česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  459  460  461  462  463  464  465  466  467  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel14213    
Zdravím, chci se zeptat, mám čízu 487 a koupil jsem si stojan, bohužel ten je na starší typ 477 (má pružinu přímo na rozpěrce, která se nezachytává za rám) Nevíte někdo co je potřeba upravit abych ho tam dostal nebo kde jsou odlišnosti mezi 477 a 487 v tomhle? Na jedný tý rozpěrce jsou dva výstupky, který se maj někam zaklesnout a sloužej tak jako aretace pružiny, jak je to řešený na 477 a jak složitý by to bylo udělat na 487. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2012 11:46
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel14203    
Čau draci..mam Čz175/477,v patek sme se jeli s kamosem projet,motorka jela pekne,ale pak se z niceho nic zacla dusit a hnedka zdechla..kdyz sem ji nastartoval a dal plny plyn,tak to vubec nereagovalo,nesla vytocit do otacek a kdyz jsem pustil plyn tak zdechla,kdyz sem ji zkousel roztlacit tak to po nejake chvilce chytlo,ale bylo to porad stejne,nesla vytocit do otacek,pak uz nechytala vbc.Nevíte cim by to mohlo byt ? Diky za kazdou radu.PS: karbec je ok. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2012 17:37
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14216    
mne se stalo neco podobnyho u pincka a byl vylamany pistni krouzek
 
 
Datum: 29. července 2012 17:37
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel14203    
Mozna ta svicka..zapalko je taky ok
 
 
Datum: 29. července 2012 11:58
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mrkni na zapalování, když je karburátor O.K........ (svíčka,kladívka,odtrh,předstih atd.)...................
 
 
Datum: 29. července 2012 11:51
 
 
 
 
Jméno: Vajglík      IP: uživatel13175    
Zdar našel jsem v garáži motor s verolexu 350 dvouválec myslíte že bych to narval na fichtla ?? :-DDDDDD odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2012 23:51
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel13849    
samaru doma máme že bych taky něco takovýho udělal :-DD
 
 
Datum: 29. července 2012 23:51
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel13849    
Dík,docela dobrý :-)
 
 
Datum: 29. července 2012 23:50
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 29. července 2012 23:40
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel13849    
ze samary v motorce ?? to se tam vešlo ? :-D
 
 
Datum: 29. července 2012 22:33
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Blbost.. musel bys vyztužit rám, dát jiný vidlice, přední a zadní brzdu posilnit, bude se ti to kroutit, nad 70 km/h už je to o držku, v terénu ti to rupne atd.. http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=77181&fid=60 tam jeden borec narval do fichtla motor z čz 175 .. měl i svůj blog kde to popisoval .. existuje myslim že i minibike cross s motorem z 350ky je to někde na youtube každopádně jestli hodláš jít do nějaké přestavby tak už nějakou přestavěnou jawu kup, protože originálu jako takového je škoda
 
 
Datum: 29. července 2012 18:11
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejelpší je stejně narvanej motor ze lady samary v ramu ČZ 175 :-D :-D
 
 
Datum: 29. července 2012 17:02
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Radši si kup JAWU 250............
 
 
Datum: 29. července 2012 15:24
 
 
 
 
Jméno: Vajglík      E-mail:      IP: uživatel13175    
No ještě nevim ale asi bych tam chtel do toho fichtla dát nakej silnější motor ale asi ho prodám a dám nakej s 250 :-)
 
 
Datum: 29. července 2012 14:40
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
radši ho prodej někomu kdo ho potřebuje ty trubko!
 
 
Datum: 29. července 2012 14:29
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
to je jen škoda tak vzácného motoru to mě ho radši dej na takovou blbost si vem nějaký z obyčejné 250tky
 
 
Datum: 29. července 2012 14:22
 
 
 
 
Jméno: MrWho600913      IP: uživatel10282    
Viděl sem motor z fichtla nacpanej v babetě, motor z trabanta narvanej v babetě(ale zlomila se v krku...) Ale na tohle si rád počkám...
 
 
Datum: 29. července 2012 14:16
 
 
 
 
Jméno: Vajglík      E-mail:      IP: uživatel13175    
Ale nevim jak ho tam mám přidělat protože on má uchyceni na spodu a fichtl na hoře ale to se na pošéfi :-D :-D :-D
 
 
Datum: 29. července 2012 13:38
 
 
 
 
Jméno: Vajglík      E-mail:      IP: uživatel13175    
:-D :-D to bude ulet :-D:-D
 
 
Datum: 29. července 2012 13:26
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
všchno jde vyděl jsem na fichtlu i motor s pitbiku
 
 
Datum: 29. července 2012 12:31
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
upřímně..... všechno de :-D di do toho a pak to vyfot :-D ..tyvole to byl litalo jak prase :-D
 
 
Datum: 29. července 2012 11:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hm, už takhle to zní jako výtečnej nápad...motor z trambusa by tam nestačil? :-)
 
 
Datum: 29. července 2012 10:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
jo pasuje tam bez problémů
 
 
Datum: 29. července 2012 10:54
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
Zdravim vas, Radku SESO. Resim pant (navarit) na pionyra - vzpominam si ze byl v minulosti k mani - kde to najdu ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2012 14:12
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
a kdo to pred tim vyrabel ??
 
 
Datum: 29. července 2012 14:12
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draKU JE DAVNO DOPRODANY A DALSI NEBUDE CEKAM,,TEDA ZPRACOVAVAM JEDNOHO VYROBCE,,AVSAK NEVIM KDY HO ZPRACUJI,,SORAC
 
 
Datum: 29. července 2012 6:33
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci dneska jsem se pustil do oprav mustanga po fichtl cupu a když jsem sundal zadní tlumiče tak se mi rozpadli v ruce je to možný ? a našroubovat to nejde podle mě odešli ty matky ve vnitřku tlumiče co vy na to ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2012 15:32
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to se mi stalo taky na závodním fichtlu vybral jsem jednu kurevsky velkou díru a tlumič se normálně zlomil :-D :-D
 
 
Datum: 29. července 2012 15:32
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo já mám doma vrak mustoše stejně sem je chtěl vyměnit jen mě zajímalo čím to
 
 
Datum: 29. července 2012 11:46
 
 
 
 
Jméno: zeryk007 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo přesně tohle se mi taky stalo, s opravou se nezabývej, rovnou je vyhoď :-D a sežeň někde v bazaru lepší co budou držet. Ony ty tlumiče jsou vymleté, a je možné že se ti to někde v terénu rozpadne zajízdy.
 
 
Datum: 29. července 2012 10:29
 
 
 
 
Jméno: Marek      E-mail:      IP: uživatel14089    
Čau prosimvas mam dotaz taka je povinna vybava na fichtla? kdyžtak odepište aji na mail. Diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2012 12:03
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
navíc musíš mít zelenou kartu a formulář pro záznam o nehodě
 
 
Datum: 30. července 2012 12:03
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Bacha vesta povinná od 1.1.2011 u všech motorových vozidel registrovaných v čr, tak že na fichtlu ano na babatě bez spz být teoreticky nemusí
 
 
Datum: 30. července 2012 12:02
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vesta není povinná jen lékárnička,žárovky,nějaký to nářadí a pojistky ale ty ti jsou na fichtla k hovnu :-D
 
 
Datum: 29. července 2012 11:51
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12679    
A ještě reflexní vesta ;-)
 
 
Datum: 29. července 2012 11:16
 
 
 
 
Jméno: Plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lékárnička, nářadí,náhradní žárovky,
 
 
Datum: 29. července 2012 10:22
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel14212    
čau draci, potrebujem poradiť, vyrážal som na fichtli na rám VIN číslo a medzery medzi číslami niesú zrovna identické, niekte je to cca 3mm inde 2mm alebo aj 4mm a niektoré sú trochu vyskočené dohora, ale ked sa na to pozriete v celku, je to celkom OK, možno trošičku krivé, chcel som iba vedieť, myslíte, že pri prihlasovaní fichtla by z toho mohol byť problém? Mohol by mať policajt podozrenie, že som si to tam vyrazil ja? Ďakujem vám, za rady a skúsenosti s týmto problémom. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2012 11:00
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JAWA_ceZetak: Sorry, jsem to nevěděl. Mám jenom větší mašiny....(175,250,350)............
 
 
Datum: 29. července 2012 11:00
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
řekni že jsi to tak koupil
 
 
Datum: 29. července 2012 10:57
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel14212    
Zamaskujem to tak, že dam novú farbu, hlavne koli vin cislu to cele na novo striekam, takze tak, a dakujem za rady
 
 
Datum: 29. července 2012 8:44
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
haggar: s originálem těžko porovná když pionýr na rámu VIN nemá :-)
 
 
Datum: 29. července 2012 1:29
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Záleží jak to vypadá, jestli to není moc křivě vyražený.... A hlavně to trochu zamaskovat, aby to nevypadalo nově naražený..... Potom to porovnat z originálem a uvidíš rozdíl.....
 
 
Datum: 29. července 2012 0:29
 
 
 
 
Jméno: Konhi      E-mail:      IP: uživatel12925    
Zdravim, borci. Mám koupenýho mustanga, dotyčnej ho dohlásil na mě. Pojistku mám zaplacenou, ale už půl roku jsem ho nepřihlásil na sebe,a tu technickou která je nějakou dobu propadlá jsem taky ještě nebyl dělat. Ví někdo, jestli mi horzí nějakej postih? nějaká pokuta, nebo tak? :-) Díky, zdraví Konhi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2012 10:58
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
stk stojí kolem 250 a přepis asi 500
 
 
Datum: 29. července 2012 10:58
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jjj taky budu resit to stejný :-D docela se toho bojim :-D ... a co to stojí cca. Ja to mam spočitany e STK evidencka prihlasit.... bych se mel vejit do 1500 ... co ymslite ? :-)
 
 
Datum: 29. července 2012 9:21
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Až skončí ten bordel kolem registru tak si to přihlaš ....... Udělat evidenčku+tech.kontrolu a pak na DI.....
 
 
Datum: 29. července 2012 0:14
 
 
 
 
Jméno: Konhi      IP: uživatel12925    
Bomba, dík moc.. Tak snad to přežiju. :-D Je to moje první papírová motorka, tak jsem z toho docela nervózní. :-D
 
 
Datum: 28. července 2012 22:15
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Žádná pokuta ti nehrozí..... Taky jsem kupoval motorku minulé rok a přez zimu jsem ju dával dokupy.... Přihlášeno až v březnu..... (motorka měla SPZ z depozitu).......Hlavně že to máš pojištěný....
 
 
Datum: 28. července 2012 22:07
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12689    
Čau kluci potřeboval bych radu, jestli víte jak je u pincků na rámu navařenej držák stupaček, tak já je mám oba ulomený a nevím jestli by to šlo nejak zas navařit? Musel bych ze silného plechu vyříznout držáky, ale nevím jestli by tam šly navařit, prosím poraďte je to zrovna rám na 550 pařez. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2012 10:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
určitě by to šlo cočkem v poho taky to mám vařený
 
 
Datum: 29. července 2012 10:55
 
 
 
 
Jméno: Petr Salva      E-mail:      IP: uživatel12894    
http://husqvarna-expert.cz/index.php?route=product/product&product_id=377 Zarec draci dostal jsem od strýce do Mustanga tenhle olej s tím že ho tam nesmím lít v poměru 1:33 ale poue 1:50 :-D Prý ,že bych tomu motoru dělal špatně radši bych ho tam lyil v poměru 1 33 navíc na pístu to má pouzdro a né jehlovou klec tak nwm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2012 14:02
 
 
 
 
Jméno: klikar      IP: uživatel7654    
olej se dává dle výrobce motoru, a ne dle výrobce oleje!!!!!
 
 
Datum: 29. července 2012 14:02
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klidně to nalij do Mustafa, ale jak říkáš v poměru 1:33 a bude to v cajku.... Já jsem dával kvalitnější Husqarna XP do 350/634, ale je to drahá zbytečnost....(dnes dávím TSF)....
 
 
Datum: 28. července 2012 21:03
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel13937    
Čau,mám takový problém s Babettkou 210(1995).Po rovině nejede víc jak 42km/h ale je uplně cítit že by ten motor jel víc ale něco ho brzdí.Můžu jezdit jen na 3/4 plynu,jakmile přidám plnej tak se jakoby hltí a zpomaluje,ale jakmile zase uberu,tak se chytne a jede si těch svejch 42km/h.Už nevím,výfuk čerstvě dekarbonovanej i motor,karbec taky,gumy nafoukaný,brzdy seřízený,spojka vyčištěná,nádrž a potrubí taky.Mám jen takový poznatek,když se z prudkého kopce rozjedu na víc jak 45 km/h tak se ,,jakoby''otevře klapka a najednou začne táhnout a dostanu z ní i 65km/h,příde rovina a zas se nějak zavře a jede na 3/4 plynu.Nemohl se nějak přiucpat karbec nějakou nečistotou ještě z mití nádrže?Bo já už fakt nevim.Předem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2012 12:52
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel14223    
Tak sitič to nebyl a já už jsem opravdu bezradný,nějaké jiné nápady?
 
 
Datum: 30. července 2012 12:52
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel13937    
Ajo,to mě vůbec nenapadlo,když jsem ten karbec čistil tak se mi ta clonka zdála taková zasekaná,občas po vycvaknutí zůstala v půlce,zítra se na to mrknu,napíšu jak jsem pochodil.Moc díky!
 
 
Datum: 28. července 2012 21:17
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sundej to černé víčko, jak je na dvou šroubech na karburátoru a koukni jestli ta clonka co se používá jako sytič je úplně odjištěná a jestli je difuzor úplně volný. Řešil jsem stejný problém a bylo to tím že se ten sytič úplně neodjistil.
 
 
Datum: 28. července 2012 20:04
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel12326    
Zdar draci , mám takový problém poskoušim se opravit babetu 207 a stalo se mi že se mi urval klínek co drží rotor aby se netočil nevíte jak to vyndat ten zbylý klínek co je v hřídeli ?děkuji za odopověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2012 21:52
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
!!!!!!!!!!! Ten klínek tam neni proto aby zadržel rotor proti otáčení ! častá chjyba..... ten klínek je jen kvuli orientaci, když se rotor nasazuje! Rotor má držet tím že je "nalisovaný" na klice... stačí trochu natuknout atd.... ale prostě ten kolíček nic nezadržuje.. ! !!! .. njo jak to vyndat.. zkus to odvrtat... nebo hodne malej vrtáček a pak vrut do kovu jenom lehce zašroubovat a mohlo by to jít no..
 
 
Datum: 28. července 2012 21:52
 
 
 
 
Jméno: satan      E-mail:      IP: uživatel14210    
Zdarec draci, mam takovy menší problém, mam mustanga, který mě bohužel zlobí. Mam pocit při rozjezdu ze nema dostatečnou sílu a trojka taky nechce táhnout a na neutrál utíká do otáček. Myslel jsem ze to bude ucpana tryska, vyčistil jsem karburator a do jistoty jsem koupil palivovy filtr na hadičku, bohužel problem je z5 a tak prosím o jakoukoliv radu. Předem díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2012 17:51
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel7997    
Asi ti někde utíká komprese/saje vzduch. Zřejmně gufero na klice...
 
 
Datum: 28. července 2012 17:51
 
 
 
 
Jméno: Stig      IP: uživatel13048    
Nazdar draci nemáte někdo schéma zapojení na tohle tyr. zapalování ??? :-D http://uloz.to/xwve4HS/2012-07-28-11-37-32-jpg HESLO: xperia odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2012 12:35
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13516    
No rada aby sis to vykreslil podle tišťáku naráží na problém že nevíš jakej integráč a jaké hodnoty některých součástek tam máš, včetně co je asi skryté pod chladičem. Zkrátka pěkná hraběcí rada. osobně si myslím že pokud to zapalko bude, tak je to nějaký tvarovač (integrovaný obvod) a tranzistorový koncový stupeň, ikdyž na to velikostí ten tranzistor nevypadá... každopádně pokud elektronice nerozumíš, tak se na to vyprdni, v elektronice neplatí že čím blbější sedlák tím větší brambory... bez znalostí, technologií, zkušeností a dovednosti je to stoprocentně cesta ke zklamání z dosaženého výsledku. Taky jsem si nepokoušel operovat slepé střevo ikdyž je to zjevně banalita a nechal jsem to na doktorech :-D tak proč se každej s*r* do elektroniky když neví lautr nic? :-)
 
 
Datum: 01. srpna 2012 12:35
 
 
 
 
Jméno: Stig      IP: uživatel14217    
Prej by melo ,ale je to homemade prej :-D
 
 
Datum: 30. července 2012 18:49
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13516    
A je to vůbec zapalko? Docela bych pochyboval :-)
 
 
Datum: 30. července 2012 7:28
 
 
 
 
Jméno: Stig      IP: uživatel14217    
Ale ja jako nevym kterej drat mem zapojit kam
 
 
Datum: 29. července 2012 19:26
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
si ho podle toho nakresly..
 
 
Datum: 29. července 2012 12:10
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel14209    
Zdravím vás.. , mám babetu 210 a mam na ní původní karburátor kterej má sání do rámu. Furt se mi ucpávala triska a nechtělo to jet a když jsem to profoukl tak to jelo zas krásně ale od jisté doby to jde nastartovat motor běží normálně drží otáčky ale nechce jet.. jak kdyby neměla vůbec jedničku jenom se to maličko tlačí dopředu ale nejede to.. motor nechce do otáček a vůbec nevim co s tim... karburátor je profouklej všechny trisky čisté tak vůbec nevim co to.. jestli je něco s převodovkou ale to snad ne.. jezdilo to do posl. doby odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2012 7:44
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel14221    
Tak tedy.. jsem ještě jednou měl karber rozebranej a v trisce bylo moc malinkaté smítko... které jsem přehlíd.. , takže vyčištěno a babeta jezdí ! Díky za rady
 
 
Datum: 30. července 2012 7:44
 
 
 
 
Jméno: pioner94 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasně ;-), přesný název jsem nevěděl, ale domluvili jsme se :-)
 
 
Datum: 29. července 2012 23:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslí snímač otáček.. ten ze za zapalovací cívkou.
 
 
Datum: 28. července 2012 22:46
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel14209    
čidlo otáček na motoru ?? o tom slyším poprvý.. tedy na babetu nejsem až takový expert.. jsem spíš na mustangy ! :-) , kde to najdu to čidlo ??
 
 
Datum: 28. července 2012 17:38
 
 
 
 
Jméno: pioner94 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec :-), taky jsem měl podobný problém a stačilo vyčistit čidlo otáček na motoru ;-), pak by to mělo být OK
 
 
Datum: 28. července 2012 13:02
 
 
 
 
Jméno: mani3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci mensi dotaz jak mam sundat pisti cep na jawe 21 kdyz nemam stahovak nicim to nejde dik za rady jawe zdar! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2012 13:59
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak píše monty, kus závitovky, pár matek, podložek a buď kus trubky do který se čep volně vleze, nebo kus vyvrtaný dřevěnáho špalíku (nutný pouze při demontáži)
 
 
Datum: 28. července 2012 13:59
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12545    
Monty to tam musí bejt i nejaká trubka aby do ní mohl ten píst vilíst ne ?
 
 
Datum: 28. července 2012 12:16
 
 
 
 
Jméno: monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šroub který projde dírou v pístu dost dlouhý na to abys na druhou stranu dal podložku a matku a utahuj, pístní čep půjde pomalu ven
 
 
Datum: 28. července 2012 11:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyrob si stahovák...stejně ho asi budeš do budoucna potřebovat...
 
 
Datum: 28. července 2012 9:24
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci, cim to muže byt, ze kdyz s fichtlem zastavim, vypnu motor aproste mi začne kapat benzin z ty odkapový misky, i kdyz vypnu benzin, tak toho docela dost jeste vytece. Hladina plovakovky je tak jak ma byt, a je to vsechno dotazeny... nevim presne odkud to tece, ale myslim, ze z ty dirky proti uchlastaní...- ale jiny fichtli mi toto nedelali... dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2012 21:18
 
 
 
 
Jméno: spec05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky bych to takhle viděl a jestli ti teče benzín přes zavřenou nádrž,asi bude špatný těsnící kroužek v kohoutu.
 
 
Datum: 30. července 2012 21:18
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel13305    
videl bych to na smitko ve ventilku malo dovre,za jizdy to staci vysat...zkus do nej foukat,jestli zavira
 
 
Datum: 28. července 2012 0:15
 
 
 
 
Jméno: letec      IP: uživatel14206    
cau draci chci se zeptat jetli máte někdo zkušenosti s výfukem HIKONE a jestli jo tak jaké předem díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2012 20:04
 
 
 
 
Jméno: letec      IP: uživatel14206    
a co myslíte mam to koupit ? me de hlavně jestli to řve mín a jestli to jede víc nebo mín a jak to žere
 
 
Datum: 03. srpna 2012 20:04
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel14185    
Výfuk Hikone mám na S-11, ale žádný znatelný přínos jsem nezaznamenal, asi by to chlělo doladit, ale to už můžu vyrobit zrovna novej. Má to jedině lepší zvuk a snad to i lépe vypadá :-)
 
 
Datum: 01. srpna 2012 13:40
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam ho ale žadny skušenosti s tim nemam jenom kdyš ho chceš a maš origo valec nech tam rači origo vyfuk pojede to lip.. jestli cheš nakou upravu valce napiš Standovy co piše dole
 
 
Datum: 28. července 2012 12:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14207    
Upravit,předělat a pak OK....jinak k ničemu...na zvuk....
 
 
Datum: 27. července 2012 22:37
 
 
 
 
Jméno: kjub01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci, prosím radu. Mám Jawu 21 1. po výbrusu, dnes jsem si ji přivezl. Krásně a opatrně jsem ji projížděl cca 40 km. Motorka jela krásně. Pak jsem jí asi na dvě hodiny odstavil a nechtěla naskočit, pak se mi to povedlo a ejhle, začalo to cukat a chcípat, jako by tam nešel benzin. Plyn tak nějak nereagoval. Pak se to na chvilku vzpamatovalo a já ujel pár km a znovu. Přijde mi, že když tam je jednička tak se to dusí hodně a dvojka už je lepší. Volnoběh, 3 vteřiny a chcíp. Když to přestalo startovat úplně, pomohla výměna svíčky, ale po chvilce zpět k dušení. Jinak rozvody paliva jsou nové. Co s tím? Může to být benzínem? Neuchlastává se? Není třeba seřídit karburátor? Díky za cenné rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2012 22:54
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a tak je jeste potreba dodat informaci o svičce- jestli je zakarbonizovana- cerna, nebo cihlova- to je dobrre a jestli je bila, tak je hcuda smes... hlavne jestli tece benzin - napr dotyka kloudne benzin z vička do plovákový komory??? - kdyz se ti povoli mosazna matickka pod tim pliskem, tak to muze uzavrit privod paliva a proste je tam spousta moznostzi :-)
 
 
Datum: 27. července 2012 22:54
 
 
 
 
Jméno: kjub01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, to jsem už udělal a nic dokonce jsem tam dal i filtr paliva
 
 
Datum: 27. července 2012 22:21
 
 
 
 
Jméno: spec05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau zkus vyčistit karbec(hlavně zevnitř).
 
 
Datum: 27. července 2012 22:16
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      E-mail:      IP: uživatel10158    
Zdar draci ... mám jawu 21 ... asi 80 - 100 km po výbrusu ... jezdila parádně ale včera mi zdechla při jízdě ... asi po 3 km ... motor pěkně hoorkej ... a elektrikou to nebylo to jsem zkoušel ... a když počkám 2 minuty kopnu a jedu dál .. po kilometru mi to zdechne znova ... počkám 2 minuty kopnu a jedu dál ... a svíčku sem měnil podotýkám .. nevíte v čem je problém ???rnDíky za každou pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2012 19:52
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
reseni je sundat válec a smirkem vybrousit prasátka vznilké přidřením.... a pak jemným pilníkem opilovat i přidřená místa na pístu a dát nové kruhy
 
 
Datum: 29. července 2012 19:52
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      IP: uživatel10158    
A řešení je výbrus o5 ??? :-/
 
 
Datum: 28. července 2012 20:18
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel11975    
je mozne ze si ho pridiral...po vychladnuti zase jde tocit motorem ale po rozdelani budes mit zrejme leskla mista na pistu ,taky sem to mel :-)
 
 
Datum: 28. července 2012 12:11
 
 
 
 
Jméno: aleš      IP: uživatel11074    
bych docela typnul na špatnej výbrus..nebo kartery,ložiska...muže přisávat vzduch... ale opravte me..
 
 
Datum: 27. července 2012 23:38
 
<  459  460  461  462  463  464  465  466  467  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 17.06.2025 10:12:44 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu