česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1564  1565  1566  1567  1568  1569  1570  1571  1572  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
zdar,mám problém simson enduro mi po našlápnutí vyletí do otáček a pak zdechne,jak se sytičem tak aj bez něj.Je to falešnej vzduch?Karbec utěsněnej valec taky,ale asi to budou gufera.(jestli se mejlim tak mě opravte dekuji)a jestli sou to ty gufera tak se to vymění podobně jak na fichtlu že? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2009 10:35
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
souhlas...nejspiš ti to někde přisava...zkontroluj to pod karbecem, pod kolínkem (jestli teda simál nějáké má :-D )a možná to bude gufero na klice...
 
 
Datum: 23. září 2009 10:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejspis je to falesnej vzduch...
 
 
Datum: 22. září 2009 21:12
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
jo rok vyroby 1988,
 
 
Datum: 22. září 2009 21:08
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel7430    
tak to sorry ale vubec netusim o cem mluvis spis mi porad co mam udelat aby mi to jelo :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel7430    
lamely xD spojika mi uz ani nebere mam koupene novy akorat vymnenit uz je menime skamosem ale horsi je ze mi tam nejdou povolit 2 srouby takzte sroub navarit na kulatinku a potom otocit lehce takze to vymnenim a jako myslis ze tim to je jo :-D ??
 
 
Datum: 22. září 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nauc se prosimte mackat tady ten napis odpovědět pod tim co si napsal at nezase*es celej pokec :-D :-D
 
 
Datum: 22. září 2009 21:10
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
to co jsem ti napsal ze jsem udelal u pionyra tak by me tetka utach bezproblemu 4. rychlost hodne dela kvalita oleje a asi to jehlovy lozisko jinyk jestli jsou lameli napokraji smrti tak dej novy jsou tam 2 hlavne nejdriv rozeber motor a zjisti co je spatny nebo na pokraji smrti a vymento ale jak tak vidim tak tomu nerozumis ja jsem tomu driv taky nerozumel a tak jsem si radsi nechal poradit mel bys lepsi si nekomu rict kdo tomu rozumi nebo to nechat udelat
 
 
Datum: 22. září 2009 21:02
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel7430    
dikus ty znas ne fichtlcup a ja ho chi jezdit ten fichtl vubec nejede,nevim co by se mohlo opotrebovat kolecka ahridel asi moc ne ale klikuvka pist a tak jo ne??\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2009 20:57
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
jestli ti jde o vykon tak tam dej peknej valec pokud nemas tak nechudelat vybrus novy krouzky pist dle stavu a dobra je ojnicni sada co ma na pist. cepu jehlovy lozisko a pouzivej kvalitni olej co se davaj 1:50 na zajeti davej vic pocitej ze tech 1500 km bude sedat motor ale pak to bude litat jak drak a taky dej cistej filtr jestli je spinavej a vycisti vejfuk karbec poradne vse utesni utesni dobre zvalce na koleno s kolene na vejfuk a nech ve vejfuku tesneni co tam ma bejt a bude ti to litat jak me mozna jeto rozdil kdyz dsednu na staryho fichtla nebo na zgeneralkovanyho s kvalitnim olejem je to o mrte zivejsi a taky at mas cistej valec a hlavu aby se to dobre chladilo
 
 
Datum: 22. září 2009 20:57
 
 
 
 
Jméno: jawa5021 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No copak klikovka ta něco vydrží ale jen do určité míry jakou máš u toho kompresi .......a kolik máš kroužků na pístu?......taky můžeš mít jenom 2 kroužký a hovno kompresi tak to bych se pak nedivil že to nejede co máš za sekundárko ?........
 
 
Datum: 22. září 2009 20:52
 
 
 
 
Jméno: davis      IP: uživatel455    
Zdarec, který olej je lepší MOTUL - 510 Powerlube 2T nebo Motorex Speed Mix 2T, pro čz 125/476 (moc ji šetřit nebudu) :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2009 16:30
 
 
 
 
Jméno: Davis08      IP: uživatel455    
OK, dík za rady
 
 
Datum: 23. září 2009 16:30
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2141    
Na motul jezdim 510 jezdim zavody... Nemuzu si stezovat. Ono mezi temito 2 oleji moc rozdil nebude. I specifikace splnuji stejne...
 
 
Datum: 23. září 2009 1:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7425    
na Motul jezdi bracha,ja jezdim na ten Speedmix a je fakt dobrej........
 
 
Datum: 22. září 2009 22:01
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel7430    
jo dikes a nevis na kolik by me to vyslo cely motor??? dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2009 22:37
 
 
 
 
Jméno: Standa      E-mail:      IP: uživatel7425    
za trojku ti udelam motor co se dozije tvejch deti.......
 
 
Datum: 22. září 2009 22:37
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
proc celi??? co chces vsechno menit jetsli chces GO tak me vysla GO 1500 material a 1500 prace vymenil mi tam jedno kolecko mezi lamelu gufera loziska ojnicni sadu krouzky pist a to by bylo snad vse a nema smysl davat novy kolecka pokud ty stary jsou v poradku navic ty epliky stojej nektery zaprd treba ty hridele jsou spatne vyrobeny a pak na neutral jsou zuby o sebe uz jsem s estim setkal
 
 
Datum: 22. září 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: karel691 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus draci jak má být nastavená směs u babetty 207 (kolik otáček šroubkem) díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2009 6:47
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Karburátory Jikov 2909 DC mají v příručce 1/4 - 1/2 a karburátor jikov 2912 DC má 1 - 1 a 1/2 ot.
 
 
Datum: 23. září 2009 6:47
 
 
 
 
Jméno: Anton      IP: uživatel4870    
Malo by to byt na 1,5 otacky...1,5 az 1,7 to stelovali vo fabrike. Dedo tam robil 12 rokov tak si to pameta :-P
 
 
Datum: 22. září 2009 21:19
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel7430    
jenze goucko motoru mi vejde ruzne podle toho co mam v haji takze kdyz si koupim novej tak to je a nevis kde je ten katalog??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2009 20:34
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
tady tetka nejde SESA predelava takze pujde az o vikendu zbozi. kdyz si do vyhledavace zadas treba fichtl dily tak ti to neco najde treba tohle http://mopedy.com/nabidka_nd.htm
 
 
Datum: 22. září 2009 20:34
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel7430    
prosim vas poslete mi sem nekdo odkaz na ten katalog nabidek jen dilu motoru na pionyra díkes a nebo neite kde sezenu novy motor na pionyra??? díkes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2009 20:28
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
nech si udelat GO motoru u toho kdo to dela a mas pokoj akorat zaplatis navic za praci
 
 
Datum: 22. září 2009 20:28
 
 
 
 
Jméno: jawa5021 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draco poradte prosím !!Mám 21 origoš a když jedu normálně tak mě to jakoby cuká .........prostě jedu a cukáto a hlavně v níykých otáčkách a ve vysokých......je to hrozný nevítě čím by to mohlo být .??Díky za každou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2009 17:16
 
 
 
 
Jméno: ok      IP: uživatel7403    
nebo vymen civku zapalovaci
 
 
Datum: 23. září 2009 17:16
 
 
 
 
Jméno: vybrouš      IP: uživatel7097    
Mě to taky na 21 dělalo, vyčistil sem kohout a nádrž a jelo to jak ďábel:-D
 
 
Datum: 22. září 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
sundej karbec vse vyndej a poradne vycisti nejlepsi je ten karburator vsema dirama prostrikat treba vodou ale tlakem pak vodu vylejes vyklepes slozis nasadis a jedes jenze aby se ti to znova neucpalo tak tam musis dat sejtko na hadicku
 
 
Datum: 22. září 2009 20:26
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
jako jak cuka?? ze to vynechava motor?? nejspis ti tam jde malo benzinu nebo to nasava falesny vzduch
 
 
Datum: 22. září 2009 20:25
 
 
 
 
Jméno: pincek      IP: uživatel7435    
skus vycistit karburator a nebo jestli tam mas vzduchac tak ho sundej
 
 
Datum: 22. září 2009 20:24
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel1214    
čus já si myslim že máš uštíplej zub nekde nak olečku já to měl taky
 
