Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Lukáš
IP: uživatel1
 Čau, chtěl jsem se zeptat jestli by mně někdo neporadil jaký typ 350 byl ve filmu Slunce, seno, jahody
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2006 15:30
byla to 634ka
Datum: 03. října 2006 15:30
Jméno: andy.02
IP: uživatel1
 mám pionýr 555 a potřeboval bych radu jak narvat na ty pružinky podložku a zajistit ségrovkou ???? zatím mně to nejak nejde  nemůžu stlačit ty pružinky tak aby tam vlezla podložka a ségrovka Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2006 17:18
pařez: to je taky použitelný,ale ten klíč míň tlačí do ruky.
Datum: 08. října 2006 17:18
Jméno: andy.02
IP: uživatel11
Jo udělal sem to podle návodu a šlo to hladce Dík
Datum: 03. října 2006 20:56
Ja odporúčam Wikuov návod.Ja som takto poskladal spojku za 10 minút.
Datum: 03. října 2006 18:51
já na to mám přípravek, asi 1,5 cm šroubovák, vybrus tam drážku cca 0,7cm těma dvouma zubama co zbydou zmačkneš bodložku s pružinou najednou z obou stran a v pohodě tam dáš segerovku.
Datum: 03. října 2006 15:56
Jméno: dobré rady
IP: uživatel50
Anebo zkus "bráchovku".
Datum: 03. října 2006 7:51
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
http://wiku.ic.cz tady v Návodech je popis rozebírání motoru na fíka.Je v něm i postup sundání pružinek,tak ho aplikuj obráceně.
Datum: 02. října 2006 19:54
Jméno: DonSalieri
IP: uživatel1
 Ja myslim ze nicit fechtla upravama na krosku je uplna blbost..Originalu uz zas tak moc neni..a origo fik je origo fik..
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2007 20:33
Jméno: Kubik
IP: uživatel1020
Ja bych to tak nebral.Vim ze za to co ted napisu me asi nebudete mit radi ale kazda generace se ke kazdym vecem chova jinak a cas de dal je pravde ze cim starsi veci tim se hur shaneji a je mozny ze fekal bude mit za 100let hodnotu 10.000.000 jenze my zijeme v tyhle dobe a kazdy si ji chce naplno uzit a proto vznikaj takovy ,,blbinky,, jako mustang cross atd.
Datum: 11. června 2007 20:33
pokud jednou začneš jezdit závody , úpravám se nevyhneš tak jako tak
Datum: 15. ledna 2007 20:07
mas uplnej recht je to kravina upravovat ho je to skoda a mas ICQ napiš mi na email
Datum: 15. ledna 2007 18:02
Ja by som robil krosku,keby sa mi doma váľalo akosi priveľa dielov na fichtla.Tu motor,tam kolesa,tam rám...Dal by som to na jednu hromadu,poskladal a prerorbil na crossku.Ale origo fichtla by som neprerábal.Súhlasím s DonomSalierim.
Datum: 02. října 2006 17:08
original fichtl4ever!! fichtl4ever.wz.cz
Datum: 02. října 2006 16:40
ja uplne suhlasim tie nezmyselne nicenia a ine "upravy"pokladam za svetokradez na pionieroch ale je to len moj nazor
Datum: 02. října 2006 16:01
 Ahoj dotaz pro všechny,ale hlavně pro SESU. Prosím tě dělal jsem karburaci na 555ku,ale někam mi zapadla jehla pro zavírání paliva.Nevíš jestli je totožná s pionýrem 20,21???? Tam tu nemohu za boha najít. Jde hlavně o délku. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2007 22:35
Jméno: skyline
IP: uživatel836
ja mam na 555 jehlu z mustanga a jede to uplne v poho
Datum: 08. července 2007 22:35
draku ani nahodou,,, babeta ji ma trosku vetsi a silnejsi ale po kratke upave smirglem,,,je gut,,,mam jednu skladem
Datum: 01. října 2006 21:09
Jméno: šulis
IP: uživatel32
jehla z 555ky a jehla z 20 nebo 21 nejsou ani nahodou stejny!!!
Datum: 01. října 2006 20:47
Jméno: šulis
IP: uživatel32
jehla z 555ky a jehla z 20 nebo 21 nejsou ani nahodou stejny!!!
Datum: 01. října 2006 20:47
 Než začneš ohejbat ten plíšek,tak nejdřív koukni,jestli ti jen nezůstal viset plovák,nebo jestli není děravý.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2006 20:12
tohle má být odpověď pro dotaz na 449, zase jsem to dal vedle. Mě ten počítač snad zničí
Datum: 01. října 2006 20:12
Jméno: andy.02
IP: uživatel1
 zdravím, když mám moc vytahaný prim. řetěz mohl bych ho místo výměny zkrátit o 1 článek ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2006 0:00
Jméno: TRKY
IP: uživatel21
Pařez a 555(beruna) mají jednu spojkovou lamelu, která má po obvodě zuby do kterých zapadá primární řetěz. Jawa 05,20,21,23-Mustang mají v podstatě dvě takové lamely na sobě, to znamená, že primární řetěz je dvojnásobně široký, čili nezáměnný s 555!!! Je to velmi neš?astné řešení, protože lamely nejdou od sebe roztáhnout víc, než jim dovolí řetěz. Zejména při nových lamelách se spojka skoro nedá nastavit!!! To je pomník konstruktérů pionýrů!!! Je jich tam ještě několik, ale o to někdy příště!!! TRKY
Datum: 08. října 2006 0:00
Jméno: TRKY
IP: uživatel21
Pařez a 555(beruna) mají jednu spojkovou lamelu, která má po obvodě zuby do kterých zapadá primární řetěz. Jawa 05,20,21,23-Mustang mají v podstatě dvě takové lamely na sobě, to znamená, že primární řetěz je dvojnásobně široký, čili nezáměnný s 555!!! Je to velmi neš?astné řešení, protože lamely nejdou od sebe roztáhnout víc, než jim dovolí řetěz. Zejména při nových lamelách se spojka skoro nedá nastavit!!! To je pomník konstruktérů pionýrů!!! Je jich tam ještě několik, ale o to někdy příště!!! TRKY
Datum: 07. října 2006 23:59
Jméno: TRKY
IP: uživatel21
Pařez a 555(beruna) mají jednu spojkovou lamelu, která má po obvodě zuby do kterých zapadá primární řetěz. Jawa 05,20,21,23-Mustang mají v podstatě dvě takové lamely na sobě, to znamená, že primární řetěz je dvojnásobně široký, čili nezáměnný s 555!!! Je to velmi neš?astné řešení, protože lamely nejdou od sebe roztáhnout víc, než jim dovolí řetěz. Zejména při nových lamelách se spojka skoro nedá nastavit!!! To je pomník konstruktérů pionýrů!!! Je jich tam ještě několik, ale o to někdy příště!!! TRKY
Datum: 07. října 2006 23:57
Jméno: andy.02
IP: uživatel11
Radši na to kašlu a pořídím nový. ještě dotaz jaký je rozdíl mezi řetězem na pařez (mám 555) a na 05 , 20 ,23???? je to stejné ??? můžu to použít na tu 555
Datum: 02. října 2006 19:23
draku ani nahodou,,,bud jinej starsi a nebo funglovka,,,,zkratit nejde
Datum: 01. října 2006 21:13
ahoj zkrátit můžeš,ale uvědom si ,že nejde zkrátit 1 článek,ale DVA!!!! pokud ubrousíš jeden článek tak budeš mít vedle sebe dva stejné síly. A pokud odděláš dva tak pochybuji,že ti to zase na délku vyjde.
Datum: 01. října 2006 20:05
 Zdarec hoši . Mám tady takovej menší problém.Pulil jsem motor,protože tam nešla jednička,ale to je už v poho . Dal jsem to dohromady všechno.Dal na kostru ,nalil volej , atd. Ale prostě nechytne. Už nevim čim to je. Jiskru hazi ,že by tě to zabilo ale nenaskočí.Já už si nevim rady : předstih jsem šteloval ,zapolavaní skoušel vyměnit a nic. Tak kdyžtak pište rady . Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2006 18:46
Neviem to iste,ale myslím,že ten kolík tam nie je na parádu.Ja by som ju tam rozhodne dal keď tam nieje.
Datum: 03. října 2006 18:46
Hoši napadlo mě , když dám špatně ten rotor co je pod zapalováním na tu klikovku kde je taková zaražka ale tam neni a tak když ho dam jinak třeba jako ne přimo na tu naražku tak to asi pak nepojede co ??
Datum: 01. října 2006 17:42
Jo dobry a ty si co jako ? Sem to tady roztrkával skoro celý dopoledne a je to horší než bežet maraton prostě nechytne.A jinak zamsli se až sem budeš něco psát Prosim
Datum: 01. října 2006 17:21
Zkus to roztlacit a uvidiš.
Datum: 01. října 2006 17:12
 zdarec lidi, potreboval bych poradit jak namontovat tachometr aby sel spravne... tacho mam lanko v nem sedi (zda se ze i reaguje) vzadu sneka mam ale nevim jak ho tam ukotvit a jak napojit lanko na nej aby to fungovalo... predem dik za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2006 20:19
Len do náhonu nasunieš koniec lanka,dotiahneš a je to.Aspoň mne to tak fungovalo.
Datum: 01. října 2006 20:19
 zdar draci, co mam delat kdyz mi pres vrch karburatoru porad proteka benzin???
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2007 19:56
Jméno: ddd
IP: uživatel1337
to je plovakem je seklej a nebo ho tam vubec nemas
Datum: 08. října 2007 19:56
A keď nepomôže našteľova? hladinu,tak treba vymeni? ihlový ventil.Ten,čo púš?a do karburátora benzín.
Datum: 01. října 2006 20:26
Zdarec, tak to budeš muset naštelovat hladinu.tim plíškem co je u toho víčka. Ale s citem .
Datum: 01. října 2006 16:23
 Čau hoši, všichni, co ste udělali z fichtla crosky, stojí to za to, nebo se mám na to vybodnout. A není lepší koupit dirtbike za 16 990 KČ s motorem 125?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2006 21:05
jen jedno,,,,dirtbike nema dusi,,,fichtl kros ma dusi na ktere se podepise spousty hodin prace a potu
Datum: 01. října 2006 21:05
Jméno: Monty
IP: uživatel13
tak to já moc nevim ale když už dirtbike tak bych mel zálusk na 110ccm a stojí to 12 500Kč. není to špatné
Datum: 01. října 2006 11:17
 Zdar darci prosim vas jakej je rozdil mezi výbrusem?? a že je pincek po kompletní GO dyky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2006 19:02
jak psal Wiku,ale hlavně tam je zgenerálkovaná klikovka, cena g.o klikovky 650,-
Datum: 01. října 2006 19:02
Výbrus znamená že válec je přebroušený,má to nový píst a kroužky. Komletní Go znamená výbrus,nová gufera a ložiska,nová futra v převodovce,nové řadící vidličky a možná i oběhané kolečka,někdy i nová spojka(pokud je oběhaná).
Datum: 30. září 2006 22:17
Jméno: Martin
IP: uživatel1
 cau seso chtel bych se zeptat jestli nekdy budez prodavat dily na MZ dik za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2006 16:03
Draku tak to zcela vylucuji,,,sorac
Datum: 30. září 2006 16:03
 Zdar draci k čemu je ve shopu ten zadni blatnik ajak se na fechtla připevní:::.???
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2006 16:01
Draku, ten blatnik je univerzal,,,k orig fichtlu to asi jen tak nepripevnis,,,je to proste k prekopavce
Datum: 30. září 2006 16:01
Jméno: Lukin
IP: uživatel1
 Zdar hoši, tak se to konečně povedlo a mám papíry ,teď už budu jezdit legálně.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2006 21:00
taky ti gratuluju, je to skvělej pocit když konečně jezdíš legálně, v pondělí sem to taky zažil když sem si šel na úřad vyzvednout řidičák na dvou a čtyřkolovej povoz
Datum: 29. září 2006 21:00
Pripajam sa ku gratulácí ja to budem mat zasebou tak do tyzdna,neni to lachke ale musite mat trpezlivost
Datum: 29. září 2006 19:30
Jméno: Lukin
IP: uživatel58
To zvládneš není na tom nic těžkého, přeji hodně štěstí a at´se ti tyky daří.
Datum: 29. září 2006 17:52
taky me to ceka uz jen pripoustecky a je to za mesic uz bych mel jezdit taky legal jestli se zadari!
Datum: 29. září 2006 17:38
to je super,,,,,ja jen ze jsou lidi co maj a co nehledi na hlavu,,,,jo to je panecku pocit jezdit na fichtlu legal,,jen to ze musis platit povine ruceni a STk,,to se kdysi neresilo
Datum: 29. září 2006 17:09
Jméno: Lukin
IP: uživatel58
Dík a kokos mám
Datum: 29. září 2006 17:03
tak jako prvni,,,gratulu draku,,,a kokos mas?
Datum: 29. září 2006 16:52
Jméno: barvičky
IP: uživatel1
 Zdar draci, nemáte někdo zkušenosti, sháním barvičku na pláště (popisovací barvička na pneu-barvení značky výrobce apod) - např. bílou, na vybarvení nápisu na pneumatice. Nemohl by ste mi někdo něco doporučit kde to sehnat, a jak se to jmenuje? díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2006 13:00
Jméno: dík
IP: uživatel60
díky moc
Datum: 29. září 2006 13:00
zajdi do nejbližší prodejny náhradních dílů na auta, určitě to tam budou mit
Datum: 29. září 2006 12:39
 Prodává se ještě záchyt reakce brzdy ?? dřív tu byl ale teď tu není sháním ho
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2006 7:33
draku, ja vim doprodal sem zasobu a zas nikde neni k sechnani,,,snadcasem se zas zacne vyrabet
Datum: 29. září 2006 7:33
 čest draci nevíte čím by to mohlo být že mi občas vypadne kvalt? Každou odpověd vítám,FICHTLU ZDAR
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2006 23:11
Jméno: brumbál
IP: uživatel300
vyskakování také často způsobuje příliš napnutý sekundár
Datum: 29. listopadu 2006 23:11
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Tohle všechno můžou způsobovat moc velký nebo malý vůle v převodovce.Když ti to samo vypadává tak je to buď moc velká vůle hlavního hřídele při pohybu do boku a nebo máš ožvejkaný kolečka.
Datum: 29. září 2006 7:17
Já mám něco podobnýho když zařadim neutrál tak mi to hned skočí do kvaltu. Takže já na neutrál nejezdim
Datum: 29. září 2006 6:57
Mne to robí to samé.Predpokladám,že asi bude niečo s radiacim automatom.Chystám sa na to až v zime.
Datum: 28. září 2006 14:41
Jméno: michael.hille
IP: uživatel1
 Zdar draci,mám menší problém:vrátil jsem se teď z večerní vyjížďky a světlo mi nesvítí vodorovně s vozovkou ale jde šikmo nahoru.Nevíte jak bych to našteloval,u auta to přeci jde štelovat.Díky moc,fíkům zdar.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2006 10:38
u mustanga sou to dva šrouby na boku světla a na 20 je na rámečku světla nahoře hliníkovej šroub
Datum: 29. září 2006 10:38
Tak,tak.Na obidvoch stranách su šrubky a s tými sa to šteluje doprava a doľava.Ako sa to šteluje hore a dole to neviem.Podľa toho či máš Mustanga alebo Pioniera.Na Mustangu su na jednom aj druhom boku svetla tiež šrubky a s tými sa šteluje hore a dole.Na Pionieri neviem,lebo môj nemal original svetlo.
Datum: 28. září 2006 19:22
Postranách světla jsou 2 šrouby těma by se to mělo štelovat ale nevim to na 100%
Datum: 28. září 2006 16:20
 Čau seso. Neměl jbys spojovou lamelu na Jawu 50/555 nebo kde bych jí sehnal???
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2006 16:29
Čau draci,nedělejte z toho vědu,kup korky, hoď do horké vody nech chvili napařit, namačkej do lamely a stáhni rozumnou silou mezi 2 prkýnka do svěráku. druhý den vyndej a polož na stůl smirkové plátno a obruš z obou stran. Je tam jen jedna lamela tak že to vůbec není problém.Práce asi na 2 hodiny včetně demontáže a montáže.Udělal jsem jich mraky,vím o čem píšu. Fichtlu zdar
Datum: 29. září 2006 16:29
jo to by taky slo,,nejaka prekliska ale vyvazena,,jinak to odela spis poradnej bordel
Datum: 29. září 2006 7:36
Ted mě napadlo co kdyby se dalo prkýnko s nalepenym smirkem do stojanový vrtačky a lamela by se položila na stolek pod ní to by šlo ne?
Datum: 27. září 2006 19:50
presne,,,bud bruska a nebo smirgl na stole a brousit do kola az to bude gut,,,tak nejak se to dela
Datum: 27. září 2006 15:12
Já jsem slyšel že sety lamely dávaj špatně a že když se mi to povede je tam dát tak že je musim obrousit stejnomerne a ze to nejde kdyz na to nemas specialní brusku
Datum: 27. září 2006 15:00
Trky > mas recht draku,,,ale jde tu o fichtla, nebo ne? pokud mas nejake zabrany, serfni na jinou webovku, je demokracie,,,Ja se srovnam, jen co prestanu cucet do obrazovky 10 hodin denne
Datum: 26. září 2006 22:50
Jméno: Trky
IP: uživatel21
Seso, skvělá čeština!
Datum: 26. září 2006 22:07
draku ta lamela me mrzi,,pac ji nama v nabydce,,tonas ji nekde nechal repasovat a nebo si tady kup korky a zazij praci z minulosti
Datum: 26. září 2006 21:54
 Čus draci nevíte kolik stojí výbrus??
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2006 21:10
360 pist+ pist. kroužky + čep Krnov
Datum: 18. října 2006 21:10
480 zevsim vsudy rymarov
Datum: 02. října 2006 20:34
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Upřesnuji: 300-350Kč v Ústí nad Labem v Božtěšicích.
Datum: 30. září 2006 13:39
Výbrus+píst,kroužky,čep,segerky=420,-kč v Chrudimi
Datum: 29. září 2006 16:32
450Kč včetně pístní sady v Ahře v Hradci Králové
Datum: 29. září 2006 10:34
Já sem se ptal ve strašnicích a tam mi řekli že za to chtěj 600,-
Datum: 29. září 2006 6:59
Výbrus stojí okolo 300Kč včetně pístní sady.
Datum: 26. září 2006 20:33
|



|