česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2578  2579  2580  2581  2582  2583  2584  2585  2586  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: polak      E-mail:      IP: uživatel1    
Zdar potřebuju radu jak vyměnit ložiska v obouch kolech na jawa 50 550 pařez jeto jako na fíkoj?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2006 19:36
 
 
 
 
Jméno: polak      E-mail:      IP: uživatel36    
uz vim jak na to je to v příručce na obsluhu
 
 
Datum: 10. října 2006 19:36
 
 
 
 
Jméno: skunk.1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci když dam do valca 3.výbrus. kroužek tak je tam asi tak 2mm mezera tak ten válec má 4 výbrus???nebo jak to je poradte??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2006 20:11
 
 
 
 
Jméno: TRKY      IP: uživatel21    
Podle kroužků to nemůžeš posuzovat!! Bůh ví, jaký máš!! Vem šupléru a měř průměr válce. 38,00 originál, 38,25- první výbrus, 38,50- druhý výbrus, 38,75- třetí výbrus, 39,00- čtvrtý výbrus. Některé firmy dělají výbrusů i víc, ale je to výjmečné. Když dáš do válce nový pístní kroužek pro příslušný výbrus, mezera by měla být 0,2-0,3 mm.
 
 
Datum: 09. října 2006 20:11
 
 
 
 
Jméno: nitram      E-mail:      IP: uživatel1    
Co mám dělat když mi tam nejde dát jednička? Vždicky mě to skočí na neutrál , ale dvojka je OK. Taky sem před měśicem vyměnoval kolečka takže by měly bejt dobrý. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2006 20:34
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Buď ty kolečka byly omletý a nebo má převodová hřídel vůli do strany a ta se musí vymezit.
 
 
Datum: 09. října 2006 20:34
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
draku to je radis,,kuhnout a vymenit,,,,
 
 
Datum: 09. října 2006 19:51
 
 
 
 
Jméno: JARDA      E-mail:      IP: uživatel1    
AHOJ MAM PROBLEM S BABETOU typ 207 NEMOHU K NI SEHNAT DILENSKOU PRIRUCKU?KDYZ NALEJU OLEJ DO PREVODOVKY TAK SE MI VZAPETY STRATI ,ASI PROSAKUJE VNITRNI GUFEROA JA NEVIM JAK NA TO . PREDEM DIKY Jarda.Kovarska@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2006 15:01
 
 
 
 
Jméno: marek      E-mail:      IP: uživatel259    
od čeho máš šlapky zkus šlapat a dyž nevíš jak zeptej se nějaké lehké dívky
 
 
Datum: 11. listopadu 2006 15:01
 
 
 
 
Jméno: ladybird      E-mail:      IP: uživatel38    
nechtel bych pochybovat o dovednostech sesy co se motorek tyce ,ale zrovna u babetty to urcite gufero neni, protoze babetta ma obe strany klikove hridele na vzduchu tudiz to olej prisavat nemuze,ale uz sem se setkal s tim ze to prisavalo mezi klikovou skrini a prevodovou skrini a to znamena motor rozpulit a pretesnit
 
 
Datum: 13. října 2006 20:08
 
 
 
 
Jméno: ladybird      E-mail:      IP: uživatel38    
nechtel bych pochybovat o dovednostech sesy co se motorek tyce ,ale zrovna u babetty to urcite gufero neni, protoze babetta ma obe strany klikove hridele na vzduchu tudiz to olej prisavat nemuze,ale uz sem se setkal s tim ze to prisavalo mezi klikovou skrini a prevodovou skrini a to znamena motor rozpulit a pretesnit
 
 
Datum: 13. října 2006 19:48
 
 
 
 
Jméno: ladybird      E-mail:      IP: uživatel38    
nechtel bych pochybovat o dovednostech sesy co se motorek tyce ,ale zrovna u babetty to urcite gufero neni, protoze babetta ma obe strany klikove hridele na vzduchu tudiz to olej prisavat nemuze,ale uz sem se setkal s tim ze to prisavalo mezi klikovou skrini a prevodovou skrini a to znamena motor rozpulit a pretesnit
 
 
Datum: 13. října 2006 19:45
 
 
 
 
Jméno: ladybird      E-mail:      IP: uživatel38    
nechtel bych pochybovat o dovednostech sesy co se motorek tyce ,ale zrovna u babetty to urcite gufero neni, protoze babetta ma obe strany klikove hridele na vzduchu tudiz to olej prisavat nemuze,ale uz sem se setkal s tim ze to prisavalo mezi klikovou skrini a prevodovou skrini a to znamena motor rozpulit a pretesnit
 
 
Datum: 13. října 2006 19:41
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
draku prirucka je na http://www.sesa-moto.cz ,,, jinak je to urcite guferem,,,,tady bude prodeji za 15 dni,,pripravuji prodej dilu na 207,,uz ted je to na sklade ale musim to jeste nafotit
 
 
Datum: 09. října 2006 19:48
 
 
 
 
Jméno: konyk3      E-mail:      IP: uživatel1    
Mam taky problem mam Jawa50 typ 20 Pionier.problem je takyto :Ked zaradím 1 začnem sa rozbiehat ako nahle to dovrši 30km/h tak to začne trhat štýlom akoby nedochdzalo palivo tak sa to začne tusit a vtú chvilu zase akoby to palivo už dorazilo čiže mam to trhá dopredu dozadu tk preradím do 2 ne nej to vystreli jak raketa na nejakych 50km/h tak Preradím do 3 a tam to začne úplne stráca? víkon. čím to môže by?? Další problem je že ked pridávam iba štvr? plinu tak kolíšu otáčky a konáhle dám naplno plyn tak sa začne dusit a začne mat taký tlmený zvuk odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2007 10:48
 
 
 
 
Jméno: jirks      IP: uživatel483    
nebo je taky mozne ze to dela svicka nebo trysky uz se mito taky stalo
 
 
Datum: 08. února 2007 10:48
 
 
 
 
Jméno: konyk3      IP: uživatel29    
lidi ono to fkticky pomohlo dotiahol som všetky šrobiky na prirubach pri karbeci a ten pinčes tahá jak blbej dokonca vitiahol až70tku no ja som kukal jak puk
 
 
Datum: 16. října 2006 18:04
 
 
 
 
Jméno: konyk3      IP: uživatel29    
Ano pri tom kloienku som si vsimol ze to je akési mokré a výfuk je vypálený bohužial aj chróm (predchozí majitel sa činil)oki skusim dotiahnut tie príruby na karbeci a kloienku a v nedelu dam vediet ako to dopadlo dopredu dakujem za rady
 
 
Datum: 11. října 2006 13:30
 
 
 
 
Jméno: majo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Alebo este ked ti to dusi na plny plyn,tak mas mozno velmi zakarbonovany vyfuk.Treba rozobrat tlmic a vypalit.Ale pozor na chrom!!!
 
 
Datum: 09. října 2006 20:48
 
 
 
 
Jméno: vstolba      IP: uživatel39    
Taky mam takovy picit ze ti to nekde prisava falesny vzduch..... bud upevneni karburatoru, nebo gufero pod magnetem, nebo tesneni pod valcem a v nejhorsim pripade mezi karterama
 
 
Datum: 09. října 2006 17:57
 
 
 
 
Jméno: majo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Mne robilo to same slabo dotiahnute kolienko karburatora.Špekuloval som nad tym pol dna az som si vsimol,ze mi to trocha podfukuje.Pritiahol som poriadne šrubky čo držia to kolienko a bolo po problemoch.
 
 
Datum: 09. října 2006 15:18
 
 
 
 
Jméno: Krutor ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čus draci nějak mi přestala fungovat spojka neví někdo čím to může být.předem díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2006 15:31
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Jestli přetala fungovat náhle tak to může být přetržený lanko,ohnutá tyčka nebo volný spojkový koš.A nebo se ti jen povolil šetelovací šroub
 
 
Datum: 09. října 2006 15:31
 
 
 
 
Jméno: andy.02      IP: uživatel1    
nevíte někdo čím to je?? vždycky když startuju tak to chytne na poprvé ale tak po 10 sekundách to chcípne . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2006 18:15
 
 
 
 
Jméno: Štěpa      E-mail:      IP: uživatel268    
Normálně vyndej trysku a jestli nejseš citlivka profoukni ji pusou a nebo si kup filtr na hadičku a nebo originál jawa hadičku.
 
 
Datum: 15. listopadu 2006 18:15
 
 
 
 
Jméno: andy.02      IP: uživatel11    
Jo podívám se na to. Ten motor nejde do otáček a po chvilce zdechne
 
 
Datum: 09. října 2006 21:14
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Že by nedotékal benzín? Zkus projít přívod paliva- dírka ve víčku nádrže,kohoutek,ventil v plovákovce.Někde musí být něco trošku přicpaného.
 
 
Datum: 08. října 2006 16:53
 
 
 
 
Jméno: onda.maser ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec, já normálně nastartuju fichtla zařadím jedničku a rozjíždím se a když jedu tak mi to chcípe.Vždycky když jedu tak mi to chvíli chcípne pak to zas jede pak to zase chcípne ale rozmezí mezi chcípnutím a jetím sou tak 2 sekundy.Poraďte mi dík.Na e-mail onda.maser@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2006 21:56
 
 
 
 
Jméno: x      IP: uživatel40    
mne to robilo ked som mal zlu fajku na sviecke...
 
 
Datum: 08. října 2006 21:56
 
 
 
 
Jméno: Krutor      E-mail:      IP: uživatel41    
máš moc oleje v benálu taky mi to dělalo
 
 
Datum: 08. října 2006 19:16
 
 
 
 
Jméno: Krutor      E-mail:      IP: uživatel41    
máš moc oleje v benálu taky mi to dělalo
 
 
Datum: 08. října 2006 19:16
 
 
 
 
Jméno: jarda      E-mail:      IP: uživatel1    
zdar seso potreoval bych vedet ty novy tlumice jsou za cenu dvou nebo jedniho diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2006 16:46
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
draku,,,sorac, jen za jeden
 
 
Datum: 07. října 2006 16:46
 
 
 
 
Jméno: Bender      E-mail:      IP: uživatel1    
Potrebuju poradit jaky zarovky patri do predniho svetla. Mam mustanga 30W a nevim jaka zarovka tam patri jako potkavavacka mam tam jenom tu 25W. Napiste pls jaka zarovka tam patri jako potkavacka. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2006 19:08
 
 
 
 
Jméno: polak      E-mail:      IP: uživatel36    
jo to je všechno moc pěkný ale je za potřebí ho fur pořádně točit abys něco vyděl ve tmě já tem mám 15W to je kurva světlo je tam 4 roky a je furt vcajku
 
 
Datum: 09. října 2006 19:08
 
 
 
 
Jméno: polak      E-mail:      IP: uživatel36    
jo to je všechno moc pěkný ale je za potřebí ho fur pořádně točit abys něco vyděl ve tmě já tem mám 15W to je kurva světlo je tam 4 roky a je furt vcajku
 
 
Datum: 09. října 2006 19:08
 
 
 
 
Jméno: Bender      E-mail:      IP: uživatel14    
dikec, moc jste mi pomohli. Mam tam i objimku na mensi zarovku tak jsem myslel ze tam taky naka patri
 
 
Datum: 07. října 2006 15:53
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
presne jak pise Trky, lip bych to nenapsal
 
 
Datum: 07. října 2006 15:38
 
 
 
 
Jméno: TRKY      IP: uživatel21    
v mustangu je jen jedna žárovka dvouvláknová 2 x 25 W - tlumené a dálkové světlo. K těmto dvěma vývodům je paralelně dvoulinkou přípojena sufitka 5 W zadního světla. Ta je tedy s kostrou spojena vždy přes vlálno hlavní žárovky, kterě zrovna nesvítí. Má to několik výhod, např.,že vlákno, které nesvítí je lehce předžhavené a při přepnutí na něj není tak velký proudový šok a žárovka dýl vydrží!!! Jak známo studené vlákno má 10x menší odpor, proto většinou odejde při zapnutí. Nevím, cos myslel druhou žárovkou, asi parkovací, ta tam nepatří, i když tam můžeš mít objímku. To by mělo smysl u motcyklu s baterkou.
 
 
Datum: 07. října 2006 15:00
 
 
 
 
Jméno: libor      IP: uživatel1    
nevite jestli jde koupit ve spreji chrom na kola odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2006 9:43
 
 
 
 
Jméno: Schyzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo, chrom efekt to sice ma, ale tak tejden, nejni to totiz odolny proti fichtleni...a kdyz to prelakujes, tak to zhnusne...
 
 
Datum: 10. října 2006 9:43
 
 
 
 
Jméno: zipoman      E-mail:      IP: uživatel27    
Umí to pouze chrom efekt ale chrom to neni.
 
 
Datum: 07. října 2006 13:17
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
SESA má 100% pravdu. Chrom Neexistuje znám z vlastní zkušenosti a opruboval jsem víc výrobců.
 
 
Datum: 07. října 2006 12:59
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Draku, zapomen na sprej co ma na etiket napsano chrom,,je to klasik stribrenka,,,hrom ve spreji neexistuje,,,je to kec
 
 
Datum: 07. října 2006 12:19
 
 
 
 
Jméno: majo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci!Práve sa mi stala hrozná vec.Prestala mi fungova? prevodovka.Mal som tam jednotku a pri preraďovaní na dvojku zrazu radička povolila a ostala tam jednotka.Radička sa mi voľne pohybuje hore a dole a zostala tam visie? jednotka.Predpokladam,že asi praskla pružinka na radiacom automate,keď sa to tak voľne pohybuje.Viac zistím,keď sa to rozoberie.A chcel som sa spýta?,či nepoznáte nejakú fintu pri povoľovaní šrúb.Môj kamoš chcel meni? ložiska na kľuke a nevedel povoli? šruby,čo držia motor pohromade, tak sa na to vysral. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. října 2006 22:34
 
 
 
 
Jméno: OVERdriver      E-mail:      IP: uživatel43    
1) skusim šroub normálně vyšroubovat - velkym dloukym šroubovákem nekdy i za pomoci kleští. 2) když selže 1), tak do toho několikrát přes šroubovák říznu kladivem a ono to většinou povolí. 2- alternativní) snažim se otáčet šroubovákem a z boku do šroubováku bouchnu kladivem. 3) když selže 1) i 2), tak šroubovák vyosim tak, aby zabíral do drážky šroubu po směru otáčení a říznu ho kladivem - pustí se VŠECHNY šrouby i vyžvejkaný.
 
 
Datum: 17. října 2006 22:34
 
 
 
 
Jméno: žděba      E-mail:      IP: uživatel44    
Když máš pořádnej šroubovák tag to jde, ale když je ten šroub tak vojebanej že ho ničím nepovolíš, tak si sežeň někoho, kdo umí svářet, ten at ti heftne na ten vojebanej šroub normální šroub s šestihranou hlavou a pak to stačí povolit klíčem nebo golou. TEN člověk musí umět SVÁŘET! jinak skončí špatně
 
 
Datum: 11. října 2006 12:31
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
pařez: to je přeci normálka a u nás doma se to dělá běžně.
 
 
Datum: 08. října 2006 16:56
 
 
 
 
Jméno: TRKY      IP: uživatel21    
Máte pravdu, chlapci. Já na to používám krátkej, robustní šroubovák, kterej má ocel až na konec držedla, ale na rozdíl od vás nezkouším nejdříve povolovat, ale rovnou přes ten šroubovák to toho pořádně praštím!!! A vždy to de povolit. Samo musí být pěkně nabroušenej a né žádný pižlátko!! Je to jako, když se mění olelj u auta. Nejdřív na zátku pořádně praštit kladivem!!!
 
 
Datum: 07. října 2006 23:13
 
 
 
 
Jméno: TRKY      IP: uživatel21    
Máte pravdu, chlapci. Já na to používám krátkej, robustní šroubovák, kterej má ocel až na konec držedla, ale na rozdíl od vás nezkouším nejdříve povolovat, ale rovnou přes ten šroubovák to toho pořádně praštím!!! A vždy to de povolit. Samo musí být pěkně nabroušenej a né žádný pižlátko!! Je to jako, když se mění olelj u auta. Nejdřív na zátku pořádně praštit kladivem!!!
 
 
Datum: 07. října 2006 23:11
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
WIKU, kdes mě to viděl dělat???? Já myslel,že tenhle postup používám sám. Funguje bezvadně,jen chci doporučit,aby ti někdo pomohl s tím klíčkem. Lépe když ten šroubovák budeš držet oběma rukama aby nestrhl drážku.
 
 
Datum: 07. října 2006 13:04
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tu převodovku budeš muset asi rozebrat. Šrouby povolíš takto: vem si šroubovák který přesně pasuje do drážky ve šroubu,případně hrot šroubováku naostři.Ten šroubovák by měl být šestihranný.Dáš šroubovák do drážky,nasadíš na něj stranový klíč ( nejspíš desítku) a zabereš.Na šroubovák musíš hodně tlačit aby se šroub neožvýkal.Když to nechce povolit tak na ten šroub uhod kladivem a zkus to znova.
 
 
Datum: 06. října 2006 21:56
 
 
 
 
Jméno: prochy      E-mail:      IP: uživatel1    
čaues lidi, rad bych fichtla hodil do cerny ale nejsem si jistej jestli bude cernej sprej drzet na originalni nadrzi...nema s tim nekdo naky zkusenosti...? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2006 16:16
 
 
 
 
Jméno: prochy      E-mail:      IP: uživatel45    
ja to nejspis udelam cernej podklad a pak na to svihnu nakej bilej nebo stribrnej grafek abych tomu castecne zabranil...
 
 
Datum: 06. října 2006 16:16
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Musíš celýho fíka pořádně umejt a odmastit, pak tobude držet všude, ale když ho budeš mit na černo tak ho budeš muset pořád mejt, protože na černý jsou vidět všechny nečistoty
 
 
Datum: 06. října 2006 14:00
 
 
 
 
Jméno: majo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ja som fichtla striekal na čierno a držalo to v pohode aj na nádrži.
 
 
Datum: 05. října 2006 17:45
 
 
 
 
Jméno: šulis      IP: uživatel1    
dostal sem takovej napad nebylo by lepsi ve fikoj zapalko z baby???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2006 23:13
 
 
 
 
Jméno: TRKY      IP: uživatel21    
Tvůj nápad už dostalo mrak lidí 20 let před tebou!!! Proč nejezděj pionýry na zap. z babety?? Nebude to tak jednoduchý!!
 
 
Datum: 06. října 2006 23:13
 
 
 
 
Jméno: konyk3      E-mail:      IP: uživatel1    
Nazdar lidi mam otazky ohladom cievok na na doske statora,su tam 3 tu malu cievku svetelnu č 1 viem rozoznat.Mam dotaz či sú svetelna cievka č 2 a zapalovacia cievka rovnaké - to jest sú zamenitelné navzájom?Pretože sú vzhladovo úplne rovnake a mám podozrenie že ich pôvodný majitel zamenil navzájom.Dajú sa nejak 100% rozozna??Dalšia moja otázka čo znamenajú na telese statora dva body jeden označený zelenou farbou a druhý červenou farbou.Pýtam sa ohladom Pioniera JAWA 50 typ 20 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2006 20:46
 
 
 
 
Jméno: konyk3      IP: uživatel29    
Ja mám magneto 20W.Vo fichtl krámku sú vyobrazené
 
 
Datum: 08. října 2006 20:46
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Jarda: dy? to říkám! On jen chce najít která cívka na magnetu je zapalovaíc a jestli je správně! K tomu musí vědět jaký tam má magneto jestli 20/30w protože na 20tky se dávali obě dvě verze.
 
 
Datum: 07. října 2006 22:37
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel21    
Příšerný bláboly. Možná to někdy objasním, ale teď se mi nechce. Je tam rozdíl mezi jawa 05 a 20. Každá má jinej rotor a umístění cívky zap. na statoru. To je životně důležitý, protože odtrh a přeskok jiskry musí nastat když magneto dává největší proud!!Zítra dokončím, už jdu spát!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 06. října 2006 23:27
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Mno podívej se na stator kolik je na něm napsáno watů.Jestli 20W / 30W.U 20W statoru má být zapalovací cívka dole, u 30W má být nahoře v levo. --- Světelné cívky by měli mýt tenčí drát.Zapalovací cívka by měla mít 19 nebo 21 plechů podle toho jestli je 20 nebo 30W.Světelné cívky mají myslím počet plechů úplně jiný.
 
 
Datum: 06. října 2006 22:11
 
 
 
 
Jméno: majvoš ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
na tu první otázku ti odpovím: na startoru jsou 3 cívky 2 na světla a 1 na zapalování. Na zapalování je tenčí cívkový drát než 2 světelných.
 
 
Datum: 06. října 2006 18:51
 
 
 
 
Jméno: papio      E-mail:      IP: uživatel1    
Draci dnes som uz konecne zlegalyzoval svojho pincka bola to makacka ale stalo to za to odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2006 16:01
 
 
 
 
Jméno: Vetik      IP: uživatel47    
Nevíte někdo, jaký je postup v Čechách? Zájímali by mne i konkrétní místa ohledně přihlašování nebo kde se dají tyto informace najít.
 
 
Datum: 11. října 2006 16:01
 
 
 
 
Jméno: papio      E-mail:      IP: uživatel48    
Tak teda aspon na slovensku to funguje takto zakladom su samozrejme doklady potom potrebujete zakonnu poistku vyplnit niekolko folmularou ist z motorkou na obhiatku kde skontroluju vin podvozku ci je totozni s dokladmy a potom 1500sk kolok a dostanes novy TP a SPZ
 
 
Datum: 07. října 2006 19:30
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hele nechtěl by jsi napsat jak jsi při tom zlegalizování postupoval?Někteří lidé (např Já ) by to rádi věděli jak přesně postupovat.
 
 
Datum: 06. října 2006 22:13
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak hlavně a? ti to dobře jezdí
 
 
Datum: 04. října 2006 21:55
 
 
 
 
Jméno: konyk3      E-mail:      IP: uživatel1    
no lidi tak toto uz nechapem znovu sme nastavili s fotrikom zapalovanie predstih aj odtrh dokonca odchilkomerom,vimenil som aj kondenzator co som mal požičany od kolegu z prace (ale bol naprd pretože s tym jeho mito davalo este slabšiu iskru ako s mojim)tak som tam dal naspet ten môj kondik viskušali sme rôzne schematicke zapojenia ktore na JAWU 50 existuju(teda ktore som našiel) dokonca som dal aj palivový filter aa uz sme boli zufali a ja som len tak zosrany povedal ze skusim to nakopnut a predstavte si ono to naskočilo na prvu šupu tak som to skusil ešte raz či to nebola nahoda a zase to chitilo a este som sa skusil aj previest a onoto fičalo kua ale doteraz nevieme co stym bolo hehe ale hlavne ze to facháááá odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2006 20:32
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
To je u fíků normální jev :-) minulej tejden sem řešil to samý, fík ne a ne chtit, vrtali sme se v tom asi hodinu a ani si neškyt, pak sem sem znova vyčistil trysky, znova zkontroloval předstih a stříknul sem mu trochu benzínu pod svíčku, bylo mi řečeno že to stejně nepojede, jednou sem šlápnul chytnul a jel jako hodinky a potom chytal pořád napoprvý
 
 
Datum: 04. října 2006 20:32
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Aspoň někdo z fíkovské rodiny je zdráv
 
 
Datum: 04. října 2006 20:06
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci, u nás dole v OBI jsem viděl M2t super pro vysokootáčkové a namáhané motory cenou je nastejno s Mogulem TSF myslíte že je nastejno i v kvalitě???Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2006 17:05
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
JJ napiš o tom článek a já ho hodím ke mě na stránky.
 
 
Datum: 08. října 2006 17:05
 
 
 
 
Jméno: zipoman      E-mail:      IP: uživatel27    
Ještě mam zásobu normal M2t ale pak to zkusim a písnu jo?
 
 
Datum: 07. října 2006 18:17
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
...napiš (myslím na mail wiku@seznam.cz )
 
 
Datum: 06. října 2006 22:21
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já to viděl v Globusu,ale nezkoušel jsem to.Ale podle tý ceny bych řekl že to bude lepší než obyč M2T.Jestli se to rozhodneš vyzkoušet tak mi napiš jak to dopadalo jo?
 
 
Datum: 06. října 2006 22:20
 
 
 
 
Jméno: Jerry      E-mail:      IP: uživatel1    
Pic Draci, Mám doztaz ohledně mého fichtla... Potřeboval bych poraditr jak to udělam aby mi jel na nakopnutí????? A´t do toho dávam jakoukoliv svíčku novou starou prostě ne a ne dříve jo teď ne co stim.Teď stim mam docela problém protože se mi i ulejvá svíčka když jí vyndam je od oleje proto mi to moc nejde zkoušel jsem i posouvat jehlu o 2 nebo 3 drážky kdepa nic co stim?????????? pls poraďte mi bnevim co stim Předem děkuji za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2006 22:24
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Pročistit vzdušníky v karburátotu a sklepnout kontakty na svíčce na 0,4mm
 
 
Datum: 06. října 2006 22:24
 
 
 
 
Jméno: majo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak,tak!Ja som stým mal tiež problémi.Potom som mal komplet rozobraté magneto kvôli očiste.Pri tom som menil kondenzáto,kontakt,kladivko a šteloval odtrh a predstih.Odtrh podľa mierky a predstih mojím majstrovským odhadom.A chytá na povel.
 
 
Datum: 04. října 2006 20:46
 
 
 
 
Jméno: dachl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Našteluj fakt famozně předstih a odtrh a uvídíš ža to pude
 
 
Datum: 04. října 2006 19:15
 
 
 
 
Jméno: dobrérady      IP: uživatel49    
Nové kladívko s kontaktem přerušovače!!!!
 
 
Datum: 04. října 2006 8:35
 
 
 
 
Jméno: sklibor ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravim,muzete mi nekdo poradit aby jel muj pincek do kopce na dvojku, diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2006 14:38
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nebo vyměnit přední ozubené kolečko za kolečko s menším počtem zubů bude lépe táhnout ale nepojede tak rychle.
 
 
Datum: 04. října 2006 14:38
 
 
 
 
Jméno: TRKY      IP: uživatel21    
Zásadní je velikost kopce!!
 
 
Datum: 03. října 2006 21:44
 
 
 
 
Jméno: majo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
V prvom rade poriadne nastavi? odtrh,predstih,karburátor.Potom vymeni? ojazdené piestne krúžky poprípade aj piest.Asi všetko.Keby dačo,dpplňte ma.Ja som tieto veci urobil a do kopca na plnej dvojke.Aj keď sa rozbehujem už spod kopca.S rozbehom do polovice kopca na trojke.Alebo by možno stačilo da? menšie sekundárne koliesko.
 
 
Datum: 03. října 2006 20:50
 
<  2578  2579  2580  2581  2582  2583  2584  2585  2586  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 17:32:31 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu