Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau lidi, mam na mustangovy motor po generálce a je třak i novej výbrus a jede to docela pomalu ani nemá tah nevíte někdo čim to muže bejt? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 18:13
Jméno: curda
IP: uživatel7956
 cau odkad jsi
Datum: 03. srpna 2010 18:13
 Tenhle dotaz už tady jednou byl, a byli na něm i odpovědi, bylo to myslím u tebe...je to normální....s novým výbrusem to hned nepojede, prvne se to musi zajet a az pak to dostane patricny vykon
Datum: 03. srpna 2010 11:53
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 22:13
 Nevidím že by krajní řady LEDek byly ohnuté směrem ven. Takže to bude viditelné jen zepředu, z boku ne. \r\nNavíc je to na 12V
Datum: 04. srpna 2010 22:13
Jméno: UltraMotorkář
IP: uživatel5685
 Čau draci teď mi padl pod okono tunigovej pístní kroužek od Piston Ring ... prosím , co to je za materiál a v čem je lepší oproti tomu levnějšímu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 8:42
Jméno: suedo
IP: uživatel9425
 určitě zaručená kvalita  protože sou bud pist. kroužky z činy a nebo z česka...
Datum: 07. srpna 2010 8:42
Jméno: Lukáš Pešek
IP: uživatel1194
 Nazdarte drací a dračice, potřeboval bych sehnat helmu které se říkalo kokos(skořápka).Dále bych potřeboval zaslat foto lékárničky a originál nářadí, kde se to vozilo na stroji Jawa 21 Sport(Popřípadě kde lékárničku sehnat). Nedávno byla dokončena renovace , tak zde je link na foto (http://a.imageshack.us/img833/2231/pionr.jpg) Tak co na to říkáte hm?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 16:13
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 už jsem ti je poslal se podívej a odepiš na email čus
Datum: 03. srpna 2010 16:13
 No Stříbro ( 30 Km od Plzně) Ale přez víkendy jsem na chatě u Losiné( ta je cca 5 Km od plzně)
Datum: 03. srpna 2010 14:26
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 jasně  mužu jse zeptat odkud jsi?
Datum: 03. srpna 2010 13:26
 Dobře, na ceně se domluvíme potom =)
Datum: 03. srpna 2010 13:07
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 jinak ta helma je fakt pěkná ještě zachovalá
Datum: 03. srpna 2010 12:40
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 k večeru ti pošlu fotku protože ted emam fotak a kolik by jsi za tu helmu dal?
Datum: 03. srpna 2010 12:31
 No, když sem to fotil, tak ještě nebyl na číslech, ale už je. z Ničeho se nám to povedlo postavit za 3 dny na papíry + STK. Ještě sem postnu foto SPZtky a techničáků  E-mail je lukas.pesek2@gmail.com
Datum: 03. srpna 2010 11:38
Datum: 03. srpna 2010 11:10
Datum: 03. srpna 2010 11:07
 Všechno už ti tady napsaly, tak jen napíšu že renovace se vydařila, pěkný fík
Datum: 03. srpna 2010 11:06
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 jinak fichtl paradní
Datum: 03. srpna 2010 10:59
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 čus mam doma jednu takovou helmu akorád jiné barvy maš email bych ti poslal fotku
Datum: 03. srpna 2010 10:56
 Jo fatk pěkná ale kryt řidítek má být bilí.JInač to nářadí s lekárničkou má být nejspíš nad indučkou protože nikma jinam to už nenacpeš.Jaký odstín máš tý červený podle RAL 3003??
Datum: 03. srpna 2010 10:23
Datum: 03. srpna 2010 10:20
 máš to moc pěkný ale asi to nemáš s papíra ( nevidím SPZ ) ?
Datum: 03. srpna 2010 10:06
 Zdar jaké máte zkušennosti s motocykjlem jawa 125 travel???Zajímá mně spotřeba,jízdní vlastnosti,spolehlivost a optimální cena tohoto motocyklu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 23:37
 Hm takže jawu 125 travel nebrat,tak mi poradte nějaký endurko do 125 výkonu do 11kw s přijatelnou cenou a spotřebou nějaký starší,jelikož se mi cestovky nezamlouvají tak aprilia rs 125 nevyhovuje spíš nějáký endurko.
Datum: 03. srpna 2010 23:37
 Jak se ti to muže líbit?Kup si aprilii rs 125
Datum: 03. srpna 2010 16:34
 No, s takovým Áčkem se za tebou kadej otočí.
Datum: 03. srpna 2010 13:22
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 Zůstaň u Jawy a ČZ ale vybírej ze starších, poctivích ročníků. Koukni na nějakou ČZ 125.
Datum: 03. srpna 2010 9:46
Jméno: Nou
IP: uživatel6468
 promin ja bych to nekupoval uz jen proto ze je to jawa, spatne se mi to rika ale to co tedkon vyrabi je shit. Setri na normalni motorku
Datum: 03. srpna 2010 8:36
 toš draci,dneska sem udělal co sem dlouho planoval a to že sem vybrousil seriovej karbec na 18,5mm+70tryska,pruběh zatahu je o poznani lepši,ale zajimalo by me o kolik vic to bude tak žrat.tak bych si chtel koupit to dellorto19 co tu je,motor ma upraveny časovani vyfuku a posunutou hranu uzavirani sani,jinak "spodek"mám 100%OK tak bych chtel este snizit hlavu.trofá si nekdo odhadnout kolik to tak pojede?13z sekundár
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 18:08
Jméno: KaBys
IP: uživatel1163
 Zadrec prosím poslal by si mi to taky? |
Datum: 07. srpna 2010 18:08
 ja tež
Datum: 07. srpna 2010 8:45
 já též
Datum: 04. srpna 2010 10:19
 kdybys byl tak hodný tak bych se pro inspiraci podíval  díky
Datum: 03. srpna 2010 20:47
 zdar mě bys to taky mohl poslat na mail.dík
Datum: 03. srpna 2010 19:20
 stacej k tomu nejaky kulaty pilniky a jemny smirgl potom na vylesteni.j poslu vam to na emajl jak to sundam OK?
Datum: 03. srpna 2010 15:36
 Hoši, tohle se dá vypilovat aj doma, néjakýma lepšóma pilníkama?
Datum: 03. srpna 2010 15:17
 chtel sem si to taky vypilovat posles my distak taky foto toho karbecu ,díky a este bych se chtel zeptat estli to nebude víc žrát s tim vipylovanym karburatorem,díky
Datum: 03. srpna 2010 14:53
 Pošleš mi foto karbece jak to vypadá. Díky
Datum: 03. srpna 2010 14:29
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Kdysi jsem si taky nechal snížíít hlavu asi o 1 mm no jezdil trochu líp ale po půlroce se vysypaly jehly na ojnici a bylo to na GO .JE TO NA UVÁŽENOU!!!
Datum: 03. srpna 2010 9:44
 jo a este jestli by me nekdo poradil o kolik to tak mam stahnout tu hlavu(nějak rozumně aby vydržela ojnice)
Datum: 02. srpna 2010 22:06
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 čau hoši, dnesk jsem začal rozdělávat motor na jawa 21normálně jsem rozložil spojku všechno normálně šlo, ale jak jsem chtěl zdělat spojkový koš tak nešla povolit ta matka koše když ní točím tak se točí celý ten hřídel na kterém je a nevím jak to mám držet aby se to neprotáčelo prostě jak to mám odtáhnou díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 22:55
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 já jsem to chtnul hasakem za koš a golou jem povolil matku a maš to za 1 minutu
Datum: 02. srpna 2010 22:55
 ja jsem s tim zatim problemy nemel,chyt sem kos rukou s rukavici a druhou rukou sem to povolil..delal sem to tak asi u 3 motoru..tak bud mam silu a nebo vsechny 3 byli spatne utahly
Datum: 02. srpna 2010 22:29
 Jak je koš, a na ném sou takový ty zarážky na dolní části, tak si tam zapříć nějakou prkotinu,,a tu zapři o karter, přesněji o to, jak se tam montuje ejden ze šroubů, spojkovéh deklu (já si tam zapŕinil nějakou nábojnici z pistole
Datum: 02. srpna 2010 22:05
 Myslím že je na to i nějaký zajišťovák, ale my sme na to byly 2 a jeden to chytil do kleští a druhej povoloval, ale tenkraát na jinym motoru kde byl píst na výměnu sme zařadili rychlost a píst sekli o kartery a povolilo se to taky v pohodě.
Datum: 02. srpna 2010 22:00
 Čau draci,mám vybrus,vyjetá jedna nádrž(05) s polsyntetikou 1:25,jehla na třetim zářezu z vrchu.V sobotu mám jed závod v terénu ale nevím jestly to ten válec vydrží.Myslíte že se to zadře?dik a prosim bez nadavek že sem to pořádně nezajel,protože mi praskl píst tak je to tak narychlo
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 21:28
 to vim ale ten pist co midali mám doma ten je 38.50,ale já tam dal druhej kterej je 38.48 a vybrus má 0.04 takže dohromady 0.06mm...
Datum: 03. srpna 2010 21:28
 shrek: výbrus se dělá podle pístu, tzn že jestli je tam tolerance 0,04mm tak máš výbrus 38.52...
Datum: 03. srpna 2010 18:51
 Jo ten závod klidně odjezdi...
Datum: 03. srpna 2010 11:05
 no dobře ale když mám na pístu toleranci 0.02 a na válci 0.04 tak dohromady už to je velká tolerance...
Datum: 03. srpna 2010 10:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ne nemělo....nějaký setini bla bla je klasická tolerance  nic víc v tom nehledej
Datum: 03. srpna 2010 10:44
 jo a jeto druhej vybrus a dali mi k tomu píst na kterym bylo napsano 38.48,nemělo tam být 38.50?
Datum: 03. srpna 2010 8:31
Datum: 03. srpna 2010 8:29
 presne tak... nevíte někdo jaká je nejmenší možná vůle výbrusu? že bych je požádal ad mi to tak udělají. sice se to blbě zajíždí ale po zajetí to stojí za to
Datum: 02. srpna 2010 22:59
 S jaku vůli ti ten výbrus udělali? 0.03 tam se musí opravdu zajíždět, 0.05, tam se už tolik bát nemusíš, ale stejnak bych si to nerysknul.
Datum: 02. srpna 2010 22:22
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Ahoj,dnes jsem byl v kovošrotu a našel jsem tam babetu byla taková nekompletní ale má motor i se zapálkem je to myslim dvourychlost co myslíte mám se pro ten motůrek zítra stavit nebo je to k ničemu celou bábu vzít nemužu beru to totiž na fichtlu.Jinak za kilo hliníku je 10kč tak aby se to vyplatilo.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 13:41
 péro:  takhle se mi to libi. Vono je lepsi to mit na pude a az to budu potrebovat, tak to mam nez nechat tam a za tyden si rict: ty voe, ted to potrebuju a pred tydne jsem to mohl mit za dara. Srotoviste je veteranisticky Tesco nebo Kaufland
Datum: 03. srpna 2010 13:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 sakra ze šrotu berte všechno co je na motorky!!!! já beru úplně vše co je ještě použitelný , nebo co se dá opravit...vždicky to hodím na půdu a tam at si to je....beru i věci , který nepotřebuju ... prostě vše
Datum: 03. srpna 2010 10:47
 vo co že tam dneska prijdes a bába bude fuč (sešrotovaná)už se mi to taky jednou stalo ale s fichtlem
Datum: 03. srpna 2010 7:57
 kdyby ten motor nesel zprovoznit,vzdycky ho muzes rozprodat na dily a nebo za vykupni cenu hodit do srotu ne?ale tak jako tak nejakou cenu mit bude a urcite zprovoznit bude,na tom motoru se neda skoro nic rozbit krome obou spojek (kamarad se vysekal a byli v prdeli,spadnul na bok a sli do kelu)ale i tak,do tech spojek das tak 600 a pokud bude zbytek motoru OK tak za 6 kil je dobry mit motor ne?
Datum: 02. srpna 2010 22:33
 určitě to ber, aspoň ten motor, přinejhoršim tim budeš pohánět rožeň na grilu
Datum: 02. srpna 2010 22:21
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 No tak je to lepší aspon bych za ten motor nedal tolik.Tak co myslíte mám to vzít?
Datum: 02. srpna 2010 22:10
 10 kč?? za kilo hnliníku? u nás je 30 kč za kilo
Datum: 02. srpna 2010 22:07
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 To ti to napíšu a vyfoukneš mi ho.Je to v Liberci.
Datum: 02. srpna 2010 21:49
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 čau v kterém kovošrotu jsi to našel to bych taky rád
Datum: 02. srpna 2010 21:43
 Čau draci jede nekdo z vás do Břehů u Přelouče na stadion cup,je tam i vložený závod fichtlů,.je tam supr atmosféra.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 13:53
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 urcite pojedu svincany jsem pro***l...
Datum: 03. srpna 2010 13:53
 nenapsal jsem kdy to je omlouvám se, je to 7.8.2010 start 12.00
Datum: 02. srpna 2010 21:38
Jméno: babca
IP: uživatel1506
 ahoj draci mam babetu 210 stala 15 let a ma najeto 1000 km byla pry pojizdna, tetka jede taky ale je problem v tom ze to na druhou rychlost jede tak 30km a pak se to jako dusi at dam sytic a bohatost jakou koly tak jeto stejny zkusil jsem 2. a 3. zarez na jehle to je stejny pak jsem skusil sytic uplne to nejede na pul sytice to je stejny pak se vypne a trosku to zrychli. Proste to nejde srychlosti dootacek vynechava to a dusi se. na stojanku to jde slusne dootacek. Karburator jsem 2 krat mel rozebranej a nic jsem nenasel
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 12:04
Jméno: babca
IP: uživatel1506
 ok
Datum: 03. srpna 2010 12:04
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 pak jit a šechno přetěsnit a podívat se do válce jj
Datum: 03. srpna 2010 11:07
 Tak jestli stála takhle dlouho, tak gufera budou na šrot, takže tim bych začal vyměnit všechny gufera, dále vyčistit palivový ventil.
Datum: 02. srpna 2010 22:07
 čau lidi, potřebuju poradit, mam mustanga po renovaci a je tam i novej výbrus a když přidám plnej tak to chcípá ale na pul plynu to jede. díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2011 23:07
 a jest ejsem zapoel ze kdyz jedu na pul plnu dam nohu na cepak a drzim ho tak to muzu vykotlit az do plnych otacek ale z karbetu kape benal ja
Datum: 22. října 2011 23:07
 zdravim chlapy, mam uplne stejnej problme taky po vybrusu ALE tak pred mesicem krasne táhl ale proste ze dne na den to bylo v haji koupil jsem ¨novy´ karbec a porad to stejne nevite ke muze byt chyba? pls piste na mail
Datum: 22. října 2011 22:57
 po výbrusu ho moc nevytáčej, ale může to bejt tim že se ti uchlastává.. zkus snžit hladinu v karbecu
Datum: 02. srpna 2010 23:34
 taky mam motor po GO vybrus všecko nemožeš to točit na plny kotel nebo ho zadřeš a bude to v pytlu pulka plynu a moc ho nehnat
Datum: 02. srpna 2010 21:22
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 20:48
 zdravím. jak jsem tu kdesi řešil že mi píst v horní uvrati přečnívá přes horní hranu vložky asi 1.5mm tak jsem na to už zřejmně přišel. Dneska jak tak stál kámošův pincek vedle mého tak jsem zjistil že on má na spodu válce trochu zvýšenou dosedací plochu,jakoby 1.5mm vystouplou kdežto já jí tam nemám... Asi to tak nemá byt že? Nějaký blbeček co ten motor měl předemnou asi myslel že když sníží válec tak to bude mít vyšší kompresi...debil prostě nemám slov
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 14:50
 boocher: jinak jde mi jen o ten hliník  ..tu vložku ti klidně přelisuju do dobrého hliníku.
Datum: 03. srpna 2010 14:50
 je na něm najeto cca 600km... tak to bych ti s tou 207 snad stíhal
Datum: 03. srpna 2010 14:28
 No bral byl ale jak říkám mě se to nechce znova zajíždět,zatím to nechám tak ale kdyby se tam udelalal nějaká vůle a začalo to klepat o hlavu tak bych ho hned dal pryč... Zatím to jede perfektně.  já jezdím na pionýru protože mám jenom A1 a 125ku nemá cenu kupovat,za rok si delam Ačko na panelku
Datum: 03. srpna 2010 14:20
 dám ti za to válec po výbrusu, nechceš? jo a sem línej udělat si papíry tak jezdím na babetě páč mám jen Bčko
Datum: 03. srpna 2010 14:16
 No zatím ho neprodávám,protože nový se mě zajíždět nechce ale kdybych ho prodával tak za cenu výbrusu 400Kč. Sice vypadal že je nejetý ale když komplet GO tak komplet GO a dal jsem ho vybrousit... Někdy se projet můžeme ale tyto dva týdny určitě ne protože mám hodně práce. někdy se můžeme domluvit
Datum: 03. srpna 2010 13:09
 a co bys za ten válec chtěl? ty jsi z vracova? to mám asi 45km.... neprojedem se?
Datum: 03. srpna 2010 12:52
 sorry ten posledni příspěvek už sem neměl byt to byla taka uvaha ale nepravdivá. nechtěně jsem to sem dal... a nevim jak to smazat
Datum: 03. srpna 2010 12:36
 Kdyyb tomu tak bylo tak nenadávám. Vrtání měl originální 38 a píst byl taky originální... nevim jaké vrtání má babetta ale myslim že kdyby někdopíst z babetty stočil nas 38mm tak by z něj moc nezbylo
Datum: 03. srpna 2010 12:35
 nevim jestli tomu tak je protože v tom motoru byloorigiální vrtání 38mm a originální píst,válec jak jsem studoval byl skoro nejetý,ještě tam šly vidět ty spirály nebo nevim jak to mám nazvat... Takové ty spirálky které jsou po celém válci po výbrusu... Podle mě to jenom dostal do ruk nějaký kluk,který myslel že když sníží válec tak se zvýší komprese
Datum: 03. srpna 2010 12:33
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 no to co píše péro je typický. bez jakýchkoliv znalostí do něčeho hrábnout a myslet si že tomu rozumim víc než konstruktér a že ten hajzl tam schoval aspon 8 kobyl který z toho já doma na koleně vydoluju tim, že tam vyvorám díru jak do řiti  ))))
Datum: 03. srpna 2010 11:37
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no já jsem zase koupil motor na 555 a nějaký chytrák se z toho znažil dostat koně tím , že propiloval přepouštěcí kanálky v karterech...bohužel se propiloval až do zapalování a pak mi ten motor ještě prodal..když jsem to doma rozdělal takjsem myslel že mě je*ne  protože na první pohled ty kartry byly docela pěkný
Datum: 03. srpna 2010 10:52
 boochere: co za ten válec chceš?
Datum: 03. srpna 2010 10:09
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 prostuduj si vejšky pístů a zjistíš že to bylo možná z nouze ctnost. my starší si pamatujem dobu že nešlo dojít do krámu a koupit píst jakej jsi potřeboval.Výbrusy se protáčely na soustruhách a brousily na děrovkách protože to nikdo nedělal.to byl rok tak 90-91. možná že tohle byla ůprava na píst z babety nebo z něčeho uplně jinýho. nebyl internet a nebyly mobily. zato jsme se naučili myslet, počítat a rýsovat. neodsuzuj něco o čem nic nevíš  ))) tady ten pokec si pročti a pak se začni ohánět debilama a blbečkama  )))))))
Datum: 03. srpna 2010 9:31
 Hochu divím se ale nenaráží i přes to že mám hlavu sníženou... Jede to perfektně takže zatím to neřeším...kdyby něco šak válců mám plnou bednu,vyberu nějpěknejší,pošlu ho na výbrus a jezdím dál beznějakého přečnívání
Datum: 02. srpna 2010 22:46
 A to ti nenarážel píst do hlavy?...jinak s tímhle co dělat to nevím, ale nemá to tak být nejspíš
Datum: 02. srpna 2010 22:10
 Zdravím, kde se dá sehnat jehla šoupátka k pařezovi ? děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 20:09
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Zdarec borci už nwm čím to je že mě nesvíty přední a zadní světlo přes trafo jedou dalkový/tlumení a zadní civky jsounové a nic nesvíty je to u jawy 20.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 7:49
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 jj,ale když dam ten zelénej dratek na kostru tak jdou jiskry
Datum: 03. srpna 2010 7:49
 mas civky spravne dany co se tyce vzdalenosti od magneta ? a kdyz das na civku zarovku + a minus na kostru a kopnes tak problikne ?
Datum: 03. srpna 2010 1:25
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 A jak to mám poznat?
Datum: 02. srpna 2010 21:49
 a nejde to někde doskratu vůči motoru?
Datum: 02. srpna 2010 21:44
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 mam dotaz jak vymněnit na fika přední tlumiče? pružiny? hlavně rozebíraní
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 20:38
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 no jo ta jedna pružina jde ale ta druha nejde vyndat
Datum: 02. srpna 2010 20:38
 Nemáte nějaký fígl jak vyšroubovat ty kluzáky i s pružinama? potřebuji je vyměnit a nějak se mi nechce sundávat masku,řiditka a odpojovat elektriku
Datum: 02. srpna 2010 20:17
 tlumiče tam nejsou  sundáš kolo a vyštoubuješ spodní část vidlice, pak odšroubuješ to víčko co je nahoře a vytáhneš ho i s pružinou... kdyby ses na to kouknul a zamyslel se tak na to musíš přijít sám...
Datum: 02. srpna 2010 19:00
 sry zapomel jsem jeste jeden dotaz - jsou horni brejle stejny u 487 i u 638, nebo jsou jiny ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 18:28
 caw chci pres zimu dat na 638 oilmaster, ale levej cep na klikovce ma taky zarez jako 477.01, nebo se na nej nasroubuje jenom unasec co ma SESA tu v kramku ? 2. otazka: kde je umistena nadrzka ? v pravem kastliku, nekde u baterky ? A posledni otazka : pouziva nekdo cerpadlo na olej co tady ma SESA ? Jak je na to se spolehlivosti ? dik moc za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 9:32
 tak dik. udelat matici je ten nejmensi problem. Jinak u cerpadylka je napsano, ze je pro 638,639,640 tak nevim, jestli je to pro tyhle motorky co to mely od vyroby, nebo jestli je to mysleny tak, ze by to na tenhle motor slo.
Datum: 03. srpna 2010 9:32
 638 měli oila? U 640 byla nádržka pod sedlem u zadního světla, někdo ji rouboval na 638, ale myslim že se muselo upravit sedlo trošku...unašeč by měl stačit, já ale musel na číze vytočit na soustruhu matici primáru, která byla zároveň jako unašeč oila, pač samotnej unašeč nedosáhl...jinak čerpadlo je spolehlivý dost
Datum: 02. srpna 2010 18:47
 !! RYCHLE !!
!! HONEM !!
Lidi rychle bych potřeboval vědět co za olej do převodovky a spojky, mám úplně obyčejnýho Fíka 21, ale má trochu ojetou převodovku (nic hroznýho), jezdím hodně do kopců (Liberec - Jizerky).
Trochu kape (nic hroznýho) jen málo takže když bude mýt větší viskozitu tak nevadí!
Hlavně abych nedojebal převodovku!!!!
Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 22:38
Jméno: sefcik.jan
IP: uživatel9313
 Chalupu máme na Horních domcích, na černý sjezdovce nad montazem.
Datum: 03. srpna 2010 22:38
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Když už tam máš to PP-80, tak to tam klidně nech, aditivum není ani tak potřeba, spíš dej trošku víc oleje. Chalupu máte někde na Studenově nebo směrem na Horní domky?
Datum: 03. srpna 2010 17:17
 Hele ty "agro" vod káď seš, hory to neni prdel to chce taky Pb aditivum a se spojkou to neni vůbec sranda!
Tyhle stoje jsou dělaný na Povážskou nížinu, já už skoro uvažuju, že tam dám při renovaci větší rozetu, tady jsou krpály který na dvojku nevyjedeš ani kdybyses zbláznil!!!
Datum: 03. srpna 2010 11:20
 No čéče já jedu z Ruprechtic po Horský pak Rudolfov, Bedřichov, Hrabětice, Josefáč a tak až do Kořenova tam to asi stočim na Příchovice, ale mám už tam ten PP 80, jinej neměli, ale s tou sračkou co tam byla jsem jel nejdál až do Hrabětic tak tohle snad nebude horší, jedu asi ve Čtvrtek uvidim jak to bude s počasim, už mám i bumážku od Úřadu u Rokytnici, zaplať pán bů, že nejsme v KRNAPU, to by bylo horší, mi máme chalupu asi 150m od hranice ochranýho pásma s třetí zónou, jó někdo řekne ser na úřady, ale tohle neni vůbec prdel, měli jsme tam známí a ti platili 1500 pokutu.
Datum: 03. srpna 2010 11:14
Jméno: argo
IP: uživatel8742
Datum: 03. srpna 2010 11:11
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Pro větší zatížení a když je navíc teplo je vhodnější olej PP-90. Dřeš fichtla nahoru na Smědavu nebo jedeš na Bedřichov?
Datum: 03. srpna 2010 7:03
 Tak díky moc, víte lidi já to kontrolně otevřel a vyšla z toho taková srágora hnědá, totálně neprůhledná, něco neuvěřitelnýho!!
Ty vole já chtěl já to kontroloval, před cestou z Liberce do Rokytnice (49 km), jede se horskejma silničkama, to víte proto sem se tak lek co to je  .
Datum: 02. srpna 2010 21:20
 !! RYCHLE !! !! HONEM !! tam nalej mogul trans pp 80-90!!! Ale rychle, honem
Datum: 02. srpna 2010 19:08
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
Datum: 02. srpna 2010 18:05
 Tak buď převodový olej PP80 nebo PP 90
Datum: 02. srpna 2010 17:33
|



|