 
Datum: 22. září 2009 20:16
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Scháním tenhle bordel co je na obrázku...thx za odpovědi: http://img8.imageshack.us/img8/6893/dellortokarburator24mm.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2009 20:00
 
 
 
 
Jméno: matoosh      E-mail:      IP: uživatel7434    
zdaar..neviet preco mi klepe motor a nejde do otacok ,ked je studeny tak to je troska lepsie ale ked sa zahreje tak je to des!!!menil som uz aj puzdro v ojnici,kruzky,pls pomoooc je to surne...diik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2009 20:14
 
 
 
 
Jméno: matoosh      E-mail:      IP: uživatel7434    
zapalovanie je dostelovane tak jak ma....cap nema vobec volu v puzdre...puzdro je nalisovane tak jak ma byt nehybe sa...a zajete to uz asi tiez bude...mozno to bude tou primarnou retazou.....uz fakt neviem...
 
 
Datum: 22. září 2009 20:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak si vyměnil pouzdro v klice? ono šlo lehce vyndat a lehce nasunout? jestli jo tak to jeto co mlátí. pouzdrotam má být nalisované a za žádnou cenu nesmý jít rukou ven
 
 
Datum: 22. září 2009 20:07
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
kdyz rikas ze to nejde dootacek co me nak nedoslo tak to bude mozna tim ze je malej prectich nebo to muze bejt ti pist. cepem
 
 
Datum: 22. září 2009 20:05
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
zalezi jak klepe jestli nemas treba v prevodovce na kolecku vylomej zub ale spis to bude delat neco jinyho co takhle vytahanej primarni retez?? pouzdro si vymenil ale co cep?? nema vuly vtom pouzdru? este me napada prectich spatnej tobych musel slyset takhle ti nikdomoc neporadi
 
 
Datum: 22. září 2009 20:04
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš to zajeté???
 
 
Datum: 22. září 2009 20:02
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caute,Klika mi jde vatáhnout strašně těžko ta se ptám mám to nahřát nebo schladit aby to šlo líp???Opakovaji jsme des fyziku tak v tom mám trocha mišmaš prodadte pls než se mi to zase v hlavě srovná:-Dfakt si ted nespomenu:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2009 7:39
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
vem si na to kladivo nic tim neskazis, i ja novy loziska tam pral kladivem a jsou uplne ok , krasne se otaci a nezadrhavaj,..
 
 
Datum: 23. září 2009 7:39
 
 
 
 
Jméno: BFU      IP: uživatel7436    
nahřátím se to roztáhne ale je to naprd když to sou stejný materiály protože se roztáhnou stejně (třeba hliník se roztahuje víc než ocel)... takže zchlaď klikovku a zahřej to v čem drží :-D ...když to nejde silou, vem si větší kladivo :-D:-D:-D
 
 
Datum: 22. září 2009 22:50
 
 
 
 
Jméno: ronie      IP: uživatel7433    
nahřátí=roztažnost, opak by byla smrštivost
 
 
Datum: 22. září 2009 19:59
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bo schladit?:-Dteď ani já nwm,,,,ae spíš SCHLADIT.. :-D
 
 
Datum: 22. září 2009 19:57
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nahřát :-)
 
 
Datum: 22. září 2009 19:55
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caw dneska mi prisel od SESY balicek a tak jsem veci hned namontoval do motorky a slozil. Motorka v pohode radi, ale kdyz ji chci nakopnout, tak se mi zasekne ten pulmesic, jak je na startpace. Nekdy se ten pulmesic dostane do pulky toho kolecka na spojkovim kosi, ekdy ani to ne. A chtel jsem se zeptat na nejakej typ, jak to dat dohromady, aby to slo. Jo jinak v tomhle mechanismu jsem menil retez a to ozubeny kolecko pod spojkovim kosem. dik predem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2009 19:44
 
 
 
 
Jméno: KOUDY.OK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci prosim vas newite jestli je mezi karburatem z fichtla 20 a 21 rozdil?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2009 18:02
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Rozdíl může být i v osazení hlavní trysky... Zkoukni jestli mas 68 nebo už 72.
 
 
Datum: 23. září 2009 18:02
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7425    
karburatory sou funkcne i rozemrove stejny,jen ty starsi ma jinej nabeh vzdusniku a takovy ty ruzny mosazny vlozky v plasti,pozdejsi modely to nemaj,ale na funkci to nema vliv.........
 
 
Datum: 22. září 2009 22:05
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Myslim,ze dvacitky maji na spodku takovy bronzovy tecky na odkapavani a 21 a mustang uz ne...Ale nevim jsite!!
 
 
Datum: 22. září 2009 20:38
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vůůůůbec žádnej stejnej je i na 23(mustangovi)
 
 
Datum: 22. září 2009 19:47
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel5056    
zdarec newite čim to je když ně nechce jet motor vimněnil jsem tam pist a pistní kroužky a poskladal zpatky a nech ce jet a pist tam chody dobře poradte dik . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2009 23:20
 
 
 
 
Jméno: Mira      IP: uživatel7445    
JE to jednoduche!! vycisti vyfuk!!!!!
 
 
Datum: 23. září 2009 23:20
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel5056    
a ja dlouho
 
 
Datum: 23. září 2009 14:26
 
 
 
 
Jméno: jawa5021 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zajížděl si????........
 
 
Datum: 22. září 2009 20:54
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel5056    
jo to jak by htelo nastartovat a pak to strašne střeli a ten pist tam nelice a de to ztežka
 
 
Datum: 22. září 2009 20:30
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
a predtim nez jsi to vymenil tak to jezdilo?? jestli jo tak si neco spatne utesnil hlavu musis dotahovat do krize!!!!!!!!!!! to doufam vis
 
 
Datum: 22. září 2009 20:23
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau podivej se jestli pist nema moc velkou vuli mel sem to taky a resil sem to pul roku nez sem na to prisel
 
 
Datum: 22. září 2009 19:40
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel7431    
zdravim chtel bych si nechat udelat upravenej valec na fichtla a nevim jestli je lepsi od stejskyho nebo od tk moto mam to na silnicni zavody dekuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2009 0:05
 
 
 
 
Jméno: Rambo      IP: uživatel7328    
Já bych se na to vybod jak píšou na těch stránkách stejskýho tak 85 z kopečka což je na prd já mám sérii 20 fichtla akorát s 8 výbrusem a 14 a dělá mi kolem 90 na rovině a do každýho kopce i ve dvou na trojku
 
 
Datum: 25. září 2009 0:05
 
 
 
 
Jméno: kross      IP: uživatel1250    
no ten od tk moto by měl jet lépe když tam píšou že s dobrým karbecem a výfukem naměřili 8koní ale co je na tom pravdy newím
 
 
Datum: 23. září 2009 20:03
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
http://img26.imageshack.us/img26/7434/p1010634h.jpg http://img26.imageshack.us/img26/4339/p1010637p.jpg Takze tak...
 
 
Datum: 23. září 2009 13:48
 
 
 
 
Jméno: salis199      IP: uživatel7077    
já myslel že tk moto dělaj 4 kanály, nevíte co je na tom pravdy?
 
 
Datum: 23. září 2009 8:37
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2141    
Valec od TKmoto je "3-kanal" s prefukem pres pist. Subjektivne mi prijde, ze jede o trochu lip, ale zas je drazsi... Brzda by to ukazala lip. Ale ani jeden valec neni krok spatnym smerem.
 
 
Datum: 23. září 2009 1:37
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli chceš skušenosti se stajskyho sadou tak mi písni asi tak za 10 dní:včera mi to totiž přišlo :-D ale musím půlit motor :-( tak těch 10 - 15 dní .Tady je mail jkotras@email.cz
 
 
Datum: 22. září 2009 19:53
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel1093    
nechsi ho udělat od stejskala já ho mám taky a budeš max. do 5 fleku
 
 
Datum: 22. září 2009 19:46
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec chtěl bych se zeptat dneska jsem se byl projet s kámošem na fichtlách a jemu to furt nějak blblo ujede vždycky tak 3 kiláky zastavíme a pak už mu to nejede a nehází jiskru a má rozeštelovanej předstih a svíčka hází jiskru do boku nevíte čím to může bejt už se v tom hrabe tak 2 tejdny a furt to srejný odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2009 20:31
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
at da novou svicku nejlepsi N15C a mezeru mezi kontakty da 0,4-0,5 mm muze nechat tu starou ale at da tu vzdalenost . Jestli to nepomuze tak at vycisti elektryku civky kladivko... a kdyztak at da novej kondik a nasteluje elektryku a melo by to jet jestli se mu to treba jen neuchlastava
 
 
Datum: 22. září 2009 20:31
 
 
 
 
Jméno: Desert      IP: uživatel6831    
Zdar draci,chci se zeptat jak si zapojit elektronický otáčkoměr na čz 250/471. Chtěl bych vědět jakej budík tam dát,co všechno potřebuju a nějak aspon v bodech popsat montáž.Má to klasický kladívkový zapalování.Dík moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2009 10:34
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Použij libovolný elektronický a snímací dráty od kladívka či jinýho snímače přiveď bowdenempůvodního náhonu :-)
 
 
Datum: 27. září 2009 10:34
 
 
 
 
Jméno: Desert      IP: uživatel6831    
Tu přesnost taky moc neřeším,jen aby si rafička nelítala jak chce,aby to aspon trochu chodilo s polu se zvukem motoru.Já ho tam chci,protože mám prostě rád když se mi na palubce furt něco hejbe:-D. Nemám to, abych věděl kdy řadit,to fakt ne:-DA s tim, že se má sledovat provoz a soustředit se na jízdu mi mluvíš z duše. Jen bych už chtěl,aby mi někdo poradil a nedával "přednášky";-)
 
 
Datum: 24. září 2009 17:14
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
No já ti nevím Deserte... a na koilk destinných míst by jsis představoval idální přesnost otáčkoměru? :-D Nezlob se ale mě vždycky lamentování na otáčkoměry pobaví.... Mám otáčkoměr v autě a očima o něj nezavadím, blbost k ničemu. Jezdím podle sluchu. Aź jednou ohluchnu stejně budu jezdit podle vibrací, které sice neuslyším ale ucítím. Takže ani pak o něj zrakem nezavadím. Myslím že než čumět na budíky je lepší čumět na silnici a u motorky to platí dvojnásob. Jedinej budík na kterej jsem nucenej koukat je rychloměr, ale to se holt nedá nic dělat, předpisy musí platit pro všechny.. ale to je trochu z jiného soudku :-)
 
 
Datum: 24. září 2009 8:24
 
 
 
 
Jméno: Desert      IP: uživatel6831    
Já tu mašinu nebastlím,to bych nikdy neudělal.Jsem si vědomej toho,že to je celkem vzácnej kus. Teprve ji skládám a chci,aby byla opravdu pěkná.Originální měli taky otáčkoměr,jenže poháněnej klasickým náhonem.Nevim co je na tom pravdy,ale od hodně lidí jsem slyšel, že je to hodně nepřesný, takže to chci elektronicky. A právě abych něco zbytečně nezkazil si chci nechat poradit:-)...btw:Až bude hotová,pošlu ti fotky.Uvidíš, že se rozčiluješ opravdu zbytečně.
 
 
Datum: 23. září 2009 19:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7438    
skus tu motorku nabastlit a najdu si te a jednu ti fláknu..........kurvit malo seriovou 471......ze te hanba nafackuje!!
 
 
Datum: 23. září 2009 10:58
 
 
 
 
Jméno: Kyblos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj, chtěl bych se zeptat kde by se dalal sehnat maska na 175/487 viděl jsem jich pár s maskou tak bych se chtěl co se tam dává za masku z jaký motorky nebo jestli se nějaký na tyto motorky dělali.Děkuju za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2009 7:43
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Maska je z Jawa 350 typ 638.
 
 
Datum: 23. září 2009 7:43
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci jaký je dobrý tlumičový olej do ČZ 477 do přední vydlice ? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2009 22:36
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Postačí Paramo TL 15 nebo Mogul Silence 15
 
 
Datum: 23. září 2009 22:36
 
<  1564  1565  1566  1567  1568  1569  1570  1571  1572  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 17:35:07 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu