česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  537  538  539  540  541  542  543  544  545  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Honzaaaa      IP: uživatel4207    
Cus muze se neco stat kdyz budu jezdit na fichtlovi bez vyfuku a vyfukovyho kolena? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2012 19:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
budeš za debila :-)
 
 
Datum: 25. dubna 2012 19:27
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel12547    
a bez vyfuku to hovno jede ve vysokej otackach asi tak ...
 
 
Datum: 25. dubna 2012 19:22
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
budeš to pomalu zadírat od spodu, můžeš se dočkat horších startu, po delší jízdě budeš hluchej a od fízlů můžeš dostat za nekompletní výfuk ;-) takže asi tak
 
 
Datum: 25. dubna 2012 15:58
 
 
 
 
Jméno: jozka      IP: uživatel13546    
zdarec. jaký máte názor na motorový olej Paramo Trysk M2T API-TB ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2012 17:40
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Pokud budeš dodržovat mísící poměr a nevadí ti jednou za čas dekarbonizovat, tak je ok. Jezdim na něj několik let a žádné problémy jsem s ním neměl(předpokládám, že ho máš do pionýra bo tak) pokud máš nějakou "ostřejší" úpravu motoru, tak zvaž M2T super, ale do sériovýho pionýra je až skoro "nevhodnej".
 
 
Datum: 25. dubna 2012 17:40
 
 
 
 
Jméno: Jarda23      IP: uživatel13673    
Čau draci.. Potřebuju pomoc protože už si nevím rady. Mám Mustanga po výbrusu (nový píst, přetěsnění atd.) ale pořád nejede. Je tam nová svíčka, kabel, fajfka, komplet vyčištěný karbec, jiskru hází, s kámošem jsme vyměnili z fungujícího fichtla postupně všechy díly z elektriky abychom to zkusili jsetli to není tím. Ale pořád nic. Zkoušeli jsem ho na letišti roztáhnout za autem tak se občas na chvilku chytil ale stejně nic. Od válce to jakoby střílelo zpátky rány i jakoby zpátky přes karbec (nevím jak to popsat). Už jsem z toho šedivej.. díky za nápady ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2012 20:27
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel13037    
a mě třeba napadá pootočená vačka, která nemusí sedět v ve výstupku proti otočení, nebo třeba ustřižený kolíček na klice a je možný že může být pootočený celý magneto a hází to v nevhodnou chvíly mě se třeba stalo to s tou vačkou ale aspoň to jelo, ale než sem na to přišel
 
 
Datum: 25. dubna 2012 20:27
 
 
 
 
Jméno: Jarda23      IP: uživatel13673    
svíčka hází v pohodě jiskru;-) O víkendu zkusím to co jste tu psali. Jinak toho fichtla snad už rozmlátim :-D
 
 
Datum: 25. dubna 2012 16:55
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Problém bych viděl v bohaté směsi (hladina, olej - poměr, jehla) a nebo v předstihu .. !
 
 
Datum: 25. dubna 2012 14:24
 
 
 
 
Jméno: JERrRY      IP: uživatel13258    
Svíčka hází jiskru malou nebo velkou? (jak moc, třeba to někde nekontaktí) Ano? a co předstih a odtrh? El. zapojená správně? To bude nějaká kravina, třeba kondenzátor, indukční cívka nebo něco s karbecem...
 
 
Datum: 25. dubna 2012 12:58
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoj draci na 20w zapalku maji byt 2 velke civky a jedna mala? ja sem mel malou jako zapalovaci a nejak se mi spalila bo byla cela cerna a vymenil sem ji a jede mi to, ale bojim se tam dat dalsi 2 velke civky jako svetelne. Jka to mam udelat abych nemel vsechny 3 velke kdyz to tam nema byt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2012 13:09
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mam teda velkou světelnou a malou spojený
 
 
Datum: 26. dubna 2012 13:09
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kde mam sehnat ty mensi civky?
 
 
Datum: 25. dubna 2012 21:37
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo maj tam být 2 velké cívky a jedna malá, ta největší a nejširší má být nahoře víc vlevo, je určena k napájení světel a klaksonu, pak je tam nahoře víc vpravo maličká tu jasně poznáš a je k napájení zadního světla no a pak je dole zapalovací cívka je o trochu menší než ta světelná, možná ji půjde poznat podle vinutí ale kolik má závitů nevím .. 3 velké tam nedávej, na to musí být aji jiný rotor .. jinak schéma je tu z tama to trošku vyčteš http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_50_typ_21/schema/schema3/obr1.gif
 
 
Datum: 25. dubna 2012 19:03
 
 
 
 
Jméno: jubka      E-mail:      IP: uživatel13674    
cau :-) hele je to tak ( co já vim) že ta malá cos tam měl by měla bejt na klakson a te velká s tlustym vynutím na světla. Zapalaovací cívka by měl být se slabim vynutím. Je to proto že má více závitů a dodává potřebný napětí nebo co ... to je jedno. Každopádně na zapalování musí bejt se slabim vynutim ale větší !!! Se světelnou cívkou to nejede. Možná jen vyjímečně.. Ale abych ti odpověděl. Můžeš mít všechny tři velký. Akorát ti to bude vytvářet víc energie tj. myšleno že to bude jako 30W zápalko a né 20ti. Kdyžrtak napiš ještě ;-) .... Jo a vzkaz pro CeZetaka -> kdybys sis tohle náhodou přečetl a měl bys zase naky blbý kecdi, tak nepiš to že jsem to napsal blbě a že je to blbost, ale mohl bys aspon jednou na něco odpovědět normálně a poradit. Nech si ty svoje keci :-) Dík
 
 
Datum: 25. dubna 2012 15:04
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoj draci :-D, neska sem skladal pincka a ze dam retez a zkusim to nejak roztlacit a co se mi zase neposralo, nefunguje spojka.. normalne zmacknu a nic se nedeje. Tak me napadlo ze mi mozna vypadla ta kulička co je mezi dlouhou a kratkou tyčinkou jenomze kamos ma v mustangu 2 kuličky, mezi tema tyčinkama a este v kartru v tom guferu takovem, ale ja ji tam nikdy nemel.. jak to ma byt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2012 21:54
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejprve dáš krátkou tyčku,tím důlkem směrem ven,potom kuličku a potom dlouhou tyčku tím zbroušeným koncem dovnitř. Teď už ale nevím průměr té kuličky,ale myslím,že je to 5 mm.
 
 
Datum: 24. dubna 2012 21:54
 
 
 
 
Jméno: CrossMan      IP: uživatel11092    
Zdravím. Potřeboval bych pomoc. Mám simsona do crossu a řeším problém, že když vjedu na nějaký skok, letím a dopadnu tak mě motorka začne chcípat a během sekundy znova chytne. Ale někdy chcípne úplně. Nevím čím to je nikdy to nedělálo až teď. Nevíte čím by to mohlo byt? Díky za odpovědi... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2012 7:21
 
 
 
 
Jméno: přemysl      E-mail:      IP: uživatel13340    
zkuz při dopadu mačkat spojku!!!při kvatlu než se to vyrovná kvalt z dopadem tak je z toho motor blbý
 
 
Datum: 25. dubna 2012 7:21
 
 
 
 
Jméno: Bambí      IP: uživatel13327    
Ahoj draci, chtěl bych slyšet váš názor na Blatu 125. Děkuju předem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2012 20:16
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na 487 ji natřu jak nic :-D je to šrot já bych šel jedině do 2t a když enduro tak dt 125 ;-)
 
 
Datum: 25. dubna 2012 20:16
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel9410    
kup si 2t , sezenes za dobry prachy aprilii kolem roku 2005 , ja sem ted prodaval mx 160,mela 38 koní a s tim uz se nechalo svejst
 
 
Datum: 24. dubna 2012 22:20
 
 
 
 
Jméno: kopriva      IP: uživatel13546    
nabarvit na zeleno a hodit do kopřiv :-)
 
 
Datum: 24. dubna 2012 21:58
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
super určitě jdi do ní jen řidítka možná by mohly být vyšši jinak se podívej na youtube kolik tma má roberto vydeií s blatou 125 je tma pod nickem CZ125 a ty přední vydle marchozi supr blata good luck :-)
 
 
Datum: 24. dubna 2012 20:56
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel9410    
budu se snazit byt objektivni , vzhled dobry , zpracováni uspokojivy , motor je takovej lepsi prumer a rozhodne se neda srovnavat treba s motor s wr 125 , ten je trochu jinde , z myho neobjektivniho pohledu je to jenom takovej rychlejsi fichtl kterej te prestane po 3 dnech bavit protoze na svezeni po silnici to nema vykon a v terenu to taky neak neni ono .
 
 
Datum: 24. dubna 2012 19:55
 
 
 
 
Jméno: mates20      IP: uživatel13532    
cus mam problem se svoji čz 175/450 za studena ji nastartuji uplne v pohode ale jak se ohřeje tak nejde nastartovat ale jak zase schladne tak v pohode dik za odpoved. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2012 10:57
 
 
 
 
Jméno: Peeter      IP: uživatel13678    
Mám čz 175/487 a měl jsem tenhle samý problém...bylo to tím že byl bordel u plaváku ze zanesené nádrže. Vyčistil jsem a frčí jak za mlada.
 
 
Datum: 26. dubna 2012 10:57
 
 
 
 
Jméno: mates20      IP: uživatel13532    
jo skusim dat chudsí na jakým zářezu má být jehla?a este me napadla svíčka nemůže to být tim.dik
 
 
Datum: 25. dubna 2012 14:28
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Základ je čisté vzduch. filtr + seřízené karburátor (směs).......... Pak chytá i za tepla nadrc bez plynu.....
 
 
Datum: 24. dubna 2012 19:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Třeba bohatá směs...
 
 
Datum: 24. dubna 2012 18:56
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čaute, už na to nemám nervy.. mám fichtla 05tku jezdil tak nějak v pohodě ale pak přestal táhnout nic sem nevyjel na jedničku atd.. tak sem to koumal vyměnil gufero pod zapalováním přetěsnil válec a karbec, ale stejně to nejelo tak sem vytrhl vzduchový filtr(original) a najednou to jelo... ale prostě když se ohřeje a pak přidává plyn tak trvá a jakoby se dusí a pak se vstřebá a de vytočit a pak de točit hned za sebou ale když se chvíli nechá tak zas se musí vstřebat. Jehlu mám na druhým ze shora. A když se přidá plyn tak je vidět jak vylítává rozprášenej benzín z karburátoru ( tam jak má bejt vzduch filtr) koupil sem novou vložku ale stejně to nejede.. Nevím čím to může už bejt už tenkrát se to blbě rozjíždělo a pak už to na filtr nejelo vůbec a teď když jedu bez něj tak to jede ale zase trvá jak se vstřebávaj ty otáčky to dělala i před tím svíčka je nová NR15C indučku sem měnil.. kondík taky.. už fakt nevim proč.. nejraději bych to vyhodil z okna odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2012 6:29
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
jinak tohle dělá i netěsnost na filtrboxu, na to se podívej nejdřív než začneš hýbat předstihem, musí to být uplně těsné pokud máš už nový filtr jako u 20ky tak ho klidně omotej lepenkou ať nepřisává.
 
 
Datum: 25. dubna 2012 6:29
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
děkuju za radu zejtra udělám ten předstih asi máš pravdu ! díky moc! :-)
 
 
Datum: 24. dubna 2012 21:13
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
protože podle toho co píšeš to vypadá na strašně malej předstih nebo nulovej
 
 
Datum: 24. dubna 2012 20:04
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ale to že tam byla riska neznamená že to bylo nastavený dobře,kladívka se ti taky opotřebovávaj a tím se ti mění odtrh i předstih nastav předstih tak jak má bejt né podle nějaký risky a pak napiš
 
 
Datum: 24. dubna 2012 20:04
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
předstih ani odtrh sem nedělal ale na zapalování byla ryska tak sem to dal na ní a víc nedělal.
 
 
Datum: 24. dubna 2012 19:27
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
seřídil jsi předstih?
 
 
Datum: 24. dubna 2012 19:21
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslíš že by to mohl dělat plovák ? o.O
 
 
Datum: 24. dubna 2012 18:03
 
 
 
 
Jméno: martoj      IP: uživatel13602    
skus vymenit plovak a vicko plovaku
 
 
Datum: 24. dubna 2012 17:35
 
 
 
 
Jméno: Jawa 20      IP: uživatel13387    
Zdarec, jak zjistím u Jawy 20 jaké mám zapalování, jestli mám 20W nebo 30W. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2012 19:58
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13550    
asi jak pro koho, pro mě ne, pro tebe nejspíš taky, ale vzhledem k otázce tazatele bych si u něj jistej nebyl .)
 
 
Datum: 25. dubna 2012 19:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a to je problém cívky poskládat tak v jakém pořadí mají být a propojit světelné i kdyby byly tak daleko od sebe? :-)
 
 
Datum: 25. dubna 2012 19:35
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13550    
čzeťák: tak to bude mít patrně horší jiskru vzhledem k pozici cívek na statoru a magnetů v rotoru.. jinak dobře, 30W stator má dva póly spojený, 20W stator má ke každé zvláštní drát..
 
 
Datum: 25. dubna 2012 16:49
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hh: a co když nekdo dal jiné cívky? :-) .... poznáš podle cívek.. na 20W jdou 2 velké a jedna maličká... na 30W jsou 3 velké cívky
 
 
Datum: 24. dubna 2012 19:40
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13550    
je to vyražený (vylitý) na statoru
 
 
Datum: 24. dubna 2012 17:12
 
 
 
 
Jméno: Petr Necas      IP: uživatel13327    
Chci se zeptat jestli jsou díly na jawu 125 dandy stejné jako na dakarku a sportku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2012 7:31
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel13670    
Co se tyce motoru tak vubec nic, mozna tak namejvys vahadlo ventilu tod vse
 
 
Datum: 25. dubna 2012 7:31
 
 
 
 
Jméno: Solta.Richard ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano jsou..Tyhle tipy se liší akorát kapotáží motor by měl být stejný..Akorát nesmí mít jiné motory..Záleží podle roku.
 
 
Datum: 24. dubna 2012 22:30
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      E-mail:      IP: uživatel10158    
Ahoj draci,prosímvás ... měl sem fichtla na technické ... ten fichtl byl oranžový ještě orig barva .. napsali to jako červená-základní ... myslíte že když fichtla nastříkám na červeno bude to někomu vadit ? :-D .. díky za každou odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2012 13:25
 
 
 
 
Jméno: rade      IP: uživatel12079    
ja měl na mustafovi spz stejnou s vozikem
 
 
Datum: 30. dubna 2012 13:25
 
 
 
 
Jméno: jawa_20      IP: uživatel13387    
A víte co se stalo mě, já jsem tam přijel na modrém ickovi a oni mě do TP zapsali barva modrá. :-)
 
 
Datum: 24. dubna 2012 22:13
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a já přijel s mustangem na STK a tam mi řekli jestli tam jsem s traktorem,že moje spz je evidovaná na traktor...takže bych rozdíl mezi tmavou,základní,světlou červenou vůbec neřešil..
 
 
Datum: 24. dubna 2012 19:22
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel13627    
Tak to je draku mazec, já mám zase originál světle červenou 20ku a udělali mi z toho oranžovou základní. :o)
 
 
Datum: 24. dubna 2012 15:08
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
radši nech změnit barvu v papírech červených je jak sraček
 
 
Datum: 24. dubna 2012 14:49
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec uš si nevím rady mám pionýra 20 a nechce startovat trvá mi to dlouho a když se to povede tak pak zatepla už ho nenastartuju svíčku sem dal novou 15c místo 17c a nedrží někdy volnoběh nevíte čím to je potřebuju pomoct dik za rychlou odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2012 11:00
 
 
 
 
Jméno: pavel258      IP: uživatel13406    
šlo... zkus to tak...... a dej ji víc k magnetu ale bacha aby to potom už nebylo moc a nedřelo.
 
 
Datum: 25. dubna 2012 11:00
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a neudělám neco s předstihem ?????????? a nestačilo by jenom sundat to víčko na té straně ???????? a né celíí a uvidím ty šrouby snadno ??????????
 
 
Datum: 25. dubna 2012 9:29
 
 
 
 
Jméno: Solta.Richard ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus vyčistit filtr na sání
 
 
Datum: 24. dubna 2012 22:34
 
 
 
 
Jméno: pavel258      IP: uživatel13406    
mne je taky 15. měla by být když zděláš kryt od spojky uplně nalevo nejblíž k zadnímu kolu.zkus ta šroubky který ji drží povolit at si ji magneto přitáhne a uvidíš.
 
 
Datum: 24. dubna 2012 19:39
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nemůžu s tou cívkou něco udělat mě je totiž 15 a nechcu to zničit a kde ta cívka vlastně je ?? dik za odpověd
 
 
Datum: 24. dubna 2012 19:30
 
 
 
 
Jméno: pavel258      IP: uživatel13406    
jo to dělá i mne.zkus se podívat na vzduchový filtr jestli neni vypadlý z karburátora..kdyby byl tak to saje falešný vzduch a nedrží volnoběh. a nebo se jeste podívej do zapalování na zapalovací cívku. musí tam být malá mezera.....
 
 
Datum: 24. dubna 2012 14:07
 
 
 
 
Jméno: MihalK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak nastavim odtrh na mustangu.Když dam píst do HÚ tak nastavim mezi kladívkama 0.4.Ale když točim dál tak kladívka jdou od sebe ještě víc.Nastavuju to dobře????Díky za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2012 15:15
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
napůl, max odtrh je 0.4 což pokud je dobře předstih by mělo bejt v horní úvrati pokud je špatně tak to natoč tak aby byl co největší odtrh a pak nastav O,4
 
 
Datum: 24. dubna 2012 15:15
 
 
 
 
Jméno: DrahHonza      E-mail:      IP: uživatel10158    
Do té doby až si nastavil kladívka to bylo dobře ... HÚ potom 0.4 v kladívkách a předstih nastavuješ tím že točíš CĚLÝM statorem :-) to co si nastavil ty byl pouze odtrh
 
 
Datum: 24. dubna 2012 14:30
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel12424    
Tohle chci! http://auto.aukro.cz/java-pionyr-i2293955870.html Ty krávo 50kw:-D To musí trhat asfalt:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2012 22:23
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
jubka: a teď šup s nim na aukro :-D konkurence musí bejt :-D
 
 
Datum: 24. dubna 2012 22:23
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
.. tak sem zkoušel z toho mýho vytáhnout těch 50kw :-DDD stačilo trochu poštelovat karbec, převrtat válec asi o 200výbrůsů a jede to celkem OK :-D
 
 
Datum: 24. dubna 2012 21:33
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rychle ho někdo kupte a odvezte ho pryč z Prostějova, protože bych nepřežil tu ostudu kdyby mě předjel na třindě.......
 
 
Datum: 24. dubna 2012 20:03
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hustě! A jak vypadá nenápadně, aby to četníky nevábilo :-D
 
 
Datum: 24. dubna 2012 18:44
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
50kw nemám ani pod kapotou :-D
 
 
Datum: 24. dubna 2012 16:10
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
ty krávo, já to chci 50kw je asi 66 koní ale pozor to je java nééééé jawa
 
 
Datum: 24. dubna 2012 15:51
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
:-D asi menší úpravy :-D 600ccm kyt na válec :-D trochu poladěný sání a kanály.... rozvod kardanem.... :-D chtěl bych to vidět :-D xD
 
 
Datum: 24. dubna 2012 15:09
 
 
 
 
Jméno: LucasJawa20      E-mail:      IP: uživatel11264    
Čau draci mám takovej problém potřebuju u svýho pincka vyndat pístní čep ale jde to strašně ztuha a stahovák nemám jeto originál stroj má najetý jen 7500,- ale jelikož jsem měl z levé strany motoru od spojky vyvalený gufero a kouřilo měto tak sem furt s kamarádem nemohli přijití čím toje tak jsme to rozdělali dívali se na píst a pohoda pak sme si mysleli žeto propaluje ale v pohodě tak jsme to složili a nechtěl chytit tak jsem to znovu rozdělal a že vyměním kroužky a koukám tak na kliku a ta obalená olejem a už meto bylo jasný že toje simering. Jenomže cose nestalo dal jsem novej simering vše složil spojku zatěsnil to a že složím válec ať jeto celý v kupě dávám pod válec těsnění a všímám si u mého originál trojkroužkového pístu jak je zezadu z vrchu naštíplý vubec nevím jak se to stalo hodně mněto mrzí ale naštěstí mám doma náhradní píst 38.00 nejetý nový i s kroužky ale bohužel jen dvoukroužkový takže musím sundat pístní čep a dát tam ten novej ale nejradši bych originál TŘÍKROUŽKOVÝ ale na nultej originál válec seto prej už nedělá jen na zakázku a jeto drahé tak kdyby někdo měl originál tříkroužkový 38.00 do pionýra at se prosim oze hned kupuju. Vyklepání jde ztuha kdyžsme to zkoušeli vyndat, a stahovák nemám na pístní čepi tak kdyby někdo poradil budu moc rád, díky moc draci ať to jezdí :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2012 9:17
 
 
 
 
Jméno: LucasJawa20      IP: uživatel82    
Jo to já vsechno moc dobře vim :-)
 
 
Datum: 25. dubna 2012 9:17
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel13670    
Trikruch ma lepsi kompres ale.mene max otacek/dvoukruch ma vetsi max otackz ale nema tolik kompresi a pak zase vixe trpii lozisko na klice avlozka valce.
 
 
Datum: 25. dubna 2012 7:46
 
 
 
 
Jméno: LucasJawa20      IP: uživatel11264    
Díky za kontakt draku. Jo jeto jedno ale já tam chci originál píst protože ten pincek je celej krásne zachovalej jak kdyby vyjel z linky tak at už toje v plný palbě.
 
 
Datum: 24. dubna 2012 18:55
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel12636    
http://www.firmy.cz/detail/671003-josef-basek-trebechovice-pod-orebem.html tady je na pana baška kontakt
 
 
Datum: 24. dubna 2012 16:23
 
 
 
 
Jméno: standais      IP: uživatel13661    
A není náhodou jedno, jestli je tam 3-kroužkovej píst nebo 2-kroužkovej ? osobně jsem nepozoroval rozdíl...
 
 
Datum: 24. dubna 2012 15:33
 
 
 
 
Jméno: LucasJawa20      IP: uživatel11264    
No tomě taky napadlo jsem hold vul stalo se stalo... ted uztoje jedno potřebuju ale proste píst tří kroužkovej sháním ho a nemuzu nikde sehnat koupil bych ho ale kdyz mi ani BUGS a PAVKO neodepsali tak nevím. jinak díky za odkaz
 
 
Datum: 24. dubna 2012 15:02
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 24. dubna 2012 14:54
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na vytažení ti stačí imbus šroub a kus trubky http://ondramotopage.wz.cz/stahovak.htm ad ulomenej píst ulomil si ho tim že si povoloval primární kolečko bez zajištění kliky a vzpříčil se ti píst a ten to pad odsral
 
 
Datum: 24. dubna 2012 14:54
 
 
 
 
Jméno: LucasJawa20      IP: uživatel11264    
pan Bašek *
 
 
Datum: 24. dubna 2012 13:29
 
 
 
 
Jméno: LucasJawa20      IP: uživatel11264    
Pavko ale na kolikátý víbrus ? na fichtlkrámku jsou jen na první víbrus 38.25 a na nultej jsem nikde nanašel jakej ban Bašek dej mi prosimtě kontakt
 
 
Datum: 24. dubna 2012 13:20
 
 
 
 
Jméno: LucasJawa20      IP: uživatel11264    
BUGS Proč ho nechceš prodat ? Jemito jasný... Ale já ho fakt moc potřebuji určitě by jsme se dohodli coty nato ? Toje sice dobrý ale než bych to vyrobil posvařoval na cočku byl by večer ale asi mi nic jiného nezbyde. BUGS máš prosimtě facebook ? Žebyjsme tam otom pokecali víc, díky moc .
 
 
Datum: 24. dubna 2012 13:19
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel13669    
Drahý 3 kroužek není mám ho od pana baška za par korun.
 
 
Datum: 24. dubna 2012 13:18
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Oprava: ne kulatiny, ale závitové tyče nebo dlouhého šroubu s uřízlou hlavou
 
 
Datum: 24. dubna 2012 13:13
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stahovák si vyrobíš pomocí kulatiny která projde skrz čep a pár matiček a podložek. Na jedné straně větší podložka aby se opřela o píst a na druhé malá aby se opřela o pístní čep a pak na straně kde je větší podložka přitahuješ matičku. Tří kroužkový písty 38.00 doma mám, ale neprodám! :-D
 
 
Datum: 24. dubna 2012 13:13
 
 
 
 
Jméno: Nyklicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci okolik mám zkrátit řetěz na 11z kolečko ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2012 16:01
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel13499    
tak na primár 11z to musíš koupit ten řetěz s pulčlankem :-D na sekundár 11z stačí když třeba řetěz pořádně napneš :
 
 
Datum: 24. dubna 2012 16:01
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
primár nebo sekundár ?
 
 
Datum: 24. dubna 2012 14:55
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já ho jenom napnul když sem tam dal 11z :-)
 
 
Datum: 24. dubna 2012 12:31
 
 
 
 
Jméno: kahisek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím.. chtěl bych se zeptat, jestli někdo nevíte, z čeho je vyrobené brzdové obložení na fichtlu a popř. jestli k tomu máte nějaký odkaz :-) a ještě bych potřeboval popsat co je to rychlopal a jak funguje.. Dělám maturitní práci na fichtla a nemůžu to nikde najít :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2012 13:16
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel13669    
brzdové obložení bude buď z azbestu nebo z feroda. Ale prevěpodobnejší je ten azbest. rychlopal funguje na principu ze mení otačívý pohyb na tahový a a tím zvedáš šoupoatko karburátoru a zpetná pružina ti to vraci z5
 
 
Datum: 24. dubna 2012 13:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA      IP: uživatel10444    
Čau draci kamoš si dela řidičak skupiny A1 ale žeprej mu dneska řekli že od přištiho roku bude A1 jenom na automaty a chcu se zeptat jestli je to tak u fichtla je to manual a potřebuju na to řidičak A1 jestli se to na to vstahuje aj na to odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2012 11:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Skupina A1 zůstane beze změn
 
 
Datum: 24. dubna 2012 11:15
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel12218    
Aho ja mam ridicak skupiny A1 uz rok a vstahuje se to i na fichtla a vsechny motorky.ale muzes si dodelat k tomu ridicaku rozsireni na normal spojku aby si mohl ridit normal motorku :-D ja si to tak udelal
 
 
Datum: 24. dubna 2012 10:10
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
http://skutrmania.cz/clanek/202-stopetadvacitky-k-ridicaku-na.html Tady to máš vysvětlené A1 je bude do 125ccm a v případě že máš jen Béčko budeš moct řídit padesátky tak jako do teď + 125 s automatem
 
 
Datum: 24. dubna 2012 6:55
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci, potřeboval bych prosím poradit. Mám Dandy 125 motor CPI. A dotaz spodčívá v tom, že mi odešlo vahadlo (ulomilo se) a já nemohu sehnat nové - nikde není. Tak se ptám, zda někdo neví kde nějaké sehnat, případně náhradu z jiné značky. Za každou radu děkuji. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2012 10:46
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kouknul bych se po náhradních dílech na yuki, pro zobrazení cen je nutná registrace na těch stránkách, je to ono http://ndshop.yukimoto.cz/index.php?pg=katshskup&model=QM125-10V&skup=07 ?
 
 
Datum: 24. dubna 2012 10:46
 
<  537  538  539  540  541  542  543  544  545  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 17:07:22 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu