česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1380  1381  1382  1383  1384  1385  1386  1387  1388  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: dejvis      IP: uživatel455    
čauvec, chtěl bych se zeptat když dám na čz 125/476 motor z 175/477 (kliku,píst, válec, hlavu), bude klika a válec pasovat normalně na kartery ze 125?a nepoznají to policajti? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 23:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na technicky ti nic nereknou, tam tohle neresi...,jinak ta 175 jede fakt lip
 
 
Datum: 13. ledna 2010 23:44
 
 
 
 
Jméno: dejvis      IP: uživatel455    
OK, dík za rady, ty díly na 175 se dají koupit za pár korun takže v poho a nebudou s tým problémy na technické?
 
 
Datum: 13. ledna 2010 21:05
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
No znát no nevím. Jak už tu bylo řečeno, tak na válci máš o žebro více. No pokud máš tu možnost, já bych do toho šel. Jestli se to vyplatí? máš o 3 koně větší výkon, a větší krouťák. Pojede ti to o hodně lépe.
 
 
Datum: 13. ledna 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pude to znat celkem dost:-)
 
 
Datum: 13. ledna 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: dejvis      IP: uživatel455    
:-D dík za odpovědi a půjde to o dost znát? jestli se to vubec oplatí předělávat
 
 
Datum: 13. ledna 2010 19:26
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
No pokud budeš mít vše v pořádku (čísla rámu, SPZ, technickou, řidičák atd...) a něco se stalo, tak nebudou přepočítávat žebra, nebo vypočítátvat objem. Když máš v TP napsáno 125 ccm tak je to pro ně 125. Ale pokud tam budeš mít takové zjevné úpravy (karbec atd....) tak možná, že by jsi mohl mít problém. ale když tě benga zastaví, tak ti rozhodně nesundají hlavu, nevezmou šupléru nezměří si vrtání zdvih a pak nebudou počítat objem. To už by bylo moc.
 
 
Datum: 13. ledna 2010 19:09
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
každopádně je jim po tom uplný hovno a žebra na válci ti fakt počítat nebudou.... jde spíš o to, kdyby se stal nějakej průser a přišli ti na to, jinak to nikoho nezajímá...
 
 
Datum: 13. ledna 2010 18:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pasovat to bude, ale válec 477 má o jedno žebro víc...celkově žebra na válci i na motoru jsou u 125= 12 žeber a u 175= 13 žeber... poznat to kidně můžou, policajti nejsou stroje...taky kdysi byly takový jak my a dělaly ty samé věci...
 
 
Datum: 13. ledna 2010 18:06
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel3563    
Zdarec draci mám dotaz Ohledně setrváku klikovky chtěl bych je pořádně vyleštit ale ono to ne a ne pustit.. zkoušel sem solvinu..silichromovou pastu ale ta čarnota tam furt nemáte na to nějakej fígl? díkec moc..:-) jinak taky Seso moc díky za Ojiničku došla v pořádku..:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 17:52
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel3563    
Stando dik moc..:-) zkusím to jo jo mám ji rozlisovanou..
 
 
Datum: 13. ledna 2010 17:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8461    
setrváky se leští. A co skusit drátěný kotouč na flexu?? a pak treba dolestit nejakou pastou na lesteni a filcovym kotoučem..... Teda za předpokladu,že mas kliku rozlisovanou a pred slisováním ji dokonale očistíš......
 
 
Datum: 13. ledna 2010 17:51
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
setrváky se neleští.
 
 
Datum: 13. ledna 2010 17:45
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Kekz: poslal jsem ti mail kvůli tomu šneku. Info pro Pan pulic: Kde jste sehnal ty šrouby, co drží vaší hvězdicovitou hlavu? Já ji mám taky a ty šrouby jsou už špatné a když přijdu do železářství, tak na mě koukají jak na vola. Kde jste je sehnal? http://jawamania.info/tree/images.aspx?rootid=225256&nodeid=226067 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 19:01
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Já právě také, ale nové sehnat nemohu.
 
 
Datum: 13. ledna 2010 19:01
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel3093    
Marek: Ja tyhle srouby uz k hlave dostal...
 
 
Datum: 13. ledna 2010 17:47
 
 
 
 
Jméno: mustang23GT      IP: uživatel6950    
to se nechá vyrobit na tom nic neni
 
 
Datum: 13. ledna 2010 17:02
 
 
 
 
Jméno: casper.88      IP: uživatel6333    
Nazdar, nemáte někdo zkušenosti se sportovní převodovkou do pionýra?? Je lepší nebo stejná jako u klasické?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 17:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8461    
Používá se hlavně pro závodní účely. Charakteristika točivých válců je taková,že "jedou" jen v jistém rozmezí a s běžnou převodovkou po přeřazení spadneš pod dané vykonové rozmezí a musis si pomahat spojkou a nebo to dlouho trvá,nez se kvalt roztočí......kvuli tomu je tzv.rychlá 3Q prevodovka.......ma charakteristiku takovou,ze jednička je prodloužena a další dva kvalty kratsi,ale ve výsledku trojka dosahuje stejne rychlosti jako na origo prevodovce(proste 1:1) ale dostanes se na maximum dřív,díky výbornýmu roztáčení kvaltů.......Jak se tu obecne rika,kvalty jdou pekne za sebou:-) Taky mám v plánu jednu pořídit:-) Ta mi v motoru jeste chybí:-(
 
 
Datum: 13. ledna 2010 17:57
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel3093    
Na bezne jezdeni bych ji asi nedoporucil (pri rozjezdu to chce delsi dobu podrzet na spojce). Ale na zavodeni a "blbnuti" super. Kvalty jsou pekne za sebou...
 
 
Datum: 13. ledna 2010 17:49
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cuss! ELAKTRIKARI A KTORI SI VEDIA.... mohli by ste mi dat niakú informáciu ze ako sa delá magnetizacia (nabijania) rotora? Dakujem za akúkolvek informáciu Dakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2010 16:30
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pocul som nieco také ze sa to dalo udelat na niektoré diagnostické stroje na alternatori a dinamá... je to pravda?
 
 
Datum: 14. ledna 2010 16:30
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
maverick>> jj kamo ale nieze je vybité ale ani este to nebolo nikdy nabité :-)
 
 
Datum: 14. ledna 2010 16:28
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chongu>> a jak sa to delá?
 
 
Datum: 14. ledna 2010 16:27
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kámo ja som si aj myslel že tie rotory čo ti prišli budú vybité, no doma to asi nespravíš
 
 
Datum: 14. ledna 2010 13:41
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Pulzem silného magnetického pole.
 
 
Datum: 14. ledna 2010 7:16
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caw co na to rikate ? http://www.hranatycezety.xf.cz este to neni hotovy, ale zajimal by me vas nazor abych to mohl kdyztak zmenit dokut se v tom ete poradne rejpam :-D dik a at to jezdi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 7:18
 
 
 
 
Jméno: aleš      IP: uživatel8014    
Jenom chybička, kterou jsem našel(spíše formální). U ČZ 250/471 je údaj "Motor Dvoudobý vzduchem chlazený jednoválec" a hned níže "Počet válců 2".Takže tu máme jednoválec se dvěma válci...... Pozor na chybné údaje-těch je celkově na netu strašně moc...
 
 
Datum: 15. ledna 2010 7:18
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
2 kolecko: 590 735 858
 
 
Datum: 14. ledna 2010 13:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karlosi hod mi icq,jsem taky zastance hranatejch...:-)
 
 
Datum: 13. ledna 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj me se taky libej, ale jak rikam: hranaty maj taky neco do sebe, ale kazdej ma jinej vkus me osobne se ty JAWY libej po tu 634 ty novejsi nic moc teda krome 640 Tramp, ale ta nova 650 Dakar, nebo 660 Sportard se mi taky docela libej, ale stary jsou stary
 
 
Datum: 13. ledna 2010 19:41
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasny no me se libej stary jawy no do panelky to jeste de, ale dal uz ne ty 634 atd to se mi nelibi je to moc novy na me :-D kdyz je ta peknej parizek bo perak to je luxus nez nejaky hranaty cz nebo ty jawa 350/634,638,639,640 proste nemuzu tomu prijit na chut :-D
 
 
Datum: 13. ledna 2010 19:35
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dik no to pozadi sem nechtel moc kriklavy, ale zkusim ho este pokoumat, z TK Moto sem stahoval akorat fotky 2 S.w.i.n.e2 : souhlasim, ze kazdyho tyhle stroje nelakaj, uz nevypadaj jako ty klasicky stary jawy a cezety, ale taky maj neco do sebe, ale je pravda, ze kazdymu se nemusej libit
 
 
Datum: 13. ledna 2010 19:22
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
souhlasim z cezetakem, web je lepsi nez nejaky wbs :-D ale zase hranaty cz me moc nelakaj :-)
 
 
Datum: 13. ledna 2010 18:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8461    
paráda.....ted design doženeš časem;-)
 
 
Datum: 13. ledna 2010 17:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
marku..už to že web má psaný v HTML editoru a nemá to přes wbs, už o něčem svědší......už tím je ten web jiný a lepší.
 
 
Datum: 13. ledna 2010 17:03
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
No abych řekl pravdu, tak existuje hodně webů, které jsou podobné tomuhle. Máš tam věci, které jsi akorát stáhnul z TK Moto. Pozadí také nic moc. Abych řekl pravdu (je to jen můj osobní názor): nic moc :-( Zkus to nějak oživit. Aby tě to spíše více přilákalo. Takových webů je to přeci už hodně. Tak ten svůj udělej tak, jak to ostatní nemají.
 
 
Datum: 13. ledna 2010 16:35
 
 
 
 
Jméno: petan      IP: uživatel8465    
draci, poraďte - jak se přidělává odkapová miska u dvacítkového karbecu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2010 13:13
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj mel by tam bejt sroubek s kuzelovou hlavou na plochej sroubovak, ale jakej prumer zavitu tam je to nevim. a neni to ani tak dirka jako spis vystupek sikmo zespoda na plovakovy komore s vnitrnim zavitem http://www.fichtlkramek.cz/obrazek.html?id=420 tady na obrazku je to dobre videt vedlo sroubu co je na dne plovakovky
 
 
Datum: 14. ledna 2010 13:13
 
 
 
 
Jméno: petan      IP: uživatel8465    
bobacz: já sem kupoval novej karbec, tak by tam mělo být vše karlos: (zaptám se jak dement,ale pro ujasnění) - znamená to opatřit si šroubek a uchytit s ním misku do toho volného otvoru se závitem, co je pod plovákovkou?
 
 
Datum: 14. ledna 2010 10:31
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale já měl třeba na fichtlu od původního majitele ten závit na ten šroubek uřízlí a spájený a nevím proč tak jestli nemáš stejný případ
 
 
Datum: 13. ledna 2010 17:47
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zespoda na plovakovce mas zavit tak protahni sroubek tou miskou a prisroubuj
 
 
Datum: 13. ledna 2010 15:54
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čauwec kluci hele když si objednám díly z Fk za jak dlouho mi to asi dojde????díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 14:48
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sesa mi to v pondělí odeslal a přišlo to v úterý
 
 
Datum: 13. ledna 2010 14:48
 
 
 
 
Jméno: Mara32      IP: uživatel5056    
mě to došlo do 2 pracovních dnu
 
 
Datum: 13. ledna 2010 14:20
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      IP: uživatel5767    
čau hale když si budu kupovat jawa 20 s TP a SPZ a nemá STK ? tak když potom pujdu na STK udělám Jí ? jestli to stačí k tý motorce odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 17:08
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      IP: uživatel5767    
jj to vím, jen sem se ptal jestli to stačí mít TP a SPZ dík za rady
 
 
Datum: 13. ledna 2010 17:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ještě musí být ve stavu, aby prošla STK, ale to snad víš
 
 
Datum: 13. ledna 2010 17:04
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem nejdřív šel na STk a potom na přepis.
 
 
Datum: 13. ledna 2010 16:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na prevod potrebujes TK...a take evidencku.jestli to nema Tk tak to na tebe neprehlasi
 
 
Datum: 13. ledna 2010 14:29
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel3563    
takže za 1 tahle otázka vubec nepatří do kategorie Tuning....za 2. když máš k motorce velký a malí TP na STK ti to stačí a za 3 nic
 
 
Datum: 13. ledna 2010 14:20
 
 
 
 
Jméno: toxic      IP: uživatel812    
cuz hele nevite nekdo kod červeného laku kterej s dával na babetty ? dystak mam na mysli tuhle http://www.origo.hu/i/0906/20090607babetta1.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 14:06
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau, tady jsem cetl neco o historii jawky 350 634 http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_350_typ_634/historie.html a mam ji z roku 1974 - tady se pise ze ji odebrali ten spojkovej automat a ze se radila 1 dolu - ja tam ten spojkovej automat mam a nvm jak je to mozny ale 1 mam nahoru a dalsi kvalty dolu - jako ono pak se tam pise ze to zas melo ten spojk. automat - ale jak rikam - ja mam z roku 74. Jo a dalsi dotaz- v tomhle vyrobnim roce mela jaky druhy kontrolek - ja tam mam pristrojovku z 640 - a jde mi jen dobijení a neutral - blinkry an i dalkovy mi nesviti - tak esi to ma na sobe vubec prispusobeny pro ne..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1961    
Zkus raději Jawamanii
 
 
Datum: 13. ledna 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: korďas      IP: uživatel5107    
Zdarec draci,tak jak ladíte přes zimu?Mrkněte na foto jak se to má dělat :-) http://kordinaz.webgarden.cz/ Doporučuji navštívit sekci - Nové fotky z úpravny pionýrů odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: kordinaz      IP: uživatel5150    
Pan Pulic:určitě se potkáme.To byl starej stroj,teď přes zimu jsem dodělal novej rám + o něco lepší motor tak uvidíme.Pojedu zase klasiky.Jen aby zase nebylo děsně bláta..................
 
 
Datum: 13. ledna 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: Monter      IP: uživatel1250    
Pan Pulic-Stroj máš pěknej:-)..taky ted stavím novej minulej rok v kozmicích nic moc tak letos to snad bude lepší
 
 
Datum: 13. ledna 2010 18:28
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel3093    
Diky za pochvalu, ale vidlice sou z Yamahy DT 80 a zadni tlumice z MZ 150. Simsoni tlumice jsou urco lepsi nez original, ale zrovna moc se mi neosvedcily. Jeste tam je dost much k doladeni, nadrz nevim, jestli tam necham tuhle, vymyslet a posit sedlo atd atd. Kordinaz: Doufam, ze se s tebou v Kozmicich potkam na trati :-) Vim, ze jednou jsem s tebou mluvil pred boudou registraci... Mel jsi pekny stroj.
 
 
Datum: 13. ledna 2010 17:57
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
kordas- pěkný, zajímavý
 
 
Datum: 13. ledna 2010 17:38
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Pan Pulic: takhle má vypadat rám na teréního fíka! To je ono. Vidle ze simáka a pružiny naklopený a taky ze simáka! takhle má vypdat podvozek do terénu! nejdřív podovzek, pak motor!
 
 
Datum: 13. ledna 2010 16:49
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pan Pulic -hele opravdu skvělý řešení máš to pěkný :-)
 
 
Datum: 13. ledna 2010 14:59
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel3093    
Zdar, ja sem pokrocil ve svym zavodakovi. http://jawamania.info/moto/detail.aspx?motoid=6527 Motor uz vrcel a ladi se vyfuk. Do Kozmic se to snad vsechno stihne doladit.
 
 
Datum: 13. ledna 2010 11:44
 
 
 
 
Jméno: Fajstous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci jak nejjednodušeji zvíšit víkon (nezaleži na rychlosti) u pionýra _:??:_ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 15:00
 
 
 
 
Jméno: Fajstous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sekundarko mam 10 nebo 11 ted nevim
 
 
Datum: 13. ledna 2010 15:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8461    
No Coment:-D:-D:-D tady bude asi nejlepsi namazat a povolit retez a dofoukat kola:-D
 
 
Datum: 13. ledna 2010 10:09
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel3093    
Sakra jak se "zvisuje vikon"?
 
 
Datum: 13. ledna 2010 6:23
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
co dát třeba větší rozetu nebo menší sekudáro???ach jo..tohle jsem chápal v 8 letech že když je převod z velikýho kola na malý tak je to do rychla a když je z malýho na velký tak do síly
 
 
Datum: 12. ledna 2010 23:24
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
najdi si to tu v diskuzi to je vec na kterou se vaze dalsich tisic tak si pocti :-D
 
 
Datum: 12. ledna 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: matys127      IP: uživatel8125    
čau draci, potřeboval bych poradit jestli mi tenle sprej stačí jen jeden nebo budu muset koupit dva, budu stříkat jen nádrř a kastlík u jawy 23A http://www.drostra.cz/?PID=274&tabid=3 ,blatníky udělám stejnym sprejem ale bílim jako je to v originále. Dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 11:00
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel368    
hele ja to znam vzdycky koupim jeden a pak si rikam kuva ze jsem nevzal dva
 
 
Datum: 13. ledna 2010 11:00
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
na kastlik to bude stcit urcite
 
 
Datum: 12. ledna 2010 22:11
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdr - hele ted jsem teda zmatenej - babetta 207 - delaly se s tachometrem nebo bez tachaku??? - nebo se delaly oba typy - treba nejaky rozdeleni - jako treba de lux apod. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 16:47
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Já taky zaslepenou ale další babetta co mám ho má.
 
 
Datum: 13. ledna 2010 16:47
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
jj - diky - ja prave mam taky jen se zaslepkou
 
 
Datum: 12. ledna 2010 22:54
 
 
 
 
Jméno: fenixvw      IP: uživatel7872    
Mám babetu typ 207 jsem první majitel a tachometr nemám, Ve světlu díra je, ale je přes ní záslepka..
 
 
Datum: 12. ledna 2010 21:34
 
 
 
 
Jméno: peterson      IP: uživatel8438    
zdrawim ...aj ja mam s tachometrom =D
 
 
Datum: 12. ledna 2010 21:05
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
ja mam s tachometrem...
 
 
Datum: 12. ledna 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: fikuss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jsem se ptal kolik chtej tady za ridicak na auto+ na moto 25 kw kdyz to delam najednou a chce 12500 Kc myslite ze to je dobra cena je levnejsi nez ta druha autoskola v druhy jsem se radsi neptal? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 17:53
 
 
 
 
Jméno: andy555      IP: uživatel4173    
nějaké drahé ,já sem to dělal nedávno a autoškola chtěla 10 000
 
 
Datum: 13. ledna 2010 17:53
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Brácha to dělal za 12 000.
 
 
Datum: 12. ledna 2010 23:37
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci poradte please.Před dvěma dněma jsem jezdil ve sněhu.Pak sem se dostal do garáže,mám brutus zrezlý ráfky,asi sem neutřel sníh poté jízdě z kol.Pomohl by odrezovač? pač hadrou mi to moc dolu nešlo.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 18:25
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj už to vím taky bohužel :-D,jinak všem vám moc dík.něco na to zkusím
 
 
Datum: 13. ledna 2010 18:25
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Už víš proč jsem tu psal že ani na chvíli nevyjedu ven ? :-D :-D Zkus to nějakou pastou mě tak pustili ráfky na kole :-D
 
 
Datum: 13. ledna 2010 16:59
 
 
 
 
Jméno: Jiřik      IP: uživatel8166    
nejjednodušší a nejlevnější je koupit napuštěné houbičky leštící pastou třeba zn.brilo v kuchyňských potřebách,co je na přeleštění vodovodních kohoutků a nerez hrncu a leskne se to zas jak psí kulky:*)
 
 
Datum: 12. ledna 2010 23:29
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
mycatwatchesme odkud jsi??já jsem z chrasti u chrudimi :-)
 
 
Datum: 12. ledna 2010 23:28
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Takovy kraviny pise a to bude uz delat ridicak...
 
 
Datum: 12. ledna 2010 22:11
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fíkus: a kdo povedal že mám vytápěnou garáž? v garáži je tak max o 3 stupně víc jak venku.A nebo to si přečetl na měsíci že mám vytápěnou garáž? bo ti to řekl google? no nwm nwm
 
 
Datum: 12. ledna 2010 21:55
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
co treba lestenkou ,,tempo'' dela to neskutecne zazraky a myslim to co ty popisujes si stim hrave poradi nebo pak drastictejsi lestenkou ,, silichrom'' taky hodne dobre vylesti rafek
 
 
Datum: 12. ledna 2010 21:07
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
Jaj ajnstajn zas poradil tady po de mnou:-Dno xeror:mas v mozku error404 a totalne si to dojebal do totalanalracing rafku na plodovem kolaci s jezci omeletou na aladinovo brcku:-D
 
 
Datum: 12. ledna 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: fikuss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to sou napady v zime jet s fichtlem ven a pak ho dat do vytapeny garaze !! Ja jezdim porad v zime ale nechavam ho venku pod strechou a nic nerezne jen ho najare osetrimretez barvu rafky sem tam ocistim v zime a tetka mam fintu poradim vam ji kupte bezbarvej lak lesklej a nastrikej te rafek i z dratama a mate pokoj od rezu navic se to leskne este vic kdyz ten rafek je uz starsi
 
 
Datum: 12. ledna 2010 20:53
 
 
 
 
Jméno: mycatwatchesme      IP: uživatel6311    
no to jo no :-D
 
 
Datum: 12. ledna 2010 20:46
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je asi 69 kiláku,to nejní moc,ale ani málo
 
 
Datum: 12. ledna 2010 20:43
 
 
 
 
Jméno: mycatwatchesme      IP: uživatel6311    
jo tak to jo ja bydlim na vesnici u Chrudime ...
 
 
Datum: 12. ledna 2010 20:40
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Česká Třebová...odkud ty?....ten odrezovač koupím a doufám že to zmizí
 
 
Datum: 12. ledna 2010 20:39
 
 
 
 
Jméno: mycatwatchesme      IP: uživatel6311    
no tak na to staci bohate odrezovas mozna i arva ... a jinak odkud jsi ?? pardubicky kraj ale kde presne ? ...
 
 
Datum: 12. ledna 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Podle me si to mel nalesteny a ta jakoby ochrana vrstva chromu se taky odrela a ten rafek pak u zrezne lehko...
 
 
Datum: 12. ledna 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
srozumitelně je to ten nános
 
 
Datum: 12. ledna 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nn je to jen oranžový,kdyš na tom projedu tou hadrou malinko něco zmizí ale je to tam furt
 
 
Datum: 12. ledna 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: mycatwatchesme      IP: uživatel6311    
no podle toho jaky to je rez ... jestly to je jen takovy ten nanos tak by stacil odrezovac ale jestly tam mas rejhu a z tu mas rezatou nebo neco tak asi odmastit a steteckem nanyst stribrenku ...
 
 
Datum: 12. ledna 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draci,,, diky fredimu tu mame celou eskadru vyrobnich stitku vseho ce jse delalo ve velkem v Povazske Bystrici a to vcetne toho co jse vyvazelo do zahranici http://skorvi.rajce.idnes.cz/stitky/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A tohle znáte? http://jawa.mtm.sweb.cz/ pokud to teda není stejný sběratel....
 
 
Datum: 12. ledna 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz mi poslte pozadavek ma mail,,tak vam poslu vetsi obrazky
 
 
Datum: 12. ledna 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
A byl by nakej kontakt na toho frediho?:-Dskladam tu 05sport a nektere veci sou okolo toho zamotany tak bych obcas potreboval poradit..kdyz se teda vyzna v te historii
 
 
Datum: 12. ledna 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: mycatwatchesme      IP: uživatel6311    
no to nadruhou stranu zase jo ale to aby si si vzal lupu :-)
 
 
Datum: 12. ledna 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pro informace co kdy se dalalo tak dobrej pomocnik :-)
 
 
Datum: 12. ledna 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: MyCatWatchesMe      IP: uživatel6311    
tyyyyyvado to bych chtel mit taky doma ... super sbírka ...
 
 
Datum: 12. ledna 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
fakt hezke:-)
 
 
Datum: 12. ledna 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
peknááá zbierka ;-)
 
 
Datum: 12. ledna 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
ted se to tu tak rozjelo s těma sníženýma hlavama, že bych se chtěl taky zeptat: jak se asi snížila životnost origo motoru(klika po repasy s zbronz. pouzdrem.ložiska na klice ZVL) fichtla když snížím hlavu na kompresy 12:1? dik , k ní by se hodil 100oktan ne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 22:24
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Urcite lej 100 oktan nebo nt 98 at plne vyuzijes ten vykon co prida ta hlava.A podle me se zivotnost motoru takhle neda urcit.
 
 
Datum: 12. ledna 2010 22:24
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
ja myslel že už je snížená dost
 
 
Datum: 12. ledna 2010 20:59
 
 
 
 
Jméno: fikuss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co furt mate stema 100 oktananu to fichtl nemuze vyuzit ani se snizenou je to delany na normal 84 oktanu special ma 91 a nevyuzijeto takze trochu snizena hlava tomu prospeje a o naturalu radsi nemluvim
 
 
Datum: 12. ledna 2010 20:43
 
 
 
 
Jméno: Fkho      IP: uživatel7453    
Dobrý deň, na mojom valci na jawe 23 chýbaju tie kusy vložky ktoré majú trčať dole, ktore majú byť vsunuté do kartrov. Mohlo by to ísť? Nič tým nepokazým? A valec ktorý sa tu predáva je z Poľskej druhovýroby alebo nie? Ďakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 15:16
 
 
 
 
Jméno: Gori      IP: uživatel8463    
ja ma jedno pokuse Upravenom valci som maluplne vsetki 4 vycniekli ulomene a islo to ! no problem !
 
 
Datum: 13. ledna 2010 15:16
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel8292    
jednokruzkovy je na otacky,čiže na cestu,dvoj je tak optimal aj aj,a troj ma velku kompresiu tak na cross
 
 
Datum: 12. ledna 2010 22:19
 
 
 
 
Jméno: Fkho      IP: uživatel7453    
A ešte by som sa chcel opýtať aké sú rozdiely medzi jedno, dvoj a troj krúžkovým piestom. Ktorý je najlepší?
 
 
Datum: 12. ledna 2010 20:00
 
<  1380  1381  1382  1383  1384  1385  1386  1387  1388  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 03.05.2025 19:08:15 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu