP: uživatel8793    
zkus vycistit karbec :-) ale poradne... rozebrat. .vyvarit... slozit pretesnit... a jeste se koukni jesi ti tam vali poradne benzin.. z nadrze
 
 
Datum: 01. října 2010 20:42
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel1026    
čus draci prosim vas jak mam nastelovat spojkuna pionírovi 20 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2010 16:41
 
 
 
 
Jméno: KubiceQ      IP: uživatel6617    
proste trosku utahni a skus jestly ti vere spojka kdyz ne tak zase utahni atd......
 
 
Datum: 02. října 2010 16:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolik? no podle toho jak sjetou spojku mas :-DDDD musis vyzkouset
 
 
Datum: 01. října 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel1026    
a kolik
 
 
Datum: 01. října 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: Michal Valenta      IP: uživatel5546    
na prave strane motoru (víko od zapalování) je uprostred takový šrub pritáhly matkou tak povol matku a šoubrovákem pritaženi toho šroubu nastavíš prítlak páčky na tičinku
 
 
Datum: 01. října 2010 20:23
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci potřebuji radu jak odmontovat z Jawa05 palivovou nádrž 2 matky na koncu těch tyček jsem odmontoval i tu spodní matku která drží nádrž nádrř už je volná dá se snou hýbat ale vyndat ji nemužu protože tam zavazijou ty 2 tyčky ktery nemužu vyndat tak sechci zeptat jak to mám vyndat jestli vyklepat nebo já nevím díky za rady draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2010 19:10
 
 
 
 
Jméno: lubos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak jsou ty dve tycky tak do nich lechce bouchni a oni vypadnou dole to dtzi jen ohlej plisek
 
 
Datum: 01. října 2010 19:10
 
 
 
 
Jméno: jawaaaaa      IP: uživatel9456    
Dobrý den, prosím radu, mám pionyra a ve vyšíchich otáčkach cuka a nechce jet. Čím to muže být? Trisky sem čitil. Mám 11 kolečko a do kopoce nemužu jet na tři dusí se to. Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: Wasabi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No u mne to pomohlo. JA je mel sisaty kohout ale byl pruchozi a sitko bylo v poradku. Takze nebylo nic jinyho co by to mohlo delat. Koupil jsem to a bylo to vyreseny. Investice cca 15 kc
 
 
Datum: 03. října 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: Přema      IP: uživatel9987    
Wasabi: A ta guma v tom kohoutu musí fakt mít kulaté dírky? Já tam totiž mám takové ty šišky, jak říkáš... Rezerva jde, plná ne. Už jsem to celé čistil i vyvařoval v octu, rezerva pak už začala téct, ale ta plná ne.
 
 
Datum: 02. října 2010 17:34
 
 
 
 
Jméno: ppupek      IP: uživatel8888    
Zkus taky jestli mas dotazeny ty 2 srouby co drzi magneto. Me tohle delala 555.
 
 
Datum: 02. října 2010 15:52
 
 
 
 
Jméno: nunik      IP: uživatel8793    
tak tak jak pise nahoře :-D kdyz uz tak poradne.... :-)
 
 
Datum: 01. října 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: Wasabi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
TAk tak jak pise dole koukni na kohout jestli nemas sejtko v haji. Pak se koukni na tu cernou gumicku s 5ti dirama co je z boku pod matkou. Diry musej bejt kulaty ne zadny sisky. Kdyz uz budes mit ten ventil sundanej tak ho profoukni jak na rezervu tak na plnou. Musi to krasne profukovat.
 
 
Datum: 01. října 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: nunik      IP: uživatel8793    
muze ti blbe tect benzin ( zkontrolovat) zkusit jinou svicku... vycistit karbec... popr... predstih a odtrh :-)
 
 
Datum: 01. října 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caute! draci ako ja mislim /niesom isty/ babetta nemusi mat povinnú vybavu lebo je motorové vozidlo L2 co znamená motor je maximalne 50ccm, nemá vatsi vykon ako 4kW a nemá vatsi konstrukcny rychlost ako 45km/h,,,to vsetko pasuje aj na fichtla okrem toho ze má vatsi konstrukcny rychlost (60km/h) a preto fichtl patri do kategorie motorovych vozidiel L3,, a teraz co mislite? keby by som mal v papieroch 45km/h mohol by som jazdit bez povinnú vybavu? (lekarnicka/náhradné ziarovky/náradie na vymenu ziaroviek),,lebo tak by to bolo kategoria L2 a podla zákonov SR L2 nemá ziadnú predpisanú povinnú vybavu,,Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2010 15:56
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Žárovky už povinný nejsou. U moderních motorek se totiž do toho světla nedostaneš, takže....
 
 
Datum: 01. října 2010 15:56
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jo lidi má někdo zkušenost s galvanickym chromováním?? Na kolik tak vyjdou řidítka z Jawy 21 r.v. 1972 (vlaštovky bez hrazdy). Díky moc, jo a nejsem úplnej vůl, jo já to stříkat barvou prostě nechci, tak mi o tom ani nemluvte díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2010 22:04
 
 
 
 
Jméno: Wasabi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
To Franky: No ja myslim ze nazor se da napsat i jinak a protze mi neni jako tobe tak bych si vyprosil tyhle impertinentni narazky. Je videt ze si tady chces neco dakazat a proto urazis ostatni. Mozna chces budit dojem velkyho znalce a vsechnovyresiciho guru zde. Je docela mozny ze v realu jses absolutni nicka kteryho nikdo nebere a tady si plnis sen. Treba se ti to tu povede ja mam na to svuj nazor ale nemyslim ze ze je na miste abych te tu schazoval. Takze bych si pro priste vyprosil tenhle pristup k odpovedi a myslim si ze by bylo na zvazeni jestli by tu nemel nekdo hlidat podobny slovnik a za porusovani tim myslim urazeni ostatnich dostat vyrovani a potom ban. Takze se nad sebou zamysli nez zase zacnes nekoho urazet....
 
 
Datum: 03. října 2010 22:04
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Víte co hele já myslim že těch 500 - 700 bych dal, jo ale nevíte jak je to u Jawy 21 s řidítky ony jsou svařený s představcem i s trubkou řízení, co?
 
 
Datum: 02. října 2010 10:29
 
 
 
 
Jméno: Wasabi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No ja si myslim ze te to prijde skoro jako kdyz si koupis novy. Pocitej to tak budes je mit rezly takze sundat rez a starej chrom. Potom ty riditka nekdo musi rozlestit to proto aby se zahladily stopy po rzi a po odstraneni chromu. Pak se to musi poniklovat, pomedit, a nakonec aby to k necemu vypadalo aspon 4-5 vrstev chromu. Pokud chces kontakt na cloveka kterej to dela a je z Usti nad Orlici posli mail a dam ti cislo. Ale jak rikam levny to nebude ale treba te prekvapi...
 
 
Datum: 01. října 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasně Dík
 
 
Datum: 01. října 2010 15:46
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel9547    
řekl bych tak kolem 500- 800Kč, jinam většinou na internetovych strankach mivají orientační ceníky
 
 
Datum: 01. října 2010 15:43
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
RYCHLOMĚR JAWA 50: Zdar lidi nech se mi to zatim rozdělávat, ale nevíte někdo, jestli jde rozmontovat tacháč, zvlášť pak jestli jde odmontovat ta CHROMOVANÁ OBROUČKA?!? Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2010 13:23
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
ale hovno, tachometr je náhradní díl, zvlášť u fichtlů se tohle vůbec neřeší..
 
 
Datum: 02. října 2010 13:23
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No ale kdybych měl druhej tak z něj to vytáhu ne? Já to mám na papírech, a keď mi nebudou sedět čísla na tachometru, prej teď to je trestný či co?!!?
 
 
Datum: 02. října 2010 10:32
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo ta pružinka je na osce ručičky je to takovej smotanej tenkej plišek,pochybuju zě to nekde seženeš, esi je ta pružinka vadna tak bych sehnal jinej tachač
 
 
Datum: 01. října 2010 18:24
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
buď máš špatnej náhon, nebo prasklou nebo vytahanou pružinku v tachaču
 
 
Datum: 01. října 2010 18:02
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo a prosimtě co to znamená, když se mi ručička klepe v rozmezí asi 10km/h a špatně se vrací až na nulu a taky když se dostane na 60km/h tak spadne na 80km/h a musí se sklepat na 60 a pak spadne většinou dobře přímo až na nulu!! Je to asi truchu zarezlý ne? a neni tam nějaká pružinka?
 
 
Datum: 01. října 2010 15:53
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel10386    
Jo jde rozmontovat...Vemeš šroubovák a opatrně kolem dokola to ze zadu budeš páčit...
 
 
Datum: 01. října 2010 15:47
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Cau mam dotaz... moje jawa/cz 250 prodelala mnou upravu zapalovani... dobry... problem je v tom ze nehazi jiskru ale rekl bych sipse BLESKY!! svicku dam 2cm od zebrovani valce a jiskra vede od svicky az k valci a ,,blesk'' ma prumer cca 2-3 mm... jde mi o to jestly se nekdo setkal stim ze mel propalenej pist ale ne vlivem smesy ale jiskry ? je to vubec mozne?! Priznam ze po zkousce upraveneho zapalovani jsem dostal strach prave o pist... kdys jsem se ptal mechaniku a zaroven zarytych veteranystu popr zavodniku tak o propaleni pistu vlivem spatny smesy vedely ale o te jiskre nikdo nic... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2010 22:51
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10288    
No Dave's nedělej kůžičky.. nechcem po tobě schéma, ale jen o jaký typ zapalka jde.. nepředpokládám že jsi vymyslel nějaký nový typ zapalka na patentování :-)
 
 
Datum: 03. října 2010 22:51
 
 
 
 
Jméno: JouMen      IP: uživatel10218    
 
 
Datum: 02. října 2010 20:08
 
 
 
 
Jméno: joumen      IP: uživatel10218    
No me by se hodil i navod na ten tvuj "prototyp" podle ostatnich navodu kterejch je po netu tisice by se dalo snad neco spolehlivyho seskladat ale jak ces :-) kazdopadne az ti to poslape hod nam to sem :-)
 
 
Datum: 02. října 2010 15:29
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
čim lepší jiskra tim líp, je blbost aby jiskra propalovala píst :-D to samé mýty o propalování pístu svíčkou s vysunutým jiskřištěm, jestli někdy někomu ten píst propálila, jezdil na chudou směs a píst se propálil v důsledku detonací, Y svíčka tomu jen lehce pomohla.. Já osobně na ní normálně nejezdim, ale používám jí pokud mam problémy se směsí, přece jen když je jiskřiště víc v prostředku spalováku, tak je větší šance že špatně nastavenou směs zapálí...
 
 
Datum: 02. října 2010 13:31
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Joumen: casem treba jo ale jeste neni uplne vychytane (chci ziskat delsi zkusenosti minimalne 5000km) nevim jak se bude dlouhodobe chovat a jestly se nevyskitne nejakej problem atd. rozumej: nechci poustet do sveta vec, ktera jeste neni uplne odladena a vyzkousena (z duvodu treba toho propaleni pistu). Takze diky za pochopeni. Ma jeste nekdo nejakej nazor k tematu?
 
 
Datum: 02. října 2010 12:51
 
 
 
 
Jméno: Joumen      IP: uživatel10218    
Muzu te poprosit o navod/schema jak si zapalovani upravil? Klasickej tyristor?
 
 
Datum: 02. října 2010 10:06
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
L. to je ten problem... jawka dava lepsi jiskru nez auto...
 
 
Datum: 02. října 2010 9:19
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Přečti si něco o zapalování třeba na progres-racing.cz/články
 
 
Datum: 01. října 2010 22:32
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jiskra ti píst nepropálí na to nemá potřebnou energii. Jinak u moderních aut je jiskra ještě daleko silnější. Jakou tam máš úpravu?
 
 
Datum: 01. října 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
jde mi o silu jiskry... JE JEDNO JESTLY JE TAM C NEBO Y ... i C dava na 2 cm od kostry slehu az ke kostre o prumeru 2-3 mm... kdo to videl tak kroutil hlavou jak se mi to podarilo a tet kdys to mam udelany a zapojeny tak se ptam jestly to muze mit taky dusledek na propaleni...
 
 
Datum: 01. října 2010 22:00
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Y značí vysunutý jiskřiště,jezdím na ně rozdíl jsem nepocítil...
 
 
Datum: 01. října 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: nunik      IP: uživatel8793    
A neznačí nahodu teplotu svíčky číslo ? 14,15,17 ???
 
 
Datum: 01. října 2010 21:29
 
 
 
 
Jméno: Wasabi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zpsilon u svicez znaci ze jsou "teply" to nevim jestlin bych cpal do fichtla. Za studena to mozna ani nenakopnes. Mel jsem takovy svicky tenkrat v Jawe kdyz jsem ji koupil a byl to horor nez se motor ohral tak masina ne a ne jet hadalo se mi to vynechavalo. Ale pak uz byl klid ale musel jsem ujet nevim snad 2-3 km. Koupil jsem pak N14C abylo po problemu. Ale pokad ti ze svicky litaj takovy blesky tak si myslimze bude nekde nejspis chyba. Je fakt ze s timhle jsem se teda nikdy nesetkal
 
 
Datum: 01. října 2010 21:16
 
 
 
 
Jméno: nunik      IP: uživatel8793    
je to nikdy nekončící debata :-D nekdo rika ze jistej typ svicek propaluje pisty napr ( N15YC) ten ypsilon (Y) znamena predsunute jiskristě tojest... ze je svicka bliz pistu... ale me osobne se to nikdy nestalo.... tyhle svicky jsem mel na CZ 250 na fikach... a nikdy nic :-)
 
 
Datum: 01. října 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, minul jsem sem dával tenhle dotaz - """""""""""""cau, hele mam dotaz a je to pro me dost dulezity - nekdo kdo se vyzna v historii pionyru a zna ty různý zmeny . - koupil jsem pionyra 21 - je nekompletní ale hlavne je to rok 1974 - prední vydlice nema manzety- ma stiraci krouzky. koukal jsme se tady - http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-typ-20-pionyr-a-21-sport-informace-a-vyvoj-prototypy-export.html ale na nejaky moje otazky tam nemaj odpoved. takze za prve -rok 1974 je prechodovej a zajima me jakej podsedlovej plech tam mam mit - ja si mslim ze mam mit jeste hlin. listy ale vzadu jednu diru na kulaty odrazko - muze mi to nekdo potvrdit????, a pak jakej vejfuk bych tam mel dat - doutník nebo serizlej??- nejlepsi by bylo kdyby nekdo zvas mel original z roku 74. chci to mit presne jelikoz to chci jako veterana. díky moc prosim odpovezte"""""" -tímto moc díky STANDOJ i dalším - pionýra dávam pomalu do kupy -ale na něm hodně prace -jiank - mám k tomu teda asi neorigo podsedl. plech - ale ZARAZILO MĚ ŽE MA KULATEJ OTVOR NA VENTIL OTVÍRÁNÍ BENZÍNU- JE TO S HLIN. LISTAMA A JESTE NA OVALNÝ ODRAZKO - ALE NENÍ TO NA 05TKU - nevite jakej rok to muze být????? - rezany to není - je mensi nez ovalna díra - opět díky moc za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2010 15:46
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ČAU já mám r.v. 1972 výfuk mám novější, ale myslim si, že tam má bejt doutník, ty stírací kroužky nevym, ale u toho vejfuku, někde se uvádí, že se dávaly do 1971, můj názor je že až do 1975 a ten plech mám s oválným otvorem na kohout a lišty sice chybí ale je na ně prolis a mám je z jínýho stroje doma, jinak mám novější zadní vydlici montovanou o 1971, ale víc nevim nemá štítek jen úřední číslo a to je přímo na rámu a taky mám zápalko na 20W... ...Ale má papíry mám ho psanýho na sebe a chystám takovou na půl veteránskou renovaci. Tady máš nějaký 05 ať to můžeš porovnat. http://motorky.bazos.cz/inzerat/7170202/Jawa-50-05.php , http://motorky.bazos.cz/inzerat/6937475/Jawa-50-Pionyr.php ta má ovál otvor???!
 
 
Datum: 01. října 2010 15:46
 
 
 
 
Jméno: JaWaman150 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoj , mate nekdo skusenosti s valcem z fichtlkramku vrtani 40 a 3 krouzkovy pist ?? ....mam ho doma slicoval sem kanaly , zalestil je atd a chystam se zajizdet , chtel bych znat jak ten valec taha , jestli ma v poho kompresy atd , diky a srry za pravopis odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2010 11:10
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
kamoš ho má, kanály neslícovával, prostě jen nasadil a jel, a jede to dobře,(pak tam k tomu koupil 1kroužák a jelo to ještě líp) kde jsme spolu tak davali zavody tak jsem měl vždy tak 2km/h navrch ale to si myslim že je to vše nové s tojí to myslím neco kolem 800 je dobrý kompromis
 
 
Datum: 02. října 2010 11:10
 
 
 
 
Jméno: nunik      IP: uživatel8793    
nechci plašit... ale co jsem tu cetl... a debatoval.. tak to prej stoji za velky kulový! prej to nema tah. Radsi si nechat udelat vybrus.. na starym valci.. a poradne zajet :-) je to prej uplne o necem jinym... je to prej sunt... :-( taky jsme si ho chtel poridit... ale po tom co jsem to tady cetl.. jsem se na to vyprdl.. a nechal jsem si udelat 7 vybrus a nazdaaaar :-) uvidis sam :-)
 
 
Datum: 01. října 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: šlemst      IP: uživatel1309    
Čau seso ta sda pouzder do převodovky pro pína je z bronzu??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2010 11:11
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
JAWA_ceZetak &#174; - asi tak :-(
 
 
Datum: 02. října 2010 11:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bronzove uz se nedelaji.. je to mosaz=blatečko
 
 
Datum: 01. října 2010 18:48
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
kocvin-jo
 
 
Datum: 01. října 2010 16:01
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ony se robi aj z neceho jineho??
 
 
Datum: 01. října 2010 15:29
 
<  1010  1011  1012  1013  1014  1015  1016  1017  1018  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.06.2025 6:46:31 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu