Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zduřte draci,mám dotaz,na břichu od fichtla jsou 2 díry na bowdeny,nevím kam přijde spojkové lanko,plynové a tachometr,nevíte někdo jak to má být,nebo jak to nejlíp sedí??
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2012 19:32
 jo díky
Datum: 15. května 2012 19:32
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 tou co je nejblíž k motoru de kabel s fajfkou ta větší nadtim je na tachometr a vostatni lanka dou těsně v rámu je tam na to tykovej výřez když to tam nandáš snad pochopiš jak to mislím
Datum: 15. května 2012 19:29
 ahojte lidi. Mám simsona nic na něm není je udělaný na kros ale potřebuju udělat eletriku potřebuju zapojit jen indučku aby mi to dalo jiskru potřebuju teda vědět jak. To mám ze zapalování (ale odkud) vytáhnout drát do cívky a cívku ukostřit a mělo by to házet jiskru ne? ale teĎ mi jde o to kam zapojit do zapalování kabel díky moc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2012 20:48
 ok super, už jsem ti napsal
Datum: 16. května 2012 20:48
 napiš mi na racekmacek@gmail.com a pošlu ti přímo schéma na zkrácenou elektriku na simsona
Datum: 16. května 2012 19:55
 Zdarec, jaký je rozměr duše na 555 ? Můžu koupit 2,75/16 ? Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2012 18:41
 OK, díky
Datum: 15. května 2012 18:41
 omlouvám se ne 2,75 21 ale samozřejmě těch 2,75 16
Datum: 15. května 2012 18:33
 klidně kup 2,75 21 ono to tam je stejně napsané 2,50-2,75
Datum: 15. května 2012 18:32
 Na plášti mám 2,50/16... Jde to ještě vůbec sehnat ?
Datum: 15. května 2012 18:31
Jméno: Šmoula CZ
IP: uživatel13344
 Huj, dotaz.Měl sem bouračku na fichtlovi, předjížděl sem na zákaze předjíždění a auto začlo odbočovat v levo, já to do něj napral.Policajty sme nevolaly, to bych přišel o papíry.Nemůže s tím pojišťovna dělat nějáký problémy, že jsem hrubě porušil předpisi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2012 22:28
Jméno: Šmoula CZ
IP: uživatel13344
 Já ji předjížděl a ona začla blikat až v momentě, kdy já sem předjížděl.Přehlednej úsek, ale předjíždění je tam prostě značkou zakázaný. Naboural sem zrovna do kamarádky, na fichtlovi mám ohnutou vidlici a to tak, že se blatník opřel o válec a kolo šišatý, do prsíček sem udělal pěknou díru kolenem.  Nevím jak rám, jestli není hnutej. Revma plechy zohejbaný, ale stejně nebyli pěkný a nebudu dávat jiný jen je srovnám, bylo by mi líto zničit nějáký pěkný, mám fichtla na denní ježdění.Já od pojišťovny nic nechci, na fichtla jsou díly skoro za děkuju a opravím si to sám. Jde mi jen o to, aby to kamarádce proplatili na autě a nebyli s tím nějáký popotahovačky.Mne se kupodivu nic nestalo.Ona prej viděla jak v dálce letí motorka, tak prej rychle odbočila aby uhla.   Jinak mne fichtl letí po rovině cca 65 když se mu chce občas i víc (podle GPS  no a bylo to zrovna z kopečka.
Datum: 15. května 2012 22:28
 a nestalo se ti nic? no když si předjížděl s pinckem tak ste jeli asi pomalu..
Datum: 15. května 2012 20:47
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 na fichtlovi zřejmě žádná velká škoda nevzikla co ?  .. od fízlů bys dostal asi pokutu za porušení předpisů, ale tu nehodu zřejmě způsobil ten co odbočil, pač ti tam vjel při předjíždění... (pro rejpaly-i když předjíždí na plné, nesmí být ohrožen, omezen) takže pojištovna by ti možná něco dala, ale zas bys to třeba zaplatil na pokutě. nebo se k tomu pojišťovna postaví jako žes ty viník a autaři zaplatí škodu. musel bys to víc popsat, co ste napsaůi do záznamu o nehodě a tak podobně.
Datum: 15. května 2012 20:05
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
 Čau draci, tak valec na moju jawa 50/20 sa zajtra vrati z vybrusu, tak by som Vás poprosil o nejaké rady, koľko kilometrov treba motor zabiehať, akým olejom mám riediť benzín, treba použiť olej na vysokootačkove motory? V akom pomere treba riediť, a pri akých otáčkach treba radiť rýchlosti, treba radiť ešte predčasne, alebo tak akurat primerane? Ďakujem, a ak som niečo ešte vynechal, tak mi ešte prosím poradte, čo všetko treba pri zábehu. Ďakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2012 22:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 aspon 3 nádrže,lepší olej 1:30(stihl,shell,castrol) a jezdi tak 50km/h
Datum: 15. května 2012 22:18
 Jo promiň za spam  Najezdi tak dvě nádrže tímhle stylem jízdy ;P
Datum: 15. května 2012 19:32
 čau draku. Upaľuj na ten olej, na ktorý potom budeš jazdiť po zajatí. Ak jazdíš na M2T tak to chce miešať vo väčšom pomere. Nevim treba 1:25. Nemusíš nejaký špeciálny oleja. Ja jazdím na Castrol 2T myslím a nemôžem si sťažovať .... Ale vjazde. Nevytáčajte motor, ale zase Nejazdi zbytočne v nízkejch otáčkach. Niekedy ho môžeš pretočiť, ale né moc často ... Nejzdit ako prasa no  ... keď tak ešte niečo dopíše keby si chcel. Ted musim este dorobiť Fíka vonku: D
Datum: 15. května 2012 19:31
 Zdar draci, potřebuju radu.. Když chci nakopnout mou jawu 21 tak sešlápnu ale startovací páka nejde zpět. Mohla se něak uvolnit pružina ? Musím půlit motor nebo na to máte něaký fígl.. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2012 18:58
 Standa tak jsem to zkusil a měl jsi pravdu diky moc
Datum: 16. května 2012 18:58
Jméno: standa
IP: uživatel13783
 povytáhni startovací páku o 1cm z motoru ven,otoč s ní o jednu otáčku proti pružině a vrať v lehce sešláplé poloze(před dorazem) a zasuň celé zpět,,,,,bude to OK.....
Datum: 15. května 2012 22:27
 praasklá nebo vypadlá pružina -> půlení tě nemine, nebo jestli ti chcvíli nevaadí tlačit, tak si tu nakopávaačku "přidrátuj" aabys jí měl svisle jak má být  zaatim než se pustíš do pulení, to mužeš roztlačovat
Datum: 15. května 2012 19:35
 Hele tak jsem to zkusil a hodil tam 1 a ta paka se pohybuje směrem z jizdou dolu a nahoru (dozadu nahoru a dopředu dolu) tak ted už nemam tušení čím to může být...
Datum: 15. května 2012 19:00
 no jestli se ti sekne segment tak zařaď jedničku a popojeď zpět.. no a je možný že ti praskla pružina a to tě půlení nemine..
Datum: 15. května 2012 17:54
Jméno: František Daniel
IP: uživatel13778
 Čau draci , ja budu dělat GO motoru a tak sem se chtěl zeptat , jakej válec tam mám dát , na fíku mám originál a doma má 8 výbrus, který sem tam chěl dát , ale kamarád mi říkal , že ten osmmý výbrus je na prd , ze to vůbec nejede a tak sem se chěl zeptat vás.. co myslíte mam tam dat spíše originál , nebo 8 výbrus, co pojede lépe  děkuji za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2012 21:07
Jméno: standa
IP: uživatel13783
 Dej tam normální válec s normálním výbrusem,pojede ti to víc jak polák s 8.výbrusem...
Datum: 15. května 2012 21:07
Jméno: rocky
IP: uživatel13778
 hey franto kup si radsi trabanta je to pekne shitka jezdi dokat to jezdi na starej pist dej lukopren a jedes..
Datum: 15. května 2012 20:15
 franto asi tak vem to a zahot do kopřiv jeto 
uplne na ho... ty poláci sou uplny idi.. maj asi křivý voči kanály vobec nesedi přehřejvá se to
Datum: 15. května 2012 20:09
 a hlavně pokud máš koupený ten polský válec s vrtáním 40mm tak ho zahod do kopřiv  .... bez DODO to nejede
Datum: 15. května 2012 19:36
 počítej stí male že musíš mýt upravenou i hlavu pro ten 8 výbrus
Datum: 15. května 2012 18:37
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
 Z 8 vybrusom ti to samozrejme pojde o niečo rychlejšie, a zväčší sa o niečo výkon, a takisto aj spotreba, ale rozhodni sa sám, ale asi by som ja osobne bral ten 8 vybrus.
Datum: 15. května 2012 18:11
Jméno: jawa 23
IP: uživatel13777
 čau draci mam mustanga po vybrusu najel sem stím asi 100 km a když se to zahřeje tak to nedrží volnoběh a když dam čtvrt plynu tak se do dusí a pak to hned se uvědomi svíčka má barvu do hněda a když upravuju zdvih jehly tak to na to nemá vliv a předstih a odtrh nvím jak ještě seřidit ale předstihem to nebude asi hladinou v plovákové komoře co?díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2012 17:30
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 jednak mě momentálně napadlo co takhle mírně povytáhnout lanko výš, tzn. soupě, anebo přes šroub na volnoběh, ale taky možnost, že ti už šroub na volnoběh vyhryzal do soupete vetsi díru, takže šroubek volnoběhu už nezabírá
K předstihu
veměš shodíš hlavu a hodíš píst k horní hlavě válce, na kladívkách nastavíš mezi kladívky, pomocí měrek vzdálenost 0,3-0,4 vytáhneš, následně vemeš cig. papírek, který vložíš mezi kladívka a následně budeš otáčet magnetem zpět, až ti sepnou kladívka cig. papírek tak, aby si ho natěsno vytáhnul a nasunul zpět. Veměš šupleru a změříš, nic těžkhéo, pokud bude moc, pootočíš rotorem a znova. (tak to dělám já a furt jezdím  ) ZDUŘ
Datum: 15. května 2012 17:30
Jméno: libor1
IP: uživatel1237
 mě to dělalo to, že sem tam měl nechtěně zvětšenou trysku volnoběhu
Datum: 15. května 2012 17:23
Jméno: to je bordel
IP: uživatel13546
 http://www.novinky.cz/krimi/266869-majiteli-na-prerovsku-zmizela-sbirka-motocyklu.html?ref=boxE
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2012 21:22
Jméno: Was
IP: uživatel13784
 Tak ma fotce není ani jedna z odcizených motorek. Jaweta se píše s W a Babetta s dvěmi T! Nazdar '
Datum: 15. května 2012 21:22
Jméno: *lk
IP: uživatel1217
 carodka: viz příspěvek podemnou
Datum: 15. května 2012 17:32
Jméno: carodka
IP: uživatel1217
 neházel bych hned vinu na stát... je to záližitost jedince, nebo skupiny... každopádně majiteli přeju, aby motorky dohledal a zlodějum by bylo potřeba useknou ruce! Tohle musí člověka nas*at mnohonásobně víc, než kdyby mu ukradli třeba nějakýho zánovního japonce, k těm motorkám měl totiž rozhodně nemalej vztah!
Datum: 15. května 2012 17:29
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 co bys chtěl od tohodle státu?
Datum: 15. května 2012 14:03
Jméno: Michal
IP: uživatel13776
 jen jeden dotaz ... Jak sundat magneto  dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2012 7:53
 vyndaš šroub s vačkou a pak vezmeš šroub se zavitem 8mm a našroubuješ ho do teho mista kde byla vačka hodiš na převodovce 1. daš zadni brzdu a začneš utahovat, a magneto se povoli
Datum: 15. května 2012 7:53
 Nazdar, otazka na tych co lakovali. Bude stacit 7dcl akrylatu na Jawu 20?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2012 0:24
Jméno: BlT
IP: uživatel12485
 Mě na lakování jawy 21 stačily i 3 dcl. Když se stříká tak jak má, a neplýtvá se, tak i zbyde
Datum: 15. května 2012 0:24
 Jak nic. Já na Jawu 20 potřeboval celkově 5dcl a ještě něco málo zbylo
Datum: 14. května 2012 22:42
 Zdar draci - jedná se o Jawu kývačku 250 - 1957- ještě otevřený sání a originál karburátor shodný s pérákem. Jawka startuje -jede. Ale když mírně přidám plyn při " turivání  " tak se moc vytočí a to tak, že by na tolik plynu ani neměla a po ubrání plynu jde ještě několik vteřin na ty vysoký točky a pak se pomalu ještě ustálí na normální volnoběh. Jezdit se na tom dá, ale je to nepříjemné. Mám podezření na přisávaní falešného vzduchu někde u příruby karburátoru, pac soupatko jde v pohodě- lanko plynu je v cajku... Co vi na to? je moje hypotéza správná? díky moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2012 19:03
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 u těhle starejch karburátorů ala pérák to velmi často dělá vylágrovaný šoupátko v karburátoru... dělala mi to samý třipade, taky s tim starym přírubovym karburátorem (rv 56)... faleš jsem mohl vyloučit, protože mi to dělalo na motoru po GO a nakonec až tžetí karburátor, co jsem sehnal fungoval tak jak měl... někde sem měl i odkaz na firmu, co se zabejvá přesoustruženim šoupátkový komory a výrobou nového šoupátka na míru, ale nevim, zda bych ho ještě našel a navíc mam pocit, že to stálo dost peněz...
Datum: 18. května 2012 19:03
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Vypadá to skutečně tak, že to někde přisává vzduch. Podívej se na přírubu karburátoru, jestli není zkroucená. Zkus vyměnit gufero pod dynamem, často bývá opotřebené. Může být i poškozené těsnění pod válcem nebo netěsní kartery.
Datum: 14. května 2012 23:55
Jméno: lukas
IP: uživatel13775
 Ahoj kluci, potřeboval bych radu ohledně Babety 207. Koupil jsem nepojízdnou babetu. Nastartuju ji normálně, ale do otáček nejde, dusí se  Vyměnil jsem všem všechny gufera v motoru, vyčistil a seřídil karburátor, vyměnil svíčku. Problém stále přetrvává. Dokáže mi, prosím, někdo poradit?? Kde je závada, k sakru?!  Díky za reakci! P.S. Už bych rád vyrazil  Lukáš.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2012 22:33
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 Když jí nastartuješ a dáš plyn, zkus dát ruku přes sání. Když to bude lepší, je to tím vzduchem. Ale nevím, jak je u 207ky dělanej vzduch filtr. Popřípadě s tou směsí kouknout na jehlu v karburátoru-> zářez.
Datum: 15. května 2012 22:33
Jméno: Lukáš
IP: uživatel13775
 Ahoj, výfuk jsem měl odpojený, takže tím to být nemůže. Jak sešteluju tu bohatost směsi?? A jak to s tím vzduchem? Jestli ho tam jde moc? Nemáte, prosím, podrobný popis či návod, jak na to? Moc díky za každou radu! Lukáš
Datum: 15. května 2012 20:01
Jméno: libor1
IP: uživatel1237
 jednou sem se taky trápil s babetou, pak si šimnul že někde něco syčí a pak se zadusí a co myslíte? výfuk!- vypálit a jak potom jela
Datum: 15. května 2012 17:26
Jméno: anonym
IP: uživatel12492
 taky bych tipoval ten výfuk
Datum: 15. května 2012 15:38
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 A co bohatost směsi? Nejde moc vzduchu, nebo naopak je vzducháč ucpanej? Popřípadě ucpanej výfuk taky udělá hodně.
Datum: 15. května 2012 10:45
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 co chce za něho,miliony???? max 10 vic ne!! ,,,http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/jawa/jawa-50-21-pionyr/jawa-50-21-pionyr-309133.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2012 21:50
 Ten fichtl je bastlovina...
Datum: 14. května 2012 21:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 toho pionýra už prodává snad rok ale kdo se na něho zadívá pořádně tak uvidí že je poskládanej úplně ze všeho od každýho typu jinej díl
Datum: 14. května 2012 21:41
 Za 50 litrů bych radši koupil krásnou Panelku....... (Jawa 250/559)......... Ten inzerát je tam už půl roku a mrkni na počet zhlédnutí skoro 5000.........
Datum: 14. května 2012 21:02
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 takmy ma zrenovovnyho pekáče, ale tem ne sta 37as 38 tisi,,,ale 50 litru je tedy dost!
Datum: 14. května 2012 20:56
 No tak on to pravděpodobně prodává pouze za cenu nových dílů. Kdo někdy dělal renovace Jawy tak ví o čem mluvím. To spolkne 10000 a ani si nevšimneš. Ale uznávám že za cenu skoro 50 000 se dá koupit hodně lepších motorek. Možná jen pro velmi vášnivé zběratele
Datum: 14. května 2012 20:50
 Zdarec draci,chtěl bych se optat ... napadla mě taková Jokárna ... co kdybych strčil ventilátor z PC do Sání jawy 21 .. pocítil bych nějakou změnu nebo to byl jen blbý nápad ???
Díky za každou odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2012 20:06
 hele nejsi ty čirou náhodou ze Studénky???
Datum: 18. května 2012 20:06
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Další úžásná restrikce do sání .)
Datum: 15. května 2012 0:49
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 malý větráčky točej klidně 20tis ot/min, ale tady jde spíš o ten plnící tlak jak zmínil standa, na což by bylo třeba něco trošku výkonějšího než 2W větráček z kompu..
Datum: 14. května 2012 22:38
Jméno: mustang 23
IP: uživatel9410
 to uz sem zkousel , nemel sem co delat tak sem napasoval vetracek z kompu na airbox ,vysledek nestoji za rec , jediny co bylo zajimavy tak ze ten vetracek spolu s otackama motoru tocil vic , myslel sem si ze covla dava maximum uz od strednich otacek
Datum: 14. května 2012 21:44
Jméno: standa
IP: uživatel13774
Datum: 14. května 2012 21:01
Jméno: Jahoda Lukáš
IP: uživatel5427
 Já si myslím že asi né,, spíž by to i brzdilo proud sání,, ten ventilátor nemá takové otáčky aby tam ten vzduch tlačil,,
Datum: 14. května 2012 20:46
 totální blbina  .. změnu bys pocítil kdyby ten větráček davál aspon poloviční otáčky jako dává turbodmychadlo.... takže aspon 50tis ot/min
Datum: 14. května 2012 20:45
Jméno: Jááááá
IP: uživatel12485
 Ahoj, mě to nedá. Musím se zeptat, nechci nikde udělat chybu. Dostal jsem zadarmo válec a hlavu na pincka. Válec (jawa05) po čerstvém výbrusu 39:00. Hlava s kulatým spalovacím prostorem, neupravená. Píst jednokroužek, kroužek litina (neberte to, když je to zadarmo) Vše je v bezva stavu, kanály slícované, leštěné, nezvětšené. Spalovák hlavy vyleštěný, nesnížený. Prostě sériovka ve výtečným stavu. TAK, potřebuju poradit, jak to mám zajíždět, jak dlouho, na jaký olej atd. A ještě nemám výfuk... Váhám mezi tímhle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vyfuk_komplet_pionyr.html a tímhle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vyfuk_dvoukomorac_chrom2.html. Díky za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2012 7:01
 čau zajížděj to naa ten olej na kterej pak budeš jezdit  V poměru aale podle oleje. Kdybys jezdil třeba na M2T tak já bych se aasi nebál dát třeba 1:25 . Ale raadši na nějakou i když levnou syntetiku nebo polos. Já jezdim na Castrol 2T aa nemůžu si stěžovaat, aale to je na Tobě  Zajížděj to taak, jak budeš jezdit potom po zaajetí až na to že to nevytáčej do MAX ( parkrát se nic nestaane) aale nejezdi s tim zase v malejjch otáčkách. Prostě taak normálně. No aa vyjezdi taakhle tak 2 nádže  ALE aaž je vyjezdíš taak to neznamená že hned budeš dáavaat MAAX !!No a stim výfukem, určitě NE ten dvoukomoráč. Vem si ten druhej. je aspon hezkej a vypaadá jako origo. Navíc ten dvoukomoráč se musí ke správnému výsledku nějak upravovat,štelovat..... Prostě to pust z hlaavy
Datum: 15. května 2012 7:01
Jméno: Lukáš Jahoda
IP: uživatel5427
 Zdarec draci,, mám takoví dotaz,, nikde to nemůžu sehnat tak se vás zeptám,, scháním držáky masky na čz 125 takové ty pásovinky navařené na tu kulatinu,, nikde to nemůžu najít ,,, mám motocykl po nehodě a toto je uplně v háji,, díky předem,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2012 19:56
Posl.aktualizace: 15. května 2012 18:36
 to taky nechápu stejně na ot nejsou žádné normy atd tak nevým jpodle čeho by to hdonotily.  to je jak že u násod nového roku budeš moc jezdit na motce do 35 KW ale všude se to škrtí na 25 kw to asi jenom my budeme vyjímka
Datum: 15. května 2012 18:36
Jméno: šefčík
IP: uživatel10585
 Jen teda nechápu proč musí mít motorka emise?
Datum: 15. května 2012 11:50
Jméno: Lite
IP: uživatel11057
 Takže slováci: Babetty ne na vrakoviště ale knám do Čech  . Jinak vubec nevim na co tam ty lidi myslej. Asi jim kolem parlamentu projela Babetta....
Datum: 14. května 2012 21:20
Jméno: Jeryk
IP: uživatel10178
 No jo tohle může vymyslet jen člověk co viděl Babetu leda na obrázku.
Datum: 14. května 2012 20:52
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 za tohle bych vraždil!!! Toho ,,člověka'' co to vymýšlí bych rád poznal...!
Datum: 14. května 2012 20:11
Jméno: anthonny
IP: uživatel13268
 no to snad ne!
Datum: 14. května 2012 20:09
Jméno: Dansek
IP: uživatel6305
 A to nebude trvat dlouho a ty volové to zavedou i u nás ..
Datum: 14. května 2012 20:03
 Chci se zeptat jaký benzín je lepší do fíka,jestli Natural 95 nebo 91??Taky bych se chtěl zeptat jestli je potřeba do benzínu přidávat olovo?
Díky předem za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2012 23:34
Jméno: Lexa
IP: uživatel11243
 Jawa46: Na obalu od aditiva co používáš je přímo napsáno, že olovo nahrazuje. To znamená, že žádné olovo neobsahuje.
Datum: 15. května 2012 23:34
 fichtlar97: do pionýra se dával speciál protože ani nic jiného k dostání v jeho době nebylo
Datum: 15. května 2012 21:32
 jawa46: to že se mechanikem učí ještě neznamený že jsi.. a tím ci píšeš budeš špatný mechanik  olovo je tam prakticky uplne k hovnu  .. jediné co udělá že ten benzín bude "měkčí" standovi s tím jezdí pérák se speciálem líp jak s naturalem.. al eto je zas jen o nastavení...
Datum: 15. května 2012 21:29
Datum: 15. května 2012 20:18
 Jo,ale do fichtla se vždycky dával Special 91 a ten olovo obsahuje nebo obsahoval,takže tam to olovo asi není k ničemu..
Datum: 15. května 2012 18:53
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Prosim vás, co blázníte s olovem, to se přidávalo do benzínu kvuli "mazání" měkých ventilových sedel u starých čtyřtaktů (např. škodo 1000MB-130L) moderní auta už mají sedla tvrzená a můžou jezdit na bezolovnatý benzín. U dvoutaktu je to uplně jedno, žádné aditivum není potřeba
Datum: 15. května 2012 7:32
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Přísady s obsahem olova se již delší dobu z ekologických důvodů nepoužívají. Byly nahrazeny přísadami na bázi draslíku. Obchodní název je např. Benadit, dá se koupit skoro u každé pumpy.
Datum: 15. května 2012 0:10
Jméno: Lexa
IP: uživatel11243
 Čezeťák má pravdu. A Fichtlaře97 a Jawy46 se ptám na obchodní název aditiva, pomocí kterého přidávají olovo do benzínu.
Datum: 14. května 2012 23:39
 pardon překlep  proč tam to olovo není na škodu
Datum: 14. května 2012 21:29
 cezetaku já jsem automechanik takže o tom asi taky něco vím já jsem se o 4t vůbec nebavil jen jsem řek že to není na škodu jestli víš něco o spalování (předčasný, detonační, samozápaly.. diagramy a totok) tak bys věděl proč se tam to olovo není na škodu!
Datum: 14. května 2012 21:27
 Radši tam to olovo budu dávat,není nad rady starších
Datum: 14. května 2012 21:13
Jméno: bobek
IP: uživatel13011
 A taky jsem někde četl že to olovo částečně vyplňovalo ty mikroškrábance ve válci a na pístu... Co je na tom pravdy nevím
Datum: 14. května 2012 20:56
 Do starých dvoutaktů se taky kdysi dával olovnatý benzín,to olovo je tam proto,aby mazalo píst,alespoň tak mi to říkal táta..
Datum: 14. května 2012 20:29
 olovo se používá u starých 4T motorů k ochrané vrstvě na sedlech ventilů aby se neopalovaly.. má snad pionýr 4T motor?
Datum: 14. května 2012 20:26
 U nás mají special 91 na jedné benzínce,ale je to trošku dál a nikdo ze známých nejezdí kolem,tak mi koupí natural 95,olovo a bude to ok.
Datum: 14. května 2012 20:03
 Draku special 91 se už nějakej ten pátek nedělá. Já osobně beru normálka 95 natural a přidávám olovo určitě to není na škodu
Datum: 14. května 2012 20:01
Jméno: fano
IP: uživatel11710
 zdar hosi mam problem z čezetou 175/477 zniceho nic zacle kourit jak svine  a pak to zas prestane po nejaky dobe nevite cim by to mohlo bejt ? myslite ze gufero ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2012 10:36
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 Když by to bralo před gufero, tak koukni na svíčku, byla by černá a taková zasviněná.
Datum: 15. května 2012 10:36
Jméno: Pavko
IP: uživatel12636
 Motor za studena vždy kouří. sou 2 možnosti bud dáváš špatný olej a lechtáš to a olej se nespaluje ale usazuje ve výfuku. A jak pridáš plyn tak olej ve výfuku chytne a a začne to dýmit nebo ti odešlo gufero na klice a de ti převodák do motoru
Datum: 15. května 2012 10:14
Jméno: fano
IP: uživatel11710
 to prave kouri i kdyz je to studeny
Datum: 14. května 2012 20:30
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 záleží v jakejch souvislostech, může se jet vypalovat bordel ve vejfuku..
Datum: 14. května 2012 20:19
|



|