Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdarec, dotaz jentak pro informaci ! kamarad furt tvrdí ze ukostření na + má jedine skutr manet 100 ! ale ja viděl kolik motorek z + ukosttření, proto se asi prodavaj rele + a -, ale to je jedno, ale prej to + ukostření není original někdo to předělaval a jsme se o tom bavili asi pul hodiny!!!ale me motorka na - ukostření nejezdí, ja jenom + ukostření a jak jste na tom ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2010 22:19
 Takže já mám ČZ 175 450 DELUXE ,rok výroby 1968 a baterie je ukostřena na plus, zato má ČZ 175 487 z roku 1986 má ukostřeno na mínus. většinou kývačky a možná i některé panelky mají ukostřené PLUS co já vím.
Datum: 16. července 2010 22:19
Jméno: standa
IP: uživatel9907
 to neni o tom ze by sel elektroinstalací nejaký "mínusový" proud mensi jak nula....jen jde bud proud "doprava" a nebo "doleva"...podle toho znaminko! Mam Peraka,mel zapalovani z kyvacky ukostrenen minusem,ted mam zapalovani z peraka a taky ukostrene minusem....kejvacky a panelky jawy i čízy a skoro vsechny tyhle mašiny z dob 60-70 let meli ukostrenej plus.......az snad pak hranaty motory meli zase ukostrenej minus....
Datum: 15. července 2010 21:38
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 záleží jaky pol je naznačen na zapalování ne ?
Datum: 15. července 2010 21:11
 Tatran 125, kostra je na +.
Datum: 15. července 2010 13:13
 nejjednoduzsi je se kouknout do prirucky  ja mam peckovou knizku ktera je jen o motorkach jawa 250,350 perak a jawa 500 ohc...je tam vsechno,cela motorka rozebrana do posledniho sroubku..podle ty knizky jsme delali celou elektriku na perakovi,bez ni by sme byli straceny..motorka nam hazela jiskru jen na jeden valec (mam triapuli 2 valec) a s pomoci ty knizky sme to vyresili...takze podle miho nazoru je nejlepsi si nejakou takovou knizku sehnat,je tam fakt vsechno  dokonce i jak sundat kohoutek nadrze
Datum: 15. července 2010 9:47
 Asi tak, prostě jim luplo v bedně že ukostřej plus, naprosto bezdůvodně.
Datum: 15. července 2010 0:19
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Pérák měl mínus na kostru, u kývaček a ze začátku i u panelek byl na kostru plus, ale žádnou výhodu a význam to nemělo. Později s nástupem silnějších dynam 50 nebo 55W se přešlo opět na ukostření mínus polem.
Datum: 15. července 2010 0:02
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 tak to mi celkem nejde do hlavy kdyz mate na kostre + tak vedeny napeti je vsechno v -nusu ? co to je za demenci se soudruzi z niceho nic rozhodli davat na kostru + nebo co ?
Datum: 14. července 2010 23:38
 Pérák ale asi nebude origo...
Datum: 14. července 2010 22:52
 vše más na + ? tak to je super, jsem mluvil ze znamym taky ma peraky i kejvy na +, ale me kamarad tvrdil ze prej kdyz bude bourka ze me to probije že je to picovina aby byl + kostra a takovy kecy,
Datum: 14. července 2010 22:39
 Já mám na plusu tatrana, jednu kejvu, druhou kejvu, třetí kejvu.
Datum: 14. července 2010 22:38
 Zdarec hosi jsem uplne zoufaly potrebuju se zbavyt veci co mam na pude abych mel na novu motorku yuki sm 125 mam plno veci piste si co budete potrebovat a skusim sehnat nebo ihned poslu zdarec draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2010 7:45
 zajic13: jj
Datum: 16. července 2010 7:45
 n3rv-jojo,taky uz musim zacit setrit na nejakou masinu..kdyz si ji koupim sam,budu z ni mit vetsi radost nez kdyz ji jen tak dostanu  dostanu jen nejakou tu tisicovku na pridani ale zbylejch 10,15 tisic si musim vydelat...
Datum: 15. července 2010 22:41
 lk: asi tak..  Stejnak jim to kupujou papínci,a vůbec si toho neváží.Kdyby si tak každej na to sám našetřil,tak ví o čem mluvím.
