slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  184  185  186  187  188  189  190  191  192  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
Cau,mam takovej problm kterej resim docela dlouho.. Chtel bych si udělat nejaky bezkontaktni zapalovani ovsem aby zustaly vsechny civky,mam to na cestovku a nejlip bezbateriove.. (neni to podminka) Na yotube je plno videii ale schemata ci podrobnejsi popis neni. Navod ktery je na netu (Light bezkontaktní CDI v.1.0 ) nechci.. je to akorat problemovy.. Nevite nekdo o necem ? :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2014 21:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16734    
Chongu to nebylo nijak mířené proti tobě,tobě čest,,jen obecně konstatuju nejen svoji zkušenost a dopředu ho uvádím do reálu. To moje bylo postavený řek bych TOP a čistě,Zděnda je pečlivka,v práci dělá přístroje za statisíce,tam chyba nebyla...to asi muj fichtl...točilo to 9000+ a ty dvoukanály prostě "kopou" nazpátek a tak se to celý chvěje... Konstrukce tvých zápalek je úžasně promyšlená,svícení Top,celkově Top,ale holt ne pro tak tvrdý zacházení... Kdyby se uklepával jen ten kondik,tak to pochopim,ale proč náhodně odcházel ten tyristor v CDI nevim a asi to už ani nezjistim... Zapojený to bylo dobře,baterku jsem i odpojoval,desetkrát to jelo a pak nic a nebo to střílelo... No už jsem to tu psal... Udělam si všechno,ale osciloskop doma nemam... Motory jsem měl zdraví,ale zrovna ta utočená lehká klika měla volnější čepy v ložiskách a bez vymezení na desetinu chtěla cestovat... Což bylo první KO pro první halku... Pak už jsem to posichroval vymezenim... Přirovnal jsi to hezky,ale nemyslim,že to je muj případ...i když musim přiznat,že turbo z oktávky jsem půlil kladivem a turbínu rozhejbal sikovkama a extra sprejem ;-) Od tý doby najelo už 12000km a je asi vyléčený... Dokonce drží tlak líp než před zakousnutim :-D
 
 
Datum: 23. ledna 2014 21:04
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
Stando.. nic ve zlým, ale když někdo kritizuje samodomo zapalka a není elektronik, je to stejný jako když někdo kritizuje pionýry a je schopnej dělat go motoru jen kladivem a majzlíkem... Není divu že se moc nepovozí :-) Všechno chce prostě svoje a pak to je schpné sloužit jak má. Osobně, když zjistím že dotyčný nemá potřebné zkušenosti, radím jestli má smysl se do výroby pouštět. Viděl jsem už hodně tiš´táků plné studených spojů. Pak není divu že se to sere. CDI co jsem vyráběl a nebyly to vývojové vzorky dodneska jezdí. Na jednom už je dokonce 16tisíc km bez závady.
 
 
Datum: 22. ledna 2014 21:56
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
Ona se smí klika hýbat v ložiskách? Tedy nemyslím tím otáčet :-D
 
 
Datum: 22. ledna 2014 21:37
 
 
 
 
Jméno: Pioneer21      IP: uživatel11670    
Bugs Čau,chtěl bych se zeptat z jakého materiálu máš udělaní unašeč a průměr? http://www.youtube.com/watch?v=DwgduukiF3A Dík moc.
 
 
Datum: 22. ledna 2014 16:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16720    
Taky jsem měl bezkontakt,dali jsme tam halku se závorou,když to fungovalo,tak to bylo fajn...ale sralo se mi to...ani ta halka,ale ten tyristor a kondiky...pak jsem koupil Vape a o zapalovánim od tý doby nevim,jede to bohatý/chudý/teplý/studený a absolutně neznám problémy s odcházením svíček a nebo že by to nechtělo chytit... Jediný co nemužu vychytat sou žárovky... A bacha na závory který probíkaj škvírou v čidle...stačí aby se klika hla v ložiskách a je to na sračku...
 
 
Datum: 20. ledna 2014 19:10
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
Mas na tom cdi trafo nebo premotanou civku ? No cetl sem na to spis spatny reakce a nespolehlivost.. Planuju delsi trasy a proste rad bych neco jinyho spin.. libi se mi optozavora,ale opet schema nikde.. A zapalovani z babetty by taky slo :-) Nevite co je potreba ? tyristor si vyrobim ale zbytek se musi asi nahradit celej ze..stator,civky a i magneto ?
 
 
Datum: 19. ledna 2014 19:58
 
 
 
 
Jméno: croha      IP: uživatel16714    
co tam narvat zapalko z babety aj s tyrystorom?
 
 
Datum: 18. ledna 2014 22:30
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, v čem je Light CDI problémové? Já si ho sestavil a plánuju na něj jezdit až dokončím fichtla. Součástky na desce jsem zalil tavnou pistolí proti uklepání, jinak si myslím že se na tom nemá co rozbít. Tady je moje video jak jsem to s ním poprvé nastartoval: http://www.youtube.com/watch?v=DwgduukiF3A
 
 
Datum: 18. ledna 2014 18:15
 
 
 
 
Jméno: sowa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci ,podařilo se mi seškubat převod náhonu tachometru na Jawě Dandy 125 s liťákama a tady sem našel jen pro drátěné kola podle fotky z toho moc chytrý nejsu a proto bych byl rád kdyby mi někdo řekl jaký je mezi tím rozdíl a kyž už bych to tam dal jestli vy nebyl problém s přesností tachometru (jestli to nemá jinší poměr v převodu ) díky za odpovědi ,lámu si stím hlavu skoro rok :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2014 16:54
 
 
 
 
Jméno: juzek      IP: uživatel16456    
Čaute chci se zeptat ja široké mají být ty zlaté linky na pionýrovi (21) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2014 22:20
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Každej fechtl byl linkovanej jinak takže těžko říct :-D :-D
 
 
Datum: 18. ledna 2014 22:20
 
 
 
 
Jméno: jjjj      IP: uživatel14930    
cau lidi ,jaky mate nazory na jawu 90 ?? chystam se ji koupit budu ji mit do terenu tak abych vedel jestli je poruchova nebo neco ,diky Kdyztak se chystam koupit tuhle jaky je vas nazor ??http://motorky.bazos.cz/inzerat/31063802/Jawa-90-cross.php odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2014 20:28
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdar, 90tka baterku nemá
 
 
Datum: 19. ledna 2014 20:28
 
 
 
 
Jméno: jjjj      IP: uživatel14930    
diky a mam dotaz je potreba baterka na nastartovani nebo ne moc vam dekuji
 
 
Datum: 18. ledna 2014 19:19
 
 
 
 
Jméno: Jiřin Ch      IP: uživatel16315    
Máme dvě 90ky originální (Cross a Roadster) jsou to na svojí dobu a a obsah pěkně výkonné stroje, myslím že ve své době a obsahu špička mezi sériovýma motorkama. Je to motorka o kterou se musíš hodně starat, je spíše na sportovní jízdu pro zábavu než na ježdění po městě nebo do práce. Musíš jí pořád točit aby jela, jak jedeš v nějaké koloně nebo stavíš často na semaforech tak je to dost nepříjemná jízda, v nízkých otáčkách je to chcípavá potvora, i na jedničku musíš dost spojkovat, jak vyrazíš někam do hor a vezmeš za plyn, tak je to dělo. Motor nevydrží tolik co pionýr nebo kejvačka, proto na ní lidi tolik nadávaly, je to prostě sportovní motorka o kterou se musíš starat víc než o nějakou kejvačku co snese všechno.
 
 
Datum: 18. ledna 2014 17:15
 
 
 
 
Jméno: musta      IP: uživatel15205    
každou novou 4t :-D
 
 
Datum: 18. ledna 2014 15:51
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
S tím, že si v pohodě dává i novou 125-ku, bych byl celkem opatrný k jejím necelým 10k, ale je pravda, že to nejede špatně.
 
 
Datum: 18. ledna 2014 14:24
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdar, mám doma Jawu 90 cross v původní červenobílé barvě, vlastním jí 4 roky a jsem sní maximálně spokojen nikde mě zatím nenechala. Jediné co se mi neustále kazilo bylo zapalování . Tak jsem si pořídil tady z fichtl krámku vapíčko a z 90tky se stala spolehlivá motorka,od té doby zadné problémy. Co je asi pro mě nejkrásnější na 90tce je její výkon, v pohodě si dává i nějakou novou 125. takže tu 90tku ti jenom doporučuji. Hodně lidí na 90tku nadává že se jenom kazí, neberu jim jejich názory, ale já říkam jakou si ji uděláš takovou ji máš.
 
 
Datum: 18. ledna 2014 14:08
 
 
 
 
Jméno: Honza      E-mail:      IP: uživatel16709    
Ahoj Séso,prosím tě v jaké zemi se vyrábí tyto ráfky: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/rafek_1_60x16_1_5mm.html? Děkuju,pěkný den... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2014 12:55
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taiwan,,a jsou gutt
 
 
Datum: 17. ledna 2014 12:55
 
 
 
 
Jméno: adam      E-mail:      IP: uživatel16015    
Zdar draci, chtěl jsem se zeptat kdo jak ředí šťávu :-) mám ČZ 175 stačí tomu trošku říznout a už za mnou nejde vidět :-D no ředím jak píšou v příručkách ale přijde mi to jako moc oleje.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2014 18:40
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16717    
já bych to podle popisu viděl na gufera v haji jestli tu motrku znáš víš že dsou ložiska mazaná převodákem a gufera uvnitř od kliky na saní je to idealní a i malá netěsnost zpusobí že to hulí jak šílený....často se to předelavalo na mazaní směsí
 
 
Datum: 19. ledna 2014 18:40
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takových frantů kteří kde co opraví je kupa ;-) ...
 
 
Datum: 19. ledna 2014 16:12
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel16015    
Ten chlápek ale spravil na co přišel a nikdy se neukázalo že by neměl pravdu... a já mu věřil a věřit tomu budu... s čím si kdo kolem tehle motorek nevěděl rady tak to on spravil.
 
 
Datum: 19. ledna 2014 14:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyby jsi veděl jak čerpadlo funguje tak bys věděl že se nemá jak posrat... a že nejakej chlápek říkal... jedna bába říkala ;-)
 
 
Datum: 19. ledna 2014 12:24
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel16015    
No znám nebo spíš znal jsem jednoho chlapíka tuším že je už po smrti a ten měl oilmaster a říkal že když tenkrát v 70tých letech kupoval ČZtu tak mu prý přímo prodejce řekl že si to má radši odpojit hned :-D tak nevím.. raděj si to naředím doma než aby mě to někde nechalo :-D
 
 
Datum: 19. ledna 2014 10:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Většinou nezádírá oilmaster, ale blbost majitele...nízká hladina oleje, nebo třeba položí motorku, a pak hned jedou...pak se samozřejmě zavzdušní systém...Takže to co se povídá o oilmasteru jsou v naprosté větši kecy. Spousta lidí to pomluvá, a přitom to nikdy neměli na mašině...
 
 
Datum: 18. ledna 2014 23:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha :-D .. a znáš konkrétně někoho komu se to pokazilo? mimo vlatní blbost že dotyčný zapoměl nalét olej do nádobky....
 
 
Datum: 18. ledna 2014 19:55
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel16015    
Čeho se bojím u oilmasteru? :-D jednoduchá otázka.. Nespolehlivosti. Už dost lidí to pomlouvá takže tomu nevěřím..
 
 
Datum: 18. ledna 2014 19:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16712    
Do 250 péráka leju od oka 1:25-1:30 - 1:33 (no jak se to povede) a hulí mi to tak nějak normálně,studený to hulí dost,teplý ani ne. A to jsem přešel zpět na lepší m2t protože to voní :-D jestli to máš jak dýmovnici tak je to buďto sakra bohatý nebo to blbě spaluje a nebo to žere převoďák a nebo všechno najednou...
 
 
Datum: 18. ledna 2014 16:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u čeho konkrétně se toho čerpadla bojíš?
 
 
Datum: 18. ledna 2014 12:05
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel16015    
Styl jízdy jo, ale ten převoďák to nevim.. zajdu se podívat jestli ubylo či ne :-D protože sem dolíval před půl rokem a nějak sem to nekontroloval..
 
 
Datum: 18. ledna 2014 12:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mam už japonské čerpadlo, to maže zhruba 1:50-1:90, podle otevření plynu. Nicméně můžeme teda vyloučit převoďák i způsob jízdy?
 
 
Datum: 18. ledna 2014 10:01
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel16015    
No já se čerpadla dost bojím :-D ale taky když jedu mezi vesnicema tak prostě za mnou kouřová clona.. :-D
 
 
Datum: 18. ledna 2014 9:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to je divný, při tomhle poměru by to nijak moc hulit nemělo :-) Nežere to převoďák? Taky to dost často dělá způsob jízdy...pokud se motor nechá delší dobu běžet na volnoběh, nebo pokud se jede delší dobu v nízkých otáčkách a pak se tomu naloží, tak zahulí hodně...Nebo pokud jezdíš jenom hodně krátké trasy, kdy se nestihne pořádně ohřát celý výfuk. Já osobně jsem mazal 1:50, pak jsem přešel na čerpadlo...
 
 
Datum: 18. ledna 2014 9:31
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel16015    
1:40 jak u fichtla
 
 
Datum: 18. ledna 2014 9:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A kolik že mažeš?
 
 
Datum: 17. ledna 2014 18:13
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel16015    
477, oilmaster mám ale odpojenej.. olej mám nějaký univerzál do dvoutaktních zahradních strojů :-D modrý asi kolem 100 Kč litr.. určo lepší než M2T :-D
 
 
Datum: 17. ledna 2014 17:13
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
aj aký olej to tam leješ
 
 
Datum: 17. ledna 2014 11:53
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
uved prosím aj typ čezetky inak sa to riedi v strej 450 alebo v nových 477 s oilmastrem alebo bez
 
 
Datum: 17. ledna 2014 11:53
 
 
 
 
Jméno: fanda      IP: uživatel16707    
Zdar draci, potřebuju poradit, mám traktůrek domácí výroby, chtěl bych ho předělat na 12V, ale s 6V zápalkem. Scháním nějaké schéma násobiče nebo zdvojovače 6/12V DC/DC. Takový který který zvádne tak těch 6Ampér. Díky za nápady.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2014 17:05
 
 
 
 
Jméno: sowa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zapalování ti dává střídavé což stejně na střídač či násobič potřebuješ ,samotné zapojení zdvojovače je velice jednoduché skládá se z kondenzátorů a diody ale 6A z toho asi nevyždímáš
 
 
Datum: 18. ledna 2014 17:05
 
 
 
 
Jméno: bmwM5 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.ebay.com/itm/XL6009-Step-up-Power-Module-4-5V-32V-to-5V-52V-DC-DC-Converter/370933720702? rt=nc&_trksid=p2047675.m1851&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D19839%26meid%3D4185769016936561498%26pid%3D100005%26prg%3D8934%26rk%3D1%26rkt%3D5%26sd%3D271312279132%26
 
 
Datum: 17. ledna 2014 19:30
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
najdi si na googlu invetor from 6V to 12V a možno najdeš schému alebo by som to riešil zapasovaním zapalka z babety ak sa jedna motor jawa alebo čz i toho sa dá dosť 12V alebo jedná z dalších možnosti je spraviť si náhon na klasický alternátor
 
 
Datum: 17. ledna 2014 11:48
 
 
 
 
Jméno: maqrtek      E-mail:      IP: uživatel16706    
Zdarec, na jawce 555 mi nejde nastartovat klasicky přes nakopávačku. Je cejtit že zaberou až poslední 2-3 zuby. Bude jen omletej startovací segment nebo mám hledat příčinu ještě někde jinde. Rád bych měl všechny díly doma než to rozpulim. Dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2014 18:01
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
pepo - udělej spojku ze špuntů od šampána a pojede jak vítr
 
 
Datum: 20. ledna 2014 18:01
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16711    
eště používáš puvodní jednolamelou spojku?pokud ano neklouže?
 
 
Datum: 18. ledna 2014 12:16
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16711    
segment a rohatku po česku ...když už to pulíš jiank segmenty sesa bude mít co nevidet a na skladě je má bartušek ve voticích napiš mu pošle i na dobírku
 
 
Datum: 18. ledna 2014 12:12
 
 
 
 
Jméno: jakub      E-mail:      IP: uživatel16710    
těch segmentů mám doma si pět tak jestli budeš mít zájem ozvi se
 
 
Datum: 18. ledna 2014 11:25
 
 
 
 
Jméno: Marťas      IP: uživatel16456    
Ahoj tak jednoznačně je to tím startovacím segmentem. Měl jsem ten samý problém na 21 a teď páka chytá krásně. :-)
 
 
Datum: 17. ledna 2014 15:13
 
 
 
 
Jméno: maqrtek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Dobry tak jsem si to myslel správně, takže by mělo stačit sehnat novej start segment, což taky nebude tak jednoduchý.
 
 
Datum: 17. ledna 2014 14:42
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
 
 
Datum: 17. ledna 2014 14:25
 
 
 
 
Jméno: maqrtek      E-mail:      IP: uživatel16706    
co myslíš tim rapkačem v převodovce?
 
 
Datum: 17. ledna 2014 12:13
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
najskôr je to šratovacím polmesiacom ten rapkač v prevodovke malokedy odíde
 
 
Datum: 17. ledna 2014 11:54
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel14300    
Zdarec Jawaři máte někdo Jawu 125 dandy? :-) jestli jo tak se nějak přihlašte :-) bud e-mail nebo tady koment... chtěl bych se s někým podělit o zkušenosti a pozjištovat jak se chováte ke svým miláčkům vy :-) já osobně mám rok výroby 2003 a spokojenost :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2014 16:57
 
 
 
 
Jméno: sowa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mám ještě Moto Uniona :-D rv. 1998 ,jsem sní naprosto spokojen jen pár dílů je zralých na výměnu ale za loňskou sezonu sem najel cca 18 000km bez potíží :-)
 
 
Datum: 18. ledna 2014 16:57
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už jste někdo na burzách narazil na zadní plech na 05ku s nápisem psanym stejnym písmem, ale bylo tam jawa 50? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2014 14:48
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jsem asi jedinej :-) to neva
 
 
Datum: 21. února 2014 14:48
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdarec draci, prosím poradte mám takový problem nezabírá mi start paka, prostě to jen rachotí přes zuby, tak se vás ptám co s tím může být jedná se o jawu 21,dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. ledna 2014 21:19
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
ok zatím dík, rozpůlím a uvidím co tomu bylo
 
 
Datum: 16. ledna 2014 21:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejspíš se strhnula taková vracečka na kolečku ve skříni... rozpul a uvidíš
 
 
Datum: 16. ledna 2014 20:51
 
 
 
 
Jméno: palouko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jaký je rozdíl mezi Tryskou hlavní 72 profi (145 Kč) a Tryskou hlavní 72 (61 Kč) kromě ceny. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2014 13:37
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
no nemělo by se to dělat ale dle mého to hodně lidí dělá drátem
 
 
Datum: 17. ledna 2014 13:37
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
a od kdy se čistí trysky drátem??
 
 
Datum: 17. ledna 2014 9:10
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
ta dražší je profi což znamená dle mého drsnost povrchu "děr" takže řekněme jedno čištění drátem a je po profi :-D
 
 
Datum: 16. ledna 2014 23:12
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
cus draci mám na vás dotaz kolik stojí tak motor na jawu 90 mám možnost koupit jawu 90 bez motoru za 5 tisíc i s doklady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2014 12:45
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdar, jo motor Jawy 90 cross, trail i roadster je stejný, liší se jen hlavou.
 
 
Datum: 18. ledna 2014 12:45
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
a ještě motory jsou stejný všechny ?
 
 
Datum: 17. ledna 2014 23:27
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
bude na ní dost práce,ale když vš vyčistíš a seřídíš bude z toho pěkná 90tka v origo stavu
 
 
Datum: 17. ledna 2014 12:47
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
http://jirksenta.rajce.idnes.cz/nastenka#1512692_10200553242592471_1178639856_n.jpg to je ona tp v depozitu
 
 
Datum: 16. ledna 2014 22:06
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdarec, cena motoru se pohybuje kolem 3000 kč, a tu 90tku s těmi papíry bych určitě bral, když koupíš motor tak más kompletní 90tku, a máš 100% jistotu že se ti peníze vrátí.
 
 
Datum: 16. ledna 2014 20:04
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
to ber hned
 
 
Datum: 16. ledna 2014 18:48
 
 
 
 
Jméno: aaa      IP: uživatel16308    
ahoj, kdo dělá v Praze a blízkém okolí vycentrování kliky? (Jawa 20) díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. ledna 2014 17:54
 
 
 
 
Jméno: drn      IP: uživatel13436    
moto růžčka, v korytech
 
 
Datum: 16. ledna 2014 17:54
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To nevím ale když se podíváš na google tak určitě něco najdeš
 
 
Datum: 16. ledna 2014 16:55
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus chci kupovat dolady na čz 473 za 4500 je to dobrá cena? a jak to bude s přepisem mužu to nechat zatim v polopřevodu na mě? než dam dohromady mašinu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. ledna 2014 18:50
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
o polopřevod neměj strach,já měl taky motorku před rok v polopřevodu,ale pojištěnou
 
 
Datum: 16. ledna 2014 18:50
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo díky moc hlavně žes mi připomněl to poještění :-D
 
 
Datum: 16. ledna 2014 15:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj. Cena řekněme odpovídající. Správně bys to měl přepsat do 10 dnů, v praxi za to ale nehrozí žádný postih, takže bych to klidně nechal v polopřevodu. Ale i v polopřevodu to musí být pojištěné.
 
 
Datum: 16. ledna 2014 15:30
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čau draci, nevíte někdo prosím vás jakej magnet mam dát na tohle zapalování jako snímač? Pište díky http://www.youtube.com/watch?v=iduYQj0YHIM odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. ledna 2014 18:48
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
on tma žiadný magnet nemá je to kus želiazka na vačke tu je jeho strana http://www.jencomoto.wbs.cz/
 
 
Datum: 16. ledna 2014 18:48
 
 
 
 
Jméno: ctyrikolajednoupadlo      IP: uživatel16262    
zdravíčko, chtěl bych se optat místních borců co mají zkušenosti s povinným ručením na auto. Máte nějaký fígle jak vyzrát na konečnou cenu? Jak funguje rodiný bonus? A která pojištovna je nejlevnější a nehrozí že mě při nehodě vypeče? Díky za pomoc... a pro chytráky, kalkulačky na PVN sem zkoušel... zatím mi nejlevnějc vychází kooperativa sem bez bonusu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2014 10:17
 
 
 
 
Jméno: ctyrikolajednoupadlo      IP: uživatel16262    
No o bonusech sem něco slyšel ale jak to před otcem nakousnu tak se vykecá. Jak to funguje, přijde o body při převodu? Co se stane při nehodě, komu ty body vemou?
 
 
Datum: 19. ledna 2014 10:17
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
přesně...ale nevim jak velkej bonus z toho jde vymlátit, každopádně mi to přijde jako celkem dobrý řešení... peníze timto ušetřený si můžeš dávat stranou a v případě nehody jima doplatíš to, co bys stejně zaplatil, nebo ti po uplynutí tý určitý doby prostě zůstanou ... každopádně pokud si lze od někoho převect bonus, případně to na něj pojistit, bude to určitě nejlevnější řešení...
 
 
Datum: 18. ledna 2014 14:18
 
 
 
 
Jméno: ctyrikolajednoupadlo      IP: uživatel16262    
tušim že vim co myslíš, problém nastává při nehodě. V ten moment musíš všechny prachy co jsi díky slevě ušetřil vrátit...
 
 
Datum: 17. ledna 2014 22:48
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
myslim že je u čpp i něco jako "předběžnej bonus" ... ale nevim na jak dlouhý období to lze uplatnit...
 
 
Datum: 17. ledna 2014 14:31
 
 
 
 
Jméno: Agyn      IP: uživatel15827    
U ČPP je to dobrý jen tehdy když ti třeba děda (prostě někdo s velkym bonusem) zkopíruje bonus na tvé jméno. Bohužel to jde jen jednou a navíc jen na jedno vozidlo. Osobně preferuji Kooperativu. Mam u nich motorku i auto. Na moto Jawa 350 634 platim s bonusem necelích 350,- /rok a auto jsem převedl ke kooperativě taky. Platil jsem u Alians něco přes 5000,-/rok a teď jen 3500,-/rok. Navíc celkový přístup a rychlost vyřízení mě velice překvapil.
 
 
Datum: 17. ledna 2014 11:09
 
 
 
 
Jméno: ctyrikolajednoupadlo      IP: uživatel16262    
karlos, to máš ještě v pohodě me v 21 na 1.0 spočítali 8tisic u čp, teď už mam něco v merku za 4,3tis ale furt se mi to zda vzhledem k obsahu a tomu ze je to prťavý auto strašně moc. Každopádně už nejde couvnout ale děkuju všem ;-)
 
 
Datum: 16. ledna 2014 20:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
Johny15 u ČPP už to je do roku 1978,minulej tejden jsem pojišťoval babettu a mám to za 117,- bez bonusu
 
 
Datum: 16. ledna 2014 18:54
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já sem si takhle propočítával povinný před skoro rokem, kupoval jsem offa, kde pojištění na mě stálo přes 9000 za rok (hold dvou tunový 2,5 litrový monstrum se pojišťovnám v rukách 22 letýho cucáka nelíbilo :-D ) Česká pojišťovna nabízí rodinnej bonus, kde jezdíš na bonusy rodinnýho příslušníka. Myslim, že to muže bejt strejda/teta, máma/táta, babička/děda, a on jim to musí odsouhlasit (mám pocit, že posílali dopis) Takhle se mi cena srazila na docela pěknejch 3200 ročně. Jinak já měl taky bonus asi jenom za dva roky, takže nic moc. Zkus se na to optat.
 
 
Datum: 16. ledna 2014 17:07
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel14983    
Já ted dělal novou pojistku na auto u Triglavu protože byl nejlevnější,ale bylo to koncem roku takže už spíš zase zdražil no..Jinak motorky pojištuju u ČPP tam totiž zohlednují věk vozidla a stroje vyrobené do roku 1975 to maj levnější.Fichtly tam mam okolo 50kč,Jawettku za 35kč a velkou motorku za kilo:-D
 
 
Datum: 16. ledna 2014 14:37
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no u kooperativy mám fichtla i 125ccm a nevím jestli je nejlevnější. Jinak auto máme pojištěny u Triglav.
 
 
Datum: 16. ledna 2014 11:40
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nevim, nejlepší by asi bylo obejít několik pojištovacích kanceláří a postupně je stahovat, pak si vybereš.... jinak kvuli tomuhle je dobrý mít na sebe pojištěnýho alespoň blbýho fichtla... bonusy ti z něho jdou a pak se ti to pojištění ve výsledku několikrát zaplatí právě u pojištění auta...
 
 
Datum: 16. ledna 2014 10:21
 
 
 
 
Jméno: snowyz      IP: uživatel16705    
Ahoj. Znate nekoho kdo dobre repasne, odlehci a vyvazi kliku? Diky za info odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2014 23:19
 
 
 
 
Jméno: snowyz      IP: uživatel16705    
Tak do brezna bych ji potreboval...
 
 
Datum: 19. ledna 2014 23:19
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
záleží jak moc na to spěcháš
 
 
Datum: 16. ledna 2014 18:30
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To nevím ale když se podíváš na google tak určitě něco najdeš
 
 
Datum: 16. ledna 2014 16:56
 
 
 
 
Jméno: cikikus      IP: uživatel16538    
Zduř.Je nejaký rozdiel v hodnotách predstihu u jawy05 a jawy20??? V 05-ke mám hlavu aj karbec z 20-tky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2014 18:17
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli má jen hlavu z dvacítky tak teda rozhodně dvacítku nemá! nulapětka má jiný časování :-)
 
 
Datum: 18. ledna 2014 18:17
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16711    
máš z toho vlastně 20 dej 20 hodnoty.... ps karbec ti hodnotu předstihu neovlivní ale komprese a její navíšení ano
 
 
Datum: 18. ledna 2014 12:33
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Ona "trapped" komprese bude ještě větší než u 20-ky, teď mě tak napadlo.
 
 
Datum: 18. ledna 2014 1:02
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Obecně platí: větší kompresní poměr - menší předstih. Nastavil bych předstih jako u 20-ky.
 
 
Datum: 18. ledna 2014 1:01
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koukni na netu do příručky k jawě 05 a pak jawě 20,, nebo obráceně ;-)
 
 
Datum: 17. ledna 2014 15:33
 
 
 
 
Jméno: čz 175      IP: uživatel11517    
Dobrý den mám dotaz o kolik se dá snížit hlava na čz 175/477 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2014 16:19
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Hlava se snižuje hlavně jako kompenzace "zvýšení" výfuk. kanálu. Kolik má 477 sér. kompresi? Mám za to, že pozdější typy (175/487 a 180/487) měly větší kompresní poměr, ale stejně bych nešel nad 1:9 (i po započtení výbrusů-větší objem).
 
 
Datum: 15. ledna 2014 16:19
 
<  184  185  186  187  188  189  190  191  192  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 22:09:43 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu