česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2576  2577  2578  2579  2580  2581  2582  2583  2584  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: foxer      IP: uživatel1    
pic draci potřeboval bych poradit muj vehikl když je studenej tak nechytá na našlápnutí, pak roztlačim ale motor běží jen když je ve vysokých otáčkách jakmile se zahřeje tak je to lepší ale skoro vůbec nejde našlápnout prosim poraďte někdo dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2006 20:45
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
A co vzdálenost elektrod na svíčce?Mělo by to bejt 0,4.A nebo by to mohla bejt moc bohatá směs -> zkus dát jehlu o jeden zářez výš.
 
 
Datum: 01. listopadu 2006 20:45
 
 
 
 
Jméno: majo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ak sa neda nakopnut,tak to by chcelo vycistit karburator a poriadne nastavit zapalko.Alebo ti to niekde netesni a taha falosny vzduch.
 
 
Datum: 01. listopadu 2006 16:32
 
 
 
 
Jméno: domča      E-mail:      IP: uživatel1    
Ahoj Seso, třirát jsem se pokou odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. října 2006 19:29
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
domca >>> sorac ale nejakou dobu muj poskytovatel webhostingu,,, nefunguje jak ma,,, posli mi to na mail,,sesa
 
 
Datum: 31. října 2006 19:29
 
 
 
 
Jméno: Schyzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci, potreboval bych (zase) kapanek poradit: mam 05tku a chtel bych vymenit puvodni zapalovani za 30W z mustafa. Staci vymenit cely stator, nebo musim menit i rotor? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2006 21:52
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Když bys chtěl měnit zapalování tak musíš komplet (tedy i s rotorem), ale je tu problém 30W magneto se tam nejspíš nevejde a když jo tak ti asi budou dřít světelný cívky o rotor, vyzkoušej to a uvidíš....
 
 
Datum: 30. října 2006 21:52
 
 
 
 
Jméno: Honza      E-mail:      IP: uživatel1    
ZDAR SESO slysel sem ze mas pry nakej navod na vylesteni motoru, byl bys tak hodnej a poslal mi ho na mail??? předem moc díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2006 18:13
 
 
 
 
Jméno: Wiku      E-mail:      IP: uživatel2    
Návod je tady http://wiku.ic.cz/navody/lesteni.htm --- Sesa s tím nemá nic spolešného,ten návod prý má šlověk který má podobnou přezdívku jako Sesa (takhle mi to alespon vysvětlovali)
 
 
Datum: 04. listopadu 2006 18:13
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tak to je nejaka kachna,, pac Ja to nejak neprozivam,,,kdyz uz jde do nejhorsiho,,tak beru mamce kuch. houbycku a pisek,,, a kdyz neni tak dratenku,,,, Ja se stim nejak fakt neparu,,,kurd kdyz jezdim kroscek
 
 
Datum: 31. října 2006 19:51
 
 
 
 
Jméno: Bender ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nemate nekdo zkusenosti se zapojenim baterky do pincka? Mam mustanga 30W a chcu na nej dat blinkry. Poradili mi ze bych tam mel dat baterku protoze na krizovatckach bych musel motor drzet v otackach aby to svitilo. Potrebuju poradit jaky a kde muzu sehnat spravny relatko a jak silnou baterku tam muzu dat. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2006 18:43
 
 
 
 
Jméno: francek      IP: uživatel250    
http://www.jawa-23.wz.cz/ podívej se tady, taky sem to podle toho dělal
 
 
Datum: 06. listopadu 2006 18:43
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel1    
Zdar draci, tak sem vcera rozpulil nahradni motor co sem mel, a zjistil sem ze je v lepsim stavu nez ten co mam na mustangovi tak ho tam asi dam, ale je sjety startovaci segment a jak je to dvou kolecko co do neho zabira tak ja mam to kolecko na dve casti, myslite ze by se dalo nahradit normalnim v celku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2006 18:00
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel6    
Jo jasne, rekl sem uplnou blbost, sry. uz sem si to uvedomil :-)
 
 
Datum: 01. listopadu 2006 18:00
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Draku, tak segmen vymen a na dvou kolecko zapomen,,,to musi byt jako dvoukolecko,,v celku by se ti salpaka nevracela,,,a bud rad ze mam jeden rezervni
 
 
Datum: 31. října 2006 20:03
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel1    
Zdar draci. Mam problem mam novy vybrus a najeto neco pres 500 km a po zahrati mi to nechce tahnout a vynechava motor nevite cim byto mohlo byt mam jawu 20. Dik za odpoved. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2007 14:07
 
 
 
 
Jméno: Maverick      IP: uživatel478    
To je pravda, A mimochodem nevidel jsem nezajetej motor po 500km,,,, když jse po1000km meni kroužky :-)
 
 
Datum: 07. února 2007 14:07
 
 
 
 
Jméno: Alias      IP: uživatel478    
To co ti napsali ostatní jsou uplný píčoviny!!!!!!!! Stačí vyměnit pístní čep. Když jse totiž ohřeje,tak se roztahne a jde to ztuha.... Mimochodem olej STIHL se ředí 1:50 Když zajíždíš motor tak 1:42
 
 
Datum: 07. února 2007 14:05
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
Zadírá se. Vyhoď olej m2t,nebo co tam dáváš a nalej olej do motorových pil,třeba Stihl v poměru 1:25 a máš po problémec h
 
 
Datum: 23. listopadu 2006 13:06
 
 
 
 
Jméno: Wiku      E-mail:      IP: uživatel2    
Po 500ti Km to ještě nemůže být zajetý!
 
 
Datum: 04. listopadu 2006 18:15
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hele a davas vic oleje,, pokud jo nedavas tomu poradnou pilu? poukud ne,,, je problem nikde jinde
 
 
Datum: 31. října 2006 20:17
 
 
 
 
Jméno: cezetak      E-mail:      IP: uživatel7    
moze to byt aj svieckov najlepsia je 17 ta je do vzsokych teplot
 
 
Datum: 31. října 2006 14:58
 
 
 
 
Jméno: Tony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nazdar potřeboval bych přihlásit fechtla ale mám papíry od jinýho co mám dělat mám si koupit noví štítek nebo co a co když se neshodují motoru a papírů vadí to? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2007 12:48
 
 
 
 
Jméno: speed007      E-mail:      IP: uživatel492    
stitky , razeni cisel, nytovani .... vse levne speed007@seznam.cz
 
 
Datum: 15. března 2007 12:48
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
Ty čísla tam dáš samozřejmě raznicema a ten štítek tam drží takové drážkované nýty, ale klidně to tam dej trhacími nýty kleštěma.
 
 
Datum: 30. října 2006 19:04
 
 
 
 
Jméno: skunk.1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar prosim nevíte jak se tam priprevnuje ten stítek na kostru???a jak tam vyklepat ty čísla
 
 
Datum: 29. října 2006 16:43
 
 
 
 
Jméno: papio      E-mail:      IP: uživatel10    
Kup si cisty stitok vyraz na neho udaje z technicaku,motor teraz uz nikoho nezaujima a pojdes s tym na obhliatku tam kontroluju iba stitok a technicak ci su rovnake cisla,ja som to robil pred dvoma mesiamy.
 
 
Datum: 29. října 2006 12:52
 
 
 
 
Jméno: Tony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj na mojí Babettě 210 se pořád pálí žárovky a nevím čím to je dal by se udělat nějaký odpor? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2006 14:59
 
 
 
 
Jméno: marek      E-mail:      IP: uživatel259    
na žárovku se vyser!!!!!!kup si radši baterku ta se ti nespálí MOŽNÁ!!!!!
 
 
Datum: 11. listopadu 2006 14:59
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
U babet to je naprosto normální.prodává se tlumivka asi za 130,-kč,ale já to řešil tím,že jsem tam dal 12v žárovku,která má stejnou patici.cena 40,- a svítí jak svińa
 
 
Datum: 30. října 2006 19:14
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel1    
Zdar draci nemate nekdo doma delane koleno i z vyfukem na kros?Dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2006 0:16
 
 
 
 
Jméno: Drakous      IP: uživatel370    
Ne ale klasiku naohybej nahoru a dej tam fikackej vyfuk
 
 
Datum: 28. prosince 2006 0:16
 
 
 
 
Jméno: iša      IP: uživatel286    
bohužel ne
 
 
Datum: 26. listopadu 2006 17:35
 
 
 
 
Jméno: Ívi      E-mail:      IP: uživatel1    
Chcete opískovat Váš zrezivělý vehikl za flašku ferneta, dvě, nebo tři? 714139479 Aktuální do úterý 31/10 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2006 20:06
 
 
 
 
Jméno: andy.02      IP: uživatel1    
Potřeboval bych poradit můj pincek nejede jak má. Když přídám plyn tak se dusí a někdy střílí do čističe vzduchu mám pionýr 555. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2006 0:17
 
 
 
 
Jméno: Drakous      IP: uživatel370    
Pico nasteluj novej predstich na teplo
 
 
Datum: 28. prosince 2006 0:17
 
 
 
 
Jméno: andy.02      IP: uživatel11    
To mě nenapadlo zitra to vyzkouším .Dnes sem vyčistil karbec a nastavil zapalování ,ale pořád je to to samé :-( prostě to jede na nizkých otáčkách tak ,že čekám že to každů chvilků zdechne a když přidám plyn je to ještě horší!!!!! Taky to pořád střílí. Chytá napoprvé ,ale pak stejně zdechne. Pístní kroužky mám nové.
 
 
Datum: 04. listopadu 2006 17:39
 
 
 
 
Jméno: majo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak to bude asi fakt tou netesnostou.Pokial si vsetko skontroloval a nastavil.Ale pametam si,ze jednemu kamosovi to robilo tiez a ked dal dolu hlavu a piest,tak neviem ako,ale mal polamane piestne kruzky.Ale pravda,mu to nestrielalo do cistica vzduchu.Mne to strielalo pri netesnosti toho kolienka,ktore je prisrubovane ku valcu a je na nom karburator.Pritiahol som ho poriadne a bolo.
 
 
Datum: 31. října 2006 21:47
 
 
 
 
Jméno: andy.02      IP: uživatel11    
A když sem se zkoušel rozjet tak to chcíplo a ne jednou
 
 
Datum: 30. října 2006 20:11
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
To,že se to dusí by mohlo palivem nebo karburací být, voda v trysce atd. Ale nestřílelo by to do výfuku,nebo sání.
 
 
Datum: 29. října 2006 11:45
 
 
 
 
Jméno: andy.02      IP: uživatel11    
Uvidím nastavím předstich. Doufám že nebudu muset půlit motor kvůli netěsnosti . Mohlo by to být karburátorem nebo palivem ???
 
 
Datum: 28. října 2006 20:51
 
 
 
 
Jméno: majo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Alebo mozno vela karbonu vo vyfuku alebo bohata zmes.
 
 
Datum: 28. října 2006 20:19
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
seřídit předstih.pokud je dobrý tak je nějaká netěsnost,zřejmě mezi kartery.
 
 
Datum: 28. října 2006 19:49
 
 
 
 
Jméno: francek      IP: uživatel1    
http://aukro.cz/item136181751_cylinder_jawka_50_tuning_60_cm.html co si o tom myslíte? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2006 18:20
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Wiku>Tak si přečti popis, píše tam že to má průměr 40mm což je 2mm více..., zbytku moc nerozumim ale timhle sem si jistej, já vim že to neni 60ccm jednu chvíly tam měl napsaný že to má 55 a teď tam zase píše 60 a když se podiváš na ten obrázek tak vidíš jak je už při 40mm vložka slabá, myslim si že si vzal origo válec podle kterýho udělal fomu a jenom zvětšil vrtámí.....
 
 
Datum: 28. října 2006 18:20
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
vyspu: Při 40mm je to nějakých 55,3ccm.Abys dostal 60ccm musel bys to převrtat na 42mm.Což je nějaký 13-14 výbrus.Takže jestli to je vyrobené tímhle způsobem tak z té vložky už moc nezbylo.A ještě pokud je to převrtaný na 60ccm a je tam seriová hlava tak ti komprese stupne z původních 1:9,2 na 11,9 což se nebude líbit klikovce a ojnici.
 
 
Datum: 28. října 2006 10:38
 
 
 
 
Jméno: Monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no je pravda že de o kvalitu ale jinak se me to celkem líbí, za tisícovku taková parádička, no já bych to bral ;-)
 
 
Datum: 27. října 2006 10:37
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já si myslím že když si necháš originální válec převrtat na 40mm tak dosáhneš stejnýho efektu ale jestli potřebuješ novej válec a hlavu tak si to kup, vyjde tě to levnějc ale nevim jak to je s kvalitou...
 
 
Datum: 26. října 2006 21:20
 
 
 
 
Jméno: Bender ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak by me zajimalo da se nekde sehnat zamykaci kohoutek na palivo a vicko od nadrze na mustanga? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2006 13:23
 
 
 
 
Jméno: Bender ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ja co sem teda videl babety tak to nikdy nemely zamykaci ani jedno. Ale vyznas se v tom asi vic nez ja tak ti budu verit. Neslo by to z te babety nebo naky jiny masiny predelat?
 
 
Datum: 29. října 2006 13:23
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ne draku,,,babetta to ma ale na pincku to nejde,,,,takze neni
 
 
Datum: 25. října 2006 17:18
 
 
 
 
Jméno: majo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci!Chystam sa na zimu pulit motor na mojom Mustangu hlavne kvoli loziskam na kluke,pretoze uz su totalne vybehane.Doma sa mi vala jeden motor na nahradne diely a tak som si povedal,ze si to vyzkusam na nom.Sruby som povoli skoro vsetky okrem dvoch,ktorym som vyvrtal hlavicku.Tak som nasadil vytlacovak klukovky.Pritahujem a pritahujem a ono sa ten vytlacovak ohyba a ohyba.Nijak raz to nechce vyliezt.Skusil som po tom aj klepat drevom.Vysledok ziadny.Stahovak som otocil opacne a zase sa len ohol.Pasovina,z ktorej je vyrobeny je hruba 5mm.Je to malo?Nepozna niekto nejaku fintu ako by ta klukovka povolila?Fakt som z toho zufaly.Zadna cast motora sa od seba uz odlepila.Len ta klukovka tam drzi.Aby som nezabudol...vyklepal som aj tie valceky co su v uchytoch motora. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2006 13:38
 
 
 
 
Jméno: majo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Kladivom cez drevo som do toho uz buchal a nepomohlo to.
 
 
Datum: 28. října 2006 13:38
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Opravdu jsi odšrouboval i ty šrouby u řadícího mechanismu? Jestli je to opravdu tak zrezlý jak říkáš tak bych se nestyděl do tý kliky pratit dřevěnou paličkou a nebo kladívkem přez kus dřeva.
 
 
Datum: 28. října 2006 10:49
 
 
 
 
Jméno: majo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Aj tu.Nie je tam proste nic,co by to drzalo po hromade.Kontroloval som to milion krat.Akurat ma napadlo...ta klukovka je dost zhrdzavena.Predchozi majitel to nechal stat bez valca a hlavy len tak.Rukou sa s nou neda ani hnut.
 
 
Datum: 27. října 2006 13:08
 
 
 
 
Jméno: dachl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar ne že bych s tebe dělal nějakyho vola ale mě se to stalo taky,povolil jsi tu matku na tom vozubenym kolečku ??
 
 
Datum: 26. října 2006 22:48
 
 
 
 
Jméno: Libor      E-mail:      IP: uživatel1    
ma byt mezi valcem a hlavou(kde je svicka)tesneni moc dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2006 16:39
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
prene,, to je profi,,, ale pokud pujde do nejhorsiho, tak silikon na motory,,to tam taky odola
 
 
Datum: 24. října 2006 16:39
 
 
 
 
Jméno: majo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Wiku doporucuje tam dat brusnu pastu na ventili
 
 
Datum: 24. října 2006 16:17
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
draku,,,550 a 555 ma tesneni ale ostatni fichtlone ne,,,svicka nahoru,,to da rozum
 
 
Datum: 24. října 2006 16:03
 
 
 
 
Jméno: majvoš ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
neprodáva tu někdo origoš plechové břicho. předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. října 2006 22:00
 
 
 
 
Jméno: majo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ja mam jednu na 21.
 
 
Datum: 31. října 2006 22:00
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ze by mel tampa? ja ne,,,
 
 
Datum: 23. října 2006 23:00
 
 
 
 
Jméno: papio      E-mail:      IP: uživatel1    
Ake rozmery má MOTEX a kolko váži? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2006 23:04
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
papio,,,,to bude fakt problem,,,to ma malokdo,,pouzij http://wwww.jawamania.info tam to maji a nebo http://wwww.motomagazin.cz tam to je
 
 
Datum: 23. října 2006 23:04
 
 
 
 
Jméno: andy.02      IP: uživatel1    
Máte nějaké zkušenosti s neonama v pinckovi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2007 15:49
 
 
 
 
Jméno: Froggyc      IP: uživatel330    
jeste by se tam museli dat odpory pac ve fichtlu mas moc moc voltu .. a bys to spalil
 
 
Datum: 27. srpna 2007 15:49
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel6    
Ja tam mam neony, udelane z modrych vysoce svitivych led diod. mam je normalne napichane v lexanu vzdycky dve proti sobe a je to perfektni. Mam je na mustangovi pod nadrzi, v tachometru mam jednu diodu a krasne to jde v noci videt. a este planuju pod sedlo. No a mam je zapojene na 6V 4 aH baterii, mam celou elektriku predelanou s usmernovacem a regulatorem, ale stacilo by to zapojit na 9V baterku.. Nebo mozna by stacilo udelat usmernovac a pak to zapojit primo treba ke svetlum, protoze jedna ta dioda zere asi 20maH coz je nic.
 
 
Datum: 27. října 2006 23:50
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
draku jeste pockej,,urcite je tu mraky fichtlaru co maj neon tuning,, ja ne
 
 
Datum: 23. října 2006 23:14
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel1    
já s kamarádem,když děláme generálku motoru na pionýru, tak za práci bez materiálu si říkáme 600kč odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2006 18:55
 
 
 
 
Jméno: machi      E-mail:      IP: uživatel319    
to ste teda dřeváci to to děláte měsíce né??já to mam hotoví za hodinu a zadarmo (BLBOUNI)
 
 
Datum: 06. prosince 2006 18:55
 
 
 
 
Jméno: veslic      E-mail:      IP: uživatel20    
No 600 to je docela dost, ale když to vydělím dvouma tak to už je přiměřený. Jinak si myslím že nad generálkou jednoho motoru se stráví tak 3-4 čisté hodiny práce, takže vono 80-100kč je docela solidní. Teďka jsem měl rozebranej motor z čz 175 a to je jiný srání se skládáním než u pincka. nevěřily byste ale nejvíc práce mi zabralo dát klikovku do kartenu, tak abych jí nerozházel. To není jako u pincka jen ložisko a gufero, tady u čízy to je ložisko, labyrint a zase ložisko a vono jak jsou ty karteny starý tak to bylo docela těžký tam dát, tak za to bych si teprve účtoval 600kč.
 
 
Datum: 23. října 2006 20:46
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
to máš pravdu,živit se tím tak mě rodina chcípne hlady.Jde o to,že nás to baví, vypadnem na chvílku od rodin,pokecáme a uděláme někomu radost.Ale určitě nám nepočítej hodinový výdělek,nebo budem všem pro srandu.
 
 
Datum: 22. října 2006 18:46
 
 
 
 
Jméno: TRKY      IP: uživatel21    
To je právě to, že na pionýrech se nedá vydělat. To je srdeční záležitost!!! Jste dva, když sečteš hodiny příprav a práce, vyjde ti hodinově směšná částka!!!
 
 
Datum: 21. října 2006 22:11
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
Tento odkaz platí pro předchozí inzerát
 
 
Datum: 21. října 2006 12:35
 
<  2576  2577  2578  2579  2580  2581  2582  2583  2584  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 12:28:36 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu