Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím zkoušel tu někdo míchat benzín s ethanolem e85?A jezdit na to s fichtlem nebo čz 175/250/350 atd...?Nebo jezdit na čistej ethanol?Chtěl jsem vědět jak je to s mícháním olejem a jestli se muže něco stát s motorem.Děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2012 14:31
 wthanol e 85 NIKDY STEJNĚ by si tam musel dát výce oleje takže co by si ušetřil vrazíš do oleje a příště než zas někdo něco takového založé ad použije HLDEDAT.
Datum: 02. května 2012 14:31
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Jawa 555 čistej E85+shell advence Startuje na první (studená, teplá) Seriovej motor akorát tam je 2 kroužek píst. Jediné mínus je že se musel zvýšit volnoběh.... testováno v zime při -5...
Datum: 02. května 2012 13:40
 všechno co má karburátor na to nejede musí to mít vstřikování
Datum: 02. května 2012 10:55
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 E85 nepoužitelný do jawy a čízi, sednesi na dno a nenastartuješ a navíc hoří brutálně pomalu.. fakal nám nato jen mustang se sníženou palicí i n ačistej, jenže se vtom kloudně nerozpouští olej a stratili jsme kompresi
Datum: 02. května 2012 10:20
Posl.aktualizace: 03. května 2012 16:37
 hned bych jej bral taky na 487 ...
Datum: 03. května 2012 16:37
 bez sance,,toto sem nevydel uz 10 let
Datum: 02. května 2012 5:27
Datum: 01. května 2012 23:29
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 zdar draci,nevíte kde nebo z čeho by se dalo sehnat přední brzdové lanko o 30 až 40 cm delší než má fík.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2012 7:41
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel13144
 Nechat vyrobit . Třeba tady :http://www.prasek-autodily.cz/novinky/
Datum: 02. května 2012 7:41
 Lanko zadní brzdy na babettu?
Datum: 01. května 2012 22:34
Jméno: Honzaa
IP: uživatel4207
 Cus draci,mám ČZ150 posrala se mi spojka-lamely-nikde uz nejdou sehnat originál tak mi někdo poradil dát tam z MZ 150. A těd k problému koupil jsem je a jsou o malinko vetší než ty starý a nevleze se jich tam 5 když dám 5 zmáčku spojku tak ta spojka nezabíra tak mohl bych tam nechat jen ty 4? nepoškodí se to a bude to správně fungovat? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2012 14:23
Jméno: Honzaa
IP: uživatel4207
 Ok zkusím to
Datum: 02. května 2012 14:23
Jméno: péro
IP: uživatel8967
 tak je umej benzínem a zbrus
Datum: 02. května 2012 9:25
Jméno: Honnzaa
IP: uživatel4207
 no tak to uz asi nepujde protoze ty lamely sem nechal namočit do oleje :/
Datum: 02. května 2012 6:28
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a co třeba si vzít A4 smirku a chvilku s nima jezdit po smirku aby se zbrousili?když ubereš lamelu tak snížíš učinnost spojky a mohla by klouzat
Datum: 01. května 2012 23:00
 čau kluci koupil jsem od jednoho pána pionýra s papírama, měl propadlou STK , ale pojistku platil tak jsem si to šel přepsat a baba protivná jak prdel mi řekla že nemám STK tak že to nejde přepsat, je to pravda??? nevidím důvod proč to nejde vždyt to chci jen přepsat.... díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2012 22:45
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 péro: z osobní zkušenosti to neni pravda... pro odhlášení na nějakou osobu STK mít sice nemusíš, ale pro dohlášení prostě jo... nemusíš jí mít pouze tehdy, když do depa dá vozidlo už předchozí majitel a vozidlo se převede pouze v rámci depa
Datum: 02. května 2012 22:45
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jde to i bez STK ale vozidlo ihned po přepisu musíš uložit do depozitu,pojistku musíš mít v každém případě
Datum: 01. května 2012 23:02
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jo, dneska by si měl mít při přepisu platnou TK, ovšem co úředník, to jinej postup, takže se i celkem běžně přepisujou vozidla bez STK... jinak já jsem to "obešel" depozitem... ovšem když budeš chtít motorku z depa vyzvednout, zase musíš mít platnou STK
Datum: 01. května 2012 22:36
 Já když jsem byl přepisovat motorku, jsem byl na STK a udělal jsem rovnou evidenční+technickou kontrolu....(doklady+SPZ v depozitu) A ještě musíš mít pojištění a všechno bude v cajku......
Datum: 01. května 2012 19:47
 stk nebo EK při přepisu musí být
Datum: 01. května 2012 19:39
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 Zdar vyndaváte na zimu ze svejch stroju svíčku když sou někde kde mrzne? já stim mam fak dobrou skušenost nechal sem tam svíčku přes zimu ale fík málo táhnul a měl malopu jiskru a když sem tam dal svíčku co sem měl doma už starší tak jede výborně mě to radil děda že je vyndaval vdicky z motorek a co měl kejvačku tak tam měl prý origo svíčku když ji koupil jezdil docela často než ji prodal asi před 5 lety..jakej na to máte názor?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2012 23:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ale v zimě když mrzne tak je vlhkost minimální
Datum: 01. května 2012 23:05
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 no ale dávala se tam jiná svíčka už spálená válec nebyl votevřenej to je jasny
Datum: 01. května 2012 21:44
 kolečko: já ho mám taky na mrazu... ale když vyndáš svíčku tak se ta vlhkost dostane snadněji do pracovní plochy válce než třeba přes výfuk...
Datum: 01. května 2012 21:32
 shrek: No v zimě je té vzdušné vlhkosti daleko méně než v létě ne?  Fichtla jsem nechával přes zimu taky venku a na jaře jel bez problémů, tak nevim no...
Datum: 01. května 2012 20:46
 vydělaná svíčka přes zimu by dokázala napáchat škody na válci  člověk ani nevěří kolik vzdušné vlhkosti v zimě je...
Datum: 01. května 2012 20:25
 Jediný co vyndávám z motorky v zimě je baterka........
Datum: 01. května 2012 19:57
 já ji tam normál nechal a na jaře pohoda.Stačí motorku (fichtla) dobře ohřád odstavit a je to.Hlavně ne v zimě chodit okolo toho a zkoušet jestli chytne to pak motoru nedělá dobře.
Datum: 01. května 2012 19:48
 zdar draci mam dotaz dnes jsem nastartoval svoji čz 125/488 a nechtěla do otáček a svítilo dobyjení když jsem si řekl tak se na to mrknu doma tak jsem dal za 1 a COUVAL jsem a tak to šlo i z ostatníma kvaltama když jsem chcípnul a znova nastartoval tak šla normálně  poradte jak to vyřešit aby to nedelala!?. a jaké máte skušenosti z etanolem 85????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2012 19:21
Jméno: st
IP: uživatel13045
 Etanol tam nepatří...!
Datum: 20. června 2012 19:21
Jméno: MrWho900913
IP: uživatel10282
 Motor ti holt chytil obráceně(se stadionem sem takhle omylem pobořil krb  Ohledně E85 pár zkušeností mám. Čistej bioetanol neriskuj(s olejem a poměrem s benzínem sem laboroval dlouho a jediný co to bylo schopný vypít bez újmy, bylo spíš jen benzín než e85), na stadionu se mi zapejkaly kroužky(nevím jak číza tam sem čistej nenalil..) Do čezety sem to lil s benzínem 1:1 a mazal 1:33 a jezdilo to standartně, akorát šla víc do otáček(mám 175/356). Když sem míval ještě mustanga, tak ten si ho nechal líbit čistej s 1:40 olejem a lítal jako hovado(zvouček jak nějaká šestikule..... akorát jak jezdil jako hovado a já tudíž taky, tak sem jezdil možná za 8ll/100km, spotřebu při normálním nezhovadilém ježdění nemůžu určit) Můžeš zkusit metodu pokus-omyl jako já a připravit si kdyžtak cajk abys sundal válec a uvolnil kroužky. Zkus to 1:1 s olejem 1:33(pokud dáváš víc, tak nech víc, kdyby moc hulila tak kdyžtak uber, ať nemáš pod hlavou kostku karbonu) a laboruj a laboruj až zjistíš co ti motorka veme.
Datum: 29. května 2012 20:09
 JAWA_ceZetak ® ty očividně taky nevíš jak vypadá převodovka ve škodovce ...
Datum: 05. května 2012 21:17
 šak samozřejmě.. jenže vysvědčení neni všchno  mužeš mít jedničky ale v praxi být blbej jak poleno
Datum: 04. května 2012 22:02
 jo většinou vidláci maaj na vysvědčení jenom vyznamenání ... já se nebudu hádat  jenom mě se*ou ty tvoje blbý keci co pořád máš. My víme že seš nejchytřejší a nikdo ti to nebere  Mysli si to dál  Ty si dokonalej né my
Datum: 04. května 2012 20:21
 ááá vulgární výrazy... to je tak když obyčejnému nevychovanému vydlákovi dojdou argumenty  ... tím jen poukazuji na tvoji (pod)uroveň
Datum: 04. května 2012 20:11
 a víš co ? mě je to celkem u prdele jak vypadá  a hlavně jak TY můžeš vědět, že já nevim jak vypada ?  si myslíš že všichni dneska kterejm je 15 že jenom chlastaj šukaj a hulej ?  běž si ty svoje keci řikat někam do domova důchodců  a mimochodem.... ja sem s kamosem delal "go" prevodovky na sadinu a ted lítá jak svině takže radši drž pysk  ......
Datum: 04. května 2012 19:52
 jubko nemel hovadiny  práší se ti od huby až sem  seš jen 15ti letej haran který ani neví jak ta převodovka že škodovky vubec zevnitř vypadá
Datum: 04. května 2012 15:19
Datum: 03. května 2012 19:40
 sadra: to si tak blbý nebo se jen děláš?  .. víš vubec jak například u škodovky funguje diferák a jak funguje celá převodovka a jak se vlastně obrací chod převodovky?  ... už ani ten diferák nejde nasadit obráceně a i kdyby šel tak to pořád pojede tak jak má
Datum: 03. května 2012 16:20
 když budeš mít špatnej předstih tak se to stát může, taky přídám příhodu co námříkal učitel dělal něco v převodovce na svojí škododovc to dodělal a že vyjede no a začal couvat  ten blbec dal obráceně diferák  tak si to zopáknul
Datum: 02. května 2012 23:38
 u 2T se to stává.. pokud jsou to teda karburátory.. stříkačce se to už nestane.
Datum: 02. května 2012 22:01
 To je pravda. Nejspíš si ze mě udělal srandu. KAždopádně u 2T se to stává
Datum: 02. května 2012 20:29
 slyšel.. jenže vzhledem ke konstrukci vstřikovacího čerpadla je to blbina
Datum: 02. května 2012 15:58
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 čezetaku , ja sem to slysel o 815 , kdy to borec nastartoval , hodil za 1 a zacalo mu to cuvat a on vrazil do bagru
Datum: 02. května 2012 11:07
 strela: trochu blbost s tou tartou ne?  .. čerpadlo má na vačce náběh pro předvstřik a vstřik.. a když to bude obrácně (vstřik a pak předvstřik) tak to nepojede
Datum: 01. května 2012 20:30
 Motor ti chytl obráceně. U 2T motorů se to občas stane. Vlastně jsem byl svědkem když chytla obráceně Tatra 148.
Datum: 01. května 2012 19:21
 Je dobře naštelovanej předstih?
Datum: 01. května 2012 18:52
 Zdarec draci!Mam takvi problem s osvetlenim na moji 210.V zadu mi ta zarovka sviti div neoslnuji a ve predu jako za dusicky.Nevite prosim vas co stim.Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2012 22:07
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Máš tam dobrý žárovky? Vzadu 3W a v předu 15W?
Datum: 01. května 2012 22:07
 čau kluci mám problém z fíkem v poho si jezdím najednou mi světlo chtělo svítit míň a míň a pak to zdechlo, vymontuju svíci a házela malinkou jiskru oproti druhýmu fíku a čím dýl jsem to zkoušel tím se ztratila jiskra úplně ...nevíte co to je ?? nestalo se vám to taky?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2012 19:34
Jméno: radek
IP: uživatel12689
 byl to uklepanej drát v zapalku díky
Datum: 02. května 2012 19:34
Jméno: radek
IP: uživatel12689
 díky zkusím to
Datum: 02. května 2012 14:03
Jméno: Eman
IP: uživatel13699
 Ujistise že máš správně nastavené zapalování a čisté kladívka, nebo skontroluj zda si neotočil drátky na civce
Datum: 02. května 2012 9:59
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 zdar draci uš zase prosim o radu moje čz 175/487 nedobijí čím to může být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2012 17:39
 Problémy typu špatně zapojené elektroinstalace tu nebudu zmiňovat. V první řadě bych kouknul na dynamo, dvakrát se mi stalo, že vyskočil uzávěr uhlíku. Takže zkontrolovat jestli uhlíky chodí volně v šachtě. Taky doporučuju sundat stator a vyčistit komutátor rotoru. Pokud to pořád nebude dobíjet, tak bych šel po relátku (které jsem si v zájmu zachování duševního zdraví vyměnil za elektronické, a od té doby nevím co to jsou problémy s dobíjením)
Datum: 01. května 2012 17:39
Jméno: Pejsek
IP: uživatel11657
 Ahoj draci.. tak zase pišu s problémem.. nedávno jsem tu psal že se mi strhl závit na válci.. tak jsem vyměnil válec očistil ho.. da nové těsnení pod válec ke klice pak ke koleni karbecu a pod výfuk.. a nechce se to natočit...benzín tam de jiskru háže.. nevíte proč nejde?? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2012 11:19
 Proboha, proč jsi jenom kvůli tomu, že se ti povedlo strhnout závit měnil celý válec. Slyšel jsi někdy o něco o závitníku a redukčních šteftech?
Datum: 02. května 2012 11:19
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Zabrousil si hlavu?
Datum: 01. května 2012 18:22
 Klasika vyčisti přívod paliva a karburátor. Když jsi vyměnil válec máš správný výbrus?
Datum: 01. května 2012 16:57
Jméno: Pejsek
IP: uživatel11657
 Jako trošku se mi to povedlo ale nechtělo to jít na plynem..
Datum: 01. května 2012 16:38
Posl.aktualizace: 02. května 2012 18:24
 Fichtlar97 dík byl opačně píst _D
Datum: 02. května 2012 18:24
 Čus draku máš volnější díru v pístnu pro pístní čep tak to je tím a nebo taky můžeš mít popraskaný kroužky.Rozdělat a podívat se
Datum: 01. května 2012 22:02
 jak to spravim
Datum: 01. května 2012 20:47
Jméno: radek
IP: uživatel12352
Datum: 01. května 2012 17:54
 A nebo si dal opačně píst,já jsem ho dal opačně,tak že jeden kroužek měl ten zámek do výfuku a taky mi to v tom tak klepalo
Datum: 01. května 2012 15:19
 Podle mně to jsou pístní kroužky...
Datum: 01. května 2012 15:18
Jméno: Radim
IP: uživatel13229
 čus draci, mam 125ku a vzadu mam bubnovou brzdu s táhlem... skoro vůbec mi to nebrzdí..musim to rvát nohou co to de aby aspoň malinko to přibrzdilo.. pakny jsou téměř nový.. nevim co s tim, prosim poraďte, někde sem čet něco o seříznutí průběžné hrany nebo co.. jak mam zlepšit brzdný účinek..kámošovi ta samá motorka de do smyku... a mě prd.. :/ je to docela io nebezpečný a to nemluvim o tom že mam jít za 14 dní na technickou.. díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2012 23:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nebo si pootoč tisícihran na klíči koukni jak to má kámoš...
Datum: 01. května 2012 23:09
 sundal bych to a koukl na buben popřípadě bych buben i čelisti odmastil složil a uvidíš.Taky to mužou být náké nekvalitní čelisti které se při prždění akorát s uhladily a ted tam jenom tak kloužou
Datum: 01. května 2012 19:01
Jméno: Radim
IP: uživatel13229
 díky, ale nikde neni o kolik to mam zkrátit.. a nebudu potom dřít už čelistí místo obložením..abych si pak nepokazil buben.. čim a o kolik to mam zkrátit.. a sou tam nejty žejo... tak ty dát asi taky pryČ žejo?
Datum: 01. května 2012 18:05
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 http://davy.jawajizda.cz/technika/brzdy/brzdy.html
Datum: 01. května 2012 15:07
 Zdar draci,gufero na klice má bejt doklepaný až na doraz?Zdá se mi,že to pak drhne o ložisko a ložisko se netočí tak volně,kdežto když ho trochu povyklepu (gufero),ložisko se točí suprově,ale bude to takhle těsnit?Dík za odpověd,Ondra
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2012 13:45
 Ok,dík.
Datum: 01. května 2012 13:45
 Montuju je tak, aby to nedrhlo o ložisko...
Datum: 01. května 2012 13:44
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 Čau nemáte někdo fotky,jak máte zapojený digitální tachometr z kola na jawě 21 a jaký má průměr kola dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2012 15:32
 Čau. Dnes jsem to instaloval. Obvod kola 1730. Tachometr jsem dal na řídítka a čidlo na zadní kolo. Čidlo jsem musel vypodložit 35mm dlouhým špalíkem abych mezi magnetem a čidlem nastavil cca 4mm vůli. Kabel k čidlu jsem nastavoval cca o 500mm. Jsou tam 2drátky takže je to v pohodě. Funguje to skvěle. Tak ať to jezdí
Datum: 02. května 2012 15:32
 Čus draci.Chci se zeptat čím to je , že řadička má hrozně velkou vůli jde hodně dolů a na horu a kvalt až pak tam spadne.Ze začátku mě to až tak nevadilo ale teď už mě to sere furt tu nohu zvedat na horu a pak až kdesi dolu aby to tma padlo.Dá se to nák seřídit ? nebo je to v automatu ? Motor ještě nebyl asi nikdy půlen jo a jedná se o Jawa 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2012 13:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 řekl bych že máš zhohlé táhlo od řadičky nebo tam je nějaký krátký možná že 555 měla kratší tak tam je třeba to
Datum: 01. května 2012 13:57
Jméno: joe23
IP: uživatel13696
 Zdarec. Včera jsem půlil motor z jawy 20 a když jsem pak oddělil ty poloviny tak ta klika zůstala žejo na tom pravým bloku, no a zleva na klice zůstalo ložisko, (klika se pravděpodobně vysouvala i s ložiskem) šlo by nějak to ložisko stáhnout (docela bych to potřeboval) a ještě něco jak pak stáhnu tu kliku z toho pravýho bloku motoru (budu vděčnej za každou radu)  . Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2012 19:14
Jméno: joe23
IP: uživatel13696
 Tak Díky.
Datum: 01. května 2012 19:14
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Stahovák, autogen, odbrousit, odklepnout vyber si osobně jsem dnes spěchal, nechtěl čekat do zejtra tak jsem ho odbrousil
Datum: 01. května 2012 16:28
Jméno: Radek
IP: uživatel9164
 Čau draci ... zajímalo by mě jestli s řidičákem na auto můžu řídit pařeze ...... a od roku 2013 normálně jawu 21 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2012 13:15
 Pařeza jo, ale jawu 21 ne, nato potřebuješ řidičák A1, od roku 2013 bude ke skupině B řidičák na 125ky s automatem a to 21čka není, leda že máš řidičák ještě ze staré doby, kdy bylo omezení do 50ccm, což platí i dnes pod označením A1 "150" ..
Datum: 01. května 2012 13:15
 Pařeza 550 s Bčkem řídit můžeš. Po roce 2013 se pro tebe řekněme nic nemění, jawu 21 nebudeš moct řídit bez přísušného motorkovýho řidičáku..
Datum: 01. května 2012 12:36
Jméno: Radek
IP: uživatel9164
 No právě ale to mi příjde jako pěkná ptákovina .
Datum: 01. května 2012 12:11
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 slyšel jsem, že když budeš vlastnit B, tak můžeš řídit max 125ku, ale s automatickou převodovkou, takže nějaký skůtry
Datum: 01. května 2012 12:05
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Čau,mám problém s babettou 210,vyměnil jsem rozběhové čelisti,celé jsem to odmastil složil,no a moped asi tak 2krát po tomto nastartoval jako na pul otačky na stojanku ale po delši jizde se už ta spojka zase nechytá a já musím mopeda rošlapat a ta spojka se chytí asi až na paté protočení pedálů.A i docela špatně řadí dvojku,do kopce skoro vubec jen po rovině a s kopce a stejně pomalu.Motor je sám o sobě suprovej má najeto jen 4500km a když se nesere to řazení tak jede opravdu dobře.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2012 11:24
Posl.aktualizace: 01. května 2012 10:58
|



|