Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: vena
IP: uživatel12708
 zdar prosím nemate nikdo schema zapalovaní jawa 250 panelka jenom toho zapalka díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2012 17:24
 Zdar všichni mám menší problém koupil jsem moto 250 za 3 táci jen tak na renovaci a vyblbnutí a zjistil jsem že to neni ale jen tak normální kejvačka.Motor to má jako 250/353 ale na rámu je štítek v angličtině a je na něm znak ČZ a nádrž je taky ČZ.Rám vypadá jak Jawa.Čísla souhlasí to všechno jo jak motor s rámem prostě vše ale je to prostě kývačka s rámem z ČZ nemůete mi poradit co to je za moto ? Celkem bych v tom chtěl mít jasno.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2012 16:27
 Právě dost mě to udivilo ale nevim jestli to mám nechat nebo prodat a koupit prostě pořádnou kejvu nebo čz
Datum: 28. června 2012 16:27
 Nějak pochybuju, že by někdo kupoval anglický štítek...
Datum: 28. června 2012 12:04
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 tak je to jasný máš doma čz 250/455 a někdo do toho dal motor z kejvačky a přebouchal čísla koupil sis bastl kámo  34
Datum: 27. června 2012 22:36
 http://jawa.mtm.sweb.cz/stitky/CZ250typ455x1.jpg vypadá přesně jak tenhle akorát v aj
Datum: 27. června 2012 18:10
 Tak to tak až v pátek budu mít možnost....
Datum: 27. června 2012 17:44
 Vyfoť ještě ten štítek...
Datum: 27. června 2012 17:43
 Na štítku je jenom ČZ a je v angličtině ale číslo motoru se štítkem souhlasi
Datum: 27. června 2012 17:38
 No...v tomhle bych teda žádnou raritu nehledal...někdo to překopal a zrovna měl po ruce nádrž z čízy...na štítku je jawa-čz?
Datum: 27. června 2012 17:35
 http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/305089_265691313460688_1219417_n.jpg
Datum: 27. června 2012 17:31
 Hoď sem foto...
Datum: 27. června 2012 17:24
 čau draci.. potřebuju sundat hadicu na brzde ale je zarezla a nejde to ven.. mate naky napady.. sprej sem skoušel aj benzin
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2012 21:36
 jo diky  menim totiš všechny všechny hadice a trubice.. a je to Microcar satara plečka na blbnuti
Datum: 27. června 2012 21:36
 "na autě" a na jakém autě? ono se nevyrábí jen jeden typ auta víš
Datum: 27. června 2012 19:34
 Nejideálnější je to nahřát pak to jde hladce ale i ten konkor snad pomůže. Z pravidla se odvzdušňuje od nejvzdálenějšího prasátka od hlavního brzd. válce. Brzd. válec je před sedadlem řidiče tedy na levé straně vozidla. Tedy prvně začínáš zadním pravým, zadním levým, předním pravým a předním levým. Postup odvzdušńování - je to nejlepší ve dvou lidech. Na odvzdušňovák nasadíš průhlednou hadičku aby jsi viděl vzdichové bubliny, a postup je takový: jeden člověk tlakuje pedálem - 5 - 10 sešlápne a druhej povoluje odvzdušńovák tak dlouho než teče jen čistá kapalina bez bublin.
Najdi si to radši v nějaký příručce tohle je jen obecný postup.
Datum: 27. června 2012 19:04
 jo diky  a ješte jak to mam ovzdušnit? je to moje prvni auto ktery sem koupil jako vrak aby sem se s tim naučil jezdit a nekdy neco spravit
Datum: 27. června 2012 18:10
 tak pořádně prolejvat konkorem, několik dnů po sobě klidně, aby to zalezlo všude. Bacha abys to neurval...
Datum: 27. června 2012 17:59
 Na autě.. jak sou brzdovy hadice tak ja to mam celi zarezli a potřebuju to sundat tu hadici a ten šrou je zarezlej a nemožu to nejak povolit
Datum: 27. června 2012 17:57
 A na čem?
Datum: 27. června 2012 16:51
 Čau draci je mi 15 vlastním motorku jawa dandy 50 budu si dělat řidičák a mám takovy problem motorka kdyz je studená tak se sitičem nastartuje na drc po cca 1km se zahřeje v nízkých otáčkách se uplně zadusi a pak ne a ne ji nastartovat ale pokud zdělám filtr tak krásně nastartuje a jeste pri zahrati nejde do otacek (bez filtru ano), také je svíčka ůplně černá myslím že mám moc bohatou směs, ale nevím jak ji seřídit poradte prosím
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2012 23:39
 Ano a na dandynu můžeš až od 16 let a s řidičákem A1 tzn.do 125ccm a do 11 Kw
Datum: 28. června 2012 23:39
 řidičák ti bude na prd... dandy v 15 stejně řídit nemůžeš.. jinak co třeba potom ten sytič vypnout?
Datum: 28. června 2012 12:05
 taky bych to viděl na zasranej filtr.... a to je takovej problém trochu zagůglovat a stáhnout si příručku k moto?? zabere to 5 minut a máš to tam všechno popsaný.
http://www.motorkari.cz/moto-manualy-motorek/jawa/jawa-50-dandy/
je tam jak manuál tak i servisní příručka v který máš všechno popsaný jak nastavit či rozebrat.
Datum: 27. června 2012 18:37
Jméno: rade
IP: uživatel12079
 nemaš špinavej filtr
Datum: 27. června 2012 16:26
Jméno: tomas delbon
IP: uživatel9691
 Cus draci mam problem potrebuju popsat jak zapojit draty z inducky za zapalko jen aby jezdil bez svetel prepinac na masce atd.na inducce je 15 ukostrena 1 z inducky na 1 a startovaci civku taky na jenicku diky moc specha!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2012 15:42
Jméno: babetak
IP: uživatel13546
 zdar draci. kolik má originál rozeta na B 210 zubů : Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2012 15:34
 Pani jeste jeden dotaz muzete mi nekdo poslat foto jak je v motoru zapojeny zadni svetlo?Vedou mi ze zadu dva zlute draty do motoru a nejsou zapojene.Ze predniho svetla mi jdou do motoru take dva zlute drary a take nezapojeno.Co s tim diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2012 20:14
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj.No foto Ti nepošlu, protože nemám.Ale jeden drát z předku spoj s jedním ze zadu a ten druhý zase s tím druhým a je to.Zadní světlo svítí tak, že se ukostřuje přes nesvící vlákno předku.Ale pokud je vlákno přerušené tak potom zadní nesvítí.A nebo svítí ale nesvítí přední a brzo přestane svítit taky neboť se taky spálí.
Datum: 19. července 2012 20:14
Jméno: jawaman
IP: uživatel12689
 čau kluci, potřeboval bych zjistit proč moje jawa 555 pařez má nedostatečný výkon? výfuk jsem čistil, nečistil jsem vzduch. filtr, ale myslím že tím to nebude díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2012 12:08
 80km/h  DD zas někdo umí pobavit a čumí na sériový tacho a myslí si jak rychle s tím nehučí  DD kámo tachometrových 80km/h máš reálných max. 70km/h pokud máš dobře natáhnutý náhon od tachometru nikde nic nedře a všechno dobře namazané...
Datum: 28. června 2012 12:08
Jméno: mechanik
IP: uživatel14033
 no ten muj taky nemněl výkon a tak sem čistil karbec a vejfuk a když už mně to nebavilo tak sem dundal válec a bývalej majitel tam dal obráveně píst a tak ruply kroužky tak sem ho dal správě dal sem nový kroužky a jede až 80km/h
Datum: 27. června 2012 15:00
Jméno: 70/250
IP: uživatel12665
 zdar jaky olej mam nalejt do 250/353 stači pp80/pp90 nebo něco lepšiho díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2012 15:34
 Jedna postačí...
Datum: 27. června 2012 15:34
Jméno: 70/250
IP: uživatel12665
 tak díky a kolik toho mám koupit ? 2 litrovky
Datum: 27. června 2012 15:29
 Stačí to co píšeš, bohatě...
Datum: 27. června 2012 13:53
Jméno: Dandy-s
IP: uživatel14031
 Ahoj draci, sundal sem na Babettě 210 startovací i rozběhový buben kvůli odmaštění a když je tam dávam oba zpátky tak se mi ten startovací (levý) zasekává o ten rozběhový (pravý) a to je mam oba na doraz. Nemůžu za boha přijít co dělam blbě.... Nevíte čim to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2012 17:52
Datum: 27. června 2012 17:52
Jméno: Dandy-s
IP: uživatel14031
 a ještě když přitáhnu ten pravý buben na doraz matkou tak mi jde hrozně ztuha otáčet jako kdybych chtěl s babetou couvat...
Datum: 27. června 2012 13:20
Jméno: tom
IP: uživatel10514
 Cau draci, potřeboval bych vědět jaká svíčka patří na jawettu. díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2012 12:16
 Ahoj. Chtel bych se prosimvás zeptat na Stadiona. Jak je to s ním a přihlášením ? Je to jako s Babettou ? -> Jen pojištění a hotovo ? Nebo to má nějakej TP. A dá se jezdit s řp AM ?  Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2012 12:19
Jméno: tom
IP: uživatel10514
 stadion žádný TP nemá. Nevim jak babetta, ale stadion má jen takovou kartičku, kterou můžeš koupit za pár korun. Ta je ale jen pro tvůj lepší pocit. Jediný co potřebuješ je průkaz skupiny Am a povinný ručení, který stojí asi 150
Datum: 27. června 2012 12:19
Jméno: Dandy-s
IP: uživatel14031
 Zdar draci, potřeboval bych poradit s babettou 210... Vyměnil sem olej v převodovce Mogul 80 trans 80W a babettu sem v pohodě projel... pak sem jí nechal 2h stát nastartoval znova a asi po 100m už mi nezařadila na dvojku... zastavil sem chcípnul jí a už sem jí nenahodil protože prokluzuje a nezabere... startovací čelisti byli ošoupaný a odštípaný tak sem je vyměnil, ale nic to nepomohlo a pořád nezabírá... Mohlo by to být tim olejem? nebo něčim jinym?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2012 18:10
 a kolik si tam toho oleja nalil ?
Datum: 27. června 2012 18:10
Jméno: Dandy-s
IP: uživatel14031
 Tak sem teď rozebral ještě ten druhý buben a byl prochcanej olejem tak to nejspíš bude tim že kvůli tomu nerozotčil dostatečně řemen aby se rozotčil startovací buben a čelisti se přitáhli
Datum: 27. června 2012 11:05
Jméno: Petr Salva
IP: uživatel12894
 Rozhodně vyměn' všechna Gufera ve spojkách . Předejdeš opravdu hromadě problémů s olejem ve spojkách . Věř mi řešil jsem to a navíc ty gufera je invetice pár korun co nikoho nezabije
Datum: 27. června 2012 10:17
 skus vyměnit gufero pod čelistma zřejmě propouští olej a samozřejmě odmastit technickým benzínem
Datum: 27. června 2012 10:09
Jméno: mysak
IP: uživatel13627
 Mám problém mám motor po komplet generálce. Vybrus, udělaná klika, ložiska, 12z kolečko. Ted má najeto skoro 500km Na jedničku i dvojku v pohodě jde hezky vytočit, ale dám za tři a jede to maximálně po rovině sebemenší kopeček to prostě nedá a ani na rovině ta trojka nejde roztočit jen z mírného kopce. Že by předstih?? nebo fakt nevím A to mám jeden starší motor a ten se chová stejně, jen navíc houpe na volnoběh, ale tam mám podezření na gufero.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2012 13:07
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 je tam 14ka
Datum: 28. června 2012 13:07
 Po výbruse... moc to topí... zkus chladnější svíčku (N14C, N15C).
Datum: 28. června 2012 12:13
Jméno: mysak
IP: uživatel13627
 tohle už je všechno udělané, studený to jede jak střela ale ohřeju to a trojka je mrtvá
Datum: 27. června 2012 8:14
Jméno: Filip
IP: uživatel14030
 Podobně se mě choval Mustang ,když jsem měl na filtru vzduchu vypadlou nasávací (kovovou)trubičku.Má to fatální vliv na protitlak a u dvoutaktu to pak část paliva se vzduchem žene zpět do filtru.
Zkuste měnit průřez této trubky,možná se to zlepší.Mě radilo spousta odborníků že je motor přidřenej,špatný benzín,zapečený kroužky atd. a nakonec jeden děda s fichtlem přelepil filtr izolepou,
aby nenasával faleš ve spoji a zmenšil otvor po trubičce (předtím vypadlé) a Mustang lítal jak nikdy.
Mnoho zdaru při testu.
Datum: 27. června 2012 8:00
Jméno: mysak
IP: uživatel13627
 ne nejsou, to vím jistě
Datum: 27. června 2012 7:41
Jméno: DaCaN
IP: uživatel14004
 nejsou to přehozený kolečka v převodouce??
Datum: 27. června 2012 7:38
 Chlapi jak je na Mustangu spravne prichyceny box na vzduchovy filtr pod nadrzi?dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2012 10:32
 JE tam pouze zastrčený v tý dutiě tý nádrže a dloe na nádrži jsou takový dva háčky na každý straně tý nádrže a za ty zahákneš třeba gumičku která zajistí , že ti ten airbox nevypadne ven z tý dutiny
Datum: 27. června 2012 10:32
 Zdar draci, nemáte nekdo nějakej zpusob, jak zjistit jestli je v bnzinu olej? dostal jsem nějakej kanystr speciálu starýho ale nvm, jestli to už namýchal... prosím poradte. Jo a ještě- mužu zkoušet startovat Prase čz 175 502 která ma 12 v soustavu baterkou z auta? - snad to tím nějako nezmrvím ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2012 12:16
 Naředil bych to znova! Minulý rok jsem dotáhl fichtla s půl nádrží benzínu (kdo ví jak starého) a starý vylítaný motor s tím sice lítal v pohodě, ale po výbrusu (co byl přímo na tom fichtlu) jsem zadřel..., takže neriskovat a alespoň trochu přilít
Datum: 28. června 2012 12:16
 Díky, zkusím to nějako pořešit s tím benzínem
Datum: 27. června 2012 10:12
 Prase takhle nastartovat můžeš. Olej bych asi zkusil zjistit tak, že bych vzal čistej benzín a tenhle tvuj benzín, a od každého dal pár kapek na karton. Po zaschnutí by ten s olejem měl nechat mastnou skvrnu...
Datum: 27. června 2012 7:07
Jméno: Tsunami
IP: uživatel13482
 Slišel jsem taky že to dělaj v Jičiněvsi. Nevíte kontakt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2012 8:45
 Kontakt na Kurvy? 158
Datum: 28. června 2012 8:45
 Standa zabil
Datum: 27. června 2012 14:02
Jméno: standa
IP: uživatel14032
 Dělaj to na celym světě,jinak by nás nebylo 7 miliard..... až budeš velkej tak to taky budeš dělat.....
Datum: 27. června 2012 12:54
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 možná by to chtělo napsat co tam dělaj
Datum: 27. června 2012 11:18
Jméno: Tsunami
IP: uživatel13482
 Zdar draci. chtěl jsem se zeptat. Slyšel jsem že někde ale nevím kde upravují motory z jawy 05 aby byli výkonější a měly větší rychlost. Nevíte kde to dělají? Popřípadě na ně nějaký kontakt? jsem z Mladé Boleslavi. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2012 13:37
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
Datum: 27. června 2012 13:37
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12602
 Borci mám tu celkem velkej problém. Mustang mi dává jiskru, benzín na svíčku jde, předstih a odtrh seštelovany,fajka nová,zapal, kablík novej, všecko šlape jak má ale mustang nejede .... svičky jsem měnil , Připadne mi jakoby nedavali jiskru ve válci
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2012 13:15
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12602
 Skoušel sem i nové svičky a nic....
Datum: 30. června 2012 13:15
Jméno: Mara21
IP: uživatel11670
 Máš na svíčce odtrh 0,4-0,5mm.
Datum: 26. června 2012 22:18
 Čau draci, koupil sem kompletně opískovaný motor (kartery, víka, válec, hlavu), chtěl jsem se zeptat jaký způsob, metoda je nejlepší na to abych je dostal do puvodního stavu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2012 22:10
|



|