Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Dobrý den. Nedávno jsem si koupil Derbinu na trochu to svižnější ježdění do školy. Jelikož je to už modernější motorka, tak potřeboval pár rad od vás zkušenějších. Motorka má klapku a zajímá mě, jestli někdo zkoušel různé materiály a tloušťky lístků klapek a jak se to projevilo na charakteristice motoru. Já osobně tam mám Karbonové lístky tl. 0,3 mm od Polini, ale už poškozené. Dále je tam nicasil. S tím také nemám žádnou zkušenost. Je mi jasné, že toho vydrží dost ale je nějaký interval kdy se na to radši podívat, zkontrolovat a případně vyměnit? No jelikož to točí až do nějakých 12000 ( 70ccm ), je potřeba termostat? Stihne se ta voda odvádět? Jde mi hlavně o stálost provozní teploty motoru. Děkuji za vaše poznatky a odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2014 19:42
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Díky moc za odpovědi. Nečekal jsem jich tu tolik...
Datum: 28. ledna 2014 19:42
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Nekde, v nejaky diskusi, na nejakym grafu. To ma stejnou vypovidajici hodnotu jako Blazkova z prasecaku, plech se prestal pouzivat mimojine z toho duvodu, ze nestihal vyssi otacky, 12000ot/min mi s tim prijde jako utopie. Jinak k dotazu: tezko ti to takhle nekdo rekne. Mas malou spodni kompresi-lepsi mekci/tenci listky, tohle se presne stalo v Stejskyho bakalarce s origo klikou, kde mel s tencimi listky vetsi vykon. Obecne plati, ze cim tvrdsi/tlustsi listky tim lepsi vrsek a obracene, ale neplati to absolutne... Je to docela alchymie. Nehlede na to, ze na listkach u sani je vetsi tlak nez na 2. Dorazy do toho take dost kecaji, obecne, cim bliz, tim lepsi spodek a obracene. Ale zase to neplati absolutne. Ja bych se na to vyprdnul a dal tam, co tam patri, to je odladeny a s tim to bude mit i prubeh i vykon.
Datum: 28. ledna 2014 13:48
 Bakoun: já vím, ale v nějaké diskuzi možná i v grafu na pio vyšli nejlíp plechový lístky... na mojí KTM je v klapce navíc každá strana jinak tlustá, karbon samozřejmě
Datum: 28. ledna 2014 10:46
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Na Derbině je válec za závodního skůtra a těch je nespočítatelně... Teď přemýšlím, co je lepší. Jestli pořádnej nikasil nebo rovnou nový válec se vším všudy... K těm klapkám. Plechu se právě, že vyhýbám. Jen mě zajímalo, jestli lístek o tl. 0,4 mm pojede lépe od spodku než třeba 0,28 mm. A ještě bych se rád zeptal, zda mohu pohnout s dorazy lístků. Nemyslím o cm ale o nějakou desetinku milimetru. Díky za odpovědi.
Datum: 27. ledna 2014 20:58
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 jestli chces nikasil tak ho nedelej tady v čr ale pošli ho do zahraničí.Osobně je nechávám posílat do itálie sice je to krapet vetší cena ale neco vydrží a neloupou se.
Datum: 27. ledna 2014 20:29
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 "plech" je přežitek, stačí se podívat, co se používá o dnešních 2t motorů, "plech" to asi tak 20 let nebude.
Datum: 27. ledna 2014 19:30
 troch use říká že nejlepší jsou ocelové lístky, jenže až praskne... takovej sklolaminát "nic" neudělá...
Datum: 27. ledna 2014 18:25
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Díky. Takže s termostatem mám už jasno a lístky koupím asi takové jaké tam jsou. Nebudu vymýšlet..
Datum: 27. ledna 2014 15:48
 Čau, jestli máš lístky v klapce poškozené, tak je určitě vyměň. Jiné materiály poníky nepřidají a nebo neznatelně. U nikasilu se kontroluje ovalita válce a rýhy. Rýha nad výfukovým kanálem směrem k hlavě = KO, moc velká ovalita = KO. Řešil bych to spíš až nebude komprese, nikasil vydrží strašně moc pístních sad než se vydře.
Datum: 27. ledna 2014 14:06
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Termostat urcite nevydavat, motorka se pak pomerne dlouho ohriva i v teplejsim pocasi. Prehrivani bych se nebal. S materialem a tloustkou planzet si hrat muzes, zalezi, co si od toho slibujes. Zmenou tvrdosti/materialu se ale meni i bohatost smesi, bacha nato.
Datum: 27. ledna 2014 11:00
 Zdar. Ohledně klapek netušim. Nikasil vydrží hodně moc, osobně bych ani žádnou kontrolu nebo tak neprováděl. Teoreticky provoz s vyndaným termostatem je možný. Termostat je tam proto, aby se motor dostatečně ohřál, tudíž motor se bude pomalu ohřívat, bude dost kolísat teplota, v chladnějšim období se na provozní teplotu ani nedostane. Je to tak na dojetí, dlouhodobý provoz bez termostatu se rozhodně nedá doporučit. Dále je dobré zkontrolovat větrák na chladiči, pokud je přítomen. Jinak tě to může v horku v koloně trochu vypéct.
Datum: 27. ledna 2014 10:29
Jméno: jura
IP: uživatel13128
 zdavim potřeboval bych poradit renovuju jawu 20 a nechal sem si vysoustružit kolíky se závotem M8 do rozety mám ale problém jak je tam uchytit když tam dám šroubek tak to dře o náhon tachometru a zypuštěné šroubky deří ale není tam žádné osazení na tu rozetu . díky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2014 0:31
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 zahod tu rozetu a kup si novou,stejně to nikdy přesně nevycentruješ a bude šmajdat
Datum: 27. ledna 2014 0:31
 dej tam to co tam patří... mají tam být nýty
Datum: 26. ledna 2014 21:24
 Ahoj draci, není tu někdo kdo prodává přepsatelné papíry na Jawu 20??  Nikde nic, začínám být bezradný. Nebo nějaká rada nad zlato? Děkuji moc. Kobe
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2014 11:10
 Dík za tip
Datum: 28. ledna 2014 11:10
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 tak dnes asi ne  ale třeba je ještě má
Datum: 27. ledna 2014 20:58
Jméno: péro
IP: uživatel16168
Datum: 27. ledna 2014 20:56
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 3 tisíce za papíry z fichtla? jedině za 555, za 20,21 bych viděl tu mormální cenu do 15stovek, víc za to snad nikdo menůže chtít ne? Já bych to teda nedal ani omylem... jinak Kobe, ty potřebuješ, aby na tebe ten kupovaný TP někdo odhlásil (případně můžeš i ty na základě plný moci od majitele v TP, ale na úřadě v jeho místní příslušnosti!), pak si vyklepeš štítek (pokud ti ho k tomu nedá), uděláš STK (případně by stačila evidenčka, kdyby ty papíry ještě měli platnou STK), pojistíš to na dojdeš dohlásit... číslo motoru se do nevejch TP ani nepíše, u starýho by bylo dobrý, aby ho nechal vymazat ještě původní majitel při odhlášce, případně i upravil barvu dle tebe, jinak ti daj STK pouze na asi 30 dní a ty budeš muset po změně těch údajů v TP opět na STK (potom platí 4 roky)
Datum: 27. ledna 2014 19:50
 No já bych byl ochoten dát i 2000Kč, když s tím nebude žádný problém. Jít na magistrát přepsat doklady na mě a pak si udělat nový štítek a zažádat o výmaz motoru? Nebo jsem jen naivní?  Díky a inzerátů na papíry jsem moc neviděl
Datum: 27. ledna 2014 18:33
 levný bych v případě fichtla popsal tak tisíc - patnáctset, normální cena je podle mě do tří tisíc, jelikož celá pojízdná motorka v nějakym takovym ucházejícim stavu je okolo pěti - šesti tisíc, no a pak můžeš mít nějaký to hospodský štígro který dost znehodnocuje cenu pionýra - nějakej děda ti přepíše fíka za flašku domácí  jinak inzeráty bych spíš hledal než si sám podal, člověk co z toho chce něco vytřískat si počká až mu pár lidí zavolá a člověk co se toho chce jen zbavit nebude trávit čas hledánim a obvolávánim někoho kdo už ani nemusí mít zájem kvůli pár tisícům, samozřejmě výjmky potvrzují pravidlo
Datum: 27. ledna 2014 17:05
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Příjde na to, co jsou levný papíry že ? Zkus si podat inzerát, myslím že seženeš.
Datum: 26. ledna 2014 23:15
 No to se mi ještě nepoštěstilo, abych na někoho v hospodě narazil  Já mám pionýra od dědy, ale nejsou k tomu papíry a chtěl bych ho zprovoznit a jezdit normálně
Datum: 26. ledna 2014 22:27
 no poslední levný papíry se daj sehnat v hospodě  kdo je dá na internet, tak už je většinou alespoň pologramotnej a zjistí si průměrnou cenu  , nebo jsou za hodinu pryč  takže za mne koupit normoš pincka s papírama a případně ho pak bez nich prodat, ale jestli nepospícháš tak můžeš mít štěstí, já poslední motorku vybíral půl roku než sem našel
Datum: 26. ledna 2014 21:19
Jméno: jack
IP: uživatel16749
 Jakou mate horkovzdusku? Shanim levnou a aby nejalou chvili vydrzela...potrebuju na loziska
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2014 20:50
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 k vánocům jsem dostal Ferm,je to obyč sračka ,ale zatím slouží.Hlavně když jí vypneš je potřeba s ní zacházet opatrně (opatrně jí položit a nechat vychladnout)jak s ní klepneš tak se může utrhnout spirála.
Datum: 27. ledna 2014 20:50
 Mám Extolku a taky dobrý.. Ono na tý horkovzdušce asi není moc co řešit...
Datum: 27. ledna 2014 14:25
Jméno: vitafiser
IP: uživatel16733
 Jo black and decker je dobrej,doporučuju.
Datum: 27. ledna 2014 0:36
 Black and deckera mam v dílně. Už běhá asi 15 let naprosto bez problémů. Jak je to s kvalitou těch dnešních netušim.
Datum: 26. ledna 2014 23:33
Jméno: pepa
IP: uživatel16748
 za mě má radši starou troubu
Datum: 26. ledna 2014 19:58
Jméno: jack
IP: uživatel16749
 Co znacka black&decker? Dobre zkusenosti?
Datum: 26. ledna 2014 18:56
Posl.aktualizace: 27. ledna 2014 16:34
Jméno: sumec
IP: uživatel14454
 00nic max cenu šrotu
Datum: 27. ledna 2014 16:34
Jméno: vitafiser
IP: uživatel16733
 Mě příde že je to na dofukováni kol.taková jednorázovka.cenu netušim.
Datum: 27. ledna 2014 0:39
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 dej to na váhu a hmotnost vynásob cca 4 kč
Datum: 27. ledna 2014 0:33
 tlumič výfuku
Datum: 26. ledna 2014 21:18
 já jsem taky nepochopil co to vůbec je.
Datum: 26. ledna 2014 21:15
Jméno: Tom
IP: uživatel16719
Datum: 26. ledna 2014 20:43
 a co to vubec je?
Datum: 26. ledna 2014 20:25
Jméno: f
IP: uživatel15423
 50 korun českých
Datum: 26. ledna 2014 19:46
 Zdravím pánové, má někdo nápad, čím zalepit závity spodní krytky vidlice u Jawy 90, aby jím neprosakoval olej? Naposled jsem to lepil nějakým silikonem, ale očividně to nevydrželo. Díky za každou radu!
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2014 15:55
 V devadesátce se moc nevyznám, ale pokud myslíš takový ty chromovaný, tak janvm, ale zkusil bych normálně teflonovou pásku na vodárenskou montáš, pořádně ten závit omotat a natvrdo utáhnout. Používal jsem to taky na utěsnění oleje, ale někde jindy, tak nevím jestli to u 90tky jde.
Datum: 31. ledna 2014 15:55
Jméno: Tookm
IP: uživatel16745
 Potřeboval bych poradit vyskakují mě rychlosti na Mustangovi, čím to může. Asi spojka co ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2014 21:24
 mě to dělalo to že byly povoleny sroubky na tom radicim automatu tk jsem to utahnul a bylo to dobry tak na to koukni
Datum: 27. ledna 2014 21:24
Jméno: pepa
IP: uživatel16748
 musíš napsat jaký ale asi to maš brutalně vylagrovaný nemaš šíleně napnutej řetěz? jinak ho rozepni a vytoč svíčku skuz zařařait a hedej zda nejsou vylamane zuby taky zkontroluj zda nemá výstup z převodovky vuli do stran.na všechny tyto problemi je řešení pulení či jinej motor
Datum: 26. ledna 2014 17:47
Jméno: standa
IP: uživatel16742
 Chybu hledej v převodovce...buď jsou ohlodané zuby na hřídelích a kolech a nebo automat s kulatejma zubama a slabou pružinou a nebo všechno najednou...zkus specifikovat...jednička a trojka sou většinou kolíky v kolech a nebo dojebanej automat,když vyskakuje dvojka tak je to vždy okousaná jedna či druhá hřídel převodovky...
Datum: 26. ledna 2014 12:46
Jméno: jawik
IP: uživatel16744
 Zdar, hoši kolik si kdo účtujete za práci za spravování mašin? Znám chlapa co dělá za 200 za hodinu, ale i za 150 nebo 300. Teď jsem spravoval jednomu dědovi od nás z vesnice babettu a nevím kolik si za to říct. Dělal jsem tam toho dost, pakny na brzdách, ložiska na klice, volnoběžka v motoru, spojky, cvrček na kole, nová elektrika, čištění všeho, celkem jsem na tom strávil asi 12 h. 4h rozebírání, 3h chystání a 5h skládání.. Díky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2014 19:48
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Ja myslím, že 100 za hodinu je akorát..
Datum: 26. ledna 2014 19:48
 tak si udělěj třeba nějaký ukolový ceník... práce okolo motoru i s půlením cca 250 ... brzdy 80 za obě kola, elektrika 150, atd.
Datum: 26. ledna 2014 15:02
Jméno: standa
IP: uživatel16742
 Myslim si že když si řekneš litr za práci tak budeš rád že ho dostaneš  kdybych počítal 300,- za hodinu práce a počítal i nějaký "chystání" tak ty válce musim dělat za 3000,- bez pístu  neblázni ... Jinak mužu říct,že je chyba,že ste se nedomluvily dopředu ... Takže aby to bylo férový,tak mu to řekni jak to vidíš ty a jestli s tim souhlasí ... Když ne tak najděte kompromis ...
Datum: 26. ledna 2014 13:05
 Prachy za díly + flaša slivovice  taky záleží jestli to děláš vyloženě na kšeft nebo spíš pro radost dědovi ..
Datum: 26. ledna 2014 12:38
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 přesně, mezi náma říct si peníze za 12 hodin práce po 300korunách tak tu babetu vezmu a omlátim ti jí o hlavu
Datum: 26. ledna 2014 12:17
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 tak tohle jste měli mít dohodnuté už hned na začátku........co vše opravit a za kolik
Datum: 26. ledna 2014 12:07
 můžu trysky z karburátoru přejet jemným smirkem ? O.o nebo vůbec ne
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2014 12:51
Jméno: standa
IP: uživatel16742
 A utřít hadrem by nestačilo ? Nechápu vůbec důvod...
Datum: 26. ledna 2014 12:51
Jméno: pepa
IP: uživatel16743
 vem to spíš dratakem nejlím měděním,,, anebo do octa
Datum: 26. ledna 2014 11:13
 smysl ?
Datum: 26. ledna 2014 10:59
 Já nemyslel vnitřně :O ty brďo no myslel jsem vnějšek
Datum: 26. ledna 2014 10:55
Jméno: pepa
IP: uživatel16743
 vubec nee co to s ní vyvádíš? nemaš peníze na větší? do trisek vubec nehrabej jen vzduchem či nití často se setkávám s tím že jak do někdo dela dratem tak mašina bučí hltí se smědí jak to je natemované v té díře...pokut to je babeta jdou některe trisky nahradit z karburace ze 120 škodovky...72 trisku koupíš v každem motoschopu za 50 na pionira anebo se plácni přez kapsu a kup štelovatelnoutrisku za 500
Datum: 26. ledna 2014 10:52
Jméno: jenda
IP: uživatel14509
 Nevíte, jakou cenu by mohla mít černá 05 ka, lak původní zachovalej s linkama. r.v. 1963/64 z hlavy přesně nevím. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2014 17:51
Jméno: pepa
IP: uživatel16748
 lukino ano dělala ,,,, prostě černá s bílou nic složitýho stejně jako černé jawy jen sem nikda neviděl černou a světle šedou jako tomu bylo u jiných barev 05 jinak bílá u černé byla slonová kost
Datum: 26. ledna 2014 17:51
Jméno: jenda
IP: uživatel14509
 Kolik bys dal?
Datum: 26. ledna 2014 16:31
Jméno: karlos
IP: uživatel16746
 Kontaktuj mňe na mail mňel bych zájem o koupi
Datum: 26. ledna 2014 13:04
Jméno: Jenda
IP: uživatel14509
 Stav je super, jen už nemá doklady, štítek je.
Datum: 26. ledna 2014 12:24
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ona se někdy dělala černá 05?
Datum: 26. ledna 2014 11:29
Jméno: pepa
IP: uživatel16743
 od 2 do 12000 zaleží zda má papíry chromy atd....
Datum: 26. ledna 2014 11:01
Jméno: kutil
IP: uživatel13544
 zdar draci co když si za motorku virobim profesionální vozík dám na nej blinkri svetlo boční odrazky číslo budeto policajtům vadit ??? a jak jeto s pavem ??? jsou knemu takyy nejaký papíry nebo je jenom zapsanej
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2014 21:17
 tak ono v tomhle jsme si možná podobný, fíka co dělám, dělám na ježdění a nekoupil jsem si novýho skůtra, ikdyž na ty prachy to těď po laku skoro přijde  jen to fakt nechce bejt nasranej předem, to už jsem zkoušel a nemá to konce  s tim co jsi napsal o tý ostudě máš naprostou pravdu, možná i proto bych chtěl nenápadně nadhodit editaci popisů některejch položek v krámku, je jasný že na tom to nestojí ale opravdu to kazí dojem
Datum: 29. ledna 2014 21:17
Jméno: Standa
IP: uživatel16756
 Kraken: Máš pravdu ... Tací byli,jsou a budou... Srát na to ,nelamentovat,nemoralizovat... Svět se furt vyvyjí,zrychluje,"vylepšuje" a v mých očích to je,jak když jde všechno s prominutim do prdele víc a víc... Asi na to koukam moc negativně... Ale to už by byla jiná kapitola ... Fichtlu zdar !
Datum: 29. ledna 2014 21:11
Jméno: Standa
IP: uživatel16756
 Moje rada pro zdejší přidávání přízpěvků - neš to odešleš,přečti si to po sobě,sice píšeš,že nejsi hňup,ale dle gramatiky se to tak jeví a tak na přízpěvek ani nikdo nereaguje,dopředu je to odrazuje...a věř tomu,že sem chodí kapacity,který vědi hodně a fakt umí poradit... Zkus se nad tím zamyslet ... Tyhle stránky maj vcelku jednoduchej kód a vyhazuje je skoro každej vyhledávač při jakymkoliv dotazu na motorku a je nemilý,když někdo cizí uvidí ve vyhledávači úryvek textu od negramota,dopředu ho to odradí a vůbec sem nevleze ... To dělá ostudu i celýmu Fichtlpokecu a Fichtlkrámku
Datum: 29. ledna 2014 21:04
Datum: 29. ledna 2014 20:55
Jméno: kutil
IP: uživatel13544
 man standa uzná vám že neunim moc psát ale stačí to napsat jednou né dvacetkrát kdyby to tam bylo jednou neřeknu púl slova a nato abych sem dával fotky se můžu vyprdnout přošlo mě rukama 5 fichtlů 1 350 640 nespočet čezet a jawek 175 a 250 co sem zpravoval nebo upravoval kámošům ale jak říka Veace jen do nich, misto rady plna huba kecu.
Datum: 29. ledna 2014 20:38
Jméno: Standa
IP: uživatel16756
Datum: 29. ledna 2014 20:16
 standa: mládež byla vždycky stejná  jen se mění podmínky které vytváříte vy: produktivní lidi ve středním věku, takže pláčeš na špatnym hrobě, navíc nějáká představa o tom že za tvýho mládí byla tráva zelenější, děti chytřejší a lidi hodnější  ... jinak homologace je myslym jasná věc takže až to postavíš musel bys do zkušebáku aby ti k tomu vydali techničák a nějak to otypovali to bude podle mě tak kolem sto tisíc a pak bys taky potřeboval vyjádření od jawy že se to k tomu smí přidělat, a to může být tvoje práce sebeprofesionálnější  páv myslim že je jen zapsanej u motorky
Datum: 29. ledna 2014 19:33
Jméno: trubka
IP: uživatel16757
 kutile hoď nějakou fotku tvého konstruktérského umění
Datum: 29. ledna 2014 18:09
Jméno: Standa
IP: uživatel16756
 Sorry,ale já je chápu a stojim za nima.... To se nedá číst... Polovina nový generace už neumí psát propiskou a druhá polovina je negramotná... Tohle napsat ve 3.třídě tak sem dostal zvláštní domací úkol,u kterýho mi ještě matka pohlavkovala za každou chybu a neúhledný písmo... Dnes jedou ve 2. třídě už na tabletu,neuměj držet tužku,natož se podepsat... Ty bejt muj tak si bitej od rána do večera,že si na tu prdel nesedneš ... A místo vozíku zrejt zahradu,posekat trávu,natřít plot,umejt nádobí,vyluxovat ... tebe by to přešlo ... A k tomu vozíku : Nastuduj legyslatyvu ty ynženíre,tahnout sy múžeš v podstatě co chceš,ale asi bi to mňelo bít homologovaní pro sylňyčňý provoz a motorka by tomu mňela bít z vírobi uspúsobená ... Stručně řečeno ...
Datum: 29. ledna 2014 17:40
Jméno: man
IP: uživatel16753
 Pokud někdo neumí takové základy, které se učí na prvním stupni ZŠ.. A když ho někdo upozorní, dostane nadáno do pomlouvačných kreténů, blbců a je oslovován vi, tak je to vážně smutné. Nechápu to, už vidím toho konstruktéra, který na svůj výtvor napíše virobeno.. Profesionální konstruktér, který neví ani to, že pav má TP.., a blinkri s I? Mně nevadí, že někdo neumí pravopis, ale nadávat někomu za svou chybu, to se nedělá..
Datum: 29. ledna 2014 6:33
Jméno: kutil
IP: uživatel13544
 Scorpio ®Veace dík za rady je vidět že ste v živote už něco udály a že chcete člověku pomoc
Datum: 28. ledna 2014 19:16
 No plná huba keců a v hlavě jen čeština...
Veace: To platí pokud chceš motorku táhnout, nebo chceš motorkou táhnout jinou motorku, nebo auto. Na přívěs se to nevztahuje.. Podle mě teda.
kutil: Myšlena dobrá, ale budeš to muset zlegalizovat a to tě vyjde dráž, než koupit něco už hotovýho..
Datum: 28. ledna 2014 17:31
Jméno: Veace
IP: uživatel16262
Datum: 28. ledna 2014 16:51
 že ste kreténi a sami nic neumíte jen češtinu za to nemůžu já na rozdíl od vás sem už neco skonstruoval né jakovi pomlouvační blbci co umí jen češtinu a nic víc
Datum: 28. ledna 2014 14:43
Jméno: kalos
IP: uživatel14122
 a jééé..ty to máš trochu jednoduchý..že jo?????
Datum: 26. ledna 2014 11:50
Jméno: Tom
IP: uživatel16719
 Vzhledem ke tvé znalosti českého jazyka a pravděpodobně i zákonů, bych ti doporučil se na to vykašlat.
Datum: 26. ledna 2014 7:58
 nejdřív si vIrob Pravidla českýho pravopisu
Datum: 26. ledna 2014 0:04
Posl.aktualizace: 25. ledna 2014 22:53
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
 ano je
Datum: 25. ledna 2014 22:53
Jméno: cikikus
IP: uživatel16538
 Zduř.Neviete niekto či sa tento tachometer použival aj v stadione S22.http://imgupload.sk/viewer.php?file=7sml9gsjtnxik8e1t3jg.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2014 22:45
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 kamarád ho má na s22 a myslím si že je původní
Datum: 26. ledna 2014 22:45
Jméno: Pavel
IP: uživatel8528
 Prosím o radu nejdou mi vytáhnout ven řidítka na pio 21 at do nich tluču ze spoda nebo točíme ve dvou kolem dokola tak se ani nehnou nahoru :/ Děkuji za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2014 10:46
Jméno: Pavel
IP: uživatel8528
 Díky moc chlapy
Datum: 26. ledna 2014 10:46
Jméno: cikikus
IP: uživatel16538
 to su borci
Datum: 25. ledna 2014 20:12
 Šroub co drží řidítka musíš trochu vyšroubovat a klepnout do něho kladivem, aby se zarazil a vyrazil se ze spodní části řidítek takový kužel, který spodní číst řidítek roztahuje, pak půjdou vytáhnout
Datum: 25. ledna 2014 19:22
 Zdar. Vyklepnuli jste tu kuželovou rozpěrku?
Datum: 25. ledna 2014 18:59
 Na kolik foukáte pneu na simsonu nejlépe ? O.o
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2014 22:51
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 pravda,když máš 20 roků starou vyschlou gumu dáš do ní 2atm a je jak beton
Datum: 26. ledna 2014 22:51
Jméno: standa
IP: uživatel16742
 Odmítam v tomto případě tabulkový hodnoty... Starý gumy sem foukal do 2,5atm...silniční gumy foukam 2,5-3atm...no podle toho jak se to chová na silnici... Váha 90+
Datum: 26. ledna 2014 17:37
 tohle sem našel na internetu stačí hledat a najdeš v předu 125 kPa a vzadu 180 kPa
Datum: 26. ledna 2014 10:58
 vážím 65  no a jezdím sám  no joo ježiš
Datum: 26. ledna 2014 10:40
 záleží kolik vážíš a jestli jezdíš sám nebo ve dvouch, ale já osobně spíš foukám duše
Datum: 26. ledna 2014 9:25
Jméno: pepa
IP: uživatel16741
 na všem od oka správně něco okol 2 atm
Datum: 25. ledna 2014 18:12
Jméno: Master
IP: uživatel16531
 Cus, muzu pouzit na upraveny valec (uprava vyf. kanalu) dat klasicky pist na dva krouzky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2014 20:07
Jméno: paja
IP: uživatel13323
 zkontroluj, jestli ti zamek druheho(spodního) kroužku nechodí přes vyf kanal (jestli neni moc široky), jinak, pokud bys chtel neco ozkoušenýho, aby sis zbytečne nezmrvil válec... mam navrh na jednoduchý a funkčí 2K a k nemu i profi(!) ozkoušený vyfuk,(nebo na složitější 4K-9HP s origo karbecem upravenym), mužem se lehce domluvit...(klidne mužu i obojí zrealizovat), phozman@seznam.cz
Datum: 29. ledna 2014 20:07
Jméno: standa
IP: uživatel16742
 Jestli si upravil jen vejfuk tak to bude mrtvý,chce to udělat i sání...když nic víc tak zkrať píst o 1,5-2mm...kroužky a píst použij takový aby vyhovovali charakteristice...
Datum: 25. ledna 2014 22:06
Jméno: Master
IP: uživatel16531
 Slo jen o vyzkouseni, pristi tyden pujde vse predelat, tak uvidime
Datum: 25. ledna 2014 18:21
Jméno: pepa
IP: uživatel16741
 jo jde použít vše co nepude kroužky přez kanali jen je to kontraproduktivní davat do pracne upraveneho válce do otáček píst s velkým třením co otáčky snižuje
Datum: 25. ledna 2014 18:18
Jméno: Jenda
IP: uživatel14509
 Čím může být, že mi nevypíná spojka u ČZ 125/453, moto delší dobu stála, tak jsem oddělal víko spojky, lamely byly po odstávce slepené, tak jsem je očistil, i meziplechy, složil a stále mi nevypíná, resp. i při největším utažení seřizovacího šroubu spojky spojka drochu zabírá a maotor chcípne? Je možné, že už jsou tak opotřebované, že už nedokážou vypnout? Nebo kde hledat? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2014 19:16
Jméno: pepa
IP: uživatel16741
Datum: 25. ledna 2014 19:16
Jméno: Jenda
IP: uživatel14509
 Nakonec se mi to podařilo vyřešit, ale už jsem byl fakt zoufalej. Motorka řadila přes zuby, spojka vypínala, ale.. lamely nešly od sebe, protože v jedné byl malý kaz materiálu a tato lamela se při zmáčknuté spojce zasekla o "stěnu" spojkového koše, tudíž se lamely zcela nerozestoupily a způsobovalo to to nevypínání spojky. JAWA_ceZetak: vím, jak spojka funguje, jen jsem tuto závadu nikdy neměl, tak jsem se na to radši taky zeptal, byť to nedávalo logiku.
Datum: 25. ledna 2014 18:38
 jardo.. víš jak spojka funguje? čím víc je lamela(lamely) opotřebená tak začíná prokluzovat jinýmy slovy sama stále vypíná.... popiš nám teda znovu tůj problém.... zeptám se tě ale.. když nastartuješ, vymáčkneš spojku a zařadíš rychlost... tak to zařadí přes zuby a motorka hned unáší? (tak to popisuješ) v takovém případě spojka nevypíná ale neznamená to opotřebenou lamelu.... to by dělalo pravý opak.. při opotřebené lamele by ses třeba ani nerozjel
Datum: 25. ledna 2014 16:17
Jméno: pepa
IP: uživatel16739
 ps motrku máš v zimě či teple?
Datum: 25. ledna 2014 14:12
Jméno: pepa
IP: uživatel16739
 nemaš od lamel v dražkách spojkových košu ZÁSEKY ktere jsou dane tím že se lameli jakoby vymačkávají do drážek? v tech zakusech zujsavají lameli viset a dela to co píšeš ..neměnil si priužiny ? pokud ano jsou 2 provedení a pro každe jsou jine ti košíčky pod perka
Datum: 25. ledna 2014 14:11
Jméno: alfonzmucha
IP: uživatel8528
 Pokud srazím pilníčkem hrany na kroužku od motoru do sekačky myslíte že zaznamenám malinkej nárůst otáček ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2014 17:52
Jméno: standa
IP: uživatel16742
 Nepleťte tu dohromady tolik rozdílnejch věcí. Váha pístu,váha ojnice ani zapalování ani sražená hrana kroužku nemají nijak významný vliv na maximální otáčky motoru. Maximální otáčky udává časování válce a svym způsobem konstrukce motoru...jestli je to stavěný aby to v záběru točilo 2500- 3000 tak to nepředěláš na motorovou pilu... Prodávaj vcelku zajímavý motůrky na kolo,některý i v zajímavých objemech 70-80ccm a po montáži na tom kole mužeš legálně jezdit po silnici i bez papírů... Myslím že motor ze sekačky nemá homologaci pro pohon jízdního kola...takže s tim mužeš jezdit tak po dvoře a na zahradě
Datum: 26. ledna 2014 17:52
Jméno: pepa
IP: uživatel16741
 tak at ho tam dá tak jak je pilník není nastrojová bruska ....už tak je to pracný až po kotot vychytat brazdy uložení řetězu a uhel karburace aby se neuchlastavala.... pokud schceš viší točky musí se dolu s vahou na ojnici či pístu....popřipadě zaplko
Datum: 25. ledna 2014 18:28
Jméno: cikikus
IP: uživatel16538
 Možno ti stači nabrúsiť nože.
Datum: 25. ledna 2014 18:22
 Tento způsob úprav zdá se mi být poněkud nešťastným...
Datum: 25. ledna 2014 18:06
Jméno: alfonzmucha
IP: uživatel8528
 Tak to jsi asi nikdy nevidel tuning krouzky kdyz nevis ze maji srazenou hranu a je to 2t jo a ten motor bude kamos davat na kolo
Datum: 25. ledna 2014 17:41
Jméno: pepa
IP: uživatel16741
 neudělato vubec nic jestli ti ta sekačka neseče chce to bud výbrus anebo jinej motor..... todle se dělá jen kvuli lepšímu zaběhu novích věcí.......
Datum: 25. ledna 2014 17:39
 a na to jsi prišel kde? a tu sekačku máš 2T nebo 4T ?
Datum: 25. ledna 2014 17:11
Jméno: alfonzmucha
IP: uživatel8528
 Jak to přece se vyrábí kroužky se sraženýma hranama aby směs lépe proletěla a kvůli menšímu tření
Datum: 25. ledna 2014 17:05
 jestli jsem tu otázku dobře pochopil tak spíš ztratíš kompres takže to je na nic
Datum: 25. ledna 2014 14:04
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 zdar chlapi, chci se zeptat jakou cenu má nová klikovka na pionyra jeste originál v konzervační vazelíne... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2014 10:36
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 800-1000
Datum: 26. ledna 2014 10:36
Jméno: pepa
IP: uživatel16741
 ono to má sve uskalí to že vypadá pěkně neznamená že někomu neupadla osobne bych za ní víc jak 800 nedal musí se převažit
Datum: 25. ledna 2014 17:47
 podle mě to nějak nevzvedá cenu pokud to nechceš prodat nějakému sběrateli kterej si na tom bude zakládat
Datum: 25. ledna 2014 14:06
Jméno: Tom
IP: uživatel16719
 Zdravím, chtěl bych se zeptat, jak se vyndavá to menší šnekové kolečko z náhonu pro tachometr? Náhon je z mustanga, ale nevím jestli je tam to kolečko nalisované nebo nějak našroubované.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2014 20:37
Jméno: Tom
IP: uživatel16719
 Bezva zejtra se do toho putím.
Datum: 25. ledna 2014 20:37
Jméno: honza
IP: uživatel5136
 nahřej to horkovzduškou a potom to vytáhneš úplně v klidu kleštěma
Datum: 25. ledna 2014 19:32
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 Je to tam nalisované,ale jde to vyndat.Nejlepší by bylo kdyby jsi našel nějakou matici co na to pasuje(třeba z náhonu) a upnul to do svěráku.Pak to vytáhneš
Datum: 25. ledna 2014 14:31
|



|