Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci, může mít teplota motoru vliv na předstih? Napíšu to přesněji. Nastavil sem si předstih na studeném motoru na 1.6 mm, po tejdnu sem se jel na 10-15 minut projet, nechal motor vychladnout, řekl sem si že předstih znovu změřim a vyšel mi cca na 1.4 mm...je možné že zmenšení předstihu způsobila jízdní teplota motoru, nebo to bylo způsobeno něčím jiným? Jen mě to tak zajímá. dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 23:35
 Jo to jsem přesně potřebpval vědět že to není teplotou dík....jinak mezi kladívka dávám přesnou spárovou měrku,ještě to zítra jednou přeměřím a uvidím.
Datum: 04. srpna 2010 23:35
 Spíš nepřesnot měření. Můžeš se splést při papírkování mezi kontakty kladívka a pak taky při vkládání šupléry do válce. Dvě desetiny se tam najdou hned a ani o tom nevíš. Tou teplotou to rozhodně není.
Datum: 04. srpna 2010 22:42
 A to je tak cca 5 dní co sem složil motor,a od toho sem najel asi 150 km, takže to by se ješté mazat mohlo, a vačka je od oleje dost
Datum: 04. srpna 2010 22:21
 JJ kápnul sem tam dvě kapičky pŕevodáku
Datum: 04. srpna 2010 22:18
 Máš namazaný olejemten polštářek co musí mazat vačku? Třeba máš vačku suchou a obrušuje ti to ten pertinax na kladívku
Datum: 04. srpna 2010 22:14
 Vaćka se mi neposunula...zkusím to zítra ještě jednou, projedu se, necham to trocha vychladnout a uvidím...mě jen zajímalo jestli to můze způsobit teplota motoru.
Datum: 04. srpna 2010 22:08
 Neposunula se vačka? Nebo chyba v měření je to celkem citlivý na HÚ a pak otočení takže 0,2 mm se hned ukáže jako prd
Datum: 04. srpna 2010 21:46
 jj díky za odpověd...ještě dodám, že ten motor sem nenechal úplně vychladnout, ještě byl malinko horkej.
Datum: 04. srpna 2010 19:55
 možná se změní o pár tisícin milimetru ( při zahřívání se kovy rozpínají) ale že by se změnil o tolik.. to asi ne.. počkej na názory druhých.. toť můj názor..
Datum: 04. srpna 2010 19:48
Jméno: kocvin
IP: uživatel8891
 Jak uz nekteri vite delam GO sve jawy 250/353 a potrebuju poradit v navode na obsluhu pro jawu 250/559 je napsano ze baterie ma byt ukostrena + polem plati to i kdyz mam kyvacku?? a novou baterii?? nebo to platilo jen pro baterii dodavane v te dobe k motorce?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 19:50
 na baterce nezáleží.....záleží jak je nabuděné dynamo...pokud je nabuzené na ukostření + tak musíš ukostřit +
Datum: 04. srpna 2010 19:50
Jméno: honem
IP: uživatel8535
 cau draci kolik ma bejt tloustka korku na lamele u pareza?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2010 0:02
Jméno: Radek
IP: uživatel10116
 Já sem si taky dělal lamelu sám, ze špuntů. Musí to být ale opravdu korek, ne žádná směs ani plast. Dřív se taky prodávaly korky přímo k osazení lamely. Není na tom nic složitýho - okrájej si zhruba ten tvar podle starýho, nech trochu přesah, vhoď je do vody a povař - změknou a sou pak chvíli jako plastelína. Nasázej je tam, stáhni mezi dva plechy a nech zchládnout/uschnout. Potom na rovnej stůl (ideálně sklo) polož arch smirku a krouživým pohybem lamelu sbruš na stejnoměrnou tloušťku. Z každé strany lamely by to mělo přesahovat tak 2 milimetry, víc asi ne.
Datum: 05. srpna 2010 0:02
 neni napsana pac to nikdo neresi a proste to pozzna
Datum: 04. srpna 2010 21:57
 co řešíš propána?! kup si korky do lamel, nasazej je tam a pak je srovnej.. skus nasadit a kdyz by to neslo, tak je zbrus trocha.... nikde na netu tloustka napsana neni a ty se na ni ptas..
