česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  521  522  523  524  525  526  527  528  529  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zduřte draci,mám dotaz,na břichu od fichtla jsou 2 díry na bowdeny,nevím kam přijde spojkové lanko,plynové a tachometr,nevíte někdo jak to má být,nebo jak to nejlíp sedí?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2012 19:32
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo díky
 
 
Datum: 15. května 2012 19:32
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
tou co je nejblíž k motoru de kabel s fajfkou ta větší nadtim je na tachometr a vostatni lanka dou těsně v rámu je tam na to tykovej výřez když to tam nandáš snad pochopiš jak to mislím :-D
 
 
Datum: 15. května 2012 19:29
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahojte lidi. Mám simsona nic na něm není je udělaný na kros ale potřebuju udělat eletriku potřebuju zapojit jen indučku aby mi to dalo jiskru potřebuju teda vědět jak. To mám ze zapalování (ale odkud) vytáhnout drát do cívky a cívku ukostřit a mělo by to házet jiskru ne? ale teĎ mi jde o to kam zapojit do zapalování kabel díky moc! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2012 20:48
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok super, už jsem ti napsal
 
 
Datum: 16. května 2012 20:48
 
 
 
 
Jméno: Marcel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
napiš mi na racekmacek@gmail.com a pošlu ti přímo schéma na zkrácenou elektriku na simsona
 
 
Datum: 16. května 2012 19:55
 
 
 
 
Jméno: stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, jaký je rozměr duše na 555 ? Můžu koupit 2,75/16 ? Dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2012 18:41
 
 
 
 
Jméno: stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OK, díky
 
 
Datum: 15. května 2012 18:41
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
omlouvám se ne 2,75 21 ale samozřejmě těch 2,75 16
 
 
Datum: 15. května 2012 18:33
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klidně kup 2,75 21 ono to tam je stejně napsané 2,50-2,75
 
 
Datum: 15. května 2012 18:32
 
 
 
 
Jméno: stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na plášti mám 2,50/16... Jde to ještě vůbec sehnat ?
 
 
Datum: 15. května 2012 18:31
 
 
 
 
Jméno: Šmoula CZ      IP: uživatel13344    
Huj, dotaz.Měl sem bouračku na fichtlovi, předjížděl sem na zákaze předjíždění a auto začlo odbočovat v levo, já to do něj napral.Policajty sme nevolaly, to bych přišel o papíry.Nemůže s tím pojišťovna dělat nějáký problémy, že jsem hrubě porušil předpisi? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2012 22:28
 
 
 
 
Jméno: Šmoula CZ      IP: uživatel13344    
Já ji předjížděl a ona začla blikat až v momentě, kdy já sem předjížděl.Přehlednej úsek, ale předjíždění je tam prostě značkou zakázaný. Naboural sem zrovna do kamarádky, na fichtlovi mám ohnutou vidlici a to tak, že se blatník opřel o válec a kolo šišatý, do prsíček sem udělal pěknou díru kolenem.:-D Nevím jak rám, jestli není hnutej. Revma plechy zohejbaný, ale stejně nebyli pěkný a nebudu dávat jiný jen je srovnám, bylo by mi líto zničit nějáký pěkný, mám fichtla na denní ježdění.Já od pojišťovny nic nechci, na fichtla jsou díly skoro za děkuju a opravím si to sám. Jde mi jen o to, aby to kamarádce proplatili na autě a nebyli s tím nějáký popotahovačky.Mne se kupodivu nic nestalo.Ona prej viděla jak v dálce letí motorka, tak prej rychle odbočila aby uhla.:-D:-D Jinak mne fichtl letí po rovině cca 65 když se mu chce občas i víc (podle GPS:-) no a bylo to zrovna z kopečka.:-D
 
 
Datum: 15. května 2012 22:28
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nestalo se ti nic? no když si předjížděl s pinckem tak ste jeli asi pomalu..:-)
 
 
Datum: 15. května 2012 20:47
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
na fichtlovi zřejmě žádná velká škoda nevzikla co ? :-) .. od fízlů bys dostal asi pokutu za porušení předpisů, ale tu nehodu zřejmě způsobil ten co odbočil, pač ti tam vjel při předjíždění... (pro rejpaly-i když předjíždí na plné, nesmí být ohrožen, omezen) takže pojištovna by ti možná něco dala, ale zas bys to třeba zaplatil na pokutě. nebo se k tomu pojišťovna postaví jako žes ty viník a autaři zaplatí škodu. musel bys to víc popsat, co ste napsaůi do záznamu o nehodě a tak podobně.
 
 
Datum: 15. května 2012 20:05
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel12124    
Čau draci, tak valec na moju jawa 50/20 sa zajtra vrati z vybrusu, tak by som Vás poprosil o nejaké rady, koľko kilometrov treba motor zabiehať, akým olejom mám riediť benzín, treba použiť olej na vysokootačkove motory? V akom pomere treba riediť, a pri akých otáčkach treba radiť rýchlosti, treba radiť ešte predčasne, alebo tak akurat primerane? Ďakujem, a ak som niečo ešte vynechal, tak mi ešte prosím poradte, čo všetko treba pri zábehu. Ďakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2012 22:18
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
aspon 3 nádrže,lepší olej 1:30(stihl,shell,castrol) a jezdi tak 50km/h
 
 
Datum: 15. května 2012 22:18
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jo promiň za spam :-D Najezdi tak dvě nádrže tímhle stylem jízdy ;P
 
 
Datum: 15. května 2012 19:32
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau draku. Upaľuj na ten olej, na ktorý potom budeš jazdiť po zajatí. Ak jazdíš na M2T tak to chce miešať vo väčšom pomere. Nevim treba 1:25. Nemusíš nejaký špeciálny oleja. Ja jazdím na Castrol 2T myslím a nemôžem si sťažovať .... Ale vjazde. Nevytáčajte motor, ale zase Nejazdi zbytočne v nízkejch otáčkach. Niekedy ho môžeš pretočiť, ale né moc často ... Nejzdit ako prasa no :-) ... keď tak ešte niečo dopíše keby si chcel. Ted musim este dorobiť Fíka vonku: D
 
 
Datum: 15. května 2012 19:31
 
 
 
 
Jméno: MartinCzz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, potřebuju radu.. Když chci nakopnout mou jawu 21 tak sešlápnu ale startovací páka nejde zpět. Mohla se něak uvolnit pružina ? Musím půlit motor nebo na to máte něaký fígl.. Díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2012 18:58
 
 
 
 
Jméno: MartinCzz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Standa tak jsem to zkusil a měl jsi pravdu diky moc :-)
 
 
Datum: 16. května 2012 18:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13783    
povytáhni startovací páku o 1cm z motoru ven,otoč s ní o jednu otáčku proti pružině a vrať v lehce sešláplé poloze(před dorazem) a zasuň celé zpět,,,,,bude to OK.....
 
 
Datum: 15. května 2012 22:27
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
praasklá nebo vypadlá pružina -> půlení tě nemine, nebo jestli ti chcvíli nevaadí tlačit, tak si tu nakopávaačku "přidrátuj" aabys jí měl svisle jak má být :-D zaatim než se pustíš do pulení, to mužeš roztlačovat
 
 
Datum: 15. května 2012 19:35
 
 
 
 
Jméno: MartinCzz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele tak jsem to zkusil a hodil tam 1 a ta paka se pohybuje směrem z jizdou dolu a nahoru (dozadu nahoru a dopředu dolu) tak ted už nemam tušení čím to může být... :-(
 
 
Datum: 15. května 2012 19:00
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jestli se ti sekne segment tak zařaď jedničku a popojeď zpět.. no a je možný že ti praskla pružina a to tě půlení nemine..
 
 
Datum: 15. května 2012 17:54
 
 
 
 
Jméno: František Daniel      IP: uživatel13778    
Čau draci , ja budu dělat GO motoru a tak sem se chtěl zeptat , jakej válec tam mám dát , na fíku mám originál a doma má 8 výbrus, který sem tam chěl dát , ale kamarád mi říkal , že ten osmmý výbrus je na prd , ze to vůbec nejede a tak sem se chěl zeptat vás.. co myslíte mam tam dat spíše originál , nebo 8 výbrus, co pojede lépe :-D děkuji za odpověd :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2012 21:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13783    
Dej tam normální válec s normálním výbrusem,pojede ti to víc jak polák s 8.výbrusem...
 
 
Datum: 15. května 2012 21:07
 
 
 
 
Jméno: rocky      IP: uživatel13778    
hey franto kup si radsi trabanta je to pekne shitka jezdi dokat to jezdi na starej pist dej lukopren a jedes.. :-D
 
 
Datum: 15. května 2012 20:15
 
 
 
 
Jméno: pony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
franto asi tak vem to a zahot do kopřiv jeto :-D uplne na ho... ty poláci sou uplny idi.. maj asi křivý voči kanály vobec nesedi přehřejvá se to
 
 
Datum: 15. května 2012 20:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a hlavně pokud máš koupený ten polský válec s vrtáním 40mm tak ho zahod do kopřiv :-D .... bez DODO to nejede
 
 
Datum: 15. května 2012 19:36
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
počítej stí male že musíš mýt upravenou i hlavu pro ten 8 výbrus
 
 
Datum: 15. května 2012 18:37
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel12124    
Z 8 vybrusom ti to samozrejme pojde o niečo rychlejšie, a zväčší sa o niečo výkon, a takisto aj spotreba, ale rozhodni sa sám, ale asi by som ja osobne bral ten 8 vybrus. :-D
 
 
Datum: 15. května 2012 18:11
 
 
 
 
Jméno: jawa 23      IP: uživatel13777    
čau draci mam mustanga po vybrusu najel sem stím asi 100 km a když se to zahřeje tak to nedrží volnoběh a když dam čtvrt plynu tak se do dusí a pak to hned se uvědomi svíčka má barvu do hněda a když upravuju zdvih jehly tak to na to nemá vliv a předstih a odtrh nvím jak ještě seřidit ale předstihem to nebude asi hladinou v plovákové komoře co?díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2012 17:30
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
jednak mě momentálně napadlo co takhle mírně povytáhnout lanko výš, tzn. soupě, anebo přes šroub na volnoběh, ale taky možnost, že ti už šroub na volnoběh vyhryzal do soupete vetsi díru, takže šroubek volnoběhu už nezabírá K předstihu veměš shodíš hlavu a hodíš píst k horní hlavě válce, na kladívkách nastavíš mezi kladívky, pomocí měrek vzdálenost 0,3-0,4 vytáhneš, následně vemeš cig. papírek, který vložíš mezi kladívka a následně budeš otáčet magnetem zpět, až ti sepnou kladívka cig. papírek tak, aby si ho natěsno vytáhnul a nasunul zpět. Veměš šupleru a změříš, nic těžkhéo, pokud bude moc, pootočíš rotorem a znova. (tak to dělám já a furt jezdím :-D) ZDUŘ
 
 
Datum: 15. května 2012 17:30
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1237    
mě to dělalo to, že sem tam měl nechtěně zvětšenou trysku volnoběhu
 
 
Datum: 15. května 2012 17:23
 
 
 
 
Jméno: to je bordel      IP: uživatel13546    
http://www.novinky.cz/krimi/266869-majiteli-na-prerovsku-zmizela-sbirka-motocyklu.html?ref=boxE odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2012 21:22
 
 
 
 
Jméno: Was      IP: uživatel13784    
Tak ma fotce není ani jedna z odcizených motorek. Jaweta se píše s W a Babetta s dvěmi T! Nazdar ' :-D
 
 
Datum: 15. května 2012 21:22
 
 
 
 
Jméno: *lk      IP: uživatel1217    
carodka: viz příspěvek podemnou :-D
 
 
Datum: 15. května 2012 17:32
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel1217    
neházel bych hned vinu na stát... je to záližitost jedince, nebo skupiny... každopádně majiteli přeju, aby motorky dohledal a zlodějum by bylo potřeba useknou ruce! Tohle musí člověka nas*at mnohonásobně víc, než kdyby mu ukradli třeba nějakýho zánovního japonce, k těm motorkám měl totiž rozhodně nemalej vztah!
 
 
Datum: 15. května 2012 17:29
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
co bys chtěl od tohodle státu?
 
 
Datum: 15. května 2012 14:03
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel13776    
jen jeden dotaz ... Jak sundat magneto :-) dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2012 7:53
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyndaš šroub s vačkou a pak vezmeš šroub se zavitem 8mm a našroubuješ ho do teho mista kde byla vačka hodiš na převodovce 1. daš zadni brzdu a začneš utahovat, a magneto se povoli :-)
 
 
Datum: 15. května 2012 7:53
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar, otazka na tych co lakovali. Bude stacit 7dcl akrylatu na Jawu 20? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2012 0:24
 
 
 
 
Jméno: BlT      IP: uživatel12485    
Mě na lakování jawy 21 stačily i 3 dcl. Když se stříká tak jak má, a neplýtvá se, tak i zbyde
 
 
Datum: 15. května 2012 0:24
 
 
 
 
Jméno: Strela ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak nic. Já na Jawu 20 potřeboval celkově 5dcl a ještě něco málo zbylo
 
 
Datum: 14. května 2012 22:42
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci - jedná se o Jawu kývačku 250 - 1957- ještě otevřený sání a originál karburátor shodný s pérákem. Jawka startuje -jede. Ale když mírně přidám plyn při " turivání :-D " tak se moc vytočí a to tak, že by na tolik plynu ani neměla a po ubrání plynu jde ještě několik vteřin na ty vysoký točky a pak se pomalu ještě ustálí na normální volnoběh. Jezdit se na tom dá, ale je to nepříjemné. Mám podezření na přisávaní falešného vzduchu někde u příruby karburátoru, pac soupatko jde v pohodě- lanko plynu je v cajku... Co vi na to? je moje hypotéza správná? díky moc... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2012 19:03
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
u těhle starejch karburátorů ala pérák to velmi často dělá vylágrovaný šoupátko v karburátoru... dělala mi to samý třipade, taky s tim starym přírubovym karburátorem (rv 56)... faleš jsem mohl vyloučit, protože mi to dělalo na motoru po GO a nakonec až tžetí karburátor, co jsem sehnal fungoval tak jak měl... někde sem měl i odkaz na firmu, co se zabejvá přesoustruženim šoupátkový komory a výrobou nového šoupátka na míru, ale nevim, zda bych ho ještě našel a navíc mam pocit, že to stálo dost peněz...
 
 
Datum: 18. května 2012 19:03
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Vypadá to skutečně tak, že to někde přisává vzduch. Podívej se na přírubu karburátoru, jestli není zkroucená. Zkus vyměnit gufero pod dynamem, často bývá opotřebené. Může být i poškozené těsnění pod válcem nebo netěsní kartery.
 
 
Datum: 14. května 2012 23:55
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel13775    
Ahoj kluci, potřeboval bych radu ohledně Babety 207. Koupil jsem nepojízdnou babetu. Nastartuju ji normálně, ale do otáček nejde, dusí se :-( Vyměnil jsem všem všechny gufera v motoru, vyčistil a seřídil karburátor, vyměnil svíčku. Problém stále přetrvává. Dokáže mi, prosím, někdo poradit?? Kde je závada, k sakru?! ;-) Díky za reakci! P.S. Už bych rád vyrazil :-) Lukáš. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2012 22:33
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel13426    
Když jí nastartuješ a dáš plyn, zkus dát ruku přes sání. Když to bude lepší, je to tím vzduchem. Ale nevím, jak je u 207ky dělanej vzduch filtr. Popřípadě s tou směsí kouknout na jehlu v karburátoru-> zářez.
 
 
Datum: 15. května 2012 22:33
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel13775    
Ahoj, výfuk jsem měl odpojený, takže tím to být nemůže. Jak sešteluju tu bohatost směsi?? A jak to s tím vzduchem? Jestli ho tam jde moc? Nemáte, prosím, podrobný popis či návod, jak na to? Moc díky za každou radu! Lukáš
 
 
Datum: 15. května 2012 20:01
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1237    
jednou sem se taky trápil s babetou, pak si šimnul že někde něco syčí a pak se zadusí a co myslíte? výfuk!- vypálit a jak potom jela
 
 
Datum: 15. května 2012 17:26
 
 
 
 
Jméno: anonym      IP: uživatel12492    
taky bych tipoval ten výfuk :-)
 
 
Datum: 15. května 2012 15:38
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel13426    
A co bohatost směsi? Nejde moc vzduchu, nebo naopak je vzducháč ucpanej? Popřípadě ucpanej výfuk taky udělá hodně. ;-)
 
 
Datum: 15. května 2012 10:45
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel12547    
co chce za něho,miliony???? max 10 vic ne!! ,,,http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/jawa/jawa-50-21-pionyr/jawa-50-21-pionyr-309133.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2012 21:50
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten fichtl je bastlovina... :-D
 
 
Datum: 14. května 2012 21:50
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
toho pionýra už prodává snad rok ale kdo se na něho zadívá pořádně tak uvidí že je poskládanej úplně ze všeho od každýho typu jinej díl
 
 
Datum: 14. května 2012 21:41
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Za 50 litrů bych radši koupil krásnou Panelku....... (Jawa 250/559)......... Ten inzerát je tam už půl roku a mrkni na počet zhlédnutí skoro 5000.........
 
 
Datum: 14. května 2012 21:02
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel12547    
takmy ma zrenovovnyho pekáče, ale tem ne sta 37as 38 tisi,,,ale 50 litru je tedy dost! :-D
 
 
Datum: 14. května 2012 20:56
 
 
 
 
Jméno: Jeryk      E-mail:      IP: uživatel10178    
No tak on to pravděpodobně prodává pouze za cenu nových dílů. Kdo někdy dělal renovace Jawy tak ví o čem mluvím. To spolkne 10000 a ani si nevšimneš. Ale uznávám že za cenu skoro 50 000 se dá koupit hodně lepších motorek. Možná jen pro velmi vášnivé zběratele :-D
 
 
Datum: 14. května 2012 20:50
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      E-mail:      IP: uživatel10158    
Zdarec draci,chtěl bych se optat ... napadla mě taková Jokárna ... co kdybych strčil ventilátor z PC do Sání jawy 21 .. pocítil bych nějakou změnu nebo to byl jen blbý nápad ??? Díky za každou odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2012 20:06
 
 
 
 
Jméno: premysl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele nejsi ty čirou náhodou ze Studénky???
 
 
Datum: 18. května 2012 20:06
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Další úžásná restrikce do sání .)
 
 
Datum: 15. května 2012 0:49
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
malý větráčky točej klidně 20tis ot/min, ale tady jde spíš o ten plnící tlak jak zmínil standa, na což by bylo třeba něco trošku výkonějšího než 2W větráček z kompu..
 
 
Datum: 14. května 2012 22:38
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel9410    
to uz sem zkousel , nemel sem co delat tak sem napasoval vetracek z kompu na airbox ,vysledek nestoji za rec , jediny co bylo zajimavy tak ze ten vetracek spolu s otackama motoru tocil vic , myslel sem si ze covla dava maximum uz od strednich otacek
 
 
Datum: 14. května 2012 21:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13774    
Kravina...i kdyby to mělo smysluplný otáčky a rozumnej plnící tlak,tak jak bys to reguloval? Rychlopalem? :-D:-D
 
 
Datum: 14. května 2012 21:01
 
 
 
 
Jméno: Jahoda Lukáš      IP: uživatel5427    
Já si myslím že asi né,, spíž by to i brzdilo proud sání,, ten ventilátor nemá takové otáčky aby tam ten vzduch tlačil,,
 
 
Datum: 14. května 2012 20:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
totální blbina :-D .. změnu bys pocítil kdyby ten větráček davál aspon poloviční otáčky jako dává turbodmychadlo.... takže aspon 50tis ot/min :-)
 
 
Datum: 14. května 2012 20:45
 
 
 
 
Jméno: Jááááá      IP: uživatel12485    
Ahoj, mě to nedá. Musím se zeptat, nechci nikde udělat chybu. Dostal jsem zadarmo válec a hlavu na pincka. Válec (jawa05) po čerstvém výbrusu 39:00. Hlava s kulatým spalovacím prostorem, neupravená. Píst jednokroužek, kroužek litina (neberte to, když je to zadarmo) Vše je v bezva stavu, kanály slícované, leštěné, nezvětšené. Spalovák hlavy vyleštěný, nesnížený. Prostě sériovka ve výtečným stavu. TAK, potřebuju poradit, jak to mám zajíždět, jak dlouho, na jaký olej atd. A ještě nemám výfuk... Váhám mezi tímhle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vyfuk_komplet_pionyr.html a tímhle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vyfuk_dvoukomorac_chrom2.html. Díky za každou radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2012 7:01
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau zajížděj to naa ten olej na kterej pak budeš jezdit :-) V poměru aale podle oleje. Kdybys jezdil třeba na M2T tak já bych se aasi nebál dát třeba 1:25 . Ale raadši na nějakou i když levnou syntetiku nebo polos. Já jezdim na Castrol 2T aa nemůžu si stěžovaat, aale to je na Tobě ;-) Zajížděj to taak, jak budeš jezdit potom po zaajetí až na to že to nevytáčej do MAX ( parkrát se nic nestaane) aale nejezdi s tim zase v malejjch otáčkách. Prostě taak normálně. No aa vyjezdi taakhle tak 2 nádže ;-) ALE aaž je vyjezdíš taak to neznamená že hned budeš dáavaat MAAX !!No a stim výfukem, určitě NE ten dvoukomoráč. Vem si ten druhej. je aspon hezkej a vypaadá jako origo. Navíc ten dvoukomoráč se musí ke správnému výsledku nějak upravovat,štelovat..... Prostě to pust z hlaavy ;-)
 
 
Datum: 15. května 2012 7:01
 
 
 
 
Jméno: Lukáš Jahoda      IP: uživatel5427    
Zdarec draci,, mám takoví dotaz,, nikde to nemůžu sehnat tak se vás zeptám,, scháním držáky masky na čz 125 takové ty pásovinky navařené na tu kulatinu,, nikde to nemůžu najít ,,, mám motocykl po nehodě a toto je uplně v háji,, díky předem,, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2012 19:56
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je zase cipovina !!! http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/267506-babetty-mozna-zmizi-ze-slovenskych-silnic.html To je jak na STK mě sprdli že na enduru nemám odrazku pod SPZtkou ale tohle už je fakt moc s těmy babetama a proto pojdme do ulic !!!! :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2012 18:36
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to taky nechápu stejně na ot nejsou žádné normy atd tak nevým jpodle čeho by to hdonotily. :-D to je jak že u násod nového roku budeš moc jezdit na motce do 35 KW ale všude se to škrtí na 25 kw to asi jenom my budeme vyjímka :-D
 
 
Datum: 15. května 2012 18:36
 
 
 
 
Jméno: šefčík      IP: uživatel10585    
Jen teda nechápu proč musí mít motorka emise?
 
 
Datum: 15. května 2012 11:50
 
 
 
 
Jméno: Lite      IP: uživatel11057    
Takže slováci: Babetty ne na vrakoviště ale knám do Čech :-D. Jinak vubec nevim na co tam ty lidi myslej. Asi jim kolem parlamentu projela Babetta....
 
 
Datum: 14. května 2012 21:20
 
 
 
 
Jméno: Jeryk      IP: uživatel10178    
No jo tohle může vymyslet jen člověk co viděl Babetu leda na obrázku.
 
 
Datum: 14. května 2012 20:52
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
za tohle bych vraždil!!! Toho ,,člověka'' co to vymýšlí bych rád poznal...!
 
 
Datum: 14. května 2012 20:11
 
 
 
 
Jméno: anthonny      IP: uživatel13268    
no to snad ne!
 
 
Datum: 14. května 2012 20:09
 
 
 
 
Jméno: Dansek      IP: uživatel6305    
A to nebude trvat dlouho a ty volové to zavedou i u nás ..
 
 
Datum: 14. května 2012 20:03
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chci se zeptat jaký benzín je lepší do fíka,jestli Natural 95 nebo 91??Taky bych se chtěl zeptat jestli je potřeba do benzínu přidávat olovo? Díky předem za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2012 23:34
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel11243    
Jawa46: Na obalu od aditiva co používáš je přímo napsáno, že olovo nahrazuje. To znamená, že žádné olovo neobsahuje.
 
 
Datum: 15. května 2012 23:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fichtlar97: do pionýra se dával speciál protože ani nic jiného k dostání v jeho době nebylo :-)
 
 
Datum: 15. května 2012 21:32
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa46: to že se mechanikem učí ještě neznamený že jsi.. a tím ci píšeš budeš špatný mechanik :-) olovo je tam prakticky uplne k hovnu :-) .. jediné co udělá že ten benzín bude "měkčí" standovi s tím jezdí pérák se speciálem líp jak s naturalem.. al eto je zas jen o nastavení...
 
 
Datum: 15. května 2012 21:29
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně to dá přese rozum ne? :-D používám toto http://www.manvel.cz/aditiva/aditivum-sheron-pb-250ml-5050.html :-)
 
 
Datum: 15. května 2012 20:18
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo,ale do fichtla se vždycky dával Special 91 a ten olovo obsahuje nebo obsahoval,takže tam to olovo asi není k ničemu..
 
 
Datum: 15. května 2012 18:53
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Prosim vás, co blázníte s olovem, to se přidávalo do benzínu kvuli "mazání" měkých ventilových sedel u starých čtyřtaktů (např. škodo 1000MB-130L) moderní auta už mají sedla tvrzená a můžou jezdit na bezolovnatý benzín. U dvoutaktu je to uplně jedno, žádné aditivum není potřeba
 
 
Datum: 15. května 2012 7:32
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Přísady s obsahem olova se již delší dobu z ekologických důvodů nepoužívají. Byly nahrazeny přísadami na bázi draslíku. Obchodní název je např. Benadit, dá se koupit skoro u každé pumpy.
 
 
Datum: 15. května 2012 0:10
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel11243    
Čezeťák má pravdu. A Fichtlaře97 a Jawy46 se ptám na obchodní název aditiva, pomocí kterého přidávají olovo do benzínu.
 
 
Datum: 14. května 2012 23:39
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pardon překlep :-D proč tam to olovo není na škodu
 
 
Datum: 14. května 2012 21:29
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cezetaku já jsem automechanik takže o tom asi taky něco vím já jsem se o 4t vůbec nebavil jen jsem řek že to není na škodu jestli víš něco o spalování (předčasný, detonační, samozápaly.. diagramy a totok) tak bys věděl proč se tam to olovo není na škodu! ;-)
 
 
Datum: 14. května 2012 21:27
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Radši tam to olovo budu dávat,není nad rady starších :-D
 
 
Datum: 14. května 2012 21:13
 
 
 
 
Jméno: bobek      IP: uživatel13011    
A taky jsem někde četl že to olovo částečně vyplňovalo ty mikroškrábance ve válci a na pístu... Co je na tom pravdy nevím :-)
 
 
Datum: 14. května 2012 20:56
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Do starých dvoutaktů se taky kdysi dával olovnatý benzín,to olovo je tam proto,aby mazalo píst,alespoň tak mi to říkal táta..
 
 
Datum: 14. května 2012 20:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
olovo se používá u starých 4T motorů k ochrané vrstvě na sedlech ventilů aby se neopalovaly.. má snad pionýr 4T motor? :-D
 
 
Datum: 14. května 2012 20:26
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
U nás mají special 91 na jedné benzínce,ale je to trošku dál a nikdo ze známých nejezdí kolem,tak mi koupí natural 95,olovo a bude to ok. :-)
 
 
Datum: 14. května 2012 20:03
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draku special 91 se už nějakej ten pátek nedělá. Já osobně beru normálka 95 natural a přidávám olovo určitě to není na škodu ;-)
 
 
Datum: 14. května 2012 20:01
 
 
 
 
Jméno: fano      IP: uživatel11710    
zdar hosi mam problem z čezetou 175/477 zniceho nic zacle kourit jak svine :-D a pak to zas prestane po nejaky dobe nevite cim by to mohlo bejt ? myslite ze gufero ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2012 10:36
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel13426    
Když by to bralo před gufero, tak koukni na svíčku, byla by černá a taková zasviněná.
 
 
Datum: 15. května 2012 10:36
 
 
 
 
Jméno: Pavko      IP: uživatel12636    
Motor za studena vždy kouří. sou 2 možnosti bud dáváš špatný olej a lechtáš to a olej se nespaluje ale usazuje ve výfuku. A jak pridáš plyn tak olej ve výfuku chytne a a začne to dýmit nebo ti odešlo gufero na klice a de ti převodák do motoru
 
 
Datum: 15. května 2012 10:14
 
 
 
 
Jméno: fano      IP: uživatel11710    
to prave kouri i kdyz je to studeny
 
 
Datum: 14. května 2012 20:30
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
záleží v jakejch souvislostech, může se jet vypalovat bordel ve vejfuku..
 
 
Datum: 14. května 2012 20:19
 
<  521  522  523  524  525  526  527  528  529  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 15:55:27 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu