česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1020  1021  1022  1023  1024  1025  1026  1027  1028  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Krta      IP: uživatel10414    
Dobrý den,mam problém nejde mi jiskra na svíčku,ale napětí do vypínače mi jde i na indukční civku indukční cívka je ok tak netušim v čem může být problém odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2010 19:09
 
 
 
 
Jméno: Wasabi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Problem muze byt v idukcnim kabelu ke svicce koukni jestli neni sluslej poznas to podle toho ze bude mit nekde opalenou barvu. Dale nemusi byt pruchozi tak potom kabel z kazdy strany skrat a znova nasad. Taky to muzou bejt blbe slozeny kladivka. Protoze kdyz jsou permanentne ve skratu nehodej ti do fajfky jiskru. Jak to slozit jsem tu nekomu psal vcera. Tak pohledej.
 
 
Datum: 22. září 2010 19:09
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel7489    
čau zejtra budu skládat motor z pařeza muže te mi prosím poradit na co si dát pozor abych něco nepodělal?kde mají bejt nějaky distanční podložky?jo a ještě jesi tam pasuje komplet koš s řetizkem atd z 21?Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2010 22:12
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no tak dej tam těsnění papír + tmel a šrouby dotahuj do kříže...občas dělá problémy ta tyčka na který se posouvá vidlička řazení..musíš jí trochu pomoct no a jinak tam pasuje celá spojka z 21
 
 
Datum: 22. září 2010 22:12
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
Zdarec tento dotaz jsem tu už psal ale prostě nevím jak mám poznat že mám dobře naštelovanou směs tou triskou na karbecu mě připadá že to jede furt stejně ale když to dotáhnu tak jde motor těžko roztočit a když to hodně povolím tak to zase je tokový divný jde hodně slišet jak to saje a nemá to tokovej hlubokej zvuk tak jak je to správně něco mezi chudým a bohatým prostě nevim vým jen že tam mám tokové rozmezí půl otáčky když to o půl utáhnu je to fakt moc bohatý když to povolím je to asi chudý zdá se mi že to tak netáne tak to mám dat doprostřed ty půl otáčky??? poradte vým že vás s tím už seru ale chcu se vás zeptat naposled!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2010 15:46
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pochopitelně, že když bude hnát po hlavní, tak se dozví to, jestli má blbě danou jehlu nebo trysku, nebo třeba i hladinu v plovákovce. Tohle by mohl zjistit ve měste, kde se často popojíždí a stojí na tsemaforech.
 
 
Datum: 23. září 2010 15:46
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
A´T máš šroubek kdekoli, tak to pojede furt stejně. Pochop že ten šroubek ovlivňuje bohatost směsi jen když se šoupátko nadoraz dole. V jeho střední poloze má vliv na směs poloha jehly a v nejvyšší poloze směs ovlivňuje jen hlavní tryska. Takže ano, dej ho doprostřed té půlotáčky (mělo by to vycházet cca 1 otáčka od úplnýho dotažení) aby to mělo na volnoběh klidnej chod a šlo to hezky do otáček.. Tady to poznáš jen podle sluchu a reakce na plyn, na svíčce to nepoznáš.
 
 
Datum: 22. září 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prostě se vyprdni na pazvuky a jeď se projet. Když se vrátíš, hned vypni zapalování, nech to vychladnout a podívej se na svíčku.
 
 
Datum: 22. září 2010 19:42
 
 
 
 
Jméno: Wasabi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hele tohle se tu resilo uz driv. bez se projet trochu dal pak sundej svicku a koukni na ni. Pokud je cerna mas moc smesi a malo vzduchua to znamena povolit. Pokud je seda mas moc vyduchu a malo smesi to znamena utahnout. Takze podle toho jsi to schopnej doladit. Svicka by mela mit kavovou barvu.(kafe s mlikem)
 
 
Datum: 22. září 2010 18:48
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
je to čz 250
 
 
Datum: 22. září 2010 18:34
 
 
 
 
Jméno: sramda      IP: uživatel9498    
zdravim lidi jaké máte zkušenosti z tutou montpákou http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2906.html dik za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2010 15:55
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ondragram :-D ked si ohnul origo monpáku tak ne v monpake bola chyba :-D,ja to delám s velkym srobovakem ;-)
 
 
Datum: 23. září 2010 15:55
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele, povedlo se mi ohnout i origo, ne replikovou montpáku. Tahle by měla vydržet za předpokladu, že s tím umíš.
 
 
Datum: 22. září 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: udo.5      IP: uživatel9869    
Normální montkpáka na zouvání a obouvání pneu.
 
 
Datum: 22. září 2010 18:27
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, prosím o pomoc někoho, kdo má právě otevřený motor J555, nebo prostě jen ten spojkovej koš. Potřeboval změřit průměr kolíku, na kterým jsou naražený segrovky. Předem dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2010 6:57
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel7489    
dneskaodpoledne ti to změřim mysliš ty kolik tři co trčej z koše?
 
 
Datum: 23. září 2010 6:57
 
 
 
 
Jméno: Wasabi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
typoval bych 6mm protoze se tam dava podlozka na 6mm srouby.
 
 
Datum: 22. září 2010 19:11
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel9594    
tak sem koecne nahodil fichtla:-) a v poho byla tam chyba v kabelech ja blbec je mel opacne, ale ted asi po 2dnech uz ho skoro nenakopnu extremne se mi prechlastava nakopnu ho maximalne 1-2 a pak uz ani nahodou co s tim typoval bych to na moc bohatou smes co vy na to? a jeste mi nedrzi volnobech musim pridavat rukou jinak hned chcipne takze asi taky seridit volnobech ze? nemate naky navod nejsem zadny expert:-D:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: udo.5      IP: uživatel9869    
Ještě jak jsi psal o tom přechlastávání ,nemáš děravý plovák ?Poznáš to tak že ho vyndáš z komory a zatřeseš s ním u ucha .jestli v něm bude šplouchat tak je tam malá díra a tím špatě dovírá jehlu protože je těžší.Pro ty co to slyší poprvně tak to není žádná blbost -kdysi se mi to stalo. Oprava je jednoduchá -najít díru, horkým vzduchem vysušit a zaletovat pistolovou pájkou.
 
 
Datum: 22. září 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to si slysel peknou kravinu :-D.... volnobeh se nastavuje na nastartovanem a zahratem motoru.... akorat ze kdyz pritahujes sroub serizovani volnobehu tak pridej plyn aby se zvedlo soupako.. protoze kdyz se soupatko dole a ty pritahujes volnobezny sroub tak soupatko promacknes.
 
 
Datum: 22. září 2010 16:28
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel9594    
dik za radu ale hladinu uz asi snizovat nebudu myslim ze je akorat,a ten volnobech se pry nesmi serizovat pri nastartovanem motoru prej se skrivi jehla nebo tak neco a jak se teda serizuje ta bohatost??
 
 
Datum: 22. září 2010 16:16
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
když se napustí a ty sundáš víko a máčkneš ho na dno, hladina by měla lícovat s límcem plováku.. kdyžtak ji můžeš trochu snížit a vyzkoušet co to dělá.. volnoběh se seřizuje šroubkem mezi tryskama, na jízdou zařátém motoru a při pohybu šroubku musíš přidat plyn.. jestli si to ty nebo minulý majitel nedělal, bude pravděpodobně v šoupátku vysoustružená díra a volnoběh tak nejde nastavit.. řešení je nový šoupě
 
 
Datum: 22. září 2010 15:40
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel9594    
čau a dik za radu ale vysoka hladina to neni mam ji v polovine coz je dle me v poradku
 
 
Datum: 22. září 2010 15:36
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
a co třeba pozdrav, poděkování...? to tě doma neučili? k tématu: vysoká hladina v plovákovce
 
 
Datum: 22. září 2010 15:34
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdary mnel bych jeden asi blbej:-) dotaz jak by jel pionýr kdyby v zadu byla rozeta75 zubu a sekundaro 15 zubu,dík:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2010 14:48
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel9923    
hoši to pojede pomalu ale bude to mit silu ale jen tak se ti to tam nevejde musis prekuchat fechtla mam to taky tak na jednom fechtlovi
 
 
Datum: 24. září 2010 14:48
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a dát k tý rozetě 11z sekundárko, tak se rozjíždíš na trojku :-D
 
 
Datum: 23. září 2010 17:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzileck: ale vzdyt vis ze to myslim jen ve srande a v dobrem ;-)
 
 
Datum: 22. září 2010 22:18
 
 
 
 
Jméno: mataw      IP: uživatel10301    
pojede a pomalu ale nevim jestli se ti vejde ta 15 z do kartelu ale jinak s toho fika budes mit luxusni tahac :-)
 
 
Datum: 22. září 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To bys nebyl ty,kdyby sis nerejpnul :-)
 
 
Datum: 22. září 2010 21:31
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzileck: to ze ti neco nedoslo neni chyba ceske posty :-DDD
 
 
Datum: 22. září 2010 19:38
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To mi nedošlo...taky mi nedochází proč by to někdo dělal takhle složitě..
 
 
Datum: 22. září 2010 17:02
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je lehčí převod než originál kterej je 13/55, bude to asi jako 11/55
 
 
Datum: 22. září 2010 15:58
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak těžkej převod ti sériovej pincek nezvládne
 
 
Datum: 22. září 2010 15:44
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
a máte ve škole matiku? 15/75 neni nic jinýho než poměr, tak si to spočítej a porovnej s orig. převodem, případně jeho úpravami (11z sek. kolečko apod.)
 
 
Datum: 22. září 2010 15:26
 
 
 
 
Jméno: kubi      E-mail:      IP: uživatel631    
chtěl bych se zeptat estli jsou pření tlumiče jen vidle bez kluzáků 350/638-640 stejné nebo je v nich nějaký rozdíl jelikož tady v nabídce dílů jsou ale jen na 639-640 tak estli mi půjdou át na 638 děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2010 18:50
 
 
 
 
Jméno: Wasabi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsou stejny...
 
 
Datum: 22. září 2010 18:50
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
vidle by měli bejt totožný, liší se akorád kluzáky podle použitého typu brzdy..
 
 
Datum: 22. září 2010 15:31
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejsem žadny odborník teda - ale co si myslim ja - tak jit by ti tam meli - jen myslim ze je rozdíl v tom ze na tech vydlich 639 a 640 je nejakej uchyt pro kotoucovou brzdu - a tak nvm jestli by ti tam slo dat kolo s bubnem
 
 
Datum: 22. září 2010 10:03
 
 
 
 
Jméno: Domestos      IP: uživatel9354    
Dobrý den, mám problém se zadním světlem, nevím jak ho mám zapojit. Mám spojené dvě cívky drátkem a od nich jde zelený drát. Jinak vše funguje. Můžu to světlo připojit také tam? Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2010 21:55
 
 
 
 
Jméno: Domek      IP: uživatel9354    
Tak mě to nešlo, asi byla špatná cívka a to zapalování je 20W tak jsem jen přehodil světelnou cívku z jednoho motoru do druhého a kábl od zadního světla připojil zvlášť na tu menší cívku a svítí dobře, už tam byl předřazen odpor. Díky
 
 
Datum: 24. září 2010 21:55
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
pokud máš 20W zapalování, připojíš ho někam na drát co vede od spínačky do přepínače světel na řidítkách a druhej konec žárovky ukostříš, V případě 30W zapalování ho připoj "mez vlákna" přední žárovky (tzn mezi kontakty 56a a 56b). viz schéma http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_50_typ_20/schema/schema_typ_05 a http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_50_typ_21/schema/schema_typ_23_25_5w
 
 
Datum: 22. září 2010 15:20
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel10228    
zdar draci mam od stejskyho cestovni upravu a chtel sem se zeptat jaky mam pouzit vyfuk mam tam doutnik a nejak se tomu moc nechce dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2010 8:18
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel10416    
moc diky za radu vyskousim ja tam mam dvoukrouzek a upravu uz mam skoro rok dik moc
 
 
Datum: 23. září 2010 8:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
Zdar. Na jaře jsem také jezdil na Cestovní Upravě. S originálním neupraveným doutníkem není problém 78-80km/h s moc pěknym průběhem a solidním zrychlení odspoda. Ovšem musíš si udělat dost volného času a vše seřídit do detailu dle Stejskyho návodu. Pokud používáš origo filtrbox(mě to s nim jelo nejvíc) tak doporučuju si pohrát s jeho odporem pomocí gumových záslepek pro otvory na jeho plášti(1 velká+2 malé).S origo filtrboxem použij HT 68. Hladina plovákové komory dle příručky k moto. Další věci které nesmíš zanedbat: Předstih opravdu přesně 1.6mm,na kladívko dvě pružiny+co nejméně ojetou vačku,odtrh přesně 0.4mm(jinak to ve vyšších ztrácí,kladívko odskakuje a rychlost stagnuje na 72-74km/h),zajisti plynulý a větší prutok paliva(pokud budeš mít problemy s origo kohoutem,použij starý železný páčkový z typu Jawa-550,jehlový ventil plováku uprav na větší průtok),další neméně podstatná věc - použij staré nepotlučené vypálené výfukové koleno(nová kolena jsou sice krásná,ale ouzká,někdy delší).....je to sposta detailů,ale pokud je zanedbáš,nepřehoupneš se ani přes rychlost seriovky,naopak to pojede hůře. Přeji hodně štěstí v ladění,snad ti můj seznam detailů pomuže k výkonu,mě to trvalo 2 měsíce,tobě s tímto seznamem kravin maximálně týden. Zajíždět s jednokroužkem nemusíš,ale použij alespoň polosyntetický olej v poměru 1:25 a jehlu dej o 2 zářezy výš,po 200km,pak stačí mazat 1:30-1:35 s jehlou dole....
 
 
Datum: 22. září 2010 15:31
 
 
 
 
Jméno: paja.kl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj lidi prosím o pomoc s identifikací typu motorky podle těchto fotek http://pajakl.rajce.idnes.cz/Moto/ Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: paja.kl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky moc..
 
 
Datum: 22. září 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
i kdyz je to upraveny-porad je to uprava z nejakejch 30-50 let,tak proc to nebrat jako historii? :-) aspon se na tom predvede,jak driv lide upravovali motocykly pro vlastni pohodli.
 
 
Datum: 22. září 2010 18:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
Máš moc krásnej dobovej zmetek zkříženiny ČZ z konce 30.let se zadními kluzáky a kaslíky z Péráka....není to poprvé co to vidím,byla to dobová uprava....žejo....proč tam nepřevařit odpruženej zadek,když je možnost....Ačkoliv je to bastl,tak se mi to hrozně líbí....jednou sem to viděl v chotusicích a moc se mi to líbilo
 
 
Datum: 22. září 2010 15:35
 
 
 
 
Jméno: Hannz      IP: uživatel5620    
čus,ten zadek vypadá bud jako z péraka nebo Jawa 500 OHC ty kasliky jsou podobné,ale ta nadr že jiná
 
 
Datum: 22. září 2010 15:01
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ted jsme se na to vic podival - ale pripada m ize ten zadek je z peraka - asi to bude nejakej bastl :-)
 
 
Datum: 21. září 2010 22:43
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cece ja si myslim ze to je neco zahranicniho
 
 
Datum: 21. září 2010 22:42
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je predvaůecna CZ zalezi na motoru 175/250/350 http://www.sesa-moto.cz/minulost/cezeta_350_typ_350/katalog/predvalecna_ciza
 
 
Datum: 21. září 2010 22:38
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cece ja si myslim ze to je neco zahranicniho
 
 
Datum: 21. září 2010 22:37
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebude to predvalecna specialka? :-)
 
 
Datum: 21. září 2010 22:01
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau, hele mam dotaz a je to pro me dost dulezity - nekdo kdo se vyzna v historii pionyru a zna ty různý zmeny . - koupil jsem pionyra 21 - je nekompletní ale hlavne je to rok 1974 - prední vydlice nema manzety- ma stiraci krouzky. koukal jsme se tady - http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-typ-20-pionyr-a-21-sport-informace-a-vyvoj-prototypy-export.html ale na nejaky moje otazky tam nemaj odpoved. takze za prve -rok 1974 je prechodovej a zajima me jakej podsedlovej plech tam mam mit - ja si mslim ze mam mit jeste hlin. listy ale vzadu jednu diru na kulaty odrazko - muze mi to nekdo potvrdit????, a pak jakej vejfuk bych tam mel dat - doutník nebo serizlej??- nejlepsi by bylo kdyby nekdo zvas mel original z roku 74. chci to mit presne jelikoz to chci jako veterana. díky moc prosim odpovezte :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2010 6:07
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau! jj ja mám z roku 75 origos pincika,, vidlice bez manzet a sú rozobratelné,,na konci nemá M8 srob ale velky srob
 
 
Datum: 23. září 2010 6:07
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando díky moc - podal jsi dost užitečny info - jinak- tenhle pio je taky spis origo nez bastlenina - je to origo barva - jen nema podsedlovej kryt - a byl u toho uz serizlej vejfuk - ale byl oddelanej - tak nevim jestli byl z nej - ale dam ho tam - asi jak rikas - bude to jeden z posledních v roce 74 :-), indocka tam nebyla tak nvm, ale zapalko si ted nejsem jistej co tam mam. jinak prední vidle nejsou jeste svareny a myslim ze jeste par let se ani nedelali - ja mam mustangy jeden z roku 77 a pak 78 - a oba maji vidle ne v jednom kuse a pak mam mustose 79-a ten uz je má svareny. jinak ja mam taky pionyra krasnyho z roku 69- jako veteranka ale to je 20. ted chce jeste udelat peknou 21. a jeste jednou díky
 
 
Datum: 22. září 2010 22:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
Znalcem jsem zatím uznán nebyl,ale v tomto směru ti řeknu uplně všechno. Přelomový byl rok 71/72 a pak 74/75 ....v intervalu 72/74 byl plech s hliníkovými lištami,seřízlým krytem řetězu,doutníkem,ouzkou trubkovou kyvnou vidlicí,kulatá odrazka,na masce jen spodní linky,zapalování 30W,zapalovací pol vinutý slabším drátem,indukční cívka 8V...ta přední vidlice bude předpokládám až z modelu po 75 roce....je stejná jako z mustanga pozdější verze předpokládám??tzn v jednom kuse,vrchní brejle na osmičkách šroubech....ale s tema prednima vidlema si nejsem na 100%jistej....ono celkově to nebylo tak dramatický,že bum,najednou ze dne na den dávali všechno jinak.....jak co přišlo do výroby,tak to popasovali.....Jawa 21 jako veterána bych volil převážně z let 68,69 kde je to čistě typ pionýr model oskutrovany vycházející z typu 05(20)....neobjevuje se tam žádný prvek z mustanga a kus co kus jsou stejné,bez anomálií,mutací a podobně....u modelu 74 je to nejistý. Samozřejmně kdyby mi neprošel rukama model 74 v originálu,tak zde o tom ani nebudu mluvit....nejhorší je,že mi prošli rukama už 3 kousky 74 a ten třetí byl spíš model 74/75 měl seřízlej vejfuk a ty tvoje o kroužky ve vidlích.....no akorát sem ti zamotal hlavu co:-D tak dej na sebe a máš jistotu spokojenosti!
 
 
Datum: 22. září 2010 15:48
 
 
 
 
Jméno: JirkaH ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, nejsem zadnej extra znalec detajlů, ale podle té stránky (na kterou jsi poslal odkaz) jsem to pochopil tak že upravy v letech 1969 -74 jsou totožné s tvym výrobním rokem 74 ... a upravy po roce 75 jsou zase totožne ze stroji vyrobené v roce 75 ... tak jsem to pochopil ja
 
 
Datum: 21. září 2010 21:48
 
 
 
 
Jméno: vlasta      IP: uživatel7934    
kde se startuje zetor 5245??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
skoro jako multikára
 
 
Datum: 22. září 2010 15:57
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
myslim že je ztrata času abych ti řikal kde se startuje, protože pokud tohle nevíš, těžko se stim vubec rozjedeš....nehladně na to že studenej bez čudla stejně nebude chtít chytit :-D
 
 
Datum: 22. září 2010 15:50
 
 
 
 
Jméno: Hannz      IP: uživatel5620    
jako každý jiný zetor
 
 
Datum: 22. září 2010 15:02
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co je to za dotaz? zadny pozdrav.... zadna slusnost,,... nic..... tady nejsi v holubku abys dolezl a béknul do davu "kde se startuje zetor 5245???" a my ti vubec nemusime odpovidat ty troubo
 
 
Datum: 21. září 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takovýhle otázky xD...myslím že bys na to zachvilku přišel sám
 
 
Datum: 21. září 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
venku.v garáži by ses mohl udusit...
 
 
Datum: 21. září 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
třeba čudlem na přístrojovce?
 
 
Datum: 21. září 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
hej ty cipe tady neni forum na zemědělskou techniku tak jdi do pi....... jinak asi jak je spinačka vole
 
 
Datum: 21. září 2010 20:40
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim všecky :-P...Chtěl bych se zeptat jak bych napsaoval ten velkej vzducháč na 250/353 když tam mám takovy to sítko....Ptal jsem se na něho v obchodě a řekla mi 170 a ukázala mi tenhle...ale nedovedu si představit jak bych ho tam dostal nebo kde by měl byt.Předem díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2010 17:14
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo od toho karburátoru pod sedlo mi vede to plastovy a pod sedlem to odcvakneš a v tom je takovi kulaty sítko.
 
 
Datum: 22. září 2010 17:14
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty mas jako otevreny saní jo na ni jeste??? - nemas tam ten plastovej air box????
 
 
Datum: 22. září 2010 10:07
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A to sitko už nekoupim?...Jako takže oni už se neprodavaji na tyhle stary plechy novy takovi filtry jo?
 
 
Datum: 21. září 2010 22:18
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to tam nedáš, musel bys dát jiný plechy
 
 
Datum: 21. září 2010 20:26
 
 
 
 
Jméno: fichtlak      E-mail:      IP: uživatel10044    
zdar nevite da se pouzit ten plovak co je tady v tech kategoriich 125 na 2920 ? - ten co je tu na fichtlkramku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 23:12
 
 
 
 
Jméno: 3nakoks      IP: uživatel12747    
mislim že jo ale nejsem si jistej
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 23:12
 
 
 
 
Jméno: Colombo      E-mail:      IP: uživatel10044    
Nazdar draci chtel bych se zeptat jestli nevite kde by se dal sehnat Jikov 2920 ?predem dekuji za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2010 10:09
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proc si menis furt prezdivky???? - mas stejnej mail a stejnou ip adresu na dalsim dotazu :-) -jinak musis se ptat kde sehnat karbec - po znaemejch, na netu- aukro , na burzach atd
 
 
Datum: 22. září 2010 10:09
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus řekli byste mi pls vaše názory na HIKONE ? někteří lidé říkaj že je to pěkná brzda někteří že je to dobrý... tak nevím co si mám o tom myslet.. ps: upravuji si babettu, budu mít upravenej válec tudíž větší koleno a musím mít lepší lauf.. jen abyste věděli nač je potřeba.. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2010 13:27
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel10485    
nejlepsi je nemit zadnej vejfuk
 
 
Datum: 05. října 2010 13:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
 
 
Datum: 22. září 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
pls mohl by mi někdo poradit jak to mám teda odladit? a co je to ta výletová trubička??
 
 
Datum: 22. září 2010 19:02
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
stando vůbec nevím o čem mluvíš :-D :-D sry ala ladění výfuku-s tím nemám momentálně zkušenosti :-( :-)
 
 
Datum: 22. září 2010 19:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
sezen si ruzně dlouhý kolena,udělej si ruzně dlouhé a různě široké výletové trubičky,tělo výfuku s těsnými objímkami na výletovku a na koleno a vem to na brzdu,tak ti vše vysvětlí....pak jsi schopný jen výfukem nahnat klidně jednoho koně....jinak se na to vyser:-D i kdyz na babetu to bude jedno....
 
 
Datum: 22. září 2010 18:29
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel9594    
cau klido ho kup je levnej a hustej ten zvuk je rachot kamos ho mel jen se mi nelibilo jak ho mel vysoko jak u krosky kour mu sel az do nebe takze kup nakej mensi na vysku:-)
 
 
Datum: 22. září 2010 15:25
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prave - musis si s tim pohrat a naladit to na ten vejfuk - a pak to svistí
 
 
Datum: 22. září 2010 10:10
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
když se dobře upraví tak je to parádaaaaaaaaaa
 
 
Datum: 21. září 2010 20:42
 
 
 
 
Jméno: čezet 175/487      IP: uživatel9949    
Zdar , přemýšlím o novém laku na mou čezetu 175/487 hodně známých my radí ať si nechám udělat na plechy komaxit moc takových motorek jsem ještě neviděl s komaxitem , proto by mě zajímal Váš názor popřípadě zkušenosti s touhle barvou předem díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2010 17:23
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak rika hh na vrchni plechy nema cenu davat komaxit. zato na ram je to uzasne vec, urcite pri zandavani motoru nekde zavadis o ram, ale ten komaxit to vydrzi resp udela se do nej sktabanec, ale nebude to na material a nebude to tim padem ani videt. Opravoval jsem ER5, mela ram v komaxu, priznam se, ze mi ujel sroubovak a vzal jsem o ram. Pri vsi ucte k umeni JAWy a čz ten lak co je uriginalne na ramu by se odloupnul, ale komax drzi. Je pravda, ze lakovani komaxitem je drazsi, ale ta investice se vyplati.
 
 
Datum: 22. září 2010 17:23
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
představ si to jako plastovou vrstvu přes ty železný díly... výhoda je že to vydrží určitě víc než obyč lak.. Jinak podle mě je dobrá kombinace komaxitu na rámu a dílech co nejsou moc vidět (rám, vidlice, airbox, případně i palubka a na ty hlavní plechy jako blatníky, kastlíky a nádrž klasickou barvu, nejlépe z lakovny..
 
 
Datum: 21. září 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau lidi dá se nekde splašit příručka návod na fíka 21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2010 12:25
 
 
 
 
Jméno: king2      IP: uživatel10484    
Tak origo mam na vsechny fichtly ale neprodam ale zadarmo okopcim a poslu v obalce tech 10kc za znamku objetuju!
 
 
Datum: 20. října 2010 12:25
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neprodáte ho někdo?
 
 
Datum: 23. září 2010 13:15
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
HONZO A ZAKOLIK BY SI HO BYL SCHOPNEJ PRODAT
 
 
Datum: 22. září 2010 16:51
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
ja mam asi tři, ale taky se toho určitě zbavovat nebudu...tohle se nekupuje, to se dědí..
 
 
Datum: 21. září 2010 21:26
 
 
 
 
Jméno: Hoonza      IP: uživatel10107    
Mám doma, ale zadarmo nebude
 
 
Datum: 21. září 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně tak
 
 
Datum: 21. září 2010 20:23
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Si to vytiskni nebo ať ti to někdo vytiskne, ale originál je originál, vím o čem mluvím. :-D
 
 
Datum: 21. září 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslím knížku
 
 
Datum: 21. září 2010 19:42
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 21. září 2010 19:36
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
*objeví
 
 
Datum: 21. září 2010 18:46
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Občas se oběví třeba na Bazoši, já ji měl za 100Kč i s poštou ;-)
 
 
Datum: 21. září 2010 18:46
 
 
 
 
Jméno: Venca 023      IP: uživatel8693    
Zdar drací a tuneří mám odázku dlouho mi to už leží v hlave fichci na fichtla nladák jeden už mám ale chtel bych primo ladák aby sedel přesně pro seriovej motor dáte radu hikone nechci už ho mám a jezdím na nej ale neco lepšího díkec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2010 15:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
Klikař: Svatá pravda!! Seriový výfuk je nejvhodnější i pro lehce upravené stroje!
 
 
Datum: 22. září 2010 15:51
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na seriovej motor je nejlepší sériovej vejfuk.
 
 
Datum: 21. září 2010 19:36
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když máš možnost si svařovat tak proč si rovnou neodladíš ten hikone?
 
 
Datum: 21. září 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a spočítat to nezvládneě ?
 
 
Datum: 21. září 2010 18:49
 
 
 
 
Jméno: venca 023      IP: uživatel8693    
ale mě bi stačily treba osvedčeny míry k seriovímu vejfuku a já si ho povařím doma
 
 
Datum: 21. září 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Žádnej ladák na fichtla,kterej bys nemusel ladit neexistuje,krom sériováho vejfuku ale to zas neni ladák :-)
 
 
Datum: 21. září 2010 18:19
 
 
 
 
Jméno: venca 023      IP: uživatel8693    
sorry blbne mi klávesnice sem tam se objevují písmenka co tam nemají nic dělat
 
 
Datum: 21. září 2010 17:39
 
<  1020  1021  1022  1023  1024  1025  1026  1027  1028  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 3:42:10 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu