česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1077  1078  1079  1080  1081  1082  1083  1084  1085  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, může mít teplota motoru vliv na předstih? Napíšu to přesněji. Nastavil sem si předstih na studeném motoru na 1.6 mm, po tejdnu sem se jel na 10-15 minut projet, nechal motor vychladnout, řekl sem si že předstih znovu změřim a vyšel mi cca na 1.4 mm...je možné že zmenšení předstihu způsobila jízdní teplota motoru, nebo to bylo způsobeno něčím jiným? Jen mě to tak zajímá. dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 23:35
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo to jsem přesně potřebpval vědět že to není teplotou dík....jinak mezi kladívka dávám přesnou spárovou měrku,ještě to zítra jednou přeměřím a uvidím.
 
 
Datum: 04. srpna 2010 23:35
 
 
 
 
Jméno: wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Spíš nepřesnot měření. Můžeš se splést při papírkování mezi kontakty kladívka a pak taky při vkládání šupléry do válce. Dvě desetiny se tam najdou hned a ani o tom nevíš. Tou teplotou to rozhodně není.
 
 
Datum: 04. srpna 2010 22:42
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A to je tak cca 5 dní co sem složil motor,a od toho sem najel asi 150 km, takže to by se ješté mazat mohlo, a vačka je od oleje dost
 
 
Datum: 04. srpna 2010 22:21
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JJ kápnul sem tam dvě kapičky pŕevodáku :-)
 
 
Datum: 04. srpna 2010 22:18
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš namazaný olejemten polštářek co musí mazat vačku? Třeba máš vačku suchou a obrušuje ti to ten pertinax na kladívku
 
 
Datum: 04. srpna 2010 22:14
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vaćka se mi neposunula...zkusím to zítra ještě jednou, projedu se, necham to trocha vychladnout a uvidím...mě jen zajímalo jestli to můze způsobit teplota motoru.
 
 
Datum: 04. srpna 2010 22:08
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Neposunula se vačka? Nebo chyba v měření je to celkem citlivý na HÚ a pak otočení takže 0,2 mm se hned ukáže jako prd
 
 
Datum: 04. srpna 2010 21:46
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj díky za odpověd...ještě dodám, že ten motor sem nenechal úplně vychladnout, ještě byl malinko horkej.
 
 
Datum: 04. srpna 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
možná se změní o pár tisícin milimetru ( při zahřívání se kovy rozpínají) ale že by se změnil o tolik.. to asi ne.. počkej na názory druhých.. toť můj názor..
 
 
Datum: 04. srpna 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: kocvin      IP: uživatel8891    
Jak uz nekteri vite delam GO sve jawy 250/353 a potrebuju poradit v navode na obsluhu pro jawu 250/559 je napsano ze baterie ma byt ukostrena + polem plati to i kdyz mam kyvacku?? a novou baterii?? nebo to platilo jen pro baterii dodavane v te dobe k motorce?? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na baterce nezáleží.....záleží jak je nabuděné dynamo...pokud je nabuzené na ukostření + tak musíš ukostřit +
 
 
Datum: 04. srpna 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: honem      IP: uživatel8535    
cau draci kolik ma bejt tloustka korku na lamele u pareza?? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2010 0:02
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel10116    
Já sem si taky dělal lamelu sám, ze špuntů. Musí to být ale opravdu korek, ne žádná směs ani plast. Dřív se taky prodávaly korky přímo k osazení lamely. Není na tom nic složitýho - okrájej si zhruba ten tvar podle starýho, nech trochu přesah, vhoď je do vody a povař - změknou a sou pak chvíli jako plastelína. Nasázej je tam, stáhni mezi dva plechy a nech zchládnout/uschnout. Potom na rovnej stůl (ideálně sklo) polož arch smirku a krouživým pohybem lamelu sbruš na stejnoměrnou tloušťku. Z každé strany lamely by to mělo přesahovat tak 2 milimetry, víc asi ne.
 
 
Datum: 05. srpna 2010 0:02
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni napsana pac to nikdo neresi a proste to pozzna
 
 
Datum: 04. srpna 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co řešíš propána?! kup si korky do lamel, nasazej je tam a pak je srovnej.. skus nasadit a kdyz by to neslo, tak je zbrus trocha.... nikde na netu tloustka napsana neni a ty se na ni ptas..
 
 
Datum: 04. srpna 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Zdravím vás hoši.Dneska sem poskládal fechtla a mám s ním problém že nechce chytit. Nevím si s tím už rady. Vyměnil sem indučku , vn kábl,jiskru háže jak kráva,benzín teče,předstih v pohodě a ne a ne chytit nemá to ani snahu. nevím co s tím je. Prosím poraďte mě odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2010 16:18
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
zkoušel sem i různé odtrhy,předstihy a nic
 
 
Datum: 05. srpna 2010 16:18
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
předstih a odtrh podle oka je nejlepší to víš jestli to jede nebo nejede a jestli to jede ale nějak špatně tak víš co to ještě chce podle oka a sluchu doladíš. Když to děláš podle měrek tak to nemusí jet
 
 
Datum: 05. srpna 2010 16:17
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawaman: :-D:-D :lol:
 
 
Datum: 05. srpna 2010 10:08
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
on predstih i odtrh dela podle oka , a pak se divy ze mu to nejede
 
 
Datum: 05. srpna 2010 7:14
 
 
 
 
Jméno: wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JAWAMAN: to víš, každý už trochu zkušenější mechanik pozná hmatem a pak i pohledem na břit jestli je gufero po smrti nebo ještě pojede. Až tě bude stát gufero do auta 120,- za kus a bude jich tam několik, taky si to zjistíš jak a naučíš se. MUSTANGISTA: jsi si jistý že jiskra je dobrá? Mezeru na svíčce máš 0,4mm? Odtrh jsi nastavil 0,4mm při největším rozevření kladívka nebo v horní úvrati? Má se nastavovat v Hú, ale sposta lidí to uděláí při největším otevření a pak jim to nejede.
 
 
Datum: 04. srpna 2010 22:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawaman: seboš šetří :-D
 
 
Datum: 04. srpna 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: jawaman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty si debil , jak možeš vědět že sou dobré ? já vždy když půlím motor tak pro strýčka příhodu ty gufera vymenim ,
 
 
Datum: 04. srpna 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
to je jiny motor ten ma gufera v pohodě
 
 
Datum: 04. srpna 2010 20:23
 
 
 
 
Jméno: jawaman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
o je ten motor jaks uz ho tady kdysi resil ? jaks nemohlk stahnout primarni kolecko ? rikals ze ty gufera vymenis ,
 
 
Datum: 04. srpna 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
svíčka je mokrá gufera sem neměnil ty jsou dobré,karbec je čistý
 
 
Datum: 04. srpna 2010 20:01
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
překontroluj předstih, odtrh, vyčisti karbec.. jaká je svíčka? suchá bo mokrá? jestli suchá tak nejde benzín do válce přes karbec...
 
 
Datum: 04. srpna 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ty gufera co? měnils? svíčka mokrá?
 
 
Datum: 04. srpna 2010 19:51
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
předstih 1,6
 
 
Datum: 04. srpna 2010 19:45
 
 
 
 
Jméno: jawaman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vymenils ty gufera ??
 
 
Datum: 04. srpna 2010 19:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co znamená předstih v pohodě? kolik?
 
 
Datum: 04. srpna 2010 19:29
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
Zdarec prosim vas kdo ma ten to přepinač http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_228.html a ma ho na jawě 20,21,23 a má 20w zapalko jestly by ste mě vyfotyli a poslaly aby vyděl na jakej kontakt mam napojit světla a na jakej indyční civku na email f.mans@seznam.cz sesa to tady má akorat´ 30w zapalko dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2010 14:11
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
Tak nakonec jsem to zapojil podle to hoto http://www.fichtlkramek.cz/obrazek.html?id=598
 
 
Datum: 05. srpna 2010 14:11
 
 
 
 
Jméno: Tunings      E-mail:      IP: uživatel10113    
Čau všem,Mám babetu 207 a mám problém v tom,že chytne na první sešlápnutí,pak jedu tak 50,100 metrů a chcípne a pak už ani tuk.Až když trochu vychladne,tak pak nakopnout jde,ale zase po brzkém ujetí zase chcípne a nic..Karburátor sem čistil 2x,ale palivovou soustavou to určitě není! Když sem sundal svíčku,tak byla mokrá,vím jen,že je to tím pádem problém elektriky.Svíčku tam mám Brisk N17C novou.Nechápu v čem může být přesně problém:Indukční cívka,Tyrystor,něaký problém v zapalování,fakt nechápu.Jak to mám tedy vůbec zjistit co s tím je.Jo a i když pak už nejde ani nakopnout,tak jiskru svíčka háže,takže elektrika tam vlastně jde.Díky za všechny odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2010 11:10
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
V jakém stavu je válec a pístní kroužky? Prohlédni výfukové potrubí v ohybu kolínka a výfukový kanál válce. Podívej se na filtrační pletivo v tělese sání.Překontroluj ,jestli nedře rotor o pólové nástavce cívek.
 
 
Datum: 06. srpna 2010 11:10
 
 
 
 
Jméno: Tunings      E-mail:      IP: uživatel10113    
Měl sem tam Brisk N19C a dělalo to taky,tak sem myslel,že je to svíčkou,tak sem koupil Brisk N17C a dělá to pořád.Ale na tu N19 to jezdilo v pohodě co sem tu babetu koupil a pak to začalo tak po měsíci blbnout.Mě se to nezdá,že by to bylo svíčkou ta 15ka kámošovi dělala to,že mu klepal motor.Výrobce doporučuje 17ku.Něco bude špatně v elektrice,ale kde? :-(
 
 
Datum: 04. srpna 2010 20:36
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
urcite je to svickou...dej tam 15ku...
 
 
Datum: 04. srpna 2010 20:13
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
hele není na kokot svíčka? todle mě dělal mustang.. jel jel, až se zahřál chcípl a konec...
 
 
Datum: 04. srpna 2010 19:54
 
 
 
 
Jméno: Lampan      IP: uživatel9109    
Zdar, máte někdo výkresy, popř. náčrtky dvoudobých motorů? Nebo třeba úpravy pionýra, beru všechno. Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2011 18:03
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11388    
Chci se zeptat na úpravy motorů pionýr ..nemáte někdo výkresy na úpravu taifun? nebo něco jiného prosím o radu s úpravamy. Děkuji. Muj e-mail : Honda-D@seznam.cz
 
 
Datum: 27. května 2011 18:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vole je tam minimálně 5 řezů motorem pionýra, pak nekolik řezů jawety, stadiona, kejvačky, čz 352 a dál....ono musíš ještě napsat: "řez motorem jawa" trubko :-D
 
 
Datum: 04. srpna 2010 18:52
 
 
 
 
Jméno: Lampan      IP: uživatel9109    
No jo ale ja nechci řez motoru tatry :-D ale nejakyho skutra nebo tak neco
 
 
Datum: 04. srpna 2010 18:28
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bež na jawa-50.cz a máš tam schmena motoru pařeza vole :-D...a stačí na googlu zadat řez motorem a máš tam x výkresů
 
 
Datum: 04. srpna 2010 18:15
 
 
 
 
Jméno: Lampan      IP: uživatel9109    
Nemusí to bejt zrovna upravy me staci jakykoli vykresy třeba honda vole me je to jedno :-D
 
 
Datum: 04. srpna 2010 18:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je hezké že bereš všechno, jenže nikdo ti nic nedá :-D
 
 
Datum: 04. srpna 2010 18:00
 
 
 
 
Jméno: kocvin      IP: uživatel8891    
Potrebuju se zeptat jedu zavody na pionyru a nechci ho zadrit tata mi poradil ricinovy olej a ze ho koupim v lekarne kolik ho tam mam dat?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 22:51
 
 
 
 
Jméno: wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zbytečnost. To se používalo v době socialismu kdy kvalitní oleje nebyly. Navíc ricinový olej vydrží namíchaný s benzinem jen cca 24 hodin, pak degraduje. Jestli nemáš ten motor v záběhu, ale už je řádně sedlý, tak nalij jakýkoli dostupný olej pro dvoutakty v předepsaném poměru 1:33 a zadřít to nemůžeš.
 
 
Datum: 04. srpna 2010 22:51
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel10114    
Jo ricinový olej z lékárny je dobrý na zácpu,ale do motoru TECHNICKÝ
 
 
Datum: 04. srpna 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Na lžičku a do pusy. Přesně tolik stačí aby jsi byl pak hodně rychlej :-D
 
 
Datum: 04. srpna 2010 19:47
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ricinový olej? tobě to snad točí 12tis? :-D
 
 
Datum: 04. srpna 2010 17:38
 
 
 
 
Jméno: Victor      IP: uživatel10112    
Ahoj, zřejmě už tu tenhle dotaz párkrát zazněl, ale já to prostě nemohl najít. Mám problém s mustangem. Motor je v pořádku a jezdí, ale nejde nakopnout startovací páčkou, jen roztlačením. Chci se zeptat co je nejčastější příčina a jak lze odstranit. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Seřid odtrh a předstih podle přirućky, hladinu v plovákovce, dej novou svíčku nejlépe brisk 15, a měl by chytit.
 
 
Datum: 04. srpna 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: maugli ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no když se protáčí tak je to ok, kdyby si mel moc pritahlou spojku tak by to jako tak prokluzovalo a tocil bi se jen bidne nebo vubec, kdyby byly strhany zuby tak by to bralo az nizko a nebo by se motor neprotocil, spis na to slapes malo, kdyz to mas sestelovany tak by jsi to mel naslapnout i rukou mrkni na tu svicku a uvidis
 
 
Datum: 04. srpna 2010 18:37
 
 
 
 
Jméno: Victor      IP: uživatel10112    
Zkoušel jsem to hodněkrát, ale prostě nenaskočil. Myslím, že se motor protočí, když sešlápnu, takže to bude asi tou spojkou. Když to roztlačím, tak chytne hned, málo určitě netlačím. Uvidím co se s tím dá dělat, zkusím vymněnit i svíčku, už je dost stará (mám dojem že původní).
 
 
Datum: 04. srpna 2010 18:18
 
 
 
 
Jméno: maugli ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no zkus to, a protočí se ten motor když to našlapáváš nebo ne? třeba jenom šlapeš málo, chytá to okamžitě když to roztláčíš, nebo až za chvilku? třeba to jen málo nacupuješ a trvá než to natáhne benzín nebo něco...
 
 
Datum: 04. srpna 2010 18:12
 
 
 
 
Jméno: Victor      IP: uživatel10112    
Sešlápnout jde, ale prostě nenaskočí. Já se v tom moc nevyznám. Zkusím povolit tu spojku a uvidím. Každopádně díky :-)
 
 
Datum: 04. srpna 2010 17:45
 
 
 
 
Jméno: maugli ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jde o to jak to jako nejde, jestli bere nizko nebo jestli prokluzuje nebo jak, buď máš strhaný zuby na startovacim segmentu, nebo máš víc staženou spojku, pak to prokluzuje a nejde to našlápnout. Pokud je to spojkou tak by to mělo stačit povolit, pokud máš strhaný zuby musíš rozpulit motor. :-)
 
 
Datum: 04. srpna 2010 17:38
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, čím se dá pořádně vyčistit zvenku bubny kol? Moc tam není místa kvůli špicám. Čím a jak je čistíte vy? Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 22:55
 
 
 
 
Jméno: wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Starý kartáček na zuby namočený v benzinu. Potom doleštit pruhem hadru který vždy provlečeš mezi špicema a část bubnu s ním vyleštíš.
 
 
Datum: 04. srpna 2010 22:55
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Sundám kolo, vratačku a leštím :-D přesně takhle.
 
 
Datum: 04. srpna 2010 19:49
 
 
 
 
Jméno: kocvin      IP: uživatel8891    
Hojte pribiham primo z dilny chci se zeptat jestli kdyz kupuju novou kliku na svou jawu 250/353 musim kupovat i novy labyrint?? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 18:12
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Chtělo by to ...:-(
 
 
Datum: 04. srpna 2010 18:12
 
 
 
 
Jméno: rey      E-mail:      IP: uživatel9182    
Ahoj draci,po delší odmlce jsem už zase tady a hned mám problém.Mám babču 210,jedu,jedu,jedu,asi po hodině jízdy mi začne vynechávat motor.Když zhasnu světla,babča znovu táhne jak divá.Nebo svítím a táhne jenom do kopce.Po rovině nebo z kopce vynechává.Zhasnu a jedu.Co s tím? Rey odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2010 0:49
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel9421    
Takto se projevuje vadná indukční cívka, s rozsvícenými světly blbne a se zhasnutými funguje normálně. http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewtopic.php?f=5&t=559
 
 
Datum: 05. srpna 2010 0:49
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
kámo vyměň svíčku :-)
 
 
Datum: 04. srpna 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Bude tam kontakt někde mezi zapalovaci a světelnou civkou :-(
 
 
Datum: 04. srpna 2010 18:15
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
špatnej přepínač (vyinač) nebo svíčka
 
 
Datum: 04. srpna 2010 16:54
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Zdarec draci, mám problém, pořád mám zasranej válec od benálu občas to ukápne tou odkapovou miskou, ale taky je od benálu plováková komora a víčko ( z venku)... ! kudyma to tam chčije ? děkujíí odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 22:57
 
 
 
 
Jméno: wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejdřív zkoukni jestli ti zavírá ventilek v plovákovce. :-) Pod víčko plovákovky patří těsnění. Když uděláš tyhle dvě věci, pak už ti to může téct leda skrz dírku pro cupovací kolíček, ale to je opravdu jen minimální.
 
 
Datum: 04. srpna 2010 22:57
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S tím nic neuděláš, to je normální. To ti tam vyteče třeba když to naklopíš do zatáčky.
 
 
Datum: 04. srpna 2010 16:29
 
 
 
 
Jméno: RealTekK      E-mail:      IP: uživatel9246    
Nazdar draci... Dneska sem trochu zprovoznil fichtla... Nakopnu jej bez problému a na neutrál můžu turovat jak chcu.. Ale když se snažím jet, tak se jakokdyby dusí, nebo jak kdyby měl málo benzínu, ale to je blbost.. Poraďte mi prosím Vás co s ním.. Díky..:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 22:34
 
 
 
 
Jméno: RealTekK      IP: uživatel9246    
To by mě fakt nenapadlo:-D... uvažuju špíše, jestli to někde nemůže tahat falešný vzduch..
 
 
Datum: 04. srpna 2010 22:34
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyčisti hlavní trysku.
 
 
Datum: 04. srpna 2010 19:42
 
 
 
 
Jméno: Přema      IP: uživatel9987    
Čus draci, opravuju si pionýra 21, chtěl bych se zeptat, jak nejlépe očistit starý nátěr z plechů... Je to původní nátěr později přetřený štětkou. Napadá mě opískování nebo pozinkování... Nebo je na to i nějaký louch? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 19:25
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já starý lak odsranoval tk, že jsem si nad plamenem nahrál tu barvu někdy i dokud nehořela a pak to šlo krásně drátákem a smirkem doladit.
 
 
Datum: 04. srpna 2010 19:25
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
hele ten původní lak bych tam klidně nechal....drží krásně , takže bych jen obrousil ručně smirkem to , co bylo natřený štětkou a zdrsnil ten původní lak....potom bych stříknul
 
 
Datum: 04. srpna 2010 15:10
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
SORRY ZA INZERCI:-Potřebuji opravdu nutně vratnou pružinu segmentu na jednopákovou kývačku. Je to jak péro z hodin. Neprodáte to někdo? Nikdo totiž nědělá repliky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 18:50
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
NO, já to objednám tam, snad to brzpo přijde, ať mám co rejpat.
 
 
Datum: 04. srpna 2010 18:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
viděl sem to nedávno u montyho
 
 
Datum: 04. srpna 2010 17:40
 
 
 
 
Jméno: lukysv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele asi takhle dyž sem si to objednal v pondělí ráno tk když se snažili v uterý sem to měl doma ale spíš do těch dvou dnu jako většinou to pošlou este v den objednani pokud si to samozdřjmě neobjednáš v osm hodin večer :-D
 
 
Datum: 04. srpna 2010 17:01
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak moc rychlé? Že by to tu bylo za dva dny?
 
 
Datum: 04. srpna 2010 16:06
 
 
 
 
Jméno: lukysv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dodani maji rychle mužu z vlastni zkušenosti potvrdit jen někdy kdyžněco nameji přimo na skladě tk to hold muže tk tyden trvat ale vic nee :-)
 
 
Datum: 04. srpna 2010 15:34
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No, ale neříkal jste někdo, že to chodí až za dva týdny?
 
 
Datum: 04. srpna 2010 15:31
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dík.
 
 
Datum: 04. srpna 2010 15:24
 
 
 
 
Jméno: ondr      IP: uživatel10079    
http://www.motokramek.cz/dily-pruzina-startovaciho-segmentu-plocha/
 
 
Datum: 04. srpna 2010 15:09
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus.. potřeboval bych se vás zeptat, jaký používáte olej do fechtla?? jste s ním spokojeni? a kolik asi tak stojí litr a kde se dá sehnat.. díky předem.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 23:28
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
aha a m2t po zahřátí kouří?? ( nemám zkušenosti)
 
 
Datum: 04. srpna 2010 23:28
 
 
 
 
Jméno: wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten Mogul 2T je dobrý olej. Není to to hnusné černé M2T se kterým si ho většina lidí plete. M2T je kekel, toto je plnohodnotný olej. Za necelou stokorunu maže ( specifikace API TC ) a po zahřátí moc nekouří.
 
 
Datum: 04. srpna 2010 23:04
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
skodovak: aha díky.. a jaký je ten nejmenovaný olej?
 
 
Datum: 04. srpna 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo a dá se sehnat snad jedině na internetu..nikde na pumpě sem ho ještě neviděl :-D.ale našel sem si super obchod kde je poštovný jen 60 korun, takže vždycky obědnám dva litry, a vyplatí se mi to.
 
 
Datum: 04. srpna 2010 20:01
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Motul 510, cena 200/l, poměr mazání 1:25-33
 
 
Datum: 04. srpna 2010 19:44
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kekz: ja na ten mogul jezdim a fichtl si nestezuje. kdyz se ohreje tak vubec nekouri (narozdil od nejmenovaneho oleje) a maze ok. pomer zachovan 1:33 :-)
 
 
Datum: 04. srpna 2010 18:37
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
VSX za 190?!?KDE?!?!?!To si klidně zajedu až do Prahy :-D
 
 
Datum: 04. srpna 2010 18:08
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel10094    
Hergot kde kupuješ ten shell vsx, u nás na pumpě je za 190
 
 
Datum: 04. srpna 2010 15:15
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
aha díky.. ještě sem se chtěl zeptat- u nás na benzince prodávaj jakýsi mogul 2T .. je to dobrý olej?? jo a ještě tam prodávaj jakousi sračku 2t nwm co to vůbec je jakýsi šit... v životě sem takovej olej neviděl..černej malej obal...
 
 
Datum: 04. srpna 2010 15:09
 
 
 
 
Jméno: milda123      IP: uživatel9236    
Ja kupuju mogul 1 litr za 100 a sem snim dost spokojenej da se koupit na benzince....
 
 
Datum: 04. srpna 2010 15:04
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Shell VSX,jsem,270 Kč,na pumpě Shell
 
 
Datum: 04. srpna 2010 15:03
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
Schell Advance sx , cena 105kč/l,poměr 1:40-1:45 , benzínka schell jezdím na něho už druhým rokem a žádný problém
 
 
Datum: 04. srpna 2010 15:03
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
( myslím olej co se dává do benzínu :-D
 
 
Datum: 04. srpna 2010 14:39
 
 
 
 
Jméno: joxa      IP: uživatel6667    
Ahoj draci, mám takovou zvláštní závadu na motoru mustanga. Startuje uplně v pohodě-studený nebo teplý nejhuř na druhé našlápnutí, ale když se ohřeje na provozní teplotu a jedu do kopce vytočenou 2ku a přeřadím za3 tak mezi tím co mám puštěný plyn zůstane motor v otáčkách nebo si ještě přidá, nebo když jedu z kopce na 3 a vyřadím neutrál tak se motor o5 roztočí do otáček a pomáhá jedině cuknutí s plynem-pak okamžitě klesne na volnoběh. díval jsem se na šoupátko jestli nedrhne ale je to ok, i lanko plní svou funkci na 100%. všechno jsem dotahoval, nové gufero u zapalování, kliky-komplet GO. už si s tím fakt nevím rady, dělá to jen teplý za studena jede uplně normálně prosím poraďte jinak se z toho asi zblázním...děkuji za všechny rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: jokl      IP: uživatel6468    
Somopřidávání na volnoběh značí falešný vzduch - chudá směs a pokud přidáš plyn a úplně se zadusí, ale po puštění plynu opět chytne, tak máš vypadlou jehlu ze šoupátka - po přidání plynu zadusíš motor vzduchem
 
 
Datum: 04. srpna 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Viděl bych to taky na falešný vzduch,
 
 
Datum: 04. srpna 2010 19:45
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
nekde ti to přisává falešný vzduch nebo ti přidrhává lanko
 
 
Datum: 04. srpna 2010 19:20
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
zkus seřídit volnoběh až bude motor zahřátej na provozní teplotu ;-)
 
 
Datum: 04. srpna 2010 15:17
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus vymnenit lanko na plyn a promaznout je olejem
 
 
Datum: 04. srpna 2010 14:52
 
 
 
 
Jméno: kahisek      IP: uživatel10110    
ty mas starosti,bud rad ze ti to jezdí ;DDD
 
 
Datum: 04. srpna 2010 14:05
 
 
 
 
Jméno: jawka05      E-mail:      IP: uživatel9427    
Čau borci, potřebuju poradit. mám pionýra, ale už několik let na nim nikdo nejezdil, pojistku platime, ale je prihlasenej na strejce, a mám k tomu jen takovej ten malej technicak kde neni psana ani barva, chci na něm začít jezdit a tak se ptám co všechno musím udělat ? Nemám velkou SPZ, musí nejdřív strejc nechat udelat technicak novej, nechat to prepsat na me a sehnat spz, a potom az na technickou?, nebo nejdriv na technickou, a pak az technicak , SPZ atd? nebo technicak muze byt starej nebo jak to je celkove pls poraďte, Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 18:54
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
jestli je to prihlasene ve stejnem okresu jako bydlis tak si muzes nechat tu malou SPZ
 
 
Datum: 04. srpna 2010 18:54
 
 
 
 
Jméno: jawka05      IP: uživatel9427    
aha, OK Díky moc za pomoc :-)
 
 
Datum: 04. srpna 2010 13:34
 
 
 
 
Jméno: bobaCZ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak buď musíš mít plnou moc od strýce ( viz. http://www.jawa-50.cz/clanek/pravni-ukony-prepis-plna-moc-zakony-ridicske-opravneni-vyhlaska.html a tam dole uvidíš ) nebo strýc půjde s tebou. Ale nikdy nevíš co se může stát tak bych radši strýce vzal sebou i když já jsem to přepisoval přes plnou protže majitel je bohužel nemocný.
 
 
Datum: 04. srpna 2010 13:11
 
 
 
 
Jméno: jawka05      IP: uživatel9427    
Díky moc, moc jsi mi pomohl, ještě se chci zeptat, musí tam se mnou jít strýc aby se to na mě přepsalo? nebo musím mít nějaké svolení nebo něco?
 
 
Datum: 04. srpna 2010 13:03
 
 
 
 
Jméno: bobaCZ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem začínal úplně stejně jak ty. Jeden pán už 5roku taky paltil pojistku ale nejezdil na tom. Také jsem měl k tomu doklady ( zelenou knížečku ) a starou SPZ. Postupoval jsem nsáledovně : nejdříve jsem udělal STK ( 250 Kč ) po STK jsem byl na úřadě přepsat na moje jméno ( dostal jsem novej malej a velkej techničák + tu velkou novou SPZ )( 300Kč) poté se zašla ještě vyřídit pojistka na moje jméno ( repsketivě ukončila se u České Pojišťovny a přihlásil jsem se k ČPP)(200Kč). Toť vše. Tak jsem postupoval já.
 
 
Datum: 04. srpna 2010 12:59
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus chtěl bych se Vás zeptat jestli leje někdo do fechtla motorový nebo převodový olej? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 12:24
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
řeknu ti to takhle... normální lidi do něj lejou převodovej (do převodovky) i motorovej (do benzínu)
 
 
Datum: 04. srpna 2010 12:24
 
<  1077  1078  1079  1080  1081  1082  1083  1084  1085  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 12:29:53 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu