Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 co by se stalo kdybych do specialu nalil ne e85 ale klasickej technickej lih má to náky jinčí složení nebo je to stejny a kdyžtak v jakym poměru jestli 1:1 nebo jak díky za všechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2012 21:42
Jméno: vena
IP: uživatel12708
 zdar E85 tam nelij mě to rozmlatilo píst a když už to tam budeš davat tak nejakej kvalitní olej
Datum: 23. června 2012 21:42
 ty "super" aditiva jak píšeš petře výkon vubec nezvednou
Datum: 23. června 2012 13:25
Jméno: Petr
IP: uživatel6333
 čus, být tebou tak to nedělám, zničíš si zbytečně válec a píst. Stačí natural 98 a pěkně seřízený motor a budeš lítat. Samozdřejmě když používáš všelijaké tyto "aditiva" tak ti zvýší výkon, ale na úkor výdrže motoru.
Datum: 23. června 2012 13:09
 Zdravim tak už vím v čem je problem,světelná cívka i přesto ze je nová tak nedává žádný proud(pincek 6V-30W). dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2012 13:13
 Připoj žárovku a hned bude....
Datum: 23. června 2012 13:13
Jméno: Marek
IP: uživatel13588
 Zdar draci, nevíte někdo prosímvás, proč, když utáhnu šrouby na zapálku, tak se strašně těžce točí a když je povolim, tak to jde zase normálně? Díky za odpověď..
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2012 22:44
Jméno: Marek
IP: uživatel13588
 Klikar: Vážně, jo? No to by mě ani ve snu nenapadlo!!!.. 
Jawa 50: to jsem zkoušel, málo platný. Voni dřou ty světelný, takže holt nebudu svítit.
Datum: 24. června 2012 22:44
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
 stačí povolit ty 3 cívky odšoupnout je kousek od magnetu a je to ok
Datum: 23. června 2012 12:25
 že by ti někde něco dřelo???? to jsou mi zas dotazy....
Datum: 23. června 2012 9:56
Jméno: Kokos
IP: uživatel13048
 cau mam doma jawu mustang golden sport s baterkou a ve schematu el. je USMĚRNOVAČ a REGULATOR napeti nevíte z ceho bych tyto veci mohl pouzit ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2012 12:27
Jméno: Chong
IP: uživatel13516
 Zdar Kokos, no nevím jestli má za současných podmínek smysl zapojovat podle původního schématu elektorinstalaci s akumulátorem, jako to měl kdysi golden. Jde o to, že celé to bylo usměrněné jednocestně a v podstatě jsi akumulátor nabíjel přes den, kdy nebylo povinné svítit a ten akumulátor "vykrejval" nadměrnou spotřebu ve chvíli kdy jsi blikal, nebo měl malé otáčky. Dneska ale musíš svítiti celej den, takže není možné aby se aklumulátor nabil a tudíž bude trpět jak zvíře, furt bude podbitej, nebo úplně vybitej a velice brzy ti sulfatují desky olověného akumulátoru a ty s ním sekneš do šmelcu. Takže z mého pohledu řešení na nic...
Datum: 26. června 2012 12:27
Datum: 24. června 2012 9:25
Jméno: standa
IP: uživatel14010
 V originálu je tam jen dioda myslim...možná ještě nějakej odpor nebo cívečka...nic složitýho....
Datum: 24. června 2012 0:06
 jsi trouba kokosáku!! to schema neni pro goldena! to máš schema ze sekce "tuning" a né původní verzi. v originálu žádný regulátor neni. zapoj hlavu
Datum: 23. června 2012 23:38
Jméno: Kokos
IP: uživatel13048
Datum: 23. června 2012 21:14
 regulator tam urcite nieje..
Datum: 23. června 2012 9:05
 Zdravim mam problém:mam Jawa 21 6V-30W pincek nesvítí,ntroubí přitom jsem vymnenil komplet elektriku,dal novy kondenzator,civku světel,spinac světel na masce,vse zapojeno podle schématu a stále nic,proměřili jsme cívky kazda z nich dava cca 6V indukční cívka Ok a nejde proud do spínače světel na masce diki za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2012 16:06
 Tak si tam dej PETROLEJKU do předu a do zadu blikačku z kola
Datum: 24. června 2012 16:06
 Někde musíš mít chybu.... zkus zapojit žárovku přímo na cívku
Datum: 23. června 2012 13:15
 Ahoj draci...Mám na vás asi takovou záludnější otázku.Chtěl bych se zeptat před 8 dny jsem si přihlásil motorku (normálně je přihlášená na mě) jenže z jistých duvodu tet potřebuji peníze a moto mi stejně moc nevihovuje tudíž se chci zeptat je vubec možné po tak krátké době (8dnu) odhlásit moto a prodat ho?Budu strašně rád za každy komentář!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2012 6:22
Jméno: rendolf
IP: uživatel6263
 zdravím ta prodat mužeš ale měl bys z toho zaplatit dan z prodeje.ale já osobně sem nic takového neřešil
Datum: 23. června 2012 6:22
Jméno: Michal
IP: uživatel12656
 čau hoši jak mám prosím vás předělat řazení aby to bylo jak u motorky 1čka dolu a osatatní nahoru? díky moc předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2012 13:59
Jméno: ZNK
IP: uživatel13660
 To neni muj motor to jsem jen nasel na netu a dal jako priklad. Myslim si ze to bude barva... ale neptej se mi jaka to by se spis chtelo zeptat nekde v barvach co by tam vydrzelo.
Datum: 23. června 2012 13:59
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
 znk: jak jsi udělal ten černej dekl na motoru ?,to je barva ? dík
Datum: 23. června 2012 12:51
 Do karteru si sežeň šroub z pařeza a řadičku z pařeza, táhlo bych si vyrobil z 2 kloubků (nevím jak se tomu říká) a závitové tyče ... tady to je http://www.youtube.com/watch?v=1J0O2gPwjOQ jinak pokud máš ještě starou kyvku tak asi ten šroub upravit / vyrobit / vypodložit ..
Datum: 23. června 2012 8:40
Jméno: znk
IP: uživatel13660
 Ted nevim jak to ma presne parez s tahlem ale ja mam parezackou radicku na mustafu a prodluzoval sem tahlo z mustafa o cca 2 cm. Sroub na pridelani raadicky sem si taky delal a musel sem si drobet radicku vypodlozit protoze mustang tam ma ty zpery od sedacky a ty prekazely. pokud mas 21 nebo ostatni fiky tak nic vypodkladat nemusis. Hlavne kontroluj at nemas povolenej ten sroub. Jestli potrebujes inspiraci koukni na tuten inzerat tam uvidis vyresenou radicku jako mam ja akorat tuta je moc pekne udelana... http://motorky.bazos.cz/inzerat/16118324/Jawa-50-pionyr-special-motor-upraveny-pro-zavody.php neboj se toho je to jednoduchy...
Datum: 23. června 2012 2:50
Jméno: Michal
IP: uživatel12656
 díky hele a musím něco předělávat třeba táhlo nebo tu páčku řadící nobo něco (začátečník víš co?)
Datum: 22. června 2012 22:54
 U Fichtla? Namontuješ řadičku podobně jako to má pařez, takovej problém bych v tom neviděl...
Datum: 22. června 2012 21:31
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 Zdar mel bych takovej dotaz , myslite ze by jim na STK vadilo kdybych mel v Mustangovi motor z Jawy 05 ? dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2012 9:02
Jméno: pepa
IP: uživatel13057
 ja bych nechal udělal výmaz čísla motoru a myslím že to pak ani nikdo nepozná...přinjhorším lanko a hranatej dekl je korunová položka....
Datum: 24. června 2012 9:02
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 Tak to je dobry .
Datum: 22. června 2012 21:55
 Motor se dnes bere jako výměnný díl, takže podle mě sedět nemusí. Musí sedět typ motoru, což u fichtla ale myslim nijak značené není, takže je to asi zbytečné řešit...
Datum: 22. června 2012 21:53
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 A cislo v TP a na motoru nemusi byt stejny ?
Datum: 22. června 2012 21:42
 Osobně si myslim že je to uplně jedno...
Datum: 22. června 2012 21:32
 Čau draci dneska se mě protočily panenky když jsem viděl u jednoho kluka Čž 175/487 s otáčkoměrem,říkám to ti funguje a on jo a našláp a tyjo fatk žejo,to bylo něco asi si to taky udělám.Fakt dobrý tyjo.Máte to ještě někdo udělaný?U svý mašiny
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2012 9:08
Jméno: josef
IP: uživatel13057
 myslím že první 634 měli elektronický otáčkoměr na 6 volt....nvm zda a za kolik se dá sehnat je to jen nápad.....na jawamanii se to řešilo....
Datum: 24. června 2012 9:08
Jméno: milan
IP: uživatel12689
 čau kluci když zmáčknu spojku otáčky se pomalu začnou zvyšovat do hodně vysokých otáček to samé dělá i když dám neutrál a pak ho musím vypnout, protože to hrozně řve. Myslel jsem že to může být tím že jehla je ohlá a nesedne zpátky do té dírky v karburátoru a jak je šoupátko vzedlý tak se to tak vytáčí. a když jsem to rozdělal a vyndal šoupátko a chtěl ho dát zpátky tak jsem se vůbec nemohl trefit jehlou do dírky. prosím o pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2012 21:45
Jméno: milan
IP: uživatel12689
 díky zkusím to, doufám že to bude ono
Datum: 22. června 2012 21:45
 Myslim že to někde saje falešný vzduch, v podstatě to řešim tak, že koupim těsnění pod karbec, pod válec, a dvě gufera a přetěsnim to komplet, otázka slabé hodinky...
Datum: 22. června 2012 21:33
Jméno: Honza
IP: uživatel12772
 Zdur draci, mam takovy dotaz schanim nejakou motorku ale neco mezi 49ccm a 100ccm existuje neco takoveho ???? diky za dotazy
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2012 7:36
Jméno: pepa
IP: uživatel13057
 simson 70??
Datum: 24. června 2012 7:36
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Jawa 90, ale je to spíš motorka na zábavu než na ježdění po městě....
Datum: 23. června 2012 10:24
 honda MB80
Datum: 22. června 2012 22:41
 Jawa robby překitovat na 80 ccm a nebo třeba Yamaha DT80 ... víc si nevzpomenu
Datum: 22. června 2012 22:24
 Jestli na papírech Tak jawa 90 , ale její ceny jdou už docela dost nahoru .
Datum: 22. června 2012 21:29
 cau cim muže bejt na mustangovi když se rozjíždím na jedničku uš mám víc otáček a najednou to přestane táhnout zpomaluje to to samí na dvojku
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2012 9:17
Jméno: pepa
IP: uživatel13057
 eště kdyby nahodou skusit vyčist lauf neš rošteluješ celou karburaci....
Datum: 24. června 2012 9:17
Jméno: josef
IP: uživatel13057
 vyčistit trisky vyfokat karbec a skusit i vyčistit pal kohout....vyber si to v nejednoduším pořadí
Datum: 24. června 2012 9:12
 mam skusit zvíšit hladinu ? nebo jinej zářez na jehle
Datum: 24. června 2012 7:07
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Nedotýkající benzín...
Datum: 23. června 2012 23:59
 Zdar, nemůžu najít elektroinstalaci na dvácu je tu někde? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2012 15:30
 Za prvé je pěkné že je to 125, ale je to Jawa, čz, Yamaha, Honda, Aprilia ??? Za druhé klikni na nový panel do kolonky adresy zadej http://www.google.cz a do rámečku napiš "elektroinstalace (motorka) 125" klikneš na hledat .. až najdeš tak dej do košíku vyber platbu vypln adresu a kup ... proč bychom to měli hledat za tebe ? Když neseženeš tak si ji holt vyrob ..
Datum: 23. června 2012 15:30
 postul: ano  a proc by to prosimtě dělal když mu to mamka s tatkou zaplatí
Datum: 23. června 2012 11:24
 to je obrovský problém natáhnout 5 drátů do bužírky...
Datum: 23. června 2012 11:09
 myslim kábeláž ne plánek
Datum: 23. června 2012 10:26
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 www.google.cz
Datum: 22. června 2012 20:33
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 Hoši , nevite kolik ma KW yuki vista 125ccm, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2014 19:53
 YUKI Vista má 8,3 Kw=cca 11 koní.
Datum: 28. května 2014 19:53
Jméno: xrc4
IP: uživatel12078
 na tyhle sra... jezdim v autoškole,domam nám skútra derbi atlantis 50 ccm ten jezdi lip a má mensi spotřebu (2-3l),nekoupil bych to ani za nic!!!
Datum: 21. července 2012 7:12
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 Konecne rozumna odpoved!! Dekuju.
Datum: 24. června 2012 22:32
Jméno: znk
IP: uživatel13660
 Dotaz si sem sviknul tak internet asi mas... ale pokud potrebujes s tutim poradit tak 7,2Kw. Jinak pokud ji jeste nemas tak si ji hlavne nekupuj. Jeste sem nepotkal vetsi shity nez je yuki.
Datum: 23. června 2012 2:59
Datum: 22. června 2012 22:37
Jméno: jon
IP: uživatel12505
 jo jo muj oblibenej odkaz
Datum: 22. června 2012 19:56
Datum: 22. června 2012 18:55
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 zdar draci prosim o radu moje čz 175/487 nedobijí dával sem nové relé ,vedení uhlíků ,uhlíky,uzávěry a pročistil sem drážky na rotoru a furt nic a elektroinstalace by měla být taky v pořádku poradte co s tim ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2012 18:17
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 hele skusil sem to přeměřit šestivoltovou skoušečkou a vůbec se nerozsvítila měřík nemám
Datum: 22. června 2012 18:17
 Nastartuj motorku a změř kolik jde voltů od uhlíků.......
Datum: 22. června 2012 17:49
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 jo rele je ukostřený mě příde jako kdyby s to ho dynama vůbec proud nešel
Datum: 22. června 2012 17:12
Jméno: jarda87
IP: uživatel11501
 ahoj mas ukostreny relatko.nedavno sem delal 250 rele extra a nebylo ukostreny takze sem to ukostril a pak to zacalo makat.
Datum: 22. června 2012 17:07
 Zdar draci. Jde o Jawa Dandy 125 Dneska mi přišel píst od chlápka z opravy a mám v něm díru skrz na skrz a je prasklý..Kde ho mám sehnat? Nevíte někdo? Už dlouho procházím díly na Dandynu a nikde nic takového..Je to ten motor s litinovým válcem..Je ten válec nějak označen pod nějakým číslem? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2012 16:05
 Tak když si ten píst měl v opravně nebo co tu píšeš tak by musel bejt opravenej a pokud ti to někdo zníčil tak to reklamuj
Datum: 24. června 2012 16:05
Jméno: Richard.Soltis
IP: uživatel13462
 Já jsem po roce zjistil, že ta motorká má ten kit na 150ccm Mě bylo divný že si to cbr 125 dám a novější motorky..Mám nakonec litinovej válec a píst jsem taky našel tak snad ok..Ale tohle po roce zjistit, no hanba mi
Datum: 23. června 2012 14:36
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 kamo tak to asi ani neseženes, taky jsem me l dandynu a dily sem nesehnal,, nejkepsi prodat to a bude
Datum: 22. června 2012 18:18
 Zdarec draci .
Mam dotaz na zdejší moto elektrikaře motorky spravuju už 5 let ( ted už spravuju i ty lepší) ale to je jedno , dneska sem se sekal s něčím co mi nejde do hlavy přišel zas mnou soused stím že mu delala bordel babeta a že vyměnil indukční civku ale nepoznačil si draty a nejspiše ju špatně zapojil a že už mu nejede vubec . Tak sem se na to dival a zjistil sem že defakto všechny draty vedly na indučku ale na babete vubec nebyl Tyristor ani takova ta indučka s tyristorem nebo tak neco a on mi tvrdil že to 12 let jezdilo bez toho že by aniž by to tam měl Že by si toho 100 pro všiml kdyby tam neco takoveho bylo nebyl tam nikde žadny uchyt nic proste Tak po dlouhem dohadovaní sem si prosadil že to tam musí byt a tyristor sem přidelal a zapojil a bebate začala opět jezdit . A ted otazka je možno to zapojit doopravdy tak aby to jelo i bez tyristoru ? Jako elektrikař si myslím že je to totalní kravina že mu ten tyristor stama asi ukousl pes nebo já nevím kde se podel . Ovšem celej večer sem poslouchal a ted mi vysvetli proč to jelo i bez toho
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2012 23:54
Jméno: onome
IP: uživatel10514
 Cau draci, potrebuuju pomoc .. na sve jawe 50/20 se mi stále protáčí ten šnek do kterého vede náhon tachometru. Nevíte co s tim? Když tu zadní osu utáhnu tak aby se netočil tak jde zase hrozně ztuha kolo
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2012 11:26
 taky mi to původní uchycení šneku nefungovalo.. tak jsem šneka přívázal k rámu vázacím drátem a ani se nehne
Datum: 23. června 2012 11:26
Jméno: Marek
IP: uživatel13588
 Jak na šneku je ta drážka, tak do jí musí pasovat ten šponovák. Jenže ono to moc nepomáhá, takže to tam asi natunit kladivem + šroubovák, aby si to pořádně sedlo. Pokud teda nemáš nějakej zánovní stroj, do kterýho by ti bylo líto mlátit...  já měl stejnej problém. Jo a ze začátku tu matku moc neutahuj, jen tak aby se nehejbal šponovák a ono si to po chvíli sedne a dotáhneš to...snad ti to pomůže..
Datum: 22. června 2012 8:38
Jméno: Tom75
IP: uživatel1723
 Čus draci za nedlouho budu dávat do kupy motor z čž 175 hranatý tak bych potřeboval poradit jak to mám utěsnit,jak to děláte vy,Bud dám jenom tmel a nebo udělám papírový těsnění+ tmel.Tak nevím zas mám strach když dám jenom tmel tak aby nešla potom převodovky ztěžka a zas abych nedal těsnění a nezjistil že hlavní hřídel a předlohová budou mít velkou Axiální vůli.A na co si mám dát pozor při skládání.Děkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2012 11:41
 udělal jsem si papírový těsnění z hodně tenkého papíru už nevím kolik přesně a jsem spokojen motor ze spoda úplně suchý
Datum: 22. června 2012 11:41
Jméno: Wet
IP: uživatel13529
 Tak tak se silikonem je to skoro kov na kov akorat to vyplni mezerky..
Datum: 22. června 2012 7:50
 No...tmel podle mě udělá tak desetinku...zjistil si co vlastně drhne? Jestli předloha nebo hlavní hřídel?
Datum: 21. června 2012 22:36
 to jsme dělal přesně řadí to pěkně ale musel sjem to nepatrně povoli aby to mělo v§li poněvač se to točilo ztuha,tak i tak ten tmel tam udělá nějakou vůli ne?
Datum: 21. června 2012 22:29
 Dávam jenom tmel, pokud se nepletu tak origo tam byl taky jenom tmel. Převodovku si slož nanečisto do karterů, kartery k sobě stáhni na dva šrouby, a zkus jestli se to dobře točí a jestli to dobře řadí.
Datum: 21. června 2012 22:27
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau, mám problém u jawy 250/559, vždycky když nastartuji přidám plyn tak se to jen hrozně zadušuje, ale dělá to idykž je to teplé, po nějaké době běhu motoru už je to lepší ale dělá to furt, motor mám po kompletní go od odborníka takež nevím, nemůžete to být zanešeným karburátorem? díky za nějaké rady oravdu se to hrozně zahušuje
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2012 21:49
|



|