Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: David
IP: uživatel3353
Posl.aktualizace: 29. října 2010 19:21
Jméno: Js
IP: uživatel6115
 m2t
Datum: 29. října 2010 19:21
Jméno: mura
IP: uživatel1194
 M2T
Datum: 04. října 2010 19:34
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Motul 710(RS Motor),Motorex Speedmix 2T(Seriovej motor s CU),Motul Motomix 100(seriovky)
Datum: 27. září 2010 16:22
 M6AD nebo M6A
Datum: 26. září 2010 17:49
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 shell
Datum: 26. září 2010 16:58
 Shell VSX
Datum: 26. září 2010 14:54
 Stihl
Datum: 26. září 2010 14:34
 M2T.. ale budu přestupovat na nějakej lepší
Datum: 26. září 2010 12:57
 STIHL a když neni tak CASTROL 2T
Datum: 26. září 2010 12:41
 Doteraz som mazal s Esso 2T specialem,fakt najlepsi ale teraz uz neviem zohnat
Datum: 26. září 2010 12:26
 když sem to sem dal já cca před 3 týdny tak mi jen všichni nadali já sem mazal m2t ale ted mažu shell advance sx2
Datum: 26. září 2010 11:40
 MOl Gardena 2T. a naprosta spokojenost.
Datum: 26. září 2010 11:27
Jméno: Fana
IP: uživatel10434
 JEDINĚ MOGUL M2T
Datum: 26. září 2010 11:25
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 DOLMAR 2T
Datum: 26. září 2010 11:19
 OMV Carrera 95 + Motul Motomix 100
Datum: 26. září 2010 11:09
 OMW 10w-40
Datum: 26. září 2010 11:08
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
Datum: 26. září 2010 10:38
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 střídám Shell Advance SX, VSX, Mogul TSF, M2T, podle toho co je zrovna po ruce...
Datum: 26. září 2010 10:29
 motul 510
Datum: 26. září 2010 10:25
 Husqarna 2T..olej do křovinořezů a podobně
Datum: 26. září 2010 10:20
 Zdravím.Měl bych dotaz.Mám po strýcovi 50/20 a ted sem ho komplet rozdělal a zistil sem že na rámu pod motor jsou zlomené ty 2 uchyti co jsou pod motorem co držíja kříž.Tak se chcu optat co stím?...jestli to přivařit tam a nebo jak je to kdybich sehnal druhu kostru a chtěl předět výrobní štítek to je právě z papírama a chcu na tom dělat STK tak sem bojím aby to udělalo....díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2010 15:29
Datum: 01. října 2010 15:29
 Jo původně to bylo nýtama!!
Datum: 01. října 2010 15:10
Jméno: martin
IP: uživatel455
 a cím ho přidělat?..ten štítek??...nýtem???....nebo čím???
Datum: 26. září 2010 19:27
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 no a co? řekneš že ti upad tak si ho tam musel přidělat znova, prosim tě nikdo nebude zjišťovat co je to za rám, bude ti jen kontrolovat číslo na štítku, daleko důležitější je celkový technický stav..
Datum: 26. září 2010 14:01
Jméno: martin
IP: uživatel455
 a když předělám štítek tak to bude poznat ne?....no mě ty O kružky nepraskly mě to prasklo celé pod kyvku až takže motor drží na 2 šroubech né na 3
Datum: 26. září 2010 12:33
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 vetsinou praskaji ty o-krouzky  tak tam vzdicky dam podlozku a navarim
Datum: 26. září 2010 12:00
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Šikovnej svářeč to lehce přivaří. Jiná kostra není třeba.
Datum: 26. září 2010 10:28
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Já to normálně zavařil, a drží to. Jinak změnou rámu se to dá taky řešit, pak musíš přendat motor a štítek. Pincek číslo rámu nemá, tak je to v klidu.
Datum: 26. září 2010 10:27
 čau hoši potřebuju poradit chci nastartovat moji jawu 21 ale na nakopnutí nechytne jako chytá a hrozně to prská u válce tak to roztlačim a dlouho to trvá než se rozběhne a furt to tam prská ale až je válec ohřatej tak jakoby se to tam někde zatáhlo a us to neprská a chtyne ne našlapnutí nevíte čím to může být děkuji za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2010 9:52
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Špatné těsnění pod válcem nebo netěsnící hlava válce. Může to být jenom málo dotažené.
Datum: 26. září 2010 9:52
 Z titulu moci svěřené mi zde na FICHTL POKECU samotným SESOU oznamuji a vyhlašuji! - Nedávejte sem příspěvky týkající se prodeje a nákupu čehokoliv. Na to máme jiné stránky - Nepište vulgárně a neurážejte ostatní svou rádoby drsnou mluvou. Jde o to aby když sem někdo cizí nebo nový strčí nos, tak ať nemá pocit že se ocitl mezi bandou naprostých hovad - Jak již někteří zjistili, inzerci a vulgárnosti prostě mažu bez výstrahy :::: DOPORUČENÍ::::Snažte se dotazy formulovat jednoznačně a jasně. Dotaz typu:"Nejede to, nevíte - co s tím?" Je nic neříkající a neřešitelný :::  ODĚKOVÁNÍ:::: Je fajn že se už konečně začala vytrácet móda " WIPATLANŠTYNI " Děkuji za to a apeluji na Vás abyste se k ní nevraceli. Fakt to nejde číst a do budoucna bude písemný projev tohoto typu MAZÁN!!!!! Jsme lidi tak se podle toho chovejme a snažme se ať jsou naše projevy komunikace s ostatními v souladu s českým jazykem a jeho pravidly
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2010 19:16
Posl.aktualizace: 05. října 2010 9:53
Jméno: spam filc
IP: uživatel5857
 budu se chovat slušně
nebudu sprostý
nebudu nikoho urážet
nebudu dělat reklamu na cizí weby
nebudu vkládat odkazy na inzerci- BUDE VYMAZÁNA !!!! !!!!! jinak to vkladejte tu http://www.sesa-moto.cz/page.php?parametr=mototechna
pokud se na stránce s inzercí vyskytuje fotka motorky, kterou chceš ukázat využij možnosti vložení fotky. (Nejdříve musíš fotku uložit do počítače. To uděláš tak, že na obrázek klikneš pravým tlačítkem a dáš volbu uložit jako.)
POKUD PORUŠÍTE S JEDNO TĚCHTO PRAVIDEL, BUDE VÁM ZNEMOŽNEN DALŠÍ VSTUP NA TENTO POKEC!!!!
Prosím vkládejte vaše příspěvky do odpovídajících sekci, tak aby bylo hned na první pohled zřejmé o jaký dotaz se jedná
Datum: 05. října 2010 9:53
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 fakt bomba nejde to dat do mobilu??? jo a dík uz nemusim hodiny pocitat (z matiky propadam   )
Datum: 26. září 2010 20:08
 já jsem ho stáhl tenprogram asi pře d měsícem a fakt dobrej stahl sem hzo ale tam kde píše hh
Datum: 26. září 2010 11:46
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 26. září 2010 10:52
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Datum: 26. září 2010 9:15
 jj ale pri stahovani byl nazev a na konci nazvu bylo ulozto.cz,takze si to prechroupalo jako ze .cz je koncovka,proto to neslo,stacilo vymazat na konci .cz a dat tam .exe
Datum: 26. září 2010 9:11
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Datum: 26. září 2010 9:07
 omlouvam se,uz to jede  stacilo pri ukladani prejmenovat na nazev.exe a jede to
Datum: 26. září 2010 9:05
 v cem se to otvira prosimte?pise mi to neznama aplikace  nebo mi rekni jakou to ma koncovku..
Datum: 26. září 2010 9:04
 zdravím všechny.Prosím Vás jak je na pravém karteru ten šroubek co se s ním šteluje ,,kdy zabírá spojka´´ tak mi zabírá strašně pozdě.Když mám spojku hodně utáhlou prokluzuje startovací páka....?je to taak že? no a já ju mám hodně utáhlou protože mi prokluzuje start.páka.No ale když ho povolím tak start.páka iž neprokluzuje , spojka zabírá dobře ale jdde hrozně moc lehounce manipulovat s páčkou na řidítkách.mám strach s tím jet že to nějak víc rozjebu.Ale chci se zeptat,když koupím ten štelovací šroub spojky a budu ho měnit tak ten starý normálně jen vyšroubuju a místo něho našroubuu ten nový?mám to jen prostě vyšroubovat ? ..Díky moc za rady a nezlobte se za takový dotaz...díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2010 7:35
 zdar to budou asi lameli musíš koupit nový měl sem ten samej problem furt sem šteloval a nic tak sem koupil lameli seřídil a je pokoj.
Datum: 26. září 2010 7:35
 ahoj tu packu na riditkach myslis asi spojkovou vid?jinak kazdy motor je jinej serizuje se jinak...takze moznosti....bud mas v prdu spojku-lamelu a nebo je potreba udelat vybrus a vymenit krouzky a to je mala komprese a proto ti to jde zlehka---....jinak nejsem nikak zkusenej tak pockej na jine nazory treba budou mit jinej nazor
Datum: 26. září 2010 6:20
 tak draci mam dotaz a jsem zvedavy jestli budete mit stejny nazor jako vetsina lidi co znam nebo ne......myslite si že jawa 350/638 ma moc velkou spotřebu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2010 14:39
 Do 4 l na 100 v pohodě
Datum: 26. září 2010 14:39
 s uplne rozstelovanou 638 jsem jezdil za 12 litru na 100. Seridil jsem ji a povedlo se mi s ni jet za 3,5 litru/100 . bezne s ni jezdim kolem 4 az 5 litru/100 a to ji nesetrim.
Datum: 26. září 2010 13:42
 nesmysl....bud je brutalně vyhoněný motor a neseřízený karbec a nebo to ten dotyčný furt drží na dvojku pod plným plynem... mosí to žrát 5-6 litrů
Datum: 26. září 2010 11:12
 8l a nekteri rikaji i 10
Datum: 26. září 2010 10:54
 co to podle tebe je "velká spotřeba" ??? kolik litrů?
Datum: 26. září 2010 1:03
 ahoj draci
Datum: 25. září 2010 23:13
 čau mám dotaz kolik mám nastavit předstih na čz 175/477 když jezdim tereny aby byla ostřejší díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2010 11:40
 Jo jak řká Kolecko, nastav dle příručky, tedy by to mělo být 2,9mm před horní úvratí, odtrh je 0,4mm
Datum: 26. září 2010 11:40
 nastav takovej jakej má bejt podle příručky a pojede ti to nejlíp
Datum: 25. září 2010 21:30
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Ahoj čim to je že mě jawa 21 kdž ju nastartuju tak mě drží volnoběh tak 5 nim a zničeho nic motor vypne čim to muže byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2010 21:50
 Dát na jehle druhý zářez, nastavit správnou hladinu (návod najdeš na netu). a vhodně nadírkovat airbox
Datum: 25. září 2010 21:50
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 a jak mam tu bohatou směs na odyčejnou směs.
Datum: 25. září 2010 21:45
 No to asi máš
Datum: 25. září 2010 21:41
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 ja mám asi bohatou směs.
Datum: 25. září 2010 21:36
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Ve druhé...
Datum: 25. září 2010 21:30
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 a v jake ma žaražce ma byt jehla?
Datum: 25. září 2010 21:28
 V tom případě máš asi bohatou směs = velká hladina v plovákovce, blbý zářez na jehle.
Datum: 25. září 2010 21:24
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 ,Ale ja sem jel s kopca
Datum: 25. září 2010 21:18
 To může opravdu jen debil nechat běžet motor bez ničeho 5 minut
Datum: 25. září 2010 21:14
 Dobrý den chcem sa spytat v akom pomere miešate benzin s olejom 1:40 ?? To znamena ze na 2 L ide 40 ml oleja nie ??? Alebo ako davate vy ....
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2010 9:12
 1L benzínu (1000ml) : 40 (poměr mazání) = 25ml oleje  Už chápeš?
Datum: 26. září 2010 9:12
 priznam se ze me tohle taky nikdy neslo,prevody litru,mililitru,pomery...to neni moje :/ micham od oka..  ale to ti nejspis nepomuze
Datum: 26. září 2010 9:08
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a co zapojit trochu logickýcho myšlení? na 40L benzínu 1L oleje, na 20L benzínu půl litru oleje, na 10 litrů beznínu čtvrt litru oleje... mam pokračovat..? jestli nezvládneš tohle tak si nezasloužíš ani tříkolku, natož pincka..
Datum: 25. září 2010 21:55
 však a ty ako dávaš ??? Na 2L benzínu kolko dávaša oleja ???
Datum: 25. září 2010 21:41
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 spytaj sa profesorky matiky, sou to obyčejné zlomky.. 1:40 = na jeden díl oleje 40 dílů benzínu, ať už jsou to mililitry nebo hektolitry
Datum: 25. září 2010 21:07
 Zdar. co vše může způsobovat vynechávání motoru pouze na 3RS? dělá to nad 6500 ot/min....někdy i na mín, ale vždy jen na 3 RS...už nevím co stím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2010 10:12
 To snad ne  ...to se přeci nemůže po pár km unavit
Datum: 26. září 2010 10:12
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Dej nový kontakt přerušovače. Může být unavená pružina nebo pokřivená a při vyšších otáčkách nestíhá kopírovat vačku.
Datum: 26. září 2010 10:06
 mám tam ngk b8hs...ta je studená je to jako brisk n14c
Datum: 25. září 2010 21:10
 Nejpravděpodobněji tam máš teplou svíčku, tak zkus vyměnit za studenou, pak by to ve vysokých otáčkách nemělo dělat.
Datum: 25. září 2010 21:06
Jméno: vlasta
IP: uživatel7934
 cus muzu s terou po silnici bez papiru a kdyz ne tak jaky musim mit opravneni ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2010 21:33
 nesmis ikdyby jsi mel milion ruznejch opravneni
Datum: 25. září 2010 21:33
 zdar, hele, proč když u ČZ když mam studenej motor a dam novou svíčku chytne na 1 max.2 šlápnutí a akdyž už je jetá (barvu má cihlovou) tak se musí roztlačit a chytne tak po 20ti metrech ? když je motor teplej tak chytá na 1. Zkoušel jsem všelijaké svíčky ( Bosh, brisk, Pal) různé tepelné hodnoty...a je to u všech stejné... díky moc za každý nápad
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2010 21:08
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 moc oleje v benzínu, bohatá směs..
Datum: 25. září 2010 21:08
Jméno: Bobeš
IP: uživatel5056
 zdarec draci, mám problém se svou motorkou. Mám jawu čz 175/356, nedávno jsem dělal GO motoru, výměnu klikovky a snížení hlavy...Problém mám ale v tom že když nastartuju motorku, tak mi začne hodně zdechat a moc se jí nechce ani jet..Přidám plyn a začne se to dusit a zdechat a až po chvilce to teprve přidá otáčky. Zkoušel jsem na karburátoru vyčistit všechny trisky, úplně celej jsem ho prostříkal kompresorem a zkoušel jsem dát do jinejch poloh i jehlu a pohrál jsem si s bohatostí směsy, ale vůbec to nepomohlo. A občas když motorku startuju, tak mi to i střelí do výfuku. Předstih a odtrh by měl byt dobrej, šteloval jsem ho už několikrát a je jak má být, takže nevim proč to střílí a proč se to hlavně dusí? A když jedu na dvojku, tak mi to cuká, chvilku jede a chvilku jakoby neutrál a pak chvilku zas jede......Napadlo mě že by mohla dvojka vypadávat, protože u jinejch převodů to nedělá, ale když jsem zkoušel držet řadičku dole aby kvalt nevypadl tak to nepomohlo, tak nevim co s tím? ....Budu rád za každou radu co by mi pomohla s moji motorkou, tak mě v tom prosím nenechte samotnýho  .....
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2010 15:36
Jméno: bobeš
IP: uživatel5056
 jo tak to nevim v jakym to je stavu, ale ja jsem to pulil hlavně proto, že mi vyskakovala ve vyšších otáčkách ta dvojka úplně, ale ted jen obcas vyskakuje...
Datum: 02. října 2010 15:36
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Když jsi dělal GO, v jakém stavu bylo vnitřní drážkování převodových kol nasazených na hřídelích? U toho 2.stupně bude to
drážkování vymačkané a proto to škube.
Datum: 27. září 2010 9:00
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Může být chudá směs nebo malý předstih. Dej jehlu na 4.z a předstih 4mm. Přizvedni šoupátko plynu dorazovým šroubkem a
šroubek regulace vzduchu povol o 5 otočení. Nastartuj motor a začni šroubek regulace vzduchu přitahovat. Otáčky by se měly
zvyšovat.Snížíš je povolením šroubu dorazu šoupátka. Potom znovu přitahuj šroubek regulace vzduchu do té doby,dokud se
budou otáčky zvyšovat a znovu uprav otáčky šroubem dorazu šoupátka.
Datum: 26. září 2010 9:46
Jméno: milda123
IP: uživatel9236
 cau.proc mi pri vetsi rychlosti piska ve valci ????dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2010 12:28
 No tak hlavně to píská pokud se mění ložiska a ta dotyčná osoba co dávala nové je tam dala nepřesně stylem:kladivo+kus dřeva,časem se to ochodí a pískat to přestane ale ty ložiska strácí nějakou životnost. no a potom takové né pískaní ale spíš kňučení nebo svištění to je přirozené u každého pionýra který má dobře utěsněný výfuk a to svištění nepřeřve  to dělají převody myslim
Datum: 27. září 2010 12:28
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no to pískanie z prevodovky poznám čo to má na svedomí??
Datum: 26. září 2010 11:30
 BooCheer: mě to taky pískalo.. jak sem si koupil mustanga tak to pískalo, ale mě se to docela íbilo  pak to za nějakej čas přestalo nwm proč
Datum: 26. září 2010 9:45
 Nemáš na mysli takový svištění které vychází z převodovky? To je u chrchla normánlí  ve válci nemá co pískat,kdyby měl válec důvod pískat tak se hned zadře
Datum: 26. září 2010 1:43
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Turbo u fichtla extreme ... dobře ty
Datum: 25. září 2010 23:20
Jméno: milda123
IP: uživatel9236
 ja nwm jak bych to definoval proste kdyz tam mam za 3tak to piska pri 1 a 2 to nedela jen kdyz ma plnej za 2.....(jawa 05)
Datum: 25. září 2010 22:17
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 definuj "píská"... může se ti přehřejvat, můžou rezonovat žebra válce nebo tam jen bejt nějaká nečistota o kterou se "láme" vzduch
Datum: 25. září 2010 22:10
Jméno: RealTekK
IP: uživatel9246
 Nazdar draci... mám problem s fichtlem... Při vyšších otáčkách mi ti vynechává.. nevíte co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2010 23:53
Jméno: Honza
IP: uživatel10450
 Tohle dělá předstih..skus ho trochu ubrat
Datum: 27. září 2010 23:53
Jméno: RealTekK
IP: uživatel9246
 KArburátor tam mám pro test s jiného pojizdněho fichtla.. Takže karburátor v pohodě... Svíčka taky v pohodě..
Datum: 26. září 2010 12:09
 spatne serizen karburator,hladiny tryska spatna sviska je toho moc
Datum: 26. září 2010 6:34
Jméno: Lukáš
IP: uživatel10310
 nazdar draci mám na svojí motorce poškozený plexištít (škrábance, na okrajích malé praskliny). Kontrolují to jako u auta přední sklo, když jen trochu poškozené musí se vyměnit? Děkuju za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2010 18:16
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 25. září 2010 18:16
 Ahoj určitě se zde schází lidé kteří kolki na mé stránky fychtlmanie.websnadno.cz přidal jsem nové fotky motorek a chtěl bych vyřídit těm co mi psali vzkazy a neodpověděl jsem ať klidně napíší znovu a já odpovím nějak se mi totiž přestali ukazovat zprávy ,které jste mi psali ale už je to good  dík za zkouknutí čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2010 16:16
 hh: já jsem taky kdysi neuměl html, css ani php... všechno se dá samoukou naučit.... http://www.jaknaweb.cz tak se naučiš všechno.....
Datum: 26. září 2010 16:16
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 cezetak: takovej web si udělá někdo, kdo neumí html ani css... ne každej umí všechno jako ty..
Datum: 26. září 2010 10:36
 "web" pres servry jako je websnadno, blog a podobne kraviny si udela jenom LAMA.... a takovy "web" je ve všech připadech o NIČEM!....
Datum: 26. září 2010 1:09
Datum: 25. září 2010 20:11
 to byl záměr protože už jsem někde našel fichtlmanie a nechtěl jsem to mít stejný
Datum: 25. září 2010 19:39
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 fYchtlmanie? to nemůžeš myslet vážně..
Datum: 25. září 2010 19:28
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Čus draci, chtěl bych se zeptat, zda jde použít na 05 karbec z 20? Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2010 9:52
Jméno: 5444566664♦ϒ
IP: uživatel5857
 budu se chovat slušně
nebudu sprostý
nebudu nikoho urážet
nebudu dělat reklamu na cizí weby
nebudu vkládat odkazy na inzerci- BUDE VYMAZÁNA !!!! !!!!! jinak to vkladejte tu http://www.sesa-moto.cz/page.php?parametr=mototechna
pokud se na stránce s inzercí vyskytuje fotka motorky, kterou chceš ukázat využij možnosti vložení fotky. (Nejdříve musíš fotku uložit do počítače. To uděláš tak, že na obrázek klikneš pravým tlačítkem a dáš volbu uložit jako.)
POKUD PORUŠÍTE S JEDNO TĚCHTO PRAVIDEL, BUDE VÁM ZNEMOŽNEN DALŠÍ VSTUP NA TENTO POKEC!!!!
Prosím vkládejte vaše příspěvky do odpovídajících sekci, tak aby bylo hned na první pohled zřejmé o jaký dotaz se jedná
Datum: 05. října 2010 9:52
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 rok 1966, kulatá plovákovka, plovák, z kterého na obě strany (nahoru i dolů) trčí jehly...
Datum: 26. září 2010 14:05
 záleží jakou 05ku máš... první provedení mělo karbec ze stadiona s difuzorem 15mm, hranatou plovákovkou a plovák měl z vrchu jedu, která podobně jako u větších jawa/čz uzavírala přítok benzínu.... a nebo jestli na ní máš klasický karbes s kulatou plovákovkou, plovákem nasunutým na na jehle která je vespodu plovákovky a s difuzorem 17mm....
Datum: 26. září 2010 1:18
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Šlo mi spíš o to, jestli to nebude mít vliv na motor (teď plácnu: nějaká jiná bohatost směsi, než na kterou je motor dělaný), protože jak jistě víme, karbec z 05 nemá narozdíl od karbecu z 20 seřizovatelnou plovákovku...
Datum: 25. září 2010 19:40
 jo de tam
Datum: 25. září 2010 18:03
 Hoj, mám doma Fichtla, ale když jedu do kopce tak vynechává plyn ikdyž tam mám jedničku a plnej plyn, dále nakopávačka když to nakopávám tak není ani náznak toho že by to zabralo...jen sjede dolu a nic, když tam mám neutrál, do toho kopce se to dusí prostě jedu mám plnej plyn ale i tak mi to chcípne. po rovince to krásně letí, i z kopce bez problému na trojku jedu, ale když stojim, a mám tam neutrál tak musim přidávat plyn aby mi to nechcíplo...myslím že to bude něco v karburátoru..ale radši se zeptám díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2010 1:10
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 DominikKlare (či jak se jmenuješ): Sorry  , zkus seřídit volnoběh, plovákovku, vyčisti trysky... A řaď vhodně podle kopce. Koukni na ten segment v jakém je stavu.
Franky: To bylo na mě?
Datum: 26. září 2010 14:09
Jméno: Malarkky
IP: uživatel10436
 Jak jsi na to přišel? .. nechceš radši poradit?
Datum: 25. září 2010 21:34
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 malarkky: No to se není čemu divit, když jedeš do prudkýho kopce na trojku.
Datum: 25. září 2010 21:33
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 25. září 2010 21:05
Jméno: malarkky
IP: uživatel10436
 Omlouvám se.. při každém obnovení stránky se to odeslalo znovu
Datum: 25. září 2010 20:50
Jméno: malarkky
IP: uživatel10436
 Omlouvám se.. při každém obnovení stránky se to odeslalo znovu
Datum: 25. září 2010 20:36
Jméno: Malarkky
IP: uživatel10436
 Do kopce chvilkama vůbec netáhne a zpomalí.. až to úplně chcípne, na rovině je to právě v pohodě.
Datum: 25. září 2010 20:26
Jméno: Malarkky
IP: uživatel10436
 Do kopce chvilkama vůbec netáhne a zpomalí.. až to úplně chcípne, na rovině je to právě v pohodě.
Datum: 25. září 2010 20:25
Jméno: Malarkky
IP: uživatel10436
 Do kopce chvilkama vůbec netáhne a zpomalí.. až to úplně chcípne, na rovině je to právě v pohodě.
Datum: 25. září 2010 20:25
Jméno: Malarkky
IP: uživatel10436
 Do kopce chvilkama vůbec netáhne a zpomalí.. až to úplně chcípne, na rovině je to právě v pohodě.
Datum: 25. září 2010 20:19
Jméno: Malarkky
IP: uživatel10436
 Do kopce chvilkama vůbec netáhne a zpomalí.. až to úplně chcípne, na rovině je to právě v pohodě.
Datum: 25. září 2010 20:05
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 uživatel10436, ať už se jmenuje jakkoli: jako první bych ti doporučil přečíst si příručku, když neumíš seřídit volnoběh. Ty problémy co popisuješ jsou protikladný a navíc by to chtělo víc rozvést.. když jedeš do kopce tak vynechává (cuká) nebo jen netáhne a zpomaluje? Je dost divný že by do kopce vynechával a na rovině ne.. K volnoběhu, pokud chcípá, je třeba ho zvednout (štelovacím šroubkem, který se nachází mezi hlavní a volnoběžnou tryskou, seřizuje se na zahřátym motoru a pokud šroubuješ dovnitř, musíš tak činit s přidanym plynem, jinak řežeš díru do šoupátka - možná to udělal už někdo před tebou a pak to nejde seřídit). Taky by to mohla dělat vysoká hladina v plovákovce nebo upchatá volnoběžná tryska
Datum: 25. září 2010 19:19
Jméno: Malarkky
IP: uživatel10436
 Spíš by jsme chtěli vědět co s tím vynecháváním.. nakopávání je až na 2. místě, dá se to roztlačit.
Datum: 25. září 2010 18:27
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 greadr: To těžko, když píše, že "nic, jako když je tam neutrál", tak by to ani neroztlačil a za jízdy by to furt prokluzovalo.. přiklánim se k názoru Přemy, vylámanej segment, popřípadě chybí úplně..
Datum: 25. září 2010 18:11
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 ta nakopávačka může být i špatnýmy lamely na spojce
Datum: 25. září 2010 18:00
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 K té startovačce... nejspíš máš vylámaný startovací segment... Rozpul motor a koukni na to...
Zkus ještě poladit volnoběh...
Datum: 25. září 2010 17:32
|



|