Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Honzaaaa
IP: uživatel4207
 Cus muze se neco stat kdyz budu jezdit na fichtlovi bez vyfuku a vyfukovyho kolena?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2012 19:27
 budeš za debila
Datum: 25. dubna 2012 19:27
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 a bez vyfuku to hovno jede ve vysokej otackach asi tak ...
Datum: 25. dubna 2012 19:22
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 budeš to pomalu zadírat od spodu, můžeš se dočkat horších startu, po delší jízdě budeš hluchej a od fízlů můžeš dostat za nekompletní výfuk  takže asi tak
Datum: 25. dubna 2012 15:58
Jméno: jozka
IP: uživatel13546
 zdarec. jaký máte názor na motorový olej Paramo Trysk M2T API-TB ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2012 17:40
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Pokud budeš dodržovat mísící poměr a nevadí ti jednou za čas dekarbonizovat, tak je ok. Jezdim na něj několik let a žádné problémy jsem s ním neměl(předpokládám, že ho máš do pionýra bo tak) pokud máš nějakou "ostřejší" úpravu motoru, tak zvaž M2T super, ale do sériovýho pionýra je až skoro "nevhodnej".
Datum: 25. dubna 2012 17:40
Jméno: Jarda23
IP: uživatel13673
 Čau draci.. Potřebuju pomoc protože už si nevím rady. Mám Mustanga po výbrusu (nový píst, přetěsnění atd.) ale pořád nejede. Je tam nová svíčka, kabel, fajfka, komplet vyčištěný karbec, jiskru hází, s kámošem jsme vyměnili z fungujícího fichtla postupně všechy díly z elektriky abychom to zkusili jsetli to není tím. Ale pořád nic. Zkoušeli jsem ho na letišti roztáhnout za autem tak se občas na chvilku chytil ale stejně nic. Od válce to jakoby střílelo zpátky rány i jakoby zpátky přes karbec (nevím jak to popsat). Už jsem z toho šedivej.. díky za nápady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2012 20:27
Jméno: libor1
IP: uživatel13037
 a mě třeba napadá pootočená vačka, která nemusí sedět v ve výstupku proti otočení, nebo třeba ustřižený kolíček na klice a je možný že může být pootočený celý magneto a hází to v nevhodnou chvíly mě se třeba stalo to s tou vačkou ale aspoň to jelo, ale než sem na to přišel
Datum: 25. dubna 2012 20:27
Jméno: Jarda23
IP: uživatel13673
 svíčka hází v pohodě jiskru  O víkendu zkusím to co jste tu psali. Jinak toho fichtla snad už rozmlátim
Datum: 25. dubna 2012 16:55
 Problém bych viděl v bohaté směsi (hladina, olej - poměr, jehla) a nebo v předstihu .. !
Datum: 25. dubna 2012 14:24
Jméno: JERrRY
IP: uživatel13258
 Svíčka hází jiskru malou nebo velkou? (jak moc, třeba to někde nekontaktí) Ano? a co předstih a odtrh? El. zapojená správně? To bude nějaká kravina, třeba kondenzátor, indukční cívka nebo něco s karbecem...
Datum: 25. dubna 2012 12:58
 Hoj draci na 20w zapalku maji byt 2 velke civky a jedna mala? ja sem mel malou jako zapalovaci a nejak se mi spalila bo byla cela cerna a vymenil sem ji a jede mi to, ale bojim se tam dat dalsi 2 velke civky jako svetelne. Jka to mam udelat abych nemel vsechny 3 velke kdyz to tam nema byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2012 13:09
 já mam teda velkou světelnou a malou spojený
Datum: 26. dubna 2012 13:09
 a kde mam sehnat ty mensi civky?
Datum: 25. dubna 2012 21:37
 Jo maj tam být 2 velké cívky a jedna malá, ta největší a nejširší má být nahoře víc vlevo, je určena k napájení světel a klaksonu, pak je tam nahoře víc vpravo maličká tu jasně poznáš a je k napájení zadního světla no a pak je dole zapalovací cívka je o trochu menší než ta světelná, možná ji půjde poznat podle vinutí ale kolik má závitů nevím .. 3 velké tam nedávej, na to musí být aji jiný rotor .. jinak schéma je tu z tama to trošku vyčteš http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_50_typ_21/schema/schema3/obr1.gif
Datum: 25. dubna 2012 19:03
 cau  hele je to tak ( co já vim) že ta malá cos tam měl by měla bejt na klakson a te velká s tlustym vynutím na světla. Zapalaovací cívka by měl být se slabim vynutím. Je to proto že má více závitů a dodává potřebný napětí nebo co ... to je jedno. Každopádně na zapalování musí bejt se slabim vynutim ale větší !!! Se světelnou cívkou to nejede. Možná jen vyjímečně.. Ale abych ti odpověděl. Můžeš mít všechny tři velký. Akorát ti to bude vytvářet víc energie tj. myšleno že to bude jako 30W zápalko a né 20ti. Kdyžrtak napiš ještě  .... Jo a vzkaz pro CeZetaka -> kdybys sis tohle náhodou přečetl a měl bys zase naky blbý kecdi, tak nepiš to že jsem to napsal blbě a že je to blbost, ale mohl bys aspon jednou na něco odpovědět normálně a poradit. Nech si ty svoje keci  Dík
Datum: 25. dubna 2012 15:04
 Hoj draci  , neska sem skladal pincka a ze dam retez a zkusim to nejak roztlacit a co se mi zase neposralo, nefunguje spojka.. normalne zmacknu a nic se nedeje. Tak me napadlo ze mi mozna vypadla ta kulička co je mezi dlouhou a kratkou tyčinkou jenomze kamos ma v mustangu 2 kuličky, mezi tema tyčinkama a este v kartru v tom guferu takovem, ale ja ji tam nikdy nemel.. jak to ma byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2012 21:54
 Nejprve dáš krátkou tyčku,tím důlkem směrem ven,potom kuličku a potom dlouhou tyčku tím zbroušeným koncem dovnitř.
Teď už ale nevím průměr té kuličky,ale myslím,že je to 5 mm.
Datum: 24. dubna 2012 21:54
Jméno: CrossMan
IP: uživatel11092
 Zdravím. Potřeboval bych pomoc. Mám simsona do crossu a řeším problém, že když vjedu na nějaký skok, letím a dopadnu tak mě motorka začne chcípat a během sekundy znova chytne. Ale někdy chcípne úplně. Nevím čím to je nikdy to nedělálo až teď. Nevíte čím by to mohlo byt? Díky za odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2012 7:21
 zkuz při dopadu mačkat spojku!!!při kvatlu než se to vyrovná kvalt z dopadem tak je z toho motor blbý
Datum: 25. dubna 2012 7:21
Jméno: Bambí
IP: uživatel13327
 Ahoj draci, chtěl bych slyšet váš názor na Blatu 125. Děkuju předem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2012 20:16
 na 487 ji natřu jak nic  je to šrot já bych šel jedině do 2t a když enduro tak dt 125
Datum: 25. dubna 2012 20:16
Jméno: mustang 23
IP: uživatel9410
 kup si 2t , sezenes za dobry prachy aprilii kolem roku 2005 , ja sem ted prodaval mx 160,mela 38 koní a s tim uz se nechalo svejst
Datum: 24. dubna 2012 22:20
Jméno: kopriva
IP: uživatel13546
 nabarvit na zeleno a hodit do kopřiv
Datum: 24. dubna 2012 21:58
 super určitě jdi do ní jen řidítka možná by mohly být vyšši jinak se podívej na youtube kolik tma má roberto vydeií s blatou 125 je tma pod nickem CZ125 a ty přední vydle marchozi supr blata good luck
Datum: 24. dubna 2012 20:56
Jméno: mustang 23
IP: uživatel9410
 budu se snazit byt objektivni , vzhled dobry , zpracováni uspokojivy , motor je takovej lepsi prumer a rozhodne se neda srovnavat treba s motor s wr 125 , ten je trochu jinde , z myho neobjektivniho pohledu je to jenom takovej rychlejsi fichtl kterej te prestane po 3 dnech bavit protoze na svezeni po silnici to nema vykon a v terenu to taky neak neni ono .
Datum: 24. dubna 2012 19:55
Jméno: mates20
IP: uživatel13532
 cus mam problem se svoji čz 175/450 za studena ji nastartuji uplne v pohode ale jak se ohřeje tak nejde nastartovat ale jak zase schladne tak v pohode dik za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2012 10:57
Jméno: Peeter
IP: uživatel13678
 Mám čz 175/487 a měl jsem tenhle samý problém...bylo to tím že byl bordel u plaváku ze zanesené nádrže. Vyčistil jsem a frčí jak za mlada.
