Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
 čauvec, chtěl bych se zeptat když dám na čz 125/476 motor z 175/477 (kliku,píst, válec, hlavu), bude klika a válec pasovat normalně na kartery ze 125?a nepoznají to policajti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 23:44
 na technicky ti nic nereknou, tam tohle neresi...,jinak ta 175 jede fakt lip
Datum: 13. ledna 2010 23:44
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
 OK, dík za rady, ty díly na 175 se dají koupit za pár korun takže v poho a nebudou s tým problémy na technické?
Datum: 13. ledna 2010 21:05
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No znát no nevím. Jak už tu bylo řečeno, tak na válci máš o žebro více. No pokud máš tu možnost, já bych do toho šel. Jestli se to vyplatí? máš o 3 koně větší výkon, a větší krouťák. Pojede ti to o hodně lépe.
Datum: 13. ledna 2010 20:45
 pude to znat celkem dost
Datum: 13. ledna 2010 20:33
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
  dík za odpovědi a půjde to o dost znát? jestli se to vubec oplatí předělávat
Datum: 13. ledna 2010 19:26
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No pokud budeš mít vše v pořádku (čísla rámu, SPZ, technickou, řidičák atd...) a něco se stalo, tak nebudou přepočítávat žebra, nebo vypočítátvat objem. Když máš v TP napsáno 125 ccm tak je to pro ně 125. Ale pokud tam budeš mít takové zjevné úpravy (karbec atd....) tak možná, že by jsi mohl mít problém. ale když tě benga zastaví, tak ti rozhodně nesundají hlavu, nevezmou šupléru nezměří si vrtání zdvih a pak nebudou počítat objem. To už by bylo moc.
Datum: 13. ledna 2010 19:09
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 každopádně je jim po tom uplný hovno a žebra na válci ti fakt počítat nebudou.... jde spíš o to, kdyby se stal nějakej průser a přišli ti na to, jinak to nikoho nezajímá...
Datum: 13. ledna 2010 18:19
 pasovat to bude, ale válec 477 má o jedno žebro víc...celkově žebra na válci i na motoru jsou u 125= 12 žeber a u 175= 13 žeber... poznat to kidně můžou, policajti nejsou stroje...taky kdysi byly takový jak my a dělaly ty samé věci...
Datum: 13. ledna 2010 18:06
Jméno: Honza
IP: uživatel3563
 Zdarec draci mám dotaz Ohledně setrváku klikovky chtěl bych je pořádně vyleštit ale ono to ne a ne pustit.. zkoušel sem solvinu..silichromovou pastu ale ta čarnota tam furt nemáte na to nějakej fígl? díkec moc..  jinak taky Seso moc díky za Ojiničku došla v pořádku..
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 17:52
Jméno: Honza
IP: uživatel3563
 Stando dik moc..  zkusím to jo jo mám ji rozlisovanou..
Datum: 13. ledna 2010 17:52
Jméno: standa
IP: uživatel8461
 setrváky se leští. A co skusit drátěný kotouč na flexu?? a pak treba dolestit nejakou pastou na lesteni a filcovym kotoučem..... Teda za předpokladu,že mas kliku rozlisovanou a pred slisováním ji dokonale očistíš......
Datum: 13. ledna 2010 17:51
 setrváky se neleští.
Datum: 13. ledna 2010 17:45
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 19:01
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já právě také, ale nové sehnat nemohu.
Datum: 13. ledna 2010 19:01
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
 Marek: Ja tyhle srouby uz k hlave dostal...
Datum: 13. ledna 2010 17:47
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6950
 to se nechá vyrobit na tom nic neni
Datum: 13. ledna 2010 17:02
Jméno: casper.88
IP: uživatel6333
 Nazdar, nemáte někdo zkušenosti se sportovní převodovkou do pionýra?? Je lepší nebo stejná jako u klasické??
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 17:57
Jméno: standa
IP: uživatel8461
 Používá se hlavně pro závodní účely. Charakteristika točivých válců je taková,že "jedou" jen v jistém rozmezí a s běžnou převodovkou po přeřazení spadneš pod dané vykonové rozmezí a musis si pomahat spojkou a nebo to dlouho trvá,nez se kvalt roztočí......kvuli tomu je tzv.rychlá 3Q prevodovka.......ma charakteristiku takovou,ze jednička je prodloužena a další dva kvalty kratsi,ale ve výsledku trojka dosahuje stejne rychlosti jako na origo prevodovce(proste 1:1) ale dostanes se na maximum dřív,díky výbornýmu roztáčení kvaltů.......Jak se tu obecne rika,kvalty jdou pekne za sebou  Taky mám v plánu jednu pořídit  Ta mi v motoru jeste chybí
Datum: 13. ledna 2010 17:57
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
 Na bezne jezdeni bych ji asi nedoporucil (pri rozjezdu to chce delsi dobu podrzet na spojce). Ale na zavodeni a "blbnuti" super. Kvalty jsou pekne za sebou...
Datum: 13. ledna 2010 17:49
 cuss! ELAKTRIKARI A KTORI SI VEDIA.... mohli by ste mi dat niakú informáciu ze ako sa delá magnetizacia (nabijania) rotora? Dakujem za akúkolvek informáciu Dakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2010 16:30
 pocul som nieco také ze sa to dalo udelat na niektoré diagnostické stroje na alternatori a dinamá... je to pravda?
Datum: 14. ledna 2010 16:30
 maverick>> jj kamo ale nieze je vybité ale ani este to nebolo nikdy nabité
Datum: 14. ledna 2010 16:28
 chongu>> a jak sa to delá?
Datum: 14. ledna 2010 16:27
 Kámo ja som si aj myslel že tie rotory čo ti prišli budú vybité, no doma to asi nespravíš
Datum: 14. ledna 2010 13:41
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Pulzem silného magnetického pole.
Datum: 14. ledna 2010 7:16
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 7:18
Jméno: aleš
IP: uživatel8014
 Jenom chybička, kterou jsem našel(spíše formální). U ČZ 250/471 je údaj "Motor Dvoudobý vzduchem chlazený jednoválec" a hned níže "Počet válců 2".Takže tu máme jednoválec se dvěma válci......
Pozor na chybné údaje-těch je celkově na netu strašně moc...
Datum: 15. ledna 2010 7:18
 2 kolecko: 590 735 858
Datum: 14. ledna 2010 13:14
 karlosi hod mi icq,jsem taky zastance hranatejch...
Datum: 13. ledna 2010 20:38
 jj me se taky libej, ale jak rikam: hranaty maj taky neco do sebe, ale kazdej ma jinej vkus me osobne se ty JAWY libej po tu 634 ty novejsi nic moc teda krome 640 Tramp, ale ta nova 650 Dakar, nebo 660 Sportard se mi taky docela libej, ale stary jsou stary
Datum: 13. ledna 2010 19:41
 jasny no me se libej stary jawy no do panelky to jeste de, ale dal uz ne ty 634 atd to se mi nelibi je to moc novy na me  kdyz je ta peknej parizek bo perak to je luxus nez nejaky hranaty cz nebo ty jawa 350/634,638,639,640 proste nemuzu tomu prijit na chut
Datum: 13. ledna 2010 19:35
 dik no to pozadi sem nechtel moc kriklavy, ale zkusim ho este pokoumat, z TK Moto sem stahoval akorat fotky 2 S.w.i.n.e2 : souhlasim, ze kazdyho tyhle stroje nelakaj, uz nevypadaj jako ty klasicky stary jawy a cezety, ale taky maj neco do sebe, ale je pravda, ze kazdymu se nemusej libit
Datum: 13. ledna 2010 19:22
 souhlasim z cezetakem, web je lepsi nez nejaky wbs  ale zase hranaty cz me moc nelakaj
Datum: 13. ledna 2010 18:37
Jméno: standa
IP: uživatel8461
 paráda.....ted design doženeš časem
Datum: 13. ledna 2010 17:59
 marku..už to že web má psaný v HTML editoru a nemá to přes wbs, už o něčem svědší......už tím je ten web jiný a lepší.
Datum: 13. ledna 2010 17:03
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No abych řekl pravdu, tak existuje hodně webů, které jsou podobné tomuhle. Máš tam věci, které jsi akorát stáhnul z TK Moto. Pozadí také nic moc. Abych řekl pravdu (je to jen můj osobní názor): nic moc  Zkus to nějak oživit. Aby tě to spíše více přilákalo. Takových webů je to přeci už hodně. Tak ten svůj udělej tak, jak to ostatní nemají.
Datum: 13. ledna 2010 16:35
Jméno: petan
IP: uživatel8465
 draci, poraďte - jak se přidělává odkapová miska u dvacítkového karbecu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2010 13:13
 jj mel by tam bejt sroubek s kuzelovou hlavou na plochej sroubovak, ale jakej prumer zavitu tam je to nevim. a neni to ani tak dirka jako spis vystupek sikmo zespoda na plovakovy komore s vnitrnim zavitem http://www.fichtlkramek.cz/obrazek.html?id=420 tady na obrazku je to dobre videt vedlo sroubu co je na dne plovakovky
Datum: 14. ledna 2010 13:13
Jméno: petan
IP: uživatel8465
 bobacz: já sem kupoval novej karbec, tak by tam mělo být vše
karlos: (zaptám se jak dement,ale pro ujasnění) - znamená to opatřit si šroubek a uchytit s ním misku do toho volného otvoru se závitem, co je pod plovákovkou?
Datum: 14. ledna 2010 10:31
 ale já měl třeba na fichtlu od původního majitele ten závit na ten šroubek uřízlí a spájený a nevím proč tak jestli nemáš stejný případ
Datum: 13. ledna 2010 17:47
 zespoda na plovakovce mas zavit tak protahni sroubek tou miskou a prisroubuj
Datum: 13. ledna 2010 15:54
 čauwec kluci hele když si objednám díly z Fk za jak dlouho mi to asi dojde????díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 14:48
 sesa mi to v pondělí odeslal a přišlo to v úterý
Datum: 13. ledna 2010 14:48
Jméno: Mara32
IP: uživatel5056
 mě to došlo do 2 pracovních dnu
Datum: 13. ledna 2010 14:20
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 čau hale když si budu kupovat jawa 20 s TP a SPZ a nemá STK ? tak když potom pujdu na STK udělám Jí ?
jestli to stačí k tý motorce
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 17:08
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 jj to vím, jen sem se ptal jestli to stačí mít TP a SPZ dík za rady
Datum: 13. ledna 2010 17:08
 a ještě musí být ve stavu, aby prošla STK, ale to snad víš
Datum: 13. ledna 2010 17:04
 Já jsem nejdřív šel na STk a potom na přepis.
Datum: 13. ledna 2010 16:53
 na prevod potrebujes TK...a take evidencku.jestli to nema Tk tak to na tebe neprehlasi
Datum: 13. ledna 2010 14:29
Jméno: Honza
IP: uživatel3563
 takže za 1 tahle otázka vubec nepatří do kategorie Tuning....za 2. když máš k motorce velký a malí TP na STK ti to stačí a za 3 nic
Datum: 13. ledna 2010 14:20
Jméno: toxic
IP: uživatel812
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 14:06
 cau, tady jsem cetl neco o historii jawky 350 634 http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_350_typ_634/historie.html a mam ji z roku 1974 - tady se pise ze ji odebrali ten spojkovej automat a ze se radila 1 dolu - ja tam ten spojkovej automat mam a nvm jak je to mozny ale 1 mam nahoru a dalsi kvalty dolu - jako ono pak se tam pise ze to zas melo ten spojk. automat - ale jak rikam - ja mam z roku 74. Jo a dalsi dotaz- v tomhle vyrobnim roce mela jaky druhy kontrolek - ja tam mam pristrojovku z 640 - a jde mi jen dobijení a neutral - blinkry an i dalkovy mi nesviti - tak esi to ma na sobe vubec prispusobeny pro ne.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 21:22
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Zkus raději Jawamanii
Datum: 13. ledna 2010 21:22
Jméno: korďas
IP: uživatel5107
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 20:30
Jméno: kordinaz
IP: uživatel5150
 Pan Pulic:určitě se potkáme.To byl starej stroj,teď přes zimu jsem dodělal novej rám + o něco lepší motor tak uvidíme.Pojedu zase klasiky.Jen aby zase nebylo děsně bláta..................
Datum: 13. ledna 2010 20:30
Jméno: Monter
IP: uživatel1250
 Pan Pulic-Stroj máš pěknej  ..taky ted stavím novej minulej rok v kozmicích nic moc tak letos to snad bude lepší
Datum: 13. ledna 2010 18:28
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
 Diky za pochvalu, ale vidlice sou z Yamahy DT 80 a zadni tlumice z MZ 150. Simsoni tlumice jsou urco lepsi nez original, ale zrovna moc se mi neosvedcily. Jeste tam je dost much k doladeni, nadrz nevim, jestli tam necham tuhle, vymyslet a posit sedlo atd atd.
Kordinaz: Doufam, ze se s tebou v Kozmicich potkam na trati  Vim, ze jednou jsem s tebou mluvil pred boudou registraci... Mel jsi pekny stroj.
Datum: 13. ledna 2010 17:57
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 kordas- pěkný, zajímavý
Datum: 13. ledna 2010 17:38
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Pan Pulic: takhle má vypadat rám na teréního fíka! To je ono. Vidle ze simáka a pružiny naklopený a taky ze simáka! takhle má vypdat podvozek do terénu! nejdřív podovzek, pak motor!
Datum: 13. ledna 2010 16:49
 Pan Pulic -hele opravdu skvělý řešení máš to pěkný
Datum: 13. ledna 2010 14:59
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
Datum: 13. ledna 2010 11:44
 zdarec draci jak nejjednodušeji zvíšit víkon (nezaleži na rychlosti) u pionýra _:??:_
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 15:00
 sekundarko mam 10 nebo 11 ted nevim
Datum: 13. ledna 2010 15:00
Jméno: standa
IP: uživatel8461
Datum: 13. ledna 2010 10:09
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
 Sakra jak se "zvisuje vikon"?
Datum: 13. ledna 2010 6:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 co dát třeba větší rozetu nebo menší sekudáro???ach jo..tohle jsem chápal v 8 letech že když je převod z velikýho kola na malý tak je to do rychla a když je z malýho na velký tak do síly
Datum: 12. ledna 2010 23:24
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 najdi si to tu v diskuzi to je vec na kterou se vaze dalsich tisic tak si pocti
Datum: 12. ledna 2010 22:10
Jméno: matys127
IP: uživatel8125
 čau draci, potřeboval bych poradit jestli mi tenle sprej stačí jen jeden nebo budu muset koupit dva, budu stříkat jen nádrř a kastlík u jawy 23A http://www.drostra.cz/?PID=274&tabid=3 ,blatníky udělám stejnym sprejem ale bílim jako je to v originále. Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 11:00
Jméno: david
IP: uživatel368
 hele ja to znam vzdycky koupim jeden a pak si rikam kuva ze jsem nevzal dva
Datum: 13. ledna 2010 11:00
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 na kastlik to bude stcit urcite
Datum: 12. ledna 2010 22:11
 zdr - hele ted jsem teda zmatenej - babetta 207 - delaly se s tachometrem nebo bez tachaku??? - nebo se delaly oba typy - treba nejaky rozdeleni - jako treba de lux apod.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 16:47
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já taky zaslepenou ale další babetta co mám ho má.
Datum: 13. ledna 2010 16:47
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 jj - diky - ja prave mam taky jen se zaslepkou
Datum: 12. ledna 2010 22:54
Jméno: fenixvw
IP: uživatel7872
 Mám babetu typ 207 jsem první majitel a tachometr nemám, Ve světlu díra je, ale je přes ní záslepka..
Datum: 12. ledna 2010 21:34
Jméno: peterson
IP: uživatel8438
 zdrawim ...aj ja mam s tachometrom =D
Datum: 12. ledna 2010 21:05
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 ja mam s tachometrem...
Datum: 12. ledna 2010 21:01
 tak jsem se ptal kolik chtej tady za ridicak na auto+ na moto 25 kw kdyz to delam najednou a chce 12500 Kc myslite ze to je dobra cena je levnejsi nez ta druha autoskola v druhy jsem se radsi neptal?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 17:53
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 nějaké drahé ,já sem to dělal nedávno a autoškola chtěla 10 000
Datum: 13. ledna 2010 17:53
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Brácha to dělal za 12 000.
Datum: 12. ledna 2010 23:37
 Draci poradte please.Před dvěma dněma jsem jezdil ve sněhu.Pak sem se dostal do garáže,mám brutus zrezlý ráfky,asi sem neutřel sníh poté jízdě z kol.Pomohl by odrezovač? pač hadrou mi to moc dolu nešlo....
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 18:25
 jj už to vím taky bohužel  ,jinak všem vám moc dík.něco na to zkusím
Datum: 13. ledna 2010 18:25
Datum: 13. ledna 2010 16:59
Jméno: Jiřik
IP: uživatel8166
 nejjednodušší a nejlevnější je koupit napuštěné houbičky leštící pastou třeba zn.brilo v kuchyňských potřebách,co je na přeleštění vodovodních kohoutků a nerez hrncu a leskne se to zas jak psí kulky:*)
Datum: 12. ledna 2010 23:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mycatwatchesme odkud jsi??já jsem z chrasti u chrudimi
Datum: 12. ledna 2010 23:28
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Takovy kraviny pise a to bude uz delat ridicak...
Datum: 12. ledna 2010 22:11
 fíkus: a kdo povedal že mám vytápěnou garáž? v garáži je tak max o 3 stupně víc jak venku.A nebo to si přečetl na měsíci že mám vytápěnou garáž? bo ti to řekl google? no nwm nwm
Datum: 12. ledna 2010 21:55
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 co treba lestenkou ,,tempo'' dela to neskutecne zazraky a myslim to co ty popisujes si stim hrave poradi nebo pak drastictejsi lestenkou ,, silichrom'' taky hodne dobre vylesti rafek
Datum: 12. ledna 2010 21:07
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Jaj ajnstajn zas poradil tady po de mnou  no xeror:mas v mozku error404 a totalne si to dojebal do totalanalracing rafku na plodovem kolaci s jezci omeletou na aladinovo brcku
Datum: 12. ledna 2010 20:56
 to sou napady v zime jet s fichtlem ven a pak ho dat do vytapeny garaze !! Ja jezdim porad v zime ale nechavam ho venku pod strechou a nic nerezne jen ho najare osetrimretez barvu rafky sem tam ocistim v zime a tetka mam fintu poradim vam ji kupte bezbarvej lak lesklej a nastrikej te rafek i z dratama a mate pokoj od rezu navic se to leskne este vic kdyz ten rafek je uz starsi
Datum: 12. ledna 2010 20:53
Jméno: mycatwatchesme
IP: uživatel6311
 no to jo no
Datum: 12. ledna 2010 20:46
 to je asi 69 kiláku,to nejní moc,ale ani málo
Datum: 12. ledna 2010 20:43
Jméno: mycatwatchesme
IP: uživatel6311
 jo tak to jo ja bydlim na vesnici u Chrudime ...
Datum: 12. ledna 2010 20:40
 Česká Třebová...odkud ty?....ten odrezovač koupím a doufám že to zmizí
Datum: 12. ledna 2010 20:39
Jméno: mycatwatchesme
IP: uživatel6311
 no tak na to staci bohate odrezovas mozna i arva ... a jinak odkud jsi ?? pardubicky kraj ale kde presne ? ...
Datum: 12. ledna 2010 20:37
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Podle me si to mel nalesteny a ta jakoby ochrana vrstva chromu se taky odrela a ten rafek pak u zrezne lehko...
Datum: 12. ledna 2010 20:37
 srozumitelně je to ten nános
Datum: 12. ledna 2010 20:33
 nn je to jen oranžový,kdyš na tom projedu tou hadrou malinko něco zmizí ale je to tam furt
Datum: 12. ledna 2010 20:32
Jméno: mycatwatchesme
IP: uživatel6311
 no podle toho jaky to je rez ... jestly to je jen takovy ten nanos tak by stacil odrezovac ale jestly tam mas rejhu a z tu mas rezatou nebo neco tak asi odmastit a steteckem nanyst stribrenku ...
Datum: 12. ledna 2010 20:29
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 21:24
Datum: 12. ledna 2010 21:24
 kdyz mi poslte pozadavek ma mail,,tak vam poslu vetsi obrazky
Datum: 12. ledna 2010 21:22
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 A byl by nakej kontakt na toho frediho?  skladam tu 05sport a nektere veci sou okolo toho zamotany tak bych obcas potreboval poradit..kdyz se teda vyzna v te historii
Datum: 12. ledna 2010 20:51
Jméno: mycatwatchesme
IP: uživatel6311
 no to nadruhou stranu zase jo ale to aby si si vzal lupu
Datum: 12. ledna 2010 20:51
 pro informace co kdy se dalalo tak dobrej pomocnik
Datum: 12. ledna 2010 20:47
Jméno: MyCatWatchesMe
IP: uživatel6311
 tyyyyyvado to bych chtel mit taky doma ... super sbírka ...
Datum: 12. ledna 2010 20:21
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 fakt hezke
Datum: 12. ledna 2010 20:19
 peknááá zbierka
Datum: 12. ledna 2010 20:16
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ted se to tu tak rozjelo s těma sníženýma hlavama, že bych se chtěl taky zeptat: jak se asi snížila životnost origo motoru(klika po repasy s zbronz. pouzdrem.ložiska na klice ZVL) fichtla když snížím hlavu na kompresy 12:1? dik , k ní by se hodil 100oktan ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2010 22:24
 Urcite lej 100 oktan nebo nt 98 at plne vyuzijes ten vykon co prida ta hlava.A podle me se zivotnost motoru takhle neda urcit.
Datum: 12. ledna 2010 22:24
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ja myslel že už je snížená dost
Datum: 12. ledna 2010 20:59
 co furt mate stema 100 oktananu to fichtl nemuze vyuzit ani se snizenou je to delany na normal 84 oktanu special ma 91 a nevyuzijeto takze trochu snizena hlava tomu prospeje a o naturalu radsi nemluvim
Datum: 12. ledna 2010 20:43
Jméno: Fkho
IP: uživatel7453
 Dobrý deň, na mojom valci na jawe 23 chýbaju tie kusy vložky ktoré majú trčať dole, ktore majú byť vsunuté do kartrov. Mohlo by to ísť? Nič tým nepokazým? A valec ktorý sa tu predáva je z Poľskej druhovýroby alebo nie? Ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 15:16
Jméno: Gori
IP: uživatel8463
 ja ma jedno pokuse Upravenom valci som maluplne vsetki 4 vycniekli ulomene a islo to ! no problem !
Datum: 13. ledna 2010 15:16
Jméno: tomas
IP: uživatel8292
 jednokruzkovy je na otacky,čiže na cestu,dvoj je tak optimal aj aj,a troj ma velku kompresiu tak na cross
Datum: 12. ledna 2010 22:19
Jméno: Fkho
IP: uživatel7453
 A ešte by som sa chcel opýtať aké sú rozdiely medzi jedno, dvoj a troj krúžkovým piestom. Ktorý je najlepší?
Datum: 12. ledna 2010 20:00
|



|