Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 Tak dneska jsem si dal výlet s fichtlem tak si pěkne jedu na trojku čtvrt plynu pohodička a najednou to chcípne.. tak jsem dojel ke kraji silnice a zkoušel nastartovat a marně..
tak jsem ten pekáč odtlačil domů asi 2 km(naštestí to bylo většinou z kopečka)doma jsem skoukl trisky ty byly čistý.. tak jsem očistil svíčku.. skusil to nastartovat a naskočil jenomže po chvílí zase chcípne jako kdyby tam netekl benzín.. mám podezření že bude někde ucpanej karbec.. už se mi do toho nechce hrabat.. máte nějakej nápad??? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2012 21:19
 neházej ho ze skály...já ho beru
Datum: 02. července 2012 21:19
Jméno: pejsek
IP: uživatel14055
 Jinak všechno bylo dělaný od profíka.. tak proto se do toho nechci štourat nechci něco pokazit 
PS:už to jezdí vyčistil jsem karbec.
díky
Datum: 01. července 2012 21:47
Jméno: pejsek
IP: uživatel14055
 vy jste asi nikdy netlačili co
Datum: 01. července 2012 21:43
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 První věc, co by mě napadla, by bylo zkouknout ventil od plovákovky  Ale zase, když se ti v tom nechce hrabat, tak to asi nepomůže žádná rada ...
Datum: 01. července 2012 18:07
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Jsem línej jako prase, na údržbu seru, ale když se něco pokazí, tak za to může ten pekáč blbej...
Datum: 01. července 2012 17:51
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 u nás nejsou
Datum: 01. července 2012 13:45
 nechce se ti v tom hrabat?? hoď to ze skály......
Datum: 01. července 2012 13:27
Jméno: Tom75
IP: uživatel1723
 Čau draci scháním už hrozně dlouho páčku spojky tu větší jak se dávali i na 350 a přední blatník na ČŽ 175/487.Neměl byste někdo prosímvás doma už to scháním snad půl roku a nikdo nemá v nejhorším objednám tadyctu páčku ¨/http://www.fichtlkramek.cz/nahled/packa_leva_638_6402222.html// je to stejný ??Díky a odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2012 11:38
Jméno: vena
IP: uživatel12708
 zdar draci mohu navest na jawě panelce 250 kabel od reletka rovnou na baterku ?? a na jakej pol když mam ukostření +
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2012 10:00
 A jaka je tam spinacka? Hod sem link jestli je nekde na netu
Datum: 02. července 2012 10:00
Jméno: vena
IP: uživatel12708
 ja bych rad ale když je tam jina spínací skřinka a jinej celej předek ale asi se to nejak pokusim vykoumat podle schéma
Datum: 01. července 2012 12:41
 Cau draku heled neres chujoviny zapoj to podle schematu
Datum: 01. července 2012 12:20
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
Posl.aktualizace: 02. července 2012 20:40
Jméno: pepa
IP: uživatel13957
 ale mám za to že se ti to bude dusit i stim...máš čistej výfuk?
Datum: 02. července 2012 20:40
Jméno: fugas
IP: uživatel13743
 na fika to jde taky sem si ho obednal...............
Datum: 01. července 2012 20:32
Jméno: svoboda01
IP: uživatel8746
 Ahoj potřeboval bych vědět co to znamena agresivnější předstih.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2012 17:19
Jméno: pavel
IP: uživatel14271
 o maličko dřív
Datum: 11. srpna 2012 17:19
Jméno: 125
IP: uživatel2971
 Pro Chonga:Zdarec,chtěl jsem se zeptat.Nedávno se mi ulomil blinkr a od té dobý mi nefungují blinkry.Nějakým způsobem jsem se dopátral k usměrňovači,který má 4 kontakty žlutý a bílý(tyto dva vychází ze zapalovaní) hnědý(kostra) a žluto červený,ten mi vede do přerušovače blinkrů.Šťáva mi jde pouze ze žlutého.Pokud chci obejít usměrňovač a napojím žlutý přímo na žluto červený,tak blinkry blikají podle otáček motoru.Další věc kterou jsem zjistil,že pokud spojím žlutý a žluto červený,tak se mi zkoušečka rozsvítí,jakoby byl žluto červený kostra.Z toho usuzuji,že je usměrňovač nějaký „prorazený“,ale nejsem si jistý,nevím,jak to jinak odzkoušet.Případně ,co zvolit jako alternativu,protože nový stojí kolem 1500,-Kč.Jedná se o KTM EXC 125, 12V,žádná baterie.Na zapalování je vlnka(střídavý proud?)Předem děkuji
Příkládám odkaz na manuál,kde je schéma zapojení(str. 57). http://www.motorkari.cz/upload/files/manualy/2831_ktm-125-sx-2004.pdf
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2012 8:51
Jméno: 125
IP: uživatel2971
 Díky aspoň za snahu
Datum: 04. července 2012 8:51
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Sory, ale tohle ti žádnej "dráteník" po chatu při dobré vůli nedá nedá, tedy ani já ne. To schéma je hlavně dost obecný, na nějakou jasnou představu bez oměření na místě, co tím jako básník (schematem) chtěl říct. Budeš muset holt někoho sehnat a dotáhnout ho přímo ke stroji
Datum: 03. července 2012 0:27
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12545
 ahoj , jak mám předělat 20W zapalování na 30W je na mustangovi , něco sem o tom hledal a našel sem že mám propojit dvě cívky kabelem , nebo jsou na to potřeba nějaký jiní upravy ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2012 20:47
 není to jedno luke  .. rotor má jinak osazené mazgnety.. to že ti to jelo si měl štěstí.. pravidlem je že to nejede nebo jede ale špatně.
Datum: 02. července 2012 20:47
 rotor by měl být jedno (pokud tam není úplně staré zapalování jako na 555 apod... na 05 jsem jen přehodil cívky a jezdilo a svítilo to normálně...
Datum: 01. července 2012 21:13
 potrebujes na to ty 2 velké světelné cívky které opravdu propojíš a ještě potrebujes rotor s oznacenim 20, který je pro 30W zapalování
Datum: 01. července 2012 12:02
Jméno: šroub
IP: uživatel12545
 ahoj , prosim vás vadilo by kdybi jsem na motoru z čz125 se dvouma výfuky je vivedl do jednnoho,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2012 10:06
Jméno: šroub
IP: uživatel12545
 ty svody by jsem chtel svařit někde v míste kolena výfuku
Datum: 01. července 2012 10:06
 Pokud použiješ odpovídající výfuk a svody spojíš nějak rozumně, tak by to neměl být problém...
Datum: 01. července 2012 8:16
Jméno: martin
IP: uživatel13074
 Hoj kucí,babeta 210 po go motoru,po výbrusu. Po rovince jede pěkně,ale v kopcu ztratí výkon. Občas aji na rozjez jí chybí výkon,než se dostane trocha do otáček.Výfuk čistej atd. Už nevím čím to je. Po rovince dobry,ale v kopcu bez výkonu. Karbec seřízenej. Zatím vyjeto pul nádrže po výbrusu. Snad si ještě sedne výbrus časem???? Ještě mě napadlo, eši nepodřadí spojka z 2 na 1,pak by to asi 2 nepobrala. Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2012 18:55
Jméno: stana
IP: uživatel14054
 Čau,taky mám ten samý problém.Poraďte
Datum: 01. července 2012 18:55
Jméno: martin
IP: uživatel13074
 Napadlo mě to až doma. Ještě na to mrknu.
Datum: 01. července 2012 7:27
 To jako nepoznáš jestli ti podřadí nebo ne?
Datum: 30. června 2012 21:06
Jméno: dioda66
IP: uživatel9691
 cau draci poradte proc mi u pionyra nejde radit a jeste ze mi nejede jiskru dava svicka dobra trysky cistene poradte diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2012 21:08
 Pokud si ho půlil, tak si otočil vidličku... Svíčka, nesaje směs... toho může být...
Datum: 30. června 2012 21:08
 nazdar draci, jen se chci zeptat jaký olej lijete do tlumičů u kyvačky. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2012 8:18
 Do předních nebo do zadních?
Datum: 01. července 2012 8:18
 tlumičovej neni uplně to pravý, většinou se buďto řízne převodovym, nebo se dává jenom převodovej. Při míchání záleží jak je chceš tuhý. Pokud ale trváš na tom že to musí bejt tlumičovej, volil bych tlumičák pro enduro, nebo motokrosový motorky.
Datum: 30. června 2012 23:44
 Asi neuvěříš, ale tlumičový bude ten pravý
Datum: 30. června 2012 21:07
 prosim o radu jak seridit volnobeh na Mustafu.Pokud dam riditka do praa tak volnobeh drzi ale jinak ne.za jizdy prerazuju a chcipne.Sroubek volnobehu mam utazeny (zatoceny) na doraz.ale zkousel jsem i povolovat a nic.diky za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2012 21:24
 Lukáši měl jsi pravdu,Seřídil jsem hladinu nepomohlo a tak jsem dal nové šoupě a je to paráda to ladit.Dík
Datum: 02. července 2012 21:24
 Máš vymlácené šoupě, takže šroubek nepomůže, takže buď nové šoupě, nebo to seřiď na plynovém lanku (jak dáš řidítka do prava, tak ti ale vyletí otáčky výš)
Datum: 30. června 2012 21:10
 jehla na 3 zarezu zajizdim vybrus a pravda hladina plovaku je spatna z karbecu tece benzin resim to
Datum: 30. června 2012 20:24
 na jakým zářezu máš jehlu? hladina v plovákovce je ok?
Datum: 30. června 2012 19:03
 Čau draci myslíte si že má cenu dělat na pincka olejový chladič?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2012 22:31
 Ne určitě radši si vyčisti pořádně válec a hlavu a uvidíš jak to bude znát.Sám jsem si myslel jak to může být znát a ono je a dost u jednoho fíka jsem mě válec zasranej a hlavu a po 15 km utáhnutej a u druhýho jsme to měl vyčistěný že bys mohl z toho jíst a po 30 km v těhlech vedrech jenom mírně vařil ale to jsem jel kolem 50 km/h
Datum: 07. července 2012 22:31
Jméno: Franky chlupata prdel
IP: uživatel14057
 par let jsem tu nebyl........... a par let tu nebudu..........................
Datum: 02. července 2012 14:06
Datum: 30. června 2012 22:25
 jawasaki: ty si boreeec  .... postul: jasne, prida to na vykonu, to nevis?
Datum: 30. června 2012 21:16
 to chceš chladit převodový olej?
Datum: 30. června 2012 21:03
 Existuje i malinkaté čerpadlo na 6V.
Datum: 30. června 2012 20:37
 je pravda že se to po par desitek km pořadne zahřeje ale k čemu? nic se nestane kdyš bude moc horkej a jak bys vyřešil čerpadlo? neni to tak že tam daš 2 hadice a chladi se ti to
Datum: 30. června 2012 19:35
 K čemu by tam asi měl tak být?Tipni!Žeby na chlazení motoru?Co myslíš?
Datum: 30. června 2012 19:24
 a k cemu ti tam bude?  nechces rovnou i intercooler?
Datum: 30. června 2012 19:14
 podle mě nama kdyš jezdi aj special bez chladiče na olej tak to přežije aj ogiro (nevim c maš ty) ale vim co ma v motoru special
Datum: 30. června 2012 17:34
 Čau draci budu rodelavat a tesnit muj motor a chcu se zeptat jestli mam vybrousit ventili? nebo po jak dlouhe době to mam udelat? nepo spiš jak poznam že to mam udelat  motor ma najeto kolem 35tisic (je to Microcar)
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2012 16:40
 Motor je Lobardini. Tlaky by to melo met kolem 30-27 (nevim jaky ma ted) olej nevim mam to teprve tyden a jel sem s tim jenom 26 km takže nevim. Ale kdyš temu za tepla šlapnu tak s toho de bilej dym a docela dobře to smrdi
Datum: 01. července 2012 16:40
 jaký to je motor?jaké to má kompresní tlaky?žere to olej?
Datum: 01. července 2012 11:25
 jj diky  mohlo me napadnou.. a jaky sou přiznaky že s tim neco je? chvilkama to startuje jenom na jeden valec nebo do kopce to mirne cuka
Datum: 01. července 2012 11:18
 to nalij a uvidíš....
Datum: 30. června 2012 22:26
Jméno: jon
IP: uživatel12505
 zdar existuje nějaká bezúdržbová baterka do kývačky s relatkovym regulatorem nebo klasickou kyselinu, radši bych něco bezúdržbovýho, dejte odkaz ja se podivam díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2012 0:37
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Už jsem to tu nedávno psal, a je to i moje osobní zkušenost. Než takovou "baterku" (je to kua akumulátor!) koupíš tak neškodí vzít do ruky katalogový list k danému akumulátoru a podívat se na maximální dobíjecí proud. Netuším jak veliký proud je schopné dynamo dát ale předpokládám že strop je někde u maxima výkonu, tedy u 45W dynama je to 45W / 6V tj. 7.5A. Pokud u gelovky překročíš max. dobíjecí proud tak se stejně jako u klasického aolověného akumulátoru generuje plyn (vodík a kyslík), rodzdíl je ale v tom, že v případě hermeticky uzavřeného akumulátoru se plyn nemá kam uschovat, nebo odfouknout jako je to u klasiky, ta si zaprská a nic se neděje krom toho že jsi přišel o miniaturní mnoožství rozložené vody. Jenže v gelovce hrozí exploze natlakovaného obalu (obvykle ale pšoukne přetlaková pojistka) a je po akumulátoru nebo dochází k degradaci elektrolitu dlouhodbým přetěžováním fyzikálně chemických procesů uvnitř akumulátoru... No a prorože strop u gelovky tohoto typu předpokládám někde na 1/3 kapacity, tak tak mi to vychází na nějaké 4A. Tedy asi nebude tak strašně trpět, ale rozhodně se jí natolik zkrátí životnost že se vyrovná nákladově kalsickému akumulátoru co tam normálně patří... takže nebádej a kup tam raději co tam má být. Protože pokud bys tam tuhle gelovku chtěl fláknout, musíš jí udělat ještě nějakou proudovou ochranu proti nadměrnému nabíjecímu proudu...
Datum: 03. července 2012 0:37
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel13144
 Změř si kastlík , jestli by tam vešla tato :
http://www.tipa.eu/cz/baterie-olovena-6v-12ah-vipow-bezudrzbovy-akumulator/d-85014/
Datum: 01. července 2012 14:20
 Mě nepřijde ta údržba tak náročná, aby se tam uplatnila bezúdržbová baterka...stačí jednou za půl roku namatlat kontakty vazelínou (což odstatně musíš i u bezúdržbové) a zkontrolovat hladinu elektrolitu, takže údržba minimální. Na zimu stejnak vyndáš jak klasickou tak bezúdržbovou..
Datum: 30. června 2012 14:48
 www.sitovygoogluj.com
Datum: 30. června 2012 13:55
Jméno: Filip
IP: uživatel14050
 Zdar draci, mám problém. Mám ČZ 125/473 sport r.v. 1968 a mám problém se světlama, strašně málo svítí,když jedu v noci tak skoro nevidím. Motorka je komplet po GO motoru, a po renovaci, žárovky, kabely a baterka jsou nové, chytá na šlápnutí, jede perfektně. Dynamo je jěště to staré s relátkem na dynamu 45W, přední žárovka je 25W/6V. Vím že od toho nemůžu čekat zázraky ale svítí to až moc málo. Dynamo je původní, ale je ve velice zachovalém stavu, dobíjí bez problému. A když zapnu světla bez nastartovaného motoru, tak to jakoby pulzuje (stoupá a klesá intenzita světla) nevíte co stím? Ještě sem se v tom nevrtal, možná je to jen blbý kontakt? Dík za radu a ať to jezdí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2012 14:26
Jméno: Filip
IP: uživatel14050
 zdarec, tak už je to opravené, bylo to všechno o blbých kontaktech, jelikož dnešní žárovky nejsou uplně stejných rozměrů jako tehdejší  stačila chvilka s pájkou, trocha cínu a zalaborovat s kontaktama, svítí jak blbá  dík za rady kluci, at to jezdí
Datum: 30. června 2012 14:26
 nemáš vysvícenou parabolu?
Datum: 30. června 2012 14:20
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 někde muže být povolený kontakt a nebo nemáš kostru  jestli to máš ukostřené tím že máš lampu jen přišroubovanou k masce tak to je špatně natáhni tam i kostřící drát
Datum: 30. června 2012 10:33
Jméno: Marek
IP: uživatel1008
 Ahoj, chtěl bych se zeptat co mám dát mezi výfukové koleno a výfuk. Původně tam byla azbestová šňůra, ale teď jsem dělal dekarbonizaci výfuku a už je potrhaná. Nikde ji nemůžu sehnat, dělá se prý jenom skleněná. Jeden borec mi říkal, že tam mám dát silikon na motory, tenkou vrstvičku, ale jak ho koupím, použiji trochu a zbytek můžu vyhodit. Stojí 220 Kč a to se mi kvůli jednomu použití rozhodně nechce investovat. Prosím o radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2012 14:55
 Děkuji všem
Datum: 30. června 2012 14:55
 Používam kombinaci motorového silikonu a azbestové šňůry, drží to parádně...
Datum: 30. června 2012 13:34
Jméno: franta
IP: uživatel6831
 šňůra je běžně k dostání tam kde prodávají kotle na topení,komínové trubky /domácí potřebysilikon nedávej vyteče existuje tmel těsnící který se používá pro lepení asbestové šnůry do kotlů na utěsnění dvířek atd.ten sice také není laciný ale po užiješ ho třeba u grylu krbu ..rn
Datum: 30. června 2012 13:32
Jméno: Marek
IP: uživatel1008
 Já ji sháněl skoro všude, nechci ji objednávat přes net, drahé poštovné, asi udělám u sesy nějakou objednávečku
Datum: 30. června 2012 1:20
Jméno: Filip
IP: uživatel14050
 Zdar, nevim teda kde jsi tu šňůru scháněl, ale já sem s její koupí neměl vůbec žádný problém, normálně se prodává, i na netu je běžně k sehnání.
Datum: 30. června 2012 0:07
 cau jak mam z karteru vindat ložiska dočetl sem se že to mám dat to troubi ale tu možnost nemám není nejakej jinej zpusob ? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2012 18:21
 franky stýskalo se mi...
Datum: 02. července 2012 18:21
Jméno: Franky chlupata prdel
IP: uživatel14057
 Jdi k sousedum ...........
Datum: 02. července 2012 14:08
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 tedá já taky popadl z češtiny ale takhle na tom ještě nejsem
Datum: 01. července 2012 9:57
Datum: 01. července 2012 2:12
 myslíš že ti někdo poradí když tvůj dotaz je na úrovni žáka pomocné školy.
Datum: 30. června 2012 23:40
 zase jsi nepochopil.. je mi tě tak líto  ... ono tím jak píšeš si na tebe každý udělá obrázek.. a když tu vyskakuješ jak čert z krabičky a nevíš ani jaké i/y se píše ve slově myslet tak si každý řekne že jsi jen ubohý, malý a rozmazlený fracek
Datum: 30. června 2012 23:39
 jesli si myslel tvim komentem :troubi ? to je co za přístroj. jesli si tim myslel že sem mel napsat elektrický troubi tk on si to uš ten co to čte domyslí ale ty ne koukám
Datum: 30. června 2012 23:06
 mg umíš se ohánet nečim jinim než pravopisem ? asi neco ,tebe by z tý skali mel taky nekdo hodit se zamisly jak se chováš!!
Datum: 30. června 2012 23:03
 postule ale to on nechápe... když nepochopil ani můj poukaz na slovo "troubi" a hned se ohradí tím že nevím co je trouba a dál narýží že jsem namyšlenec atd.. je mi ho líto... ale nic se s tím asi nedá udělat.. hlavu používat nezačne.. a proč taky když muže napsat na FP žejo  .. apropos.. čeština je krasny jazyk a takove paka jako valfern ktere ho akorat ku*vi by mely jeste jako mimina házet ze skály jako ve spartě
Datum: 30. června 2012 22:57
 jde o to že ti starší snaží nutit dorost používat hlavu at už pro pravopis či poruchy které mají logické vysvětlení.
Datum: 30. června 2012 22:23
 jawa cezetak ty rači sedni na svího fichtla nebo co to máš a nabourej snim do stromu at je do tebe klid takovýho namyšlence jako ty ešte svet nevidel pako seš jenom ty když nevíš co je, trouba
Datum: 30. června 2012 22:10
 valfrene ty snad ani nejsi člověk  takové pako jsem ještě neviděl a to už sem toho viděl dost
Datum: 30. června 2012 20:24
 tak to mám kolem tech ložisek nahřát horko vzdušnou pistoli a pak viklepnout nakou trubkou nebo tym ořechem z gola sadi díky
Datum: 30. června 2012 14:57
 jawasimson: Ono to neni problém vyklepnout za studena, ale neni to uplně nejlepší pro kartery, daleko lepší je kartery nahřát.
Datum: 30. června 2012 10:37
 troubi??? a to je co za přístroj?
Datum: 30. června 2012 9:50
 Já to v pohodě vyklepnul přez ořech od goli a kladívo když vyndáš gufero tak to pak normálka vyklepneš v pohode... jenom si to chce podepřít špalkem nebo něčím aby to bylo v rovině
Datum: 30. června 2012 9:30
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Buťto ta horkovzduška nebo já jsem to dělal na kamnech, trochu jsem zatopil přiložil nato a za 10 minut klepl a bylo to...
Datum: 30. června 2012 9:15
 Nebo nahřát elektrickým vařičem a bouchnout o dřevěný stůl a ložisko vypadne samo
Datum: 30. června 2012 8:14
Jméno: Filip
IP: uživatel14050
 Buď je zkus opatrně vyrazit, nebo si sežeň horkovzdušnou pistoli a nahřej to tím.
Datum: 30. června 2012 0:21
Jméno: papoušek
IP: uživatel13881
 Ahoj draci.
Mám fichtla a když je studenej tak jede jak blázen ale když se ohřeje tak jede o dost hůř a když někde zastavím dam neutrál tak vyletěj otáčky.. ale jednom když je teplej..
díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2012 21:02
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 mě jede za tepla líp jak za studena
Datum: 30. června 2012 21:02
 Mě fik jezdil pořad stejne aj za tepla.. jinak skus seštelovat karbec :/
Datum: 30. června 2012 9:37
 Někde kolem karbecu ti to tahá falešnej vzduch tak to všechno pořádně přetěsni todle je základ a potom skontroluj zda ti nespadnula jehla nebo zda se ti nezasekává šoupě v karbecu musí jit lehce když tak přebrousit smirkem a jinak mě fichtl jezdí furt stejně  to chce VAPE, pořádně naštelovat karbec, výbrus, pořádně udělat G.O. a potom bude jezdít nádherně a dávej olej 1:20 a fichtl i ty budeš spokojenej
Datum: 30. června 2012 9:34
Jméno: nadrc
IP: uživatel13305
 ahoj,lanko,soupe,volna jehla...nejspis spatny simerinky,nebo tesneni pod karbecem,valcem.
Datum: 30. června 2012 0:06
 Ahoj, všechny fichtly jezdí za studena daleko líp než za tepla, to už tak je, mám to samý, ale ještě se mi nestalo, že když dám neutrál, tak aby mi vyletěly vysoko otáčky, to opravdu nevím
Datum: 29. června 2012 23:28
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
 Čau draci, už som zistil, kde zohnať raznice na razenie čísla na fichtla, ale potreboval by som vedieť koľko milimetrové raznice by tam mali originál byť. Ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2012 19:20
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 original jsou 3,5 mm jinak 4 mm ty 3,5 sem nikde nesehnal třeba budeš mít větší štěstí
Datum: 29. června 2012 19:20
|



|