Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 Zdravim vas, Radku SESO. Resim pant (navarit) na pionyra - vzpominam si ze byl v minulosti k mani - kde to najdu ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2012 14:12
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 a kdo to pred tim vyrabel ??
Datum: 29. července 2012 14:12
 draKU JE DAVNO DOPRODANY A DALSI NEBUDE CEKAM,,TEDA ZPRACOVAVAM JEDNOHO VYROBCE,,AVSAK NEVIM KDY HO ZPRACUJI,,SORAC
Datum: 29. července 2012 6:33
 zdar draci dneska jsem se pustil do oprav mustanga po fichtl cupu a když jsem sundal zadní tlumiče tak se mi rozpadli v ruce je to možný ? a našroubovat to nejde podle mě odešli ty matky ve vnitřku tlumiče co vy na to ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2012 15:32
Datum: 29. července 2012 15:32
 jo já mám doma vrak mustoše stejně sem je chtěl vyměnit jen mě zajímalo čím to
Datum: 29. července 2012 11:46
 Jo přesně tohle se mi taky stalo, s opravou se nezabývej, rovnou je vyhoď  a sežeň někde v bazaru lepší co budou držet. Ony ty tlumiče jsou vymleté, a je možné že se ti to někde v terénu rozpadne zajízdy.
Datum: 29. července 2012 10:29
 Čau prosimvas mam dotaz taka je povinna vybava na fichtla? kdyžtak odepište aji na mail. Diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2012 12:03
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 navíc musíš mít zelenou kartu a formulář pro záznam o nehodě
Datum: 30. července 2012 12:03
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Bacha vesta povinná od 1.1.2011 u všech motorových vozidel registrovaných v čr, tak že na fichtlu ano na babatě bez spz být teoreticky nemusí
Datum: 30. července 2012 12:02
 vesta není povinná jen lékárnička,žárovky,nějaký to nářadí a pojistky ale ty ti jsou na fichtla k hovnu
Datum: 29. července 2012 11:51
Jméno: David
IP: uživatel12679
 A ještě reflexní vesta
Datum: 29. července 2012 11:16
 Lékárnička, nářadí,náhradní žárovky,
Datum: 29. července 2012 10:22
Jméno: jawa 20
IP: uživatel14212
 čau draci, potrebujem poradiť, vyrážal som na fichtli na rám VIN číslo a medzery medzi číslami niesú zrovna identické, niekte je to cca 3mm inde 2mm alebo aj 4mm a niektoré sú trochu vyskočené dohora, ale ked sa na to pozriete v celku, je to celkom OK, možno trošičku krivé, chcel som iba vedieť, myslíte, že pri prihlasovaní fichtla by z toho mohol byť problém? Mohol by mať policajt podozrenie, že som si to tam vyrazil ja? Ďakujem vám, za rady a skúsenosti s týmto problémom.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2012 11:00
 JAWA_ceZetak: Sorry, jsem to nevěděl. Mám jenom větší mašiny....(175,250,350)............
Datum: 29. července 2012 11:00
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 řekni že jsi to tak koupil
Datum: 29. července 2012 10:57
Jméno: jawa 20
IP: uživatel14212
 Zamaskujem to tak, že dam novú farbu, hlavne koli vin cislu to cele na novo striekam, takze tak, a dakujem za rady
Datum: 29. července 2012 8:44
 haggar: s originálem těžko porovná když pionýr na rámu VIN nemá
Datum: 29. července 2012 1:29
 Záleží jak to vypadá, jestli to není moc křivě vyražený.... A hlavně to trochu zamaskovat, aby to nevypadalo nově naražený..... Potom to porovnat z originálem a uvidíš rozdíl.....
Datum: 29. července 2012 0:29
 Zdravim, borci.
Mám koupenýho mustanga, dotyčnej ho dohlásil na mě. Pojistku mám zaplacenou, ale už půl roku jsem ho nepřihlásil na sebe,a tu technickou která je nějakou dobu propadlá jsem taky ještě nebyl dělat.
Ví někdo, jestli mi horzí nějakej postih? nějaká pokuta, nebo tak?  Díky, zdraví Konhi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2012 10:58
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 stk stojí kolem 250 a přepis asi 500
Datum: 29. července 2012 10:58
 jjj taky budu resit to stejný  docela se toho bojim  ... a co to stojí cca. Ja to mam spočitany e STK evidencka prihlasit.... bych se mel vejit do 1500 ... co ymslite ?
Datum: 29. července 2012 9:21
 Až skončí ten bordel kolem registru tak si to přihlaš ....... Udělat evidenčku+tech.kontrolu a pak na DI.....
Datum: 29. července 2012 0:14
Jméno: Konhi
IP: uživatel12925
 Bomba, dík moc.. Tak snad to přežiju.  Je to moje první papírová motorka, tak jsem z toho docela nervózní.
Datum: 28. července 2012 22:15
 Žádná pokuta ti nehrozí..... Taky jsem kupoval motorku minulé rok a přez zimu jsem ju dával dokupy.... Přihlášeno až v březnu..... (motorka měla SPZ z depozitu).......Hlavně že to máš pojištěný....
Datum: 28. července 2012 22:07
Jméno: radek
IP: uživatel12689
 Čau kluci potřeboval bych radu, jestli víte jak je u pincků na rámu navařenej držák stupaček, tak já je mám oba ulomený a nevím jestli by to šlo nejak zas navařit? Musel bych ze silného plechu vyříznout držáky, ale nevím jestli by tam šly navařit, prosím poraďte je to zrovna rám na 550 pařez. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2012 10:55
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 určitě by to šlo cočkem v poho taky to mám vařený
Datum: 29. července 2012 10:55
 http://husqvarna-expert.cz/index.php?route=product/product&product_id=377 Zarec draci dostal jsem od strýce do Mustanga tenhle olej s tím že ho tam nesmím lít v poměru 1:33 ale poue 1:50  Prý ,že bych tomu motoru dělal špatně radši bych ho tam lyil v poměru 1 33 navíc na pístu to má pouzdro a né jehlovou klec tak nwm
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2012 14:02
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 olej se dává dle výrobce motoru, a ne dle výrobce oleje!!!!!
Datum: 29. července 2012 14:02
 Klidně to nalij do Mustafa, ale jak říkáš v poměru 1:33 a bude to v cajku.... Já jsem dával kvalitnější Husqarna XP do 350/634, ale je to drahá zbytečnost....(dnes dávím TSF)....
Datum: 28. července 2012 21:03
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 Čau,mám takový problém s Babettkou 210(1995).Po rovině nejede víc jak 42km/h ale je uplně cítit že by ten motor jel víc ale něco ho brzdí.Můžu jezdit jen na 3/4 plynu,jakmile přidám plnej tak se jakoby hltí a zpomaluje,ale jakmile zase uberu,tak se chytne a jede si těch svejch 42km/h.Už nevím,výfuk čerstvě dekarbonovanej i motor,karbec taky,gumy nafoukaný,brzdy seřízený,spojka vyčištěná,nádrž a potrubí taky.Mám jen takový poznatek,když se z prudkého kopce rozjedu na víc jak 45 km/h tak se ,,jakoby''otevře klapka a najednou začne táhnout a dostanu z ní i 65km/h,příde rovina a zas se nějak zavře a jede na 3/4 plynu.Nemohl se nějak přiucpat karbec nějakou nečistotou ještě z mití nádrže?Bo já už fakt nevim.Předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2012 12:52
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14223
 Tak sitič to nebyl a já už jsem opravdu bezradný,nějaké jiné nápady?
Datum: 30. července 2012 12:52
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 Ajo,to mě vůbec nenapadlo,když jsem ten karbec čistil tak se mi ta clonka zdála taková zasekaná,občas po vycvaknutí zůstala v půlce,zítra se na to mrknu,napíšu jak jsem pochodil.Moc díky!
Datum: 28. července 2012 21:17
 sundej to černé víčko, jak je na dvou šroubech na karburátoru a koukni jestli ta clonka co se používá jako sytič je úplně odjištěná a jestli je difuzor úplně volný. Řešil jsem stejný problém a bylo to tím že se ten sytič úplně neodjistil.
Datum: 28. července 2012 20:04
Jméno: franta
IP: uživatel12326
 Zdar draci , mám takový problém poskoušim se opravit babetu 207 a stalo se mi že se mi urval klínek co drží rotor aby se netočil nevíte jak to vyndat ten zbylý klínek co je v hřídeli ?děkuji za odopověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2012 21:52
 !!!!!!!!!!! Ten klínek tam neni proto aby zadržel rotor proti otáčení ! častá chjyba..... ten klínek je jen kvuli orientaci, když se rotor nasazuje! Rotor má držet tím že je "nalisovaný" na klice... stačí trochu natuknout atd.... ale prostě ten kolíček nic nezadržuje.. ! !!! .. njo jak to vyndat.. zkus to odvrtat... nebo hodne malej vrtáček a pak vrut do kovu jenom lehce zašroubovat a mohlo by to jít no..
Datum: 28. července 2012 21:52
 Zdarec draci, mam takovy menší problém, mam mustanga, který mě bohužel zlobí. Mam pocit při rozjezdu ze nema dostatečnou sílu a trojka taky nechce táhnout a na neutrál utíká do otáček. Myslel jsem ze to bude ucpana tryska, vyčistil jsem karburator a do jistoty jsem koupil palivovy filtr na hadičku, bohužel problem je z5 a tak prosím o jakoukoliv radu. Předem díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2012 17:51
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel7997
 Asi ti někde utíká komprese/saje vzduch. Zřejmně gufero na klice...
Datum: 28. července 2012 17:51
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
Posl.aktualizace: 01. srpna 2012 12:35
Jméno: Chong
IP: uživatel13516
 No rada aby sis to vykreslil podle tišťáku naráží na problém že nevíš jakej integráč a jaké hodnoty některých součástek tam máš, včetně co je asi skryté pod chladičem. Zkrátka pěkná hraběcí rada. osobně si myslím že pokud to zapalko bude, tak je to nějaký tvarovač (integrovaný obvod) a tranzistorový koncový stupeň, ikdyž na to velikostí ten tranzistor nevypadá... každopádně pokud elektronice nerozumíš, tak se na to vyprdni, v elektronice neplatí že čím blbější sedlák tím větší brambory... bez znalostí, technologií, zkušeností a dovednosti je to stoprocentně cesta ke zklamání z dosaženého výsledku. Taky jsem si nepokoušel operovat slepé střevo ikdyž je to zjevně banalita a nechal jsem to na doktorech  tak proč se každej s*r* do elektroniky když neví lautr nic?
Datum: 01. srpna 2012 12:35
Jméno: Stig
IP: uživatel14217
 Prej by melo ,ale je to homemade prej
Datum: 30. července 2012 18:49
Jméno: Chong
IP: uživatel13516
 A je to vůbec zapalko? Docela bych pochyboval
Datum: 30. července 2012 7:28
Jméno: Stig
IP: uživatel14217
 Ale ja jako nevym kterej drat mem zapojit kam
Datum: 29. července 2012 19:26
 si ho podle toho nakresly..
Datum: 29. července 2012 12:10
Jméno: David
IP: uživatel14209
 Zdravím vás.. , mám babetu 210 a mam na ní původní karburátor kterej má sání do rámu. Furt se mi ucpávala triska a nechtělo to jet a když jsem to profoukl tak to jelo zas krásně ale od jisté doby to jde nastartovat motor běží normálně drží otáčky ale nechce jet.. jak kdyby neměla vůbec jedničku jenom se to maličko tlačí dopředu ale nejede to.. motor nechce do otáček a vůbec nevim co s tim... karburátor je profouklej všechny trisky čisté tak vůbec nevim co to.. jestli je něco s převodovkou ale to snad ne.. jezdilo to do posl. doby
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2012 7:44
Jméno: David
IP: uživatel14221
 Tak tedy.. jsem ještě jednou měl karber rozebranej a v trisce bylo moc malinkaté smítko... které jsem přehlíd.. , takže vyčištěno a babeta jezdí ! Díky za rady
Datum: 30. července 2012 7:44
 jasně  , přesný název jsem nevěděl, ale domluvili jsme se
Datum: 29. července 2012 23:21
 myslí snímač otáček.. ten ze za zapalovací cívkou.
Datum: 28. července 2012 22:46
Jméno: David
IP: uživatel14209
 čidlo otáček na motoru ?? o tom slyším poprvý.. tedy na babetu nejsem až takový expert.. jsem spíš na mustangy !  , kde to najdu to čidlo ??
Datum: 28. července 2012 17:38
 zdarec  , taky jsem měl podobný problém a stačilo vyčistit čidlo otáček na motoru  , pak by to mělo být OK
Datum: 28. července 2012 13:02
 cus draci mensi dotaz jak mam sundat pisti cep na jawe 21 kdyz nemam stahovak nicim to nejde dik za rady jawe zdar!
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2012 13:59
 jak píše monty, kus závitovky, pár matek, podložek a buď kus trubky do který se čep volně vleze, nebo kus vyvrtaný dřevěnáho špalíku (nutný pouze při demontáži)
Datum: 28. července 2012 13:59
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 Monty to tam musí bejt i nejaká trubka aby do ní mohl ten píst vilíst ne ?
Datum: 28. července 2012 12:16
 šroub který projde dírou v pístu dost dlouhý na to abys na druhou stranu dal podložku a matku a utahuj, pístní čep půjde pomalu ven
Datum: 28. července 2012 11:23
 Vyrob si stahovák...stejně ho asi budeš do budoucna potřebovat...
Datum: 28. července 2012 9:24
 Zdarec draci, cim to muže byt, ze kdyz s fichtlem zastavim, vypnu motor aproste mi začne kapat benzin z ty odkapový misky, i kdyz vypnu benzin, tak toho docela dost jeste vytece. Hladina plovakovky je tak jak ma byt, a je to vsechno dotazeny... nevim presne odkud to tece, ale myslim, ze z ty dirky proti uchlastaní...- ale jiny fichtli mi toto nedelali... dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2012 21:18
 Taky bych to takhle viděl a jestli ti teče benzín přes zavřenou nádrž,asi bude špatný těsnící kroužek v kohoutu.
Datum: 30. července 2012 21:18
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 videl bych to na smitko ve ventilku malo dovre,za jizdy to staci vysat...zkus do nej foukat,jestli zavira
Datum: 28. července 2012 0:15
Jméno: letec
IP: uživatel14206
 cau draci chci se zeptat jetli máte někdo zkušenosti s výfukem HIKONE a jestli jo tak jaké předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2012 20:04
Jméno: letec
IP: uživatel14206
 a co myslíte mam to koupit ? me de hlavně jestli to řve mín a jestli to jede víc nebo mín a jak to žere
Datum: 03. srpna 2012 20:04
Jméno: jarda
IP: uživatel14185
 Výfuk Hikone mám na S-11, ale žádný znatelný přínos jsem nezaznamenal, asi by to chlělo doladit, ale to už můžu vyrobit zrovna novej.
Má to jedině lepší zvuk a snad to i lépe vypadá
Datum: 01. srpna 2012 13:40
 mam ho ale žadny skušenosti s tim nemam jenom kdyš ho chceš a maš origo valec nech tam rači origo vyfuk pojede to lip.. jestli cheš nakou upravu valce napiš Standovy co piše dole
Datum: 28. července 2012 12:21
Jméno: standa
IP: uživatel14207
 Upravit,předělat a pak OK....jinak k ničemu...na zvuk....
Datum: 27. července 2012 22:37
 Ahoj draci, prosím radu. Mám Jawu 21 1. po výbrusu, dnes jsem si ji přivezl. Krásně a opatrně jsem ji projížděl cca 40 km. Motorka jela krásně. Pak jsem jí asi na dvě hodiny odstavil a nechtěla naskočit, pak se mi to povedlo a ejhle, začalo to cukat a chcípat, jako by tam nešel benzin. Plyn tak nějak nereagoval. Pak se to na chvilku vzpamatovalo a já ujel pár km a znovu. Přijde mi, že když tam je jednička tak se to dusí hodně a dvojka už je lepší. Volnoběh, 3 vteřiny a chcíp. Když to přestalo startovat úplně, pomohla výměna svíčky, ale po chvilce zpět k dušení. Jinak rozvody paliva jsou nové. Co s tím? Může to být benzínem? Neuchlastává se? Není třeba seřídit karburátor? Díky za cenné rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2012 22:54
 a tak je jeste potreba dodat informaci o svičce- jestli je zakarbonizovana- cerna, nebo cihlova- to je dobrre a jestli je bila, tak je hcuda smes... hlavne jestli tece benzin - napr dotyka kloudne benzin z vička do plovákový komory??? - kdyz se ti povoli mosazna matickka pod tim pliskem, tak to muze uzavrit privod paliva a proste je tam spousta moznostzi
Datum: 27. července 2012 22:54
 Ahoj, to jsem už udělal a nic dokonce jsem tam dal i filtr paliva
Datum: 27. července 2012 22:21
 Čau zkus vyčistit karbec(hlavně zevnitř).
Datum: 27. července 2012 22:16
 Zdar draci ... mám jawu 21 ... asi 80 - 100 km po výbrusu ... jezdila parádně ale včera mi zdechla při jízdě ... asi po 3 km ... motor pěkně hoorkej ... a elektrikou to nebylo to jsem zkoušel ... a když počkám 2 minuty kopnu a jedu dál .. po kilometru mi to zdechne znova ... počkám 2 minuty kopnu a jedu dál ... a svíčku sem měnil podotýkám .. nevíte v čem je problém ???rnDíky za každou pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2012 19:52
 reseni je sundat válec a smirkem vybrousit prasátka vznilké přidřením.... a pak jemným pilníkem opilovat i přidřená místa na pístu a dát nové kruhy
Datum: 29. července 2012 19:52
Jméno: DrakHonza
IP: uživatel10158
 A řešení je výbrus o5 ??? :-/
Datum: 28. července 2012 20:18
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 je mozne ze si ho pridiral...po vychladnuti zase jde tocit motorem ale po rozdelani budes mit zrejme leskla mista na pistu ,taky sem to mel
Datum: 28. července 2012 12:11
Jméno: aleš
IP: uživatel11074
 bych docela typnul na špatnej výbrus..nebo kartery,ložiska...muže přisávat vzduch... ale opravte me..
Datum: 27. července 2012 23:38
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 ahoj jak mám prosím zapojit elektriku na jawe 175/356 nemám spínací skřínku ani světla proste jen tak aby nastartovala na vyskoušení motoru jěsli poběží děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2012 12:18
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 dobře skusim to děkuju
Datum: 28. července 2012 12:18
 Tak určitě...
Datum: 28. července 2012 11:25
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 ok a musí tam bejt i kondenzator že
Datum: 28. července 2012 7:00
 Kostru dej na + pol a mínus pol(baterie) zapoj na indukční cívku na č.15 a č.1 jde na kladívka ...... A musí házet jiskru.....
Datum: 27. července 2012 22:43
 Dobrý večer. Prosím vás, dnes jsem koupil motocykl z jiného kraje. Dojel jsem na něm domů a chci se zeptat co je teď zapotřebí udělat jako první.? Mám malý TP, zelenou kartu a kupní smlouvu. Původní majtel říkal, že zajde s velkým TP to odhlásit. Já mám udělat co? Mám jít první na pojišťovnu, nebo to jít přihlásit? Přepis zařizuji já nebo on? Jestli mlžu udělat přepis bez velkého TP? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2012 8:39
 Jo a bacha na to pojištění ať ti tam nevznikne ta mezera, já o tom nevěděl a za asi měsíc nepojištěnou motorku jsem platil něco přes 1000 kč. Za každej nepojištěnej den se platí asi 30 kč nebo tak nějak...
Datum: 28. července 2012 8:39
 Až ti příjde velký TP tak nejdřív pojistit a pak na STK na evidenční kontrolu a pak na DI na přepis.........
Datum: 27. července 2012 22:29
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 domluv se s původnim majitelem na tom, ať pojistku zruší až ve chvíli, kdy ty ji už budeš mít uzavřenou, aby ti tam nevznikly žádný lichý dny, který bys pak musel doplácet těm zlodějum z čkp... a ať si rovnou okopíruje odhlášenej TP na tebe, prootže některý pojišťovny to vyžadujou a mohly by mu dělat problémy se zrušenim pojistky, ikdyž by jim měla stačit kupní smlouva... jinak tu zelenou kartu, co máš od puvodního majitele ty nikam odevzdávat nebudeš... jinak ze všeho nejdřív si sjednej to pojištění, pak až ostatní věci...
Datum: 27. července 2012 21:32
 ano STK to má. Tak počkám až to odhlásí a pošle mi velký TP. Jde mi ale o to, že když to odhlásí, tak jestli to může být nadále pojištěné? Až to odhlásí tak mi pošle velký TP. Já s ním hned zajdu na pojišťovnu, odevzdám zelenou kartu, dostanu novou, pak to až půjdu přihlásit na sebe? Díky
Datum: 27. července 2012 21:09
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ze všeho nejdřív musíš počkat na velej TP, až ti přijde, tak okamžitě dojdi na pojišťovnu a sjednej si povinný ručení, pak zajeď na evidenci (předpokládám, že STK to má platnou)... potom vezmeš novou zelenou kartu, protokol z evidence, velkej TP, OTP, a radši i tu kupní smlouvu, ikdyž by už neměla bejt třeba, a dojdeš s tim na dopravák
Datum: 27. července 2012 21:03
Jméno: Barty
IP: uživatel11090
 Zdravim, mám na jawa 20 30w zapalování ale je hodně orezlé tak bych tam chtěl dát 20 w z 05 je mi ale jasné že by se musela předělat elektroinstalace
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2012 7:28
Jméno: Chong
IP: uživatel13516
 No a co takhle zkusit odrezit?
Datum: 30. července 2012 7:28
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 zaleží na tom co tom co tam chces davat za zapalko jestli to co měli 555 a nebo to co maj vyšší typy. jestli to starší provedení tak si ratši kup z aukra nebo z inzerátu stejný co tam máš.
Datum: 27. července 2012 22:02
 a proč nám to říkáš ?  Jak zní teda otázka ? jesltzi to pujde?
Datum: 27. července 2012 18:22
|



|