Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar potřebuju radu jak vyměnit ložiska v obouch kolech na jawa 50 550 pařez jeto jako na fíkoj??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2006 19:36
uz vim jak na to je to v příručce na obsluhu
Datum: 10. října 2006 19:36
 Zdar draci když dam do valca 3.výbrus. kroužek tak je tam asi tak 2mm mezera tak ten válec má 4 výbrus???nebo jak to je poradte???
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2006 20:11
Jméno: TRKY
IP: uživatel21
Podle kroužků to nemůžeš posuzovat!! Bůh ví, jaký máš!! Vem šupléru a měř průměr válce. 38,00 originál, 38,25- první výbrus, 38,50- druhý výbrus, 38,75- třetí výbrus, 39,00- čtvrtý výbrus. Některé firmy dělají výbrusů i víc, ale je to výjmečné. Když dáš do válce nový pístní kroužek pro příslušný výbrus, mezera by měla být 0,2-0,3 mm.
Datum: 09. října 2006 20:11
 Co mám dělat když mi tam nejde dát jednička? Vždicky mě to skočí na neutrál , ale dvojka je OK. Taky sem před měśicem vyměnoval kolečka takže by měly bejt dobrý.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2006 20:34
Buď ty kolečka byly omletý a nebo má převodová hřídel vůli do strany a ta se musí vymezit.
Datum: 09. října 2006 20:34
draku to je radis,,kuhnout a vymenit,,,,
Datum: 09. října 2006 19:51
 AHOJ MAM PROBLEM S BABETOU typ 207 NEMOHU K NI SEHNAT DILENSKOU PRIRUCKU?KDYZ NALEJU OLEJ DO PREVODOVKY TAK SE MI VZAPETY STRATI ,ASI PROSAKUJE VNITRNI GUFEROA JA NEVIM JAK NA TO . PREDEM DIKY Jarda.Kovarska@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2006 15:01
od čeho máš šlapky zkus šlapat a dyž nevíš jak zeptej se nějaké lehké dívky
Datum: 11. listopadu 2006 15:01
nechtel bych pochybovat o dovednostech sesy co se motorek tyce ,ale zrovna u babetty to urcite gufero neni, protoze babetta ma obe strany klikove hridele na vzduchu tudiz to olej prisavat nemuze,ale uz sem se setkal s tim ze to prisavalo mezi klikovou skrini a prevodovou skrini a to znamena motor rozpulit a pretesnit
Datum: 13. října 2006 20:08
nechtel bych pochybovat o dovednostech sesy co se motorek tyce ,ale zrovna u babetty to urcite gufero neni, protoze babetta ma obe strany klikove hridele na vzduchu tudiz to olej prisavat nemuze,ale uz sem se setkal s tim ze to prisavalo mezi klikovou skrini a prevodovou skrini a to znamena motor rozpulit a pretesnit
Datum: 13. října 2006 19:48
nechtel bych pochybovat o dovednostech sesy co se motorek tyce ,ale zrovna u babetty to urcite gufero neni, protoze babetta ma obe strany klikove hridele na vzduchu tudiz to olej prisavat nemuze,ale uz sem se setkal s tim ze to prisavalo mezi klikovou skrini a prevodovou skrini a to znamena motor rozpulit a pretesnit
Datum: 13. října 2006 19:45
nechtel bych pochybovat o dovednostech sesy co se motorek tyce ,ale zrovna u babetty to urcite gufero neni, protoze babetta ma obe strany klikove hridele na vzduchu tudiz to olej prisavat nemuze,ale uz sem se setkal s tim ze to prisavalo mezi klikovou skrini a prevodovou skrini a to znamena motor rozpulit a pretesnit
Datum: 13. října 2006 19:41
draku prirucka je na http://www.sesa-moto.cz ,,, jinak je to urcite guferem,,,,tady bude prodeji za 15 dni,,pripravuji prodej dilu na 207,,uz ted je to na sklade ale musim to jeste nafotit
Datum: 09. října 2006 19:48
 Mam taky problem mam Jawa50 typ 20 Pionier.problem je takyto :Ked zaradím 1 začnem sa rozbiehat ako nahle to dovrši 30km/h tak to začne trhat štýlom akoby nedochdzalo palivo tak sa to začne tusit a vtú chvilu zase akoby to palivo už dorazilo čiže mam to trhá dopredu dozadu tk preradím do 2 ne nej to vystreli jak raketa na nejakych 50km/h tak Preradím do 3 a tam to začne úplne stráca? víkon. čím to môže by?? Další problem je že ked pridávam iba štvr? plinu tak kolíšu otáčky a konáhle dám naplno plyn tak sa začne dusit a začne mat taký tlmený zvuk
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2007 10:48
Jméno: jirks
IP: uživatel483
nebo je taky mozne ze to dela svicka nebo trysky uz se mito taky stalo
Datum: 08. února 2007 10:48
Jméno: konyk3
IP: uživatel29
lidi ono to fkticky pomohlo dotiahol som všetky šrobiky na prirubach pri karbeci a ten pinčes tahá jak blbej dokonca vitiahol až70tku no ja som kukal jak puk
Datum: 16. října 2006 18:04
Jméno: konyk3
IP: uživatel29
Ano pri tom kloienku som si vsimol ze to je akési mokré a výfuk je vypálený bohužial aj chróm (predchozí majitel sa činil)oki skusim dotiahnut tie príruby na karbeci a kloienku a v nedelu dam vediet ako to dopadlo dopredu dakujem za rady
Datum: 11. října 2006 13:30
Alebo este ked ti to dusi na plny plyn,tak mas mozno velmi zakarbonovany vyfuk.Treba rozobrat tlmic a vypalit.Ale pozor na chrom!!!
Datum: 09. října 2006 20:48
Jméno: vstolba
IP: uživatel39
Taky mam takovy picit ze ti to nekde prisava falesny vzduch..... bud upevneni karburatoru, nebo gufero pod magnetem, nebo tesneni pod valcem a v nejhorsim pripade mezi karterama
Datum: 09. října 2006 17:57
Mne robilo to same slabo dotiahnute kolienko karburatora.Špekuloval som nad tym pol dna az som si vsimol,ze mi to trocha podfukuje.Pritiahol som poriadne šrubky čo držia to kolienko a bolo po problemoch.
Datum: 09. října 2006 15:18
 Čus draci nějak mi přestala fungovat spojka neví někdo čím to může být.předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2006 15:31
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Jestli přetala fungovat náhle tak to může být přetržený lanko,ohnutá tyčka nebo volný spojkový koš.A nebo se ti jen povolil šetelovací šroub
Datum: 09. října 2006 15:31
Jméno: andy.02
IP: uživatel1
 nevíte někdo čím to je?? vždycky když startuju tak to chytne na poprvé ale tak po 10 sekundách to chcípne .
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2006 18:15
Normálně vyndej trysku a jestli nejseš citlivka profoukni ji pusou a nebo si kup filtr na hadičku a nebo originál jawa hadičku.
Datum: 15. listopadu 2006 18:15
Jméno: andy.02
IP: uživatel11
Jo podívám se na to. Ten motor nejde do otáček a po chvilce zdechne
Datum: 09. října 2006 21:14
Že by nedotékal benzín? Zkus projít přívod paliva- dírka ve víčku nádrže,kohoutek,ventil v plovákovce.Někde musí být něco trošku přicpaného.
Datum: 08. října 2006 16:53
 Zdarec, já normálně nastartuju fichtla zařadím jedničku a rozjíždím se a když jedu tak mi to chcípe.Vždycky když jedu tak mi to chvíli chcípne pak to zas jede pak to zase chcípne ale rozmezí mezi chcípnutím a jetím sou tak 2 sekundy.Poraďte mi dík.Na e-mail onda.maser@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2006 21:56
mne to robilo ked som mal zlu fajku na sviecke...
Datum: 08. října 2006 21:56
máš moc oleje v benálu taky mi to dělalo
Datum: 08. října 2006 19:16
máš moc oleje v benálu taky mi to dělalo
Datum: 08. října 2006 19:16
 zdar seso potreoval bych vedet ty novy tlumice jsou za cenu dvou nebo jedniho diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2006 16:46
draku,,,sorac, jen za jeden
Datum: 07. října 2006 16:46
 Potrebuju poradit jaky zarovky patri do predniho svetla. Mam mustanga 30W a nevim jaka zarovka tam patri jako potkavavacka mam tam jenom tu 25W. Napiste pls jaka zarovka tam patri jako potkavacka.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2006 19:08
jo to je všechno moc pěkný ale je za potřebí ho fur pořádně točit abys něco vyděl ve tmě já tem mám 15W to je kurva světlo je tam 4 roky a je furt vcajku
Datum: 09. října 2006 19:08
jo to je všechno moc pěkný ale je za potřebí ho fur pořádně točit abys něco vyděl ve tmě já tem mám 15W to je kurva světlo je tam 4 roky a je furt vcajku
Datum: 09. října 2006 19:08
dikec, moc jste mi pomohli. Mam tam i objimku na mensi zarovku tak jsem myslel ze tam taky naka patri
Datum: 07. října 2006 15:53
presne jak pise Trky, lip bych to nenapsal
Datum: 07. října 2006 15:38
Jméno: TRKY
IP: uživatel21
v mustangu je jen jedna žárovka dvouvláknová 2 x 25 W - tlumené a dálkové světlo. K těmto dvěma vývodům je paralelně dvoulinkou přípojena sufitka 5 W zadního světla. Ta je tedy s kostrou spojena vždy přes vlálno hlavní žárovky, kterě zrovna nesvítí. Má to několik výhod, např.,že vlákno, které nesvítí je lehce předžhavené a při přepnutí na něj není tak velký proudový šok a žárovka dýl vydrží!!! Jak známo studené vlákno má 10x menší odpor, proto většinou odejde při zapnutí. Nevím, cos myslel druhou žárovkou, asi parkovací, ta tam nepatří, i když tam můžeš mít objímku. To by mělo smysl u motcyklu s baterkou.
Datum: 07. října 2006 15:00
Jméno: libor
IP: uživatel1
 nevite jestli jde koupit ve spreji chrom na kola
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2006 9:43
jo, chrom efekt to sice ma, ale tak tejden, nejni to totiz odolny proti fichtleni...a kdyz to prelakujes, tak to zhnusne...
Datum: 10. října 2006 9:43
Umí to pouze chrom efekt ale chrom to neni.
Datum: 07. října 2006 13:17
SESA má 100% pravdu. Chrom Neexistuje znám z vlastní zkušenosti a opruboval jsem víc výrobců.
Datum: 07. října 2006 12:59
Draku, zapomen na sprej co ma na etiket napsano chrom,,je to klasik stribrenka,,,hrom ve spreji neexistuje,,,je to kec
Datum: 07. října 2006 12:19
 Zdar draci!Práve sa mi stala hrozná vec.Prestala mi fungova? prevodovka.Mal som tam jednotku a pri preraďovaní na dvojku zrazu radička povolila a ostala tam jednotka.Radička sa mi voľne pohybuje hore a dole a zostala tam visie? jednotka.Predpokladam,že asi praskla pružinka na radiacom automate,keď sa to tak voľne pohybuje.Viac zistím,keď sa to rozoberie.A chcel som sa spýta?,či nepoznáte nejakú fintu pri povoľovaní šrúb.Môj kamoš chcel meni? ložiska na kľuke a nevedel povoli? šruby,čo držia motor pohromade, tak sa na to vysral.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2006 22:34
Jméno: OVERdriver
E-mail: [zavinac].
IP: uživatel43
1) skusim šroub normálně vyšroubovat - velkym dloukym šroubovákem nekdy i za pomoci kleští. 2) když selže 1), tak do toho několikrát přes šroubovák říznu kladivem a ono to většinou povolí. 2- alternativní) snažim se otáčet šroubovákem a z boku do šroubováku bouchnu kladivem. 3) když selže 1) i 2), tak šroubovák vyosim tak, aby zabíral do drážky šroubu po směru otáčení a říznu ho kladivem - pustí se VŠECHNY šrouby i vyžvejkaný.
Datum: 17. října 2006 22:34
Když máš pořádnej šroubovák tag to jde, ale když je ten šroub tak vojebanej že ho ničím nepovolíš, tak si sežeň někoho, kdo umí svářet, ten at ti heftne na ten vojebanej šroub normální šroub s šestihranou hlavou a pak to stačí povolit klíčem nebo golou. TEN člověk musí umět SVÁŘET! jinak skončí špatně
Datum: 11. října 2006 12:31
pařez: to je přeci normálka a u nás doma se to dělá běžně.
Datum: 08. října 2006 16:56
Jméno: TRKY
IP: uživatel21
Máte pravdu, chlapci. Já na to používám krátkej, robustní šroubovák, kterej má ocel až na konec držedla, ale na rozdíl od vás nezkouším nejdříve povolovat, ale rovnou přes ten šroubovák to toho pořádně praštím!!! A vždy to de povolit. Samo musí být pěkně nabroušenej a né žádný pižlátko!! Je to jako, když se mění olelj u auta. Nejdřív na zátku pořádně praštit kladivem!!!
Datum: 07. října 2006 23:13
Jméno: TRKY
IP: uživatel21
Máte pravdu, chlapci. Já na to používám krátkej, robustní šroubovák, kterej má ocel až na konec držedla, ale na rozdíl od vás nezkouším nejdříve povolovat, ale rovnou přes ten šroubovák to toho pořádně praštím!!! A vždy to de povolit. Samo musí být pěkně nabroušenej a né žádný pižlátko!! Je to jako, když se mění olelj u auta. Nejdřív na zátku pořádně praštit kladivem!!!
Datum: 07. října 2006 23:11
WIKU, kdes mě to viděl dělat???? Já myslel,že tenhle postup používám sám. Funguje bezvadně,jen chci doporučit,aby ti někdo pomohl s tím klíčkem. Lépe když ten šroubovák budeš držet oběma rukama aby nestrhl drážku.
Datum: 07. října 2006 13:04
Tu převodovku budeš muset asi rozebrat. Šrouby povolíš takto: vem si šroubovák který přesně pasuje do drážky ve šroubu,případně hrot šroubováku naostři.Ten šroubovák by měl být šestihranný.Dáš šroubovák do drážky,nasadíš na něj stranový klíč ( nejspíš desítku) a zabereš.Na šroubovák musíš hodně tlačit aby se šroub neožvýkal.Když to nechce povolit tak na ten šroub uhod kladivem a zkus to znova.
Datum: 06. října 2006 21:56
 čaues lidi, rad bych fichtla hodil do cerny ale nejsem si jistej jestli bude cernej sprej drzet na originalni nadrzi...nema s tim nekdo naky zkusenosti...?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2006 16:16
ja to nejspis udelam cernej podklad a pak na to svihnu nakej bilej nebo stribrnej grafek abych tomu castecne zabranil...
Datum: 06. října 2006 16:16
Musíš celýho fíka pořádně umejt a odmastit, pak tobude držet všude, ale když ho budeš mit na černo tak ho budeš muset pořád mejt, protože na černý jsou vidět všechny nečistoty
Datum: 06. října 2006 14:00
Ja som fichtla striekal na čierno a držalo to v pohode aj na nádrži.
Datum: 05. října 2006 17:45
Jméno: šulis
IP: uživatel1
 dostal sem takovej napad nebylo by lepsi ve fikoj zapalko z baby????
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2006 23:13
Jméno: TRKY
IP: uživatel21
Tvůj nápad už dostalo mrak lidí 20 let před tebou!!! Proč nejezděj pionýry na zap. z babety?? Nebude to tak jednoduchý!!
Datum: 06. října 2006 23:13
 Nazdar lidi mam otazky ohladom cievok na na doske statora,su tam 3 tu malu cievku svetelnu č 1 viem rozoznat.Mam dotaz či sú svetelna cievka č 2 a zapalovacia cievka rovnaké - to jest sú zamenitelné navzájom?Pretože sú vzhladovo úplne rovnake a mám podozrenie že ich pôvodný majitel zamenil navzájom.Dajú sa nejak 100% rozozna??Dalšia moja otázka čo znamenajú na telese statora dva body jeden označený zelenou farbou a druhý červenou farbou.Pýtam sa ohladom Pioniera JAWA 50 typ 20
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2006 20:46
Jméno: konyk3
IP: uživatel29
Ja mám magneto 20W.Vo fichtl krámku sú vyobrazené
Datum: 08. října 2006 20:46
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Jarda: dy? to říkám! On jen chce najít která cívka na magnetu je zapalovaíc a jestli je správně! K tomu musí vědět jaký tam má magneto jestli 20/30w protože na 20tky se dávali obě dvě verze.
Datum: 07. října 2006 22:37
Jméno: jarda
IP: uživatel21
Příšerný bláboly. Možná to někdy objasním, ale teď se mi nechce. Je tam rozdíl mezi jawa 05 a 20. Každá má jinej rotor a umístění cívky zap. na statoru. To je životně důležitý, protože odtrh a přeskok jiskry musí nastat když magneto dává největší proud!!Zítra dokončím, už jdu spát!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 06. října 2006 23:27
Mno podívej se na stator kolik je na něm napsáno watů.Jestli 20W / 30W.U 20W statoru má být zapalovací cívka dole, u 30W má být nahoře v levo. --- Světelné cívky by měli mýt tenčí drát.Zapalovací cívka by měla mít 19 nebo 21 plechů podle toho jestli je 20 nebo 30W.Světelné cívky mají myslím počet plechů úplně jiný.
Datum: 06. října 2006 22:11
na tu první otázku ti odpovím: na startoru jsou 3 cívky 2 na světla a 1 na zapalování. Na zapalování je tenčí cívkový drát než 2 světelných.
Datum: 06. října 2006 18:51
 Draci dnes som uz konecne zlegalyzoval svojho pincka bola to makacka ale stalo to za to
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2006 16:01
Jméno: Vetik
IP: uživatel47
Nevíte někdo, jaký je postup v Čechách? Zájímali by mne i konkrétní místa ohledně přihlašování nebo kde se dají tyto informace najít.
Datum: 11. října 2006 16:01
Tak teda aspon na slovensku to funguje takto zakladom su samozrejme doklady potom potrebujete zakonnu poistku vyplnit niekolko folmularou ist z motorkou na obhiatku kde skontroluju vin podvozku ci je totozni s dokladmy a potom 1500sk kolok a dostanes novy TP a SPZ
Datum: 07. října 2006 19:30
Hele nechtěl by jsi napsat jak jsi při tom zlegalizování postupoval?Někteří lidé (např Já ) by to rádi věděli jak přesně postupovat.
Datum: 06. října 2006 22:13
Tak hlavně a? ti to dobře jezdí
Datum: 04. října 2006 21:55
 no lidi tak toto uz nechapem znovu sme nastavili s fotrikom zapalovanie predstih aj odtrh dokonca odchilkomerom,vimenil som aj kondenzator co som mal požičany od kolegu z prace (ale bol naprd pretože s tym jeho mito davalo este slabšiu iskru ako s mojim)tak som tam dal naspet ten môj kondik viskušali sme rôzne schematicke zapojenia ktore na JAWU 50 existuju(teda ktore som našiel) dokonca som dal aj palivový filter aa uz sme boli zufali a ja som len tak zosrany povedal ze skusim to nakopnut a predstavte si ono to naskočilo na prvu šupu tak som to skusil ešte raz či to nebola nahoda a zase to chitilo a este som sa skusil aj previest a onoto fičalo kua ale doteraz nevieme co stym bolo hehe ale hlavne ze to facháááá
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2006 20:32
To je u fíků normální jev  minulej tejden sem řešil to samý, fík ne a ne chtit, vrtali sme se v tom asi hodinu a ani si neškyt, pak sem sem znova vyčistil trysky, znova zkontroloval předstih a stříknul sem mu trochu benzínu pod svíčku, bylo mi řečeno že to stejně nepojede, jednou sem šlápnul chytnul a jel jako hodinky a potom chytal pořád napoprvý
Datum: 04. října 2006 20:32
Aspoň někdo z fíkovské rodiny je zdráv
Datum: 04. října 2006 20:06
 Zdar draci, u nás dole v OBI jsem viděl M2t super pro vysokootáčkové a namáhané motory cenou je nastejno s Mogulem TSF myslíte že je nastejno i v kvalitě???Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2006 17:05
JJ napiš o tom článek a já ho hodím ke mě na stránky.
Datum: 08. října 2006 17:05
Ještě mam zásobu normal M2t ale pak to zkusim a písnu jo?
Datum: 07. října 2006 18:17
...napiš (myslím na mail wiku@seznam.cz )
Datum: 06. října 2006 22:21
Já to viděl v Globusu,ale nezkoušel jsem to.Ale podle tý ceny bych řekl že to bude lepší než obyč M2T.Jestli se to rozhodneš vyzkoušet tak mi napiš jak to dopadalo jo?
Datum: 06. října 2006 22:20
 Pic Draci, Mám doztaz ohledně mého fichtla... Potřeboval bych poraditr jak to udělam aby mi jel na nakopnutí????? A´t do toho dávam jakoukoliv svíčku novou starou prostě ne a ne dříve jo teď ne co stim.Teď stim mam docela problém protože se mi i ulejvá svíčka když jí vyndam je od oleje proto mi to moc nejde zkoušel jsem i posouvat jehlu o 2 nebo 3 drážky kdepa nic co stim?????????? pls poraďte mi bnevim co stim Předem děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2006 22:24
Pročistit vzdušníky v karburátotu a sklepnout kontakty na svíčce na 0,4mm
Datum: 06. října 2006 22:24
Tak,tak!Ja som stým mal tiež problémi.Potom som mal komplet rozobraté magneto kvôli očiste.Pri tom som menil kondenzáto,kontakt,kladivko a šteloval odtrh a predstih.Odtrh podľa mierky a predstih mojím majstrovským odhadom.A chytá na povel.
Datum: 04. října 2006 20:46
Našteluj fakt famozně předstih a odtrh a uvídíš ža to pude
Datum: 04. října 2006 19:15
Jméno: dobrérady
IP: uživatel49
Nové kladívko s kontaktem přerušovače!!!!
Datum: 04. října 2006 8:35
 Zdravim,muzete mi nekdo poradit aby jel muj pincek do kopce na dvojku, diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2006 14:38
Nebo vyměnit přední ozubené kolečko za kolečko s menším počtem zubů bude lépe táhnout ale nepojede tak rychle.
Datum: 04. října 2006 14:38
Jméno: TRKY
IP: uživatel21
Zásadní je velikost kopce!!
Datum: 03. října 2006 21:44
V prvom rade poriadne nastavi? odtrh,predstih,karburátor.Potom vymeni? ojazdené piestne krúžky poprípade aj piest.Asi všetko.Keby dačo,dpplňte ma.Ja som tieto veci urobil a do kopca na plnej dvojke.Aj keď sa rozbehujem už spod kopca.S rozbehom do polovice kopca na trojke.Alebo by možno stačilo da? menšie sekundárne koliesko.
Datum: 03. října 2006 20:50
|



|