slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  483  484  485  486  487  488  489  490  491  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: vena      IP: uživatel12708    
zdar prosím nemate nikdo schema zapalovaní jawa 250 panelka jenom toho zapalka díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2012 17:24
 
 
 
 
Jméno: Krokr ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar všichni mám menší problém koupil jsem moto 250 za 3 táci jen tak na renovaci a vyblbnutí a zjistil jsem že to neni ale jen tak normální kejvačka.Motor to má jako 250/353 ale na rámu je štítek v angličtině a je na něm znak ČZ a nádrž je taky ČZ.Rám vypadá jak Jawa.Čísla souhlasí to všechno jo jak motor s rámem prostě vše ale je to prostě kývačka s rámem z ČZ nemůete mi poradit co to je za moto ? Celkem bych v tom chtěl mít jasno. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2012 16:27
 
 
 
 
Jméno: Krokr ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Právě dost mě to udivilo ale nevim jestli to mám nechat nebo prodat a koupit prostě pořádnou kejvu nebo čz
 
 
Datum: 28. června 2012 16:27
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
Nějak pochybuju, že by někdo kupoval anglický štítek...
 
 
Datum: 28. června 2012 12:04
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
tak je to jasný máš doma čz 250/455 a někdo do toho dal motor z kejvačky a přebouchal čísla koupil sis bastl kámo :-D34
 
 
Datum: 27. června 2012 22:36
 
 
 
 
Jméno: Krokr ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://jawa.mtm.sweb.cz/stitky/CZ250typ455x1.jpg vypadá přesně jak tenhle akorát v aj
 
 
Datum: 27. června 2012 18:10
 
 
 
 
Jméno: Krokr ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to tak až v pátek budu mít možnost....
 
 
Datum: 27. června 2012 17:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyfoť ještě ten štítek...
 
 
Datum: 27. června 2012 17:43
 
 
 
 
Jméno: Krokr ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na štítku je jenom ČZ a je v angličtině ale číslo motoru se štítkem souhlasi
 
 
Datum: 27. června 2012 17:38
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No...v tomhle bych teda žádnou raritu nehledal...někdo to překopal a zrovna měl po ruce nádrž z čízy...na štítku je jawa-čz?
 
 
Datum: 27. června 2012 17:35
 
 
 
 
Jméno: Krokr ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/305089_265691313460688_1219417_n.jpg
 
 
Datum: 27. června 2012 17:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoď sem foto...
 
 
Datum: 27. června 2012 17:24
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci.. potřebuju sundat hadicu na brzde ale je zarezla a nejde to ven.. mate naky napady.. sprej sem skoušel aj benzin odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2012 21:36
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo diky :-) menim totiš všechny všechny hadice a trubice.. a je to Microcar satara plečka na blbnuti
 
 
Datum: 27. června 2012 21:36
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
"na autě" a na jakém autě? ono se nevyrábí jen jeden typ auta víš :-)
 
 
Datum: 27. června 2012 19:34
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejideálnější je to nahřát pak to jde hladce ale i ten konkor snad pomůže. Z pravidla se odvzdušňuje od nejvzdálenějšího prasátka od hlavního brzd. válce. Brzd. válec je před sedadlem řidiče tedy na levé straně vozidla. Tedy prvně začínáš zadním pravým, zadním levým, předním pravým a předním levým. Postup odvzdušńování - je to nejlepší ve dvou lidech. Na odvzdušňovák nasadíš průhlednou hadičku aby jsi viděl vzdichové bubliny, a postup je takový: jeden člověk tlakuje pedálem - 5 - 10 sešlápne a druhej povoluje odvzdušńovák tak dlouho než teče jen čistá kapalina bez bublin. Najdi si to radši v nějaký příručce tohle je jen obecný postup. ;-)
 
 
Datum: 27. června 2012 19:04
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo diky :-) a ješte jak to mam ovzdušnit? je to moje prvni auto ktery sem koupil jako vrak aby sem se s tim naučil jezdit a nekdy neco spravit
 
 
Datum: 27. června 2012 18:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak pořádně prolejvat konkorem, několik dnů po sobě klidně, aby to zalezlo všude. Bacha abys to neurval...
 
 
Datum: 27. června 2012 17:59
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na autě.. jak sou brzdovy hadice tak ja to mam celi zarezli a potřebuju to sundat tu hadici a ten šrou je zarezlej a nemožu to nejak povolit
 
 
Datum: 27. června 2012 17:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A na čem?
 
 
Datum: 27. června 2012 16:51
 
 
 
 
Jméno: tondasmekal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau draci je mi 15 vlastním motorku jawa dandy 50 budu si dělat řidičák a mám takovy problem motorka kdyz je studená tak se sitičem nastartuje na drc po cca 1km se zahřeje v nízkých otáčkách se uplně zadusi a pak ne a ne ji nastartovat ale pokud zdělám filtr tak krásně nastartuje a jeste pri zahrati nejde do otacek (bez filtru ano), také je svíčka ůplně černá myslím že mám moc bohatou směs, ale nevím jak ji seřídit poradte prosím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2012 23:39
 
 
 
 
Jméno: p_mik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano a na dandynu můžeš až od 16 let a s řidičákem A1 tzn.do 125ccm a do 11 Kw
 
 
Datum: 28. června 2012 23:39
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
řidičák ti bude na prd... dandy v 15 stejně řídit nemůžeš.. jinak co třeba potom ten sytič vypnout?
 
 
Datum: 28. června 2012 12:05
 
 
 
 
Jméno: p_mik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky bych to viděl na zasranej filtr.... a to je takovej problém trochu zagůglovat a stáhnout si příručku k moto?? zabere to 5 minut a máš to tam všechno popsaný. http://www.motorkari.cz/moto-manualy-motorek/jawa/jawa-50-dandy/ je tam jak manuál tak i servisní příručka v který máš všechno popsaný jak nastavit či rozebrat.
 
 
Datum: 27. června 2012 18:37
 
 
 
 
Jméno: rade      IP: uživatel12079    
nemaš špinavej filtr
 
 
Datum: 27. června 2012 16:26
 
 
 
 
Jméno: tomas delbon      IP: uživatel9691    
Cus draci mam problem potrebuju popsat jak zapojit draty z inducky za zapalko jen aby jezdil bez svetel prepinac na masce atd.na inducce je 15 ukostrena 1 z inducky na 1 a startovaci civku taky na jenicku diky moc specha!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2012 15:42
 
 
 
 
Jméno: babetak      IP: uživatel13546    
zdar draci. kolik má originál rozeta na B 210 zubů : Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2012 15:34
 
 
 
 
Jméno: jawajawicka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pani jeste jeden dotaz muzete mi nekdo poslat foto jak je v motoru zapojeny zadni svetlo?Vedou mi ze zadu dva zlute draty do motoru a nejsou zapojene.Ze predniho svetla mi jdou do motoru take dva zlute drary a take nezapojeno.Co s tim diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2012 20:14
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj.No foto Ti nepošlu, protože nemám.Ale jeden drát z předku spoj s jedním ze zadu a ten druhý zase s tím druhým a je to.Zadní světlo svítí tak, že se ukostřuje přes nesvící vlákno předku.Ale pokud je vlákno přerušené tak potom zadní nesvítí.A nebo svítí ale nesvítí přední a brzo přestane svítit taky neboť se taky spálí.
 
 
Datum: 19. července 2012 20:14
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel12689    
čau kluci, potřeboval bych zjistit proč moje jawa 555 pařez má nedostatečný výkon? výfuk jsem čistil, nečistil jsem vzduch. filtr, ale myslím že tím to nebude díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2012 12:08
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
80km/h :-DDD zas někdo umí pobavit a čumí na sériový tacho a myslí si jak rychle s tím nehučí :-DDD kámo tachometrových 80km/h máš reálných max. 70km/h pokud máš dobře natáhnutý náhon od tachometru nikde nic nedře a všechno dobře namazané...
 
 
Datum: 28. června 2012 12:08
 
 
 
 
Jméno: mechanik      IP: uživatel14033    
no ten muj taky nemněl výkon a tak sem čistil karbec a vejfuk a když už mně to nebavilo tak sem dundal válec a bývalej majitel tam dal obráveně píst a tak ruply kroužky tak sem ho dal správě dal sem nový kroužky a jede až 80km/h
 
 
Datum: 27. června 2012 15:00
 
 
 
 
Jméno: 70/250      IP: uživatel12665    
zdar jaky olej mam nalejt do 250/353 stači pp80/pp90 nebo něco lepšiho díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2012 15:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jedna postačí...
 
 
Datum: 27. června 2012 15:34
 
 
 
 
Jméno: 70/250      IP: uživatel12665    
tak díky a kolik toho mám koupit ? 2 litrovky
 
 
Datum: 27. června 2012 15:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stačí to co píšeš, bohatě...
 
 
Datum: 27. června 2012 13:53
 
 
 
 
Jméno: Dandy-s      IP: uživatel14031    
Ahoj draci, sundal sem na Babettě 210 startovací i rozběhový buben kvůli odmaštění a když je tam dávam oba zpátky tak se mi ten startovací (levý) zasekává o ten rozběhový (pravý) a to je mam oba na doraz. Nemůžu za boha přijít co dělam blbě.... Nevíte čim to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2012 17:52
 
 
 
 
Jméno: Petr Salva      E-mail:      IP: uživatel12894    
Hele jsem línej ti to tady o těch spojkách vypisovat . Tady na Babetta klubu najdeš vše co potřebuješ k babettě http://www.speaker.cz/motoboard_305/
 
 
Datum: 27. června 2012 17:52
 
 
 
 
Jméno: Dandy-s      IP: uživatel14031    
a ještě když přitáhnu ten pravý buben na doraz matkou tak mi jde hrozně ztuha otáčet jako kdybych chtěl s babetou couvat...
 
 
Datum: 27. června 2012 13:20
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel10514    
Cau draci, potřeboval bych vědět jaká svíčka patří na jawettu. díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2012 12:16
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj. Chtel bych se prosimvás zeptat na Stadiona. Jak je to s ním a přihlášením ? Je to jako s Babettou ? -> Jen pojištění a hotovo ? Nebo to má nějakej TP. A dá se jezdit s řp AM ? :-) Dík moc ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2012 12:19
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel10514    
stadion žádný TP nemá. Nevim jak babetta, ale stadion má jen takovou kartičku, kterou můžeš koupit za pár korun. Ta je ale jen pro tvůj lepší pocit. Jediný co potřebuješ je průkaz skupiny Am a povinný ručení, který stojí asi 150
 
 
Datum: 27. června 2012 12:19
 
 
 
 
Jméno: Dandy-s      IP: uživatel14031    
Zdar draci, potřeboval bych poradit s babettou 210... Vyměnil sem olej v převodovce Mogul 80 trans 80W a babettu sem v pohodě projel... pak sem jí nechal 2h stát nastartoval znova a asi po 100m už mi nezařadila na dvojku... zastavil sem chcípnul jí a už sem jí nenahodil protože prokluzuje a nezabere... startovací čelisti byli ošoupaný a odštípaný tak sem je vyměnil, ale nic to nepomohlo a pořád nezabírá... Mohlo by to být tim olejem? nebo něčim jinym? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2012 18:10
 
 
 
 
Jméno: Toman017 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kolik si tam toho oleja nalil ?
 
 
Datum: 27. června 2012 18:10
 
 
 
 
Jméno: Dandy-s      IP: uživatel14031    
Tak sem teď rozebral ještě ten druhý buben a byl prochcanej olejem tak to nejspíš bude tim že kvůli tomu nerozotčil dostatečně řemen aby se rozotčil startovací buben a čelisti se přitáhli
 
 
Datum: 27. června 2012 11:05
 
 
 
 
Jméno: Petr Salva      IP: uživatel12894    
Rozhodně vyměn' všechna Gufera ve spojkách . Předejdeš opravdu hromadě problémů s olejem ve spojkách . Věř mi řešil jsem to a navíc ty gufera je invetice pár korun co nikoho nezabije
 
 
Datum: 27. června 2012 10:17
 
 
 
 
Jméno: premysl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus vyměnit gufero pod čelistma zřejmě propouští olej a samozřejmě odmastit technickým benzínem
 
 
Datum: 27. června 2012 10:09
 
 
 
 
Jméno: mysak      IP: uživatel13627    
Mám problém mám motor po komplet generálce. Vybrus, udělaná klika, ložiska, 12z kolečko. Ted má najeto skoro 500km Na jedničku i dvojku v pohodě jde hezky vytočit, ale dám za tři a jede to maximálně po rovině sebemenší kopeček to prostě nedá a ani na rovině ta trojka nejde roztočit jen z mírného kopce. Že by předstih?? nebo fakt nevím A to mám jeden starší motor a ten se chová stejně, jen navíc houpe na volnoběh, ale tam mám podezření na gufero. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2012 13:07
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
je tam 14ka
 
 
Datum: 28. června 2012 13:07
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
Po výbruse... moc to topí... zkus chladnější svíčku (N14C, N15C).
 
 
Datum: 28. června 2012 12:13
 
 
 
 
Jméno: mysak      IP: uživatel13627    
tohle už je všechno udělané, studený to jede jak střela ale ohřeju to a trojka je mrtvá
 
 
Datum: 27. června 2012 8:14
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel14030    
Podobně se mě choval Mustang ,když jsem měl na filtru vzduchu vypadlou nasávací (kovovou)trubičku.Má to fatální vliv na protitlak a u dvoutaktu to pak část paliva se vzduchem žene zpět do filtru. Zkuste měnit průřez této trubky,možná se to zlepší.Mě radilo spousta odborníků že je motor přidřenej,špatný benzín,zapečený kroužky atd. a nakonec jeden děda s fichtlem přelepil filtr izolepou, aby nenasával faleš ve spoji a zmenšil otvor po trubičce (předtím vypadlé) a Mustang lítal jak nikdy. Mnoho zdaru při testu.
 
 
Datum: 27. června 2012 8:00
 
 
 
 
Jméno: mysak      IP: uživatel13627    
ne nejsou, to vím jistě
 
 
Datum: 27. června 2012 7:41
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel14004    
nejsou to přehozený kolečka v převodouce?? :-)
 
 
Datum: 27. června 2012 7:38
 
 
 
 
Jméno: jawajawicka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chlapi jak je na Mustangu spravne prichyceny box na vzduchovy filtr pod nadrzi?dekuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2012 10:32
 
 
 
 
Jméno: Petr Salva      E-mail:      IP: uživatel12894    
JE tam pouze zastrčený v tý dutiě tý nádrže a dloe na nádrži jsou takový dva háčky na každý straně tý nádrže a za ty zahákneš třeba gumičku která zajistí , že ti ten airbox nevypadne ven z tý dutiny
 
 
Datum: 27. června 2012 10:32
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, nemáte nekdo nějakej zpusob, jak zjistit jestli je v bnzinu olej? dostal jsem nějakej kanystr speciálu starýho ale nvm, jestli to už namýchal... prosím poradte. Jo a ještě- mužu zkoušet startovat Prase čz 175 502 která ma 12 v soustavu baterkou z auta? - snad to tím nějako nezmrvím ne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2012 12:16
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
Naředil bych to znova! Minulý rok jsem dotáhl fichtla s půl nádrží benzínu (kdo ví jak starého) a starý vylítaný motor s tím sice lítal v pohodě, ale po výbrusu (co byl přímo na tom fichtlu) jsem zadřel..., takže neriskovat a alespoň trochu přilít ;-)
 
 
Datum: 28. června 2012 12:16
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky, zkusím to nějako pořešit s tím benzínem :-)
 
 
Datum: 27. června 2012 10:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prase takhle nastartovat můžeš. Olej bych asi zkusil zjistit tak, že bych vzal čistej benzín a tenhle tvuj benzín, a od každého dal pár kapek na karton. Po zaschnutí by ten s olejem měl nechat mastnou skvrnu...
 
 
Datum: 27. června 2012 7:07
 
 
 
 
Jméno: Tsunami      IP: uživatel13482    
Slišel jsem taky že to dělaj v Jičiněvsi. Nevíte kontakt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2012 8:45
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kontakt na Kurvy? 158
 
 
Datum: 28. června 2012 8:45
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Standa zabil :-D
 
 
Datum: 27. června 2012 14:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14032    
Dělaj to na celym světě,jinak by nás nebylo 7 miliard..... až budeš velkej tak to taky budeš dělat.....
 
 
Datum: 27. června 2012 12:54
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
možná by to chtělo napsat co tam dělaj
 
 
Datum: 27. června 2012 11:18
 
 
 
 
Jméno: Tsunami      IP: uživatel13482    
Zdar draci. chtěl jsem se zeptat. Slyšel jsem že někde ale nevím kde upravují motory z jawy 05 aby byli výkonější a měly větší rychlost. Nevíte kde to dělají? Popřípadě na ně nějaký kontakt? jsem z Mladé Boleslavi. Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2012 13:37
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Ahoj, musíš sehnat válec a hlavu z typu 20 - 23 a karb 2917PSb, jinak válce upravuje stejsky ( http://www.jawa50speed.wz.cz/_surs.html ) nebo za menší obnos Standa standa.hrbek@seznam.cz
 
 
Datum: 27. června 2012 13:37
 
 
 
 
Jméno: BaRtS      IP: uživatel12602    
Borci mám tu celkem velkej problém. Mustang mi dává jiskru, benzín na svíčku jde, předstih a odtrh seštelovany,fajka nová,zapal, kablík novej, všecko šlape jak má ale mustang nejede .... svičky jsem měnil , Připadne mi jakoby nedavali jiskru ve válci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2012 13:15
 
 
 
 
Jméno: BaRtS      IP: uživatel12602    
Skoušel sem i nové svičky a nic....
 
 
Datum: 30. června 2012 13:15
 
 
 
 
Jméno: Mara21      IP: uživatel11670    
Máš na svíčce odtrh 0,4-0,5mm.
 
 
Datum: 26. června 2012 22:18
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel538    
Čau draci, koupil sem kompletně opískovaný motor (kartery, víka, válec, hlavu), chtěl jsem se zeptat jaký způsob, metoda je nejlepší na to abych je dostal do puvodního stavu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2012 22:10
 
<  483  484  485  486  487  488  489  490  491  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.06.2025 9:10:44 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu