česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu včetně dobírky za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Pravidla  |  Pravidla       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1693  1694  1695  1696  1697  1698  1699  1700  1701  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: predstihX ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draci, kdyz sem v prevodovce (u 21ky) vymenil 18ti s 20ti zubym koleckem a jen sem se tak snezil start pakou to nakopnout divne to klapalo a hridele se nehli...mam neco spatne?Diky (ted si uz neodpovim) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2009 21:31
 
 
 
 
Jméno: zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
no to nevim...ja to udelal,slozil a jede to nadherne..a co vsude pisou ze na trojku to chce vytocit-podle me to neni pravda,ja dvojku vytocim normalne,jako kdyz sem to nemel prohozeny,a na trojku to jede suprove...dvojka je oproti puvodnimu silna !!! zkus to rozebrat a uvidis...takhle to nepoznas..moh si ho dat treba obracene to kolecko (vzhuru nohama)
 
 
Datum: 11. července 2009 21:31
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci....pls poraďte....jak mám utěsnit přechod kolena na výfuk abych to nemusel svařovat??....sousedi mě dupou....prý ať si jezdím, ale ať to tak neřve...díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2009 12:17
 
 
 
 
Jméno: stihl      IP: uživatel1723    
pro GGM: no a co že je to rakovino tvorný??to že tím budeš mít zaděláný výfuk to tě nezabije...a eternit je taky karcinogenní a kolik lidí ho má na střechách baráku..kdyby jsi se musel řídit podle tohodle tak by jsi za chvilku nic neměl :-D
 
 
Datum: 12. července 2009 12:17
 
 
 
 
Jméno: nexak      E-mail:      IP: uživatel6498    
Tohle se dá nejlip udělat Tekutým kovem-to je dvousložkovy lepidlo,namícáš poměr 1:1,namatláš koleno,nasadíš vejfuck,pak přechod eště přetřeš tim lepidlem a máš klid ;-) taky to tak mam
 
 
Datum: 12. července 2009 10:45
 
 
 
 
Jméno: GGM      IP: uživatel6659    
azbestovej ? to už se neprodává ne ? je to rakovinotvorný !
 
 
Datum: 12. července 2009 3:11
 
 
 
 
Jméno: predstihX ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jesi to chces mit rychle z krku tak to obal alobalem a jesi si chces pohral tak myslim azbestovej krouzek
 
 
Datum: 11. července 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: Jozo      IP: uživatel2597    
Zdar! Nevíte někdo jak dlouhá je pružina zadního pérování na J 550? Není stejná jako na J 555? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2009 22:06
 
 
 
 
Jméno: Jozo      IP: uživatel2597    
Snad na J 555 jsou kratší ne? zkoušel jsem ji dát do 550 ale přišlo mi to divný jako nízký
 
 
Datum: 12. července 2009 22:06
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
na 550 jsou kratsi a jak rika standa je tam jenom 1
 
 
Datum: 12. července 2009 20:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6657    
u 555 sou pruziny jinak tvrdé,jsou totiž dvě:-)
 
 
Datum: 12. července 2009 0:59
 
 
 
 
Jméno: vasil      IP: uživatel367    
zdarec,mám dotaz ohledně čz 477..uštipuje se mi rožek na uhlíku..někdy po pár km a někdy najedu přes 50km a až pak třeba uletí..čím by to mohlo byt??díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2009 14:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobešová: kolektor je nožička na tranzistorech. na rotoru je komutátor
 
 
Datum: 12. července 2009 14:19
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Jednou z příčin může být také vydřená drážka na lamelách kolektoru .
 
 
Datum: 12. července 2009 7:04
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkosit ty uhlíky můžeš, pod jakým úhlem to nevím. Musíš vyzkoušet. Jestli ti háže klikovka, tak to taky pro ten uhlík není dobré.
 
 
Datum: 11. července 2009 22:25
 
 
 
 
Jméno: vasil      IP: uživatel367    
jo a je možné že trochu háže klikovka..četl jsem tu že by mělo pomoct zkosit ty hrany na uhlíku,a zajímalo by mě jak moc a zhruba pod jakým úhlem??
 
 
Datum: 11. července 2009 17:51
 
 
 
 
Jméno: predstihX ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draci, kdyz sem v prevodovce (u 21ky) vymenil 18ti s 20ti zubym koleckem a jen sem se tak snezil start pakou to nakopnout divne to klapalo a hridele se nehli...mam neco spatne?Diky (ted si uz neodpovim) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2009 17:33
 
 
 
 
Jméno: adamisko      E-mail:      IP: uživatel4254    
Zdravim davam ted po mesici a pul motor do hroamdy rozpupil jsme ho protoze my uplne vodesla spojka . tak jsme vzal jinou v hromady.. ale ted nevim jak to ma presne byt .. pak takove pochybnosti ale co kdyz to pak udelam spatne a zase pulit motor .. :-D poradte my stim nedko popripade kdyztak kdyby bylo nejake foto .. byl bych moc rad .. dekuji .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2009 18:19
 
 
 
 
Jméno: Dealer      IP: uživatel5299    
kdyžtak se ovzy na icq 449-624-338
 
 
Datum: 11. července 2009 18:19
 
 
 
 
Jméno: jiri      IP: uživatel1834    
zdár já vim že to sem nepatří ale třba to bude někdo vědět má škodovka bez otáčkoměru držák na otáčkoměr že by stačilo lanko a otáčkoměr no prostě jesi to má na to připravený díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2009 21:57
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel5610    
už eRko mělo elektronický otáčkoměr, žádný mechanický náhon. Ale jestli je ten kabel od indučky natažený do palubky i u modelů bez otáčkoměru, to už ti dnes neřeknu. Možná jo, ale to není až takový problém, natáhnout jeden drát, ne?
 
 
Datum: 11. července 2009 21:57
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
O jaký model se jedná?
 
 
Datum: 11. července 2009 20:06
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel6652    
Cau chtel bych s zeptat jak je to s papirama na mopeda garelli,co vsechno potrbuji od te motorky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2009 11:23
 
 
 
 
Jméno: MATY      E-mail:      IP: uživatel3028    
nedokážeš svou otázku lépe formulovat, opravdu nechápu na co se vlastně ptáš...
 
 
Datum: 13. července 2009 11:23
 
 
 
 
Jméno: FichtlMan      IP: uživatel6650    
Cau hele mam ted problem se zapalovanim porad mi to zlobi nehazi jiskru a tak premyslim ze bych si koupil od jednoho chlápka tyristorové zapalování co vy na to..? Kdybys si ho koupil byla by stim stejná práce jako s tim normálnim jako třeba ladit odtrh předstih..? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2009 10:49
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
To tyristorové zapalko (nebo správně CDI) funguje na jiném principu než induktivní zapalko, takže nemusíš ladit odtrh.. pro tyrystorové stačí nastavid pouze předstih. Příjemná výhoda nastavování :-). U tyristorového zapalka bývá energie jiskry i menší než u indukčního, ale charakter náběhu napětí výboje je mnohem prudší a to má příjemný následek na kvalitu jiskry, která lépe ionizuje plyn mezi elektrodami svíčky. JInými slovy, prostě zapálí i nezapálitelné :-D . My s tím měli problém že i špatně ale hodně špatně nastavenej předstih byl schopnej rostočit motor, takže se špatně hledalo optimum předstihu...
 
 
Datum: 12. července 2009 10:49
 
 
 
 
Jméno: FichtlMan      IP: uživatel6653    
Jo hele a jak tam mam překopat elektriku aby mi ten tyristor neodešel hnedka..? Jinak se to tam akorád přidělá napíchne na indučku a startuje to jo. a potřebuje se tam pak to původní zapalování ? Musí se tam pak ještě ladit předstih ,odtrh atd..?
 
 
Datum: 11. července 2009 19:21
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aj babetta má originálne tyristorové nie??? ja mám na bebette od pionyra :-D :-D :-D
 
 
Datum: 11. července 2009 18:11
 
 
 
 
Jméno: Goe      IP: uživatel2462    
To samé zapalování, co je v inzerátu, jsem si postavil taky a musím doporučit. Taky mi fichtl nechtěl moc chytat, ale s tímhle zapalováním chytá hned. Jen je potřeba trochu překopat elektriku. Jinak mi v něm po pár set kilometrech odešel tyristor, tak jsem vyměnil za nový, přidal ochranné diody a zase jede v pořádku.
 
 
Datum: 11. července 2009 17:10
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel6652    
Cau chtel bych se zeptat jestli jdou tady v 4esku sehnat papiry na mopeda Garelli a jestli to jde prihlasit na čisla????dekuji za odpoved
 
 
Datum: 11. července 2009 15:42
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha teraz som precital inzerát, mi to s tim zapalovanim startuje ked je studeny a dám sytic a nepridám plyn na 1.a aj ked je uz zohriaté bez sytica a bez plynu tiez na 1.
 
 
Datum: 11. července 2009 15:38
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to preco je lepsi ako original dá silnejsiu iskru alebo nieco také ??? (inak ja mám na to z minibikea)
 
 
Datum: 11. července 2009 15:33
 
 
 
 
Jméno: FichtlMan      IP: uživatel6650    
http://motorky.hyperinzerce.cz/moto-tuning/inzerat/2442330-tyristorove-zapalovani-na-pionyra-50-nabidka-plzen-sever/
 
 
Datum: 11. července 2009 15:28
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tyristorové??? aké je to ako originál len inak to funguje???
 
 
Datum: 11. července 2009 15:18
 
 
 
 
Jméno: predstihX ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci...jak se vyndava magnet? Ja sem ho vklidu nasadil ale zapomnel sem pod nej nas*at gufero diky!A jeste jak se tam zasouvaji ty vadny tycinky s kulickama...:-D. Diky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2009 18:14
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
morno ze to len pital len nemal na konci otáznik..... :-)
 
 
Datum: 11. července 2009 18:14
 
 
 
 
Jméno: predstihX ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejsu retard jenom nez mi nekdo odpovedel tak sem na to prisel ja sem si jen nemoh vzpomenout
 
 
Datum: 11. července 2009 17:30
 
 
 
 
Jméno: tommy11490      IP: uživatel6625    
to ty si v poriadku ked sam sebe odpovedas?
 
 
Datum: 11. července 2009 16:42
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
bud je to retard nebo nevim
 
 
Datum: 11. července 2009 15:29
 
 
 
 
Jméno: predstihX ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyndas vacku das sroub M8 a sroubujes
 
 
Datum: 11. července 2009 14:51
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel6263    
Zdarte draci renovuju jawu 555 a chtel bych se zeptat jestly nekdo nevite jake se tam davaji srouby aby byli original a kolik jich je? dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2009 11:01
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
prober se a nic nerenovuj kdyz ani nevis jaky sroubky :-)
 
 
Datum: 13. července 2009 11:01
 
 
 
 
Jméno: jawamen      IP: uživatel6631    
cau draci proc se nesmi michat moc oleje s benzinem když mam jehlove ložisko??kolik tak tak v poměru mam michat?diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel3826    
všechno co tady píšete je uplná kravina :-D:-D mazat musíš stejně protože olej ve směsi nemaže jen ložiska na ojnici ale i ložiska dola na klokovce a ty se taky mužou zadřít ...
 
 
Datum: 11. července 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na láhev nekoukejte. Na to, kolik je potřeba oleje má vliv hlavně konstrukce motoru.
 
 
Datum: 11. července 2009 16:02
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ked más ihlové loziko tak kludne mozes tam dat asi hociaké olej v pomere 1:50 :-)
 
 
Datum: 11. července 2009 15:21
 
 
 
 
Jméno: kokso004 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus! Ono treba miešať benzín z olejom podľa toho aký ho používaš Lukaš Holub má pravdu len si daj pozor aby si nenalial čístý benzín tak ako sa to stalo mne ! Potom som to musel rozobrať lebo to bolo zadrené . Teraz pouzívam olej Stihl a ten sa mieša pomerom 1:50 .
 
 
Datum: 11. července 2009 14:19
 
 
 
 
Jméno: LukášHolub      IP: uživatel4663    
On ten motor pak nemá moc tah a dost kouří.Můžeš míchat v poměru 1:30 a u lepších olejů 1:50 ,ale podívej se na láhev od toho eleje musí to tam být napsané v jakém poměru to máš míchat.
 
 
Datum: 11. července 2009 13:34
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klidně tam můžeš namíchat hodně oleje, jen je to zbytečný.
 
 
Datum: 11. července 2009 13:18
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel4222    
Cus , da sa zohnat nejaky tmel podobny tomu ktory sa vyrabal niekedy davno volal sa hermesal alebo hermesan . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2009 1:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6657    
jj hermosal se to jmenovalo.....nejlepsi vec co muze bejt.......hermtik odolava i benzinu,silikon ne!!!!
 
 
Datum: 12. července 2009 1:02
 
 
 
 
Jméno: tommy11490      IP: uživatel6625    
jj je to hermetik mam doma jednu krabicku,pod valec a hlavu davam hermetik a tesni to dobne,medzi kartery silikon na motory
 
 
Datum: 11. července 2009 16:41
 
 
 
 
Jméno: manson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj, jmenovalo se to hermetic a už se to nevyrábí, měl jsem doma pixličku ale není to nic moc, kup si normální silikon na motory mají ho v každym obi a je to mnohem lepší
 
 
Datum: 11. července 2009 15:14
 
 
 
 
Jméno: boss      IP: uživatel5395    
zdar draci je to asi blba otazka ale co je to vlastne difuzor na karburatoru nikdo to taky poradne nikdy nevysvetlil dik za objasneni odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2009 15:27
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v karburátora je diera,difuzor je táto cast diera v ktorom sa zmiesa vzduch s benzinom (kde je ihla) inak diffuzia sa znamená-zmiesanie plinov
 
 
Datum: 11. července 2009 15:27
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel6647    
hodně jednoduše řečeno je to ta díra kudy to nasává vzduch veprostřed se smíchá s benzínem a pak se napojuje tou dírou do válce
 
 
Datum: 11. července 2009 12:14
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel5329    
čau draci kolik bych tak mohl chtít za zachovalou kliku z pařeza? vypadá slušně a vůli nemá..díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2009 16:31
 
 
 
 
Jméno: Pecan      IP: uživatel6263    
Ja ji od vas koupim za 250kc. V pripade ze ji prodate piste na Peca150@azet.sk
 
 
Datum: 11. července 2009 16:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6651    
Ja bych ti dal max 150,- protoze je to klika stará 50 let a at rikas ze je dobra a nebo ne,tak se zanedlouho vysype.............
 
 
Datum: 11. července 2009 15:14
 
 
 
 
Jméno: Babettak      IP: uživatel1073    
Zdar ja bych dal 500
 
 
Datum: 11. července 2009 13:46
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel6263    
zdar dal bych za ni tak 300kc
 
 
Datum: 11. července 2009 13:36
 
 
 
 
Jméno: nano      IP: uživatel4226    
Čau kluci jaká je nejlepší vazelína na mazání ložisek v kole od mogulu protože u nás na benzínce mají jenom vazelíny od mogulu. dik za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2009 14:22
 
 
 
 
Jméno: kokso004 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj ! Používaj vazelínu to je jedno akú hlavne aby to bolo mazané lebo sa hovorí že kto maže ten jede !
 
 
Datum: 11. července 2009 14:22
 
 
 
 
Jméno: Filip      E-mail:      IP: uživatel4650    
ahoj...nevíte někdo kde bych mohl sehnat na ČZ na nádrž takové černé gumové ozdoby?jsou na nich vroubky a jsou velké asi 15 cm. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2009 14:26
 
 
 
 
Jméno: kokso004 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj ! Nahodou viem U tety strojárky v Bardejove na východnom Slovensku ale to sa ti neopatí po to chodiť sem :-D cfff
 
 
Datum: 11. července 2009 14:26
 
 
 
 
Jméno: nulabasa      E-mail:      IP: uživatel6649    
nema nekdo skusenost s vymenou zadni vidlice na jawě 20 dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2009 11:45
 
 
 
 
Jméno: LukášHolub      E-mail:      IP: uživatel4663    
Tady je email.
 
 
Datum: 11. července 2009 11:45
 
 
 
 
Jméno: LukášHolub      IP: uživatel4663    
Jestli chceš,mám doma rám na fichtla v dobrém stavu.Můžu ti ho prodat,nebo za něco vyměnit.Kdyžtak napiš na email.
 
 
Datum: 11. července 2009 11:45
 
 
 
 
Jméno: Jay26 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musis ji zoriznout a pak znova svarit jinak to nejde je to tam napevno ale radsi bych tam potom dal vilici ze simsona je lip udelana nez na pio
 
 
Datum: 11. července 2009 11:30
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel6648    
Na jakej benzin jede kyvacka a popř jakej je pomer oleje*benzin... po zime jsem to uplne zapomel Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2009 8:08
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Benzín jakejkoliv motorovej. Olej je předepsaný automobilový olej DT v poměru 1:25. Tenhle olej už neseženeš, tak tak tam nalej nějakej dvoutaktní olej.
 
 
Datum: 11. července 2009 8:08
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Kývačka nemá čep na jehlách .Poměr oleje jako u pionýra 1:33 a benzín 91special.
 
 
Datum: 11. července 2009 8:05
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel4399    
Zdravim žadam o pomoc kde by byla k dostani popřipadě za rozumnou cenu odkoupim kužni servisni o babetě 207 koupil sem ji letos a s některymi věcmi si nevim rady diky za pomoc martin odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2009 7:48
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Dá se stáhnout z internetu.
 
 
Datum: 11. července 2009 7:48
 
<  1693  1694  1695  1696  1697  1698  1699  1700  1701  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 12.11.2025 11:07:20 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu