Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Netušíte, jestli jde dát stator a rotor z 21ky do 05ky? Originál v 05ce je totiž uplně jinej jak rotor (05ka má menší) tak stator (05ka ho má celej kapotovanej v jednom kuse a cívky vypadaji propletý do sebe jako jedna veeeliká kolem dokola rotoru).
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2006 16:21
Jméno: Urvanej
IP: uživatel73
Dikes vyspu.
Datum: 10. května 2006 16:21
Jméno: vyspu
IP: uživatel5
Jde, já mam v 05ce taky 20kový magneto a jede to s nim a včera se nám podařilo nainstalovat 05kový magneto na 20ku a po chvíly štelování jela krásně
Datum: 10. května 2006 15:54
 Zdárec chlapi, tak jsem v sobotu dal 200 km na fíkoj (20ka) bez sebemenšího štelování nebo opravy, jel jsem to nadvakrát, 100ráno a 100 v noci (to světlo na fíkovi i s novou žárovkou je uplně k hovnu). Totální pohoda, jen mě trochu prudilo, když mě brali jiný motorky 130km/h, zatimco já do toho kopce stoupal za jedna krokem, ale aspoň zamávali. Sežralo to na 200 km plnou + 2 litry k tomu, což je nahouno, ale dostával skoro furt plnej knédl, ale z kopce sem ho šetřil, nechci to hnedka zadřít. Fíkum zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2006 14:14
ta spotřeba je vcelku dobrá, dej si jehlu o jednu drážku dolů a spotřeba maličko klesne, ale tím i nepatrně výkon. Já jel na jawetě ze Strakonic do Mostu  )))
Datum: 27. května 2006 14:14
draci, něco si to stejně musí vzít,,,,vždi? je dělník,,,,2,5 až 3 lit je klasa
Datum: 11. května 2006 8:25
Neni, nevěř tomu, že to žere 3 litry ! mě to žere taky dost
Datum: 10. května 2006 18:25
To jo ale nádrž plus 2 litry neni to moc ?
Datum: 10. května 2006 18:18
Seš frajer!
Datum: 10. května 2006 12:58
 Čauec, nevíte, jestli může být na pařezovi 555 svíčka Brisk 15YC??????
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2006 10:31
Můj táta tady nakupoval věci (Jiří Hladík), no a ještě na inzerátu našel díly na 555 no, a tam je převodovka, a vypadá v celkem zachovalým stavu, až na to, že je urvanej držák na šroub na stupačky, tto tata musí ještě přivařit atd. tak se uvidí, a možná už nebude ani prokluzovat startovací páka kvůli spojce :o)
Datum: 14. května 2006 10:31
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Že to hulí,za to X nemůže.Y jenom propaluje píst. To že ti to hulí může bít tím že je hodně oleje v benzínu a nebo ti to pod primárním kolečkem saje olůej z převodovky.Mrkni do převodovky jestli neubejvá a pokud jo tak vyměnit gufero =půlit motor.
Datum: 11. května 2006 19:32
Ja som mal na 21ke sviečku z maleho lietadla.A slapalo to.
Datum: 11. května 2006 14:10
Právě jsem přijel s tátou z kroužku celou cestu do kopce, a u nás domá se z toho huliho jak něco, aj lanko na spojku se propálilo, to ude asi mít na svědomý to Y coY???
Datum: 10. května 2006 19:39
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Mrkni se na píst jestli uprostřed není důlek.Jestli jo tak to způsobyla ta Y s vysunutými jeskřiči. Jinak se nic stát nemohlo.
Datum: 10. května 2006 17:43
Upss, no, tak to je dobry. Předtím jsme tam měli jakousi 17c a teĎ tohle
Datum: 10. května 2006 15:05
Cituji: Pal N7R je stará svíce a dnes se už nedělají. N14C je studenější a N15C teplejší ale je to skoro stejný.Já mám N15C. HLAVNĚ TAM NESMÍ BÝT N14YC / N15YC TY TOTIŽ MAJÍ VYSUNUTÉ JISKŘIČE A PROPALUJÍ PÍSTY.
Datum: 09. května 2006 19:11
Jméno: Honza
IP: uživatel1
 SESO pre casem byla v krámku nálemka Jawa ale ted uz tam není?A bude jeste?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2006 15:48
Jasně, snad do soboty bude
Datum: 09. května 2006 15:48
 Seso, nenašel sem v krámku zadní odpružení na mustafa, bude někdy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2006 21:41
Orig už se nedá sehnat, jedině mi byla nabídnuta náhrada, ale stála 400 Kč a tak nevím zda by si to někdo koupil??
Datum: 08. května 2006 21:41
 Zdravim, jezdil sem s fichtlařem co má pařeza a dával si mě ve velkejch kopcích, já jeho zas na rovince. Je pařez spíš na tah?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2006 15:02
Já jsem závodil na 555 s 20 nebo 21 a bylo to teda vyrovnany!!!
Datum: 10. května 2006 15:02
Jméno: Urvanej
IP: uživatel73
Pařízek má posazený maximální výkon asi o 1000 až 1500 otáček níž, takže neni tak do rychlosti, ale neměl by tě dávat stejně, má mít asi o třetinu menší výkon i moment.
Datum: 10. května 2006 11:50
Je to tak Pařez je tahoun, od nízkej jde jak traktor >>>> je to velkej frajer na kopce a obzláště na stráně
Datum: 08. května 2006 21:39
Jméno: vyspu
IP: uživatel5
to skoro vypadá jako by tam měl motor z fíka  , pařez má jiný zpřevodování- víc do lehka ale zase menší výkon motoru, je možný že v určitejch otáčkách má možná i větší sílu než fík, to je taková moje úvaha
Datum: 08. května 2006 21:25
Já měl 12 a on na pařezu 13 !!! což si odporuje, ale jak řikám, dám ho na rovince a on mě v kopcích
Datum: 08. května 2006 21:00
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Já jsem někde čet čet že pařez má proti pionýru lepší zátah od nízkejch otáček
Datum: 08. května 2006 20:43
Jméno: vyspu
IP: uživatel5
Jaký máš řetězový kolečko? On měl určitě menší a tudíš i větší sílu, ale stejně bych řek že fichtl má i tak větší výkon než pařez
Datum: 08. května 2006 19:46
Jméno: Wiku
IP: uživatel1
 Seso hlásím chybu!!! Máš tady dvakrát pravidla a novinky nikde.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2006 20:22
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Já vím co je to nemít čas.Taky jsem furt v dílně
Datum: 09. května 2006 20:22
Jawka musí jezdit, jinak se zásilky budou opožďovat a to je nejhorší věc co může být. Chtěl sem poslat foto, ale bylo fakt hodně práce, že nebyl čas jít 20 kroku pro fo?ák a poslat ti důkaz
Datum: 09. května 2006 9:12
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Tak to jo to je dostatečná výmluva.JAwka má taky právo na život
Datum: 09. května 2006 6:29
WIKU > Já vím, je to tam už skoro týden. Jak se sliboval že tento víkend budu dělat opravu fichtl pokecu, tak jsem se na vše vyprd a dělal sem moto, a musím se přiznat že nic jiného mě nedodá energii, než oprava Jawky která to už měla dávno spočitané. Jawka zas jede!!
Datum: 08. května 2006 21:37
Jméno: pdcustoms
IP: uživatel1
 nanete nasiel pekne nafoteny postup rozobratia a zlozenia celeho motora i s opisom tu je linkhttp://www.sweb.cz/m.b.simpson/vozitka/postup/fichtlapul/index.htm
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2006 12:52
pdcustoms > super, dal sem to chned do sekce >>>Co je fichtl ? a? to jde dál
Datum: 07. května 2006 12:52
 Zdar darci nevíte nekdo co mám dát za tesnení pod karbec jak je jehla v plovákové komore?diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2006 14:18
Zatím samostatně to koupit nejde ale pokusím se do budoucna to pradávat samostatně
Datum: 07. května 2006 14:18
Jméno: Honza
IP: uživatel9
Jo ato tesnení kupit zvlášt nejde a ten fíbr v sekci hadička/kohoutek jeasi velkej ze nebo myslels tento?
Datum: 07. května 2006 14:16
je to v sekci karburátor, je to i s těsněním
Datum: 07. května 2006 14:07
Jméno: Honza
IP: uživatel9
Saso a ta jehla je aj stym tesněním???
Datum: 07. května 2006 13:58
Jméno: Honza
IP: uživatel9
A vcim to je?KARBURATOR
Datum: 07. května 2006 13:51
Já sem to zas poplet, psal sem o víčku, pod jehlu pro plovák se dává fíbr krožek. Ve shopu je to s fíbrem
Datum: 07. května 2006 13:49
Jméno: Honza
IP: uživatel9
Ale to bude níž plovák a bude tam tíct víc benzínu Víc to bude žrat a seso tu jehlu co prodáváš v shopu je aj s tesnením?
Datum: 07. května 2006 13:43
U 550 a 555 tam orig. opravdu bylo, to se již neda sechnat. Použij silikon, přiměřěném množsví
Datum: 07. května 2006 10:40
Jméno: Honza
IP: uživatel9
Je tam ale já uz ho tam mam spatný a tece mne tama benál
Datum: 07. května 2006 9:38
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Tam těsnění není,ne?
Datum: 07. května 2006 9:03
Jméno: Honza
IP: uživatel1
 Zdar draci nevíte nekdo cim to moze byt kdyz jedu na jednicku a pak az to je v otáckách tak to chrastí jakoby (padali sroubky na plech ale hodne) a dlá to aj kdyz valím hodne na 3 kdyz uz to víc uz nejde
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2006 11:46
Jméno: Urvanej
IP: uživatel73
A draci co třeba primární řetěz škrtající o kartery, to je taky pěknej rachot. Ještě před měsícem sem něvěděl co je to karter a dneska už to umim po slepu rozebrat i složit, je to fakt příjěmně jednoduchý.
Datum: 10. května 2006 11:46
Jméno: vyspu
IP: uživatel5
Wiku> máš pravdu na klice je jehlový ložisko, myslel sem na ojnici, u fíka to beru jako jeden celek
Datum: 07. května 2006 12:13
Vyndej pístní kroužky a vlož je do válce, pokud bude mezi něma vůle 3mm tak jsou pístní kroužky na výměnu
Datum: 07. května 2006 10:50
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Sundej hlavu a válec a mrkni se na čep v pístu a dolu na kliku.Někde musí být velká vůle.Když to najdeš tak to musíš vyměnit.
Datum: 07. května 2006 9:06
Jméno: Honza
IP: uživatel9
no a co st ím mam udelat poradte?
Datum: 07. května 2006 8:28
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
není na klice náhodou jehlový ložisko?
Datum: 06. května 2006 23:42
Jméno: Honza
IP: uživatel9
A co je to pozdro na klice?
Datum: 06. května 2006 21:58
Vyspu máš recht, hledej to ve válci Honzo
Datum: 06. května 2006 19:57
Jméno: vyspu
IP: uživatel5
Asi máš vyběhanej válec a chrastěj tam volný pístní kroužky, nebo to taky může bejt pouzdro na klice, jestli se pletu tak mě někdo opravte
Datum: 06. května 2006 19:20
 Zdarec všichni,dostal sem rozloženej motor na fíka a chtěl bych ho složit,pokud někdo máte nebo víte kde je plánek ja ho složit dejte prosím vědět.Moc děkuji......
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2006 15:29
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
vyspu: jo tak je to stejný,koukal jsem na to. Taoňas: 20-23 mají stejný těsnění
Datum: 09. května 2006 15:29
Toňas > pro komplet motory 21 a 23 jsou všechna těsnění stejná
Datum: 09. května 2006 10:14
Tak jak to teda poznám?Potřebuju koupit těsnění mezi kartery a potřebuju vědět jakej to je typ.Nemělo by být stejný??
Datum: 08. května 2006 22:47
Jméno: vyspu
IP: uživatel5
Wiku seš si jistej? Já myslim že to číslo je stejný na všech motorech, 20 i 23 mají stejný motory tak proč by měnily katalogový čísla podle toho do čeho ten motor daj
Datum: 08. května 2006 21:32
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Na levým karteru zevnitř tam co patří spojka je vylitý číslo.Podle toho čím začíná.Když bude začínat dvacítkou je to 20 když 23 ....
Datum: 08. května 2006 20:45
jj složím,a jak poznám o jaký se jedná typ??Jestli 20nebo 23.......dik..
Datum: 08. května 2006 14:42
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Tam kde jsou kladívka se tomu říká zapalování.Slož ten zbytek co máš,pak uvidíš co ti chybí a seženeš to na jednou. To zapalování by se dalo koupit i přez inzerát použitý.
Datum: 08. května 2006 10:39
No koukal sem na ten motor a je do šroubku rozdělanej:Nevim jestli má cenu to skládat,páč chybý celý ten kus kde sou kladivka.Vevnitř je snad všechno OK,uvidim co bude scházet v průběhu skládání........jinak díky...
Datum: 07. května 2006 20:26
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
http://www.sweb.cz/m.b.simpson/vozitka/postup/fichtlapul/index.htm tady máš postup i s fotkama.Je to odkaz z dotrazu 150
Datum: 07. května 2006 12:48
Datum: 07. května 2006 11:12
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Motor se skládá ze dvou karterů (to jsou ty dva veliký hliníkový odlitky a mezi nima je převodovka a klikovka) a levýho víka (tam je spojka) a pryvýho víka (tam je zapalování a řetězový kolečko).Řěkni mi jestli máš pohromadě ty dva kartery a uvnitř převodovku.Zkus se podívat sem http://shop.sesa-moto.cz/index.php?kde=text2 najdi se katalog dílů na tvýho fíka,v něm je to vidět jak to pasuje do sebe. Zkus to podle toho katalogu složit a kdyby jsi měl nějaký problém tak se nás tady zeptej.Od toho tady jsme.
Datum: 06. května 2006 23:44
Nikdy sem todle nedělal.Možná to zní blbě,ale co to sou kartery?Na fíkoj jezdím 4tým rokem,takže si lecos dokážu opravit,ale v motoru sem se nikdy nehrabal,jenom měnil kondik,to? vše..........
Datum: 06. května 2006 13:11
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Mo to je pravda.Zkus to podle katalogu nahradních dílů.Ale jestli ten motor někde dlouhe ložel tak to celý uměj benzínem
Datum: 05. května 2006 22:07
Když sem poprvé skládal motor z fíka tak sem to skládal podle katalogu ND, je tam docela dobře vidět jak tam co patří, neboj se toho je to úplně jednoduchý
Datum: 05. května 2006 21:54
Jméno: Kunka
IP: uživatel118
já to taky dělal jen jednou bez nějakýho vybavení a v pohodě, tak neměj strach
Datum: 05. května 2006 21:47
Každopádně se toho neboj, je to hračka, tedy pro ty co tu už to mají za sebou,,vždycky to musí být poprvé. Pokud nastane komplikace, tak piš.
Datum: 05. května 2006 19:35
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Jak seš na tom?Už jsi něco podobnýho dělal? Já se ti večer pokusím napsat návod.Jak je ten motor rozebranej komplet nebo má kartery u sebe?
Datum: 05. května 2006 15:23
Jméno: Lukáš
IP: uživatel1
 Čau Seso budeš tady prodávat kryt řetězu na mustanga dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2006 19:31
Lukáši > momentálně ho nikdo nedělá, jak se začne, hned bude k máni
Datum: 05. května 2006 19:31
 Nevíte, co je lepší lejt do fíka natural nebo special dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2006 12:29
Tankuj speciál!
Datum: 12. června 2006 12:29
No na to pozor, o speciálu jako benzínu co se tam má lít nikdo nikdy neřekl ani slovo. V příručce je uveden benzin s asi 85 oktany.
Datum: 11. května 2006 19:28
Já leju jedině speciál souhlasim se sesou ,má to asi nějakej důvod že se tam má lejt speciál a ne natural
Datum: 10. května 2006 18:25
Jméno: Urvanej
IP: uživatel73
Já bych jen poznamenal drobný detail, určitě máš někde kopec, kterej ti prostě ne a nejde vyjet na trojku, ale je to vzdycky o chlup. Zkus si natankovat do fíka natural, dodrž trochu lepší olej než m2T a uvidíš ten rozdíl, že to ta trojka pobere. Trochu sem v tom š?oural, a opravdu to musí bejt tomu motoru jedno, a cenovej rozdíl už je dneska tkay minimální. Takže natural 95 + mogul tsf doporučují spičkoví stomatologové.
Datum: 10. května 2006 11:41
Jméno: libec
IP: uživatel214
nejlepší je speciál jezdí to na vše ,ale jestly chce pincka bez problému tak special oni vý proč to tam davat
Datum: 05. května 2006 22:49
Jméno: Kunka
IP: uživatel118
jenže dnešní special stejně olovo neobsahuje
Datum: 05. května 2006 20:55
Já jedině Special, olovo je olovo
Datum: 05. května 2006 19:30
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
je to úplně jedno.Speciál byl dřív olovnatej (možná ještě je) a bylo to kvůli mazání sedel ventilů.Dvojtakt ventily nemá tak to je jedno.Jestli se pletu tak mě opravte
Datum: 05. května 2006 14:39
 Jaký poměr benzínu a oleje se lije do Jawy 250 559 panelka??Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2006 10:16
Nazdar. Je asi jedno jestli je to panelka nebo jakejkoliv starší dvoutakt. Já ti doporučuju M2T lejt tak 1:33, lepší minerál a polosyn?ák tak 1:40 a plno, no to tam stejně lejt nebudeš tak je to jedno. Jinak po čerstvym výbruse můžeš jet klidně na 1:25 aby byl voňavej. Co sem takhle studoval nett, tak se zkončil u Mogul TSF a poměr u zajetýho motoru 1:40, ale budu dávat novej válec a píst a to pojedu prvních 1000km 1:25, aby si to krásně sedlo.
Datum: 05. května 2006 10:16
Jméno: Wiku
IP: uživatel149
Já myslím že 1:33
Datum: 05. května 2006 10:13
 Aký prevodový olej mám kúpi? do svojej Jawy 250 a kolko (PP 80 alebo PP 90)? Dakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2006 14:58
odporucam pp80 je riedsi a lepsie maze lenze ten olej je na zimu daj tam radsej pp80/90 hypol
Datum: 19. června 2006 14:58
PP 80
Datum: 13. května 2006 12:28
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
jj dej tam pp80
Datum: 05. května 2006 6:30
Já leju do fichtla 80, to bude stejný.
Datum: 04. května 2006 22:51
 ZDAREC BORCI, chtěl jsem se zeptat jestli někdo neví kde se dá sehnat guma na nádrž na Mustanga, ta guma je na tý nadrži nahoře a zakrývá takovou spáru.Za všechny odpovědi předem děkuji.ZDAREC BORCI
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2006 22:35
Jméno: caryfuuk
IP: uživatel113
já dávám místo toho jak používají podlaháři ty gumy jak kryjí spáru mezi linem a zdí
Datum: 04. května 2006 22:35
draku, funglovka neexistuje, čekám na výrobce, co se nebude bát a začne,,,?
Datum: 04. května 2006 20:51
Jméno: Wiku
IP: uživatel1
 Když chci změřit jakej mám čep v pístu tak se počítá vnitřní nebo vnější průměr?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2006 20:39
ale není to tak strašný, časem až budu sedět o compu 8 hodin denně tak klíďo
Datum: 04. května 2006 20:39
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
už chápu
Datum: 04. května 2006 20:36
Wiku > mam web s největší databázi literatury na české moto a jediný shop na světě pro fichtlaře, nechci se chlubit, to není účel ale spíš důkaz že to musím o nějakou dobu odkládat. Až se postavím v spříměne na obě nohy, tedy pokud to půjde, tak ICQ bude.
Datum: 04. května 2006 20:27
Hele toho ICQ se neboj já sem ho taky nechtěl,asi rok mě kluci přemlouvali.Já jsem se bál že mi to zabere moc časua le není to tak hrozný.
Datum: 04. května 2006 20:20
Wiku přesně, ICQ se sesa bojí, ale jednou si ho budu muset nainstalovat
Datum: 04. května 2006 20:07
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Takže když vnější průměr je 14 tak mám čep z pionýry a ne z pařeza že?Hele seso máš ICQ
Datum: 04. května 2006 20:00
wiku vnější průměr
Datum: 04. května 2006 19:34
Jméno: Urvanej
IP: uživatel1
 Ahoj Seso, potřeboval bych poradit, potřebuju gumový bloky do zadního kola, jak dr
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2006 19:13
Zdar draku, vím o co jde ale něco takovéhé se prodávalo před 20 lety,,pokusím se to sehnat a popřípadě přidat do balíčku. Tuším že mam jen dvě gumy se tří
Datum: 04. května 2006 19:13
 Já to s tou koupí papíru nechápu, to si jako koupim papíry se štítkem a spz a co dál?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2007 12:55
stitky a razeni cisel ..levne
Datum: 15. března 2007 12:55
Řekl bych, že gichtů, je snad nejednoduší na světe co se týká získání dokladu, jen tedy pokud se sežene ta malá knížečka
Datum: 03. května 2006 22:04
Jméno: vyspu
IP: uživatel5
Štítek přiděláš místo původního a pak pokračuješ jako když koupíš celýho fíka, jo a musíš mit vymazaný číslo motoru v techničáku nebo ho přerazit
Datum: 03. května 2006 21:31
 uz zase votravuju: potreboval bych na 05 takovy ty gumovy pruhy na podlahy, nebyly by k mani?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2007 10:04
ja mám otce karosáře autobusů,měl sem ten samý problem ale tata našel někde v autobuse skoro totožný akorát nemají zaoblené konce sou hranatější,ale ne úplně jako moji kámoši sou všichni spokojeni,ja je vyfotím a kdo bude chtít tak tomu je pošlu mýslím že by to nebyl problém a uvídite že sou v klidu
Datum: 02. března 2007 10:04
Draku věř mi, pokud by je někdo vyráběl, tak tady by to bylo na prvním místě
Datum: 03. května 2006 22:02
Jméno: vyspu
IP: uživatel5
To je špatný, já bych je taky potřeboval  a nebude průchodka krku řízení do masky???
Datum: 03. května 2006 21:44
Draku, fakt nejsou, rád bych je prodával ale nikdo je neděla
Datum: 03. května 2006 21:37
|



|