slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1080  1081  1082  1083  1084  1085  1086  1087  1088  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
čau lidi, mam na mustangovy motor po generálce a je třak i novej výbrus a jede to docela pomalu ani nemá tah nevíte někdo čim to muže bejt? díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 18:13
 
 
 
 
Jméno: curda      IP: uživatel7956    
cau odkad jsi
 
 
Datum: 03. srpna 2010 18:13
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tenhle dotaz už tady jednou byl, a byli na něm i odpovědi, bylo to myslím u tebe...je to normální....s novým výbrusem to hned nepojede, prvne se to musi zajet a az pak to dostane patricny vykon
 
 
Datum: 03. srpna 2010 11:53
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://motocykle.bazos.sk/inzerat/4468640/LED-smerovky-univerzalne.php také smerovky jako by svietili na fuchtla? keby by som tam mal stejnosmerny prud? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 22:13
 
 
 
 
Jméno: wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevidím že by krajní řady LEDek byly ohnuté směrem ven. Takže to bude viditelné jen zepředu, z boku ne. \r\nNavíc je to na 12V
 
 
Datum: 04. srpna 2010 22:13
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkář      IP: uživatel5685    
Čau draci teď mi padl pod okono tunigovej pístní kroužek od Piston Ring ... prosím , co to je za materiál a v čem je lepší oproti tomu levnějšímu ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 8:42
 
 
 
 
Jméno: suedo      IP: uživatel9425    
určitě zaručená kvalita ;-) protože sou bud pist. kroužky z činy a nebo z česka...
 
 
Datum: 07. srpna 2010 8:42
 
 
 
 
Jméno: Lukáš Pešek      IP: uživatel1194    
Nazdarte drací a dračice, potřeboval bych sehnat helmu které se říkalo kokos(skořápka).Dále bych potřeboval zaslat foto lékárničky a originál nářadí, kde se to vozilo na stroji Jawa 21 Sport(Popřípadě kde lékárničku sehnat). Nedávno byla dokončena renovace , tak zde je link na foto (http://a.imageshack.us/img833/2231/pionr.jpg) Tak co na to říkáte hm?:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 16:13
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
už jsem ti je poslal se podívej a odepiš na email čus
 
 
Datum: 03. srpna 2010 16:13
 
 
 
 
Jméno: Lukáš Pešek      E-mail:      IP: uživatel1194    
No Stříbro ( 30 Km od Plzně) Ale přez víkendy jsem na chatě u Losiné( ta je cca 5 Km od plzně) :-D
 
 
Datum: 03. srpna 2010 14:26
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
jasně :-D mužu jse zeptat odkud jsi?
 
 
Datum: 03. srpna 2010 13:26
 
 
 
 
Jméno: Lukáš Pešek      E-mail:      IP: uživatel1194    
Dobře, na ceně se domluvíme potom =)
 
 
Datum: 03. srpna 2010 13:07
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
jinak ta helma je fakt pěkná ještě zachovalá
 
 
Datum: 03. srpna 2010 12:40
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
k večeru ti pošlu fotku protože ted emam fotak a kolik by jsi za tu helmu dal?
 
 
Datum: 03. srpna 2010 12:31
 
 
 
 
Jméno: Lukáš Pešek      E-mail:      IP: uživatel1194    
No, když sem to fotil, tak ještě nebyl na číslech, ale už je. z Ničeho se nám to povedlo postavit za 3 dny na papíry + STK. Ještě sem postnu foto SPZtky a techničáků :-) E-mail je lukas.pesek2@gmail.com :-)
 
 
Datum: 03. srpna 2010 11:38
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 03. srpna 2010 11:10
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takhle to mam ja na sve 20. origo lekarna a naradi ale na foto naradi je vyndane http://bnd30.rajce.idnes.cz/Na_cestach/#P1010646.JPG . a zde je origo naradi http://bnd30.rajce.idnes.cz/Na_cestach/#P1010640.JPG . :-) a kde vidite fotku jeho fichtla?????
 
 
Datum: 03. srpna 2010 11:07
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Všechno už ti tady napsaly, tak jen napíšu že renovace se vydařila, pěkný fík
 
 
Datum: 03. srpna 2010 11:06
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
jinak fichtl paradní
 
 
Datum: 03. srpna 2010 10:59
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
čus mam doma jednu takovou helmu akorád jiné barvy maš email bych ti poslal fotku
 
 
Datum: 03. srpna 2010 10:56
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo fatk pěkná ale kryt řidítek má být bilí.JInač to nářadí s lekárničkou má být nejspíš nad indučkou protože nikma jinam to už nenacpeš.Jaký odstín máš tý červený podle RAL 3003??
 
 
Datum: 03. srpna 2010 10:23
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 03. srpna 2010 10:20
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš to moc pěkný ale asi to nemáš s papíra ( nevidím SPZ ) ?
 
 
Datum: 03. srpna 2010 10:06
 
 
 
 
Jméno: kastan      E-mail:      IP: uživatel3545    
Zdar jaké máte zkušennosti s motocykjlem jawa 125 travel???Zajímá mně spotřeba,jízdní vlastnosti,spolehlivost a optimální cena tohoto motocyklu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 23:37
 
 
 
 
Jméno: kastan      E-mail:      IP: uživatel3541    
Hm takže jawu 125 travel nebrat,tak mi poradte nějaký endurko do 125 výkonu do 11kw s přijatelnou cenou a spotřebou nějaký starší,jelikož se mi cestovky nezamlouvají tak aprilia rs 125 nevyhovuje spíš nějáký endurko.
 
 
Datum: 03. srpna 2010 23:37
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak se ti to muže líbit?Kup si aprilii rs 125 :-)
 
 
Datum: 03. srpna 2010 16:34
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No, s takovým Áčkem se za tebou kadej otočí.:-D
 
 
Datum: 03. srpna 2010 13:22
 
 
 
 
Jméno: Webster      IP: uživatel6534    
Zůstaň u Jawy a ČZ ale vybírej ze starších, poctivích ročníků. Koukni na nějakou ČZ 125.
 
 
Datum: 03. srpna 2010 9:46
 
 
 
 
Jméno: Nou      IP: uživatel6468    
promin ja bych to nekupoval uz jen proto ze je to jawa, spatne se mi to rika ale to co tedkon vyrabi je shit. Setri na normalni motorku
 
 
Datum: 03. srpna 2010 8:36
 
 
 
 
Jméno: Rosi48 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
toš draci,dneska sem udělal co sem dlouho planoval a to že sem vybrousil seriovej karbec na 18,5mm+70tryska,pruběh zatahu je o poznani lepši,ale zajimalo by me o kolik vic to bude tak žrat.tak bych si chtel koupit to dellorto19 co tu je,motor ma upraveny časovani vyfuku a posunutou hranu uzavirani sani,jinak "spodek"mám 100%OK tak bych chtel este snizit hlavu.trofá si nekdo odhadnout kolik to tak pojede?13z sekundár odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 18:08
 
 
 
 
Jméno: KaBys      IP: uživatel1163    
Zadrec prosím poslal by si mi to taky? |:-)
 
 
Datum: 07. srpna 2010 18:08
 
 
 
 
Jméno: suedo      E-mail:      IP: uživatel9425    
ja tež :-D
 
 
Datum: 07. srpna 2010 8:45
 
 
 
 
Jméno: Libang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já též :-)
 
 
Datum: 04. srpna 2010 10:19
 
 
 
 
Jméno: lukysv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
kdybys byl tak hodný tak bych se pro inspiraci podíval :-) díky
 
 
Datum: 03. srpna 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar mě bys to taky mohl poslat na mail.dík
 
 
Datum: 03. srpna 2010 19:20
 
 
 
 
Jméno: Rosi48 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stacej k tomu nejaky kulaty pilniky a jemny smirgl potom na vylesteni.j poslu vam to na emajl jak to sundam OK?
 
 
Datum: 03. srpna 2010 15:36
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoši, tohle se dá vypilovat aj doma, néjakýma lepšóma pilníkama?
 
 
Datum: 03. srpna 2010 15:17
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
chtel sem si to taky vypilovat posles my distak taky foto toho karbecu ,díky a este bych se chtel zeptat estli to nebude víc žrát s tim vipylovanym karburatorem,díky
 
 
Datum: 03. srpna 2010 14:53
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Pošleš mi foto karbece jak to vypadá. Díky
 
 
Datum: 03. srpna 2010 14:29
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel9869    
Kdysi jsem si taky nechal snížíít hlavu asi o 1 mm no jezdil trochu líp ale po půlroce se vysypaly jehly na ojnici a bylo to na GO .JE TO NA UVÁŽENOU!!!
 
 
Datum: 03. srpna 2010 9:44
 
 
 
 
Jméno: Rosi48 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a este jestli by me nekdo poradil o kolik to tak mam stahnout tu hlavu(nějak rozumně aby vydržela ojnice)
 
 
Datum: 02. srpna 2010 22:06
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
čau hoši, dnesk jsem začal rozdělávat motor na jawa 21normálně jsem rozložil spojku všechno normálně šlo, ale jak jsem chtěl zdělat spojkový koš tak nešla povolit ta matka koše když ní točím tak se točí celý ten hřídel na kterém je a nevím jak to mám držet aby se to neprotáčelo prostě jak to mám odtáhnou díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 22:55
 
 
 
 
Jméno: pioner21      IP: uživatel5056    
já jsem to chtnul hasakem za koš a golou jem povolil matku a maš to za 1 minutu :-D
 
 
Datum: 02. srpna 2010 22:55
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja jsem s tim zatim problemy nemel,chyt sem kos rukou s rukavici a druhou rukou sem to povolil..delal sem to tak asi u 3 motoru..tak bud mam silu a nebo vsechny 3 byli spatne utahly :-D
 
 
Datum: 02. srpna 2010 22:29
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak je koš, a na ném sou takový ty zarážky na dolní části, tak si tam zapříć nějakou prkotinu,,a tu zapři o karter, přesněji o to, jak se tam montuje ejden ze šroubů, spojkovéh deklu (já si tam zapŕinil nějakou nábojnici z pistole :-D
 
 
Datum: 02. srpna 2010 22:05
 
 
 
 
Jméno: maugli ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslím že je na to i nějaký zajišťovák, ale my sme na to byly 2 a jeden to chytil do kleští a druhej povoloval, ale tenkraát na jinym motoru kde byl píst na výměnu sme zařadili rychlost a píst sekli o kartery a povolilo se to taky v pohodě.
 
 
Datum: 02. srpna 2010 22:00
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci,mám vybrus,vyjetá jedna nádrž(05) s polsyntetikou 1:25,jehla na třetim zářezu z vrchu.V sobotu mám jed závod v terénu ale nevím jestly to ten válec vydrží.Myslíte že se to zadře?dik a prosim bez nadavek že sem to pořádně nezajel,protože mi praskl píst tak je to tak narychlo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to vim ale ten pist co midali mám doma ten je 38.50,ale já tam dal druhej kterej je 38.48 a vybrus má 0.04 takže dohromady 0.06mm...
 
 
Datum: 03. srpna 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
shrek: výbrus se dělá podle pístu, tzn že jestli je tam tolerance 0,04mm tak máš výbrus 38.52...
 
 
Datum: 03. srpna 2010 18:51
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo ten závod klidně odjezdi...
 
 
Datum: 03. srpna 2010 11:05
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no dobře ale když mám na pístu toleranci 0.02 a na válci 0.04 tak dohromady už to je velká tolerance...
 
 
Datum: 03. srpna 2010 10:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ne nemělo....nějaký setini bla bla je klasická tolerance :-)nic víc v tom nehledej
 
 
Datum: 03. srpna 2010 10:44
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a jeto druhej vybrus a dali mi k tomu píst na kterym bylo napsano 38.48,nemělo tam být 38.50?
 
 
Datum: 03. srpna 2010 8:31
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
výbrus s vůlí 0.04mm,jde mi o to že v seriálu jsem celkově druhej a toto je poslední závod,tak bych ho rád dojel na tom druhym místě.Motor jede o poznání lépe než minule,jinak jsem jel už 3/4 hodiny v kuse a bez známek zadírání,takže doufám že to vydrží těch 2x 10 minut pod plnou palbou :-D :-D
 
 
Datum: 03. srpna 2010 8:29
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
presne tak... nevíte někdo jaká je nejmenší možná vůle výbrusu? že bych je požádal ad mi to tak udělají. sice se to blbě zajíždí ale po zajetí to stojí za to
 
 
Datum: 02. srpna 2010 22:59
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S jaku vůli ti ten výbrus udělali? 0.03 tam se musí opravdu zajíždět, 0.05, tam se už tolik bát nemusíš, ale stejnak bych si to nerysknul.
 
 
Datum: 02. srpna 2010 22:22
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Ahoj,dnes jsem byl v kovošrotu a našel jsem tam babetu byla taková nekompletní ale má motor i se zapálkem je to myslim dvourychlost co myslíte mám se pro ten motůrek zítra stavit nebo je to k ničemu celou bábu vzít nemužu beru to totiž na fichtlu.Jinak za kilo hliníku je 10kč tak aby se to vyplatilo.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 13:41
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
péro: :-) takhle se mi to libi. Vono je lepsi to mit na pude a az to budu potrebovat, tak to mam nez nechat tam a za tyden si rict: ty voe, ted to potrebuju a pred tydne jsem to mohl mit za dara. Srotoviste je veteranisticky Tesco nebo Kaufland :-D
 
 
Datum: 03. srpna 2010 13:41
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
sakra ze šrotu berte všechno co je na motorky!!!! já beru úplně vše co je ještě použitelný , nebo co se dá opravit...vždicky to hodím na půdu a tam at si to je....beru i věci , který nepotřebuju ... prostě vše
 
 
Datum: 03. srpna 2010 10:47
 
 
 
 
Jméno: DaCaN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vo co že tam dneska prijdes a bába bude fuč (sešrotovaná)už se mi to taky jednou stalo ale s fichtlem
 
 
Datum: 03. srpna 2010 7:57
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyby ten motor nesel zprovoznit,vzdycky ho muzes rozprodat na dily a nebo za vykupni cenu hodit do srotu ne?ale tak jako tak nejakou cenu mit bude a urcite zprovoznit bude,na tom motoru se neda skoro nic rozbit krome obou spojek (kamarad se vysekal a byli v prdeli,spadnul na bok a sli do kelu)ale i tak,do tech spojek das tak 600 a pokud bude zbytek motoru OK tak za 6 kil je dobry mit motor ne?
 
 
Datum: 02. srpna 2010 22:33
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
určitě to ber, aspoň ten motor, přinejhoršim tim budeš pohánět rožeň na grilu :-D
 
 
Datum: 02. srpna 2010 22:21
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
No tak je to lepší aspon bych za ten motor nedal tolik.Tak co myslíte mám to vzít?
 
 
Datum: 02. srpna 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
10 kč?? za kilo hnliníku? u nás je 30 kč za kilo
 
 
Datum: 02. srpna 2010 22:07
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
To ti to napíšu a vyfoukneš mi ho.Je to v Liberci.
 
 
Datum: 02. srpna 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
čau v kterém kovošrotu jsi to našel to bych taky rád
 
 
Datum: 02. srpna 2010 21:43
 
 
 
 
Jméno: manas78 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau draci jede nekdo z vás do Břehů u Přelouče na stadion cup,je tam i vložený závod fichtlů,.je tam supr atmosféra. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 13:53
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
urcite pojedu svincany jsem pro***l...
 
 
Datum: 03. srpna 2010 13:53
 
 
 
 
Jméno: manas78 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nenapsal jsem kdy to je omlouvám se, je to 7.8.2010 start 12.00
 
 
Datum: 02. srpna 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: babca      IP: uživatel1506    
ahoj draci mam babetu 210 stala 15 let a ma najeto 1000 km byla pry pojizdna, tetka jede taky ale je problem v tom ze to na druhou rychlost jede tak 30km a pak se to jako dusi at dam sytic a bohatost jakou koly tak jeto stejny zkusil jsem 2. a 3. zarez na jehle to je stejny pak jsem skusil sytic uplne to nejede na pul sytice to je stejny pak se vypne a trosku to zrychli. Proste to nejde srychlosti dootacek vynechava to a dusi se. na stojanku to jde slusne dootacek. Karburator jsem 2 krat mel rozebranej a nic jsem nenasel odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 12:04
 
 
 
 
Jméno: babca      IP: uživatel1506    
ok
 
 
Datum: 03. srpna 2010 12:04
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
pak jit a šechno přetěsnit a podívat se do válce jj
 
 
Datum: 03. srpna 2010 11:07
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jestli stála takhle dlouho, tak gufera budou na šrot, takže tim bych začal vyměnit všechny gufera, dále vyčistit palivový ventil.
 
 
Datum: 02. srpna 2010 22:07
 
 
 
 
Jméno: jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
čau lidi, potřebuju poradit, mam mustanga po renovaci a je tam i novej výbrus a když přidám plnej tak to chcípá ale na pul plynu to jede. díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2011 23:07
 
 
 
 
Jméno: Vojta      E-mail:      IP: uživatel12635    
a jest ejsem zapoel ze kdyz jedu na pul plnu dam nohu na cepak a drzim ho tak to muzu vykotlit az do plnych otacek ale z karbetu kape benal ja
 
 
Datum: 22. října 2011 23:07
 
 
 
 
Jméno: VojtA      E-mail:      IP: uživatel12635    
zdravim chlapy, mam uplne stejnej problme taky po vybrusu ALE tak pred mesicem krasne táhl ale proste ze dne na den to bylo v haji koupil jsem ¨novy´ karbec a porad to stejne nevite ke muze byt chyba? pls piste na mail
 
 
Datum: 22. října 2011 22:57
 
 
 
 
Jméno: PaulieCz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
po výbrusu ho moc nevytáčej, ale může to bejt tim že se ti uchlastává.. zkus snžit hladinu v karbecu
 
 
Datum: 02. srpna 2010 23:34
 
 
 
 
Jméno: osi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky mam motor po GO vybrus všecko nemožeš to točit na plny kotel nebo ho zadřeš a bude to v pytlu pulka plynu a moc ho nehnat
 
 
Datum: 02. srpna 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec hoši nevíte někdo co to může být za odstín té zlaté?? http://nd03.jxs.cz/200/432/61dbc793e1_57521725_o2.jpg pls? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím. jak jsem tu kdesi řešil že mi píst v horní uvrati přečnívá přes horní hranu vložky asi 1.5mm tak jsem na to už zřejmně přišel. Dneska jak tak stál kámošův pincek vedle mého tak jsem zjistil že on má na spodu válce trochu zvýšenou dosedací plochu,jakoby 1.5mm vystouplou kdežto já jí tam nemám... Asi to tak nemá byt že? Nějaký blbeček co ten motor měl předemnou asi myslel že když sníží válec tak to bude mít vyšší kompresi...debil prostě nemám slov odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 14:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
boocher: jinak jde mi jen o ten hliník :-D..tu vložku ti klidně přelisuju do dobrého hliníku.
 
 
Datum: 03. srpna 2010 14:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je na něm najeto cca 600km... tak to bych ti s tou 207 snad stíhal :-D
 
 
Datum: 03. srpna 2010 14:28
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No bral byl ale jak říkám mě se to nechce znova zajíždět,zatím to nechám tak ale kdyby se tam udelalal nějaká vůle a začalo to klepat o hlavu tak bych ho hned dal pryč... Zatím to jede perfektně. :-D já jezdím na pionýru protože mám jenom A1 a 125ku nemá cenu kupovat,za rok si delam Ačko na panelku
 
 
Datum: 03. srpna 2010 14:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dám ti za to válec po výbrusu, nechceš? jo a sem línej udělat si papíry tak jezdím na babetě páč mám jen Bčko :-D
 
 
Datum: 03. srpna 2010 14:16
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No zatím ho neprodávám,protože nový se mě zajíždět nechce ale kdybych ho prodával tak za cenu výbrusu 400Kč. Sice vypadal že je nejetý ale když komplet GO tak komplet GO a dal jsem ho vybrousit... Někdy se projet můžeme ale tyto dva týdny určitě ne protože mám hodně práce. někdy se můžeme domluvit :-D
 
 
Datum: 03. srpna 2010 13:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co bys za ten válec chtěl? ty jsi z vracova? to mám asi 45km.... neprojedem se? :-D
 
 
Datum: 03. srpna 2010 12:52
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorry ten posledni příspěvek už sem neměl byt to byla taka uvaha ale nepravdivá. nechtěně jsem to sem dal... a nevim jak to smazat
 
 
Datum: 03. srpna 2010 12:36
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdyyb tomu tak bylo tak nenadávám. Vrtání měl originální 38 a píst byl taky originální... nevim jaké vrtání má babetta ale myslim že kdyby někdopíst z babetty stočil nas 38mm tak by z něj moc nezbylo
 
 
Datum: 03. srpna 2010 12:35
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevim jestli tomu tak je protože v tom motoru byloorigiální vrtání 38mm a originální píst,válec jak jsem studoval byl skoro nejetý,ještě tam šly vidět ty spirály nebo nevim jak to mám nazvat... Takové ty spirálky které jsou po celém válci po výbrusu... Podle mě to jenom dostal do ruk nějaký kluk,který myslel že když sníží válec tak se zvýší komprese
 
 
Datum: 03. srpna 2010 12:33
 
 
 
 
Jméno: klikar      IP: uživatel7654    
no to co píše péro je typický. bez jakýchkoliv znalostí do něčeho hrábnout a myslet si že tomu rozumim víc než konstruktér a že ten hajzl tam schoval aspon 8 kobyl který z toho já doma na koleně vydoluju tim, že tam vyvorám díru jak do řiti:-)))))
 
 
Datum: 03. srpna 2010 11:37
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no já jsem zase koupil motor na 555 a nějaký chytrák se z toho znažil dostat koně tím , že propiloval přepouštěcí kanálky v karterech...bohužel se propiloval až do zapalování a pak mi ten motor ještě prodal..když jsem to doma rozdělal takjsem myslel že mě je*ne :-D protože na první pohled ty kartry byly docela pěkný
 
 
Datum: 03. srpna 2010 10:52
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
boochere: co za ten válec chceš? :-)
 
 
Datum: 03. srpna 2010 10:09
 
 
 
 
Jméno: klikar      IP: uživatel7654    
prostuduj si vejšky pístů a zjistíš že to bylo možná z nouze ctnost. my starší si pamatujem dobu že nešlo dojít do krámu a koupit píst jakej jsi potřeboval.Výbrusy se protáčely na soustruhách a brousily na děrovkách protože to nikdo nedělal.to byl rok tak 90-91. možná že tohle byla ůprava na píst z babety nebo z něčeho uplně jinýho. nebyl internet a nebyly mobily. zato jsme se naučili myslet, počítat a rýsovat. neodsuzuj něco o čem nic nevíš:-)))) tady ten pokec si pročti a pak se začni ohánět debilama a blbečkama:-))))))))
 
 
Datum: 03. srpna 2010 9:31
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hochu divím se ale nenaráží i přes to že mám hlavu sníženou... Jede to perfektně takže zatím to neřeším...kdyby něco šak válců mám plnou bednu,vyberu nějpěknejší,pošlu ho na výbrus a jezdím dál beznějakého přečnívání
 
 
Datum: 02. srpna 2010 22:46
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A to ti nenarážel píst do hlavy?...jinak s tímhle co dělat to nevím, ale nemá to tak být nejspíš
 
 
Datum: 02. srpna 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel8455    
Zdravím, kde se dá sehnat jehla šoupátka k pařezovi ? děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 20:09
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
Zdarec borci už nwm čím to je že mě nesvíty přední a zadní světlo přes trafo jedou dalkový/tlumení a zadní civky jsounové a nic nesvíty je to u jawy 20. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 7:49
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
jj,ale když dam ten zelénej dratek na kostru tak jdou jiskry
 
 
Datum: 03. srpna 2010 7:49
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mas civky spravne dany co se tyce vzdalenosti od magneta ? a kdyz das na civku zarovku + a minus na kostru a kopnes tak problikne ?
 
 
Datum: 03. srpna 2010 1:25
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
A jak to mám poznat?
 
 
Datum: 02. srpna 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: cechl1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nejde to někde doskratu vůči motoru?
 
 
Datum: 02. srpna 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
mam dotaz jak vymněnit na fika přední tlumiče? pružiny? hlavně rozebíraní odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
no jo ta jedna pružina jde ale ta druha nejde vyndat
 
 
Datum: 02. srpna 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemáte nějaký fígl jak vyšroubovat ty kluzáky i s pružinama? potřebuji je vyměnit a nějak se mi nechce sundávat masku,řiditka a odpojovat elektriku
 
 
Datum: 02. srpna 2010 20:17
 
 
 
 
Jméno: bfu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tlumiče tam nejsou :-) sundáš kolo a vyštoubuješ spodní část vidlice, pak odšroubuješ to víčko co je nahoře a vytáhneš ho i s pružinou... kdyby ses na to kouknul a zamyslel se tak na to musíš přijít sám...
 
 
Datum: 02. srpna 2010 19:00
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sry zapomel jsem jeste jeden dotaz - jsou horni brejle stejny u 487 i u 638, nebo jsou jiny ? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 18:28
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caw chci pres zimu dat na 638 oilmaster, ale levej cep na klikovce ma taky zarez jako 477.01, nebo se na nej nasroubuje jenom unasec co ma SESA tu v kramku ? 2. otazka: kde je umistena nadrzka ? v pravem kastliku, nekde u baterky ? A posledni otazka : pouziva nekdo cerpadlo na olej co tady ma SESA ? Jak je na to se spolehlivosti ? dik moc za odpovedi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 9:32
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak dik. udelat matici je ten nejmensi problem. Jinak u cerpadylka je napsano, ze je pro 638,639,640 tak nevim, jestli je to pro tyhle motorky co to mely od vyroby, nebo jestli je to mysleny tak, ze by to na tenhle motor slo.
 
 
Datum: 03. srpna 2010 9:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
638 měli oila? U 640 byla nádržka pod sedlem u zadního světla, někdo ji rouboval na 638, ale myslim že se muselo upravit sedlo trošku...unašeč by měl stačit, já ale musel na číze vytočit na soustruhu matici primáru, která byla zároveň jako unašeč oila, pač samotnej unašeč nedosáhl...jinak čerpadlo je spolehlivý dost :-)
 
 
Datum: 02. srpna 2010 18:47
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
!! RYCHLE !! !! HONEM !! Lidi rychle bych potřeboval vědět co za olej do převodovky a spojky, mám úplně obyčejnýho Fíka 21, ale má trochu ojetou převodovku (nic hroznýho), jezdím hodně do kopců (Liberec - Jizerky). Trochu kape (nic hroznýho) jen málo takže když bude mýt větší viskozitu tak nevadí! Hlavně abych nedojebal převodovku!!!! Díky! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 22:38
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan      IP: uživatel9313    
Chalupu máme na Horních domcích, na černý sjezdovce nad montazem.
 
 
Datum: 03. srpna 2010 22:38
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Když už tam máš to PP-80, tak to tam klidně nech, aditivum není ani tak potřeba, spíš dej trošku víc oleje. Chalupu máte někde na Studenově nebo směrem na Horní domky?
 
 
Datum: 03. srpna 2010 17:17
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele ty "agro" vod káď seš, hory to neni prdel to chce taky Pb aditivum a se spojkou to neni vůbec sranda! Tyhle stoje jsou dělaný na Povážskou nížinu, já už skoro uvažuju, že tam dám při renovaci větší rozetu, tady jsou krpály který na dvojku nevyjedeš ani kdybyses zbláznil!!!
 
 
Datum: 03. srpna 2010 11:20
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No čéče já jedu z Ruprechtic po Horský pak Rudolfov, Bedřichov, Hrabětice, Josefáč a tak až do Kořenova tam to asi stočim na Příchovice, ale mám už tam ten PP 80, jinej neměli, ale s tou sračkou co tam byla jsem jel nejdál až do Hrabětic tak tohle snad nebude horší, jedu asi ve Čtvrtek uvidim jak to bude s počasim, už mám i bumážku od Úřadu u Rokytnici, zaplať pán bů, že nejsme v KRNAPU, to by bylo horší, mi máme chalupu asi 150m od hranice ochranýho pásma s třetí zónou, jó někdo řekne ser na úřady, ale tohle neni vůbec prdel, měli jsme tam známí a ti platili 1500 pokutu. :-(
 
 
Datum: 03. srpna 2010 11:14
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
dachl21 ted si mě vážně rozesmal rychle honem, ale rychle honem :-D:-D:-D
 
 
Datum: 03. srpna 2010 11:11
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Pro větší zatížení a když je navíc teplo je vhodnější olej PP-90. Dřeš fichtla nahoru na Smědavu nebo jedeš na Bedřichov?
 
 
Datum: 03. srpna 2010 7:03
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak díky moc, víte lidi já to kontrolně otevřel a vyšla z toho taková srágora hnědá, totálně neprůhledná, něco neuvěřitelnýho!! Ty vole já chtěl já to kontroloval, před cestou z Liberce do Rokytnice (49 km), jede se horskejma silničkama, to víte proto sem se tak lek co to je :-).
 
 
Datum: 02. srpna 2010 21:20
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
!! RYCHLE !! !! HONEM !! tam nalej mogul trans pp 80-90!!! Ale rychle, honem
 
 
Datum: 02. srpna 2010 19:08
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
nelej tam nic hroznyho:-D:-D:-D ... nalej tam cokoly co ma na sobe napsano prevodovy olej..
 
 
Datum: 02. srpna 2010 18:05
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak buď převodový olej PP80 nebo PP 90
 
 
Datum: 02. srpna 2010 17:33
 
<  1080  1081  1082  1083  1084  1085  1086  1087  1088  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 18:58:08 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu