Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 16. ledna 2014 18:48
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
Datum: 16. ledna 2014 18:48
Jméno: ctyrikolajednoupadlo
IP: uživatel16262
 zdravíčko, chtěl bych se optat místních borců co mají zkušenosti s povinným ručením na auto. Máte nějaký fígle jak vyzrát na konečnou cenu? Jak funguje rodiný bonus? A která pojištovna je nejlevnější a nehrozí že mě při nehodě vypeče? Díky za pomoc... a pro chytráky, kalkulačky na PVN sem zkoušel... zatím mi nejlevnějc vychází kooperativa sem bez bonusu
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2014 10:17
Jméno: ctyrikolajednoupadlo
IP: uživatel16262
 No o bonusech sem něco slyšel ale jak to před otcem nakousnu tak se vykecá. Jak to funguje, přijde o body při převodu? Co se stane při nehodě, komu ty body vemou?
Datum: 19. ledna 2014 10:17
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 přesně...ale nevim jak velkej bonus z toho jde vymlátit, každopádně mi to přijde jako celkem dobrý řešení... peníze timto ušetřený si můžeš dávat stranou a v případě nehody jima doplatíš to, co bys stejně zaplatil, nebo ti po uplynutí tý určitý doby prostě zůstanou ... každopádně pokud si lze od někoho převect bonus, případně to na něj pojistit, bude to určitě nejlevnější řešení...
Datum: 18. ledna 2014 14:18
Jméno: ctyrikolajednoupadlo
IP: uživatel16262
 tušim že vim co myslíš, problém nastává při nehodě. V ten moment musíš všechny prachy co jsi díky slevě ušetřil vrátit...
Datum: 17. ledna 2014 22:48
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 myslim že je u čpp i něco jako "předběžnej bonus" ... ale nevim na jak dlouhý období to lze uplatnit...
Datum: 17. ledna 2014 14:31
Jméno: Agyn
IP: uživatel15827
 U ČPP je to dobrý jen tehdy když ti třeba děda (prostě někdo s velkym bonusem) zkopíruje bonus na tvé jméno. Bohužel to jde jen jednou a navíc jen na jedno vozidlo. Osobně preferuji Kooperativu. Mam u nich motorku i auto. Na moto Jawa 350 634 platim s bonusem necelích 350,- /rok a auto jsem převedl ke kooperativě taky. Platil jsem u Alians něco přes 5000,-/rok a teď jen 3500,-/rok. Navíc celkový přístup a rychlost vyřízení mě velice překvapil.
Datum: 17. ledna 2014 11:09
Jméno: ctyrikolajednoupadlo
IP: uživatel16262
 karlos, to máš ještě v pohodě me v 21 na 1.0 spočítali 8tisic u čp, teď už mam něco v merku za 4,3tis ale furt se mi to zda vzhledem k obsahu a tomu ze je to prťavý auto strašně moc. Každopádně už nejde couvnout ale děkuju všem
Datum: 16. ledna 2014 20:08
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 Johny15 u ČPP už to je do roku 1978,minulej tejden jsem pojišťoval babettu a mám to za 117,- bez bonusu
Datum: 16. ledna 2014 18:54
 já sem si takhle propočítával povinný před skoro rokem, kupoval jsem offa, kde pojištění na mě stálo přes 9000 za rok (hold dvou tunový 2,5 litrový monstrum se pojišťovnám v rukách 22 letýho cucáka nelíbilo  ) Česká pojišťovna nabízí rodinnej bonus, kde jezdíš na bonusy rodinnýho příslušníka. Myslim, že to muže bejt strejda/teta, máma/táta, babička/děda, a on jim to musí odsouhlasit (mám pocit, že posílali dopis) Takhle se mi cena srazila na docela pěknejch 3200 ročně. Jinak já měl taky bonus asi jenom za dva roky, takže nic moc. Zkus se na to optat.
Datum: 16. ledna 2014 17:07
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 Já ted dělal novou pojistku na auto u Triglavu protože byl nejlevnější,ale bylo to koncem roku takže už spíš zase zdražil no..Jinak motorky pojištuju u ČPP tam totiž zohlednují věk vozidla a stroje vyrobené do roku 1975 to maj levnější.Fichtly tam mam okolo 50kč,Jawettku za 35kč a velkou motorku za kilo
Datum: 16. ledna 2014 14:37
 no u kooperativy mám fichtla i 125ccm a nevím jestli je nejlevnější. Jinak auto máme pojištěny u Triglav.
Datum: 16. ledna 2014 11:40
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nevim, nejlepší by asi bylo obejít několik pojištovacích kanceláří a postupně je stahovat, pak si vybereš.... jinak kvuli tomuhle je dobrý mít na sebe pojištěnýho alespoň blbýho fichtla... bonusy ti z něho jdou a pak se ti to pojištění ve výsledku několikrát zaplatí právě u pojištění auta...
Datum: 16. ledna 2014 10:21
Jméno: snowyz
IP: uživatel16705
 Ahoj. Znate nekoho kdo dobre repasne, odlehci a vyvazi kliku? Diky za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2014 23:19
Jméno: snowyz
IP: uživatel16705
 Tak do brezna bych ji potreboval...
Datum: 19. ledna 2014 23:19
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 záleží jak moc na to spěcháš
Datum: 16. ledna 2014 18:30
 To nevím ale když se podíváš na google tak určitě něco najdeš
Datum: 16. ledna 2014 16:56
Jméno: cikikus
IP: uživatel16538
 Zduř.Je nejaký rozdiel v hodnotách predstihu u jawy05 a jawy20??? V 05-ke mám hlavu aj karbec z 20-tky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2014 18:17
 jestli má jen hlavu z dvacítky tak teda rozhodně dvacítku nemá! nulapětka má jiný časování
Datum: 18. ledna 2014 18:17
Jméno: pepa
IP: uživatel16711
 máš z toho vlastně 20 dej 20 hodnoty.... ps karbec ti hodnotu předstihu neovlivní ale komprese a její navíšení ano
Datum: 18. ledna 2014 12:33
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Ona "trapped" komprese bude ještě větší než u 20-ky, teď mě tak napadlo.
Datum: 18. ledna 2014 1:02
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Obecně platí: větší kompresní poměr - menší předstih. Nastavil bych předstih jako u 20-ky.
Datum: 18. ledna 2014 1:01
 koukni na netu do příručky k jawě 05 a pak jawě 20,, nebo obráceně
Datum: 17. ledna 2014 15:33
Jméno: čz 175
IP: uživatel11517
 Dobrý den mám dotaz o kolik se dá snížit hlava na čz 175/477
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2014 16:19
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Hlava se snižuje hlavně jako kompenzace "zvýšení" výfuk. kanálu. Kolik má 477 sér. kompresi? Mám za to, že pozdější typy (175/487 a 180/487) měly větší kompresní poměr, ale stejně bych nešel nad 1:9 (i po započtení výbrusů-větší objem).
Datum: 15. ledna 2014 16:19
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 http://aukro.cz/jawa-05-1963-s-tp-rarita-i3878404011.htmlrnJak k tomuhle někdo může napsat že originál, vždyť je to bastl, zadní plech je z novějšího modelu vč. lišt a zadního světla, navíc je to celý lakovaný
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2014 21:13
 tak nakonec 6 100,- slušný
Datum: 21. ledna 2014 21:13
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 tak jsem koukal a 514xxx mám ještě s kulatou 528xxx už s oválnou
Datum: 16. ledna 2014 18:29
 já mám s oválnou až 575xxx z 1964, s kulatou mám 500xxx
Datum: 16. ledna 2014 16:11
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 mám orig s oválnou dírou vč: 528xxx výroba přelom květen/červen 1963
Datum: 16. ledna 2014 10:01
 http://i42.tinypic.com/21kxjb8.jpg
Datum: 15. ledna 2014 21:06
 mám zadní plech s oválnou dírou a vybráním na šroub víka v zadu na 05 poprvý přihlášenýho v listopadu 63, výrobní číslo 540xxx
Datum: 15. ledna 2014 20:43
 škoda že na netu jsou fotky + - 15 strojů dokola a není co porovnat, o čem pokecat, na srazu jsem první 05ku ještě neviděl
Datum: 15. ledna 2014 20:29
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 světlo, přední blatník, zadní plech byly na všech strojích do dubna 63 pak proběhla inovace další velká následovala na modelech 1965, bohužel spousta chyb a nesmyslů je uvedených i v knížkách o Pionýrech
Datum: 15. ledna 2014 19:53
Jméno: dwein
IP: uživatel15976
 to číslo je 696853 rok 66, a jen tak pro zajimavost rok 68 mám 814914
Datum: 15. ledna 2014 19:42
 Mám rok 62 i 64. Tam jsou vidět rozdíly nejvíc. Je možný, že 63 byl kus od kusu jiný (světlo co bylo na skladě a tak ...), záleží na výr. čísle. Škoda toho původního laku bez linek.
Datum: 15. ledna 2014 19:23
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 Určitě tento pionýr z původního hlediska je zbastlenej,musel by se minimálně olakovat no..Já tyhle nabídky vždy jen tak prolítnu a okem shlédnu jestli je lak původní a když není,tak jdu pryč 
Miluju stroje v původním stavu ale tenhle už není to pravé ořechové..
Myslím ale že 05ky z 63roku už neměly zadní světlo z PAVA/ČZ,nebo spíš jsem ho vždy viděl jen na prvních kusech z 62roku co se motaly kolem výrob.čísla 5xxxxxtis.
Ale třeba se pletu
Datum: 15. ledna 2014 19:10
 Taky to sleduju, TP bych bral, ale jinak mi to přijde tuctový .. až podezřele udržovaný a inovovaný.
Datum: 15. ledna 2014 13:19
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 nebylo by výrobní číslo?? vedu databázi 05tek
Datum: 15. ledna 2014 12:50
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 super, o tom že je to origo vůbec nepochybuju, je to fakt hodně zachovalý. ten fichtl nebyl snad ani nikdy rozdělávanej, najeto 4000, původní lanka, linky všude, nedobitej, origo zrcátko, žárovky, lékárna, dokonce to má i originál takový gumičky do filtrboxu na stažení víčka filtru, zapalování je tam starej typ, karbec 2915 s plast filtrboxem, HT60, velká tlumivka ve světle, už to nemá zámek prs a věšák s pojistkou.. atd.. no za 200kč se to nedalo nekoupit... já zas jedu jen 20 do roku 71-72.. no nepohrdnu i 21, ale třeba mustang mě moc nebere. aneb ,,kdo nemá revmaplechy, jako by nebyl,,
Datum: 15. ledna 2014 12:29
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 no víš, 05 tak trochu sbírám, konkrétně ty první modely mám třeba 4ks tak, že tak trošku vím....., ten zadní plech bez prolisu na nalévací šroub oleje na modelu 1966 skutečně byl, oni poslední kusy z roku 1966 byly tak trochu na půl mezi 05 a 20, měly třeba už i nové zapalování.
Datum: 15. ledna 2014 11:27
Jméno: dwein
IP: uživatel15976
 o světle a kulatý díře sem zaslechl, ale o lištách slyšim prvně.. ted sem dotáh 05 rok 66, to už je taková skoro 20 - bubny, 2šroubky revma, výfuk a kryt bez držáků atd. ale co mě trošku zarazilo je zadní plech kterej má pro spojku klasicekej 05 prolis, ale pro olej už tam ten prolis neni, neb šroub na olej je už vepředu jako u 20..
Datum: 15. ledna 2014 10:57
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 zadní světlo má být z ČZ / PAV, orig lišty jsou o něco širší, plech má mít kulatou díru
Datum: 15. ledna 2014 9:41
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 že je to celý matlaný, bílej kříž a další je jasný, ale co se ti nezdá na tom zadním plechu a světle?
Datum: 15. ledna 2014 9:25
Jméno: drak
IP: uživatel16704
 hojte draci a dračice...mate někdo válec s tim 8. vybrusem co je zde v nabidce ? Jake jsou zkušenosti s přetryskovaným karburatorem ? Zvlada to líp kopce ? Zkušenosti sem Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2014 7:57
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 víš co dej si hledat tohle se tu probírá pořád dokola, dopr... nebuďte líný
Datum: 15. ledna 2014 7:57
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 já ho na jednom fichtlu měl, teda pokud myslíš ten polský, a nemohl sem si na to stěžovat,sice na to každej nadává- ale já měl asi štěstí na kus, pak ode mě koupil toho fichtla kámoš a jezdí mu to a doteď, a je to asi skoro 3 roky, a že ho po výbrusu nešetří, jezdí furt ve dvou lidech a je to k neutahání, má tam 13z sekundáro a táhne to dost, sice maximálka je asi okolo 55 - 60 ale ten tah tam je znát, k tomu přetryskování, mě tenkrát stačila jenom tryska hlavní 72
Datum: 14. ledna 2014 23:17
 Zdar,rnje nějaký rozdíl mezi airboxem na 634-02-07 z 84 roku a airboxem na 638-9?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2014 20:19
 Zdar draci, jenom takovej menší dotázek- koupil jsem si tohle ložisko http://www.fichtlkramek.cz/nahled/lozisko_6003_c3_retez.html a má určitou vůli do stran. Když si ho dám na prst, tak prostě při pohybu vnějšího pláště tam tu vůli cítím. Jako je menší než u toho, co chci vyměnit, ale nevím nevím, jestli je to normálka. Jako u dalších ložisek kde je výrobce nějakej japonec tam ta vůle není (6202). je to do originál motoru stadion- tak jako ZVL snad odvede svojí práci. Díky za vaše názory.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2014 8:06
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 C3 značí větší radiální vůli ložiska, což je směrem ke kuličkám, takže je to v pořádku.
Datum: 15. ledna 2014 8:06
Jméno: jin
IP: uživatel16483
 to c3 znamená tu vůli
Datum: 14. ledna 2014 19:12
Jméno: cikikus
IP: uživatel16538
 Zduř.Mam jawa 20 a mám problémi so štartovaním.Treba ju tlačiť cca 300metrov potom naskoči ťaha celkom dobre na volnobech klepe,vytočiť sa tiež dá sviečka cihlova.Ked ho ale zhasnem tak ho zase môžem tlačiť ako muľa 300 metrov.Poradte niečo už ma to nebavi Dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2014 20:52
Jméno: cikikus
IP: uživatel16538
 Vymenil som celý karbec z funkčného fichtla a nepomohlo.Potom som vymenil indučku kabel a fajku a už ide jak lusk.
Datum: 15. ledna 2014 20:52
 Tipoval bych to na 70% předstih/odtrh. Já mám ted na J555 motoru nastaven předstih úplně od oka a taky nechytá tak prvních 300m pak chvilku vynechává a pak se rozjede .. nebo to taky může být tou palivovou soustavou, chce to vše vyčistit a seštelovat...
Datum: 14. ledna 2014 22:34
Jméno: Radek
IP: uživatel16629
 A předstih a odtrh máš?
Datum: 14. ledna 2014 21:36
 Opravdu velká úcta za odhodlání tlačit několikrát fichtla 300 metrů. Jinak to prostě vidím na přicpanou palivovou soustavu spolu se špatně nastavenou hladinou plovákovky... tod první bych vyzkoušel
Datum: 14. ledna 2014 19:02
Jméno: letec
IP: uživatel16336
 Cau na simsonu se mi dost casto stava ze ve spojkovy časti na tom čepu kde drží celí řazení vypadne zajištovací podložka a celý řazení se mi pohne a řadí pouze 1, N, 2 ted se mi to stalo znovu tak jsem odmontoval víčko nápustě oleje a podložka tam drží a točí se... neví čim by to teda mohlo bejt ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2014 16:13
Jméno: juky015
IP: uživatel71
 čau draci renovuju pařízka jakou barvou natirate bo lakujete valec aby byl černej dík moc za rady a na kolik to tak vynde ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2014 19:05
 hele barva ve spreji na kamna- jsou stríbrné i černé (podle toho jakého pařízka renovuješ- většina 550 ma mít válec stříbrny a 555tky černý) Ale černá je jen v MATU takže doporucuji koupit bezbarví sprej a když ta černá bude těsně přeed zaschnutím, tak to vzít tak min. dvakrát tím lakem...
Datum: 14. ledna 2014 19:05
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 barva na krbový kamna
Datum: 14. ledna 2014 18:54
Datum: 14. ledna 2014 16:34
 Zdar. Já používám černý sprej na výfuky, případně barvu Aluksyl. Mimochodem, bo není zkratka od slova nebo.
Datum: 14. ledna 2014 16:09
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 cau draci resim eletriku na mustangu a mam v tom hokej schema mam v prirucce a potreboval bych par rad pro ujasneni mam propojeny civky v zapalovani ae zadni svetlo na sufitku podle schematu bych tam mel mit obyc zarovku tak nevim a druhy problem na scematu jak sou propojeny zarovky tak na kabelech sou takovy obdelnicky nevite co to znamena??a este malickost na schematu je zadni svetlo zapojene na vlakna predni zarovky a ne na minus
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2014 22:39
 Sufitka/žárovka je jedno (5w), ty obdélníčky budou nejspíše kontakty (rozpojovací), u fichtla se rozpojí když sundáváš plech; je to dobře a slouží to jako ochrana před spálením zadní žárovky když ti shoří přední tak zadní nesvítí (ale nespálí se) ..
Datum: 14. ledna 2014 22:39
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 To CezeTak: možná jsi měl upřesnit že to mínus na kostře je, ale vždycky jen chvilku, pak je tam plus a pak zase mínus... a tak dokola..
Datum: 14. ledna 2014 17:11
 ano zadní světlo má být připojeny na kontaktry přední žárovky.... oni ti konstruktéři době věděli proč to tak má být tak nevymejšlej ameriku.. a kostra nemá mínus... napětí u pionýra který má magneto je střídavé
Datum: 13. ledna 2014 22:34
Jméno: ...
IP: uživatel16441
Posl.aktualizace: 13. ledna 2014 21:52
 Ahoj. Ano, lze použít.
Datum: 13. ledna 2014 21:52
Jméno: Mejchy
IP: uživatel15395
 Ladící tryska na jawu pionýr nevíte kde jí sehnat ? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2014 17:51
 Pozor, většina lidí co ji má to není schopná naladit. Prapůvod týhle trysky byl určen k obohacování směsi během jízdy... a né k jemnýmu ladění atd atd
Datum: 14. ledna 2014 17:51
Jméno: Mejchy
IP: uživatel15395
 Kluci díky už jsem sehnal.
http://www.stadion-tuning.cz/products/spiskoa-laditelna-triska-karburatoru-s11-s22-a-pionyr/
Datum: 14. ledna 2014 11:07
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Mel bych doma jednu mit, juknu se...
Datum: 14. ledna 2014 11:02
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Mejchy! Před pár měsícama to nabízel nějaký pán něgde od Kyjova, ale stejně se mě neozval! Toš nevím. Taky mám zájem!!! Toš tak.
Datum: 14. ledna 2014 6:40
 Soused v garáži jí kupovál před pár dnama, pokud ho zejtra seženu tak vysonduju.
Datum: 13. ledna 2014 23:27
 Zdar mam tu 2 problémy. První je rychlovka, protože se nemůžu dostat k bábě, tak kolik má řetězový kolečko u motoru B207 zubů v sérii? A druhej problém: Všude se píše, že sou rozety z B210 kompatibilní na B207, dírama na šrouby sou, ovšem nevejde se mi to do kyvky a je problém s lankem brzdy. Dělali se nějaký úpravy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2014 20:25
 No když sem skusil nasadit rozetu na B210, tak páka brzdy byla utopená. De o to, že se snažim bábu vyladit pro mojí váhu.
Datum: 15. ledna 2014 20:25
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 babeta 207 má 12ti zubý kolečko u motoru, rozety jdou normálně přendat ale nezkoušel jsem to
Datum: 15. ledna 2014 0:19
Jméno: gsx-r
IP: uživatel16568
 Zdravím draci...kdo tady v čr brousí válce z 555,550 na 70ccm ? slyšel sem o panu Marku, ale nenašel sem nic...nebo nějake výkresy byly by ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2014 11:29
Jméno: tuner
IP: uživatel14642
Datum: 15. ledna 2014 11:29
Jméno: Jack
IP: uživatel15620
 jo a tohle
http://firesnek.sweb.cz/menu.htm
Datum: 14. ledna 2014 17:57
Jméno: Jack
IP: uživatel15620
 http://motokirc.pl/tuning-tech-f27/ogar-200-ile-da-rady-wycisnac-t3774.html
...
Datum: 14. ledna 2014 17:52
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Nechápu docela jaký to má význam. Rovnou tam namontuj 70 Simsona. Jestli máš kompletní 555 nebo 550 proč to budeš kurvit. Za pár let si uvědomíš cos udělal. Ale jestli máš skládačku co pes jiná ves prosím.
Datum: 14. ledna 2014 13:35
Jméno: gsx-r
IP: uživatel16568
 Tak mě stači ,,jen,, válec a hlava....vim že mi to přebrousi kde kdo, ale nevěděl bych co s kanalama žadnej nakres sem neviděl....ostatni věci jeko uprava kliky a karteru zvladnu sam...nato prostředky mam
Datum: 14. ledna 2014 9:19
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Honzo než začneš hlásat bludy tak si přečti co gsx-r napsal.
to: gsx-r: Kontaktu je plný internet, stačí trošku namáhat hlavu a hledat. Tady máš kontakt: azmarek@email.cz mobil: 606 72 23 71. Občas mu trochu trvá než se ozve. Počítej ale s tím, že úprava stojí cca 7500,- a je třeba přidat na válec žebra aby se to uchladilo, tak, že je úprava na první pohled vidět a celkově je úprava poměrně složitá, nejde jen přebrousit válec.
Datum: 14. ledna 2014 8:17
Jméno: standa
IP: uživatel16702
 Udělat výbrus na 70ccm je to poslední,to ti do 555 udělá každá brusírna...ale pak musíš řešit věci okolo a ty jsou složitější jak celej výbrus.
Datum: 14. ledna 2014 8:15
Jméno: Honza
IP: uživatel16611
 Máš šupleru nebo aspoň metr? Víš jak se spočítá obsah válce? Tak si změř válec a spočítej si jakou míru bys potřeboval a to ti dá odpověď na tvou otázku.
Datum: 13. ledna 2014 22:59
Jméno: Vojta
IP: uživatel16629
 Ahoj mám problém jawa 21 nestartuje na start pace ale de roztlacit svicky sem zkousel karburator cistej a jehla dobre nastavena hladina taky je po GO predstih i odtrh je ale nevím co by se mohlo posrat za tepleho motora to nastartuje dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2014 6:16
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 No hele, taky můžeš mít špatný kroužky (nemyslím "sjetý", ale ulomený, zapečený) pak to neni možný na páku nastartovat. Nebo moc bohatá směs - moc vysoká hladina v plovákovce. A nebo ucpaný vzduchový filtr či moc zaslepený airbox. Závadu musíš najít sám, nikdo tu nemáme věšteckou kouli.
Datum: 14. ledna 2014 6:16
Jméno: Vojta
IP: uživatel16629
 Bylo to tak asi nejaky ty 3 roky nebo 5 roku to stalo bud venku nebo pod pristreskem potom sme to privezli a udelali opravy
Datum: 13. ledna 2014 21:51
 ale klidně můžeš hledat výmluvu v motorce když to tak řeknu  nevim, musel bych ten vehykl vidět, taky bych si položil otázku jestli to třeba někdy startovalo, nebo jestli to třeba nepřestalo startovat potom co jsi něco potunil  ,,, nemyslim to špatně
Datum: 13. ledna 2014 21:33
 nechci tě nějak podceňovat, ale jestli jsi dnes přišel na to jak se motorka startuje tak bych tomu dal pár dní praxe  je to trošku alchymie  jinak si to akorát rozese**** a už ti to nepojede vůbec
Datum: 13. ledna 2014 21:30
 špatnej kondenzátor poznáš na motoru když běží, když je špatnej tak lítá na statoru mezi kladívkem a kostrou jiskra
Datum: 13. ledna 2014 21:24
Jméno: Vojta
IP: uživatel16629
 Jestli tady vubec jeste nejake komentare budouu ale vzal bych za vděk kdybyste mi pomohli karburator je cistej a nemohlo by to byt ty ehhm jak se tomu rika kondenzator myslim kdyby byl spatnej jelo by to vubec?
Datum: 13. ledna 2014 21:20
 mohlo by bejt unavený magneto, ale to by to chtělo větší rozjezd a otáčky i teplý, pokud chyba, tak v karburátoru, ještě počkáme na vyjádření starejch pardálů
Datum: 13. ledna 2014 20:37
 no podle mě se tomu nelíbí ta směs, když to teplý chytí, to nejde takle hrc prc, mohl si to teď uchlastat a budeš kvůli tomu něco spravovat
Datum: 13. ledna 2014 20:35
Jméno: Vojta
IP: uživatel16629
 No zkoušel jsem to ještě dnes ale nychytlo a benal je
Datum: 13. ledna 2014 20:30
Jméno: Vojta
IP: uživatel16629
 Aha hned zitra to skusim
Datum: 13. ledna 2014 20:25
 no to prostě tak je, děláš to takhle? : přeplavit, s vypnutym zapalkem dvakrát třikrát šlápnout, zapnout a šlápnout napočtvrtý? někdy s kusem plynu, když je tepleji tak bez plynu? co jsem drandil i jiný motorky tak každá má svůj fígl kterej to chce vychytat...
Datum: 13. ledna 2014 20:22
 čus, jakou odhadujete cenu kol na jawu 05 se slušnym chromem a origo linkama?  rok 63
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2014 14:07
Datum: 14. ledna 2014 14:07
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 zajímavý,mám doma tyhle starší 05 dvě,ale vždicky už měly kola něčím natřený
Datum: 14. ledna 2014 12:52
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Nechal bych si je doma. Jenom nakonzervovat.
Datum: 14. ledna 2014 7:46
 mě jde spíš o to jakou maj cenu pro renovátory schánějící původní díly  já právě taky budu dávat nový, tak jestli si to mám nechat doma nebo někomu udělat radost
Datum: 13. ledna 2014 21:20
 mám kola bez linek a stálo mě to 3000,-Kč (nové ráfky, nové špice, vypletení) dvě kola.
Datum: 13. ledna 2014 20:49
Datum: 13. ledna 2014 20:15
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 zdar cenu nevim , ale neměl by jsi foto?Docela rád bych se chtěl podívat jak to vypadalo , nikdy jsem to neviděl,jen slyšel
Datum: 13. ledna 2014 20:02
Jméno: Dan
IP: uživatel10446
 Zdar, dávám komplet novou řetězovku na Jawu 350/638 (rozeta, retez, ozub kolecko) Co myslíte jakou vazelínou to namazat? MOGUL G3 nebo Valar Effective 2 nebo MOGUL A00, kterou by jste zvolili? Ty mám totiž doma, tak právě nevím kterou použít, valar je urceny na loziska, G3 je klasika no grafitova vazelina a A00 se pouziva napr u prednich tlumicu na fichtla. Tak poradte, díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2014 7:59
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 A00 mám dojem, že odpuzuje vodu. Mělo by to být tam napsaný. Grafitovou ne ta vidírá. A nebo stříkat olejovým sprejem.
Datum: 14. ledna 2014 7:59
Jméno: akamu
IP: uživatel16699
 kolečka bych vzal trochu A00 (v příručce používá téměř výhradně tohle) a na řetěz patří speciál sprej, doporučuju vrácení toho gumovýho krytu
Datum: 13. ledna 2014 17:32
|



|