Pokročilé vyhledávání:
	
	Upřesňující hesla: 
	Musí obsahovat: 
	Nesmí obsahovat: 
	Kategorie: 
	 
	 
		
	 
	
			 
 
 
  
	
	
	
	 Zdar draci, stále mám problém s babeťáckym motorem 225, pořád mě ve vyšších rychlostech vynechává. Hladinou to není tu sem dělal několikrát, svíčka a přívod benzinu taky ok. Je možné, že by to mohlo být někde v elektrice? tyristor, indukční cívka...? Budu rád za každou radu abych zbytečně neměnil půlku motoru. Díky 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 07. června 2013 18:05
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Draci seřízen předstih, nová svíčka a jede jako za mlada. Díky za rady	   
	
	  
	  
		Datum: 07. června 2013 18:05
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Draci moc díky za rady, vše řádně zkontroluju.	   
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 18:43
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15367        	  
	 
	
	 na babu 4 volty 6 voltu velká jawa a fík 8 volt..... jinak bych řek že máš malej předstih... podivej se na članky na netu u baby se to ladí snadno....	   
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 5:14
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Díky za rady. Kohoutek teče, vysokonapěťák s fajfkou nový.. na svíčku najeto cca. 500km ale vyzkouším novou. Jěště doplňující otátka, na cívce nemám vyraženou hodnotu, tuším správně 6voltů? 	   
	
	  
	  
		Datum: 04. června 2013 20:49
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15621        	  
	 
	
	 Ucpanej kohoutek ? Svíčka ? Šlus někde v okolí VN kabel,fajfka,cívka ?	   
	
	  
	  
		Datum: 04. června 2013 19:59
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 mě to dělala svíčka a trochu i bohatost směsi, tak zkus svíčku, a když to nepomůže skus trochu pootočit objímku zapalování	   
	
	  
	  
		Datum: 04. června 2013 19:40
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Jěště musím dodat, že už nejde  ani vytočit do otáček na stojánku. Vždy když se otáčky blíží k maximu tak na chvilku nic a pak se zas chytne.	   
	
	  
	  
		Datum: 04. června 2013 18:18
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Petr 	
	    
	 
	
	IP: uživatel14082        	  
	 
	
	 Zdar draci čím to je že jawa 05 nejde moc vytočit jde vytočit jen tak na pul  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 05. června 2013 18:31
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Petr	
	    
	 
	
	IP: uživatel14082        	  
	 
	
	 Díky za rady   	  
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 18:31
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: FichtlVlog	
	    
	 
	
	IP: uživatel14157        	  
	 
	
	 to může děat hodně věcí..výfuk,šoupě,zaseklej plovák,rozhozenej odtrh,špatná svíčka,filtr	   
	
	  
	  
		Datum: 04. června 2013 22:04
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 dival ses do výfuku?	   
	
	  
	  
		Datum: 04. června 2013 21:16
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Zdravim draci,předělávam Simsona elektronika na enduro,když dám větší enduro řidítka,vystačí mi kabeláž... ?  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 04. června 2013 16:50
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: RiderMann21	
	    
	 
	
	IP: uživatel13868        	  
	 
	
	 Ahoj, chtěl bych se zeptat, jaké sou rozdíly mezi kývačkami vyrobenými v Jawě a v ČZ?  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 04. června 2013 21:17
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 a čz ma výkonejší motory	   
	
	  
	  
		Datum: 04. června 2013 21:17
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Yuri	
	    
	 
	
	IP: uživatel9188        	  
	 
	
	 ČZ oproti jave majú rám z okruhlých profilov a JAWA má z hranatých profilov potom Jawy sú dvojvyfukove čz len jedno a ešte par drobnosi by sa našlo 	   
	
	  
	  
		Datum: 04. června 2013 15:39
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Za éry Jawa-čz vyráběla Jawa kývačky o obsahu 250 a 350. ČZ vyráběla obsahy 125, 150 a 175. Po rozdělení značek pokračovala Jawa ve výrobě kývaček o obsahu 250 a 350 ještě přibližně dva roky, tzn do roku 1962, pak se kývačka inovovala na panelku. Čezeta zase dělala svoje kývačky o obsahu 125, 175 a nově i 250. Takže v Jawě se dělaly modely 353 a 354. V ČZ se dělaly modely 351, 352, 355, 356, 453, 450, 455 + od nich odvozené sportky 473, 470 a 475. Mezi některými modely je spousta rozdílů, ale kdybych to měl všechno vypisovat tak jsem tu do zítra...	   
	
	  
	  
		Datum: 04. června 2013 15:39
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Yuri	
	    
	 
	
	IP: uživatel9188        	  
	 
	
	 Zdravím kamarat ma JAWU 350/638 a má problém že mu veľmi dobíja meral napätie pred dvoma dňami tak mu to dávalo na baterke 18V a dnes uť 21V môže to byť vadným reglerom či sa treba aj na niečo iné zamerať??? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 05. června 2013 15:45
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Chong	
	    
	 
	
	IP: uživatel12861        	  
	 
	
	 za mě na 100% je to regler.. rozhodně pokud jsi naměřil 18 až 21V na akumulátoru, tak je kaput i akumulátor   	  
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 15:45
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: martin	
	    
	 
	
	IP: uživatel13882        	  
	 
	
	 tak to ti na 100% nezaručím, na 90% by to měl být regler	   
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 7:56
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Yuri	
	    
	 
	
	IP: uživatel9188        	  
	 
	
	 diki to mám v pláne len ide to či takéto správanie môže robiť len regler	   
	
	  
	  
		Datum: 04. června 2013 22:06
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: martin	
	    
	 
	
	IP: uživatel13882        	  
	 
	
	 zkus tam dát jiný regler, třeba ze staré škodovky	   
	
	  
	  
		Datum: 04. června 2013 19:47
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: drak23	
	    
	 
	
	IP: uživatel13544        	  
	 
	
	 zdar  draci potřebuju radu nevíte na jaké motorce je stejný přední kolo jak a mtx hondě té novější s kotoučem a nebo kde koupit 21 ráfek 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 06. června 2013 6:55
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15055        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Datum: 06. června 2013 6:55
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jawa	
	    
	 
	
	IP: uživatel6480        	  
	 
	
	 zdar draci, chtěl bych se zeptat, jestli by byl někdo ochotný vyrobit tyristorové zapalování? Kdyžtak pište na mail rak.sportnet@gmail.com díky 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 04. června 2013 12:23
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jawa	
	    
	 
	
	IP: uživatel6480        	  
	 
	
	 zdar draci, chtěl bych se zeptat, jaké zlepšení bych mohl čekat od tyristorového zapalování ? díky 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 05. června 2013 16:09
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Chong	
	    
	 
	
	IP: uživatel12861        	  
	 
	
	 CDI teoreticky nemá omezení otáček, maximum otáček se odvíjí od tvrdosti zdroje, jak rychle je schopen nabít zapalovací kondenzátor na potřebné napětí. Kdysi se mi povedlo trafo k CDI, co zvládalo mezní otáčky 60.000rpm což mě upřímně pobavilo    	  
	
	  
	  
		Datum: 05. června 2013 16:09
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Bakoun	
	    
	 
	
	IP: uživatel11109        	  
	 
	
	 Nesmysl, i kladívka odklepou 11 000ot/min (třeba z trábika)... Silnější jiskra - lepší starty, vyrovnanější chod.	   
	
	  
	  
		Datum: 04. června 2013 12:25
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Filip	
	    
	 
	
	IP: uživatel6631        	  
	 
	
	 dlě me při vyšších otáčkách lepší průběh a zvládne točit i přes 11000ot. když už kladívko nemůže   	  
	
	  
	  
		Datum: 04. června 2013 9:57
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Hafis	
	    
	 
	
	IP: uživatel15555        	  
	 
	
	 Čau, hele je v technický od Jawa 50/23 mustang, jakou by měl mít barvu? A ještě. Kolik prosím stojí nové magneto? Jen samotné magneto.    
 
Díky Hafis 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 24. června 2013 11:25
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 já jí měl napsanou i ve starým tp, byla dopsaná normálně propiskou	   
	
	  
	  
		Datum: 24. června 2013 11:25
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Michal	
	    
	 
	
	IP: uživatel15665        	  
	 
	
	 Jestli máš staré papíry (jen malý techničák), tak barvu napsanou nemáš. Ale pokud máš už nové papíry (malý a velký techničák) tak tam už barvu máš napsanou   .
	   
	
	  
	  
		Datum: 14. června 2013 6:11
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: marquee	
	    
	 
	
	IP: uživatel13627        	  
	 
	
	 v novém určitě	   
	
	  
	  
		Datum: 04. června 2013 14:09
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 jo já sem na starém TP u své 20 taky nenašel barvu, ale u 21 v novém TP myslím že napsaná je	   
	
	  
	  
		Datum: 04. června 2013 11:23
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: marquee	
	    
	 
	
	IP: uživatel13627        	  
	 
	
	 pokud je v techničáku barva zapsaná tak tě za jinou barvu na technický vyhoděj	   
	
	  
	  
		Datum: 04. června 2013 9:58
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 V origo techničáku k fichtlu barvu zapsanou nemám. A samotné magneto je komplet alternátor, tzn rotor i stator. Rotor se v replice nevyrábí...	   
	
	  
	  
		Datum: 04. června 2013 7:52
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Zdravim,opravuju znamemu pionýra,má problém při studených startech(chytne hned ale hned chcípne),jakmyle se zahřeje startuje na drc ale start. pakou ho  pořad nenakopnu,na roztlačení chytá hned a jede plynule. Svíčka,kondenzator,ind.cívka... vše nový,předstih by měl být také nastaven správně.Prosim poradte.Díky    
	odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 05. července 2013 21:05
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 odtrh prdstih nic jineho
	   
	
	  
	  
		Datum: 05. července 2013 21:05
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Čus lidi, o kolik se snižuje hlava na pionýra? Odepište díky Ondra 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 04. června 2013 6:43
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15621        	  
	 
	
	 K CU je hlava 5,4-5,6ccm. 	   
	
	  
	  
		Datum: 04. června 2013 6:43
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: marquee	
	    
	 
	
	IP: uživatel13627        	  
	 
	
	 Tak si nech od stejskyho udělat i hlavu a nevymýšlej nesmysly	   
	
	  
	  
		Datum: 04. června 2013 6:39
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	 
	
	  
	  
		Datum: 03. června 2013 23:23
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 na to se tě neptám.. ptám se tě jak máš upravený válec... podle uprav válce se dá spočítat na jaký obsah spalovacího prostoru je potřeba hlavu snížit.	   
	
	  
	  
		Datum: 03. června 2013 23:19
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 je to nová hlava s original spalovakem	   
	
	  
	  
		Datum: 03. června 2013 23:04
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 záleží najká obsah spalováku potřebuješ k daným úpravám na válci	   
	
	  
	  
		Datum: 03. června 2013 22:00
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Zdar ,,sou na novějšim krytu řetězu u pionýra 21 linky? a kdyžtak kde, díkec 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 03. června 2013 21:56
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 jo dík 	   
	
	  
	  
		Datum: 03. června 2013 21:56
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: mustang1971	
	    
	 
	
	IP: uživatel14983        	  
	 
	
	 Nejsou	   
	
	  
	  
		Datum: 03. června 2013 21:51
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jenda	
	    
	 
	
	IP: uživatel15536        	  
	 
	
	 Ahoj chci se zeptat slysel jsem ze sou dva druhy hlav válce jedna pulkulata a druhá ledvinkovitá nemate nekdo fotku obou hlav?a která je na který motor.a jak je to s kompresí u těchto hlav?dekuji za odp. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 04. června 2013 21:28
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15621        	  
	 
	
	 A pak je ještě hlava polská,ta neni ani na j05 ani na j21 ,ale je úplně nahovno     btw - objem cca 7ccm...	   
	
	  
	  
		Datum: 04. června 2013 21:28
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: RoboSK	
	    
	 
	
	IP: uživatel14641        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Datum: 03. června 2013 22:31
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: RoboSK	
	    
	 
	
	IP: uživatel14641        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Datum: 03. června 2013 22:31
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jenda	
	    
	 
	
	IP: uživatel15536        	  
	 
	
	 Mam v tom vetsi zmatek este nez pred tym	   
	
	  
	  
		Datum: 03. června 2013 22:08
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jenda	
	    
	 
	
	IP: uživatel15536        	  
	 
	
	 Tohle je ta pulkulatá?	   
	
	  
	  
		Datum: 03. června 2013 22:02
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 dej si google dej tam hlava válce jawa 23 a v novej založce dej hlava válce ja 05 a hledej ja to tak taky našel ale ty odkazy jsou nejaky divny	   
	
	  
	  
		Datum: 03. června 2013 22:02
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 https://www.google.cz/search?q=hlava+v%C3%A1lce+jawa+23&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=VOusUc7XJOiu4QSrloCoAg&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1400&bih=748#facrc=_&imgrc=ZQnKX0bO3Vk1wM%3A%3Bxi7LMjbxPREH_M%3Bhttp%253A%252F%252Ffichtl.kx.cz%252Ftechnika%252Fopravy%252Fpuleni-motoru%252F7hlava_otrena.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Ffichtl.kx.cz%252Findex.php%253Fstr%253Dopravy%252Ctechnika-puleni-motoru%3B640%3B480 a tady ta tam je vidět nějaký rozdíl  https://www.google.cz/search?q=hlava+v%C3%A1lce+jawa+23&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=VOusUc7XJOiu4QSrloCoAg&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1400&bih=748#facrc=_&imgrc=ZQnKX0bO3Vk1wM%3A%3Bxi7LMjbxPREH_M%3Bhttp%253A%252F%252Ffichtl.kx.cz%252Ftechnika%252Fopravy%252Fpuleni-motoru%252F7hlava_otrena.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Ffichtl.kx.cz%252Findex.php%253Fstr%253Dopravy%252Ctechnika-puleni-motoru%3B640%3B480
	   
	
	  
	  
		Datum: 03. června 2013 21:18
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jenda	
	    
	 
	
	IP: uživatel15536        	  
	 
	
	 jj to ano ale snazil sem se to vygooglovat a nenasel sem zadný fotky ktery bych dal vedle sebe a vydel ten rozdíl	   
	
	  
	  
		Datum: 03. června 2013 20:59
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 foto nemám, ale logicky ta ledvinkovitá má větší kompresy protože musíš smě stlačit v menšim prostoru, kdežto u tý půlkulatý to samý množství směsi stlačuješ ve většim prostoru, snad jsem to vysvětlil dobře, ta půlkulatá se dávala na typ 05(nejčastějš), a ta ledvinkovitá už by měla bejt hlavně na typu 20 21 23	   
	
	  
	  
		Datum: 03. června 2013 20:41
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Ahoj kluci, vlastním Babetu 207 a teď mi nastal problém ve výkonu. Celou dobu jezdila bez problémů a měla tah i do kopce. Teď ale výkon pokles. Nevím, v čem by mohl být zakopanej pes. Prosím o radu, pakliže se vám stalo něco podobnýho a problém jste vyřešili. Díky moc, Lukáš! 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 03. června 2013 19:28
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Zdravím sešo chtěl bych se zeptat dal by se u tebe sehnat 75w rotor na ČZ 125/476 a pokud ano ta za jakou cenu ?? za odpověď děkuji   
 
	odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 03. června 2013 20:25
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 spolupracuje,, ale to co se dela v turecku je smejd a cr uz to nikdo neudela a taky neudela	   
	
	  
	  
		Datum: 03. června 2013 20:25
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Proč nespolupracuje?	   
	
	  
	  
		Datum: 03. června 2013 19:48
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: martin	
	    
	 
	
	IP: uživatel13882        	  
	 
	
	 upozorňuji, že 75W rotor nespolupracuje s 45W a 50W statorem	   
	
	  
	  
		Datum: 03. června 2013 19:45
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: 4gear	
	    
	 
	
	IP: uživatel12485        	  
	 
	
	 Zdravím draci. Před chvilkou tu byl dotaz ohledně výroby tyristorového zapalování. Mužu se zeptat v čem spočívají výhody? (Našel jsem spoustu schémat) Popřípadě jestli někdo vyrábí/prodává. Měl bych zájem. Díky za vysvětlení 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 03. června 2013 23:32
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jack	
	    
	 
	
	IP: uživatel15620        	  
	 
	
	 Ahoj ,nemas kontakt kto prodava tyr. zapalovani?	   
	
	  
	  
		Datum: 03. června 2013 23:32
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 největší výhoda je silná jiskra i při malejch otáčkách,a to že velký napětí a proud se spína malym napětim, proto se tolik neopalujou kontakty a tím odpadá časté nastavování zapalování, sám mám tyristorový zapalování asi 2 rokem a ani sem na něj nešáh a fichtl furt šlape, jenom sem ho podle návodu napojil na stávající kladívkové zapalování, dokonce sem ho koupil od někoho odsud z z inzerátů, někdo se tim zabejvá a prodává, já ho sehnal asi za 400 i s poštovnym	   
	
	  
	  
		Datum: 03. června 2013 14:03
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jawa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15609        	  
	 
	
	 zdar draci, čím může být u mustanga, že když jedu a přidám plnej plyn, tak zezačátku se to přidusí a následně to jde konečně do otáček? dík 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 03. června 2013 14:08
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jirka125	
	    
	 
	
	IP: uživatel13054        	  
	 
	
	 Tak buď špatnej předstih (nastavit do středních poloh) nebo je příliš bohatá směs (nastavíš plíškem nad plovákem nebo jehlou šoupátka).	   
	
	  
	  
		Datum: 03. června 2013 14:08
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Zdar ,upravuju si 21 do terénu a přední vydlice ze Simsona pohodička za 10 min tam byly ají s řídítkama ale zadní tam nepasujou jsou větší poradte jak je tam dát nechci uříznout a převařovat uchyty a upravovat aby ten svár potom nepraskl předem díky za jakýkoliv názor kdyžtak jsetli máte nějaké fotky nebo plánek tak na muj e-mail (pepa.fendrych@seznam.cz 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 03. června 2013 11:54
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Taky jezdím simsoňácký, převařit nebo upravit to budeš muset kdybys hledal trochu inspirace ozvi se mi na email: jawa46@seznam.cz mám to převařený a nic nepraská, záleží jak umíš svařovat a jakej matroš na to použiješ   	  
	
	  
	  
		Datum: 03. června 2013 11:54
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Zdar, poradil by mi někdo, kde sehnat silentbloky do zadní vidlice na Babettu ? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 03. června 2013 17:08
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	 
	
	  
	  
		Datum: 03. června 2013 17:08
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Na čep	   
	
	  
	  
		Datum: 03. června 2013 13:52
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 jaky na cep vidlice a nebo na tlumice?sesa	   
	
	  
	  
		Datum: 02. června 2013 22:45
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Honza 	
	    
	 
	
	IP: uživatel15014        	  
	 
	
	 Zdravím nevíte někdo co by u mustanga mohlo způsobovat to že to na volnoběh chcípe když netůruju motor v jednom kuse šteloval jsem karburátor otáčky má pěkný ale po chvilce z ničeho nic chcípne pionýr mi drží pěkně ten jen tak nechcípne. Jinak mustang jede pěkně dělal jsem go motoru.Děkuji za odpovědi. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 03. června 2013 0:00
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel14885        	  
	 
	
	 jestli to máš čerstvě po výbrusu je to normální jak to má vše větší tření tak se to na volnoběh neutáhne a ochuzovat směs v záběhu není dobrý ..jde tam mín benzínu ale i oleje..	   
	
	  
	  
		Datum: 03. června 2013 0:00
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kotekond	
	    
	 
	
	IP: uživatel1337        	  
	 
	
	 Řekl bych,že se uchlastává.Vysoká hladina,nebo směs.	   
	
	  
	  
		Datum: 02. června 2013 20:59
	 
	 
	 
 
  
 
 
              | 
           
         
         
         
    
       
                   |