Datum: 04. srpna 2010 21:57
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdravím vás hoši.Dneska sem poskládal fechtla a mám s ním problém že nechce chytit. Nevím si s tím už rady. Vyměnil sem indučku , vn kábl,jiskru háže jak kráva,benzín teče,předstih v pohodě a ne a ne chytit nemá to ani snahu. nevím co s tím je. Prosím poraďte mě
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2010 16:18
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 zkoušel sem i různé odtrhy,předstihy a nic
Datum: 05. srpna 2010 16:18
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 předstih a odtrh podle oka je nejlepší to víš jestli to jede nebo nejede a jestli to jede ale nějak špatně tak víš co to ještě chce podle oka a sluchu doladíš. Když to děláš podle měrek tak to nemusí jet
Datum: 05. srpna 2010 16:17
Datum: 05. srpna 2010 10:08
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 on predstih i odtrh dela podle oka , a pak se divy ze mu to nejede
Datum: 05. srpna 2010 7:14
 JAWAMAN: to víš, každý už trochu zkušenější mechanik pozná hmatem a pak i pohledem na břit jestli je gufero po smrti nebo ještě pojede. Až tě bude stát gufero do auta 120,- za kus a bude jich tam několik, taky si to zjistíš jak a naučíš se.
MUSTANGISTA: jsi si jistý že jiskra je dobrá? Mezeru na svíčce máš 0,4mm? Odtrh jsi nastavil 0,4mm při největším rozevření kladívka nebo v horní úvrati? Má se nastavovat v Hú, ale sposta lidí to uděláí při největším otevření a pak jim to nejede.
Datum: 04. srpna 2010 22:48
 jawaman: seboš šetří
Datum: 04. srpna 2010 21:09
 ty si debil , jak možeš vědět že sou dobré ? já vždy když půlím motor tak pro strýčka příhodu ty gufera vymenim ,
Datum: 04. srpna 2010 20:47
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 to je jiny motor ten ma gufera v pohodě
Datum: 04. srpna 2010 20:23
 o je ten motor jaks uz ho tady kdysi resil ? jaks nemohlk stahnout primarni kolecko ? rikals ze ty gufera vymenis ,
Datum: 04. srpna 2010 20:21
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 svíčka je mokrá gufera sem neměnil ty jsou dobré,karbec je čistý
Datum: 04. srpna 2010 20:01
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 překontroluj předstih, odtrh, vyčisti karbec.. jaká je svíčka? suchá bo mokrá? jestli suchá tak nejde benzín do válce přes karbec...
Datum: 04. srpna 2010 19:52
 a ty gufera co? měnils? svíčka mokrá?
Datum: 04. srpna 2010 19:51
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 předstih 1,6
Datum: 04. srpna 2010 19:45
 vymenils ty gufera ??
Datum: 04. srpna 2010 19:29
 co znamená předstih v pohodě? kolik?
Datum: 04. srpna 2010 19:29
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Zdarec prosim vas kdo ma ten to přepinač http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_228.html a ma ho na jawě 20,21,23 a má 20w zapalko jestly by ste mě vyfotyli a poslaly aby vyděl na jakej kontakt mam napojit světla a na jakej indyční civku na email f.mans@seznam.cz sesa to tady má akorat´ 30w zapalko dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2010 14:11
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
Datum: 05. srpna 2010 14:11
 Čau všem,Mám babetu 207 a mám problém v tom,že chytne na první sešlápnutí,pak jedu tak 50,100 metrů a chcípne a pak už ani tuk.Až když trochu vychladne,tak pak nakopnout jde,ale zase po brzkém ujetí zase chcípne a nic..Karburátor sem čistil 2x,ale palivovou soustavou to určitě není! Když sem sundal svíčku,tak byla mokrá,vím jen,že je to tím pádem problém elektriky.Svíčku tam mám Brisk N17C novou.Nechápu v čem může být přesně problém:Indukční cívka,Tyrystor,něaký problém v zapalování,fakt nechápu.Jak to mám tedy vůbec zjistit co s tím je.Jo a i když pak už nejde ani nakopnout,tak jiskru svíčka háže,takže elektrika tam vlastně jde.Díky za všechny odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2010 11:10
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 V jakém stavu je válec a pístní kroužky? Prohlédni výfukové potrubí v ohybu kolínka a výfukový kanál válce. Podívej se na
filtrační pletivo v tělese sání.Překontroluj ,jestli nedře rotor o pólové nástavce cívek.
Datum: 06. srpna 2010 11:10
 Měl sem tam Brisk N19C a dělalo to taky,tak sem myslel,že je to svíčkou,tak sem koupil Brisk N17C a dělá to pořád.Ale na tu N19 to jezdilo v pohodě co sem tu babetu koupil a pak to začalo tak po měsíci blbnout.Mě se to nezdá,že by to bylo svíčkou ta 15ka kámošovi dělala to,že mu klepal motor.Výrobce doporučuje 17ku.Něco bude špatně v elektrice,ale kde?
Datum: 04. srpna 2010 20:36
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 urcite je to svickou...dej tam 15ku...
Datum: 04. srpna 2010 20:13
 hele není na kokot svíčka? todle mě dělal mustang.. jel jel, až se zahřál chcípl a konec...
Datum: 04. srpna 2010 19:54
Jméno: Lampan
IP: uživatel9109
 Zdar, máte někdo výkresy, popř. náčrtky dvoudobých motorů? Nebo třeba úpravy pionýra, beru všechno. Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2011 18:03
Jméno: Honza
IP: uživatel11388
 Chci se zeptat na úpravy motorů pionýr ..nemáte někdo výkresy na úpravu taifun? nebo něco jiného prosím o radu s úpravamy. Děkuji. Muj e-mail : Honda-D@seznam.cz
Datum: 27. května 2011 18:03
 vole je tam minimálně 5 řezů motorem pionýra, pak nekolik řezů jawety, stadiona, kejvačky, čz 352 a dál....ono musíš ještě napsat: "řez motorem jawa" trubko
Datum: 04. srpna 2010 18:52
Jméno: Lampan
IP: uživatel9109
 No jo ale ja nechci řez motoru tatry  ale nejakyho skutra nebo tak neco
Datum: 04. srpna 2010 18:28
 bež na jawa-50.cz a máš tam schmena motoru pařeza vole  ...a stačí na googlu zadat řez motorem a máš tam x výkresů
Datum: 04. srpna 2010 18:15
Jméno: Lampan
IP: uživatel9109
 Nemusí to bejt zrovna upravy me staci jakykoli vykresy třeba honda vole me je to jedno
Datum: 04. srpna 2010 18:14
 je hezké že bereš všechno, jenže nikdo ti nic nedá
Datum: 04. srpna 2010 18:00
Jméno: kocvin
IP: uživatel8891
 Potrebuju se zeptat jedu zavody na pionyru a nechci ho zadrit tata mi poradil ricinovy olej a ze ho koupim v lekarne kolik ho tam mam dat??
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 22:51
 Zbytečnost. To se používalo v době socialismu kdy kvalitní oleje nebyly. Navíc ricinový olej vydrží namíchaný s benzinem jen cca 24 hodin, pak degraduje. Jestli nemáš ten motor v záběhu, ale už je řádně sedlý, tak nalij jakýkoli dostupný olej pro dvoutakty v předepsaném poměru 1:33 a zadřít to nemůžeš.
Datum: 04. srpna 2010 22:51
Jméno: trubka
IP: uživatel10114
 Jo ricinový olej z lékárny je dobrý na zácpu,ale do motoru TECHNICKÝ
Datum: 04. srpna 2010 21:28
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Na lžičku a do pusy. Přesně tolik stačí aby jsi byl pak hodně rychlej
Datum: 04. srpna 2010 19:47
 ricinový olej? tobě to snad točí 12tis?
Datum: 04. srpna 2010 17:38
Jméno: Victor
IP: uživatel10112
 Ahoj,
zřejmě už tu tenhle dotaz párkrát zazněl, ale já to prostě nemohl najít.
Mám problém s mustangem. Motor je v pořádku a jezdí, ale nejde nakopnout startovací páčkou, jen roztlačením. Chci se zeptat co je nejčastější příčina a jak lze odstranit.
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 19:40
 Seřid odtrh a předstih podle přirućky, hladinu v plovákovce, dej novou svíčku nejlépe brisk 15, a měl by chytit.
Datum: 04. srpna 2010 19:40
 no když se protáčí tak je to ok, kdyby si mel moc pritahlou spojku tak by to jako tak prokluzovalo a tocil bi se jen bidne nebo vubec, kdyby byly strhany zuby tak by to bralo az nizko a nebo by se motor neprotocil, spis na to slapes malo, kdyz to mas sestelovany tak by jsi to mel naslapnout i rukou mrkni na tu svicku a uvidis
Datum: 04. srpna 2010 18:37
Jméno: Victor
IP: uživatel10112
 Zkoušel jsem to hodněkrát, ale prostě nenaskočil. Myslím, že se motor protočí, když sešlápnu, takže to bude asi tou spojkou. Když to roztlačím, tak chytne hned, málo určitě netlačím. Uvidím co se s tím dá dělat, zkusím vymněnit i svíčku, už je dost stará (mám dojem že původní).
Datum: 04. srpna 2010 18:18
 no zkus to, a protočí se ten motor když to našlapáváš nebo ne? třeba jenom šlapeš málo, chytá to okamžitě když to roztláčíš, nebo až za chvilku? třeba to jen málo nacupuješ a trvá než to natáhne benzín nebo něco...
Datum: 04. srpna 2010 18:12
Jméno: Victor
IP: uživatel10112
 Sešlápnout jde, ale prostě nenaskočí. Já se v tom moc nevyznám. Zkusím povolit tu spojku a uvidím. Každopádně díky
Datum: 04. srpna 2010 17:45
 no jde o to jak to jako nejde, jestli bere nizko nebo jestli prokluzuje nebo jak, buď máš strhaný zuby na startovacim segmentu, nebo máš víc staženou spojku, pak to prokluzuje a nejde to našlápnout. Pokud je to spojkou tak by to mělo stačit povolit, pokud máš strhaný zuby musíš rozpulit motor.
Datum: 04. srpna 2010 17:38
 Zdar, čím se dá pořádně vyčistit zvenku bubny kol? Moc tam není místa kvůli špicám. Čím a jak je čistíte vy? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 22:55
 Starý kartáček na zuby namočený v benzinu. Potom doleštit pruhem hadru který vždy provlečeš mezi špicema a část bubnu s ním vyleštíš.
Datum: 04. srpna 2010 22:55
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Sundám kolo, vratačku a leštím  přesně takhle.
Datum: 04. srpna 2010 19:49
Jméno: kocvin
IP: uživatel8891
 Hojte pribiham primo z dilny chci se zeptat jestli kdyz kupuju novou kliku na svou jawu 250/353 musim kupovat i novy labyrint?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 18:12
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Chtělo by to ...
Datum: 04. srpna 2010 18:12
 Ahoj draci,po delší odmlce jsem už zase tady a hned mám problém.Mám babču 210,jedu,jedu,jedu,asi po hodině jízdy mi začne vynechávat motor.Když zhasnu světla,babča znovu táhne jak divá.Nebo svítím a táhne jenom do kopce.Po rovině nebo z kopce vynechává.Zhasnu a jedu.Co s tím? Rey
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2010 0:49
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
Datum: 05. srpna 2010 0:49
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 kámo vyměň svíčku
Datum: 04. srpna 2010 19:58
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Bude tam kontakt někde mezi zapalovaci a světelnou civkou
Datum: 04. srpna 2010 18:15
 špatnej přepínač (vyinač) nebo svíčka
Datum: 04. srpna 2010 16:54
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Zdarec draci, mám problém, pořád mám zasranej válec od benálu občas to ukápne tou odkapovou miskou, ale taky je od benálu plováková komora a víčko ( z venku)... ! kudyma to tam chčije ? děkujíí
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 22:57
 Nejdřív zkoukni jestli ti zavírá ventilek v plovákovce.  Pod víčko plovákovky patří těsnění. Když uděláš tyhle dvě věci, pak už ti to může téct leda skrz dírku pro cupovací kolíček, ale to je opravdu jen minimální.
Datum: 04. srpna 2010 22:57
 S tím nic neuděláš, to je normální. To ti tam vyteče třeba když to naklopíš do zatáčky.
Datum: 04. srpna 2010 16:29
 Nazdar draci... Dneska sem trochu zprovoznil fichtla... Nakopnu jej bez problému a na neutrál můžu turovat jak chcu.. Ale když se snažím jet, tak se jakokdyby dusí, nebo jak kdyby měl málo benzínu, ale to je blbost.. Poraďte mi prosím Vás co s ním.. Díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 22:34
Jméno: RealTekK
IP: uživatel9246
 To by mě fakt nenapadlo  ... uvažuju špíše, jestli to někde nemůže tahat falešný vzduch..
Datum: 04. srpna 2010 22:34
 Vyčisti hlavní trysku.
Datum: 04. srpna 2010 19:42
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Čus draci, opravuju si pionýra 21, chtěl bych se zeptat, jak nejlépe očistit starý nátěr z plechů... Je to původní nátěr později přetřený štětkou. Napadá mě opískování nebo pozinkování... Nebo je na to i nějaký louch? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 19:25
 Já starý lak odsranoval tk, že jsem si nad plamenem nahrál tu barvu někdy i dokud nehořela a pak to šlo krásně drátákem a smirkem doladit.
Datum: 04. srpna 2010 19:25
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele ten původní lak bych tam klidně nechal....drží krásně , takže bych jen obrousil ručně smirkem to , co bylo natřený štětkou a zdrsnil ten původní lak....potom bych stříknul
Datum: 04. srpna 2010 15:10
 SORRY ZA INZERCI  otřebuji opravdu nutně vratnou pružinu segmentu na jednopákovou kývačku. Je to jak péro z hodin. Neprodáte to někdo? Nikdo totiž nědělá repliky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 18:50
 NO, já to objednám tam, snad to brzpo přijde, ať mám co rejpat.
Datum: 04. srpna 2010 18:50
 viděl sem to nedávno u montyho
Datum: 04. srpna 2010 17:40
 hele asi takhle dyž sem si to objednal v pondělí ráno tk když se snažili v uterý sem to měl doma ale spíš do těch dvou dnu jako většinou to pošlou este v den objednani pokud si to samozdřjmě neobjednáš v osm hodin večer
Datum: 04. srpna 2010 17:01
 Jak moc rychlé? Že by to tu bylo za dva dny?
Datum: 04. srpna 2010 16:06
 dodani maji rychle mužu z vlastni zkušenosti potvrdit jen někdy kdyžněco nameji přimo na skladě tk to hold muže tk tyden trvat ale vic nee
Datum: 04. srpna 2010 15:34
 No, ale neříkal jste někdo, že to chodí až za dva týdny?
Datum: 04. srpna 2010 15:31
 Dík.
Datum: 04. srpna 2010 15:24
Jméno: ondr
IP: uživatel10079
 http://www.motokramek.cz/dily-pruzina-startovaciho-segmentu-plocha/
Datum: 04. srpna 2010 15:09
 čus.. potřeboval bych se vás zeptat, jaký používáte olej do fechtla?? jste s ním spokojeni? a kolik asi tak stojí litr a kde se dá sehnat.. díky předem..
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 23:28
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 aha a m2t po zahřátí kouří?? ( nemám zkušenosti)
Datum: 04. srpna 2010 23:28
 Ten Mogul 2T je dobrý olej. Není to to hnusné černé M2T se kterým si ho většina lidí plete. M2T je kekel, toto je plnohodnotný olej. Za necelou stokorunu maže ( specifikace API TC ) a po zahřátí moc nekouří.
Datum: 04. srpna 2010 23:04
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 skodovak: aha díky.. a jaký je ten nejmenovaný olej?
Datum: 04. srpna 2010 20:24
 Jo a dá se sehnat snad jedině na internetu..nikde na pumpě sem ho ještě neviděl  .ale našel sem si super obchod kde je poštovný jen 60 korun, takže vždycky obědnám dva litry, a vyplatí se mi to.
Datum: 04. srpna 2010 20:01
 Motul 510, cena 200/l, poměr mazání 1:25-33
Datum: 04. srpna 2010 19:44
 kekz: ja na ten mogul jezdim a fichtl si nestezuje. kdyz se ohreje tak vubec nekouri (narozdil od nejmenovaneho oleje) a maze ok. pomer zachovan 1:33
Datum: 04. srpna 2010 18:37
 VSX za 190?!?KDE?!?!?!To si klidně zajedu až do Prahy
Datum: 04. srpna 2010 18:08
Jméno: zipoman
IP: uživatel10094
 Hergot kde kupuješ ten shell vsx, u nás na pumpě je za 190
Datum: 04. srpna 2010 15:15
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 aha díky.. ještě sem se chtěl zeptat- u nás na benzince prodávaj jakýsi mogul 2T .. je to dobrý olej?? jo a ještě tam prodávaj jakousi sračku 2t nwm co to vůbec je jakýsi šit... v životě sem takovej olej neviděl..černej malej obal...
Datum: 04. srpna 2010 15:09
Jméno: milda123
IP: uživatel9236
 Ja kupuju mogul 1 litr za 100 a sem snim dost spokojenej da se koupit na benzince....
Datum: 04. srpna 2010 15:04
 Shell VSX,jsem,270 Kč,na pumpě Shell
Datum: 04. srpna 2010 15:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Schell Advance sx , cena 105kč/l,poměr 1:40-1:45 , benzínka schell jezdím na něho už druhým rokem a žádný problém
Datum: 04. srpna 2010 15:03
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 ( myslím olej co se dává do benzínu
Datum: 04. srpna 2010 14:39
Jméno: joxa
IP: uživatel6667
 Ahoj draci, mám takovou zvláštní závadu na motoru mustanga. Startuje uplně v pohodě-studený nebo teplý nejhuř na druhé našlápnutí, ale když se ohřeje na provozní teplotu a jedu do kopce vytočenou 2ku a přeřadím za3 tak mezi tím co mám puštěný plyn zůstane motor v otáčkách nebo si ještě přidá, nebo když jedu z kopce na 3 a vyřadím neutrál tak se motor o5 roztočí do otáček a pomáhá jedině cuknutí s plynem-pak okamžitě klesne na volnoběh. díval jsem se na šoupátko jestli nedrhne ale je to ok, i lanko plní svou funkci na 100%. všechno jsem dotahoval, nové gufero u zapalování, kliky-komplet GO. už si s tím fakt nevím rady, dělá to jen teplý za studena jede uplně normálně prosím poraďte jinak se z toho asi zblázním...děkuji za všechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 21:50
Jméno: jokl
IP: uživatel6468
 Somopřidávání na volnoběh značí falešný vzduch - chudá směs a pokud přidáš plyn a úplně se zadusí, ale po puštění plynu opět chytne, tak máš vypadlou jehlu ze šoupátka - po přidání plynu zadusíš motor vzduchem
Datum: 04. srpna 2010 21:50
 Viděl bych to taky na falešný vzduch,
Datum: 04. srpna 2010 19:45
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 nekde ti to přisává falešný vzduch nebo ti přidrhává lanko
Datum: 04. srpna 2010 19:20
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 zkus seřídit volnoběh až bude motor zahřátej na provozní teplotu
Datum: 04. srpna 2010 15:17
 skus vymnenit lanko na plyn a promaznout je olejem
Datum: 04. srpna 2010 14:52
Jméno: kahisek
IP: uživatel10110
 ty mas starosti,bud rad ze ti to jezdí ;DDD
Datum: 04. srpna 2010 14:05
 Čau borci, potřebuju poradit. mám pionýra, ale už několik let na nim nikdo nejezdil, pojistku platime, ale je prihlasenej na strejce, a mám k tomu jen takovej ten malej technicak kde neni psana ani barva, chci na něm začít jezdit a tak se ptám co všechno musím udělat ? Nemám velkou SPZ, musí nejdřív strejc nechat udelat technicak novej, nechat to prepsat na me a sehnat spz, a potom az na technickou?, nebo nejdriv na technickou, a pak az technicak , SPZ atd? nebo technicak muze byt starej nebo jak to je celkove pls poraďte, Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 18:54
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 jestli je to prihlasene ve stejnem okresu jako bydlis tak si muzes nechat tu malou SPZ
Datum: 04. srpna 2010 18:54
Jméno: jawka05
IP: uživatel9427
 aha, OK Díky moc za pomoc
Datum: 04. srpna 2010 13:34
Datum: 04. srpna 2010 13:11
Jméno: jawka05
IP: uživatel9427
 Díky moc, moc jsi mi pomohl, ještě se chci zeptat, musí tam se mnou jít strýc aby se to na mě přepsalo? nebo musím mít nějaké svolení nebo něco?
Datum: 04. srpna 2010 13:03
 Já jsem začínal úplně stejně jak ty. Jeden pán už 5roku taky paltil pojistku ale nejezdil na tom. Také jsem měl k tomu doklady ( zelenou knížečku ) a starou SPZ. Postupoval jsem nsáledovně : nejdříve jsem udělal STK ( 250 Kč ) po STK jsem byl na úřadě přepsat na moje jméno ( dostal jsem novej malej a velkej techničák + tu velkou novou SPZ )( 300Kč) poté se zašla ještě vyřídit pojistka na moje jméno ( repsketivě ukončila se u České Pojišťovny a přihlásil jsem se k ČPP)(200Kč). Toť vše. Tak jsem postupoval já.
Datum: 04. srpna 2010 12:59
 čus chtěl bych se Vás zeptat jestli leje někdo do fechtla motorový nebo převodový olej?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 12:24
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 řeknu ti to takhle... normální lidi do něj lejou převodovej (do převodovky) i motorovej (do benzínu)
Datum: 04. srpna 2010 12:24
|



|