Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 cau chtěl sem se zeptat jěsli se dá z čísla ložiska nák poznat jakej pruměr maj ty kuličky co jsou v něm díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2012 17:57
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 ne
Datum: 31. července 2012 17:57
Posl.aktualizace: 13. srpna 2012 6:46
Jméno: Marquee
IP: uživatel13627
 Po stránce laku moc pěkný, škoda toho předního blatníku, je pravda, že se taky takhle originál montoval, ale na poslední modely a to zase nesedí zadní blatník.
Spíš mě dostala ta úprava od Stejskala a max. 74??? To mi jezdí totalní dobře seřízená seriovka s originál motorem vrtání 38mm a 13z kolečko. Z té úpravy by se dalo určitě vytáhnout víc.
Datum: 13. srpna 2012 6:46
 Ne! právě tuten blatník jí moc sluší  pěkná!
Datum: 07. srpna 2012 10:16
 blatník je na pěstí  jinak pekny.. ta barva... pekná
Datum: 31. července 2012 23:14
Jméno: petr
IP: uživatel14055
 blatník je šílenej
Datum: 31. července 2012 17:19
 dobrá lakovna pěknej. Ale určitě se najde někdo komu se nebude líbyt přední blatník
Datum: 31. července 2012 16:52
 čaute k věci: jezdím normálně tak 10-15km dálky a teďkon sem jel asi 30 a s kopcama a přehřál se mi jel ale neměl sílu po vychladnutí vše ok čím to je? gufera nový olej 1:33 napadá mě horší kroužky nebo vyběhanej válec? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2012 0:32
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 počkej to je blbost ne? moje kroužky jezděj tak 20 let a maj vůli těch 0,8mm
Datum: 01. srpna 2012 0:32
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 když dáš novej kroužek do válce taky by neměl mít vůli vetší jak myslím 0,8 mm jinak tohle je snad normální u každýho pionýra že se vohřeje a ztrácí
Datum: 31. července 2012 23:00
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 ok vemu válec do mototechny co mi řekne a popř ho rovnou nechám vybrousit... jen tak ze zvědavosti je nějaká hranice minimální tl. kroužku kdy má hranici životnosti?
Datum: 31. července 2012 19:30
Jméno: henry
IP: uživatel12770
 tim valcem to byt samozrejme muze, zkus ale nejprve vymenit krouzky- i to nekdy staci
Datum: 31. července 2012 19:28
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 no, tos mě potěšil  ložiska samozřejmě C3 A chci se zeptat, může to dělat vyběhanej válec? jako je bez drážek ale jezdí už dloooouho...
Datum: 31. července 2012 18:51
 mustanga sem takhle "zadřel" když sem tahal 10 km těžší náklad, nechal sem ho půl hodiny vychladnout a další dva roky sem jezdil beze změny než sem ho prodal. Tipuju že mu bylo vedro a píst trochu drhnul, nebo se možná zadíraly ložiska na klice pokud jí máš dělanou a nejsou tam ložiska s větší vůlí. to že se motoru nic nestalo nemůžu říct naférovku. já sem ho zapek až opravdu zastavil a že nešel ani protočit a co sem to měl rozebraný nikde nebylo nic znát.
Datum: 31. července 2012 17:07
Jméno: lama
IP: uživatel13393
 zdarec draci,na jawa21 když jedu a brzdím tak mně začne brzda vrzat nevíte čím to je,dík za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2012 16:54
 tak na kterém kole to vrže tak ho sundej a vyčisti buben od bordelu očisti i čelisti a vše důkladně odmasti.
Datum: 31. července 2012 16:54
Jméno: Dan
IP: uživatel9676
 Máš v bubnu brzdy vodu
Datum: 31. července 2012 15:48
Jméno: jawassss
IP: uživatel9121
 zdravím, mám divný problém s pionýem 21 normálně nastavím hladinu když je motor studený tak že je benzím zárověn s plovákem když se ponoří, ale jak se motor zahřeje tak se jdu podívat na výšku hladinu a je mnohem vyšší tak nevím čím to může být a kdy ji mám tedy štelovat díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2012 17:17
Jméno: petr
IP: uživatel14055
 nejspíš ti blbe ventil víčka plovákové komory.. no bud je špinavej a nemůže se zavřit anebo je nějakej v prdeli.. skus ho vyčistit.. ale opatrně já to dělal kompresorem a poničil jsem si ho..
vem si nějakej jemnej drátek.. nebo vlas ze smetáku a vyčisti.. je taky možný že se ti zasekává plovák anebo je děravej..
Datum: 31. července 2012 17:17
Jméno: Honza
IP: uživatel7949
 Zdravím, jaký převodový olej mi doporučíte do pionýra (mírně upraveného) na fichl cupy. Jezdím především v létě zak se chci zeptat jestli do toho tepla nemude lepší pp90 než 80? Co je příznivější? Nebo by jste doporučili úplně jiný olej? Děkuji za názory.Honza
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2013 9:14
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Pro 20/21/23 je v návodu doporučen PP80 pro 05 byl doporučovaný PP7, já používám olej 80W/90 což je modernější bdoba téhož oleje a tam kde mám ferodo dávám syntetiku 75W90. Na jediné si dej pozor, aby olej měl specifikaci GL4, protože GL5 má tendenci rozpouštět bronzová futra v převodovce.
Datum: 21. května 2013 9:14
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 originál v příručce je převodový olej pp80 ale na 5W30 to jezdí lépe podle mě
Datum: 09. srpna 2012 23:29
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 já osobně doporučuji sae30 je to olej do sekaček jezdím na něj celá léta a není sním problém, optimální pro zajetí nove spojky
Datum: 08. srpna 2012 22:40
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 nejsem sic odborník přes oleje, ale podle praxe soudím, že je to úplně fuk co je tam za olej... nedávno jsme jeli 4 fichtly chorvatsko v těch největších vedrech. někdo měl pp80, jiný zas pp90 další zas jinej ,,superolej,, někdo spojku ferodo, někdo klasický korky a ani jeden z nás neměl problémy se spojkama, nebo nějakým přehříváním a vůbec to vlastně nebylo poznat co je lepší, či horší. motory stejně teplé, stejně funkční... takže asi tak no...
Datum: 01. srpna 2012 11:12
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 Nazdar lidi, v sobotu sem začal stavět na mýho mustanga sedlo ve stylu cafe racer. Udělal sem si z 3mm silnýho nerezovýho plechu základ sedačky, na to sem přilepil cekem tvrdej kus molitanu z autosedačky, kterej zítra ořežu nožem. Ale mám dva problémy. První je ,že nevím jak mám připevnit koženkový potah k tomu spodnímu plechu kterej je úplně rovnej nejdřív mě napadlo že byh po okraji vyvrtal díry a jimi bych provlíknul nějakou silnou šňůru a nějak to svázal, jenže nevim jestli je to dobrý nápad.Kdyžtak napište jak byste to udělali Vy. A druhý problém spočívá v tom jak zabránit, aby se podemnou sedačka neohla, protože nejsem zrovna nejlehčí. vzádu by sedačka seděla na tý trubkový vzpěře a věpředu na original úchytu na sedačku. Sedačka má na délku 52cm vzádu je posazená 26cm na tý vzpěře, vpředu je to 5cm ale zbytek není nijak podepřený. Napište jakým způsobem bych měl vyztužit sedlo, aby se neohlo. Dík za odpovědi. Tom
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2012 21:18
 aspon se ti vytvrauje podle prdele a bude se na tom líp sedět
Datum: 31. července 2012 21:18
 Antikoro lehce nahrubovat a přilepit koženku nějakym dobrym lepidlem, taky jsem to takhle viděl a drželo to pěkně. A nejjednodušší výstuha by asi byla taková, že ten plech nějak naprofiluješ, že tam ohneš takovej žlábek, nebo dva. Jestli víš jak vypadá trapézovej plech tak mě pochopíš. I když ono se to asi bude ohýbat blbě...
Datum: 31. července 2012 8:37
Jméno: boban
IP: uživatel13106
 Čau draci chci se zeptat jak nastavím bohatou směs?Který zářez na jehle zvolit?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2012 13:27
Jméno: boban
IP: uživatel13106
 Díky
Datum: 31. července 2012 13:27
 bobane má bejt na 2 zářezu od vrchu a pokud zajíždíš tak na 3..
Datum: 31. července 2012 8:46
Jméno: Filip
IP: uživatel13344
 čau draci, zajímalo by mě jestly by šel připojit sidecar velorex 562 k čz 125/477,476 nebo čz 175/477.....
šla by vubec ta sidecara zapsat do tp.. a hlavně ji připojit na motorku ? díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2012 0:12
Jméno: Filip
IP: uživatel13344
 na skutry se taky dělaly sajdy.. a byly to 175
čž 175/ 502 skutr
mimochodem na malou kejvačku se taky dá dát sajda.. velorex 560
Datum: 31. července 2012 0:12
 Sorry ... 125 a 175..........
Datum: 30. července 2012 23:36
 Sajda se dává od 250 ccm.......... Na 125 a 177 tak možná Páva.................
Datum: 30. července 2012 23:34
Jméno: zobis
IP: uživatel4850
 zdár borci chtěl bych se zeptat jak levně upravit fichtla na fichtl cup dík za odpovědi ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2012 17:07
Jméno: zobis
IP: uživatel4850
 joo GO už sem dělal v zímně .. ja to potřebuju na jeden zavod
Datum: 01. srpna 2012 17:07
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Minimálně bych začal s GO motoru a rámu... Pak uvidíš, jestli tě to chytne.
Datum: 31. července 2012 7:50
Jméno: zobis
IP: uživatel4850
 sekundárka mám jiné něco co by sa dalo pokutit aj doma by to chtělo
Datum: 30. července 2012 22:54
 hod ho ze skaly  ne... tak třeba mneší sekundaro nebo vetši rozetu, jiný tlumiče, drapák , vystuha rámu, třeba vějjířovku... musíš napsat kolik do toho hceš vrazit !
Datum: 30. července 2012 22:52
Jméno: jawa20
IP: uživatel14230
 Zdar kluci potreboval bych poradit dal sem si na fika karbec dell orto 19 ale jakmile vytocim motor tak asi po cca. 5 sekundach drzeni plneho plynu (staci i pul aj tryctvrte) tak zacne kuckat ale kdyz drzim sitic tak to jede pekne vse origo po komplet go predstich 1,8 (vtom bych chybu nevidel) jehla druhy zarez zhora (zkousel sem i menit ale bylo to snad jeste horsi) na sroubek smesi to nereaguje svicka cihlova kdyz jedu ze siticem a kdyz jedu bez sitice tak je cerna uz nevim co stim dik za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2012 22:01
Jméno: jawa20
IP: uživatel14230
Datum: 30. července 2012 22:01
 Ahoj nevíte někdo O FAKT DOBRÉ svíčce do jawa 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2012 21:27
 ok díki moc
Datum: 31. července 2012 21:27
 N15C to sů teprv prdy...
Datum: 31. července 2012 17:48
Jméno: Dan
IP: uživatel9676
 Pal N8 super a nebo Pal N8 chyta vzdy na poprve staci jit za Dedu a jestli by neco nenasel je to to nejlepsi na co to muze jezdit jezdim na to furt mam to po Tátovi s tery a jede jak drak
Datum: 30. července 2012 22:18
 Zdar draci ... Mám na jawě 21 laďák ... a potřeboval bych si vyrobit tlumič aby mě hajnej nemusel furt zastavovat  ... poraďte prosím .. prý se to dá dělat z plechovky ... ale netuším jakrnDíky za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2012 12:55
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
Datum: 31. července 2012 12:55
Jméno: dejv
IP: uživatel14226
 Musis si spravne seridit predstih  nemas zac.
Datum: 31. července 2012 11:44
Jméno: sobusek
IP: uživatel14229
 čau draci  nechtěně jsem si urval ventilek a potřebuji novou duši mám rozměry 2,50/2,75-16 (rozměr na pneumatice)  bude hodně vadit když tak dám duši s rozměry 2,75/3,00-16 ?  díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2012 16:57
 jo taky ji tam mám a pohoda
Datum: 31. července 2012 16:57
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
 to je ta samá duše ,klidně ji tam dej
Datum: 30. července 2012 23:04
 nevadí to
Datum: 30. července 2012 21:49
 Čau draci, mám Jawu 555 a mám na kolínku výfuku asi 1,5 cm dlouhou a 2 mm širokou prasklinu. Jak by se to dalo opravit ? Může se výfuk svařovat ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2012 20:20
 Může se svařovat, tak zavařit a bude to ok
Datum: 30. července 2012 20:20
 Zdarec, potřebuju radu, když nastartuju svého mustanga tak pěkně drží otáčky ale jak se to zahřeje asi po 1-2 minutách tak to zdechne a když to nastavím za tepla tak to na to stejně nemá vliv pak to zas řve za studena  , nevíte někdo co by s tím mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2012 22:53
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 gufera u spojky a u zapalování na klice teplem se roztahnou a sajou falešnej vzduch taky se mi to stalo.
Datum: 08. srpna 2012 22:53
Jméno: Dlofus
IP: uživatel13743
 špatná svíčka, nejlíp si sežeň brisku, studenou variantu....
Datum: 30. července 2012 20:22
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 POMOC PROSÍM.. slozil jsem motor k sobe a s klikou jde otáčet velice z tuha - skoro vůbec.. BTW: klika i ložiska jsou nové.. a mezi karterama a klikou jsou mezery srovnané a stejné.. co s tím prosím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2012 20:28
Jméno: Ondrej vítek
IP: uživatel11242
 Zdar draku měl jsem stejný problém. Je to tím že se musí klika slisovat na určitou šířku tak aby když si dáš samotný kartery k sobě a změříš si jaká vzdálenost je mezi ložiskama v klikové komoře tak klika musí mít min. o desetinu mm méně aby měla vůli
Datum: 30. července 2012 20:28
Jméno: dejv
IP: uživatel14226
Posl.aktualizace: 30. července 2012 14:46
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 vape je firmsa která vyrábí bezkontaktní zapalování
Datum: 30. července 2012 14:46
 Zdravim mam problem s čz 175/487.kdyz ji dam plnej knedlik tak se zacne hltit jako by mi dochazel benzin ale uberu a srovna se a pak znova jenom kdyz se ohreje.nevite co stim.karburator jsem vycistil dal jsem novou svicku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2012 21:32
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Jestli je je zapalko a čistej karbec OK, říkáš, že to dělá až se zahřeje tzn. za studena valí do otáček pohoda, takže je možnost že je to asi moc bohaté(koukni na svíčku) - základ překontrolvat origo otryskování vt.50, hl. t. 93 a hlavní věc průchodnost filtru a pohrát si se směsí ( šroubek voln. směs. 3/4 - 1 1/4 od dorazu + doladit dle reakce na plyn, jehla 2,3 zářez zase podle odezvy plynu) jen lehce zasranej filr sání mi dělal neplechu, fakt se vyplatí dát + - stovku za novej a pak to pečlivě vychytat směs ... musí letět kopec nekopec, pokud tam není jiná zrada ....
Datum: 30. července 2012 21:32
 Určitě si seřiď směs, podívej se na jakym zářezu máš jehlu, předstih a odtrh zkontroluj a musí to jet, jestli nevíš jak na to tak si stáhni někde dílenskou příručku
Datum: 30. července 2012 18:38
 čau draci, mám v tom teď trochu guláš, když sem se včera ptal jaká je povinná výbava na čézetu tak mi bylo řečeno že lékarnička žárovky a nářadí. dneska v mototechně mi maník tvrdil že žárovky na motorku povinné nejsou. tak jak to teda je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2012 11:02
 Žárovka může prasknout kdykoliv takže pokud máš v čz místo tak je tam někde uskladni, nikdy nevíš kdy se budou hodit
Datum: 31. července 2012 11:02
 oukej, díky moc
Datum: 30. července 2012 18:00
 ano žárovky povinný nejsou. ale jsem toho názoru že se starou plečkou jezdí bez rezervní žárovky jen debil...
Datum: 30. července 2012 15:20
 CAues cetl jsem na netu ze zezarovky neni povinnost.Protoze u novych motorek by jsi musel demontovat kapotaž a by jsi vymenil zarovku.
Datum: 30. července 2012 14:13
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 na motocykl je povinná pouze LÉKÁRNA, POJISTKY. nic víc, nic míň !!
Datum: 30. července 2012 14:09
|



|