Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 05. července 2012 20:19
Posl.aktualizace: 05. července 2012 17:48
Jméno: honzik
IP: uživatel14076
 zdravim, mam jaeu 350 a levy valec je oproti pravymu studyneny. nevite nekdo cim by to mohlo byt? a pripada mi te jde na jeden valec
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2012 19:02
Jméno: pepa
IP: uživatel12925
 bych skusil vše od svíčky fajky kabele a indučky prohodi z pravý na levý a uvidíš zda to to ten neduh prohodí....
Datum: 05. července 2012 19:02
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 Zdarec tak co draci kdo se chysta zejtra do Paky ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2012 20:12
 já
Datum: 05. července 2012 20:12
 Caw chcem sa spitat na Jawe 555 my pri roztlacani smyka spojka vobec sa neda roztlacit? ale na mieste ked rukou potocim koleso tak pretocim aj motor.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2012 21:38
 No ta lamela uz nieje moc dobra .
Datum: 05. července 2012 21:38
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 no ona ta spojka u 555 byla už od začátku taková nepovedená,každou chvilku to klouzalo tak zkontroluj lamelu jestli není sjetá
Datum: 05. července 2012 21:24
Jméno: Aleš
IP: uživatel12041
 Mám pionýra Jawa 05. Svíčka nechce hodit jiskru. Proud ze zapalování de, z jedný cívky na magnetu nešel, tak jsme ji vyměnili a zž z ní prou de a svíčka pořád nechce hodit jiskru. Nikde nejni žádnej drátek upadlej. Indukční cívku jsme zkusili jinou, svíčky jsme zkusili taky jiný a jiskru pořád svíčka nehodí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2012 20:01
Datum: 05. července 2012 20:01
Jméno: Mara21
IP: uživatel11670
 Zkus vyměnit zapalovací kabel a fajku.
Datum: 05. července 2012 16:14
Jméno: Aleš
IP: uživatel12041
 Kondenzátor je novej.
Datum: 05. července 2012 15:41
Jméno: Marek
IP: uživatel13588
 Co kondenzátor?
Datum: 05. července 2012 12:37
Jméno: Martin Bolf
IP: uživatel5893
 sorry moto je parez asi555 sory doufam zety odpovedi su stejne je nekde na netu zapojeni zapalovani 555 diky cao pbolf sem svalasska
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2012 9:30
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 www.google.cz najdeš tam několik těch schémat
Datum: 05. července 2012 9:30
Jméno: Martin Bolf
IP: uživatel5893
 sorry to neni 05 ale 555 jeto stejne s vasimi odpovedmi cosem psal
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2012 23:38
Jméno: Jaaaa
IP: uživatel12485
Posl.aktualizace: 05. července 2012 17:55
 to sekundární kolečko je strašný, elelktroinstalace zrovna tak, ale pořád lepší mít takouvouhle zábavu, než drogy a podobný sračky  člověk se pořád učí a vyvíjí, takže za pár let se tomu jen zasměješ a uděláš jinak, budeš si všímat detailů, který teď nevidíš. Rozhodně ale palec nahoru
Datum: 05. července 2012 17:55
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Moc se mi nelíbí ten vzduch filtr a hlava z 05ky... Ale jinak celkem pěkný.
Datum: 05. července 2012 15:57
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 to 13 z kolečko je v pořádku,ikdyž bych zvolil 12z protože s 13 to je tak na roviny a do kopce bude umírat,nelíbí se mi proto protože už je opotřebené
Datum: 05. července 2012 12:57
Jméno: Jaaaa
IP: uživatel12485
 Ty hadice jsou tam jen kvůli uchycování dílů do svěráku. Kabel z prodlužky nahradila páska z drátků. A ohledně spojovacího materiálu... Používám pevnostní imbusy. Zdají se mi z hlediska spojení lepší než šrouby klasické, které neutáhneš nikdy tolik jako imbus.
Datum: 05. července 2012 11:20
 je to lepší než chlastat a fetovat.ovšem tvoje stavba obsahuje věci které tak nějak nemusím.nevhodný spojovací materiál,zahradní hadice a kabely z prodlužovačky.ale to je tvoje věc a můj názor
Datum: 05. července 2012 11:12
Jméno: Jaaaa
IP: uživatel12485
 Čau péro. Díky za připomínku, docela mě to zaskočilo. Je to kolečko 13z. Myslíš, že by pomohla náhrada za 11z? Díky za odpověd.
Datum: 05. července 2012 10:26
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 ještě by jsi tam měl mít karbec z S 23 a hliníkový filtr box  jinak vymen si sakra to sekundární kolečko to je hrůza pak ti to omele domek pro gufero
Datum: 05. července 2012 9:53
Jméno: Jaaaa
IP: uživatel12485
 Připevnit vzduchový filtr tohoto tipu je bez problému. Já měl doma jeden navíc, ale větší, tak jsem použil redukci ve formě hadice. Jede to krásně, ale více to ,,řve,, Proto se asi navrátím časem k airboxu až poznám více pro a proti. Jinak s leštěním sem si hlavu ani nedělal. Plechy mám od zimy nově stříklé, takže jen nasadit. Budu ještě kupovat ,,drobnosti,, jako nový potah sedadla, výfuk a stupačky... takže udělám sesovi job
Datum: 04. července 2012 22:17
Jméno: Pejsek
IP: uživatel11657
 Pěknej fichtlík.. ale můj názor na to leštění no.. stejně ti někde vyteče olej ten motor je takovej šmudla 
Máš pěkně udělaný saní chtěl jsem se zeptat jede to s tím lip než s origo domečkem?? přemejšlel že bych si koupil ten filtřík co máš ty a dal ho rovnou na karbec....pude to? dík  ;
Datum: 04. července 2012 21:57
 Čau Seso.Bude někdy k mání střed kola?myslím to,jak se do něj ukládají pakny.
Dík.
Michal
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2012 8:17
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 noe tak sežen někoho kdo ti je protáhne na soustruhu
Datum: 06. července 2012 8:17
 No já to upřesním seso , Brzdovej buben teda asi nkdo neuděla že , páč ty moje jsou už hezky šišatý  ??
Datum: 06. července 2012 0:18
 tohle vubec,,to nikdo dobrych 10 let neudela,,,
Datum: 04. července 2012 22:34
Jméno: simson
IP: uživatel7849
 Ahoj draci dneska mi vypadla nakopávačka myslíte že je to vždy na rozpůlení motoru? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2012 23:23
 ve večine připadu jo ale kdyš se me to stalo tak sem do toho bochl bumovim kladivem a nakopavačka vyletela nahoru
Datum: 04. července 2012 23:23
Jméno: corny
IP: uživatel11098
 Ahoj draci, potřebuji radu ohledně mé babetty 207 rok výroby 1979. Vytáhl jsem ji po době co jsem na ní nejezdil a nechce startovat přitom jsem kompletně vyčistil karburátor a nastavil plovák, vyměnil fajvku, tyristor mám nový a prostě nenastartuje, svíčku jsem také vyčistil, nevíte někdo co by ještě mohlo pomoct? Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2012 14:45
 Ok tak zkus tu indukci no ;P
Datum: 10. července 2012 14:45
Jméno: čorny
IP: uživatel11098
 Hele tyristor mám dobře zapojený, protože tyristor mám nový a tam jsou barvy kabelu přímo označený, ukostřený by to taky mělo být dobře protože do teď mi to chodilo, takže problém bude v cívce....
Datum: 10. července 2012 11:06
 Vem to postupně... kabel jeslti je utazenej v cívce  taky se mi stalo že sem to měl hodne povolený a házelo to mezi kontaktem cívky a kabelem... a jiskru zkousej na kabelu  . pak jeslti je ukostrená indukce... kabel od zapalování k indukčce.... no ale tyrystror... ztejtra bych ti mohl vyfotit a napsat jak to mám zapojený  takm je to složitější.. a pak snímač, a cívka..
Datum: 09. července 2012 21:07
Jméno: čorny
IP: uživatel11098
 Pánové tak to vůbec nehází jiskru takže bych to viděl na elektrikáře.
Datum: 09. července 2012 18:55
Jméno: čorny
IP: uživatel11098
 To si nemyslím, spíš ještě zkusím jestli to vůbec dává jiskru..... simerinky by byla až poslední možnost....
Datum: 09. července 2012 14:25
 co takhle simerinky na klice?
Datum: 08. července 2012 21:13
Jméno: čorny
IP: uživatel11098
 Zkusil jsem tvoji radu ale nejspíš to bude elektrika když ani takhle nic.... jinak děkuji za rady....
Datum: 08. července 2012 17:58
 Jojo.. ja sem to taky cet docela s prekvapenim  ale dava to smysl no... dobrá knížka.. napiš jeslti ti to pojede
Datum: 08. července 2012 13:17
Jméno: čorny
IP: uživatel11098
 Aha, tak to ti děkuji za radu kterou jsem dosud neznal, aspoň už vím pro příště, díky
Datum: 08. července 2012 12:49
 ....pro výkon motoru a spotřebu duležitejší je součinnost systemu běhu naprázdno a částečného zatížení. V tomot případě system běhu naprázdno působí uplně soubežne s činností regulační jehly při částečném zatížení. Protože toto moc motocyklistů neví, podcenují často správné seřízení běhu naprázdno. Běh na prázdno je to nejduležitější co na karburátoru seřídit. Prorotože správným nastavením může být ivlivněna akcelerace a aspotřeba. Rec. z knihy JAWA od Jiřího Dočkala.... Zkráceno  -> Tedy: Na nastavení šrouby směsi závisí jízdní vlastnosti celého stroje.... Asi takhle by se to dalo říct zjednodušeně
Datum: 08. července 2012 10:13
 nene.. myslim že když to maž utažený ten šroub na smes tak nemusíš vubec nastartovat.... ja si to precet ze to má bejt asi tec pul otacky povolený... tak sem to povolil nakpnul a pak seřizoval ... protože když sem to pak třeba uplně dotáhl tak to hned chcíplo a už sem to nenastartoval !  fakt to zkus
Datum: 08. července 2012 10:00
Jméno: čorny
IP: uživatel11098
 to sice jo ale pak snad nenastartuješ ne? měl bys to mít dotáhlé obě a pak ladit ne?
Datum: 08. července 2012 0:32
 no tak jak mas sroubek na smes... to je ten v pravo jestli se nepletu tak ten má bejt myslim asi o 1/2 otáčky povolenej.. možná až o otáčku,,,
Datum: 07. července 2012 19:13
 Právě že je suchá, já mám rozštelovaný karburátor takže homám dotažený ma ma. volnoběh a směs...
Datum: 07. července 2012 17:12
 hele a kjdyž to zkusíš a pak sundáš svíčku.. je mokrá nebo ne ?
Datum: 06. července 2012 9:59
 ja babě moc nehovim ale pokud dává jiskru skusil bych stříknout trochu benzínu pod svíčku.....a měla bi naběhnout pokud je zapalko a zbytek motoru v poho...
pak už jen je to v kar buraci...kdyžtak písni na meil
Datum: 05. července 2012 18:58
 čaute všeci mám prosímvás dotaz jawa pionyr 21 na valci ty šruby drži koleno s vyfukem závity jsou k.o a zitra je fichtlday žuchov napada někoho jak to nějak pořešit rychle a učině  Děkuji (zavity už nejdou udělat nove )
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2012 21:41
 Mam doma nějakou sadu čínskejch závitníků, a je tam i M7  Takže závitníky seženeš v pohodě.
Datum: 07. července 2012 21:41
Jméno: Davis
IP: uživatel14074
 kolecko: no vidiš a ja ho nemohl sehnat  , každopádně M8 mi přijde vic známý a hodně lidí bude mít doma spíš závitníky M8 nez M7....takže bych to řešil asi vždy z M6 na M8 , pokud to situace dovoluje  .... na kývačkach? nj je to možne, ten šroubek jsem kdysi na 175/356 kupoval tady  ....
postul: neznalost? ....vím že M7 existuje , netvrdil jsem že neexistuje  ...
Datum: 07. července 2012 19:41
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 pokud vim fichtl day žuchov se už dávno jel !!
Datum: 06. července 2012 21:46
 neznalost strojnických tabulek
Datum: 06. července 2012 15:27
 davis: To že něco neznáš neznamená že to neexistuje, závit M7 je běžnější než bys čekal, sám se s nim setkávam docela často, a rozhodně to není pouze ve starých škodovkách. Šrouby M7 u nás v kovomatě kupuju uplně normálně, koupit závitníky M7 taky neni sebemenší problém. Tak snad jsem ti trochu rozšířil obzory, abys příště někoho nemátl  Mimochodem, hádej jakej šroub drži řadící páku na kejvačkách, čízách atd...
Datum: 06. července 2012 12:11
Jméno: Davis
IP: uživatel14074
 kolecko: M7 se použivali jen ve starych hnusnych skodovkach  , v obyč. železarstvi je nesezene a zavitniky taky ne
Datum: 06. července 2012 11:29
 koukám že nejednodušší bude sundat válec a odnést ho soustružníkovi,at to pořeší sám.
Datum: 06. července 2012 8:36
 Protože witworth drží jako křesťanská víra
Datum: 05. července 2012 23:34
Jméno: trubka
IP: uživatel14079
 jawa23mustang.Proč zrovna Witworth ? Co takhle zkusit Loewenherzův závit
Datum: 05. července 2012 23:07
 davis: Šrouby M7 se seženou v krámě, překvapivě...jinak opravu bych řešil vyvložkovánim závotu jak již bylo popsáno níže...otázka hodinky a je po starostech...
Datum: 05. července 2012 20:25
 Kombinovanej svorník (witwort)
Datum: 05. července 2012 17:09
 M7 štefty jsou pokud se nemýlím na škodovkách... já udělal do hliníku M8 a nechal si vytočit štefty polovina M8 a druhá co trčí ven je M6...
Datum: 05. července 2012 7:14
Jméno: Davis
IP: uživatel14074
 jirka- ale nejrychlejsi a asi nejspolehlivější řešení
Datum: 05. července 2012 0:38
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 já to pořešil tak že sem udělal větší díru a pak i díru do kolena aby se vešel šroub ale je to prasečina
Datum: 04. července 2012 23:37
Jméno: Davis
IP: uživatel14074
 zavit M7 ? bych byl zvědavý kde takové šrouby sežene  .... jestli jsou špatné zavity na těch števtech, tak je vyšroubuj a vyměň  a jestli zavit ve válci tak větší díru a zavit M8 .... anebo udělat větší díru se zavitem na M10 nebo M8 a udělat vložku s vnějším závitem M 10 nebo M8 a s vnitřním závitem M6  ale to je složitější
Datum: 04. července 2012 22:46
Jméno: premysl
IP: uživatel13452
 no na poslední chvíly třeba sekunďák ale rychle nacpat šrouby  sekunďáček mi zachránil jednou už i bronzové pouzdro na klice
Datum: 04. července 2012 21:48
 nemáš tam cpát šrouby když tam patří štefty.jakou tam máš díru?žádný silikon tam necpi to je k hovnu.sundej válec dle díry udělej nový závit a zajisti loctitem.udělej to pořádně a tak jak to má být.
Datum: 04. července 2012 20:34
 Jako nejrychlejší řešení bych do spoje napatlal silikon nebo něco a koleno přichitil dvěma nebo čtyřma silnýma pružinama .. ve spoji koleno/výfuk vše utěsnit a hlavně zajistit aby ty pružiny nesly minimum váhy no jinak to co píšou dole ...
Datum: 04. července 2012 18:41
 Nepôjde už ani M12? Ak áno urobil by som redukciu, do valca navŕtať 12ku dieru alebo podľa otvoru nalisovať guľatinu, zalepiť dvojzložkovým lepidlom, zarovnat s plochou valca a do tej výplne podľa výfukového kolena navŕtať dieru pre M6. Nové tesnenie + silikón a malo by ťa to prežiť....  Myslím že až také zložité to nieje, no to čo ti radia ostatný nieje dobré riešenie...Uvidíš že niekde ti to povolí a odpadne, ak chceš mať hanbu na fichtlday tak to tak sprav...
Datum: 04. července 2012 18:11
Jméno: ii
IP: uživatel13045
 závit M7 a nejhůř M8, oboje se dá...
Datum: 04. července 2012 18:10
Jméno: Viktor.6000
IP: uživatel13926
 *nacpat šteft
Datum: 04. července 2012 17:50
Jméno: Viktor.6000
IP: uživatel13926
 napatlat do zavitu trochu tesnici pasty a nacpat ho tam. jestli nemas pastu tak zkus normalne barvu.
Datum: 04. července 2012 17:47
 cau silenci nasel sem jawu 05 ve stodole je z roku 1960 celkem v pohode jediny problem mam ze jiskra me hazi na kladivku a ne na svice nevim jeto veteran anechci ho dat na nahradni dily poradte co stim . p bolf sem s valsska
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2012 23:34
Jméno: Martin Bolf
IP: uživatel5893
 sorry moto je parez asi555 sory doufam zety odpovedi su stejne je nekde na netu zapojeni zapalovani 555 diky cao
Datum: 04. července 2012 23:34
Jméno: Martin Bolf
IP: uživatel5893
 jj syn me rekl jeto1959
Datum: 04. července 2012 23:15
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 05 asi nemáš protože v 60 se ještě nedělali
Datum: 04. července 2012 20:15
 Jiskry na kladívku jsou "skoro" běžné, ale tvůj problém bude ve špatně odizolovaném kladívku (šroub musí být odizolovaný od očka na kterém drží), proměřit multimetrem a opravit .. nebo kondenzátor a pak kabely, indukčka, VN kábl, fajka a nakonec svíčka .. chce to pozkoušet
Datum: 04. července 2012 17:32
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
 Když máš pecku na kladívku tak si vemeš smirkový papír nebo jehlový pilník, Lepší je ten smirkový papír  a tim tu pecku jakoby zbrousíž aby tam nebyla poznáš to tak když to budeš nakopávat tak ty mezi kladívkama nebude házet jiskra...  A potom hadrem otřít..
Datum: 04. července 2012 16:25
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 ahoj draci..
tak mám zase problém..
nastartuju fichtla snad na jeden zoubek v segmentu startovaní... kopnu tam jedničku rozjíždím se vytačím jedničku hazím dvojku jedu chvíly a fichtl jakoby neměl benzín... a chcípne za jízdy..
na jedničku to nedelá.. ikdyž jedu furt na jedničku..
pls help
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2012 18:41
 zkontroluj hladinu v plovákovce
Datum: 04. července 2012 18:41
Jméno: jiri
IP: uživatel12770
 zdravim draci, ta moje spojka me uz pekne stve. Vse je nastaveno OK. Problem je ale v tom, ze kdyz neni pionyr nastartovany jde packa spojky mackat uplne krasne. Ale za chodu ( kdyz se ta tycinka zacne tocit ) jde packa mackat nejak divne- ma to takovy divny cukavy pohyb. Jako kdyby se to nekde zadrhavalo. No a od praveho vika se pri jizde ozyva piskani nebo neco takoveho. Nemate s tim nekdo zkusenost. Diky za rychlou odpoved, at to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2012 21:30
Jméno: jiri
IP: uživatel12770
 To je nejspis ta nejpravdepodobnejsi moznost
Datum: 04. července 2012 21:30
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 napadá mě že tu tyčku máš už tak omletou že je krátká,taky jsem to měl musí z motoru koukat aspon 1-1,5 cm když je kratší tak spojka špatně vypíná
Datum: 04. července 2012 20:17
 V tom případě patří tyčinka a kulička do deklu zápalka
Datum: 04. července 2012 15:27
Jméno: jiri
IP: uživatel12770
 No vcera jsem tu kulicku menil takze tam 100% je. Ale mam tam jenom jednu velkou tycinku. Takhle to ale ma byt takze fakt nevim.
Datum: 04. července 2012 14:27
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 asi ti tam chybi kulička protože se ta tyčka točit nemá je tam malá tyčka,kulička,a dlouhá tyčka co de z motoru podivej se jestli to tam tahle máš nic jinyho mě nenapadá..
Datum: 04. července 2012 12:05
Jméno: jawa 20
IP: uživatel14071
Posl.aktualizace: 03. července 2012 23:40
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/rafek_1_60x16_1_5mm.html by měl být pro Jawu 20...
Datum: 03. července 2012 23:40
 Dobrý den mám problém JAWA 21 ráno se jdu projet asi na 15 minut fichtl táhne jako drak ale odpoledne chci jet znova jenže fichtl nejde ani za nic nakopnout.(jakoby byl špatný předstih a dělá to že to chce chytnout ale nejde to))) přes noc ho nechám a ráno jede zase Dík za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2012 10:01
Jméno: pejsek
IP: uživatel14055
 asi prostě neměl náladu  D
Datum: 04. července 2012 10:01
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
 mě to dělala svíčka špatná tepelná hodnota
Datum: 04. července 2012 0:39
Jméno: marek
IP: uživatel12275
 A ty se divíš ? v takovém pekle komu by se chtělo?
Datum: 03. července 2012 21:48
 V PARDUBICKÝM KRAJI (jsem chtěl napsat).
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2012 20:45
 Čau draci nebydlíte někdo z vás v Pardubickém okrese a má Čž 175/487,180,488 atd.Jestli jo tak dáme někdy nějakou vyjíždku.Napište ,díky ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2012 8:53
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Se stav, Vysočina ( Novoměstsko ) já s 175/487.0, já radši dál jak cca 50 km od baráku nejezdím ....  ))))) Ve Slatinanech jsem byl .... nejdál
Datum: 04. července 2012 8:53
|



|