Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Miky-T
IP: uživatel13809
 Ahoj draci. Mám dotaz. Zrenovoval jsem Jawetu a mám problém s tahem motoru a jecho chodem vůbec. Startuje na šlápnutí, ale vůbec nedrží volnoběh, nemá sílu v tahu a po čase se začne dusit a často zhasne úplně. Mám podezření na karburátor. Je vyčištěný, volnoběh nastavený na nejvyšší otáčky a všechny trysky a komůrky průchozí. Přesto pořád stejný problém. Předstih samozřejmě ok, odtrh na kladívku ok, válec po výbrusu, nová svíčka. Tak nevím. Nemám jiný karburátor, tudíž nemám možnost vyzkoušet jeho funkci. Pokud má někdo zkušenost, nebo ví, co ještě zkontrolovat a vyzkoušet, písněte prosím. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2012 16:39
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ten karbec vem a vyndej z něj vše mosazné a vyvař ho ve vodě s octem 2dcl vody a 1dcl octa
Datum: 21. května 2012 16:39
 Měl sem jawu 50/550 taky me to tak delalo a bylo to vyfukem ale asi kdyš je to zrenovovany tak určite počitam s tm že bude aj čistej nebo novej vyfuk
Datum: 21. května 2012 0:17
Jméno: PIO-hlava
IP: uživatel12302
 zdar draci,nevadí když mám pionýra 23 válec mám origo..A chci tam dát z 05 hlavu, žádnou jinou po ruce nemám  nebude to nečemu vadit ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2012 13:46
 je lepší mít origo jestli chceš mám jich doma dost
Datum: 21. května 2012 13:46
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Tak menší výkon není jen konstrukcí hlavy, stačí porovnat válce...
Datum: 21. května 2012 9:23
 jAWA 05 MÁ DÍKY JINÉMU KOMPRESNÍMU POMĚRU ZHRUBA O 0,5 KONĚ MENŠÍ VÝKON. JE TO DÁNO PRÁVĚ KONSTRUKCÍ HLAVY. POUŽITÍM TÉTO HLAVY SE I VÝKON TVÉHO STROJE SNÍŽÍ PRÁVĚ O TENTO ROZDÍL. VŠE OSTATNÍ BUDE FUNGOVAT JAKO DOPOSUD.BÝT TEBOU, TAK SEŽENU HLAVU Z JAWY 20,21 NEBO 23. NAPŘ NA SERVERU AUKRO BY TO NEMĚL BÝT PROBLÉM.ZDAR TOM.
Datum: 20. května 2012 22:26
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 ve své podstatě ne, akorát budeš muset dát jiný předstih, bo 05 nemá ledvinku, a bude menší výkon dle mě
Datum: 20. května 2012 22:22
 Promintě za "inteligentní" dotaz ale potřeboval bych vědět zda baterka 6V 3Ah nastartuje motor na čz 175,450 z fichtláckým magnetem Diky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2012 14:21
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Náhrada původního dynama za fichtlí u velkých jawiček a čízek sleduje záměr, aby nebyla potřeba baterie. Ať je tento záměr jakkoli zcestný (nevidím skoro žádnou výhodu) rozhodně při použití zapalka z modelů Jawy 50 / 20,21 a 23 nefunguje. Prostě proto, že při našlapování se u kejvaček a panelek otáčí kliková hřídel vlivem zpřevodování nakopávačky velmi pomalu oproti pionýří klice. Schválně se podívej jaký výsledný efekt vyvolá našlápnutí u tvé čízy a jaký u pionýra. Protož výsledná naindukovaná energie závisí na rychlosti otáčení rotoru, tomu odpovídá i jiskra. Chtěl bych tedy v praxi vidět to "našlapávání" v praxi. Že tu někdo napíše jak to funguje v pohodě, neznamená že na tom musí rajtovat jak blázen aby to vůbec nadlábnul. Takže s ohledem na ceny baterií, bych na podobný úpravy hodil bobek a nechal klasiku. Nebo si pak pozvi Montyhho ať ti ukáže jak se to v pohodě nakopává, tedy pokud tím nemyslel kopnutí do nakopávačky ryze ze vzteku  . Pro klasiku nehraje kapacita až takovou roli, ona ta kapacita říká jen jak dlouho dokáže akumulátor překonávat dobu kdy dynamo nevyvíjí dostatek energie (např. čekání na křižovatce atd.), takže ano i 6V/3A ti stačí, jen je otázkou jak moc velikým proudem se může podle katalogu dobíjet, aby ti jí příliš silný proud z dynama nezničil když je hodně vybitá... Ale to je zase na jiný dlouhý psaní...
Datum: 22. května 2012 14:21
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 hlavně zapalování fichtla a bateriový čz450 má úplně jiný zapojení a dost těžko by se to bez úprav dalo sloučit, takže tudy cesta nevede.. navíc tyhle velký jawy/čz s fichtláckym zapalkem nestartujou na nakopávačku moc dobře, hlavně kvůli poměru startovacího převodu, fichtl ho má do rychla, aby se magneto roztočilo a dalo dost energie na jiskru, zatimco u jaw je normálně jiskra z baterky, takže jen stačí pohnout motorem a kvůli kompresi je převod spíš do pomala a do síly.... někomu to funguje, někdo musí roztlačovat, záleží na přesnym seřízení, který je tu daleko citlivější než u fichtla nebo čízy s originálním zapalováním
Datum: 21. května 2012 17:07
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 tak jestli si chceš zaposilovat tak klidně roztláčej, já osobně bych to nakopl přes nakopávačku. baterku nepotřebuješ
Datum: 21. května 2012 16:04
 chtel sem to tím startovat protože udajně z fechtláckým zápalkem se to musí roztláčet
Datum: 21. května 2012 14:07
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 a na co potřebuješ baterku když máš magneto z fechtla?
Datum: 20. května 2012 21:23
Jméno: Cica
IP: uživatel11065
 zdarec draci..mám dva dotazy...mám Jawu 50 typ 20, budu jej teď v blíízké době lakovat a zajímal by mně Vaše návrhy na barvu...ale nechci žádnou z origi. odstínů, chtěl bych něco co nemá jen tak někdo, jakej odstín vypadá na PIO dobře?? a teď k druhému dotazu, mám ještě Jawu 550 zatím v probíhající renovaci...zajímalo by mně když tam dám bezkontak tak zda to půjde dát na veteránské papíry?? nebude to vadit?? díky všem!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2012 19:25
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 jestli ti nejde o cenu tak to uděleje celý chromem to nemá nikdo a vypadalo by to zajímavě
Datum: 21. května 2012 19:25
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 dříve se mi docela líbily fichtly v kombinacích černo-stříbrná, černo-žlutá, oranžovo-černá..
Datum: 21. května 2012 17:17
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 tak to je jasné, na to by musel dávat bacha snad všude a pucovat co 2. den, ale ptal se na návrh
Datum: 21. května 2012 14:15
 počítej stí male že na te črné pujde pak všehno vydět každej škrabaneček atd.... a na té matné ještě víc
Datum: 21. května 2012 14:11
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 Jednou jsem viděl 555 tmavě zelenou, černý ráfky, bílé světlo a vypadalo to super!
Datum: 21. května 2012 13:28
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 Hodil bych ji bud do černého lesku nebo matu a když neco razícího tak asi zelenou nebo oranžovou, ale já osobně bych šel do té černé. A na veteránské je potřeba mít vše origo
Datum: 20. května 2012 22:39
Jméno: hanz
IP: uživatel12782
 hele navíte někodo kolik dříve stály nové Jawa 20, 21 aa 23 ?? předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2012 21:52
Jméno: dannone
IP: uživatel11032
 doma mám všechny papíry i sse záručním listem a na faktuře je cena 4.180 Kčs za mustanga
Datum: 20. května 2012 21:52
 4000,-
Datum: 20. května 2012 21:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 myslím že kolem 3 500,-
Datum: 20. května 2012 21:28
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 chlapy sakra !! poradte mě už mě to nebaví !!! jde o škodovku 105 pošteluju ji aby držela otáčky na volnoběh drží dobře a jak jezdím tak třeba po 50 km zničeho nic volnoběh přestane držet !! prostě to má snahu uplně zdechnout nebo to zdechne hned triska na vzduch tomu vůbec nepomůže jen triska na bohatost stačí jí o čtvrt otáčky povolit nebo utáhnout a volnoběh zase drží tak jezdím dál a po nějaké době zase to stejný !!! zase do ty trisky na bohatost musím drbnout a zase je vše ok triska se nepovoluje je tak jak ji našteluju čím to muže být ??!!! už mě to nebaví !!
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2012 20:47
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
 Na škodovkách se dosedací plocha karburátoru teplem prohnula a potom motor sál falešnej vzduch mezi karburátorem a sacím potrubim ,na volnoběch to chcípalo
Datum: 21. května 2012 20:47
Jméno: standa
IP: uživatel13807
 Nejedná se o Š105 ale zkušenost mam. Repasoval jsem uložení rozdělovače(měl vakl asi 130°)...a pak sem ho musel seřídit....něměl jsem k tomu stroboskop,nic,prostě pokus/omyl projet a znova,dokud jsem nebyl spokojenej.....a jak jsem různě natáčel rozdělovač,tak to drželo různě vysoký otáčky volnoběhu.....tim chci jen říct,že to nemusí bejt přímo v karburátoru,ale třeba to naznačuje rozhašenej rozdělovač.....
Datum: 20. května 2012 22:38
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 dotáhni si elektromagnetickej ventil. to je te věc na karbu ke který vede drátek
Datum: 20. května 2012 20:30
Jméno: Udo
IP: uživatel12351
 dojdi si do kovošrotu kde likvidujou starý auta a tam nějaká škodárna 105 bude a z ní si vem karbec -uvidíš že se domluvíš proto že je to bezcená věc , zkuš ho vyčistit a vyměnit a budeš vědět.Já jsem poslední roky co jsem měl škodovku jedině takhle sháněl náhradní díly.
Datum: 20. května 2012 20:20
Jméno: jirka
IP: uživatel12770
 Zdarec borci, je normální u pionýra, že když mu nedávám za jízdy plyn tak jakoby chcípal ( jedu třeba z kopce, mám tam rychlost, nedávám žádný plyn ale neslyším žádný zvuk motoru ) A ještě jedna věc. Motor mi nějak drhne. To je právě tehdy když jedu bez plynu. Nějak to jakokdyby divně přibržďuje a drne. No jen doufam že to nemám přidřené. Motor měl přes zimu GO a jinak šlape jako hodinky. Tak co vy na to ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2012 22:28
Jméno: jirka
IP: uživatel12770
 Když ho mám třeba na stojanu, tak volnoběh drží krásně. Ale při té jízdě to vydrží tak max 5 s . Tak si říkám jestli to nemá něco společného s tím drhnutím.
Datum: 20. května 2012 22:28
 a to ej tak obrovský probelm si ten karbec seřídit?
Datum: 20. května 2012 19:18
Jméno: jirka
IP: uživatel12770
 No to je právě to. Já bych tam ten neutral dával, ale nedrží mi ani za ho*no
Datum: 20. května 2012 19:17
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 když jedeš z kopce bez plynu tak ´tam nejde skoro žádnej benzin a ta trocha to neumaže takže se ti to přidírá kdyžtak já to řešim jednoduše kopec vyřadim a necham ho na volnoběhu kdyžtak po chvilce přidej plyn aby se ti namazal jinak to zadřeš
Datum: 20. května 2012 19:12
Jméno: ondra
IP: uživatel10563
 cus draci jezdí někdo na fichtlu po milikově nebo okolí. ptám se jen vuli toho jestli někdo nechce někdy někam zajet
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2012 12:50
 ja jsem z navsi ale momentalně mam mašinu v nepojizdnem stavu ale mužem jse domluvit ..
Datum: 25. května 2012 12:50
 zdar draci... mám jawu 21 a mám další problém... když jedu se zapnutými světly zacne se ve vyšších otáčkách cukat... jakmile světa vypnu, cukat prestane...
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2012 18:37
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 vzhledem k tomu, že zapalování a osvětlení jsou dva naprosto oddělené okruhy, tak to vidim na nějakej šlus ve spínačce..
Datum: 20. května 2012 18:37
Jméno: lukáš
IP: uživatel6617
 Zdar draci, chtěl bych si koupit krosku a tak by mě zajímalo na co si dát při koupi pozor, nikdy jsem žádnou krosku totiž nekupoval a u pincka mi to bylo jedno to sem si vždycky spravil ale toto už bude na nějakou opravu doma asi těžší tak by mě zajímalo na co si dát fakt pozor jak dlouho jezdit atd. Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2012 13:04
Jméno: anthonny
IP: uživatel13268
 ahoj, jak srazit hrany kanálů ve válci? a proč mi motorka po výbrusu nedrží volnoběh, když mám karburátor seřízený, díky za odpovědi!
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2012 17:31
Jméno: anthonny
IP: uživatel13268
 provizorně to udělám na všech, tím snad nic nepokazím nebo jo?
Datum: 21. května 2012 17:31
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 šmirglem radši ne, odpadává z něj ten nalepenej písek a zůstává nalepenej v naolejovaných kanálech.. nejlíp sraž hrany jemnym pilníkem, stačí na hranách rovnoběžných s pístními kroužky..
Datum: 21. května 2012 17:15
 skus to jemnym šmirgl papirem.. a volnobeh se seřizuje za tepla
Datum: 21. května 2012 0:23
Jméno: juky
IP: uživatel13806
 cau draci kdys chcu fika ( 21 ) dat na veteránsky značky newadí že mám jinou barvu než co má originál ? jinak mám vše v puvodnim stavu nijak neupraveny jen po celkovim
GO a samozdřejne od neho nemám zadny papiry ani štitek  .., dik moc za rady v tomhle se moc newiznám
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2012 17:27
Datum: 20. května 2012 17:27
 včra tu bylo téma na Véčka... a už jak vydím tvuj styl písma tak tě rovnou pošlou pryč  .. stroj musí být 100% originál včetně barvy a všech detajlů... a taky to neni zadarmo.. sakum prdum to stojí 5tis
Datum: 20. května 2012 13:32
Posl.aktualizace: 21. května 2012 14:03
 stando já jsem si koupil hvězdicovou hlavku, s těma kanálama počítám že je budu muset doladit já mám právě 2 týdny do závodů a musím ještě udělat převodovku a zajet to tak doufám že to bude ok.. ale ta tvá úprava se mi celkem líbí kdyby něco ozvu se
Datum: 21. května 2012 14:03
 Je to různý....mam jeden svuj válec z počátků prodeje tohoto nepovedenýho replikovýho "omylu" a ten po základním začištění fungoval obstojně....jen řikam,ty kanály se musej začistit a musí se upravit hlava aby nenarážel píst.... Ovšem dostali se mi do rukou,omylem,i jiné polské válce,které mi poslali lidi v dobrém úmyslu a ve všeh případech to byla katastrofa....asi největší problém byly blbě odlité šachty přefuků....tzn. jeden kanál dobře a druhej jinam....ten válec nemohl jet i kdybys ho prosil....no katastrofa...tím netvrdím,že musí být špatné všechny.....ale většina jo....kdyby měl někdo zájem,tak jsem předělal muj polskej 8.výbrus,vylepšil kanály aby to víc jelo a bude z toho obstojná 60ccm....píst dvoukroužkovej na slabý kroužky...živější tahoun...mám k tomu i hotovou polskou hlavu na průměr 41,5mm o vhodném kompresním objemu.....bude k mání....stačí písnout na mail...
Datum: 20. května 2012 20:58
Jméno: libor1
IP: uživatel1237
 měl sem to na fichtlu co sem prodal kámošovi, a nemůžu říct křivýho slova, fichtl tahá jak kráva i s 13 z. kolečkem
Datum: 20. května 2012 19:00
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 mnel sem to a jeto k nicemu,rraci zrob vybrus na origo valcu treba prumer 40.50 a bude stokratl epsi nes tenlhe polskej prd
Datum: 20. května 2012 13:22
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 čaute draci  mám problém s mojou jawou 20. robil som GO motora ale teraz mi pionier nechce vôbec naštartovať (predtým išiel na jedno nakopnutie) elektrika je zapojená dobre, predsstih aj odtrh sú správne, sviečka je nová a má odtrh 0,4, karburátor sa dá preplaviť ale iskru nehádže ani vo valci ani vonku... čím to môže byť ??? díky za každú odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2012 22:24
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 může být špatná zap. cívka, zkus dát z jiného pio a uvidíš
Datum: 20. května 2012 22:24
 Zdar draci ... prosímvás měl sem havárku a potřeboval bych si nechatsrovnat zadní kolo z osmice ... nevíte kolik si za to lidi účtujou ??? díky za každou odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2012 12:08
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 Kupoval jsem zbrusu nový ráfek s drátama a nyplama. To bylo asi za 1000,-. Vypletl jsem si to doma sám. Na vycentrování jsem to donesl do cykloprodejny a za 50,- mi to vycentrovali. Takže asi tak.
Datum: 21. května 2012 12:08
 snažší sehnat jiný kolo ...
Datum: 21. května 2012 10:11
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13804
 Píst: Jízdní kola Šafránek, Husovo náměstí, Rakovník
Datum: 20. května 2012 18:24
Jméno: Píst
IP: uživatel12810
 a.pelcik: kdo ti dělal ten výplet a vycentrování?Dík
Datum: 20. května 2012 16:32
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13804
 Na pařeza s dráty a nyply M2, výplet + vycentrování - platil sem 750,-
Datum: 20. května 2012 10:45
 To je jaka cena  800-1500 ... hele ten ráfek není popraskanej ani nijak poohýbanej v bocích ... je to zkrátka jen v osmici ...
Datum: 20. května 2012 10:24
 v mototechne za to chteli kolem 800-1500 žeprej podle stavu  ale taky zaleži v jakym stavu maš rafek  jinak sem se ptal staršiho pana a on by to udelal za 200 + špice a možna aj rafek jestli by byl moc zohlej
Datum: 20. května 2012 10:09
 zdravim, mám trochu potrhany štítek na mustangu a nevim jak ho sundat a pak přidělat novej.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2012 11:22
 štítok je pripevnený na 2 nitoch- hore a dole. Skús tie nity vybrať kombinačkami ale opatrne ak nemáš nové aby sa dali znovu využít
Datum: 20. května 2012 11:22
 zdar draci, renovuju mustanga,ale mám problém.koupil jsem komplet nový ložiska nalisoval do bloků,fajne se točila,koupil jsem i novou kliku,nalisoval jsem ji do bloku,kde je převodovka(klika do mrazáku blok nahrat-spadla tam krásně)tam se točila ještě suprove ale co jsem nalisoval druhej karter,kde spojka zda se mi ze jde docela ztuha.je to normální nebo je někde chyba?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2012 12:33
 dík moc
Datum: 20. května 2012 12:33
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 je to normální
Datum: 20. května 2012 11:48
Jméno: Matej Štrba
IP: uživatel13805
 a máš párové bloky? zistíš to keď sa pozreš na spodnú časť blokov a pozri či sú tam čísla- musia byť rovnaké ak sú tak sú párové
Datum: 20. května 2012 11:28
 řekl bych ze ne,pac jsem gufera namackl ještě před lisovanim a to se točili dobře
Datum: 20. května 2012 9:19
 Nenamáčkl jsi gufera moc hluboko?
Datum: 20. května 2012 8:48
Jméno: jawa 50
IP: uživatel11346
 mělo by si to samo sedout až nastartuješ
Datum: 20. května 2012 8:43
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 Zdarec střelci, mám otázku ohledně pneu, našel sem doma pneu 3,25x16 a otázka zní na kterou mašinu pasuje a za kolik ji muzu tak příp. střelit, nebot je temer nejeta DÍK
pokud bych špatně zařaditl, tak se omlouvam
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2012 0:58
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 ok, dík, a na kolik tak vychází cena té gumy +-??? když je X let stara a má nejetý vzorek???
Datum: 20. května 2012 0:58
 Pneu 3,25x16 pasuje na Jawa a ČZ... (většinou na Kyvačky a panelky)..........
Datum: 20. května 2012 0:39
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
Posl.aktualizace: 21. května 2012 13:46
Jméno: hrbik
IP: uživatel12528
 drž hubu pavko debile
Datum: 21. května 2012 13:46
Jméno: pavko
IP: uživatel12636
 ze všichni z opavy žijí za komíinem. Ps:Za komínem je psychitarická léčebna pro neznalé.
Datum: 20. května 2012 0:24
 to chceš říct co tím z opavy?
Datum: 19. května 2012 22:53
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 Mas pravdu ze je debill,,,vdyt je z opavy,,sam to tam pise  , a stou cenou si muze jit vytrit zadek
Datum: 19. května 2012 22:41
 Čau draci mám problém  pořídil jsem si VAPE zapalování 12V 150 W a praskají mi žárovky. Nevíte v čem by mohl být problém ? Dělá mi to na ČZ 175/477
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2012 22:28
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Když zapojíš obráceně kabely na baterii.
Datum: 22. května 2012 22:28
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel8993
 Dík za radu  a prosimtě co znamená to přepólování ?
Datum: 21. května 2012 19:37
 Změř na baterce kolik ti dává Vape voltů (max 14,3V) , jestli dává víc tak je relátko v hajzlu..... (přepolování, odpojení baterie za chodu a nebo špatné kus)..........Záleží jestli ti to dělá od začátku ..........
Datum: 20. května 2012 22:13
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Měřil jsi kolik ti to dává voltů při různých otáčkách?
Datum: 20. května 2012 11:07
 nejsem elektrikář, ale ze zkušenosti vim že co má baterku, tak je háklivý i na přepolovanou žárovku. a špatná kostra to je teprve správnej mazec...
Datum: 20. května 2012 10:15
 No kdyby to nebylo ukostřený tak by to přece vůbec nemohlo fungovat.Samozřejmě všechno co má být ukostřené ukostřené je
Datum: 20. května 2012 8:36
 máš ukostřený všechno co má ukostřený být??
Datum: 20. května 2012 8:15
 Samozřejmě všechny žárovky mám přehozený na 12 V. Kontrolky mám 5x2W, hlavní světlo Halogen 12V 60/55W, blinkry 4x10W, brzdové 15W a koncové světlo 5W. Podle mě je to ale uplně jedno kolik W mají žárovky, protože od toho je tam přece relé, aby zabránilo praskání žárovek. Dát tam silnější žárovky si myslím že není řešení, protože mi dokonce praskla i ta halogenovka.Ještě mě napadlo jestli to není těma vibracema, které jsou na ČZtě při vysokých rychlostech opravdu šílené
Datum: 20. května 2012 8:07
 Jo a to ti snad nemusím říkat, že musíš přehodit baterku, žárovky na 12V.....(přerušovač taky, pokud máš blinkry)................
Datum: 20. května 2012 0:06
 Mám taky Vape (SZ 13-2 150W).... Žárovky 12V předek 40-45W a 4W....zadek 21W a 2x4W + blinkry 4x21W a kontrolky 4x4W.....Všechno šlape skvěle.... Zkus dát silnější žárovky s větším odběrem wattů.... (neboj se to zápalko to utáhne v pohodě)....
Datum: 19. května 2012 23:45
|



|