Datum: 26. dubna 2012 10:57
Jméno: mates20
IP: uživatel13532
 jo skusim dat chudsí na jakým zářezu má být jehla?a este me napadla svíčka nemůže to být tim.dik
Datum: 25. dubna 2012 14:28
 Základ je čisté vzduch. filtr + seřízené karburátor (směs).......... Pak chytá i za tepla nadrc bez plynu.....
Datum: 24. dubna 2012 19:14
 Třeba bohatá směs...
Datum: 24. dubna 2012 18:56
 čaute, už na to nemám nervy.. mám fichtla 05tku jezdil tak nějak v pohodě ale pak přestal táhnout nic sem nevyjel na jedničku atd.. tak sem to koumal vyměnil gufero pod zapalováním přetěsnil válec a karbec, ale stejně to nejelo tak sem vytrhl vzduchový filtr(original) a najednou to jelo... ale prostě když se ohřeje a pak přidává plyn tak trvá a jakoby se dusí a pak se vstřebá a de vytočit a pak de točit hned za sebou ale když se chvíli nechá tak zas se musí vstřebat. Jehlu mám na druhým ze shora. A když se přidá plyn tak je vidět jak vylítává rozprášenej benzín z karburátoru ( tam jak má bejt vzduch filtr) koupil sem novou vložku ale stejně to nejede.. Nevím čím to může už bejt už tenkrát se to blbě rozjíždělo a pak už to na filtr nejelo vůbec a teď když jedu bez něj tak to jede ale zase trvá jak se vstřebávaj ty otáčky to dělala i před tím svíčka je nová NR15C indučku sem měnil.. kondík taky.. už fakt nevim proč.. nejraději bych to vyhodil z okna
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2012 6:29
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 jinak tohle dělá i netěsnost na filtrboxu, na to se podívej nejdřív než začneš hýbat předstihem, musí to být uplně těsné pokud máš už nový filtr jako u 20ky tak ho klidně omotej lepenkou ať nepřisává.
Datum: 25. dubna 2012 6:29
 děkuju za radu zejtra udělám ten předstih asi máš pravdu ! díky moc!
Datum: 24. dubna 2012 21:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 protože podle toho co píšeš to vypadá na strašně malej předstih nebo nulovej
Datum: 24. dubna 2012 20:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ale to že tam byla riska neznamená že to bylo nastavený dobře,kladívka se ti taky opotřebovávaj a tím se ti mění odtrh i předstih
nastav předstih tak jak má bejt né podle nějaký risky a pak napiš
Datum: 24. dubna 2012 20:04
 předstih ani odtrh sem nedělal ale na zapalování byla ryska tak sem to dal na ní a víc nedělal.
Datum: 24. dubna 2012 19:27
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 seřídil jsi předstih?
Datum: 24. dubna 2012 19:21
 myslíš že by to mohl dělat plovák ? o.O
Datum: 24. dubna 2012 18:03
Jméno: martoj
IP: uživatel13602
 skus vymenit plovak a vicko plovaku
Datum: 24. dubna 2012 17:35
Jméno: Jawa 20
IP: uživatel13387
 Zdarec, jak zjistím u Jawy 20 jaké mám zapalování, jestli mám 20W nebo 30W. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2012 19:58
Jméno: hh
IP: uživatel13550
 asi jak pro koho, pro mě ne, pro tebe nejspíš taky, ale vzhledem k otázce tazatele bych si u něj jistej nebyl .)
Datum: 25. dubna 2012 19:58
 a to je problém cívky poskládat tak v jakém pořadí mají být a propojit světelné i kdyby byly tak daleko od sebe?
Datum: 25. dubna 2012 19:35
Jméno: hh
IP: uživatel13550
 čzeťák: tak to bude mít patrně horší jiskru vzhledem k pozici cívek na statoru a magnetů v rotoru.. jinak dobře, 30W stator má dva póly spojený, 20W stator má ke každé zvláštní drát..
Datum: 25. dubna 2012 16:49
 hh: a co když nekdo dal jiné cívky?  .... poznáš podle cívek.. na 20W jdou 2 velké a jedna maličká... na 30W jsou 3 velké cívky
Datum: 24. dubna 2012 19:40
Jméno: hh
IP: uživatel13550
 je to vyražený (vylitý) na statoru
Datum: 24. dubna 2012 17:12
Jméno: Petr Necas
IP: uživatel13327
 Chci se zeptat jestli jsou díly na jawu 125 dandy stejné jako na dakarku a sportku
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2012 7:31
Jméno: mustaf10
IP: uživatel13670
 Co se tyce motoru tak vubec nic, mozna tak namejvys vahadlo ventilu tod vse
Datum: 25. dubna 2012 7:31
 Ano jsou..Tyhle tipy se liší akorát kapotáží motor by měl být stejný..Akorát nesmí mít jiné motory..Záleží podle roku.
Datum: 24. dubna 2012 22:30
 Ahoj draci,prosímvás ... měl sem fichtla na technické ... ten fichtl byl oranžový ještě orig barva .. napsali to jako červená-základní ... myslíte že když fichtla nastříkám na červeno bude to někomu vadit ?  .. díky za každou odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2012 13:25
Jméno: rade
IP: uživatel12079
 ja měl na mustafovi spz stejnou s vozikem
Datum: 30. dubna 2012 13:25
Jméno: jawa_20
IP: uživatel13387
 A víte co se stalo mě, já jsem tam přijel na modrém ickovi a oni mě do TP zapsali barva modrá.
Datum: 24. dubna 2012 22:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a já přijel s mustangem na STK a tam mi řekli jestli tam jsem s traktorem,že moje spz je evidovaná na traktor...takže bych rozdíl mezi tmavou,základní,světlou červenou vůbec neřešil..
Datum: 24. dubna 2012 19:22
Jméno: Marquee
IP: uživatel13627
 Tak to je draku mazec, já mám zase originál světle červenou 20ku a udělali mi z toho oranžovou základní. :o)
Datum: 24. dubna 2012 15:08
 radši nech změnit barvu v papírech červených je jak sraček
Datum: 24. dubna 2012 14:49
 zdarec uš si nevím rady mám pionýra 20 a nechce startovat trvá mi to dlouho a když se to povede tak pak zatepla už ho nenastartuju svíčku sem dal novou 15c místo 17c a nedrží někdy volnoběh nevíte čím to je potřebuju pomoct dik za rychlou odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2012 11:00
Jméno: pavel258
IP: uživatel13406
 šlo... zkus to tak...... a dej ji víc k magnetu ale bacha aby to potom už nebylo moc a nedřelo.
Datum: 25. dubna 2012 11:00
 a neudělám neco s předstihem ?????????? a nestačilo by jenom sundat to víčko na té straně ???????? a né celíí a uvidím ty šrouby snadno ??????????
Datum: 25. dubna 2012 9:29
 Zkus vyčistit filtr na sání
Datum: 24. dubna 2012 22:34
Jméno: pavel258
IP: uživatel13406
 mne je taky 15.
měla by být když zděláš kryt od spojky uplně nalevo nejblíž k zadnímu kolu.zkus ta šroubky který ji drží povolit at si ji magneto přitáhne a uvidíš.
Datum: 24. dubna 2012 19:39
 a nemůžu s tou cívkou něco udělat mě je totiž 15 a nechcu to zničit a kde ta cívka vlastně je ?? dik za odpověd
Datum: 24. dubna 2012 19:30
Jméno: pavel258
IP: uživatel13406
 jo to dělá i mne.zkus se podívat na vzduchový filtr jestli neni vypadlý z karburátora..kdyby byl tak to saje falešný vzduch a nedrží volnoběh. a nebo se jeste podívej do zapalování na zapalovací cívku.
musí tam být malá mezera.....
Datum: 24. dubna 2012 14:07
 jak nastavim odtrh na mustangu.Když dam píst do HÚ tak nastavim mezi kladívkama 0.4.Ale když točim dál tak kladívka jdou od sebe ještě víc.Nastavuju to dobře????Díky za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2012 15:15
 napůl, max odtrh je 0.4 což pokud je dobře předstih by mělo bejt v horní úvrati pokud je špatně tak to natoč tak aby byl co největší odtrh a pak nastav O,4
Datum: 24. dubna 2012 15:15
 Do té doby až si nastavil kladívka to bylo dobře ... HÚ potom 0.4 v kladívkách a předstih nastavuješ tím že točíš CĚLÝM statorem  to co si nastavil ty byl pouze odtrh
Datum: 24. dubna 2012 14:30
Jméno: typeg
IP: uživatel12424
Posl.aktualizace: 24. dubna 2012 22:23
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 jubka: a teď šup s nim na aukro  konkurence musí bejt
Datum: 24. dubna 2012 22:23
 .. tak sem zkoušel z toho mýho vytáhnout těch 50kw  DD stačilo trochu poštelovat karbec, převrtat válec asi o 200výbrůsů a jede to celkem OK
Datum: 24. dubna 2012 21:33
 Rychle ho někdo kupte a odvezte ho pryč z Prostějova, protože bych nepřežil tu ostudu kdyby mě předjel na třindě.......
Datum: 24. dubna 2012 20:03
 Hustě! A jak vypadá nenápadně, aby to četníky nevábilo
Datum: 24. dubna 2012 18:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 50kw nemám ani pod kapotou
Datum: 24. dubna 2012 16:10
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 ty krávo, já to chci 50kw je asi 66 koní ale pozor to je java nééééé jawa
Datum: 24. dubna 2012 15:51
  asi menší úpravy  600ccm kyt na válec  trochu poladěný sání a kanály.... rozvod kardanem....  chtěl bych to vidět  xD
Datum: 24. dubna 2012 15:09
 Čau draci mám takovej problém potřebuju u svýho pincka vyndat pístní čep ale jde to strašně ztuha a stahovák nemám jeto originál stroj má najetý jen 7500,- ale jelikož jsem měl z levé strany motoru od spojky vyvalený gufero a kouřilo měto tak sem furt s kamarádem nemohli přijití čím toje tak jsme to rozdělali dívali se na píst a pohoda pak sme si mysleli žeto propaluje ale v pohodě tak jsme to složili a nechtěl chytit tak jsem to znovu rozdělal a že vyměním kroužky a koukám tak na kliku a ta obalená olejem a už meto bylo jasný že toje simering. Jenomže cose nestalo dal jsem novej simering vše složil spojku zatěsnil to a že složím válec ať jeto celý v kupě dávám pod válec těsnění a všímám si u mého originál trojkroužkového pístu jak je zezadu z vrchu naštíplý vubec nevím jak se to stalo hodně mněto mrzí ale naštěstí mám doma náhradní píst 38.00 nejetý nový i s kroužky ale bohužel jen dvoukroužkový takže musím sundat pístní čep a dát tam ten novej ale nejradši bych originál TŘÍKROUŽKOVÝ ale na nultej originál válec seto prej už nedělá jen na zakázku a jeto drahé tak kdyby někdo měl originál tříkroužkový 38.00 do pionýra at se prosim oze hned kupuju. Vyklepání jde ztuha kdyžsme to zkoušeli vyndat, a stahovák nemám na pístní čepi tak kdyby někdo poradil budu moc rád, díky moc draci ať to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2012 9:17
Jméno: LucasJawa20
IP: uživatel82
 Jo to já vsechno moc dobře vim
Datum: 25. dubna 2012 9:17
Jméno: mustaf10
IP: uživatel13670
 Trikruch ma lepsi kompres ale.mene max otacek/dvoukruch ma vetsi max otackz ale nema tolik kompresi a pak zase vixe trpii lozisko na klice avlozka valce.
Datum: 25. dubna 2012 7:46
Jméno: LucasJawa20
IP: uživatel11264
 Díky za kontakt draku. Jo jeto jedno ale já tam chci originál píst protože ten pincek je celej krásne zachovalej jak kdyby vyjel z linky tak at už toje v plný palbě.
Datum: 24. dubna 2012 18:55
Jméno: pavko
IP: uživatel12636
 http://www.firmy.cz/detail/671003-josef-basek-trebechovice-pod-orebem.html tady je na pana baška kontakt
Datum: 24. dubna 2012 16:23
Jméno: standais
IP: uživatel13661
 A není náhodou jedno, jestli je tam 3-kroužkovej píst nebo 2-kroužkovej ? osobně jsem nepozoroval rozdíl...
Datum: 24. dubna 2012 15:33
Jméno: LucasJawa20
IP: uživatel11264
 No tomě taky napadlo jsem hold vul stalo se stalo... ted uztoje jedno potřebuju ale proste píst tří kroužkovej sháním ho a nemuzu nikde sehnat koupil bych ho ale kdyz mi ani BUGS a PAVKO neodepsali tak nevím. jinak díky za odkaz
Datum: 24. dubna 2012 15:02
Datum: 24. dubna 2012 14:54
 na vytažení ti stačí imbus šroub a kus trubky http://ondramotopage.wz.cz/stahovak.htm
ad ulomenej píst ulomil si ho tim že si povoloval primární kolečko bez zajištění kliky a vzpříčil se ti píst a ten to pad odsral
Datum: 24. dubna 2012 14:54
Jméno: LucasJawa20
IP: uživatel11264
 pan Bašek *
Datum: 24. dubna 2012 13:29
Jméno: LucasJawa20
IP: uživatel11264
 Pavko ale na kolikátý víbrus ? na fichtlkrámku jsou jen na první víbrus 38.25 a na nultej jsem nikde nanašel jakej ban Bašek dej mi prosimtě kontakt
Datum: 24. dubna 2012 13:20
Jméno: LucasJawa20
IP: uživatel11264
 BUGS Proč ho nechceš prodat ? Jemito jasný... Ale já ho fakt moc potřebuji určitě by jsme se dohodli coty nato ? Toje sice dobrý ale než bych to vyrobil posvařoval na cočku byl by večer ale asi mi nic jiného nezbyde. BUGS máš prosimtě facebook ? Žebyjsme tam otom pokecali víc, díky moc .
Datum: 24. dubna 2012 13:19
Jméno: pavko
IP: uživatel13669
 Drahý 3 kroužek není mám ho od pana baška za par korun.
Datum: 24. dubna 2012 13:18
 Oprava: ne kulatiny, ale závitové tyče nebo dlouhého šroubu s uřízlou hlavou
Datum: 24. dubna 2012 13:13
 Stahovák si vyrobíš pomocí kulatiny která projde skrz čep a pár matiček a podložek. Na jedné straně větší podložka aby se opřela o píst a na druhé malá aby se opřela o pístní čep a pak na straně kde je větší podložka přitahuješ matičku. Tří kroužkový písty 38.00 doma mám, ale neprodám!
Datum: 24. dubna 2012 13:13
 Zdar draci okolik mám zkrátit řetěz na 11z kolečko ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2012 16:01
Jméno: tom
IP: uživatel13499
 tak na primár 11z to musíš koupit ten řetěz s pulčlankem  na sekundár 11z stačí když třeba řetěz pořádně napneš :
Datum: 24. dubna 2012 16:01
 primár nebo sekundár ?
Datum: 24. dubna 2012 14:55
 Já ho jenom napnul když sem tam dal 11z
Datum: 24. dubna 2012 12:31
 Zdravím.. chtěl bych se zeptat, jestli někdo nevíte, z čeho je vyrobené brzdové obložení na fichtlu a popř. jestli k tomu máte nějaký odkaz  a ještě bych potřeboval popsat co je to rychlopal a jak funguje.. Dělám maturitní práci na fichtla a nemůžu to nikde najít
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2012 13:16
Jméno: pavko
IP: uživatel13669
 brzdové obložení bude buď z azbestu nebo z feroda. Ale prevěpodobnejší je ten azbest. rychlopal funguje na principu ze mení otačívý pohyb na tahový a a tím zvedáš šoupoatko karburátoru a zpetná pružina ti to vraci z5
Datum: 24. dubna 2012 13:16
Jméno: JAWA
IP: uživatel10444
 Čau draci kamoš si dela řidičak skupiny A1 ale žeprej mu dneska řekli že od přištiho roku bude A1 jenom na automaty a chcu se zeptat jestli je to tak u fichtla je to manual a potřebuju na to řidičak A1 jestli se to na to vstahuje aj na to
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2012 11:15
 Skupina A1 zůstane beze změn
Datum: 24. dubna 2012 11:15
Jméno: Daniel
IP: uživatel12218
 Aho ja mam ridicak skupiny A1 uz rok a vstahuje se to i na fichtla a vsechny motorky.ale muzes si dodelat k tomu ridicaku rozsireni na normal spojku aby si mohl ridit normal motorku  ja si to tak udelal
Datum: 24. dubna 2012 10:10
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 http://skutrmania.cz/clanek/202-stopetadvacitky-k-ridicaku-na.html Tady to máš vysvětlené A1 je bude do 125ccm a v případě že máš jen Béčko budeš moct řídit padesátky tak jako do teď + 125 s automatem
Datum: 24. dubna 2012 6:55
 Zdravím draci, potřeboval bych prosím poradit. Mám Dandy 125 motor CPI. A dotaz spodčívá v tom, že mi odešlo vahadlo (ulomilo se) a já nemohu sehnat nové - nikde není. Tak se ptám, zda někdo neví kde nějaké sehnat, případně náhradu z jiné značky. Za každou radu děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2012 10:46
Datum: 24. dubna 2012 10:46
|



|