česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1536  1537  1538  1539  1540  1541  1542  1543  1544  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Dejw      IP: uživatel1966    
Zdar Draci,nevíte jakej je vnitřní průměr vidlice jak se do toho usazují řidítka ? chci tam dát upravené vidlice a potřebuju vědět jakej rozměr má mít představec.díky za odpověď :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2009 9:52
 
 
 
 
Jméno: Dejw      IP: uživatel1966    
Teda upravený řidítka :-D
 
 
Datum: 10. října 2009 9:52
 
 
 
 
Jméno: Tafrob ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci chci stavit motor na pionýra ale nemožu nikde sehnat kartry na 21 jestly nekdo mate a prodate tak napište diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2009 11:03
 
 
 
 
Jméno: pivojawa      E-mail:      IP: uživatel6582    
JA MAM CELEJ MOTOR AKORAT NEMA VALEC PIST A LAMELY KOLIK DAS? POSLU NA DOBIRKU
 
 
Datum: 11. října 2009 11:03
 
 
 
 
Jméno: Whistler ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
leito> mohl by ses tam na ty kartery zeptat? kolik by stály?
 
 
Datum: 10. října 2009 16:00
 
 
 
 
Jméno: kahisek      IP: uživatel6889    
přemysl:Z jakeho města?Já z Tiché to je mezi kopřivnicí a frenštátem..x)
 
 
Datum: 10. října 2009 15:26
 
 
 
 
Jméno: přemysl      IP: uživatel6373    
sem to same co kahisek taky ohres nj
 
 
Datum: 10. října 2009 14:32
 
 
 
 
Jméno: leito ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Unás je prodavaj uplne novy ,ale nevim kolik stojijou ,ja jsem se raci ani neptal ,to by bylo asi hodne drahy. Jo a jsem ze Znojma
 
 
Datum: 10. října 2009 12:15
 
 
 
 
Jméno: kahisek      IP: uživatel6889    
musel bych je vylestit..a pres dobirku ti to asi neposlu protoze se v tom nevyznám..jedine vem rodice a prijet si proto..x)
 
 
Datum: 10. října 2009 12:12
 
 
 
 
Jméno: Tafrob ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar jestly bys byl tak hodný a poslal mě je dobirkou. Když tak mě posly foto diky
 
 
Datum: 10. října 2009 10:56
 
 
 
 
Jméno: kahisek      IP: uživatel6889    
ja mam ale sem z moravskoslezskeho kraje okres nový jičín..jestli by sis pro ně přijel tak klidně..x)
 
 
Datum: 10. října 2009 10:51
 
 
 
 
Jméno: radek      E-mail:      IP: uživatel7281    
čus hoši kde jse dá koupit stahovak?chci půlit motor ale nevím kde se dá koupit nebo kolik stojí?dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2009 11:04
 
 
 
 
Jméno: rdaek      E-mail:      IP: uživatel5945    
dík zaradu fakt šikovný
 
 
Datum: 10. října 2009 11:04
 
 
 
 
Jméno: monter      IP: uživatel1250    
těžké?těžké to nejni ale kdybys hledal tak 30sekund na internetu jako já najdeš třeba tenhle návod http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-vyrobu-stahovaku-primarniho-retezoveho-kolecka.html ale lepší je to sem napsat a nenamáhat se vid?
 
 
Datum: 10. října 2009 10:01
 
 
 
 
Jméno: radek      E-mail:      IP: uživatel7281    
jj na primární kolečko a je to těžky si vyrobit nemáš nějaký návod jak na to
 
 
Datum: 10. října 2009 9:20
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stahovák čeho,,, primárního kolečka nebo na půlení.Oba si oděláš doma stáčí nějaký plát železa vztačka a šroubky a matky.
 
 
Datum: 10. října 2009 9:16
 
 
 
 
Jméno: .............      IP: uživatel2971    
Cus hosi jakej olej do vidlic,muze se tam pouzit i jinej nez je ma byt do vidlic?Vseobecne do nejkaych vidli, diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2009 16:11
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
daj do toho brzdovú kvapalinu aj to je hydraulicky....
 
 
Datum: 10. října 2009 16:11
 
 
 
 
Jméno: radek      E-mail:      IP: uživatel7281    
čus hoši kde jse dá koupit stahovak?chci půlit motor ale nevím kde se dá koupit nebo kolik stojí?dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2009 9:11
 
 
 
 
Jméno: radek      E-mail:      IP: uživatel7281    
čus hoši kde jse dá koupit stahovak?chci půlit motor ale nevím kde se dá koupit nebo kolik stojí?dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2009 16:15
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 10. října 2009 16:15
 
 
 
 
Jméno: Whistler ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau draci, můžete mi někdo prosím změřit průměr hlavy na pionýra?? nejsem teď doma a potřebuju to vědět. Díky moc -> měřte viz obrázek http://img176.imageshack.us/img176/3406/hlava.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2009 9:15
 
 
 
 
Jméno: Whistler ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky, už to mám potvrzené z několika zdrojů.Díky za ochotu :-)
 
 
Datum: 10. října 2009 9:15
 
 
 
 
Jméno: Mr.Freeze      E-mail:      IP: uživatel2811    
Zdar, průměr prostoru co máš okótovaný je 50mm, pamatuju si to podle toho, že jsme snižovali 50mm frézou hlavu na pincka kdysy ve škole :-)
 
 
Datum: 10. října 2009 9:10
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar,Mám takovou orázku jak to stejsky dělá že má třikanál s přefuky přes píst.Nemyslím jak to dělá ale když sem se díval na ty jeho fotky tak m á ten třetí kanál přímo nahoře válce uprostřed.Tak tí pádem mu tam musí jezdit kraj pístního kroužku přes ten kanál a časem by se štípnul.Jak to ten stejsky teda dělá ???Má jinak umístěný zámek nebo co ???dík a tady jsou ty fotkiy na kterejch sem to viděl http://www.jawa50speed.wz.cz/muj_stroj/3k_s5.jpg http://www.jawa50speed.wz.cz/muj_stroj/3k_s4.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2009 14:28
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7601    
kdybys nad timto dotazem stravil 5 minut a prolistoval stejskyho diskusi,tak zjistis,ze on sam se tam k tomu uz kolikrat vyjadroval....a ano,musis prekolikovat píst,aby zamek krouzku nejezdil pres zadny kanal.....
 
 
Datum: 10. října 2009 14:28
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
noja si myslim že určitě píst přezámkuje
 
 
Datum: 10. října 2009 10:39
 
 
 
 
Jméno: vojta      IP: uživatel7477    
Čau kluci.chtěl bych se zeptat jestli ta dlouhá tyčka dosahuje až do přítlačného talíře spojkya kolik tam má být tyček.dík a čus. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2009 9:25
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stare typi spojky mali dlhu tycku kratsiu ako na novych typoch kvoli jednej lamele, ale zato mali dlhsiu tycku tu kratsiu.. a gulicku si tam daj lebo sa ti to bude ohryzavat a tycky sa budu skracovat a spojka nebude vypinat... inac doporucujem si tie tycky zakalit pretoze teraz zcoho to robia je to makke ako hovno :-D
 
 
Datum: 10. října 2009 9:25
 
 
 
 
Jméno: ....      IP: uživatel2971    
Uz jsem to davno meril,delka na fichtl kramku, nemuzu sedet.Kulicka funguje jako lozisko,aby se netocila tycka a nerozestelovavala nastaven ispojky
 
 
Datum: 10. října 2009 9:09
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Je to dáno typem vypínacího mechanismu.To pořadí je správné,ale když se podívám zde na náhradní díly,nesedí mi délka dlouhé spojkové tačky.
 
 
Datum: 10. října 2009 8:08
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já tam tu kuličku nemám a vše v normálu.v úterý mi dojde ta kulička z fichtl krámku tak chci vyskoušet jakej tam bude rozdíl kromě jinak seřízené spojky
 
 
Datum: 10. října 2009 8:03
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
od spojkovyho kose to de takhle: kratka tyčka,kulička,dlouhá tyčka.. jo a když sme u toho,neví někdo proč se tam dává ta kulička a dve tyčky místo jedný delší? :-D
 
 
Datum: 10. října 2009 7:33
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus, mam dotaz když nastartuju ČZ tak třeba 2 minuty drží dobře volnoběh nebo když jedu v vyších otáčkách, ale jakmile je dlouho na volnoběh nebo se jede na malé otáčky tak začne chcípat a když přidám tak to hrozně trvá než se dostane do otáček skoro mi připada že se uchlastává, nevíte čím to může být? Předem děkuji za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2009 11:35
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale nevim jak to utěsnit měnil jsem víčko i plovák, ale je to stejný :-(
 
 
Datum: 10. října 2009 11:35
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Předstih a odtrh je nastavenej, akumulator je dobrý dělá to i bez světel takže zapalováním to nebude, je to ČZ 175/477 asi to bude tou jehlou, protože z plovákový komory přetéká benzín.
 
 
Datum: 10. října 2009 11:34
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
V jakém stavu je akumulátor ?Dělá to i s nezapnutými světly ?
 
 
Datum: 10. října 2009 8:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle me se uchlastava,treba netesni jehla plovaku...
 
 
Datum: 10. října 2009 8:05
 
 
 
 
Jméno: Fada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
A co předstih a odtrh? Nastaveno přesně jak má být?? Co je to za čízu? Ještě by to mohlo být jehlou na špatným zářezu nebo třeba filtr vzduchu.....
 
 
Datum: 10. října 2009 7:05
 
 
 
 
Jméno: RAdek1212      IP: uživatel368    
Zdar lidi tak teď nevím jestli sem to neposral složil sem motor a těď koukám že píst se má dávat šipkou dolu já sem ten píst študoval podrobně a žádnou šipku sem tam nevyděl tak sem ho tam prdnul jak mi přišel pod ruku. A teď se ptám jak poznám jak tam ten píst mám dát ???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2009 22:39
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zámek kroužku má být nahoře kvůli tomu aby nejezdil přes výfukový kanál, kde by se o něj mohl uštípnout, kamrádovi se takhle po výbrusu zadřel motor kvůli tomu, tak bacha na to!!!!
 
 
Datum: 09. října 2009 22:39
 
 
 
 
Jméno: RAdek1212      IP: uživatel368    
Tak to je v pohodě ten první zámeček nahoře mám
 
 
Datum: 09. října 2009 22:38
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel1214    
čus hale tak to by si moch zadřít i kdyš nevydíš šipku tak by ale měl bejt první zámeček na pístu dycky nahoře
 
 
Datum: 09. října 2009 22:37
 
 
 
 
Jméno: dawe      IP: uživatel186    
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2009 12:59
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel5424    
uz jen kdyz se na to podivas tak je jasny ze valce jsou dal od sebe jawa to srala moc blizko k sobe
 
 
Datum: 10. října 2009 12:59
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Temer na 100% ne... Jiny zdvih, jina roztec na stefty, nebudou ti pasovat vyfuky, karbce atd. atd.
 
 
Datum: 10. října 2009 0:19
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci. Pincka nakopnu bez plynu na poprvé a na volnoběh to krásně šlape, ale jakmile přidám plyn, tak se začne hnedka dusit. Nevím čím to může být. Karbec jsem vyvařil a všechno vyčistil, ale nenapadá mě, co to může způsobovat....DÍKY za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2009 12:02
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Praveze je to spravne, ked naklonis motorku so zahriatym motorom na pravu alebo lavu stranu, otacky sa musia zvysit... to je priznak spravne nastaveneho volnobehu a plavakovej komory... hmm a kveci, nemas zapchaty vyfuk ? filter sania ? mozno to bude velkou medzerou na sviecke, daj tam 0,5mm .. pri vysokych otackach ti nehodi iskru a preto to dusi
 
 
Datum: 10. října 2009 12:02
 
 
 
 
Jméno: libor      IP: uživatel5546    
hele rikas ze kdyz to nahnes na levou stranu tak to vytocis?? to nam dela i 175 , to je neco vadnyho v zapalovani , zkus vymenit gufera, a kartery pretesnit , udelej si na to cas , fichtl to je montaz motoru 3 hodiny
 
 
Datum: 10. října 2009 10:59
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Toto mi dělala vadná svíčka.
 
 
Datum: 10. října 2009 10:41
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hladina
 
 
Datum: 10. října 2009 8:03
 
 
 
 
Jméno: Fada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Koukni na filtr, nebo jak se říká, třeba hadr v sání, no a taky samo perfektně nastavený předstih-odtrh....
 
 
Datum: 10. října 2009 7:08
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A co fitr je čistý?? A bovden jde volně??
 
 
Datum: 09. října 2009 23:18
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Teče....on šlape na volnoběh jak švycarske hodinky....ale jak přidám plyn, tak on se ani nevytočí a začne se dusit :-(
 
 
Datum: 09. října 2009 22:23
 
 
 
 
Jméno: Spike55 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skontroluj benzin jestli tam tece
 
 
Datum: 09. října 2009 22:16
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty už jsem čistil :-( vyčistil jsem celý karbec a trysky profukuju pořád....je to jako falešný vzduch, přitom to falešný vzduch určitě není....protože když to nahnu na levou stranu, tak to vytočím :-D
 
 
Datum: 09. října 2009 22:04
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel1163    
Může být zacpaná triska.
 
 
Datum: 09. října 2009 22:00
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel1337    
Zdar kluci,máte někdo na fichtlu to bezkontaktní zapalko co tu sesa prodává???Zajímá mě jak to s nim jede.díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2009 10:45
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
ja ho mam taky, jak je podemnou, motor lépe chytá protoče to dává jiskru už od 400ot/min. a taky se lépe vytáčí protože se přibívajícíma otáčkama přidává předstih, koupíš ho, nasadíš ho a dal vubec nemusíš vědět že nějaký zapalko máš
 
 
Datum: 10. října 2009 10:45
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Motor lépe chytá,dokonce se i lépe vytáčí a také lépe svítí.Ve vyšších otáčkách utáhne bekontakt i žarovku 35W kterou syn namontoval do světla.Já ho vyzkoušel a mohu doporučit máš-li závodního ducha! B.senior.
 
 
Datum: 09. října 2009 23:13
 
 
 
 
Jméno: 32HP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau kluci, mam dotaz na ty kteří mají pravý vlaštovky na pařízka (jawa 550), potřeboval bych míry, jak jsou široké,vysoké a když by bylo foto bylo by to super. děkuju za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2009 21:46
 
 
 
 
Jméno: milda123      IP: uživatel6334    
Čus seso mám otázku budeš mít ještě někdy v krámku tu hvězdicovou hlavu na fichtla díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2009 21:40
 
 
 
 
Jméno: kopec      E-mail:      IP: uživatel4193    
FICHTLU ZDAR POTREBOVAL BYCH PORADIT. FIK MI NESTARTUJE ANI NENDE ROZTLACIT ALE NA DRC CHYTNE KDYZ ZAHREJU SVICKU NEVITE CO STIM JE? JAK TO SCHLADNE TAK UZ NEJEDE. NECHCE SE MI TO FURT NAHRIVAT DIIIIKY MOC odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2009 16:05
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7601    
podle me ma slabou jiskru a kontakty svicky daleko od sebe....klasickej problem.....motor spatne startuje studenej,ale teplej o hodne lepe....
 
 
Datum: 10. října 2009 16:05
 
 
 
 
Jméno: betom ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle mě také "špatná teplota svíčky. Já měl na babetě opačný problém : po ujetí tak 300m přestala jet a když motor zchladl zase ujela dalších 300. Nakonec to byla svíčka a rekord v hodu dalekém svíčkou.
 
 
Datum: 10. října 2009 10:25
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
A nepis caps lockem
 
 
Datum: 10. října 2009 7:51
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš špatnou svíčku....kup si teplejší...teba Brisk N16C ...ta je dobrá na studené starty....
 
 
Datum: 09. října 2009 21:59
 
 
 
 
Jméno: MarekS. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar hoši, jak sundám a nandám píst na fiku 20? prosím popište mi to detailně, dělám to poprvý! mám vše orig! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2009 11:19
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2597    
všetko je jednou poprvé
 
 
Datum: 10. října 2009 11:19
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vezmi si gola sadu, znej 10ku kluc, odmontuj 4 matky co drzia hlavu o valec... zloz ju dole... odmontuj koleno vyfuku zo spodu valca (asi tiez 10ka kluc) neroztrhni tesnenie... vezmi si 8ku kluc odmontuj prirubu karburatora z vrchu valca... tiez neporus tesnenie... teraz zloz valec (tahaj dopredu a zlezie z takych styroch dlhych sroub... tak a piest vysi na ojnici... vezmi si klieste a zloz segerky z bocnich stran piesta( pozor aby nestrelili) :-D ... teraz potrebujes stahovak piestoveho capu... alebo ak je velmi vybehany ten piest a nezalezi ti nanom ze sa poskodi.. tak si vezmi nieco co ma priemer capu a opatrne buchaj kladivom a on vybehne von... ak nepojde tak popripade ak mas teplovzdusnu pistol tak ten piest nahrej.. ale nemier na cap aby sa neroztiahol aj on :-D a pojde dolu.. potom ked budes zakladat novy piest (predpokladam ze aj cap) tak ten novy piest nahrej a cap daj do mraziaka zamrazit cca 15min... potom to musi ist vsetko ryclo... vezmi piest a cap a vytlacovak capu... ten piest natoc sipkou dolu aby bol smerom k zemi... a vloz ho do ojnice.. potom z jednej strany vtlac piestny cap cez piest a ojnicu... malo by to ist lahko ak nie trochu ponom pobuchaj ale nie kov na kov ! ... ked uvidis ze to sedi nasad pisetne kruzky, segerky do drazok ! potom vystrihni za valec tesnenie to stare tam nedavaj... natri vazelinou tesnenie a nalep ho na valec... teraz vezmi valec a zaloz ho na tie 4 srouby.. prstami prvy piestny kruzok stlac a otoc ho na zamok co je na pieste( taky kolik ) a valec pomaly tlac na piest... prvy kruzok je vo valci ... teraz nasmeruj druhy piesnty kruzok na zamok a stlac ho a stlac valec ...piest je dnu a valec dotlac nadoraz ku motoru... vezmi hlavu a dotahuj do kriza matky ! a nadoraz ju dotiahni az ked prvy krat motor zavrci... ak bude fukat okolo falosny vzduch nedavaj tam ziadny silikon ani lepidla... jednoducho ju zabrus brusnou pastou alebo tam daj tesnenie... ostatne vsetko zaloz ako bolo... nad koleno nove tesnenie... pod karbec tesnenie a to je dobre dat do oleja a tak ho zalozit ... vsetko dotiahni ,,,nastav bohatsiu zmes ihlou v karburatore( 3ti zarez) a piest a kruzky zabehni pri malych otackach tak cca 200km, kruzky si sadnu hned.. ;-) zdar
 
 
Datum: 09. října 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: Jimi      IP: uživatel7595    
jak se projeví na fichtlovi rychlý převod 21/17? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A nepojde tak dobre do kopcov, ako na 23/19... prevody budu dobre zasebou bez poklesu otacok
 
 
Datum: 09. října 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Delsi jednickou
 
 
Datum: 09. října 2009 21:01
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
zdarec mam tu pro vas zajimavou nabidku pro ty co maji fika A1 stav, doklady me nezajimaji, bych pro vas mel nabidku jawu 550 nebo jawu 555 za A1 stav jakeho koliv pionyra ale musi bejt A1 stav odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2009 7:30
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel6617    
ja mam doma dva uplne originalni 555 a 21 bohuzel nejsou na prodej
 
 
Datum: 10. října 2009 7:30
 
 
 
 
Jméno: Fichtl A1      IP: uživatel5758    
Čau mam krasnou jawu 20 ale ma plechy z 05 Sice přestřýklý ale v lakovně lak nádherný jedna rovina. Ale když chceš origo tak asi nic no.
 
 
Datum: 09. října 2009 22:36
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
stroj v A1 se rozumi vse puvodni, lak linky, chromy :-) o zadne renovace zajem nemam ale kdyz by byl puvodni pionyr bo mustang peknej tak by jsme se dohodli ale jenom origo zadny kutilksky upravy nebo pretreny nechci!
 
 
Datum: 09. října 2009 22:24
 
 
 
 
Jméno: Tutas      IP: uživatel1121    
To asi bude neco jako mouka dvounulka - OO. :-D
 
 
Datum: 09. října 2009 21:27
 
 
 
 
Jméno: bob9      IP: uživatel7596    
Ahoj, docela by me zajimalo co si predstavujes pod pojmem A1:-)...
 
 
Datum: 09. října 2009 21:17
 
 
 
 
Jméno: Kyblos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co máš na mysli tím A1 stavem ?
 
 
Datum: 09. října 2009 21:04
 
<  1536  1537  1538  1539  1540  1541  1542  1543  1544  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 03.05.2025 0:32:30 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu