česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  477  478  479  480  481  482  483  484  485  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Coax ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, chci se zeptat, zda je tento řetěz http://www.fichtlkramek.cz/nahled/retez_112cl_1_2x5_2_spojka.html vhodný i na Jawa Robby. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2012 20:19
 
 
 
 
Jméno: janhaj ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar seso, prosím tě, můžeš změřit délku tohoto nosníku? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/prave_rameno_svetla_638.html (mám doma pravý nosník kratší než levý, +-11,3cm a +-11,6cm) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2012 17:48
 
 
 
 
Jméno: honzik      IP: uživatel14076    
zdravim, mam jaeu 350 a levy valec je oproti pravymu studyneny. nevite nekdo cim by to mohlo byt? a pripada mi te jde na jeden valec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2012 19:02
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel12925    
bych skusil vše od svíčky fajky kabele a indučky prohodi z pravý na levý a uvidíš zda to to ten neduh prohodí....
 
 
Datum: 05. července 2012 19:02
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
Zdarec tak co draci kdo se chysta zejtra do Paky ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2012 20:12
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D
 
 
Datum: 05. července 2012 20:12
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel13072    
Caw chcem sa spitat na Jawe 555 my pri roztlacani smyka spojka vobec sa neda roztlacit? ale na mieste ked rukou potocim koleso tak pretocim aj motor. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2012 21:38
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel13072    
No ta lamela uz nieje moc dobra .
 
 
Datum: 05. července 2012 21:38
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
no ona ta spojka u 555 byla už od začátku taková nepovedená,každou chvilku to klouzalo tak zkontroluj lamelu jestli není sjetá
 
 
Datum: 05. července 2012 21:24
 
 
 
 
Jméno: Aleš      IP: uživatel12041    
Mám pionýra Jawa 05. Svíčka nechce hodit jiskru. Proud ze zapalování de, z jedný cívky na magnetu nešel, tak jsme ji vyměnili a zž z ní prou de a svíčka pořád nechce hodit jiskru. Nikde nejni žádnej drátek upadlej. Indukční cívku jsme zkusili jinou, svíčky jsme zkusili taky jiný a jiskru pořád svíčka nehodí. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2012 20:01
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus nebo mas spatne odizolovany kladivko zkontroluj ho popripade lepe odizolovat :-) :-)
 
 
Datum: 05. července 2012 20:01
 
 
 
 
Jméno: Mara21      IP: uživatel11670    
Zkus vyměnit zapalovací kabel a fajku.
 
 
Datum: 05. července 2012 16:14
 
 
 
 
Jméno: Aleš      IP: uživatel12041    
Kondenzátor je novej.
 
 
Datum: 05. července 2012 15:41
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel13588    
Co kondenzátor?
 
 
Datum: 05. července 2012 12:37
 
 
 
 
Jméno: Martin Bolf      IP: uživatel5893    
sorry moto je parez asi555 sory doufam zety odpovedi su stejne je nekde na netu zapojeni zapalovani 555 diky cao pbolf sem svalasska odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2012 9:30
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
www.google.cz najdeš tam několik těch schémat
 
 
Datum: 05. července 2012 9:30
 
 
 
 
Jméno: Martin Bolf      IP: uživatel5893    
sorry to neni 05 ale 555 jeto stejne s vasimi odpovedmi cosem psal odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2012 23:38
 
 
 
 
Jméno: Jaaaa      IP: uživatel12485    
Tož dneska sem to dal přibližně do kupy... je to takových 80% jak to bude vypadat, není to renovace, ale spíše srdcovka! Už sem byl i projet, takže trochu zaprášen. No... mám z toho radost no :-) http://prasiq.rajce.idnes.cz/Jawa05_skladani#tlumex_037.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2012 17:55
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to sekundární kolečko je strašný, elelktroinstalace zrovna tak, ale pořád lepší mít takouvouhle zábavu, než drogy a podobný sračky :-) člověk se pořád učí a vyvíjí, takže za pár let se tomu jen zasměješ a uděláš jinak, budeš si všímat detailů, který teď nevidíš. Rozhodně ale palec nahoru :-)
 
 
Datum: 05. července 2012 17:55
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Moc se mi nelíbí ten vzduch filtr a hlava z 05ky... Ale jinak celkem pěkný.
 
 
Datum: 05. července 2012 15:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
to 13 z kolečko je v pořádku,ikdyž bych zvolil 12z protože s 13 to je tak na roviny a do kopce bude umírat,nelíbí se mi proto protože už je opotřebené
 
 
Datum: 05. července 2012 12:57
 
 
 
 
Jméno: Jaaaa      IP: uživatel12485    
Ty hadice jsou tam jen kvůli uchycování dílů do svěráku. Kabel z prodlužky nahradila páska z drátků. A ohledně spojovacího materiálu... Používám pevnostní imbusy. Zdají se mi z hlediska spojení lepší než šrouby klasické, které neutáhneš nikdy tolik jako imbus.
 
 
Datum: 05. července 2012 11:20
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to lepší než chlastat a fetovat.ovšem tvoje stavba obsahuje věci které tak nějak nemusím.nevhodný spojovací materiál,zahradní hadice a kabely z prodlužovačky.ale to je tvoje věc a můj názor
 
 
Datum: 05. července 2012 11:12
 
 
 
 
Jméno: Jaaaa      IP: uživatel12485    
Čau péro. Díky za připomínku, docela mě to zaskočilo. Je to kolečko 13z. Myslíš, že by pomohla náhrada za 11z? Díky za odpověd. :-)
 
 
Datum: 05. července 2012 10:26
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
ještě by jsi tam měl mít karbec z S 23 a hliníkový filtr box :-) jinak vymen si sakra to sekundární kolečko to je hrůza pak ti to omele domek pro gufero
 
 
Datum: 05. července 2012 9:53
 
 
 
 
Jméno: Jaaaa      IP: uživatel12485    
Připevnit vzduchový filtr tohoto tipu je bez problému. Já měl doma jeden navíc, ale větší, tak jsem použil redukci ve formě hadice. Jede to krásně, ale více to ,,řve,, Proto se asi navrátím časem k airboxu až poznám více pro a proti. Jinak s leštěním sem si hlavu ani nedělal. Plechy mám od zimy nově stříklé, takže jen nasadit. Budu ještě kupovat ,,drobnosti,, jako nový potah sedadla, výfuk a stupačky... takže udělám sesovi job :-D
 
 
Datum: 04. července 2012 22:17
 
 
 
 
Jméno: Pejsek      IP: uživatel11657    
Pěknej fichtlík.. ale můj názor na to leštění no.. stejně ti někde vyteče olej ten motor je takovej šmudla :-D Máš pěkně udělaný saní chtěl jsem se zeptat jede to s tím lip než s origo domečkem?? přemejšlel že bych si koupil ten filtřík co máš ty a dal ho rovnou na karbec....pude to? dík :-);
 
 
Datum: 04. července 2012 21:57
 
 
 
 
Jméno: noe ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau Seso.Bude někdy k mání střed kola?myslím to,jak se do něj ukládají pakny. Dík. Michal odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2012 8:17
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
noe tak sežen někoho kdo ti je protáhne na soustruhu :-)
 
 
Datum: 06. července 2012 8:17
 
 
 
 
Jméno: Petr Salva      E-mail:      IP: uživatel12894    
No já to upřesním seso , Brzdovej buben teda asi nkdo neuděla že , páč ty moje jsou už hezky šišatý :-D ??
 
 
Datum: 06. července 2012 0:18
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle vubec,,to nikdo dobrych 10 let neudela,,,
 
 
Datum: 04. července 2012 22:34
 
 
 
 
Jméno: simson      IP: uživatel7849    
Ahoj draci dneska mi vypadla nakopávačka myslíte že je to vždy na rozpůlení motoru? díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2012 23:23
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ve večine připadu jo ale kdyš se me to stalo tak sem do toho bochl bumovim kladivem a nakopavačka vyletela nahoru :-D
 
 
Datum: 04. července 2012 23:23
 
 
 
 
Jméno: corny      IP: uživatel11098    
Ahoj draci, potřebuji radu ohledně mé babetty 207 rok výroby 1979. Vytáhl jsem ji po době co jsem na ní nejezdil a nechce startovat přitom jsem kompletně vyčistil karburátor a nastavil plovák, vyměnil fajvku, tyristor mám nový a prostě nenastartuje, svíčku jsem také vyčistil, nevíte někdo co by ještě mohlo pomoct? Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2012 14:45
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ok tak zkus tu indukci no ;P
 
 
Datum: 10. července 2012 14:45
 
 
 
 
Jméno: čorny      IP: uživatel11098    
Hele tyristor mám dobře zapojený, protože tyristor mám nový a tam jsou barvy kabelu přímo označený, ukostřený by to taky mělo být dobře protože do teď mi to chodilo, takže problém bude v cívce....
 
 
Datum: 10. července 2012 11:06
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Vem to postupně... kabel jeslti je utazenej v cívce :-D taky se mi stalo že sem to měl hodne povolený a házelo to mezi kontaktem cívky a kabelem... a jiskru zkousej na kabelu :-) . pak jeslti je ukostrená indukce... kabel od zapalování k indukčce.... no ale tyrystror... ztejtra bych ti mohl vyfotit a napsat jak to mám zapojený :-) takm je to složitější.. a pak snímač, a cívka.. :-D :-)
 
 
Datum: 09. července 2012 21:07
 
 
 
 
Jméno: čorny      IP: uživatel11098    
Pánové tak to vůbec nehází jiskru takže bych to viděl na elektrikáře.
 
 
Datum: 09. července 2012 18:55
 
 
 
 
Jméno: čorny      IP: uživatel11098    
To si nemyslím, spíš ještě zkusím jestli to vůbec dává jiskru..... simerinky by byla až poslední možnost....
 
 
Datum: 09. července 2012 14:25
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co takhle simerinky na klice?
 
 
Datum: 08. července 2012 21:13
 
 
 
 
Jméno: čorny      IP: uživatel11098    
Zkusil jsem tvoji radu ale nejspíš to bude elektrika když ani takhle nic.... jinak děkuji za rady....
 
 
Datum: 08. července 2012 17:58
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jojo.. ja sem to taky cet docela s prekvapenim :-D ale dava to smysl no... dobrá knížka.. napiš jeslti ti to pojede
 
 
Datum: 08. července 2012 13:17
 
 
 
 
Jméno: čorny      IP: uživatel11098    
Aha, tak to ti děkuji za radu kterou jsem dosud neznal, aspoň už vím pro příště, díky;-)
 
 
Datum: 08. července 2012 12:49
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
....pro výkon motoru a spotřebu duležitejší je součinnost systemu běhu naprázdno a částečného zatížení. V tomot případě system běhu naprázdno působí uplně soubežne s činností regulační jehly při částečném zatížení. Protože toto moc motocyklistů neví, podcenují často správné seřízení běhu naprázdno. Běh na prázdno je to nejduležitější co na karburátoru seřídit. Prorotože správným nastavením může být ivlivněna akcelerace a aspotřeba. Rec. z knihy JAWA od Jiřího Dočkala.... Zkráceno :-) -> Tedy: Na nastavení šrouby směsi závisí jízdní vlastnosti celého stroje.... Asi takhle by se to dalo říct zjednodušeně :-)
 
 
Datum: 08. července 2012 10:13
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nene.. myslim že když to maž utažený ten šroub na smes tak nemusíš vubec nastartovat.... ja si to precet ze to má bejt asi tec pul otacky povolený... tak sem to povolil nakpnul a pak seřizoval ... protože když sem to pak třeba uplně dotáhl tak to hned chcíplo a už sem to nenastartoval ! :-) fakt to zkus
 
 
Datum: 08. července 2012 10:00
 
 
 
 
Jméno: čorny      IP: uživatel11098    
to sice jo ale pak snad nenastartuješ ne? měl bys to mít dotáhlé obě a pak ladit ne?
 
 
Datum: 08. července 2012 0:32
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak jak mas sroubek na smes... to je ten v pravo jestli se nepletu tak ten má bejt myslim asi o 1/2 otáčky povolenej.. možná až o otáčku,,,
 
 
Datum: 07. července 2012 19:13
 
 
 
 
Jméno: čorny      E-mail:      IP: uživatel11098    
Právě že je suchá, já mám rozštelovaný karburátor takže homám dotažený ma ma. volnoběh a směs...
 
 
Datum: 07. července 2012 17:12
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hele a kjdyž to zkusíš a pak sundáš svíčku.. je mokrá nebo ne ?
 
 
Datum: 06. července 2012 9:59
 
 
 
 
Jméno: josef      E-mail:      IP: uživatel12925    
ja babě moc nehovim ale pokud dává jiskru skusil bych stříknout trochu benzínu pod svíčku.....a měla bi naběhnout pokud je zapalko a zbytek motoru v poho... pak už jen je to v kar buraci...kdyžtak písni na meil
 
 
Datum: 05. července 2012 18:58
 
 
 
 
Jméno: osi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čaute všeci mám prosímvás dotaz jawa pionyr 21 na valci ty šruby drži koleno s vyfukem závity jsou k.o a zitra je fichtlday žuchov napada někoho jak to nějak pořešit rychle a učině :-) Děkuji (zavity už nejdou udělat nove ) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2012 21:41
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mam doma nějakou sadu čínskejch závitníků, a je tam i M7 :-D Takže závitníky seženeš v pohodě.
 
 
Datum: 07. července 2012 21:41
 
 
 
 
Jméno: Davis      IP: uživatel14074    
kolecko: no vidiš a ja ho nemohl sehnat :-D, každopádně M8 mi přijde vic známý a hodně lidí bude mít doma spíš závitníky M8 nez M7....takže bych to řešil asi vždy z M6 na M8 , pokud to situace dovoluje :-) .... na kývačkach? nj je to možne, ten šroubek jsem kdysi na 175/356 kupoval tady :-D .... postul: neznalost? ....vím že M7 existuje , netvrdil jsem že neexistuje :-) ...
 
 
Datum: 07. července 2012 19:41
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
pokud vim fichtl day žuchov se už dávno jel !!
 
 
Datum: 06. července 2012 21:46
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neznalost strojnických tabulek
 
 
Datum: 06. července 2012 15:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
davis: To že něco neznáš neznamená že to neexistuje, závit M7 je běžnější než bys čekal, sám se s nim setkávam docela často, a rozhodně to není pouze ve starých škodovkách. Šrouby M7 u nás v kovomatě kupuju uplně normálně, koupit závitníky M7 taky neni sebemenší problém. Tak snad jsem ti trochu rozšířil obzory, abys příště někoho nemátl :-) Mimochodem, hádej jakej šroub drži řadící páku na kejvačkách, čízách atd...:-D
 
 
Datum: 06. července 2012 12:11
 
 
 
 
Jméno: Davis      IP: uživatel14074    
kolecko: M7 se použivali jen ve starych hnusnych skodovkach :-D, v obyč. železarstvi je nesezene a zavitniky taky ne
 
 
Datum: 06. července 2012 11:29
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koukám že nejednodušší bude sundat válec a odnést ho soustružníkovi,at to pořeší sám.
 
 
Datum: 06. července 2012 8:36
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Protože witworth drží jako křesťanská víra :-D
 
 
Datum: 05. července 2012 23:34
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel14079    
jawa23mustang.Proč zrovna Witworth ? Co takhle zkusit Loewenherzův závit
 
 
Datum: 05. července 2012 23:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
davis: Šrouby M7 se seženou v krámě, překvapivě...jinak opravu bych řešil vyvložkovánim závotu jak již bylo popsáno níže...otázka hodinky a je po starostech...
 
 
Datum: 05. července 2012 20:25
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11677    
Kombinovanej svorník (witwort)
 
 
Datum: 05. července 2012 17:09
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
M7 štefty jsou pokud se nemýlím na škodovkách... já udělal do hliníku M8 a nechal si vytočit štefty polovina M8 a druhá co trčí ven je M6...
 
 
Datum: 05. července 2012 7:14
 
 
 
 
Jméno: Davis      IP: uživatel14074    
jirka- ale nejrychlejsi a asi nejspolehlivější řešení :-)
 
 
Datum: 05. července 2012 0:38
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
já to pořešil tak že sem udělal větší díru a pak i díru do kolena aby se vešel šroub ale je to prasečina
 
 
Datum: 04. července 2012 23:37
 
 
 
 
Jméno: Davis      IP: uživatel14074    
zavit M7 ? bych byl zvědavý kde takové šrouby sežene :-D .... jestli jsou špatné zavity na těch števtech, tak je vyšroubuj a vyměň :-D a jestli zavit ve válci tak větší díru a zavit M8 .... anebo udělat větší díru se zavitem na M10 nebo M8 a udělat vložku s vnějším závitem M 10 nebo M8 a s vnitřním závitem M6 :-D ale to je složitější :-D
 
 
Datum: 04. července 2012 22:46
 
 
 
 
Jméno: premysl      IP: uživatel13452    
no na poslední chvíly třeba sekunďák ale rychle nacpat šrouby :-D sekunďáček mi zachránil jednou už i bronzové pouzdro na klice
 
 
Datum: 04. července 2012 21:48
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemáš tam cpát šrouby když tam patří štefty.jakou tam máš díru?žádný silikon tam necpi to je k hovnu.sundej válec dle díry udělej nový závit a zajisti loctitem.udělej to pořádně a tak jak to má být.
 
 
Datum: 04. července 2012 20:34
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jako nejrychlejší řešení bych do spoje napatlal silikon nebo něco a koleno přichitil dvěma nebo čtyřma silnýma pružinama .. ve spoji koleno/výfuk vše utěsnit a hlavně zajistit aby ty pružiny nesly minimum váhy no jinak to co píšou dole ...
 
 
Datum: 04. července 2012 18:41
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nepôjde už ani M12? Ak áno urobil by som redukciu, do valca navŕtať 12ku dieru alebo podľa otvoru nalisovať guľatinu, zalepiť dvojzložkovým lepidlom, zarovnat s plochou valca a do tej výplne podľa výfukového kolena navŕtať dieru pre M6. Nové tesnenie + silikón a malo by ťa to prežiť.... :-D Myslím že až také zložité to nieje, no to čo ti radia ostatný nieje dobré riešenie...Uvidíš že niekde ti to povolí a odpadne, ak chceš mať hanbu na fichtlday tak to tak sprav... :-D
 
 
Datum: 04. července 2012 18:11
 
 
 
 
Jméno: ii      IP: uživatel13045    
závit M7 a nejhůř M8, oboje se dá...
 
 
Datum: 04. července 2012 18:10
 
 
 
 
Jméno: Viktor.6000      IP: uživatel13926    
*nacpat šteft
 
 
Datum: 04. července 2012 17:50
 
 
 
 
Jméno: Viktor.6000      IP: uživatel13926    
napatlat do zavitu trochu tesnici pasty a nacpat ho tam. jestli nemas pastu tak zkus normalne barvu.
 
 
Datum: 04. července 2012 17:47
 
 
 
 
Jméno: Martin Bolf      E-mail:      IP: uživatel5893    
cau silenci nasel sem jawu 05 ve stodole je z roku 1960 celkem v pohode jediny problem mam ze jiskra me hazi na kladivku a ne na svice nevim jeto veteran anechci ho dat na nahradni dily poradte co stim . p bolf sem s valsska odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2012 23:34
 
 
 
 
Jméno: Martin Bolf      IP: uživatel5893    
sorry moto je parez asi555 sory doufam zety odpovedi su stejne je nekde na netu zapojeni zapalovani 555 diky cao
 
 
Datum: 04. července 2012 23:34
 
 
 
 
Jméno: Martin Bolf      IP: uživatel5893    
jj syn me rekl jeto1959
 
 
Datum: 04. července 2012 23:15
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
05 asi nemáš protože v 60 se ještě nedělali
 
 
Datum: 04. července 2012 20:15
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jiskry na kladívku jsou "skoro" běžné, ale tvůj problém bude ve špatně odizolovaném kladívku (šroub musí být odizolovaný od očka na kterém drží), proměřit multimetrem a opravit .. nebo kondenzátor a pak kabely, indukčka, VN kábl, fajka a nakonec svíčka .. chce to pozkoušet
 
 
Datum: 04. července 2012 17:32
 
 
 
 
Jméno: PIO      IP: uživatel12302    
Když máš pecku na kladívku tak si vemeš smirkový papír nebo jehlový pilník, Lepší je ten smirkový papír ;-) a tim tu pecku jakoby zbrousíž aby tam nebyla poznáš to tak když to budeš nakopávat tak ty mezi kladívkama nebude házet jiskra...:-) A potom hadrem otřít..
 
 
Datum: 04. července 2012 16:25
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel11657    
ahoj draci.. tak mám zase problém.. nastartuju fichtla snad na jeden zoubek v segmentu startovaní... kopnu tam jedničku rozjíždím se vytačím jedničku hazím dvojku jedu chvíly a fichtl jakoby neměl benzín... a chcípne za jízdy.. na jedničku to nedelá.. ikdyž jedu furt na jedničku.. pls help :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2012 18:41
 
 
 
 
Jméno: monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkontroluj hladinu v plovákovce
 
 
Datum: 04. července 2012 18:41
 
 
 
 
Jméno: jiri      IP: uživatel12770    
zdravim draci, ta moje spojka me uz pekne stve. Vse je nastaveno OK. Problem je ale v tom, ze kdyz neni pionyr nastartovany jde packa spojky mackat uplne krasne. Ale za chodu ( kdyz se ta tycinka zacne tocit ) jde packa mackat nejak divne- ma to takovy divny cukavy pohyb. Jako kdyby se to nekde zadrhavalo. No a od praveho vika se pri jizde ozyva piskani nebo neco takoveho. Nemate s tim nekdo zkusenost. Diky za rychlou odpoved, at to jezdí :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2012 21:30
 
 
 
 
Jméno: jiri      IP: uživatel12770    
To je nejspis ta nejpravdepodobnejsi moznost :-)
 
 
Datum: 04. července 2012 21:30
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
napadá mě že tu tyčku máš už tak omletou že je krátká,taky jsem to měl musí z motoru koukat aspon 1-1,5 cm když je kratší tak spojka špatně vypíná
 
 
Datum: 04. července 2012 20:17
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
V tom případě patří tyčinka a kulička do deklu zápalka
 
 
Datum: 04. července 2012 15:27
 
 
 
 
Jméno: jiri      IP: uživatel12770    
No vcera jsem tu kulicku menil takze tam 100% je. Ale mam tam jenom jednu velkou tycinku. Takhle to ale ma byt takze fakt nevim.
 
 
Datum: 04. července 2012 14:27
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
asi ti tam chybi kulička protože se ta tyčka točit nemá je tam malá tyčka,kulička,a dlouhá tyčka co de z motoru podivej se jestli to tam tahle máš nic jinyho mě nenapadá..:-)
 
 
Datum: 04. července 2012 12:05
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel14071    
Čau draci, renovujem Jawa 20 a potrebujem nové ráfiky, ale neviem, ktorý si vybrať, či tento: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/rafek_1_60x16_1_5mm.html alebo tento: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/rafek_1_5x16_pro_nypl_m3_m3_5.html velmi mi to ponáhla, lebo už teraz objednávam ND, ďakujem za pomoc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2012 23:40
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/rafek_1_60x16_1_5mm.html by měl být pro Jawu 20...
 
 
Datum: 03. července 2012 23:40
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den mám problém JAWA 21 ráno se jdu projet asi na 15 minut fichtl táhne jako drak ale odpoledne chci jet znova jenže fichtl nejde ani za nic nakopnout.(jakoby byl špatný předstih a dělá to že to chce chytnout ale nejde to))) přes noc ho nechám a ráno jede zase Dík za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2012 10:01
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel14055    
asi prostě neměl náladu :-DD
 
 
Datum: 04. července 2012 10:01
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel13849    
mě to dělala svíčka špatná tepelná hodnota
 
 
Datum: 04. července 2012 0:39
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel12275    
A ty se divíš ? v takovém pekle komu by se chtělo?
 
 
Datum: 03. července 2012 21:48
 
 
 
 
Jméno: Tom75 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V PARDUBICKÝM KRAJI (jsem chtěl napsat). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2012 20:45
 
 
 
 
Jméno: Tom75 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci nebydlíte někdo z vás v Pardubickém okrese a má Čž 175/487,180,488 atd.Jestli jo tak dáme někdy nějakou vyjíždku.Napište ,díky .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2012 8:53
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Se stav, Vysočina ( Novoměstsko ) já s 175/487.0, já radši dál jak cca 50 km od baráku nejezdím .... :-)))))) Ve Slatinanech jsem byl .... nejdál
 
 
Datum: 04. července 2012 8:53
 
<  477  478  479  480  481  482  483  484  485  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 03.05.2025 0:33:28 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu