Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: cooke
IP: uživatel6644
 cim to je,kdyz zapojim klakson (na mustangovi) a nastartuju ho,tak me to porad troubi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2009 14:26
 skrat na kostru
Datum: 09. října 2009 14:26
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Nebo prodřenej kabel klaksonu v řídítkách
Datum: 08. října 2009 23:45
 skrat ve vypinaci svetel to co mas na riditkach
Datum: 08. října 2009 21:50
Jméno: kross
IP: uživatel1250
 cuz draci newíte jakej má průměr otvor na filtr u dell orta 21 co tu má sesa?díky za odp
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2009 23:23
 hele selskej rozum......21 neuzsi prumer+na kazdy strane 2mm masy materialu.....takze minimalne 25mm.....spise myslim 28-30mm....vetsinou k tomu delaj jeste natrubky k usmerneni smesi,co se davaji mezi karbec a filtr......
Datum: 08. října 2009 23:23
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 On se naptal na difuzor ale na otvor na filtr.Zapoj mozek
Datum: 08. října 2009 20:56
 JAWA_ceZetak ® ale on misli vonkajsi priemer na co dá filter
Datum: 08. října 2009 20:55
 zapoj mozek. když je to dell orto 21 tak průměr je 21.
Datum: 08. října 2009 20:54
 32  ked nemás tam len závit
Datum: 08. října 2009 20:54
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Nevíte prosím někdo název a číslo zelené barvy na pionýra je to ta úplně světlá jak je u pajky na jawě 20 na export do madarska jestli uz jste ji nekdo nekupoval . Díky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2009 22:18
 neni to nejaka hrášková??? tohle mi tak pripadá....ta ceska zelena je jina....a o tem vim ze hraskova neni....
Datum: 08. října 2009 22:18
Jméno: Smajdalf
IP: uživatel7455
 Čus, jakej olej by jste mi doporučili do převodovky u fíka? mam lamely s ferodo obložením, tak potřebuju nějakej syntetickej
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2009 22:54
 Do fíka stačí olej řady PP80-90 jak tady píše ABC.Syntetika je zbytečně drahá, stejnou službu odvede český převod'ák.Já na něj jezdím 40 let a bez problému. B.senior.
Datum: 09. října 2009 22:54
Jméno: jastinek
IP: uživatel1163
 Mě v prodojně doporučily PP90 a seženeš ho do stovky.
Datum: 09. října 2009 11:54
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ja bych rekl ze tady na kramku v ferodo popisu....
Datum: 08. října 2009 20:58
 Díky moc za rady. Nevim kde, ale někde jsem to o tej syntetice četl, no jo, holt taky nesmim všemu věřit
Datum: 08. října 2009 20:42
 Také nechápu tu fámu... Naopak bych spíš řekl, že lamely korkové potřebují lepší olej, jelikož se pak tolik neslepují a spojka vystavuje slušně, takže řazení je bez dramatických rázů, hluku a opotřebení zubových spojek. Ferodo je skvělé.
Datum: 08. října 2009 20:16
 Bohatě postačí Paramo/Mogul 80W nebo 90W (ceny od 60kč po 120kč). Cokoli dražšího je zbytečné-převodovce ani spojce (s ferodem) to nikterak nepomůže. Pokud na tom ale trváš, oblíbený je Mogul Syntrans 75W-90 nebo též Paramo Gyrolsyn 75W-90 - cena od 250 až po 320kč.
Datum: 08. října 2009 20:11
 kde se vzala ta fama ze na ferodo potrebujes syntetickej olej?nechapu...jinak staci klasicka pp80 nebo pp90,je to vicemene jedno
Datum: 08. října 2009 20:11
 zdar prosím kolik těch silonových kroužků mám dat na vydlice
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2009 20:06
Jméno: Smajdalf
IP: uživatel7455
 Potřebuješ 4, v každém teleskopu jsou dvě pouzdra, jedno hned na kraji a druhé cca 15 cm od spodního kraje
Datum: 08. října 2009 20:06
Jméno: spike55
IP: uživatel6803
 cau lidi pls nemate nekdo udelany na motorce magneto?? mam 175/477 a zlobi me dobijeny tak bych chtel hodit tam zapalko z fichtla ale nwm jak to udelat pls poradte diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2009 17:22
Jméno: standa
IP: uživatel7594
 taky sme to meli na takovy home made "krosce"....soused mi vytocil krouzek na soustruhu a bylo to.....
Datum: 09. října 2009 17:22
 Nebo si nechat ten mezikroužek vyrobit od nějakého soustružníka. Jak jsme se dočetl, je tam proto, že zapalování pionýr je menší, než jsou úchyty na motoru. Takže je to vlastně taková redukce.
Datum: 08. října 2009 20:32
 No chce to hledat v inzerci nebo na aukru. Nové neseženeš (je to domácí úprava). Druhou varinatou je to z babetty - to by bylo lepší v tom, že je bezkontaktní. Ale je to vzácnost ho najít, to spíš to z pionýra.
Datum: 08. října 2009 20:23
Datum: 08. října 2009 19:26
 moc diky a nevis kde se da koupit to zapalovani??
Datum: 08. října 2009 19:10
 Tak zapalováním tam z pionýrajde v podstatě bez úprav...Je ale potřeba vyrobit mezikus mezi mblok a stator zapalování. Druhá možnost je koukit toto upravené zapalování už celé - cena tak do 500kč. Třetí varianta a nejlepší je VAPE, to vyřeší spolehlivě zapalování, dobíjení a nedostatek výkonu pro žárovky...
Datum: 08. října 2009 19:02
 Zdar draci,neznáte někdo Petra Zemana,byl 4.10.2009 u nás na Fichtlcupu v Miřeticích a jel v kategorii pitbike do 125ccm???Vyhrál 3. místo a nepřevzal si cenu.Rádi bychom mu ji předali ,ale neznáme na ňej žádný kontakt.Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2009 18:57
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 zdravim..hele kamos ma fichtla a ty papiry sou napsane na jeho stryka s kerym se moc nebavi tak sem se chtel zeptat kdybych to od neho kupil musel bych jit za tim jeho strykem pro plnou moc abych to mohl treba prepsat na sebe nebo ne?Kamos rikal ze tedka pri prepisovani mel plnou moc od nejakeho chlapa ale pry ji nepotreboval..diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2009 19:00
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 plnou moc urcite budou chtit ,ale de i s falsovat ze ti to napise a podepise nekdo s kamosu aby to bylo jinym pismem nez tvimjenze je problem vtom kdyz se to ten stryc dozvi tak aby ti stoho neudelal pruser tata takhle prepsal skodovku takze to jde
Datum: 08. října 2009 19:00
 Čau chlapi, potřebuju s něčím poradit.. zacal sem jezdit do skoly na fichtlu.. no a minulej tejden me pri teláku (fotbalu kerej nikdy nehraju ani sem nehral - nebavi me to) strasne chytli zada.. leva strana u dole v pase vic u patere.. sem tam kdyz sem nekam sel to trosku poboolivalo... dneska znova pri telaku sem ze zacatku behal.. ale pak to zas zaclo a musel sem jen chodit pac to celkem fest bolelo.. ma otazka zni, může to být tím, že když po ránu bývá 7-15 stupnu, tak ze se mi ty záda prostě nachladili? pres leto pohoda to sem mohl skakat na barak a padat hlavou dolu a nic me nebolelo... ptam se proto, jestli mel nekdo taky takovej problem... vyresi to ledvinak? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2009 22:37
 Nejenom ledvinák, chce to pořádnou bundu,kalhoty a boty/ věci které neprofouknou.Jinak je to o zdraví které potom nikde nenajdeš ani ho nikde nekoupíš.Já vím o čem tady píši! Bulant- senior.
Datum: 09. října 2009 22:37
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Z pohybu to může být i "skříplý nerv", ale ať je to z nechlazeni nebo z pohybu, tak zádům bude líp, když budou v teple. Ledvinový pás je určitě dobrý nápad, ale přes něj ještě zastrč do kalhot svetr/mikinu...Na bolest opravdu pomáhá mast. Tu seženeš v lékárně, hřejivou nebo chladivou. Je to něco jako lioton 100000  není to z mé hlavy, ale z bratrovy. Je to rehabilitační trenér.
Datum: 09. října 2009 15:38
 ja jednou vyjel v -17 odvest na chatu (cca 20km) naky veci,a muzu rict ze to nebylo nic peknyho  ,sem myslel ze umrznu
Datum: 09. října 2009 14:33
 Hele ja na tohle taky driv hodne trpel....hlavne kdyz sem na fichtlu lital do slanyho na gympl......bohuzel je to tim studenym vzduchem a spatnou bundou.....co mam kozenou bundu a pod ni nosim hustou mikinu od SAMu,tak nevim co to je a to jezdim na 250 a daleko vyssima rychlostma....nekdy i po ránu....ted chodim na Kladno na vysokou a neumite si predstavit jak vsichni cumi,kdyz tam pichnu pred vchod 250 peraka  ......ale spise jezdim autem......no
Datum: 08. října 2009 22:24
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Ja mam zase problém s kolenama kdyz je rano zima a jedu na cize jemom v riflich 30kilacku tak potom mam strasny křece v kolenou to nemuzu ani chodit
Datum: 08. října 2009 19:33
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jestli ti fouka pod bundu tak je to jasny ja mam bundu asi za 2500 a vty neni na fichtlu zima ani pri -5 a dole ma takovou gumu na stahnuti jinak by me pod ni tahlo a musim mit mikynu jinak mi pod ni zrovna tak tahne a zada mam v poho proste ti nesmi tahnout na zada
Datum: 08. října 2009 19:12
 cau, já taky jezdím pravidelně na fichtlu do školy. A náhodou taky mívám problémy se zády. Prý to je od toho když jsi spocenej a ofoukne tě studený vzduch.... Vím co to je, když se nemůžeš ohnout atd. Takže mám pro tebe radu: ledvinový pás. Já jsem ho sehnal za 150 kč v supermarktetu PLUS!  a slouží dobře! zádnej problém. Na záda ti už nepotáhne! Zkus to! nemusí to bejt žádnej za 2000kč. Tačí obyč, ale aby ochránil ty záda dole. Míval jsem ty samý problémy.
Datum: 08. října 2009 18:50
 Nazdar včera sa mi podarilo prepísať pinčesa na papiere no a keď som pozeral do technického tak som vyčitatal že ide o motocykel skupiny L3e a preto pre neho paltí:
a) náhradné elektrické poistky a to po jednej z každého používaného druhu,
b) náhradné vláknové žiarovky a to po jednej žiarovke z každého druhu používaného na vonkajšie osvetlenie vozidla a náradie potrebné na ich výmenu,
c) motolekárnička
no tie poistky nemúsia byť kedže sa v ňom nenachádzajú len mam strach že asi AM skupina mi na neho bude málo :/
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2009 22:43
 Asi ano pokud máš v TP uvedenou větší rychlost jak 45km/hod.B.senior.
Datum: 09. října 2009 22:43
 Čau prosím Vás nevíte někdo kde bych sehnal sací potrubí na stadiona abych tam mohl dát karbec z pařeza? jednou jsem to viděl na nějaký stránce, ale už nevim kde... Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2009 15:20
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 mrkni na veteranforum tam je to řešené jak pouze s pertinaxovým přechodem tak je tam foto s úskokem na jiný karbec
Datum: 15. října 2009 15:20
Jméno: milda123
IP: uživatel6334
 4us draku to asi nikde neseženeš,já jsem si ho vyrobil doma svépomocí,ale lepší je tam dát karbec z pincka 21,ten co má klapku v plovákový komoře,líp našteluješ hladinu,na závodech mi to stím pěkně uhánělo,ale musíš ho malinko upilovat abys ho tem dostal.
Datum: 08. října 2009 22:10
 zdarec..z jaky crossky se nejlip hodej plasty nebo plechy na čz 175? budu ji delat do crossu,tak bych chtel,aby nejak vypadala...kdyztak i sedlo a nadrz jaka se tam hodi..dik moc  jo a nepiste prosim ze je to nevhodny do crossu,bude zpevnenej a vyztuzenej ram,lepsi tlumice,...
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2009 20:22
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 no neřekl bych že se to zlepšilo od tý doby co jezdim na exc...skoro naopak..  ale na týhle motorce už na všechny se*ru protože mam i motka má papíry a kdyby něco, tak tam hodim 1 až 6 a jsem pryč
Datum: 08. října 2009 20:22
 no tohle kupuju za 1200 je v hroznym stavu,uz se to ani originalu nepodoba takze nemuze nikdo rikat ze sem znicil neco hezkyho  no ja bych chtel udelat aby to vypadalo k svetu,abych pak jezdil a aby me nezastavoval kazdej starsi pan at z toho slezu ze si neco udelam  asi me chapes,proste kdyz pojedu na fekalovi tak se kazdej bude otacet a hned vytacet cislo policajtu,ale kdyz budu mit vybaveni (helmu,brejle,rukavice,...) a bude to vypadat tak nak ok tak to nebude tak horky...
Datum: 08. října 2009 20:13
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 vystuženej rám ani jiný tlumiče neudělaj nic s tim stabilákem co v tom je  ja to fakt nesnášim tyhle radobykrosky z těhle těžkej a hlavně hezkejch mašin....nicméně když seš šikovnej, tak si tam upravíš teměř jakoukoli sadu plastů... nahovno pak je, když je každej díl z něčeho jinýho(pak to ještě umělci nasříkaj sprejem a nasaděj tomu fakt korunku)
Datum: 08. října 2009 19:41
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 zdar, mam problem s tachometrem, zda se mi ze ukazuje normalne, celkem plynule, ale kdyz jsem dnes prijel ze skoly (cca 5km tam a zpatky) tak mi to ukazuje ze jsem najel 45km. je to normalni? stav pred skolou byl 42003km a ted je tam 42048. kde je problem? dik predem..
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2009 19:44
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 tyy vole diky fikusi! ja trouba! rikal jsem si jestli nahodou to cerveny neni neco jinyho a to vis ze je...! ale neni 9999km jako maximum nejak malo? ja vzdycky cumel na inzeratech jak ma nekdo najeto 80 000kilaku  diky za objasneni fikusi.
Datum: 08. října 2009 19:44
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jinak podle tvejch cisel si ujel 4 KM a 500m
Datum: 08. října 2009 19:22
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 myskim ze je problem v tobe nekoukas takhle nahodou na to posledni cislo co je cerveny?? to cerveny je totis ve 100 m az ty bily jsou kylometry takze misto 42048 km si ujel 4204 km a 800 metru
Datum: 08. října 2009 19:21
 vynulovat ide, rozober ho a pomocou ozubenych koliesok ho vynulujes bez problemov len to budes natacat opacne... nedavno som to robil
Datum: 08. října 2009 18:21
Jméno: tofek`
IP: uživatel4699
 vynulovat nejde...nikdo nevi jestli je to problem tachace?
Datum: 08. října 2009 17:51
Jméno: djdacan
IP: uživatel5904
 Jak se dá vynulovat tacháč ??
Datum: 08. října 2009 17:35
Jméno: Grik
IP: uživatel692
 Mne taky takhle zlobi ale treba ujedu jenom 14 km a on mi pise 500km az 2000 to jediny mi na nem blkbne
Datum: 08. října 2009 17:21
 Zdarec jezdci, má být u jawy 20 pod víčkem plovákové komory těsnění?? Předem díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2009 21:28
Jméno: jastinek
IP: uživatel1163
 Já si ho asi vystříhnu ze slabí kůže. To by mělo bohatě stačit.
Datum: 08. října 2009 21:28
 já jsem si ho před nějakou dobou vysřihnul z tlustého papíru a jsem s ním spokojený, při přeplavení plovákovky neteče benzín všude kolem a pouze zabublá kolem cupováku, neodlévá se v zatáčkách
Datum: 08. října 2009 18:25
 nemá
Datum: 08. října 2009 16:36
 Čus dá se u čz 125/453 nějak dolejt olej v tlumičích? a bude to chodit líp? a ještě sem se chtěl zeptat jestli je stejnej vejfuk u 453 jak u čz 250/455 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2009 12:04
 Starý oil vypustíš dole,je tam šroubek.Do tlumičů se dává oil tlumičový.Když vymněníš oil tak tlumiče nesmí mlátit/ jít na doraz/.
Datum: 09. října 2009 12:04
 a jak zjistim kolik tam toho je nebo jak vypustim ten starej a jakej olej do toho stačí převodák?
Datum: 08. října 2009 18:59
 výfuk je stejný.
Datum: 08. října 2009 18:21
 olej nalejes ze zhora,ale rovnou ho vymen,at mas jistotu kolik ho tam je a jakej,mnozstvi ted nevim,ale asi 100ml na jedno rameno
Datum: 08. října 2009 17:52
 zdar draci právě dělam fichtla do krosu a budu si tam dávat rozetu co má 75zubů tak jsem tak koukal po netu a potuněný fichtly maj širší válec jak to dělaj?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2009 22:30
Jméno: x
IP: uživatel6392
 samy o sobě se koupit nedaj, musíš sehnat hliník, nařezat z něj pásky a navařit to nějak citlivě na původní válec... neni to zas taková sranda... každopádně to pak lepší chladí, o tom žádná...
Datum: 09. října 2009 22:30
Jméno: sicmen
IP: uživatel3852
 a kde se tak daj koupit?
Datum: 09. října 2009 7:22
Jméno: tomas
IP: uživatel7501
 to su len navarene pridavne rebra,inac je to super vec tie pridavne rebra,hlavne na cross
Datum: 08. října 2009 15:40
 zdar,mam motor 175 a je tam pist jak je v sekci KÝVAČKA / PANELKA nebo PERAK alemuj ma prumer 58.00 a ten z kyvacky ma prumer 68.00 a potrebuju takovy jak je z te kyvacky tak newite kde bych ho sehnal<diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 0:53
Datum: 11. října 2009 0:53
 ja jsem mel ten pist jak je to na spodu toho pistu spojene jak u te kyvacky
Datum: 11. října 2009 0:51
Datum: 08. října 2009 18:02
Jméno: Tutas
IP: uživatel1121
 Ahoj. Na mustangu jezdim vic nez casto s moji pritelkou a navic po kopcovitym terenu - takze logicky ten motor dostava zahul, co chvili nekde za 1 v kourovy clone do nakyho krpalu. Doporucili byste nakou upravu na zlepseni chlazeni v kopcich, nezkousel nekdo kolik by zachranil treba nakej vetracek? Nikdy jsem nezadrel ale je to dycky v dlouhym kopci uz cely zhavy pekelne to smrdi a znatelne uvada
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2009 17:51
Jméno: Tutas
IP: uživatel1121
Datum: 09. října 2009 17:51
 hele reknu ti vec za kterou mi mozna nekdo ukamenuje,ale kdyz sem jezdil na m2t,tak mi motory do kopce takle smrdeli(smrdelo to jak kdyz se neco prepaluje uvnitr) a dým za mnou jako hovado,motor brzo zvadnul,i kdyz se roztocil,dvojku nevzal.......presel jsem na polosyntetiku a smrad motoru i dým zmizel,vadnutí ubylo o 50%(subjektivně!) a dvojku vzal.....jako maxi kopec fakt za jedna jet musim a motor jemne zvadne.......hodne moc zalezi na serizeni karburatoru,zapalovani,na svicce a na cistym vyfuku.......hvezdicova hlava je uz extremni reseni.....pro seriovku az zbytecne.....ale pokud bys chtel trosku lepsi chlazeni a o pul konika vic,tak si sezen hvezdicovou hlavu jako dela Frikulín(rotacni centralni spalovák) a dej 12z kolečko do motoru.....
Datum: 08. října 2009 22:34
 No nazdar, tak zaprve vsetko utesni, a potom mu daj bohatsiu zmes (ihlu na 2 alebo 3 zarez)... a chladenie no... navarit rebra na valec a kupit hviezdicovu hlavu ale nie hocijaku !!...a ked jazdis do kopcov daj mu mensie sekundaro ( 12z, 11z,,,,, 10z vynimocne iba!  ) bude mat vatsiu silu ... alebo velku rozetu... co viac ti poviem na nieco prides aj sam
Datum: 08. října 2009 15:00
Jméno: Lídr
IP: uživatel4264
 Jěště jeden dotaz: v čem jsou staré PALky jiné a tak dobré než ostatní svíčky? A jaké byste mi doporučili (mimo Brisk)?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2009 19:26
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tak mam jednu svici NGK ale jedeto uplne stejne podle vzhledu mi pripada ze dava hezci jiskru vic do modra a brisky jsou taky dobry az nato ze se stane ze naka je vadna
Datum: 08. října 2009 19:26
Jméno: Lídr
IP: uživatel4264
 Dobrý den, mám dotaz - jak moc se zlepší pruření vidlice gdyž koupím nové pružiny? Musí se upravovat? Přefutroval sem vidle a jdou hodne ztezka (vysoustružil jsem je ale nechtěl jsem moc aby zas neměli vůli, za jak dlouho se povolí?)
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2009 13:33
|



|