Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 zdar,mám problém simson enduro mi po našlápnutí vyletí do otáček a pak zdechne,jak se sytičem tak aj bez něj.Je to falešnej vzduch?Karbec utěsněnej valec taky,ale asi to budou gufera.(jestli se mejlim tak mě opravte dekuji)a jestli sou to ty gufera tak se to vymění podobně jak na fichtlu že?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2009 10:35
 souhlas...nejspiš ti to někde přisava...zkontroluj to pod karbecem, pod kolínkem (jestli teda simál nějáké má  )a možná to bude gufero na klice...
Datum: 23. září 2009 10:35
 nejspis je to falesnej vzduch...
Datum: 22. září 2009 21:12
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 jo rok vyroby 1988,
Datum: 22. září 2009 21:08
Jméno: David
IP: uživatel7430
 tak to sorry ale vubec netusim o cem mluvis spis mi porad co mam udelat aby mi to jelo
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2009 21:51
Jméno: David
IP: uživatel7430
 lamely xD spojika mi uz ani nebere mam koupene novy akorat vymnenit uz je menime skamosem ale horsi je ze mi tam nejdou povolit 2 srouby takzte sroub navarit na kulatinku a potom otocit lehce takze to vymnenim a jako myslis ze tim to je jo  ??
Datum: 22. září 2009 21:51
Datum: 22. září 2009 21:10
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 to co jsem ti napsal ze jsem udelal u pionyra tak by me tetka utach bezproblemu 4. rychlost hodne dela kvalita oleje a asi to jehlovy lozisko jinyk jestli jsou lameli napokraji smrti tak dej novy jsou tam 2 hlavne nejdriv rozeber motor a zjisti co je spatny nebo na pokraji smrti a vymento ale jak tak vidim tak tomu nerozumis ja jsem tomu driv taky nerozumel a tak jsem si radsi nechal poradit mel bys lepsi si nekomu rict kdo tomu rozumi nebo to nechat udelat
Datum: 22. září 2009 21:02
Jméno: David
IP: uživatel7430
 dikus ty znas ne fichtlcup a ja ho chi jezdit ten fichtl vubec nejede,nevim co by se mohlo opotrebovat kolecka ahridel asi moc ne ale klikuvka pist a tak jo ne??\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2009 20:57
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jestli ti jde o vykon tak tam dej peknej valec pokud nemas tak nechudelat vybrus novy krouzky pist dle stavu a dobra je ojnicni sada co ma na pist. cepu jehlovy lozisko a pouzivej kvalitni olej co se davaj 1:50 na zajeti davej vic pocitej ze tech 1500 km bude sedat motor ale pak to bude litat jak drak a taky dej cistej filtr jestli je spinavej a vycisti vejfuk karbec poradne vse utesni utesni dobre zvalce na koleno s kolene na vejfuk a nech ve vejfuku tesneni co tam ma bejt a bude ti to litat jak me mozna jeto rozdil kdyz dsednu na staryho fichtla nebo na zgeneralkovanyho s kvalitnim olejem je to o mrte zivejsi a taky at mas cistej valec a hlavu aby se to dobre chladilo
Datum: 22. září 2009 20:57
 No copak klikovka ta něco vydrží ale jen do určité míry jakou máš u toho kompresi .......a kolik máš kroužků na pístu?......taky můžeš mít jenom 2 kroužký a hovno kompresi tak to bych se pak nedivil že to nejede co máš za sekundárko ?........
Datum: 22. září 2009 20:52
Jméno: davis
IP: uživatel455
 Zdarec, který olej je lepší MOTUL - 510 Powerlube 2T nebo Motorex Speed Mix 2T, pro čz 125/476 (moc ji šetřit nebudu)
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2009 16:30
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 OK, dík za rady
Datum: 23. září 2009 16:30
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Na motul jezdim 510 jezdim zavody... Nemuzu si stezovat. Ono mezi temito 2 oleji moc rozdil nebude. I specifikace splnuji stejne...
Datum: 23. září 2009 1:34
Jméno: standa
IP: uživatel7425
 na Motul jezdi bracha,ja jezdim na ten Speedmix a je fakt dobrej........
Datum: 22. září 2009 22:01
Jméno: David
IP: uživatel7430
 jo dikes a nevis na kolik by me to vyslo cely motor??? dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2009 22:37
 za trojku ti udelam motor co se dozije tvejch deti.......
Datum: 22. září 2009 22:37
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 proc celi??? co chces vsechno menit jetsli chces GO tak me vysla GO 1500 material a 1500 prace vymenil mi tam jedno kolecko mezi lamelu gufera loziska ojnicni sadu krouzky pist a to by bylo snad vse a nema smysl davat novy kolecka pokud ty stary jsou v poradku navic ty epliky stojej nektery zaprd treba ty hridele jsou spatne vyrobeny a pak na neutral jsou zuby o sebe uz jsem s estim setkal
Datum: 22. září 2009 20:41
 čus draci jak má být nastavená směs u babetty 207 (kolik otáček šroubkem) díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2009 6:47
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Karburátory Jikov 2909 DC mají v příručce 1/4 - 1/2 a karburátor jikov 2912 DC má 1 - 1 a 1/2 ot.
Datum: 23. září 2009 6:47
Jméno: Anton
IP: uživatel4870
 Malo by to byt na 1,5 otacky...1,5 az 1,7 to stelovali vo fabrike. Dedo tam robil 12 rokov tak si to pameta
Datum: 22. září 2009 21:19
Jméno: David
IP: uživatel7430
 jenze goucko motoru mi vejde ruzne podle toho co mam v haji takze kdyz si koupim novej tak to je a nevis kde je ten katalog???
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2009 20:34
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tady tetka nejde SESA predelava takze pujde az o vikendu zbozi. kdyz si do vyhledavace zadas treba fichtl dily tak ti to neco najde treba tohle http://mopedy.com/nabidka_nd.htm
Datum: 22. září 2009 20:34
Jméno: David
IP: uživatel7430
 prosim vas poslete mi sem nekdo odkaz na ten katalog nabidek jen dilu motoru na pionyra díkes a nebo neite kde sezenu novy motor na pionyra??? díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2009 20:28
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nech si udelat GO motoru u toho kdo to dela a mas pokoj akorat zaplatis navic za praci
Datum: 22. září 2009 20:28
 Čau draco poradte prosím !!Mám 21 origoš a když jedu normálně tak mě to jakoby cuká .........prostě jedu a cukáto a hlavně v níykých otáčkách a ve vysokých......je to hrozný nevítě čím by to mohlo být .??Díky za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2009 17:16
Jméno: ok
IP: uživatel7403
 nebo vymen civku zapalovaci
Datum: 23. září 2009 17:16
Jméno: vybrouš
IP: uživatel7097
 Mě to taky na 21 dělalo, vyčistil sem kohout a nádrž a jelo to jak ďábel
Datum: 22. září 2009 21:51
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 sundej karbec vse vyndej a poradne vycisti nejlepsi je ten karburator vsema dirama prostrikat treba vodou ale tlakem pak vodu vylejes vyklepes slozis nasadis a jedes jenze aby se ti to znova neucpalo tak tam musis dat sejtko na hadicku
Datum: 22. září 2009 20:26
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jako jak cuka?? ze to vynechava motor?? nejspis ti tam jde malo benzinu nebo to nasava falesny vzduch
Datum: 22. září 2009 20:25
Jméno: pincek
IP: uživatel7435
 skus vycistit karburator a nebo jestli tam mas vzduchac tak ho sundej
Datum: 22. září 2009 20:24
Jméno: lukas
IP: uživatel1214
 čus já si myslim že máš uštíplej zub nekde nak olečku já to měl taky
Datum: 22. září 2009 20:16
 Scháním tenhle bordel co je na obrázku...thx za odpovědi:
http://img8.imageshack.us/img8/6893/dellortokarburator24mm.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2009 20:00
 zdaar..neviet preco mi klepe motor a nejde do otacok ,ked je studeny tak to je troska lepsie ale ked sa zahreje tak je to des!!!menil som uz aj puzdro v ojnici,kruzky,pls pomoooc je to surne...diik
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2009 20:14
 zapalovanie je dostelovane tak jak ma....cap nema vobec volu v puzdre...puzdro je nalisovane tak jak ma byt nehybe sa...a zajete to uz asi tiez bude...mozno to bude tou primarnou retazou.....uz fakt neviem...
Datum: 22. září 2009 20:14
 jak si vyměnil pouzdro v klice? ono šlo lehce vyndat a lehce nasunout? jestli jo tak to jeto co mlátí. pouzdrotam má být nalisované a za žádnou cenu nesmý jít rukou ven
Datum: 22. září 2009 20:07
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 kdyz rikas ze to nejde dootacek co me nak nedoslo tak to bude mozna tim ze je malej prectich nebo to muze bejt ti pist. cepem
Datum: 22. září 2009 20:05
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 zalezi jak klepe jestli nemas treba v prevodovce na kolecku vylomej zub ale spis to bude delat neco jinyho co takhle vytahanej primarni retez?? pouzdro si vymenil ale co cep?? nema vuly vtom pouzdru? este me napada prectich spatnej tobych musel slyset takhle ti nikdomoc neporadi
Datum: 22. září 2009 20:04
 máš to zajeté???
Datum: 22. září 2009 20:02
 caute,Klika mi jde vatáhnout strašně těžko ta se ptám mám to nahřát nebo schladit aby to šlo líp???Opakovaji jsme des fyziku tak v tom mám trocha mišmaš prodadte pls než se mi to zase v hlavě srovná  fakt si ted nespomenu
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2009 7:39
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 vem si na to kladivo nic tim neskazis, i ja novy loziska tam pral kladivem a jsou uplne ok , krasne se otaci a nezadrhavaj,..
Datum: 23. září 2009 7:39
Jméno: BFU
IP: uživatel7436
Datum: 22. září 2009 22:50
Jméno: ronie
IP: uživatel7433
 nahřátí=roztažnost, opak by byla smrštivost
Datum: 22. září 2009 19:59
 bo schladit?  teď ani já nwm,,,,ae spíš SCHLADIT..
Datum: 22. září 2009 19:57
 nahřát
Datum: 22. září 2009 19:55
 caw dneska mi prisel od SESY balicek a tak jsem veci hned namontoval do motorky a slozil. Motorka v pohode radi, ale kdyz ji chci nakopnout, tak se mi zasekne ten pulmesic, jak je na startpace. Nekdy se ten pulmesic dostane do pulky toho kolecka na spojkovim kosi, ekdy ani to ne. A chtel jsem se zeptat na nejakej typ, jak to dat dohromady, aby to slo. Jo jinak v tomhle mechanismu jsem menil retez a to ozubeny kolecko pod spojkovim kosem. dik predem
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2009 19:44
 zdar draci prosim vas newite jestli je mezi karburatem z fichtla 20 a 21 rozdil??
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2009 18:02
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Rozdíl může být i v osazení hlavní trysky... Zkoukni jestli mas 68 nebo už 72.
Datum: 23. září 2009 18:02
Jméno: Standa
IP: uživatel7425
 karburatory sou funkcne i rozemrove stejny,jen ty starsi ma jinej nabeh vzdusniku a takovy ty ruzny mosazny vlozky v plasti,pozdejsi modely to nemaj,ale na funkci to nema vliv.........
Datum: 22. září 2009 22:05
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Myslim,ze dvacitky maji na spodku takovy bronzovy tecky na odkapavani a 21 a mustang uz ne...Ale nevim jsite!!
Datum: 22. září 2009 20:38
 Vůůůůbec žádnej stejnej je i na 23(mustangovi)
Datum: 22. září 2009 19:47
Jméno: Jawa
IP: uživatel5056
 zdarec newite čim to je když ně nechce jet motor vimněnil jsem tam pist a pistní kroužky a poskladal zpatky a nech ce jet a pist tam chody dobře poradte dik .
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2009 23:20
Jméno: Mira
IP: uživatel7445
 JE to jednoduche!! vycisti vyfuk!!!!!
Datum: 23. září 2009 23:20
Jméno: Jawa
IP: uživatel5056
 a ja dlouho
Datum: 23. září 2009 14:26
 Zajížděl si????........
Datum: 22. září 2009 20:54
Jméno: Jawa
IP: uživatel5056
 jo to jak by htelo nastartovat a pak to strašne střeli a ten pist tam nelice a de to ztežka
Datum: 22. září 2009 20:30
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 a predtim nez jsi to vymenil tak to jezdilo?? jestli jo tak si neco spatne utesnil hlavu musis dotahovat do krize!!!!!!!!!!! to doufam vis
Datum: 22. září 2009 20:23
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau podivej se jestli pist nema moc velkou vuli mel sem to taky a resil sem to pul roku nez sem na to prisel
Datum: 22. září 2009 19:40
Jméno: franta
IP: uživatel7431
 zdravim chtel bych si nechat udelat upravenej valec na fichtla a nevim jestli je lepsi od stejskyho nebo od tk moto mam to na silnicni zavody dekuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2009 0:05
Jméno: Rambo
IP: uživatel7328
 Já bych se na to vybod jak píšou na těch stránkách stejskýho tak 85 z kopečka což je na prd já mám sérii 20 fichtla akorát s 8 výbrusem a 14 a dělá mi kolem 90 na rovině a do každýho kopce i ve dvou na trojku
Datum: 25. září 2009 0:05
Jméno: kross
IP: uživatel1250
 no ten od tk moto by měl jet lépe když tam píšou že s dobrým karbecem a výfukem naměřili 8koní ale co je na tom pravdy newím
Datum: 23. září 2009 20:03
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
Datum: 23. září 2009 13:48
Jméno: salis199
IP: uživatel7077
 já myslel že tk moto dělaj 4 kanály, nevíte co je na tom pravdy?
Datum: 23. září 2009 8:37
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Valec od TKmoto je "3-kanal" s prefukem pres pist. Subjektivne mi prijde, ze jede o trochu lip, ale zas je drazsi... Brzda by to ukazala lip. Ale ani jeden valec neni krok spatnym smerem.
Datum: 23. září 2009 1:37
 Jestli chceš skušenosti se stajskyho sadou tak mi písni asi tak za 10 dní:včera mi to totiž přišlo  ale musím půlit motor  tak těch 10 - 15 dní .Tady je mail jkotras@email.cz
Datum: 22. září 2009 19:53
Jméno: já
IP: uživatel1093
 nechsi ho udělat od stejskala já ho mám taky a budeš max. do 5 fleku
Datum: 22. září 2009 19:46
 zdarec chtěl bych se zeptat dneska jsem se byl projet s kámošem na fichtlách a jemu to furt nějak blblo ujede vždycky tak 3 kiláky zastavíme a pak už mu to nejede a nehází jiskru a má rozeštelovanej předstih a svíčka hází jiskru do boku nevíte čím to může bejt už se v tom hrabe tak 2 tejdny a furt to srejný
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2009 20:31
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 at da novou svicku nejlepsi N15C a mezeru mezi kontakty da 0,4-0,5 mm muze nechat tu starou ale at da tu vzdalenost . Jestli to nepomuze tak at vycisti elektryku civky kladivko... a kdyztak at da novej kondik a nasteluje elektryku a melo by to jet jestli se mu to treba jen neuchlastava
Datum: 22. září 2009 20:31
Jméno: Desert
IP: uživatel6831
 Zdar draci,chci se zeptat jak si zapojit elektronický otáčkoměr na čz 250/471. Chtěl bych vědět jakej budík tam dát,co všechno potřebuju a nějak aspon v bodech popsat montáž.Má to klasický kladívkový zapalování.Dík moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2009 10:34
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Použij libovolný elektronický a snímací dráty od kladívka či jinýho snímače přiveď bowdenempůvodního náhonu
Datum: 27. září 2009 10:34
Jméno: Desert
IP: uživatel6831
 Tu přesnost taky moc neřeším,jen aby si rafička nelítala jak chce,aby to aspon trochu chodilo s polu se zvukem motoru.Já ho tam chci,protože mám prostě rád když se mi na palubce furt něco hejbe  .
Nemám to, abych věděl kdy řadit,to fakt ne  A s tim, že se má sledovat provoz a soustředit se na jízdu mi mluvíš z duše. Jen bych už chtěl,aby mi někdo poradil a nedával "přednášky"
Datum: 24. září 2009 17:14
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 No já ti nevím Deserte... a na koilk destinných míst by jsis představoval idální přesnost otáčkoměru?  Nezlob se ale mě vždycky lamentování na otáčkoměry pobaví.... Mám otáčkoměr v autě a očima o něj nezavadím, blbost k ničemu. Jezdím podle sluchu. Aź jednou ohluchnu stejně budu jezdit podle vibrací, které sice neuslyším ale ucítím. Takže ani pak o něj zrakem nezavadím. Myslím že než čumět na budíky je lepší čumět na silnici a u motorky to platí dvojnásob. Jedinej budík na kterej jsem nucenej koukat je rychloměr, ale to se holt nedá nic dělat, předpisy musí platit pro všechny.. ale to je trochu z jiného soudku
Datum: 24. září 2009 8:24
Jméno: Desert
IP: uživatel6831
 Já tu mašinu nebastlím,to bych nikdy neudělal.Jsem si vědomej toho,že to je celkem vzácnej kus. Teprve ji skládám a chci,aby byla opravdu pěkná.Originální měli taky otáčkoměr,jenže poháněnej
klasickým náhonem.Nevim co je na tom pravdy,ale od hodně lidí jsem slyšel, že je to hodně nepřesný, takže to chci elektronicky. A právě abych něco zbytečně nezkazil si chci nechat poradit  ...btw:Až
bude hotová,pošlu ti fotky.Uvidíš, že se rozčiluješ opravdu zbytečně.
Datum: 23. září 2009 19:59
Jméno: standa
IP: uživatel7438
 skus tu motorku nabastlit a najdu si te a jednu ti fláknu..........kurvit malo seriovou 471......ze te hanba nafackuje!!
Datum: 23. září 2009 10:58
 Ahoj, chtěl bych se zeptat kde by se dalal sehnat maska na 175/487 viděl jsem jich pár s maskou tak bych se chtěl co se tam dává za masku z jaký motorky nebo jestli se nějaký na tyto motorky dělali.Děkuju za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2009 7:43
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Maska je z Jawa 350 typ 638.
Datum: 23. září 2009 7:43
 čau draci jaký je dobrý tlumičový olej do ČZ 477 do přední vydlice ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2009 22:36
 Postačí Paramo TL 15 nebo Mogul Silence 15
Datum: 23. září 2009 22:36
|



|