Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau draci, jakou měli povrchovku rozety na staďáka?? Zinek nebo chrom?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2012 20:45
Jméno: cmelak
IP: uživatel13069
 Super, dík moc!!!
Datum: 18. ledna 2012 20:45
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já jí mám původní a je to zinek
Datum: 17. ledna 2012 19:07
 Viděl bych to na zinek...aspoň já použil při renovaci zinek
Datum: 17. ledna 2012 18:34
Jméno: Páva
IP: uživatel13005
 http://www.youtube.com/watch?v=8-qLF9PA02g&feature=youtu.be
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2012 15:17
 no dobry ale příště aspon k tomu něco napiš a ne jen holej odkaz jinak fotky dobry jen by k tomu mohla hrát náká hudba
Datum: 25. ledna 2012 15:17
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Čus Draci,nevím si rady fichtl mi nejde nastartovat karburátor jsem čistil celá palivová soustava je vyčištěna,předstih je seřízený, svíčka nová krásnou jiskru háže tak nevím čím to je,Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2012 18:06
Jméno: koumak
IP: uživatel12849
 Filip- ty si intelient jak prase
Datum: 17. ledna 2012 18:06
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 to Filip jako že lameli sůvisíja s tím že motorka chytne ? , jinak ja bych zkontroloval ci mas dobre odizolovane kladivko , pak bych prosel pro jistotu odtrh , predstih a zkusil víc svíček , mohls narazit na špatnou svíčku . Napsal sem vše co mně napadlo , zkoušej pořadí keré je nejjednodušší
Datum: 17. ledna 2012 17:58
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Sedí dobře hlava s válcem taky my to jednou dělalo a nělo to malou kompresi, nebo svíčka neháže pod tlakem
Datum: 17. ledna 2012 17:55
Jméno: Filip
IP: uživatel9246
 cs skusil si novy lameli me to taky tak nejak blblo koupil sem novy lamely a mezi lamely a problem je pric
Datum: 17. ledna 2012 17:50
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 nazdar motorkári. mám pre vás možnosť navštívenia nového forka: http://www.jawaforum.cz. je to forko o pionierok, JAWACH 250,350 a vela dalšieho. máme málo členov a chceme sa rozrastat. máte moznost zaregistrovat sa na novom super fore
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2012 22:10
 super uchytenie vyfuku
Datum: 05. února 2012 22:10
Jméno: Tommy017
IP: uživatel11915
Datum: 05. února 2012 21:59
Datum: 05. února 2012 21:19
 nic pro me ja mam babetu  ale pionyra taky
Datum: 05. února 2012 18:39
 Potřeboval bych poradit kde by se dalo sehnat malé plexi na zakrytí budíku na čz 175 487
.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2012 18:11
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 on myslí spíš plexisklo, jako štít před palubovkou ne?
Datum: 18. ledna 2012 18:11
 kolik to stoji na mustanga na ten malej do 80km/h ?
Datum: 17. ledna 2012 19:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 sklenář ti ho vyřeže za 80,-
Datum: 17. ledna 2012 19:10
 tak to asi jedině celej tachometr nebo s jiného tachometru třeba ze škodovky bude pasovat
Datum: 17. ledna 2012 14:55
Jméno: Joan
IP: uživatel12600
 čau, potřebuju poradit s Jawou 350/354. Konkrétně s hlavami válců. se spalovací komorou. Vím že existuje druh kůlatý, a jakoby do zvonu. Potřeboval bych vědět od kdy se montovaly. Já mám motor s jednou pákou startovací a současně řadící. To znamená 12kw. ale mám tam hlavy se spalovací komorou jako má pérak - kulatou což byl slabší motor.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2012 14:22
 Zdar chlapáci, hledám vše kolem Jawa 22, jak dokumentaci, tak díly i celé moto, dík za vše kolem tohoto stroje.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2012 8:45
 Dík za fotky, můžem poslat další na můj e- mail ?
Datum: 18. ledna 2012 8:45
Jméno: jenco
IP: uživatel12394
Datum: 18. ledna 2012 8:35
Jméno: standa
IP: uživatel4175
 Nevím o jiných informacích,než jsou na Jawa-50.cz
Datum: 17. ledna 2012 19:46
 na CR a SR takmer darmo hladás..
Datum: 17. ledna 2012 16:41
 to bude trvať bol to spíš prototyp.. tak hodne šťastí
Datum: 17. ledna 2012 16:41
Datum: 17. ledna 2012 16:01
Jméno: Martas
IP: uživatel8411
 zdravím draci mám problém mám čz 175/487 jela suprově ale zničeho nic mi přestala jet natekla mi voda do zapalování vysušil ssem to vše a když to cchi nakopnout chytne na první šlápnutí jako dřív ale hned chcípne jiskru hází jak má nevíte čím to je ?? myslím si kondík
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2012 17:50
Jméno: Martas
IP: uživatel8411
 prave ze jo svicka morka ja to nakopnu a hned capne ale po 3 vterinach chcipne a svicka mokra jiskru hazi
Datum: 17. ledna 2012 17:50
 a co benzín de tam ? je svíčka mokrá?
Datum: 17. ledna 2012 14:56
Jméno: Martas
IP: uživatel8411
 nn karburátor sme čistil nevá to vliv
Datum: 17. ledna 2012 10:59
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a nenatekla ti ta voda i do karburace?
Datum: 17. ledna 2012 8:50
Jméno: Pérák
IP: uživatel12812
 Zdravim draci, mám vyhlídnuté papíry na jawa 21 a nevím si rady... Majitel dokladů mi napsal ze na nej nejsou psane, ale ze ma plnou moc a ja nevim co to pro me znamena... muze majitel ty doklady odhlasit a dat do poloprevodu nebo musim podepsat plnou moc... díky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2012 9:58
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 hlavně bacha na řádně sepsanou smlouvu a pojištění !!! aby pak nebyl problém s psaním od ČKP (české kanceláře podrazáků)
Datum: 17. ledna 2012 9:58
 jo jde to, je to přepis na třetí osobu
Datum: 17. ledna 2012 9:48
Jméno: standa
IP: uživatel13066
 To je přece jednoduchý...ať to jde na tebe odhlásit...když se mu to povede,tak je to v suchu...tebe todál nemusí trápit...už jen pujdeš a přihlásíš to na sebe...to on to má průserový z jeho strany...papíry bych zaplatil,až by doložil,že jsou odhlášený na mě...
Datum: 17. ledna 2012 7:12
 Zdar dnes sem byl projet poprvé fichtla od složení...a koukal sem že mezi hlavou a spodním plechem (prsa) přeskakuje dost silná jiskra na volnoběh, jestli i za jízdy to nevím...věští to nějakej skrat nebo co?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2012 9:49
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 mohla by to dělat odizolovaná hlava od zbytku motoru, zkus tu hlavu sundat a (hlavně v místě děr pro štefty) pořádně umejt a odmastit, aby se podložky dotýkaly celou plochou hliníku hlavy
Datum: 19. ledna 2012 9:49
Jméno: juraj
IP: uživatel13065
 ako je to s 9z primarnym kolieckom,niesu skladom??
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2012 7:36
 uz budou
Datum: 17. ledna 2012 7:36
Jméno: Vody
IP: uživatel12269
 Zdaryy, chci se zeptat, jestli se do pístu vrtají nějaké díry, popřípadě díra, když mám překlapkovanej válec, protože sem někde slyšel, že pokud mam na fichtlu klapky na válci, tak musím mít někde díru v pístu aby to mělo nějakej efekt, jinak sou tam zbytečně, tak se chci zeptat, jestli je to pravda a kde by se to mělo vrtat, díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2012 8:25
Jméno: pavko
IP: uživatel12636
 Jestli chceš odlehcovat píst tak se podivej na výšší školu motorismu
Datum: 17. ledna 2012 8:25
 mám klapku ale nevim proc.. sam borec a 10 koni ve valci!!!
Datum: 16. ledna 2012 21:46
 fantázia
Datum: 16. ledna 2012 21:36
Jméno: standa
IP: uživatel13060
 jestli máš klapkovej válec a nevíš proč tam máš tu klapku,tak ten válec prodej....díra v pístu je zbytečná,jestli neotvírá a nebo neplní nějaký kanál....ale pro dekoraci mužeš navrtat klidně 5 dir
Datum: 16. ledna 2012 21:02
Jméno: JEN
IP: uživatel12782
 čau draci hele pojede líp fík když na něj dám karbec ze simára ?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2012 20:29
Jméno: Jiří
IP: uživatel13005
 Nepojede. Karbrátor ze simsona má tuším o 1mm menší difuzor než z Jawy 21. Navíc lidi mývají problém ze sytičem u simsona, když na něm odejde těsnící gumička, tak je směs moc bohatá. Jedinou výhodu vidím, pokud hodně padáš, tak se ti nestane, že se ti motor uchlastá a nepujde nastartovat  protože má centrální plovákovku. A taky v něm jsou klasické trysky.
Datum: 16. ledna 2012 20:29
Jméno: d50
IP: uživatel13063
 zdaec draci.chci se optat jestli my na karbec na dandyně 50 (bing 18)bude pasovat filtr 35,32,..?či jakej..díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2012 21:43
 ne
Datum: 16. ledna 2012 21:43
 RE JAWA 50/20
tak predstih sem este nezkousel, sem nemocny, jinak potrebuju poradit jaky olej mam dat do motoru? v obcohde mi rekli ze potrebuju vedet oktany nebo co tak prosimvas nejaky tip. dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2012 15:29
 jak rikam ja mam jenom kostru motor a riditka, nejake lanka a packy mam a kamos mi dal blatniky na krosinu a ty drapaky sem nasel  kdybych mel plechy a vsechno tak to slozim v pohode, jenomze nemam. a schanet to fakt nechci tech dilu je na to milion a ty nesezenu asi nikdy a ani nechcu D: a ten ram no doufamze to tata svari dobre, protoze on me k temu nepusti a ani me to nechce naucit. jedine co dela tak nadava na moje fichtly kdyz to nejede ze uz sem mohl mit nasetrene na nejakou peknou motorku atd ale ja nechcu  tak doufam ze to svari, snad to pude
Datum: 17. ledna 2012 15:29
 jawaman: Podle mě to nejde takhle říct...že svár elektrodou je pevnější než COčkem...řek bych že je tam trochu víc faktorů, který ovlivňujou kvalitu svaru, ale jinak s tebou souhlasim, elektrodou jde udělat perfektní pevnej svar  Tomas: Raději bych ty díly uložil na půdu do doby, dokud neseženeš díly nebo tak...přecijen jak do toho rámu jednou kuchneš flexou a budeš to vařit, tak už to prostě neni origo a ten rám ztratí hodnotu...
Datum: 17. ledna 2012 15:02
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 náhodů , když umíš svařovat tak je elektroda parádní a ten svar je pevnejsi nez COčkem , mám svářečák na elektrodu , ted delam na CO2 takze nejsem amatér
Datum: 17. ledna 2012 14:42
 ver mi, ze bych to radeji slozil do puvodniho stavu, ale pro me je mala sance ze na to sezenu dily  a na jine kolo nemam prachy, nechcu vyhazovat dalsi litr za zadni kolo, kdyz ho mam
Datum: 17. ledna 2012 14:34
 Chudák motorka, to ti neni blbý to rozřezat a pak to lepit elektrodou? neni to škoda?
Datum: 17. ledna 2012 13:58
 coze? takze COCkem? aha a kde ot mam vzit, a zase cele odmontovat a odstrojit kostru!  a nevim kde to mam zavest.. nevim
Datum: 16. ledna 2012 23:13
 elektrodou? to zrovna mužeš slepit lepidlem
Datum: 16. ledna 2012 23:10
 ok nice! a este neco  sem chtel... jo uz vimchtek bych vedet kolik se ma tak oprimalne zajet po vybrusu. nedko rika ze staci 200 nekdo ze 1500 tak nevim a este bych se chtel zeptat u babky mam kostru, motor a nadrz z cz 125/351 a mam nasel sem tam kola, oba drapaky s oskou a vetsi rozetou, no ale zadni kolo je moc velke a nevleze se tam, takze ja potrebuju prodlouzit si kyvku, tak nevim jestli to elektrodou svarim? kdyz to uriznu to misto kde se dava oska, a cele si to udelam jinak a prodlouzim tu kyvku jakoby jeslti mi rozumite at se tam to kolo vleze na delku.. nepraskne to? kdybych to prisvaril s tatou a este nejak privaril nejaky plech ktery by od toho vedl k ramu at to nepraskne?
Datum: 16. ledna 2012 21:55
Jméno: Solta.Richard
IP: uživatel12434
 Jeden u karbecu druhý je pod nádrží jeden na stojanu a další hned vedle myslím že si nenašel ten pod nádrží
Datum: 16. ledna 2012 21:50
 jo a este neco... na mojim dtuhym fichtlu 21 cchi dat kamosovi motor na generalku ale motor nejde z ramu D: mam odpojeny karbec, lanko spojky, vydelal sem i stojan a 3 sroubky od motoru, ale v knizce se pise ze sou 4 a kde je ten ctvrty? ja sem vydelal nahore ktery je u karbecu, 2. je u zadniho plechu ( pod nim) 3. je u stojanu a kde je 4.? XD
Datum: 16. ledna 2012 21:45
 Já předstih ladím vždy podle "oka" nastavím a pak projedu, zkusím trochu pootočit a zase projedu a takhle nějakou chvíli zkouším a dělám si zářezy kde to jelo dobře a pak vyberu to nejlepší.
Datum: 16. ledna 2012 21:37
 ok ja potrebuju vedet jenom do motoru, ne do benalu tam pouzivam castrol a kdyz dojde tak mam u babky m2t  izta zkusim neco kupit dik za rady, mozna zkusim uz i ten predstih, podle toho jak mi bude, btw kdyz nemam supleru tak ten predstih nastavim pomoci kousku pravitka, mam to prichystane
Datum: 16. ledna 2012 21:32
Jméno: jorus
IP: uživatel12180
 Do fichtla bohatě stačí do benzínu M2T a PP90 do převodovky. Nemá cenu vychazovat prachy za tak drahý oleje.
Datum: 16. ledna 2012 20:02
 Já mam docela dobrou zkušenost s mogul TSF nebo s oleo mac do motorovky.
Datum: 16. ledna 2012 18:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 do převodovky 80-90w převodový a do benzínu nějaký který je určený pro dvoudobé motory (doporučuji si připlatit shell , stihl,oregon,castrol,atd.)
Datum: 16. ledna 2012 17:24
 Ahoj,napsal by mi nekdo prosim,jake gufera jsou v motoru jawa 250 panelka?  nejsem si tim jistej  dekuju mockrat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2012 19:18
 Děkuju moc !
Datum: 16. ledna 2012 19:18
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Na klice 25-62-8, v případě tříložiskového uložení kliky je na levé straně mezi ložiskami labyrint. Pod řetězovým kolečkem je 30-52-8.
Datum: 16. ledna 2012 16:50
 250/559
Datum: 16. ledna 2012 16:22
 Zdar draci:Chtěl bych vědět na bábě 210 když sundám válec a vezmu za píst jakou vůli do stran múžu mit?Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2012 17:45
Jméno: manik
IP: uživatel12258
 cau ma to dost velkou vuli
Datum: 16. ledna 2012 17:45
 Zdravíčko, měl bych pár dotazů ohledně Babetty 210:
1) Mám poněkud zatuhlou kyvnou vidlici(dlouho stála ve stodole) jde nějak rozlisovat a vymněnit čepy nebo na čem je uložená?
2)Nemám štítek takže ani číslo rámu, takže otázka, číslo rámu je stejný jako moturu? A dá se zjistit přibližný rok podle čísla?
Díky za odpovědi!
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2012 8:34
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 VIN který mam na babettě já obsahuje nejdříve tři písmena, která mají označovat kam je babetta určená na vývoz. Pak jsou tři čísla označující typ, další tři čísla označují sérii při výrobě. Potom písmeno označující rok výroby a další písmeno, kde se babetta vyrobila. Nakonec šest čísel shodných s šíslem motoru
Datum: 17. ledna 2012 8:34
 Já si nebyl jistej jak to je, ale na nějakejch starších moto to sedí právě..
Datum: 16. ledna 2012 18:47
 Jastin- más predstavu o VIN babetty? len číslá sú tam co znamená že o kolkátý kus sa jedná
Datum: 16. ledna 2012 18:39
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 vidlice je uložená na gumových pouzdrech, takže má jíd trochu ztuha.
Datum: 16. ledna 2012 18:27
 http://auta5p.eu/informace/info/rok_vin.htm 10.znak - modelový rok (viz výše uvedená tabulka), snad ti to nějak pomůže..
Datum: 16. ledna 2012 18:13
Jméno: petr
IP: uživatel10340
 Čau sestavuju pincka a už to mám skoro celý zejtra už jen namontovat zápalko a bude v celku tak mám dotaz jestli se zapalování je nnasadí a přišroubuje nebo jestli se nák ladí (vím že se to pak dělá hodinkama),ale jestli když ho tam dám tak stačí jen přišroubovat a to je vše díky za rady =)
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2012 20:05
Jméno: standa
IP: uživatel13060
 obecně noc nezkazíš,když nasadíš stator do nějaké cca prostřední polohy,možná lehce pootočit doleva.....návodů je spoustu,ale málokterý třeba počítá se šmajdavou vačkou....a jsi namydlenej.....
Datum: 16. ledna 2012 20:05
Jméno: Petr
IP: uživatel10340
 jj díky za rady už je mi to celkem jasný tak uvidím jak to pude
Datum: 16. ledna 2012 19:20
 udělej to pořádně.. a sundej si celý výko !!! tam jak vede lanko od posjky
dělá se to potom o dost líp..
Datum: 16. ledna 2012 17:01
 je to lehký.. stahni si na jawa-50.cz tu příručku myslm. Tam to je, že to pochopí každej. Hlavně to chce šupléru, která mí dole ten "zobáček" zároveň s tim okolím = nesmí ta tyčka být dole utopená... umíš doufím pořádně s šupléroou ? na desetiny milimetru ? jo a je lepší si sundat hlave a delat to odkraje tech 1,5mm +/- . A na odtrh si najdi třeba plech nebo čtvrtku která má tech 0,4mm nebo kolik.. nepamatuju si to přesně..-> všechno najdeš v návodu http://www.uloz.to/1206255/navod-na-obsluhu-jawa-50-typ-20-21-23-zip stáhni tajten, ten na jawa50 .. chybí tam stránka tajstim přrdstihem td.. uvidíš aspon se to naučíš.. zatim čau a at se ti daří  pak napiš
Datum: 16. ledna 2012 17:00
Jméno: petr
IP: uživatel10340
 jj a ten odtrh to se dělá jak ? =)
Datum: 16. ledna 2012 16:48
 dej tam zápalko, našteluj odtrh a pak předstih a pak to dotáhni, nic víc...
Datum: 16. ledna 2012 16:38
Jméno: Zdenek
IP: uživatel12492
 Tak já to dělal jednou na mojí 90 a řeknu ti, že jsem si poradil s celou motorkou ale na zapalování jsem skončil  raději jsem koupil Vape a bylo to vyřešeno. Zapalování právě musíš seštelovat, nastavit předstih a odtrh.
Datum: 16. ledna 2012 16:19
 Zdar draci, kámoš má fichtla- je v dost dobrym stavu. Loni dělaná komplet GO motoru a pečlivě zajeta. Ale normálně mě dost překvapilo, že ten fichtl se staví na zadní  Motor je bez nějakýho tunningu, ale je poladenej, aby jel ve vyšších točkách, má 12 Z sekundár. Ale prostě jedete krokem na jedničku- jen lechtám plyn- dám plnej a přední kolo jde 10 cm do vzduchu. Ne přes spojku, sedim uplně normálně ve předu na sedle a vážim 75 kg. Mám několik fichtlů, ale vzivotě se mi tohle nikdy nestávalo. Jsem z toho docela paf. Je to normální? Dík za vaše zkušenosti, jestli vám to taky takhle lítá
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2012 15:48
 ja sem mnel pučenou jawu 20 od staryho pana no zrovna starej neni je mu 45 let ... a pomahal sem mu vest dřevo v lese on jel z traktorem a ja sem jel stou jawou a za 2 futr to jelo má to najetych neco kolem 15 tisic km všechno je v origo a jede jako drak jenom tam je 12 sekundarko
Datum: 16. ledna 2012 15:48
Jméno: standa
IP: uživatel13060
 Je to vyjímečný jev. Stává se to,když se potkají párové kartery,které jsou osově souměrné,válec,který má symetrické nepootočené přefuky,rovný a správně časovaný výfukový a sací kanál + hlava se skutečným objemem 6,1-6,2ccm a neuhlým spalovákem,dále sací koleno,které lícuje na válec a výfuk taktéž,dobré uložení ložiska v domku pod sekundárnim kolečkem,které se nepříčí proti deklu a jiné "detaily" jako volně chodící klika....a za předpokladu,že to skládal k sobě někdo,kdo umí složit motor s citem,bez násilí a vše "proti sobě"......to sou ty pionýry,který jedou na předstih 1.2 až 1.9mm a na trysku 65 až 72 a furt jedou stejně dobře a nejdou rozbít ani rozštelovat.....je to tak jeden z deseti....přesně takovýho měl kamarád,kterej byl úplně tupej na motorky....akorát sem tam postřehnul jednu "maličkost"....to co to mělo navíc v nízkejch otáčkách,tak to mu chybělo na max.otáčkách.....neboli to prostě jelo 65km/h po rovině i z kopce a za boha to nešlo přetočit......ale na jedničku se stavěl na zadní.....jinak dokážu takle "opravit" libovolnej válec se souměrnejma přefukama,slícovat sací koleno s válcem,"zarovnat" hlavu na 6ccm...atd...ale zatím o to není moc zájem....
Datum: 16. ledna 2012 14:49
 Pokud je motor v dobrém stavu a dobře nastaven, tak je to normální. Co je na tom tak zvláštního.
Datum: 16. ledna 2012 11:40
|



|