slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  480  481  482  483  484  485  486  487  488  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel11657    
Tak dneska jsem si dal výlet s fichtlem tak si pěkne jedu na trojku čtvrt plynu pohodička a najednou to chcípne.. tak jsem dojel ke kraji silnice a zkoušel nastartovat a marně.. tak jsem ten pekáč odtlačil domů asi 2 km(naštestí to bylo většinou z kopečka)doma jsem skoukl trisky ty byly čistý.. tak jsem očistil svíčku.. skusil to nastartovat a naskočil jenomže po chvílí zase chcípne jako kdyby tam netekl benzín.. mám podezření že bude někde ucpanej karbec.. už se mi do toho nechce hrabat.. máte nějakej nápad??? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2012 21:19
 
 
 
 
Jméno: mrbean ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neházej ho ze skály...já ho beru :-)
 
 
Datum: 02. července 2012 21:19
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel14055    
Jinak všechno bylo dělaný od profíka.. tak proto se do toho nechci štourat nechci něco pokazit :-) PS:už to jezdí vyčistil jsem karbec. díky
 
 
Datum: 01. července 2012 21:47
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel14055    
vy jste asi nikdy netlačili co :-D
 
 
Datum: 01. července 2012 21:43
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel13426    
První věc, co by mě napadla, by bylo zkouknout ventil od plovákovky ;-) Ale zase, když se ti v tom nechce hrabat, tak to asi nepomůže žádná rada ...
 
 
Datum: 01. července 2012 18:07
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Jsem línej jako prase, na údržbu seru, ale když se něco pokazí, tak za to může ten pekáč blbej...
 
 
Datum: 01. července 2012 17:51
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel11657    
u nás nejsou
 
 
Datum: 01. července 2012 13:45
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechce se ti v tom hrabat?? hoď to ze skály......
 
 
Datum: 01. července 2012 13:27
 
 
 
 
Jméno: Tom75      IP: uživatel1723    
Čau draci scháním už hrozně dlouho páčku spojky tu větší jak se dávali i na 350 a přední blatník na ČŽ 175/487.Neměl byste někdo prosímvás doma už to scháním snad půl roku a nikdo nemá v nejhorším objednám tadyctu páčku ¨/http://www.fichtlkramek.cz/nahled/packa_leva_638_6402222.html// je to stejný ??Díky a odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2012 11:38
 
 
 
 
Jméno: vena      IP: uživatel12708    
zdar draci mohu navest na jawě panelce 250 kabel od reletka rovnou na baterku ?? a na jakej pol když mam ukostření + odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2012 10:00
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jaka je tam spinacka? Hod sem link jestli je nekde na netu :-)
 
 
Datum: 02. července 2012 10:00
 
 
 
 
Jméno: vena      IP: uživatel12708    
ja bych rad ale když je tam jina spínací skřinka a jinej celej předek ale asi se to nejak pokusim vykoumat podle schéma
 
 
Datum: 01. července 2012 12:41
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau draku heled neres chujoviny zapoj to podle schematu :-)
 
 
Datum: 01. července 2012 12:20
 
 
 
 
Jméno: cige10      IP: uživatel13350    
Zdravim, potreboval bych radu, mam na stadecu s11 karbec z pionyra primo na valci (bez kolinka), a kdyz jsem si udelal takovej nahruzek se sitkem misto filtru tak se mi to dusi, neporadil by mi nekdo jestli by tam pasovalo tohle? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/primej_filtr_35_90%C2%B0_rms2222.html ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2012 20:40
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel13957    
ale mám za to že se ti to bude dusit i stim...máš čistej výfuk?
 
 
Datum: 02. července 2012 20:40
 
 
 
 
Jméno: fugas      IP: uživatel13743    
na fika to jde taky sem si ho obednal...............
 
 
Datum: 01. července 2012 20:32
 
 
 
 
Jméno: svoboda01      IP: uživatel8746    
Ahoj potřeboval bych vědět co to znamena agresivnější předstih. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2012 17:19
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14271    
o maličko dřív
 
 
Datum: 11. srpna 2012 17:19
 
 
 
 
Jméno: 125      IP: uživatel2971    
Pro Chonga:Zdarec,chtěl jsem se zeptat.Nedávno se mi ulomil blinkr a od té dobý mi nefungují blinkry.Nějakým způsobem jsem se dopátral k usměrňovači,který má 4 kontakty žlutý a bílý(tyto dva vychází ze zapalovaní) hnědý(kostra) a žluto červený,ten mi vede do přerušovače blinkrů.Šťáva mi jde pouze ze žlutého.Pokud chci obejít usměrňovač a napojím žlutý přímo na žluto červený,tak blinkry blikají podle otáček motoru.Další věc kterou jsem zjistil,že pokud spojím žlutý a žluto červený,tak se mi zkoušečka rozsvítí,jakoby byl žluto červený kostra.Z toho usuzuji,že je usměrňovač nějaký „prorazený“,ale nejsem si jistý,nevím,jak to jinak odzkoušet.Případně ,co zvolit jako alternativu,protože nový stojí kolem 1500,-Kč.Jedná se o KTM EXC 125, 12V,žádná baterie.Na zapalování je vlnka(střídavý proud?)Předem děkuji Příkládám odkaz na manuál,kde je schéma zapojení(str. 57). http://www.motorkari.cz/upload/files/manualy/2831_ktm-125-sx-2004.pdf odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2012 8:51
 
 
 
 
Jméno: 125      IP: uživatel2971    
Díky aspoň za snahu :-)
 
 
Datum: 04. července 2012 8:51
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
Sory, ale tohle ti žádnej "dráteník" po chatu při dobré vůli nedá nedá, tedy ani já ne. To schéma je hlavně dost obecný, na nějakou jasnou představu bez oměření na místě, co tím jako básník (schematem) chtěl říct. Budeš muset holt někoho sehnat a dotáhnout ho přímo ke stroji
 
 
Datum: 03. července 2012 0:27
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel12545    
ahoj , jak mám předělat 20W zapalování na 30W je na mustangovi , něco sem o tom hledal a našel sem že mám propojit dvě cívky kabelem , nebo jsou na to potřeba nějaký jiní upravy ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2012 20:47
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
není to jedno luke :-) .. rotor má jinak osazené mazgnety.. to že ti to jelo si měl štěstí.. pravidlem je že to nejede nebo jede ale špatně.
 
 
Datum: 02. července 2012 20:47
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
rotor by měl být jedno (pokud tam není úplně staré zapalování jako na 555 apod... na 05 jsem jen přehodil cívky a jezdilo a svítilo to normálně...
 
 
Datum: 01. července 2012 21:13
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
potrebujes na to ty 2 velké světelné cívky které opravdu propojíš a ještě potrebujes rotor s oznacenim 20, který je pro 30W zapalování
 
 
Datum: 01. července 2012 12:02
 
 
 
 
Jméno: šroub      IP: uživatel12545    
ahoj , prosim vás vadilo by kdybi jsem na motoru z čz125 se dvouma výfuky je vivedl do jednnoho,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2012 10:06
 
 
 
 
Jméno: šroub      IP: uživatel12545    
ty svody by jsem chtel svařit někde v míste kolena výfuku
 
 
Datum: 01. července 2012 10:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud použiješ odpovídající výfuk a svody spojíš nějak rozumně, tak by to neměl být problém...
 
 
Datum: 01. července 2012 8:16
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13074    
Hoj kucí,babeta 210 po go motoru,po výbrusu. Po rovince jede pěkně,ale v kopcu ztratí výkon. Občas aji na rozjez jí chybí výkon,než se dostane trocha do otáček.Výfuk čistej atd. Už nevím čím to je. Po rovince dobry,ale v kopcu bez výkonu. Karbec seřízenej. Zatím vyjeto pul nádrže po výbrusu. Snad si ještě sedne výbrus časem???? Ještě mě napadlo, eši nepodřadí spojka z 2 na 1,pak by to asi 2 nepobrala. Děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2012 18:55
 
 
 
 
Jméno: stana      IP: uživatel14054    
Čau,taky mám ten samý problém.Poraďte
 
 
Datum: 01. července 2012 18:55
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13074    
Napadlo mě to až doma. Ještě na to mrknu.
 
 
Datum: 01. července 2012 7:27
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
To jako nepoznáš jestli ti podřadí nebo ne?
 
 
Datum: 30. června 2012 21:06
 
 
 
 
Jméno: dioda66      IP: uživatel9691    
cau draci poradte proc mi u pionyra nejde radit a jeste ze mi nejede jiskru dava svicka dobra trysky cistene poradte diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2012 21:08
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
Pokud si ho půlil, tak si otočil vidličku... Svíčka, nesaje směs... toho může být...
 
 
Datum: 30. června 2012 21:08
 
 
 
 
Jméno: monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nazdar draci, jen se chci zeptat jaký olej lijete do tlumičů u kyvačky. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2012 8:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Do předních nebo do zadních?
 
 
Datum: 01. července 2012 8:18
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tlumičovej neni uplně to pravý, většinou se buďto řízne převodovym, nebo se dává jenom převodovej. Při míchání záleží jak je chceš tuhý. Pokud ale trváš na tom že to musí bejt tlumičovej, volil bych tlumičák pro enduro, nebo motokrosový motorky.
 
 
Datum: 30. června 2012 23:44
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
Asi neuvěříš, ale tlumičový bude ten pravý ;-)
 
 
Datum: 30. června 2012 21:07
 
 
 
 
Jméno: jawajawicka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosim o radu jak seridit volnobeh na Mustafu.Pokud dam riditka do praa tak volnobeh drzi ale jinak ne.za jizdy prerazuju a chcipne.Sroubek volnobehu mam utazeny (zatoceny) na doraz.ale zkousel jsem i povolovat a nic.diky za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2012 21:24
 
 
 
 
Jméno: jawajawicka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lukáši měl jsi pravdu,Seřídil jsem hladinu nepomohlo a tak jsem dal nové šoupě a je to paráda to ladit.Dík
 
 
Datum: 02. července 2012 21:24
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
Máš vymlácené šoupě, takže šroubek nepomůže, takže buď nové šoupě, nebo to seřiď na plynovém lanku (jak dáš řidítka do prava, tak ti ale vyletí otáčky výš)
 
 
Datum: 30. června 2012 21:10
 
 
 
 
Jméno: jawajawicka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jehla na 3 zarezu zajizdim vybrus a pravda hladina plovaku je spatna z karbecu tece benzin resim to
 
 
Datum: 30. června 2012 20:24
 
 
 
 
Jméno: monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na jakým zářezu máš jehlu? hladina v plovákovce je ok?
 
 
Datum: 30. června 2012 19:03
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci myslíte si že má cenu dělat na pincka olejový chladič?Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2012 22:31
 
 
 
 
Jméno: Tom75 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne určitě radši si vyčisti pořádně válec a hlavu a uvidíš jak to bude znát.Sám jsem si myslel jak to může být znát a ono je a dost u jednoho fíka jsem mě válec zasranej a hlavu a po 15 km utáhnutej a u druhýho jsme to měl vyčistěný že bys mohl z toho jíst a po 30 km v těhlech vedrech jenom mírně vařil ale to jsem jel kolem 50 km/h
 
 
Datum: 07. července 2012 22:31
 
 
 
 
Jméno: Franky chlupata prdel      IP: uživatel14057    
par let jsem tu nebyl........... a par let tu nebudu..........................
 
 
Datum: 02. července 2012 14:06
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ať žije klouzající spojka v studeným oleji! :-D :-D :-D
 
 
Datum: 30. června 2012 22:25
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawasaki: ty si boreeec :-D .... postul: jasne, prida to na vykonu, to nevis? :-D
 
 
Datum: 30. června 2012 21:16
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to chceš chladit převodový olej?
 
 
Datum: 30. června 2012 21:03
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Existuje i malinkaté čerpadlo na 6V.
 
 
Datum: 30. června 2012 20:37
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je pravda že se to po par desitek km pořadne zahřeje ale k čemu? nic se nestane kdyš bude moc horkej a jak bys vyřešil čerpadlo? neni to tak že tam daš 2 hadice a chladi se ti to
 
 
Datum: 30. června 2012 19:35
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
K čemu by tam asi měl tak být?Tipni!Žeby na chlazení motoru?Co myslíš?
 
 
Datum: 30. června 2012 19:24
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a k cemu ti tam bude? :-) nechces rovnou i intercooler? :-)
 
 
Datum: 30. června 2012 19:14
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě nama kdyš jezdi aj special bez chladiče na olej tak to přežije aj ogiro (nevim c maš ty) ale vim co ma v motoru special ;-)
 
 
Datum: 30. června 2012 17:34
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci budu rodelavat a tesnit muj motor a chcu se zeptat jestli mam vybrousit ventili? nebo po jak dlouhe době to mam udelat? nepo spiš jak poznam že to mam udelat :-D motor ma najeto kolem 35tisic (je to Microcar) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2012 16:40
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Motor je Lobardini. Tlaky by to melo met kolem 30-27 (nevim jaky ma ted) olej nevim mam to teprve tyden a jel sem s tim jenom 26 km takže nevim. Ale kdyš temu za tepla šlapnu tak s toho de bilej dym a docela dobře to smrdi
 
 
Datum: 01. července 2012 16:40
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaký to je motor?jaké to má kompresní tlaky?žere to olej?
 
 
Datum: 01. července 2012 11:25
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj diky :-) mohlo me napadnou.. a jaky sou přiznaky že s tim neco je? chvilkama to startuje jenom na jeden valec nebo do kopce to mirne cuka
 
 
Datum: 01. července 2012 11:18
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to nalij a uvidíš....
 
 
Datum: 30. června 2012 22:26
 
 
 
 
Jméno: jon      IP: uživatel12505    
zdar existuje nějaká bezúdržbová baterka do kývačky s relatkovym regulatorem nebo klasickou kyselinu, radši bych něco bezúdržbovýho, dejte odkaz ja se podivam díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2012 0:37
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
Už jsem to tu nedávno psal, a je to i moje osobní zkušenost. Než takovou "baterku" (je to kua akumulátor!) koupíš tak neškodí vzít do ruky katalogový list k danému akumulátoru a podívat se na maximální dobíjecí proud. Netuším jak veliký proud je schopné dynamo dát ale předpokládám že strop je někde u maxima výkonu, tedy u 45W dynama je to 45W / 6V tj. 7.5A. Pokud u gelovky překročíš max. dobíjecí proud tak se stejně jako u klasického aolověného akumulátoru generuje plyn (vodík a kyslík), rodzdíl je ale v tom, že v případě hermeticky uzavřeného akumulátoru se plyn nemá kam uschovat, nebo odfouknout jako je to u klasiky, ta si zaprská a nic se neděje krom toho že jsi přišel o miniaturní mnoožství rozložené vody. Jenže v gelovce hrozí exploze natlakovaného obalu (obvykle ale pšoukne přetlaková pojistka) a je po akumulátoru nebo dochází k degradaci elektrolitu dlouhodbým přetěžováním fyzikálně chemických procesů uvnitř akumulátoru... No a prorože strop u gelovky tohoto typu předpokládám někde na 1/3 kapacity, tak tak mi to vychází na nějaké 4A. Tedy asi nebude tak strašně trpět, ale rozhodně se jí natolik zkrátí životnost že se vyrovná nákladově kalsickému akumulátoru co tam normálně patří... takže nebádej a kup tam raději co tam má být. Protože pokud bys tam tuhle gelovku chtěl fláknout, musíš jí udělat ještě nějakou proudovou ochranu proti nadměrnému nabíjecímu proudu...
 
 
Datum: 03. července 2012 0:37
 
 
 
 
Jméno: Jarmag1      IP: uživatel13144    
Změř si kastlík , jestli by tam vešla tato : http://www.tipa.eu/cz/baterie-olovena-6v-12ah-vipow-bezudrzbovy-akumulator/d-85014/
 
 
Datum: 01. července 2012 14:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě nepřijde ta údržba tak náročná, aby se tam uplatnila bezúdržbová baterka...stačí jednou za půl roku namatlat kontakty vazelínou (což odstatně musíš i u bezúdržbové) a zkontrolovat hladinu elektrolitu, takže údržba minimální. Na zimu stejnak vyndáš jak klasickou tak bezúdržbovou..
 
 
Datum: 30. června 2012 14:48
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
www.sitovygoogluj.com
 
 
Datum: 30. června 2012 13:55
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel14050    
Zdar draci, mám problém. Mám ČZ 125/473 sport r.v. 1968 a mám problém se světlama, strašně málo svítí,když jedu v noci tak skoro nevidím. Motorka je komplet po GO motoru, a po renovaci, žárovky, kabely a baterka jsou nové, chytá na šlápnutí, jede perfektně. Dynamo je jěště to staré s relátkem na dynamu 45W, přední žárovka je 25W/6V. Vím že od toho nemůžu čekat zázraky ale svítí to až moc málo. Dynamo je původní, ale je ve velice zachovalém stavu, dobíjí bez problému. A když zapnu světla bez nastartovaného motoru, tak to jakoby pulzuje (stoupá a klesá intenzita světla) nevíte co stím? Ještě sem se v tom nevrtal, možná je to jen blbý kontakt? Dík za radu a ať to jezdí. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2012 14:26
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel14050    
zdarec, tak už je to opravené, bylo to všechno o blbých kontaktech, jelikož dnešní žárovky nejsou uplně stejných rozměrů jako tehdejší :-D stačila chvilka s pájkou, trocha cínu a zalaborovat s kontaktama, svítí jak blbá :-D dík za rady kluci, at to jezdí
 
 
Datum: 30. června 2012 14:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemáš vysvícenou parabolu?
 
 
Datum: 30. června 2012 14:20
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel6631    
někde muže být povolený kontakt a nebo nemáš kostru ;-) jestli to máš ukostřené tím že máš lampu jen přišroubovanou k masce tak to je špatně natáhni tam i kostřící drát ;-)
 
 
Datum: 30. června 2012 10:33
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel1008    
Ahoj, chtěl bych se zeptat co mám dát mezi výfukové koleno a výfuk. Původně tam byla azbestová šňůra, ale teď jsem dělal dekarbonizaci výfuku a už je potrhaná. Nikde ji nemůžu sehnat, dělá se prý jenom skleněná. Jeden borec mi říkal, že tam mám dát silikon na motory, tenkou vrstvičku, ale jak ho koupím, použiji trochu a zbytek můžu vyhodit. Stojí 220 Kč a to se mi kvůli jednomu použití rozhodně nechce investovat. Prosím o radu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2012 14:55
 
 
 
 
Jméno: Mara77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Děkuji všem
 
 
Datum: 30. června 2012 14:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Používam kombinaci motorového silikonu a azbestové šňůry, drží to parádně...
 
 
Datum: 30. června 2012 13:34
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel6831    
šňůra je běžně k dostání tam kde prodávají kotle na topení,komínové trubky /domácí potřebysilikon nedávej vyteče existuje tmel těsnící který se používá pro lepení asbestové šnůry do kotlů na utěsnění dvířek atd.ten sice také není laciný ale po užiješ ho třeba u grylu krbu ..rn
 
 
Datum: 30. června 2012 13:32
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel1008    
Já ji sháněl skoro všude, nechci ji objednávat přes net, drahé poštovné, asi udělám u sesy nějakou objednávečku :-)
 
 
Datum: 30. června 2012 1:20
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel14050    
Zdar, nevim teda kde jsi tu šňůru scháněl, ale já sem s její koupí neměl vůbec žádný problém, normálně se prodává, i na netu je běžně k sehnání.
 
 
Datum: 30. června 2012 0:07
 
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau jak mam z karteru vindat ložiska dočetl sem se že to mám dat to troubi ale tu možnost nemám není nejakej jinej zpusob ? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2012 18:21
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
franky stýskalo se mi...
 
 
Datum: 02. července 2012 18:21
 
 
 
 
Jméno: Franky chlupata prdel      IP: uživatel14057    
Jdi k sousedum ...........
 
 
Datum: 02. července 2012 14:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
tedá já taky popadl z češtiny ale takhle na tom ještě nejsem :-D
 
 
Datum: 01. července 2012 9:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na ložiska se vyser kámo, nech tam klidně ta původní. Raději si místo nich kup toto: http://www.shopnet.cz/knihy-kalendare/pravidla-ceskeho-pravopisu-vladimir-saur/ Udělá to více služby...
 
 
Datum: 01. července 2012 2:12
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslíš že ti někdo poradí když tvůj dotaz je na úrovni žáka pomocné školy.
 
 
Datum: 30. června 2012 23:40
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zase jsi nepochopil.. je mi tě tak líto :-D :-D ... ono tím jak píšeš si na tebe každý udělá obrázek.. a když tu vyskakuješ jak čert z krabičky a nevíš ani jaké i/y se píše ve slově myslet tak si každý řekne že jsi jen ubohý, malý a rozmazlený fracek
 
 
Datum: 30. června 2012 23:39
 
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jesli si myslel tvim komentem :troubi ? to je co za přístroj. jesli si tim myslel že sem mel napsat elektrický troubi tk on si to uš ten co to čte domyslí ale ty ne koukám
 
 
Datum: 30. června 2012 23:06
 
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mg umíš se ohánet nečim jinim než pravopisem ? asi neco ,tebe by z tý skali mel taky nekdo hodit se zamisly jak se chováš!!
 
 
Datum: 30. června 2012 23:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
postule ale to on nechápe... když nepochopil ani můj poukaz na slovo "troubi" a hned se ohradí tím že nevím co je trouba a dál narýží že jsem namyšlenec atd.. je mi ho líto... ale nic se s tím asi nedá udělat.. hlavu používat nezačne.. a proč taky když muže napsat na FP žejo :-) .. apropos.. čeština je krasny jazyk a takove paka jako valfern ktere ho akorat ku*vi by mely jeste jako mimina házet ze skály jako ve spartě :-)
 
 
Datum: 30. června 2012 22:57
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jde o to že ti starší snaží nutit dorost používat hlavu at už pro pravopis či poruchy které mají logické vysvětlení.
 
 
Datum: 30. června 2012 22:23
 
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa cezetak ty rači sedni na svího fichtla nebo co to máš a nabourej snim do stromu at je do tebe klid takovýho namyšlence jako ty ešte svet nevidel pako seš jenom ty když nevíš co je, trouba
 
 
Datum: 30. června 2012 22:10
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
valfrene ty snad ani nejsi člověk :-) takové pako jsem ještě neviděl a to už sem toho viděl dost :-D
 
 
Datum: 30. června 2012 20:24
 
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to mám kolem tech ložisek nahřát horko vzdušnou pistoli a pak viklepnout nakou trubkou nebo tym ořechem z gola sadi díky
 
 
Datum: 30. června 2012 14:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawasimson: Ono to neni problém vyklepnout za studena, ale neni to uplně nejlepší pro kartery, daleko lepší je kartery nahřát.
 
 
Datum: 30. června 2012 10:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
troubi??? a to je co za přístroj? :-)
 
 
Datum: 30. června 2012 9:50
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to v pohodě vyklepnul přez ořech od goli a kladívo když vyndáš gufero tak to pak normálka vyklepneš v pohode... jenom si to chce podepřít špalkem nebo něčím aby to bylo v rovině
 
 
Datum: 30. června 2012 9:30
 
 
 
 
Jméno: Klokanihlava      IP: uživatel11361    
Buťto ta horkovzduška nebo já jsem to dělal na kamnech, trochu jsem zatopil přiložil nato a za 10 minut klepl a bylo to...
 
 
Datum: 30. června 2012 9:15
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo nahřát elektrickým vařičem a bouchnout o dřevěný stůl a ložisko vypadne samo
 
 
Datum: 30. června 2012 8:14
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel14050    
Buď je zkus opatrně vyrazit, nebo si sežeň horkovzdušnou pistoli a nahřej to tím.
 
 
Datum: 30. června 2012 0:21
 
 
 
 
Jméno: papoušek      IP: uživatel13881    
Ahoj draci. Mám fichtla a když je studenej tak jede jak blázen ale když se ohřeje tak jede o dost hůř a když někde zastavím dam neutrál tak vyletěj otáčky.. ale jednom když je teplej.. díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2012 21:02
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
mě jede za tepla líp jak za studena
 
 
Datum: 30. června 2012 21:02
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě fik jezdil pořad stejne aj za tepla.. jinak skus seštelovat karbec :/
 
 
Datum: 30. června 2012 9:37
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Někde kolem karbecu ti to tahá falešnej vzduch tak to všechno pořádně přetěsni todle je základ a potom skontroluj zda ti nespadnula jehla nebo zda se ti nezasekává šoupě v karbecu musí jit lehce když tak přebrousit smirkem a jinak mě fichtl jezdí furt stejně :-D to chce VAPE, pořádně naštelovat karbec, výbrus, pořádně udělat G.O. a potom bude jezdít nádherně a dávej olej 1:20 a fichtl i ty budeš spokojenej :-)
 
 
Datum: 30. června 2012 9:34
 
 
 
 
Jméno: nadrc      IP: uživatel13305    
ahoj,lanko,soupe,volna jehla...nejspis spatny simerinky,nebo tesneni pod karbecem,valcem.
 
 
Datum: 30. června 2012 0:06
 
 
 
 
Jméno: Mara77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, všechny fichtly jezdí za studena daleko líp než za tepla, to už tak je, mám to samý, ale ještě se mi nestalo, že když dám neutrál, tak aby mi vyletěly vysoko otáčky, to opravdu nevím
 
 
Datum: 29. června 2012 23:28
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel12124    
Čau draci, už som zistil, kde zohnať raznice na razenie čísla na fichtla, ale potreboval by som vedieť koľko milimetrové raznice by tam mali originál byť. Ďakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2012 19:20
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
original jsou 3,5 mm jinak 4 mm ty 3,5 sem nikde nesehnal třeba budeš mít větší štěstí :-D
 
 
Datum: 29. června 2012 19:20
 
<  480  481  482  483  484  485  486  487  488  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 18.06.2025 3:16:57 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu