Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Krta
IP: uživatel10414
 Dobrý den,mam problém nejde mi jiskra na svíčku,ale napětí do vypínače mi jde i na indukční civku indukční cívka je ok tak netušim v čem může být problém
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2010 19:09
 Problem muze byt v idukcnim kabelu ke svicce koukni jestli neni sluslej poznas to podle toho ze bude mit nekde opalenou barvu. Dale nemusi byt pruchozi tak potom kabel z kazdy strany skrat a znova nasad. Taky to muzou bejt blbe slozeny kladivka. Protoze kdyz jsou permanentne ve skratu nehodej ti do fajfky jiskru. Jak to slozit jsem tu nekomu psal vcera. Tak pohledej.
Datum: 22. září 2010 19:09
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 čau zejtra budu skládat motor z pařeza muže te mi prosím poradit na co si dát pozor abych něco nepodělal?kde mají bejt nějaky distanční podložky?jo a ještě jesi tam pasuje komplet koš s řetizkem atd z 21?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2010 22:12
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tak dej tam těsnění papír + tmel a šrouby dotahuj do kříže...občas dělá problémy ta tyčka na který se posouvá vidlička řazení..musíš jí trochu pomoct no a jinak tam pasuje celá spojka z 21
Datum: 22. září 2010 22:12
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdarec tento dotaz jsem tu už psal ale prostě nevím jak mám poznat že mám dobře naštelovanou směs tou triskou na karbecu mě připadá že to jede furt stejně ale když to dotáhnu tak jde motor těžko roztočit a když to hodně povolím tak to zase je tokový divný jde hodně slišet jak to saje a nemá to tokovej hlubokej zvuk tak jak je to správně něco mezi chudým a bohatým prostě nevim vým jen že tam mám tokové rozmezí půl otáčky když to o půl utáhnu je to fakt moc bohatý když to povolím je to asi chudý zdá se mi že to tak netáne tak to mám dat doprostřed ty půl otáčky??? poradte vým že vás s tím už seru ale chcu se vás zeptat naposled!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2010 15:46
 Pochopitelně, že když bude hnát po hlavní, tak se dozví to, jestli má blbě danou jehlu nebo trysku, nebo třeba i hladinu v plovákovce. Tohle by mohl zjistit ve měste, kde se často popojíždí a stojí na tsemaforech.
Datum: 23. září 2010 15:46
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 A´T máš šroubek kdekoli, tak to pojede furt stejně. Pochop že ten šroubek ovlivňuje bohatost směsi jen když se šoupátko nadoraz dole. V jeho střední poloze má vliv na směs poloha jehly a v nejvyšší poloze směs ovlivňuje jen hlavní tryska. Takže ano, dej ho doprostřed té půlotáčky (mělo by to vycházet cca 1 otáčka od úplnýho dotažení) aby to mělo na volnoběh klidnej chod a šlo to hezky do otáček.. Tady to poznáš jen podle sluchu a reakce na plyn, na svíčce to nepoznáš.
Datum: 22. září 2010 21:49
 Prostě se vyprdni na pazvuky a jeď se projet. Když se vrátíš, hned vypni zapalování, nech to vychladnout a podívej se na svíčku.
Datum: 22. září 2010 19:42
 Hele tohle se tu resilo uz driv. bez se projet trochu dal pak sundej svicku a koukni na ni. Pokud je cerna mas moc smesi a malo vzduchua to znamena povolit. Pokud je seda mas moc vyduchu a malo smesi to znamena utahnout. Takze podle toho jsi to schopnej doladit. Svicka by mela mit kavovou barvu.(kafe s mlikem)
Datum: 22. září 2010 18:48
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 je to čz 250
Datum: 22. září 2010 18:34
Jméno: sramda
IP: uživatel9498
Posl.aktualizace: 23. září 2010 15:55
 ondragram  ked si ohnul origo monpáku tak ne v monpake bola chyba  ,ja to delám s velkym srobovakem
Datum: 23. září 2010 15:55
 Hele, povedlo se mi ohnout i origo, ne replikovou montpáku. Tahle by měla vydržet za předpokladu, že s tím umíš.
Datum: 22. září 2010 19:39
Jméno: udo.5
IP: uživatel9869
 Normální montkpáka na zouvání a obouvání pneu.
Datum: 22. září 2010 18:27
 Zdravím, prosím o pomoc někoho, kdo má právě otevřený motor J555, nebo prostě jen ten spojkovej koš. Potřeboval změřit průměr kolíku, na kterým jsou naražený segrovky. Předem dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2010 6:57
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 dneskaodpoledne ti to změřim mysliš ty kolik tři co trčej z koše?
Datum: 23. září 2010 6:57
 typoval bych 6mm protoze se tam dava podlozka na 6mm srouby.
Datum: 22. září 2010 19:11
Jméno: telda
IP: uživatel9594
Posl.aktualizace: 22. září 2010 18:38
Jméno: udo.5
IP: uživatel9869
 Ještě jak jsi psal o tom přechlastávání ,nemáš děravý plovák ?Poznáš to tak že ho vyndáš z komory a zatřeseš s ním u ucha .jestli v něm bude šplouchat tak je tam malá díra a tím špatě dovírá jehlu protože je těžší.Pro ty co to slyší poprvně tak to není žádná blbost -kdysi se mi to stalo. Oprava je jednoduchá -najít díru, horkým vzduchem vysušit a zaletovat pistolovou pájkou.
Datum: 22. září 2010 18:38
 tak to si slysel peknou kravinu  .... volnobeh se nastavuje na nastartovanem a zahratem motoru.... akorat ze kdyz pritahujes sroub serizovani volnobehu tak pridej plyn aby se zvedlo soupako.. protoze kdyz se soupatko dole a ty pritahujes volnobezny sroub tak soupatko promacknes.
Datum: 22. září 2010 16:28
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 dik za radu ale hladinu uz asi snizovat nebudu myslim ze je akorat,a ten volnobech se pry nesmi serizovat pri nastartovanem motoru prej se skrivi jehla nebo tak neco a jak se teda serizuje ta bohatost??
Datum: 22. září 2010 16:16
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 když se napustí a ty sundáš víko a máčkneš ho na dno, hladina by měla lícovat s límcem plováku.. kdyžtak ji můžeš trochu snížit a vyzkoušet co to dělá.. volnoběh se seřizuje šroubkem mezi tryskama, na jízdou zařátém motoru a při pohybu šroubku musíš přidat plyn.. jestli si to ty nebo minulý majitel nedělal, bude pravděpodobně v šoupátku vysoustružená díra a volnoběh tak nejde nastavit.. řešení je nový šoupě
Datum: 22. září 2010 15:40
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 čau a dik za radu ale vysoka hladina to neni mam ji v polovine coz je dle me v poradku
Datum: 22. září 2010 15:36
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a co třeba pozdrav, poděkování...? to tě doma neučili? k tématu: vysoká hladina v plovákovce
Datum: 22. září 2010 15:34
 zdary mnel bych jeden asi blbej  dotaz jak by jel pionýr kdyby v zadu byla rozeta75 zubu a sekundaro 15 zubu,dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2010 14:48
Jméno: fichtlar
IP: uživatel9923
 hoši to pojede pomalu ale bude to mit silu ale jen tak se ti to tam nevejde musis prekuchat fechtla mam to taky tak na jednom fechtlovi
Datum: 24. září 2010 14:48
 a dát k tý rozetě 11z sekundárko, tak se rozjíždíš na trojku
Datum: 23. září 2010 17:05
 denzileck: ale vzdyt vis ze to myslim jen ve srande a v dobrem
Datum: 22. září 2010 22:18
Jméno: mataw
IP: uživatel10301
 pojede a pomalu ale nevim jestli se ti vejde ta 15 z do kartelu ale jinak s toho fika budes mit luxusni tahac
Datum: 22. září 2010 21:40
 To bys nebyl ty,kdyby sis nerejpnul
Datum: 22. září 2010 21:31
 denzileck: to ze ti neco nedoslo neni chyba ceske posty  DD
Datum: 22. září 2010 19:38
 To mi nedošlo...taky mi nedochází proč by to někdo dělal takhle složitě..
Datum: 22. září 2010 17:02
 To je lehčí převod než originál kterej je 13/55, bude to asi jako 11/55
Datum: 22. září 2010 15:58
 Tak těžkej převod ti sériovej pincek nezvládne
Datum: 22. září 2010 15:44
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a máte ve škole matiku? 15/75 neni nic jinýho než poměr, tak si to spočítej a porovnej s orig. převodem, případně jeho úpravami (11z sek. kolečko apod.)
Datum: 22. září 2010 15:26
 chtěl bych se zeptat estli jsou pření tlumiče jen vidle bez kluzáků 350/638-640 stejné nebo je v nich nějaký rozdíl jelikož tady v nabídce dílů jsou ale jen na 639-640 tak estli mi půjdou át na 638 děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2010 18:50
 jsou stejny...
Datum: 22. září 2010 18:50
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 vidle by měli bejt totožný, liší se akorád kluzáky podle použitého typu brzdy..
Datum: 22. září 2010 15:31
 nejsem žadny odborník teda - ale co si myslim ja - tak jit by ti tam meli - jen myslim ze je rozdíl v tom ze na tech vydlich 639 a 640 je nejakej uchyt pro kotoucovou brzdu - a tak nvm jestli by ti tam slo dat kolo s bubnem
Datum: 22. září 2010 10:03
Jméno: Domestos
IP: uživatel9354
 Dobrý den, mám problém se zadním světlem, nevím jak ho mám zapojit. Mám spojené dvě cívky drátkem a od nich jde zelený drát. Jinak vše funguje. Můžu to světlo připojit také tam? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2010 21:55
Jméno: Domek
IP: uživatel9354
 Tak mě to nešlo, asi byla špatná cívka a to zapalování je 20W tak jsem jen přehodil světelnou cívku z jednoho motoru do druhého a kábl od zadního světla připojil zvlášť na tu menší cívku a svítí dobře, už tam byl předřazen odpor. Díky
Datum: 24. září 2010 21:55
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 22. září 2010 15:20
Jméno: jawa 20
IP: uživatel10228
 zdar draci mam od stejskyho cestovni upravu a chtel sem se zeptat jaky mam pouzit vyfuk mam tam doutnik a nejak se tomu moc nechce dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2010 8:18
Jméno: jawa 20
IP: uživatel10416
 moc diky za radu vyskousim ja tam mam dvoukrouzek a upravu uz mam skoro rok dik moc
Datum: 23. září 2010 8:18
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Zdar. Na jaře jsem také jezdil na Cestovní Upravě. S originálním neupraveným doutníkem není problém 78-80km/h s moc pěknym průběhem a solidním zrychlení odspoda. Ovšem musíš si udělat dost volného času a vše seřídit do detailu dle Stejskyho návodu. Pokud používáš origo filtrbox(mě to s nim jelo nejvíc) tak doporučuju si pohrát s jeho odporem pomocí gumových záslepek pro otvory na jeho plášti(1 velká+2 malé).S origo filtrboxem použij HT 68. Hladina plovákové komory dle příručky k moto. Další věci které nesmíš zanedbat: Předstih opravdu přesně 1.6mm,na kladívko dvě pružiny+co nejméně ojetou vačku,odtrh přesně 0.4mm(jinak to ve vyšších ztrácí,kladívko odskakuje a rychlost stagnuje na 72-74km/h),zajisti plynulý a větší prutok paliva(pokud budeš mít problemy s origo kohoutem,použij starý železný páčkový z typu Jawa-550,jehlový ventil plováku uprav na větší průtok),další neméně podstatná věc - použij staré nepotlučené vypálené výfukové koleno(nová kolena jsou sice krásná,ale ouzká,někdy delší).....je to sposta detailů,ale pokud je zanedbáš,nepřehoupneš se ani přes rychlost seriovky,naopak to pojede hůře. Přeji hodně štěstí v ladění,snad ti můj seznam detailů pomuže k výkonu,mě to trvalo 2 měsíce,tobě s tímto seznamem kravin maximálně týden. Zajíždět s jednokroužkem nemusíš,ale použij alespoň polosyntetický olej v poměru 1:25 a jehlu dej o 2 zářezy výš,po 200km,pak stačí mazat 1:30-1:35 s jehlou dole....
Datum: 22. září 2010 15:31
Posl.aktualizace: 22. září 2010 20:38
 Díky moc..
Datum: 22. září 2010 20:38
 i kdyz je to upraveny-porad je to uprava z nejakejch 30-50 let,tak proc to nebrat jako historii?  aspon se na tom predvede,jak driv lide upravovali motocykly pro vlastni pohodli.
Datum: 22. září 2010 18:48
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Máš moc krásnej dobovej zmetek zkříženiny ČZ z konce 30.let se zadními kluzáky a kaslíky z Péráka....není to poprvé co to vidím,byla to dobová uprava....žejo....proč tam nepřevařit odpruženej zadek,když je možnost....Ačkoliv je to bastl,tak se mi to hrozně líbí....jednou sem to viděl v chotusicích a moc se mi to líbilo
Datum: 22. září 2010 15:35
Jméno: Hannz
IP: uživatel5620
 čus,ten zadek vypadá bud jako z péraka nebo Jawa 500 OHC ty kasliky jsou podobné,ale ta nadr že jiná
Datum: 22. září 2010 15:01
 ted jsme se na to vic podival - ale pripada m ize ten zadek je z peraka - asi to bude nejakej bastl
Datum: 21. září 2010 22:43
 cece ja si myslim ze to je neco zahranicniho
Datum: 21. září 2010 22:42
Datum: 21. září 2010 22:38
 cece ja si myslim ze to je neco zahranicniho
Datum: 21. září 2010 22:37
 nebude to predvalecna specialka?
Datum: 21. září 2010 22:01
 cau, hele mam dotaz a je to pro me dost dulezity - nekdo kdo se vyzna v historii pionyru a zna ty různý zmeny . - koupil jsem pionyra 21 - je nekompletní ale hlavne je to rok 1974 - prední vydlice nema manzety- ma stiraci krouzky. koukal jsme se tady - http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-typ-20-pionyr-a-21-sport-informace-a-vyvoj-prototypy-export.html ale na nejaky moje otazky tam nemaj odpoved. takze za prve -rok 1974 je prechodovej a zajima me jakej podsedlovej plech tam mam mit - ja si mslim ze mam mit jeste hlin. listy ale vzadu jednu diru na kulaty odrazko - muze mi to nekdo potvrdit????, a pak jakej vejfuk bych tam mel dat - doutník nebo serizlej??- nejlepsi by bylo kdyby nekdo zvas mel original z roku 74. chci to mit presne jelikoz to chci jako veterana. díky moc prosim odpovezte
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2010 6:07
 cau! jj ja mám z roku 75 origos pincika,, vidlice bez manzet a sú rozobratelné,,na konci nemá M8 srob ale velky srob
Datum: 23. září 2010 6:07
 stando díky moc - podal jsi dost užitečny info - jinak- tenhle pio je taky spis origo nez bastlenina - je to origo barva - jen nema podsedlovej kryt - a byl u toho uz serizlej vejfuk - ale byl oddelanej - tak nevim jestli byl z nej - ale dam ho tam - asi jak rikas - bude to jeden z posledních v roce 74  , indocka tam nebyla tak nvm, ale zapalko si ted nejsem jistej co tam mam. jinak prední vidle nejsou jeste svareny a myslim ze jeste par let se ani nedelali - ja mam mustangy jeden z roku 77 a pak 78 - a oba maji vidle ne v jednom kuse a pak mam mustose 79-a ten uz je má svareny. jinak ja mam taky pionyra krasnyho z roku 69- jako veteranka ale to je 20. ted chce jeste udelat peknou 21. a jeste jednou díky
Datum: 22. září 2010 22:06
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Znalcem jsem zatím uznán nebyl,ale v tomto směru ti řeknu uplně všechno. Přelomový byl rok 71/72 a pak 74/75 ....v intervalu 72/74 byl plech s hliníkovými lištami,seřízlým krytem řetězu,doutníkem,ouzkou trubkovou kyvnou vidlicí,kulatá odrazka,na masce jen spodní linky,zapalování 30W,zapalovací pol vinutý slabším drátem,indukční cívka 8V...ta přední vidlice bude předpokládám až z modelu po 75 roce....je stejná jako z mustanga pozdější verze předpokládám??tzn v jednom kuse,vrchní brejle na osmičkách šroubech....ale s tema prednima vidlema si nejsem na 100%jistej....ono celkově to nebylo tak dramatický,že bum,najednou ze dne na den dávali všechno jinak.....jak co přišlo do výroby,tak to popasovali.....Jawa 21 jako veterána bych volil převážně z let 68,69 kde je to čistě typ pionýr model oskutrovany vycházející z typu 05(20)....neobjevuje se tam žádný prvek z mustanga a kus co kus jsou stejné,bez anomálií,mutací a podobně....u modelu 74 je to nejistý. Samozřejmně kdyby mi neprošel rukama model 74 v originálu,tak zde o tom ani nebudu mluvit....nejhorší je,že mi prošli rukama už 3 kousky 74 a ten třetí byl spíš model 74/75 měl seřízlej vejfuk a ty tvoje o kroužky ve vidlích.....no akorát sem ti zamotal hlavu co  tak dej na sebe a máš jistotu spokojenosti!
Datum: 22. září 2010 15:48
 Ahoj, nejsem zadnej extra znalec detajlů, ale podle té stránky (na kterou jsi poslal odkaz) jsem to pochopil tak že upravy v letech 1969 -74 jsou totožné s tvym výrobním rokem 74 ... a upravy po roce 75 jsou zase totožne ze stroji vyrobené v roce 75 ... tak jsem to pochopil ja
Datum: 21. září 2010 21:48
Jméno: vlasta
IP: uživatel7934
Posl.aktualizace: 22. září 2010 21:44
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 skoro jako multikára
Datum: 22. září 2010 15:57
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 myslim že je ztrata času abych ti řikal kde se startuje, protože pokud tohle nevíš, těžko se stim vubec rozjedeš....nehladně na to že studenej bez čudla stejně nebude chtít chytit
Datum: 22. září 2010 15:50
Jméno: Hannz
IP: uživatel5620
 jako každý jiný zetor
Datum: 22. září 2010 15:02
 co je to za dotaz? zadny pozdrav.... zadna slusnost,,... nic..... tady nejsi v holubku abys dolezl a béknul do davu "kde se startuje zetor 5245???" a my ti vubec nemusime odpovidat ty troubo
Datum: 21. září 2010 21:44
 takovýhle otázky xD...myslím že bys na to zachvilku přišel sám
Datum: 21. září 2010 21:23
 venku.v garáži by ses mohl udusit...
Datum: 21. září 2010 21:06
 třeba čudlem na přístrojovce?
Datum: 21. září 2010 21:00
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 hej ty cipe tady neni forum na zemědělskou techniku tak jdi do pi....... jinak asi jak je spinačka vole
Datum: 21. září 2010 20:40
 Zdravim všecky  ...Chtěl bych se zeptat jak bych napsaoval ten velkej vzducháč na 250/353 když tam mám takovy to sítko....Ptal jsem se na něho v obchodě a řekla mi 170 a ukázala mi tenhle...ale nedovedu si představit jak bych ho tam dostal nebo kde by měl byt.Předem díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2010 17:14
 Jo od toho karburátoru pod sedlo mi vede to plastovy a pod sedlem to odcvakneš a v tom je takovi kulaty sítko.
Datum: 22. září 2010 17:14
 ty mas jako otevreny saní jo na ni jeste??? - nemas tam ten plastovej air box????
Datum: 22. září 2010 10:07
 A to sitko už nekoupim?...Jako takže oni už se neprodavaji na tyhle stary plechy novy takovi filtry jo?
Datum: 21. září 2010 22:18
 to tam nedáš, musel bys dát jiný plechy
Datum: 21. září 2010 20:26
 zdar nevite da se pouzit ten plovak co je tady v tech kategoriich 125 na 2920 ? - ten co je tu na fichtlkramku
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 23:12
Jméno: 3nakoks
IP: uživatel12747
 mislim že jo ale nejsem si jistej
Datum: 13. listopadu 2011 23:12
 Nazdar draci chtel bych se zeptat jestli nevite kde by se dal sehnat Jikov 2920 ?predem dekuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2010 10:09
 proc si menis furt prezdivky???? - mas stejnej mail a stejnou ip adresu na dalsim dotazu  -jinak musis se ptat kde sehnat karbec - po znaemejch, na netu- aukro , na burzach atd
Datum: 22. září 2010 10:09
 čus řekli byste mi pls vaše názory na HIKONE ? někteří lidé říkaj že je to pěkná brzda někteří že je to dobrý... tak nevím co si mám o tom myslet.. ps: upravuji si babettu, budu mít upravenej válec tudíž větší koleno a musím mít lepší lauf.. jen abyste věděli nač je potřeba..
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2010 13:27
Jméno: kuba
IP: uživatel10485
 nejlepsi je nemit zadnej vejfuk
Datum: 05. října 2010 13:27
Jméno: standa
IP: uživatel10412
Datum: 22. září 2010 21:18
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 pls mohl by mi někdo poradit jak to mám teda odladit? a co je to ta výletová trubička??
Datum: 22. září 2010 19:02
Datum: 22. září 2010 19:01
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 sezen si ruzně dlouhý kolena,udělej si ruzně dlouhé a různě široké výletové trubičky,tělo výfuku s těsnými objímkami na výletovku a na koleno a vem to na brzdu,tak ti vše vysvětlí....pak jsi schopný jen výfukem nahnat klidně jednoho koně....jinak se na to vyser  i kdyz na babetu to bude jedno....
Datum: 22. září 2010 18:29
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 cau klido ho kup je levnej a hustej ten zvuk je rachot kamos ho mel jen se mi nelibilo jak ho mel vysoko jak u krosky kour mu sel az do nebe takze kup nakej mensi na vysku
Datum: 22. září 2010 15:25
 prave - musis si s tim pohrat a naladit to na ten vejfuk - a pak to svistí
Datum: 22. září 2010 10:10
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 když se dobře upraví tak je to parádaaaaaaaaaa
Datum: 21. září 2010 20:42
Jméno: čezet 175/487
IP: uživatel9949
 Zdar , přemýšlím o novém laku na mou čezetu 175/487 hodně známých my radí ať si nechám udělat na plechy komaxit moc takových motorek jsem ještě neviděl s komaxitem , proto by mě zajímal Váš názor popřípadě zkušenosti s touhle barvou předem díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2010 17:23
 jak rika hh na vrchni plechy nema cenu davat komaxit. zato na ram je to uzasne vec, urcite pri zandavani motoru nekde zavadis o ram, ale ten komaxit to vydrzi resp udela se do nej sktabanec, ale nebude to na material a nebude to tim padem ani videt. Opravoval jsem ER5, mela ram v komaxu, priznam se, ze mi ujel sroubovak a vzal jsem o ram. Pri vsi ucte k umeni JAWy a čz ten lak co je uriginalne na ramu by se odloupnul, ale komax drzi. Je pravda, ze lakovani komaxitem je drazsi, ale ta investice se vyplati.
Datum: 22. září 2010 17:23
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 představ si to jako plastovou vrstvu přes ty železný díly... výhoda je že to vydrží určitě víc než obyč lak.. Jinak podle mě je dobrá kombinace komaxitu na rámu a dílech co nejsou moc vidět (rám, vidlice, airbox, případně i palubka a na ty hlavní plechy jako blatníky, kastlíky a nádrž klasickou barvu, nejlépe z lakovny..
Datum: 21. září 2010 19:39
 čau lidi dá se nekde splašit příručka návod na fíka 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2010 12:25
Jméno: king2
IP: uživatel10484
 Tak origo mam na vsechny fichtly ale neprodam ale zadarmo okopcim a poslu v obalce tech 10kc za znamku objetuju!
Datum: 20. října 2010 12:25
 neprodáte ho někdo?
Datum: 23. září 2010 13:15
 HONZO A ZAKOLIK BY SI HO BYL SCHOPNEJ PRODAT
Datum: 22. září 2010 16:51
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ja mam asi tři, ale taky se toho určitě zbavovat nebudu...tohle se nekupuje, to se dědí..
Datum: 21. září 2010 21:26
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 Mám doma, ale zadarmo nebude
Datum: 21. září 2010 21:23
 přesně tak
Datum: 21. září 2010 20:23
 Si to vytiskni nebo ať ti to někdo vytiskne, ale originál je originál, vím o čem mluvím.
Datum: 21. září 2010 20:00
 myslím knížku
Datum: 21. září 2010 19:42
Datum: 21. září 2010 19:36
 *objeví
Datum: 21. září 2010 18:46
 Občas se oběví třeba na Bazoši, já ji měl za 100Kč i s poštou
Datum: 21. září 2010 18:46
Jméno: Venca 023
IP: uživatel8693
 Zdar drací a tuneří mám odázku dlouho mi to už leží v hlave fichci na fichtla nladák jeden už mám ale chtel bych primo ladák aby sedel přesně pro seriovej motor dáte radu hikone nechci už ho mám a jezdím na nej ale neco lepšího díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2010 15:51
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Klikař: Svatá pravda!! Seriový výfuk je nejvhodnější i pro lehce upravené stroje!
Datum: 22. září 2010 15:51
 na seriovej motor je nejlepší sériovej vejfuk.
Datum: 21. září 2010 19:36
 Když máš možnost si svařovat tak proč si rovnou neodladíš ten hikone?
Datum: 21. září 2010 19:21
 a spočítat to nezvládneě ?
Datum: 21. září 2010 18:49
Jméno: venca 023
IP: uživatel8693
 ale mě bi stačily treba osvedčeny míry k seriovímu vejfuku a já si ho povařím doma
Datum: 21. září 2010 18:38
 Žádnej ladák na fichtla,kterej bys nemusel ladit neexistuje,krom sériováho vejfuku ale to zas neni ladák
Datum: 21. září 2010 18:19
Jméno: venca 023
IP: uživatel8693
 sorry blbne mi klávesnice sem tam se objevují písmenka co tam nemají nic dělat
Datum: 21. září 2010 17:39
|



|