Datum: 15. července 2010 22:18
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ja si spíš zase myslim, že yuki je pro hošíky, co o motorkách nemaj šajn... protože kdo rozumí motorkám, tak by si yuki v životě nekoupil a i ve stejný cenový relaci by našel nějakou alternativu a ne yuki
Datum: 15. července 2010 20:24
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Yuki je motorka pro ty,co se v tom rádi hrabou..Jinak je celkem OK..motor jede pěkně,5 kvaltu..Co vic chtit za ty prachy..
Datum: 15. července 2010 20:06
Datum: 15. července 2010 11:41
 je fakt,ze s yuki nemam zadny zkusenosti,ale samotna cena novy motorky o tom vypovida..bejt tebou,koupim si radsi neco jinyho,pokud nechces jit do starsich jaw,kup si mz 125 sm nebo rt...kamarad ma SMko,je peckova,dobrej vykon,dily na to sou docela sehnatelny..a kdyz sem slysel ten zvuk,hned sem se do ni zamiloval  chtel bych ji v 16ti taky,ale jaksi na ni nemam penize
Datum: 15. července 2010 9:51
Datum: 15. července 2010 8:42
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kdo má yuki š*ká kluky ...radši si kup KYMCO
Datum: 15. července 2010 1:19
Jméno: grepak.s
IP: uživatel723
 Jdi dořiti s yuki... Tady sme na Jawáckým poli !
Datum: 14. července 2010 23:49
Jméno: kubiq
IP: uživatel9895
 souhlasím s ondragam hele udela fotky dílu dej to nejak do kupy a potom se bude vybírat a vezme si vic lidi myslím ale takhle z hlavy ti tezko nekdo rekne když to vidí tak potom ví co by se mju hodilo veř mi ondra má recht !
Datum: 14. července 2010 23:21
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 nic proti ale proč kupujes yuki? kdo te k tomu nuti ? dobrovolne to snad nechces ne ?
Datum: 14. července 2010 22:33
 Možná kdybys dal fotku a seznam dílů..... To si většina lidí takhle nevymyslí, ale když to vidí....
Datum: 14. července 2010 22:27
Jméno: Absolut
IP: uživatel9724
 Zdravim, mám motor z mustanga a na něm je výfuk z jawy 555 (je pomačkaný a děravý). A problém je ve výfuku zdá se mi že motor strašně řve... chtěl bych nějaký nový výfuk ale nevím jaký.. chtel bych aby to řvalo méně xD narazil jsem na vyfuky HIKONE ale musel bych je dost přizpůsobit.. a nejsem si jistý výsledkem (aby to nebylo horší než to je  ) jsem omezený místem (motor není na motorce ale na vyrobené motokáře tak pokud by mi někdo poradil nějaky výfuk byl bych rád předem díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2010 21:41
Jméno: standa
IP: uživatel9907
 dej hikona....kdyz se naladí,tak to pojede víc....motokára nepotrebuje spodek jako fichtl......
Datum: 15. července 2010 21:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hikone by jsi stejně musel upravovat...radši si tam dej ten z pionýra a kdyžtak si uprav potrubí
Datum: 15. července 2010 9:43
Jméno: Absolut
IP: uživatel9724
 Ja právě že nevím jestli se tam vleze a nemám možnost to odzkoušet, ten vyfuk z 555 se tam vleze tak tak hlavně vyškově
Datum: 15. července 2010 8:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 co takhle tam dát výfuk z mustanga??
Datum: 15. července 2010 1:20
Jméno: sindy
IP: uživatel9328
 mam jawa mosquito a na nem mam vyfuk HiKONE a sem s nim spokojeny sice par dropnych uprav ale kdyz se vybere ten spravny je to v pohode přeju hodne stastnych kilometru
Datum: 14. července 2010 22:40
 Koupím papíry na simsona s51 enduro..nabídnu slušnou cenu
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2010 8:44
 motoinzerce,hyperinzerce....
Datum: 15. července 2010 8:44
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 Čau mám problém mám fichtla jawu 21 a nejde mě nasadit segerovky na pručiny pruřiny mám nový a mezilanelu taky mám novou namáte newite jak to mám nasadit dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2010 23:32
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 ne tuhle sem nemyslel kdyz sem ji tu chtel najit tak uz tu nebyla z cehoz vypliva ze ji bud sesa uz nema nebo sem ji videl nikde jinde na netu vypadala skoro stejne az na to ze uprostred ty paky nebyla dira ale navareny takovy elko s takovou dirou ve tvaru Ucka podle toho sem si to ja navaril a funguje dobre.... nebo aspon fungovala uz nevim kde je ji konec budu muset udelat novou  Bugs ® by mohl upnout fotky ty svi
Datum: 14. července 2010 23:32
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
Datum: 14. července 2010 22:43
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 bugs pošli mě ten navod bud sem nebo na icq 383502485
Datum: 14. července 2010 22:41
 Já na to mám dědův přípravek z ČSSR a zvládnu nasadit všech 5 segerek během okamžiku sám.
Datum: 14. července 2010 22:31
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 nechci nic rikat ale sesa tady prodava pripravek na to tak zceknout okopcit a svarit a mas po problemech...
Datum: 14. července 2010 22:17
 Jojo. on myslel že mu to tam nejde nasadit.a já si myslel že mu nejdou segrovky na ty kolíky
Datum: 14. července 2010 21:45
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 aaa byl si rychlejši
Datum: 14. července 2010 21:44
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Nejlépe se to dělá ve dvou  misto puvodnich podložek kup v železářstvi 1mm ocelove podložky(zlepši to přitlak spojky) nasad pružinu na ten kolik a podložku chyt do klesti a stema klestema s tou podložkou zatlac tu pružinu a kolega ti tam zasune segerku..
Datum: 14. července 2010 21:44
 Musej do dělat 2, jeden ať kleštěma stlačí pružinu přes podložku a druhej at ji tam prstem lehce namáčkne, pak naklepne kladivem a nakonec naklepne kladivem přes šroubovák.
Datum: 14. července 2010 21:42
 to mi ale neřikej že ti na ty kolíky nejdou segrovky....nekoupil si nějaký menší?
Datum: 14. července 2010 21:40
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 Jem se spletl!
Datum: 14. července 2010 21:38
 to bdue asi tím že nasazuješ segrovky na pružiny, ovšem ty se nasazujou na ty kolíky na spojkovým koši.
Datum: 14. července 2010 21:33
Jméno: Standa 12345
IP: uživatel9473
 Zdar mám Jawu 50/21 po renovaci ... a na motoru se renovoval spojku a koupil valec a pist 60ccm jezdilo to suprove a ted jsem na tom najel uz 1200km a zacal jit tezko (pri klidne jizde) mazu porad 1:25 nikdy to neudelal a od te doby uz jede jenom tak 60km/h asi jde tezko ... nevite nekdo jak je to mozne ? diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2010 1:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 koukni na zápalko jestli ti nedrhnou cívky
Datum: 15. července 2010 1:23
Jméno: Standa12345
IP: uživatel9473
 kdyz vytocim svicku jde trosku tiz ... ( jak byste to resili ? ) , zadnej bordel nikde nebyl vsechno jsem cistil ...
Datum: 14. července 2010 22:45
 Vytahal se ti retez a nebo jina kravina.....to bude mechanickyho puvodu mimo motor
Datum: 14. července 2010 21:48
 hochu asi se ti to pŕidírá, nebo vydírá bordelem,, oddělej svíčku, a pootáčej rotorem.a pozoruj jestli se ti motor točí ztuha nebo jde lehce
Datum: 14. července 2010 21:26
 Jojo, to sou ty nový nekvalitní válce, nen´nad origináln´válec
Datum: 14. července 2010 21:22
 Zase soubor dotazů:SESO, jak jsi psal, můžeš mi vyměnit píst, pokud by to byl vadný kus a já ho lehce poškodil při montáži? Neznáte nějaké stránky, kde by byly návody na půlení motoru právě tak hezké, jako na půlení fichtla, ale potřeboval bych na tatrana, čz 150 mezitip, kejvačku 175(ty by se možná nechala rozpůlit naprosto stejně jak 250/350 v dočkalovi)? Někdo mi psal, že ať se těším, že budu mít duhovou převodovku(jezdil jsem bez oilu), co to znamená a jakej to ám vliv na funkci?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2010 19:32
Jméno: trubka
IP: uživatel9905
 ondragam.To zas bude soubor přiblblejch dotazů
Datum: 15. července 2010 19:32
 To ondragam : běž se ho zeptat na chat, tam je tedkon online.
Datum: 14. července 2010 23:33
 Počkám ještě co odepíše on, já mám pocit, že to vymění jen nepoškozené, no nic. Pravděpodobně mu budu posílat i jednu součástku, tak tam přibalím tohle, ale musím se ujistit.
Datum: 14. července 2010 22:40
 Ondragame, psal jsi, že ti tam jde čep nakřivo a Sesa ti odepisoval ať mu to pošleš, že se na to podívá, jestli to je opravdu závada toho pístu. Jinak půlení Tatrana mi nepřišlo o nic težší než fichtla. Stačí si díly co patří k sobě dát někam zvlášť aby se ti nepletli s ostatníma a potom to třeba metodou pokus-omyl složíš. Možná by bylo lepší si to při rozebírání nafotit.
Datum: 14. července 2010 22:37
 No, von právě říkal ať to pošlu i s tím stahovákem, ale nevím, jestli si uvědomil, že jsem ho pokazil(to bylo napsané kousek pod a nevím, jestl ito četl)
Datum: 14. července 2010 21:43
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Sice nejsem sesa,ale na prvni dotaz ti odpovím ti..Koupíš si mobil a praskne ti displej,koupiš si nový a že si ho vyměniš.U výměny poškodiš třeba základni desku.Co mysliš? vyreklamujou ti to v prodejně kde si ten mobil kupoval ??
Datum: 14. července 2010 21:41
Jméno: beldik93
IP: uživatel9840
 http://www.ulozto.cz/5330100/zapojeni-jpg.jpg tady mate zapojeni na ČZ 125/175 kulaty s kostrou + ....
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2010 20:43
 dobry den potrebuji schema zapalovani na čz 175/450 jak tam jsou zapojeny ty kable na tych uhlikach a atd nemate nekdo navody na obrazku dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2010 20:37
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Ten pravý uhlík se uzemňuje na hmotu dynama a levý jde do svorkovnice na 61.
Datum: 14. července 2010 20:37
Jméno: Jirka H
IP: uživatel9892
 Dobrý den, mám problém na náhonu tachometrového lanka u rozety na jawe 555, rozložil jsem ho byl bez lanka a celý v bahně, tak jsem ho vyčistil a složil no a když jsem tam dal lanko a roztočil zadní kolo tak se lanko ani nepohlo vše mám pečlivě složene ale nevím kde je problém.... Nevíte kde by mohla být chyba ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2010 22:09
Jméno: Jirka H
IP: uživatel9908
 Tak jsem to zase rozdělal a vypadá že je špatný ozubený převod, prostě problem je mezi ozubeným válečkem a ozubeným kolem. Pokusím se sehnat nové.
Datum: 15. července 2010 22:09
Jméno: marfy
IP: uživatel9230
 jestli ti nevipadli količky v rozete\\r\\n
Datum: 15. července 2010 7:11
Jméno: Jirka H
IP: uživatel9892
 Díky, zkusím to
Datum: 14. července 2010 20:41
 zkus dat lanko obracene. mě to na jawette pomohlo
Datum: 14. července 2010 20:08
Jméno: Jirka H
IP: uživatel9892
 *Lanko je nove a namazane
Datum: 14. července 2010 19:40
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 cus draci mam takovy problem jel jsem s bratrankem na vejlet asi 300Km na fechtlovi naky problemy byly utrzeny lanka svetla mrtvi rozstelovany magneto v kopci sme oba varili atd.. ale nejvetsi problem na fechtlovi mi zacala chcipat jednicka ze sla jakoby pres zuby jak kdyby se vysypali kolecka ale dvojka fungovala a trojka taky druhej den rano zase jednicka zazracne fungovala  ale odpoledne uz ne a zacalo se to same dit s trojkou taky nesla pak sla a nakonec uz sem mel na radicce az dole dvojku a nahore neutral a nic jinyho to znamenalo ze jsem musel jezdit na dvojku i pre 60Km/h takze za 3 dny milion zavad  kdyz sme prijeli motor jsem vicistil a rozpulil ale kolecka tam kde maji byt ani nebyla nak poskozena doddavam ze motor ma najeto jen necelych 3500Km za vase rady budu vdecny  rekl bych ze to bude radicim automatem ale kdyz sem ho zkousel ve sveraku tak cvakal pekne...
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2010 19:00
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 ten si myslim ze byl tak akorat ... tim ze byl upadlej drzak vejfuku to taky nebylo ta uz fakt nevim no .Jde mi o to ze proste tam neni ta spoelhlivost no ze kdyz ten motor slozim a bude to fakat tak se mi to muze na dalsim vejletu stat znova ..
Datum: 14. července 2010 19:00
 a co moc napruženej řetěz? Ale to asi ne....
Datum: 14. července 2010 18:43
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 to me napadlo jako prvni tak sem na ceste motor vytahl z ramu a utahl a tim to nebylo ....
Datum: 14. července 2010 18:41
 Taky si ten motor mohl půlit zbytečně, pač jak máš zvrchu motoru šroubek na řadící automat, mohl se ti jen nepatrně povolit, a to mělo za důsledek tvůj problém.
Datum: 14. července 2010 18:40
Jméno: pupek
IP: uživatel8888
 Zdravim má někdo zkušenost s renovací tachometru na jawu 555. Už jsem to měl rozdělany je to trochu zarezly a je utržená taková pružinka. Nemá ten tachometr vyfocenej zevnitř nebo neni na to dokonce nějakej návod. Nebo bych to mněl dát někomu na repas. A nebo mně nejlevněji vyjde koupit novej?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2010 18:34
Jméno: pupek
IP: uživatel8888
 *Nemá ten tachometr někdo vyfocenej zevnitř nebo
Datum: 14. července 2010 18:34
Jméno: Geroi
IP: uživatel6827
 Cus vsem skladam pionyra po dlasi renoovaci a chtel bych si stocit tachometr nevite jak se rozebira abych ho stocil nemuzu se do nej dostat ? dik vsem budu zajizdet motor tak by se mi to hodilo
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 14:04
 jde to tím motorkem nebo vrtačkou ale dělá se to i tak,že se odehne ten rámečem který by měl být chromový a v tom mechanismu je taková malinká hřídelka,která se vytáhne,čísla si nastavíš jak chceš a dáš jí tam zpět. Ovšem ta zpětná montáž rámečku je maturita a garantuju ti že jestli to děláš poprve tak se ti tam ten rámeček nepovede nasadit aby to vypadalo jako dřív
Datum: 17. července 2010 14:04
 ale jestli ho chceš rozdělávat tak musíš šroubovákem odehnout zespopoda ten rámeček a pak se k tomu dostaneš ale já osobně jsem tam na tom nic nevykoukal
Datum: 14. července 2010 19:51
Jméno: Geroi
IP: uživatel6827
 Jenco ja to zkousle vrtackou ale to bylo nekonecny mam tam nakych 18 000
Datum: 14. července 2010 19:13
 ZOHNAJ NIAKY MALI ELEKTROMOTOR A ZAPOJ NA TO A STOC TONA NULU  JA TAK TO DELÁM
Datum: 14. července 2010 17:31
 Tím že ho přetočíš, ho akorát zničíš
Datum: 14. července 2010 16:50
Jméno: Honza
IP: uživatel8853
 Podle mě je to zbytečný, já bych počital km od současnýho stavu nebo kup nový
Datum: 14. července 2010 16:32
 Vopred sorry ze stranka je po madarsky a málokto to rozumje ,,,, CZ 250motocross valce na trabanta
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2010 16:50
Jméno: standa
IP: uživatel9890
 škoda že tomu nerozumím....predstava je to děsivá.....věřim že po naladění ten trabant dobře 50 koní mít bude a to je sakra dost.....
Datum: 14. července 2010 16:50
Datum: 14. července 2010 16:16
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 takže super vymněnil sem tu staru cívku na te babetě jiskra jak blázen,dal jsem tam spátky tu novopu ještě větší jiskra,startuju jak blazen a ani neškytne,přitom karbec se leskne jak z venku tak zevnitř =) čistý už pomalu 4 den drbu stou skurvenou babetou a nic to už není normální víte ještě čím by to mohlo být????
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2010 15:26
 hmmm tak to je potom dobra prdel tak asi to gufero no nebo nejake tesneni u karbca a tak a pokud nic ta skusit jinej karbec
Datum: 16. července 2010 15:26
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 měl plně v pohodě valci pistu nic neni
Datum: 16. července 2010 8:27
 joo o tom sem taky slyšel parkrat a co ten valec mel si dole ?
Datum: 15. července 2010 22:09
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
 Měl jsem podobný problém na své Babetě 210. Po dlouhém boji jsem zjistil , že si motor nasával přes gufero na klice falešný vzduch . Po výměně naskočil na první šlápnuti .
Datum: 15. července 2010 20:19
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 to jsem už skoušel a nic
Datum: 15. července 2010 12:29
 předstih nehraje roli u babety jak se nastavi tak to jede ale ja bych to videl spiše na zadřenej valec kroužky šak skus vyndat svičku injekčni střikačku tam dej trochu benzina a skus to
Datum: 14. července 2010 23:49
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 jj to je všechno čisté karburátor byl celý odmontován a pročištěn
Datum: 14. července 2010 20:51
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Máš na karburátoru ten plastový kryt a trubku do rámu ? Těsní ti dekompresor ? Když jsi čistil karburátor, je průchozí
kanálek od přídavného vzduchu k trysce volnoběhu a od trysky volnoběhu je nepatrný otvor do rozprašovací komory.
Datum: 14. července 2010 20:19
 já osobně bych vodělal hlavu a podival bych se co tam bude za prekvapko
Datum: 14. července 2010 19:48
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 sem skoušel ale nějak to pasuje takže tím to nebude
Datum: 14. července 2010 16:25
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 a co svička
Datum: 14. července 2010 16:05
 a co třeba seřídit předstih?  i u babety se to dělá
Datum: 14. července 2010 16:03
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 u 207 myslim že kondenzátor neni
Datum: 14. července 2010 16:01
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 Ao třeba viměnit Kondenzátor
Datum: 14. července 2010 15:33
Jméno: otas
IP: uživatel2115
 čau hele jak snížim hladinu v plovákový komoře u simsona s51 díky ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2010 21:47
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 ohnes pacičky plovaku směrem dolu..Sorry,ale na toto je simson forum..
Datum: 14. července 2010 21:47
 Zdar, sehnal jsem si helmu VB a teď na ni sháním vodotisk se lvíčkem dopředu. Můžete mi někdo poradit kde hledat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2010 16:42
 A na netu nic?
Datum: 14. července 2010 16:42
Jméno: Krutor
IP: uživatel7596
 Ahoj schanim to samy kdybys neco obejvil dej mi prosim vedet dik
Datum: 14. července 2010 16:40
 Myslím, že jsem ho viděl na poslední burze...
Datum: 14. července 2010 13:40
 Nazdar draci byl by někdo tak hodný a znázornil by mi jak do tohoto schématu správně zapojit chcípák? Prostě ten vypínač motoru co bývá na pravý straně řidítek děkuji http://leteckaposta.cz/608563765
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2010 20:11
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel8993
 No já už mám chcípák takovou tu páčku jak bývá vpravo na řidítkách na 350 kách nebo ČZ 487
Datum: 14. července 2010 20:11
Jméno: tubin
IP: uživatel6630
 normalně viveď drátek na cívku a kup si chcípák kterej to chcípne o kostru jesi mi rozumíš...
Datum: 14. července 2010 17:17
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Zdravim všechny draky a mám dotaz co všechno udělat u fíka,při přechodu na lepší olej?díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2010 10:50
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Díky,mazal jsem M2T,ted mám M2T ale dražší a lepší a má specifikaci API-TC
Datum: 14. července 2010 10:50
 Ahoj draku tak je dobré vyčistit součásti,které jsou zanesené většinou karbonem,který vzniká při spalování směsi benzinu s olejem. Karbon bývá většinu v hlavě motoru,válci,na pístu,ale mohl by být klidně i v klikové skříni. Dobré je to čistit technickým benzínem a pomáhat si starým pístním kroužkem,kterej je dostatčně ostrý a dost pomůže při dekarbonizaci. Taky záleží na jakej olej jsi jezdil předpokládám M2T nebo M6A a najký chceš přejít - nějaký lepší minerál a nebo polsyntetiku nebo syntetiku? podle mě stačí bohatě minerál,který musí mít specifikaci API-TC, starší oleje typu M2T nebo M6A mají tu specifikaci API-TB a je to pro starší a méně namáhané motory, musíš dávat víc oleje,při použití lepšího minerálu s API-TC nemusíš tak mazat - stačí poměr asi 1:40 - 1:50, já třeba používám v ČZ 175 487 REPSOL za asi 130Kč/litr a má API_TC,v motoru není snad žádný karbon,te´d víc kouří,protože je v záběhu a je tam více oleje, ale jinak je to dobrý olej. opravdu důležité je ty součásti pořádně vyčistit,oprat v tech. benzinu.
Datum: 14. července 2010 10:47
Jméno: Tubin
IP: uživatel6630
 čau,když se mi usštípl píst a tak sem použil už použitej ale s puodnim kroužkem vadí to něčemu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2010 9:08
|



|